(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 14 اردیبهشت ۱۳۹۱ - شماره 20199 

حديث دشت عشق
ميزباني ايران در جام جهاني كشتي آزاد و فرنگي سال 2013
اخبار كوتاه از فوتبال
پايان همكاري فدراسيون هندبال با ريمانيچ
گزارشي از شب اول هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا
سقوط پرسپوليس در شب صعود 50ميليوني سپاهان
پيروزي تيم ملي فوتبال ايران برابر موزامبيك 9 نفره
صعود مهرام به ديدار نهايي ليگ برتر بسكتبال
اعزام پينگ پنگ بازان المپيكي به كره جنوبي
ملي پوشان ايران از امروز به آب مي زنند
ولاسكو از عملكرد بازيكنان راضي نبود! واليباليست هاي ايران با قدرت از سد استراليا گذشتند



حديث دشت عشق

به ياد مداح بسيجي شهيد «رضا ابراهيمي» مادح خورشيد مداح خود است
در كوي اهالي شجره طيبه، مداحي جان سوز بود كه در محافل و عزاداري ها داغ حسين(ع) و يارانش را مدام تكرار مي كرد. به گاه كار و تلاش، با انجام كارهاي مختلف از جمله كشاورزي و دامداري به فعاليت پرداخت.
چند صباحي جهت كار روانه تهران شد كه با مردان انقلابي حشر و نشر يافت. لذا با فعاليت در ابعاد متفاوت انقلابي، در مبارزه با طاغوت سهيم شد به طوري كه به خاطر تلاش هاي چشمگيرش بارها مورد تعقيب و تفتيش ساواك قرار گرفت. در اوان جواني با دختري عفيف، پيمان زناشويي بست كه 8 فرزند ثمره اين ازدواج فرخنده است. تلاش هاي آن بزرگوار در راستاي اهداف انقلاب و ترويج فرهنگ اسلامي، با پيروزي انقلاب همچنان ادامه يافت.با يورش تزويرفروشان جاهل به مرزهاي اسلامي، لباس سبز جهاد بر تن كرد و با سمت راننده آمبولانس مدت 3 ماه در خيل دلاوران سبزانديش فعاليت كرد.
نهايت در تاريخ 21/11/61 در عمليات «والفجرمقدماتي» در ميهماني خون و آتش به پروازي ملكوتي نايل گشت و براي هميشه در ديار يار سكني گزيد.
مداح بسيجي شهيد «رضا ابراهيمي»، سال 1310 در خوراسگان متولد شد و در 21/11/1361 در عمليات كربلايي «والفجرمقدماتي» به شهادت رسيد.

 



ميزباني ايران در جام جهاني كشتي آزاد و فرنگي سال 2013

با اعلام فدراسيون جهاني كشتي، ايران به عنوان ميزبان رقابت هاي جام جهاني كشتي آزاد و فرنگي در سال 2013 ميلادي انتخاب شد.
با رايزني هاي صورت گرفته توسط مسئولان فدراسيون كشتي با رافائل مارتينتي رئيس و ديگر مسئولان فدراسيون جهاني كشتي، فيلا با ارسال نامه اي به فدراسيون كشتي ايران ميزباني رقابتهاي جام جهاني كشتي آزاد و فرنگي را به ايران واگذار كرد.
در نامه اي كه با امضاي رافائل مارتينتي رئيس سوئيسي فيلا به فدراسيون كشتي ايران ارسال شده است: پيرو اعلام آمادگي فدراسيون شما، براي برگزاري جام جهاني، خوشحالم كه اطلاع دهم كه كميته اجرايي فيلا برگزاري مسابقات جام جهاني 2013 آزاد و فرنگي را به شما واگذار نموده است.
اين مسابقات با حضور 10 تيم برتر رقابت هاي قهرماني سال 2011 برگزار مي شود و دومين مسابقه مهم فيلا محسوب مي شود. زمان اين رقابتها 5و 6 اسفندماه سال91 خواهدبود و جوايز هر رشته 200 هزار دلار است.
انصراف آذرشكيب از حضور در انتخابي سنگين وزن ها
خبر ديگر از كشتي اينكه محمدرضا آذرشكيب از حضور در انتخابي سنگين وزن هاي تيم ملي كشتي آزاد انصراف داد.
مسابقات انتخابي تيم ملي كشتي آزاد در وزن 120 كيلوگرم به منظور انتخاب نفر برتر در كنار پرويز هادي براي حضور در جام جهاني باكو سه شنبه هفته آينده (19ارديبهشت ماه) قرار بود با حضور كميل قاسمي، فردين معصومي و محمدرضا آذرشكيب برگزار شود.
آذرشكيب كه مدتي است از ناحيه زانو دچار آسيب ديدگي شده است، حضور در مسابقات گزينشي چين را از دست داد و از شركت در مسابقات انتخابي درون اردويي تيم ملي هم انصراف داد.
با توجه به اعلام كادر فني در صورتي كه هر كشتي گير به غير از آذرشكيب برنده انتخابي باشد، همراه با هادي و آذرشكيب راهي جام جهاني مي شود. شايد با توجه به اين موضوع آذرشكيب ترجيح داد در انتخابي شركت نكند تا مصدوميتش تشديد نشود چون در هر صورت به عنوان يكي از گزينه ها عازم جام جهاني خواهدشد.
وزن كشي مسابقات انتخابي 18 ارديبهشت ماه و با 2 كيلوگرم ارفاق وزن برگزار مي شود.
رقابتهاي جام جهاني كشتي آزاد روزهاي 23 و 24 ارديبهشت ماه در شهر باكو آذربايجان برگزار خواهدشد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

