(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 3 اسفند 1390- شماره 20150

حديث دشت عشق
هفته بيست و پنجم ليگ واليبال معرفي چهارمين تيم صعودكننده در تهران
اخبار كوتاه از فوتبال
بايد از مربيان ممفيس زمان بدزدم حدادي: بچيروويچ به درد بسكتبال ايران مي خورد
فدراسيون فوتبال براي محاكمه ايوانكوويچ دست به كار مي شود برانكو تحت تعقيب اينترپل
كسب 4 كرسي آسيايي پزشكي ورزشي براي ايران
نايب رئيس دوچرخه سواري سرپرست فدراسيون تيراندازي !
خواندني از ورزش ايران
55 ميليارد و 500 ميليون تومان اعتبار سال 91 كميته المپيك



حديث دشت عشق

به ياد شهيد «مرتضي آقاجاني»
به عشق كسب رضاي خدا
سال 1335 غنچه اي از باغ زندگي بر شاخسار عشق، آغاز به رويش كرد. نامش را به عشق علي مرتضي(ع)، «مرتضي» گذاردند. وي در كنار پدر و مادر متدين خود با آداب و رسوم مسلماني پرورش يافت اما ديري نپاييد كه بازي سرنوشت، در سن 2 سالگي وي را از سايه پدر محروم كرد.
با هوش و ذكاوت بالا و علاقه فراوان در مقطع كارشناسي رشته شيمي از دانشگاه «اصفهان» مدرك گرفت. مواقعي نيز به فعاليت علمي و مسابقات فرهنگي مي پرداخت. در طول عمر پربارش به تاسيس كتابخانه «مسجد علي» اقدام كرد و در امور مذهبي و مسجد مشاركت داشت. در عزلت و تنهايي با جامه عشق و وضوي طهارت، دل خود را با عبوديت پروردگار منور مي ساخت و با حلاوت آيات آسماني عقد مي بست. خوش خلقي و خوش برخوردي از صفات آشكار وي بود. پس از انقلاب، مكتب توحيد «مسجد علي خوراسگان» و پايگاه قرآني را تشكيل داد و در پيشبرد اهداف اسلامي فعاليت كرد.
عشق به كسب رضاي خدا، دفاع از وطن و حمايت امام (ره) و حفظ ناموس در وجودش موج مي زد تا كه اين بزرگ مرد، با مردانگي تمام داوطلبانه قدم به «ميعادگاه بستان» نهاد و طي مصاف با كفر صدامي، پس از آزادسازي آن منطقه، خود بر اثر تركش خمپاره در تاريخ 14/9/1360 به لقاءا... پيوست.

 



هفته بيست و پنجم ليگ واليبال معرفي چهارمين تيم صعودكننده در تهران

هفته بيست و پنجم مسابقات واليبال ليگ برتر در حالي امروز برگزار مي شود كه ديدارهاي اين هفته مي تواند در نهايت وضعيت تيم چهارم صعودكننده به مرحله پلي آف را مشخص كند.
در فاصله سه هفته (با احتساب ديدارهاي معوقه يك هفته) مانده تا پايان مرحله برگشت مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور صعود تيم هاي پيكان، سايپا و كاله كه فعلاً در رده هاي اول تا سوم جدول رده بندي قرار دارند به مرحله پلي آف قطعي شده است و فقط چهارمين تيم صعودكننده به اين مرحله بلاتكليف است كه چند مدعي دارد.
شهرداري اروميه با موقعيت فعلي كه در اختيار دارد و اگر بتواند آن را حفظ كند چهارمين تيم صعودكننده به مرحله پلي آف خواهد بود اين در حالي است كه تيم هايي مانند گيتي پسند و حتي پيشگامان كوير يزد و هاوش گنبد براي خود اندك شانس را قائل هستند كه بتوانند به عنوان تيم چهارم صعود كنند البته حفظ اميد آنها در گرو ديدار امروز اروميه اي هاست.
نتيجه ديدار دو تيم نوين كشاورز و شهرداري اروميه كه فردا در خانه واليبال تهران برگزار مي شود اهميت زيادي دارد چون اگر بازيكنان اروميه اين بازي را ببرند و از آن امتياز كامل بگيرند صعود خود را به مرحله پلي آف قطعي خواهند كرد در غير اين صورت ديدارهاي باقي مانده در ليگ برتر تكليف چهارمين تيم راه يافته به مرحله پلي آف را مشخص خواهد كرد.
با اين اوصاف رقابت تيم هاي نوين كشاورز و شهرداري اروميه حكم يك فينال در هفته بيست و پنجم (دوازدهم دوربرگشت) را دارد كه نتيجه آن مي تواند منجر به صعود شهرداري اروميه شود يا ديگر تيم ها را اميدوار به صعود نگه دارد.
گيتي پسند كه با اختلاف هفت امتياز نزديك ترين تيم به شهرداري اروميه محسوب مي شود در اين هفته حريف خيلي سختي در پيش ندارد امابا اوضاع روحي كه در اين تيم وجود دارد ديدارش برابر ميزان خراسان روي كاغذ هم قابل پيش بيني نيست بازيكنان گيتي پسند بايد در حين انجام بازي خود نيم نگاهي جدي هم به ديدار شهرداري اروميه در تهران داشته باشند.
برنامه ديدارهاي هفته بيست و پنجم مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور و جدول رده بندي پيش از برگزاري اين رقابت ها به اين شرح است:
چهارشنبه3/12/90
¤ پيكان تهران- شهرداري تبريز
¤ سايپا البرز- هاوش گنبد
¤ پيشگامان كويريزد- كرمان
¤ آلومينيوم المهدي بندرعباس- كاله آمل
¤ مناطق نفت خيز جنوب- باريج اسانس كاشان
¤ ميزان خراسان- گيتي پسند
¤ نوين كشاورز- شهرداري اروميه
جدول رده بندي: 1- سايپاي البرز 60 امتياز، 2- كاله آمل 56 امتياز، 3- پيكان تهران 56 امتياز، 4- شهرداري اروميه 47 امتياز 5-گيتي پسند اصفهان 40 امتياز و...

 