چشم استقلال و پرسپوليس به مجلس
مدتي پيش كميته فرهنگي مجلس طرحي را به كميسيون تلفيق ارائه كرد كه در صورت موافقت اعضاي اين كميسيون و تصويب نهايي در صحن علني، بار مشكلات مالي از دوش باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس به ميزان قابل توجهي برداشته مي شود. بر اساس اين طرح براي دو باشگاه روي هم رفته مبلغ 24 ميليارد تومان رديف بودجه در نظر گرفته شده است. اين طرح مدتي پيش توسط اعضاي كميته فرهنگي به كميسيون تلفيق داده شده است و اين كميسيون در حال بررسي جوانب مختلف آن است.
دست هايي در كار است كه پرسپوليس نتيجه نگيرد
رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از شكست اين تيم برابر الهلال گفت: من اين سوال را از همه دارم. چطور شد كه پس از نتايج خوب پرسپوليس، تساوي در زمين الهلال و بردهاي متوالي سه بر صفر مقابل نفت تهران، شش بر يك برابر الشباب و سه بر صفر مقابل الغرافه تيم نزول كرد و نتايج بدي گرفت؟ چه شد كه بعد از اين همه نتايج خوب يك دفعه نزول كرديم؟ اين سوال جدي من است و معتقدم كه دست هايي در كار است كه پرسپوليس را تضعيف كند.
احتمال تعطيلي تيم هاي ورزشي ذوب آهن
مديرعامل باشگاه ذوب آهن مدعي شد با توجه به مشكلات مالي اين باشگاه رشته ورزشي فوتبال مي ماند اما آينده بقيه رشته ها معلوم نيست. ابراهيمي گفت: هدف ما ادامه تمام رشته هاي ورزشي و با قدرت كامل است اما از طرفي ديگر با دست خالي هم نمي شود كاري كرد. ذوب آهن در سال 90 از دولت، وزارت ورزش و جوانان و مجلس انتظار حمايت داشت تا به هر نحوي كه شده به ما كمك كنند . وقتي اين سابقه بر همگان روشن است، نبايد اجازه دهيم تا اين باشگاه به راحتي زمين بخورد. هم اكنون نيز اميدواريم در سال 91 اين مشكلات حل شود. منتظر قانون مجلس هستيم و با توجه به مكاتباتي كه با نمايندگان مجلس هم داشتيم، انتظار داريم، مجلس شرايط باشگاه هاي شبيه ما را درك و به گونه اي به ما كمك كند. اگر مصوبه و قانوني ايجاد شود كه بتوانيم همانند گذشته در ورزش حاضر شويم، مطمئنا ذوب آهن دوباره در راس تمام رشته ها قرار مي گيرد .
استقلال تيم پنجم آسيا، پرسپوليس تيم بيست و سوم!
فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال جديدترين رده بندي باشگاه هاي جهان را اعلام كرد.بارسلوناي اسپانيا همچون ماه هاي قبل با 367 امتياز در صدر اين فهرست قرار دارد و رئال مادريد با 306 امتياز در جايگاه دوم قرار گرفته است. همچنين يونيورسيداد سانتياگو شيلي با 304 امتياز و يك پله صعود به جايگاه سوم رسيد و بايرن مونيخ آلمان نيز يك رده بالا آمد و با 287 امتياز در جايگاه چهارم قرار گرفت. در بين تيم هاي آسيايي، جونبوك هيونداي كره جنوبي با چهار رده ارتقا نسبت به ماه قبل، در رده 63 جهان و نخست آسيا قرار گرفت و پس از آن، سوان سامسونگ ديگر تيم كره اي كه ماه قبل بهترين تيم آسيا بود، با ده پله سقوط به رده 72 جهان و دوم آسيا رسيد. ناگويا گرامپوس ژاپن نيز با پنج پله سقوط در رده 95 جهان و سوم آسيا قرار گرفت و كاشيوا ريسول ديگر تيم ژاپني با قرار گرفتن در رده 104 جهان، عنوان چهارمين تيم آسيا را خود اختصاص داد. استقلال ايران هم با حضور در رده 117 جهان، پنجمين تيم قاره كهن شد. همچنين، سپاهان در رده 125 جهان و هفتم آسيا قرار گرفت و پرسپوليس نيز عنوان 221 جهان و 23 آسيا را به خود اختصاص داد.
آنري خانه نشين شد
مهاجم فرانسوي تيم فوتبال نيويورك ردبولز به دليل آسيب ديدگي از ناحيه رباط پاي راست، سه تا چهار هفته خانه نشين شد. آنري پس از اينكه در ديدار با نيوانگلند گلزني كرد از ناحيه رباط پاي راست دچار كشيدگي شد. عكسبرداري از پاي اين بازيكن نشان داده كه مصدوميت وي آنقدر كه فكر مي شد هم بد نيست و كمتر از يك ماه ديگر به ميدان بازمي گردد. بر پايه گزارش سايت فيفا، آنري روز شنبه در ديدار با لس آنجلس گالكسي غايب است و او فرصت رويارويي با ديويد بكهام را از دست مي دهد.
موضوع جدايي كريمي از پرسپوليس جدي شد
به نظر مي رسد موضوع جدايي علي كريمي از باشگاه پرسپوليس در پايان فصل جدي شده است. كريمي روز سه شنبه و پس از بازي برابر الهلال اظهار داشت: با اين شرايطي كه الان هست، منتظرم فصل تمام شود تا از پرسپوليس بروم. احساس مي كنم ديگر به درد اين تيم نمي خورم. مي خواهم بروم. به احتمال زياد فصل بعد در پرسپوليس نيستم. نكته جالب توجه اين ماجرا آنجاست كه مسئولان و مربيان پرسپوليس به اين اظهار نظر كريمي واكنش نشان ندادند تا موضوع جدايي كريمي جدي تر از هميشه باشد!
گلزني خلعتبري در جام باشگاه هاي خليج فارس
تيم فوتبال الوصل امارات با مربيگري مارادونا و گلزني محمدرضا خلعتبري موفق شد تيم النهضه عمان را در چارچوب رقابت هاي جام باشگاه هاي خليج فارس شكست دهد.