اخبار كوتاه از فوتبال

فرگوسن، كي روش را گزينه شايسته براي سرمربيگري منچستر دانست
سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد افرادي نظير كارلوس كي روش و ژوزه مورينيو را گزينه هاي قابل قبولي براي جانشيني اش در باشگاه منچستريونايتد مي داند. سرمربي منچستريونايتد در مصاحبه با يك شبكه راديويي انگليسي در پاسخ به اين سوال كه آيا مورينيو يا كي روش مي توانند جانشين او باشند، گفت: بله درست است. اين افراد مربيان موفقي هستند و كارنامه قابل قبولي دارند. ما نياز داريم كه در منچستريونايتد به روند فعلي مان ادامه دهيم و به فردي نياز داريم كه داراي تجربه كافي باشد. وي در پاسخ به اين سوال كه آيا با ديويد گيل، مدير اجرايي باشگاه منچستريونايتد درباره جانشين خود حرف زده است، گفت: خير. ما هيچ وقت درباره چنين موضوعاتي صحبت نمي كنيم. اين يك بازي خطرناك است. در حال حاضر تعداد انگشت شماري مربي در ليگ برتر عملكرد قابل قبولي داشته اند. تعداد مربيان موفق بسيار كم بوده است.
كومان، والورده يا لادروپ جانشينان احتمالي گوارديولا
مشاور ورزشي باشگاه بارسلونا از كومان، والورده و لادروپ به عنوان جايگزينان احتمالي پپ گوارديولا نام برد.
پپ گوارديولا سرمربي بارسلونا تاكنون قرارداد خود را با اين تيم تمديد نكرده است، همين مسئله باعث شده تا گمانه زني ها درباره جانشينان احتمالي او زياد شود. كارلوس ركساچ مشاور ورزشي بارسلونا اعلام كرد كه در صورت به توافق نرسيدن با گوارديولا باشگاه جانشين وي را از ميان رونالد كومان، ارنستو والورده و مايكل لادروپ انتخاب خواهد كرد.
مذاكره باشگاه پيروزي با عقيلي
رويانيان مديرعامل باشگاه پيروزي گفت: ما با عقيلي مذاكراتي داشته ايم و پيشنهاد سرخ پوش شدن را نيز به وي داده ايم، اما هنوز توافق نهايي حاصل نشده و قويا اين موضوع را كه به وي چك داده ايم تكذيب مي كنم. ما فقط با عقيلي مانند بازيكنان ديگر مذاكراتي را براي فصل آينده انجام داده ايم.
روساي هيئت ها به كفاشيان راي مي دهند
آيت اللهي عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال با بيان اينكه وزارت ورزش در انتخابات دخالت نخواهد كرد،مدعي شد: هيئت هاي فوتبال تمام استان ها به كفاشيان راي مي دهند و او به رايزني من با اين هيئت ها نيازي ندارد.
اردوي ذوب آهن در كيش
تمرينات تيم فوتبال ذوب آهن از امروز در اصفهان آغاز مي شود و بازيكنان خارجي اين تيم روز جمعه قرار است به جمع ذوبي ها ملحق شوند.ذوب آهن هفته آينده اردويي تداركاتي در جزيره كيش برگزار مي كند و در اين اردو احتمالا يك يا دو بازي تداركاتي هم خواهد داشت.
تكليف دروازه بان بوسنيايي پيروزي تا 2 روز ديگر مشخص مي شود
با تصميم مسئولان باشگاه پرسپوليس ادوكوويچ دروازه بان بوسنيايي در تمرين سرخ پوشان حضور پيدا كرد و با دنيزلي به گفت وگو پرداخت؛ اما سرمربي پرسپوليس پس از تمرين ديروز اعلام كرد كه درباره اين دروازه بان تا 2 روز ديگر تصميم گيري خواهد شد كه آيا مي تواند در جمع قرمزپوشان حضور پيدا كند يا كه خير.
برپايي اردو به شرط برطرف شدن مشكلات مالي
با رفع كمك مالي تيم فوتبال تراكتورسازي به اردوي تركيه مي رود.تيم تراكتورسازي قرار است از 6 اسفند براي برگزاري اردوي يك هفته اي راهي تركيه شود و اين در حالي است كه مسئولان اين تيم اعلام كرده بودند اگر مشكل مالي حل شود راهي اين اردو مي شوند.
ليگ برتر انگليس قوي ترين ليگ قرن 21
فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار ليگ انگلستان را به عنوان قوي ترين ليگ قرن 21 اعلام كرد. هر سال در 31 دسامبر فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار رده بندي قوي ترين ليگ هاي جهان را اعلام مي كند كه امتيازات آنها را از سال 2001 محاسبه كرده است كه در اين رده بندي ليگ انگلستان بعد از 11 سال بالاتر از ليگ اسپانيا و ليگ هاي برزيل، آرژانتين و مكزيك كه هميشه در جمع 10 ليگ برتر جهان قرار گرفته اند.همچنين در رده بندي فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار كه 129 ليگ قاره هاي مختلف جهان در آن مورد بررسي قرار گرفته اند، بيشترين پيشرفت را ليگ هاي تركيه و بلژيك داشته اند.
پاسخ منفي سرمربي سابق انگليس به آبراموويچ
روزنامه اكسپرس در گزارشي عنوان كرد رومن آبراموويچ در روزهاي سپري شده تلاش چشمگيري براي يافتن يك گزينه درجه يك براي جانشيني آندره وياس بواس، مربي پرتغالي كنوني تيمش كرده است.ميلياردر روسي كه از نتايج تيمش در فصل جاري ناخرسند است، بر اساس گزارش هاي انتشار يافته تكاپوي زيادي براي يافتن مربي بزرگ كرده است. يكي از گزينه هاي او براي اين منظور فابيو كاپلو بوده كه دو هفته قبل از مربيگري سه شير (تيم ملي انگليس) كناره گرفت.مطابق اين گزارش كاپلو 65 ساله به آبراموويچ پاسخ داده كه هيچ علاقه اي براي همكاري با چلسي ندارد.اين مربي ايتاليايي عنوان كرده كه مربيگري چلسي بازي با آتش است كه من به واقع طاقت آن را ندارم.

 



بايد از مربيان ممفيس زمان بدزدم حدادي: بچيروويچ به درد بسكتبال ايران مي خورد

بهترين سنتر آسيا پس از گذراندن روزهاي دشوار براي رسيدن به ممفيس حالا آماده است و براي بهترين عملكرد در NBA تلاش مي كند. حامد حدادي با تمام سختي ها مبارزه كرد و حالا با تمام توان براي جلب اعتماد كادر فني تيمش تلاش مي كند .
بسكتباليست ايراني حاضر در NBA روز گذشته گفت و گويي با خبرگزاري ايسنا انجام داد كه گزيده اي از آن در ادامه مي آيد:
¤ وضعيت ممفيس خوب است و گام به گام رقابتهايش را پشت سر مي گذارد. شرايط من نيز بهتر شده است و تمام تلاشم را مي كنم تا بهتر شود. با توجه به اينكه رقابت هاي اين فصل بسيار فشرده است كار بازيكنان بسيار دشوار شده و بايد تلاشمان را مضاعف كنيم. با توجه به اينكه كمپ نخست تيم را از دست دادم و غيبت كردم نتوانستم در كنار تيم تمرين كنم و به همين دليل چند مسابقه را از دست دادم.
¤ بايد به مرور زمان به شرايط ايده آل برسم. مربي تيم هنوز اعتماد و اطمينان كامل به من ندارد اما نسبت به ابتداي فصل شرايط بهتر شده است. از تمام توانم استفاده مي كنم تا بتوانم اعتماد كادر فني را جلب كنم.
¤ مارك گسول انتخاب اول تيم ممفيس است. پس از او من هستم اما كادر فني زمان بيشتري به گسول مي دهد. او بازيكن بزرگي است و كادر فني نيز به او اطمينان دارد. همانطور كه گفتم بايد تلاش كنم تا اعتماد مربيان را جلب كنم و از آنها زمان بگيرم. در اينجا مربي به بازيكن زمان نمي دهد بلكه اين بسكتباليست است كه از مربي زمان مي گيرد و به ميدان مي رود. همانند سال هاي گذشته بايد آنقدر تلاش كنم تا زمان بازي بگيرم و به ميدان بروم. به قول معروف بايد زمان براي بازي بدزدم تا بتوانم با عملكردي خوب اعتماد كادر فني را جلب كنم.
¤ طبق قراردادي كه با باشگاه داشتم آنها مي توانستند در صورت تاخير و غيبت من قرارداد را فسخ كنند. با توجه به اينكه من نيز كمپ تيم را از دست دادم اين اتفاق افتاد. البته نكته ديگر مشكلات مالي بود. ممفيس همانند بسياري از تيم هاي ديگر با مشكل مالي روبه رو بود و بسياري از بازيكنانش را آزاد اعلام كرد. البته زماني كه به آمريكا رسيدم و با مسئولين صحبت كردم آنها به من گفتند كه با قراردادي كمتر در اين فصل با آنها باشم تا در آينده شرايطم بهتر شود. من نيز با توجه به اينكه از تيم هاي ديگر پيشنهاد داشتم در ممفيس ماندم.
¤ سرمربي جديد تيم ملي بسكتبال، سرمربي تيم ملي اسلووني در جام جهاني تركيه بود اما از او شناخت خاصي نداشتم. زماني كه سرمربي تيم ملي ايران شد مارك گسول گفت مربي خوبي است. خودم هم پيگيري كردم تا شناختي از او بدست بياورم، متوجه شدم كه با تيم هاي بزرگي كار كرده است. اين مربي به درد بسكتبال ايران خواهد خورد و با توجه به تجربه اش در رده هاي پايه مي تواند به آينده بسكتبال ايران كمك كند.