 



پايان همكاري فدراسيون هندبال با ريمانيچ

دبير جديد فدراسيون هندبال از احتمال اعزام تيم جوانان به مجارستان خبرداد و درباره ادامه همكاري با ريمانيچ گفت: به احتمال 99درصد قرارداد ريمانيچ تمديد نمي شود.
خسرو نصيري اظهار كرد: من همواره منتقد فدراسيون بودم و هنوز هم به عنوان دبير هرجا نياز باشد، انتقاد مي كنم چرا كه معتقدم انتقاد به رشد هندبال كمك مي كند. متاسفانه در دوران مديريت قبل كارشناسان و پيشكسوتان تحصيلكرده به حاشيه رانده شده بودند، اما كوزه گري كه ذاتا انسان انتقادپذيري است از حضور كارشناسان و دلسوزان در فدراسيون استقبال مي كند. به همين جهت جلسه اي با پيشكسوتان تشكيل داد تا از نقطه نظرات صريح آن ها استفاده كند.
دبير فدراسيون درباره وضعيت قرارداد ريمانيچ تاكيد كرد: سرمربي تيم ملي به احتمال 99 درصد با فدراسيون ادامه همكاري نمي دهد و به كشور خود باز خواهد گشت. به نظر من ريمانيچ تاثير خود را بر هندبال ايران گذاشت و بهتر است با توجه به حاشيه هاي به وجود آمده با او ادامه ندهيم. وي همچنين درباره برنامه هاي تداركاتي تيم جوانان خاطرنشان كرد: درنظر داريم تا تيم جوانان را به اردوي مجارستان اعزام كنيم و در صورت امكان يك بازي دوستانه با تيم ملي سوئد را هم تدارك ببينيم. تا امروز 70 درصد برنامه اين اردو درست شده، اما هنوز هيچ چيز قطعي نيست. اميدوارم تيم ملي هندبال جوانان در مسابقات آسيايي قطر بهترين نتيجه را بگيرد و سهميه رقابت هاي جهاني را به دست آورد.