 



فدراسيون فوتبال براي محاكمه ايوانكوويچ دست به كار مي شود برانكو تحت تعقيب اينترپل

علي كفاشيان از شكايت فدراسيون فوتبال ايران عليه برانكو ايوانكوويچ و پيگيري پليس بين الملل براي احقاق حق دولت ايران خبر داد.
رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به مشكلات مالياتي برانكو ايوانكوويچ سرمربي سابق تيم ملي ايران كه بالغ بر 550 ميليون تومان است، گفت: براساس برنامه ريزي كه انجام داده ايم قصد داريم تا چند روز آينده از طريق پليس بين الملل پيگير مالياتي باشيم كه اين سرمربي به دولت ايران بدهكار است.
كفاشيان افزود: او بايد مبلغي را بابت پولي كه از فدراسيون فوتبال ايران گرفته به عنوان ماليات پرداخت مي كرد اما اين كار را انجام نداده و اين رقم با جريمه اي كه حساب شده به پول بزرگي تبديل شده است. بنابراين براي احقاق حق مان از طريق اينترپل اين قضيه را دنبال خواهيم كرد. البته براي اين مسأله با فيفا هم گفت وگوهايي را انجام داديم كه فيفا اعلام كرد نمي تواند در مسائل مالياتي دخالت كند. وي افزود: ما از زماني كه در فدراسيون فوتبال مستقر شده ايم هر زمان كه با مربي اي قرارداد بسته ايم ابتدا پول مالياتش را كم و پرداخت كرده ايم و درباره كارلوس كي روش هم همين اتفاق افتاده است. اما برانكو مالياتش را پرداخت نكرده و به همين خاطر ما پيگير موضوع خواهيم بود.

 



كسب 4 كرسي آسيايي پزشكي ورزشي براي ايران

نشست اعضاي هيات رئيسه فدراسيون پزشكي ورزشي آسيا با كسب چهار كرسي، رياست و نايب رئيسي اين فدراسيون، رياست كميسيون ضد دوپينگ و رياست كميسيون علمي و آموزشي آسيا براي ايران همراه بود.
نشست اعضاي هيئت رئيسه فدراسيون پزشكي ورزشي آسيا ديروز در جزيره كيش با برگزاري انتخابات اين فدراسيون پيگيري شد كه طي آن محمد رازي، نايب رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي ايران به عنوان رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي آسيا انتخاب شد تا براي نخستين بار يك ايراني عهده دار اين مسئوليت شود.
در جريان اين انتخابات دكتر طليعه آل نبي به عنوان نايب رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي آسيا ابقا شد. ضمن اينكه دكتر لطفعلي پوركاظمي، رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي ايران به عنوان رئيس كميسيون ضد دوپينگ و دكتر روشنك مرادي به عنوان رئيس كميسيون علمي-آموزشي اين فدراسيون انتخاب شدند.

 



نايب رئيس دوچرخه سواري سرپرست فدراسيون تيراندازي !

محمدعلي شجاعي به عنوان سرپرست فدراسيون تيراندازي باكمان منصوب شد.
به دنبال پايان دوره چهار ساله رياست كريم صفايي در فدراسيون تيراندازي با كمان ديروز محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان طي حكمي محمدعلي شجاعي را به عنوان سرپرست اين فدراسيون منصوب كرد. محمدعلي شجاعي پيش از اين يك سال سمت نايب رئيسي فدراسيون دوچرخه سواري را برعهده داشت.
كريم صفايي پس از دو دوره چهار ساله هدايت فدراسيون تيراندازي با كمان از اين سمت كنار رفت. سرپرست جديد فدراسيون تيراندازي با كمان با بيان اين كه به دنبال تعويض افراد در اين فدراسيون نيستم، گفت: فدراسيون هاي ورزشي مقوله جدا از سازمان هاي تشكيلاتي نيستند و مديريت مي تواند با داشتن مفاهم كلي از ورزش ساير نداشته ها را پوشش دهد.
شجاعي درباره اين كه چه سنخيتي بين مسئوليت وي در فدراسيون دوچرخه سواري و رشته تيراندازي با كمان وجود دارد؟ گفت: من اعتقاد دارم فدراسيون هاي ورزشي مانند ساير تشكيلات و سازمان ها به اعمال مديريت نياز دارند و بايد از متخصصان لازم در اين جايگاه استفاده شود. فدراسيون هاي ورزشي مقوله جدا از سازمان هاي تشكيلاتي نيستند و مديريت مي تواند با داشتن مفاهيم كلي از ورزش ساير نداشته ها را پوشش دهد.
شجاعي در پاسخ به اين كه چقدر با رشته تيراندازي با كمان آشنايي دارد؟ گفت: من با اين رشته آنقدرها هم بيگانه نيستم و در عمل بايد اين موضوع را نشان دهم.
سرپرست جديد فدراسيون تيراندازي با كمان خاطرنشان كرد: من مسايل مربوط به اين فدراسيون را تعقيب مي كردم و در رابطه با توفيقاتي كه در جوامع بين المللي از سوي ورزشكاران به دست مي آمد، آگاه بودم.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ اعضاي تيم ملي كشتي آزاد ايران كه توانستند به عنوان قهرماني آسيا دست يابند صبح سه شنبه به تهران بازگشتند و مورد استقبال حجت الله خطيب سرپرست فدراسيون كشتي، بهرام افشارزاده دبير كميته ملي المپيك، عارف ربطي دبير سابق فدراسيون كشتي و محمدعلي صنعتكاران مدير سابق تيم هاي ملي قرار گرفتند.
¤ آرش ميراسماعيلي پس از جلسه توديع عليرضا اميني رئيس پيشين فدراسيون جودو و معارفه محمدعلي رستگار سرپرست فعلي به عنوان نايب رئيس فدراسيون و مدير تيم هاي ملي مشغول به كار شد.
¤ طي حكمي از سوي حجت اله خطيب سرپرست فدراسيون كشتي، منصور برزگر بعنوان مدير پايگاه هاي قهرماني و استعداديابي كشتي منصوب شد.
¤ با پيشنهاد مدير تيم هاي ملي و امور فني كشتي آزاد، اعضاي كميته فني رقابت هاي كشتي آزاد انتخابي جام تختي معرفي شدند. اين رقابت ها روزهاي 3 و 4 اسفندماه و با حضور كشتي گيران مدعي حضور در جام بين المللي تختي در سالن شهداي هفتم تير تهران برگزار مي شود كه اسامي اعضاي كميته فني اين مسابقات به اين شرح است: عسكري محمديان ، عباس جديدي، رضا لايق ، عليرضا رضايي ، محمد طلايي.

 



55 ميليارد و 500 ميليون تومان اعتبار سال 91 كميته المپيك

14 درصد از اعتبارات باقي مانده سال 90 كميته ملي المپيك تا 15 اسفند پرداخت مي شود.
احمد ارشدي معاون مالي، اداري كميته ملي المپيك درباره چگونگي پرداخت اعتبارات كامل سال 90 تصريح كرد: كميته المپيك از معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي درخواست اعتبار كرده، بر اين اساس هم قرار است طي يكي دو روز آينده در پرداخت اول 7 درصد و تا 15 اسفند هم 7 درصد باقي مانده از كل اعتبارات سال 90 را پرداخت كنند. وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا كل بودجه سال 90 پرداخت مي شود؟ تاكيد كرد: اعتبار كامل امسال 34 ميليارد و 90 ميليون تومان است كه تا اينجا 86 درصد از آن پرداخت شده و معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي قول داده كه تا قبل از پايان سال آن را تخصيص دهد. معاون مالي، اداري كميته ملي المپيك درباره چگونگي پرداخت 10 ميليارد بودجه اضافي هم گفت: تاكنون 60 درصد ازاين مبلغ واريز شده و معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي قول داده كه تا پايان سال اين اعتبار هم اختصاص يابد.
ارشدي درباره بودجه و اعتبار كميته ملي المپيك در سال 91 تاكيد كرد: خدا را شكر مي كنم، اعتبار سال آينده خوب است. 25 ميليارد و 500 ميليون تومان از رديف اصلي بودجه و 30 ميليارد تومان هم براي المپيك لندن در نظر گرفته شده است. در مجموع مبلغ 55 ميليارد و 500 ميليون تومان براي شركت در بازي هاي 2012 اختصاص يافته است.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14