 



گزارشي از شب اول هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا
سقوط پرسپوليس در شب صعود 50ميليوني سپاهان

پنجمين هفته از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا با راهيابي تيم هاي سپاهان ايران و الاهلي عربستان به جمع 16تيم برتر رقابت ها و تنزل تيم پرسپوليس به رتبه دوم گروهD اين مسابقات پيگيري شد.
شب اول هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا با شكست پرسپوليس و از دست دادن صدرنشيني سرخ پوشان در گروه چهارم و صعود سپاهان و الاهلي عربستان از گروه سوم پيگيري شد.
صعود مقتدرانه سپاهان
از گروه سوم تيم هاي سپاهان و الاهلي عربستان با كسب نتايج مشابه 3برصفر به ترتيب مقابل النصر امارات و لخوياي قطر راهي مرحله يك هشتم نهايي شدند تا به اين ترتيب ديدار هفته پاياني اين دو تيم كه به ميزباني سپاهان برگزار مي شود تنها به منظور صدرنشيني باشد.
ديدار تيم هاي النصر امارات و سپاهان اصفهان در حالي در ورزشگاه آل مكتوم دبي امارات پيگيري شد كه حواشي جالب توجهي در اين بازي رخ داد.
در اين ديدار «برنو سزار» در دقيقه44 سپاهان را از حريف اماراتي خود پيش انداخت تا نيمه اول با برتري زردپوشان اصفهاني به پايان برسد. در شروع نيمه دوم اتفاق عجيبي افتاد. در حالي كه بازيكنان النصر در حركتي جوانمردانه توپ را به بيرون زده بودند تا به وضعيت بازيكن رسيدگي شود، سپاهاني ها در شروع مجدد توپ را به مهاجم خود دادند كه حركت وي درون محوطه جريمه با خطاي دروازه بان النصر و اخراج وي همراه شد. ضربه پنالتي سپاهاني ها را اميد ابراهيم به آرامي به دروازه بان تازه وارد تيم النصر پاس داد تا بازي جوانمردانه اماراتي ها را پاسخ دهد.
در ادامه اين بازي و در دقيقه54 رحمان احمدي روي مهاجم النصر مرتكب خطا شد كه داور اعلام ضربه پنالتي كرد اما احمدي اين ضربه را مهار كرد تا سپاهان شانس رسيدن به پيروزي را از دست ندهد. در دقيقه67 جواهر سوكاي گل دوم سپاهان را به ثمر رساند و سيدمهدي سيدصالحي در دقيقه77 گل سوم را به ثمر رساند.
در پايان اين ديدار عليرضا رحيمي مديرعامل سپاهان اعلام كرد به خاطر اقدام جوانمردانه تيم فوتبال اين باشگاه به اعضاي كادر فني و بازيكنان سپاهان مبلغ 50ميليون تومان پاداش خواهد داد.
¤جدول رده بندي گروه سوم: 1-الاهلي عربستان 10امتياز؛ تفاضل 2، 2- سپاهان 10امتياز؛ تفاضل يك، 3- لخويا قطر 6امتياز، 4- النصر امارات 3امتياز
باز هم آزادي برد پرسپوليس را نديد
پرسپوليس يك بار ديگر مقابل هوادارانش ناكام ماند. سرخ پوشان كه براي صعود تنها به يك تساوي احتياج داشتند با ارائه يك بازي پرانتقاد و نمايشي ضعيف مقابل حريف سنتي خود در آسيا يعني الهلال شكست خوردند تا كار صعود به هفته پاياني و ديدار مقابل الشباب در امارات كشيده شود.
در ديگر ديدار اين گروه الغرافه با نتيجه 2بر يك الشباب را شكست داد و تهديدي شد براي صعود پرسپوليس، الشباب نيز از دور رقابت ها حذف شد.
¤جدول رده بندي گروه چهارم: 1- الهلال عربستان 9امتياز، 2- پرسپوليس 8امتياز، 3- الغرافه قطر 6امتياز و 4- الشباب امارات 2امتياز

 



پيروزي تيم ملي فوتبال ايران برابر موزامبيك 9 نفره

ديدار تداركاتي تيم هاي ملي فوتبال ايران و موزامبيك در حالي با برتري سفيد پوشان كشورمان به پايان رسيد كه تيم موزامبيك در دقايق پاياني مسابقه با 9 نفر به بازي ادامه داد.
ديدار تداركاتي تيم هاي ملي فوتبال ايران و موزامبيك روز گذشته در ورزشگاه انقلاب كرج برگزار شد كه در پايان شاگردان كارلوس كي روش با نتيجه 3 بر صفر حريف خود را شكست دادند. در اين بازي كه قضاوت آن برعهده سعيد بخشي زاده بود، محمد غلامي(11)، قاسم دهنوي(41) و پژمان نوري(59) گل هاي تيم ملي كشورمان را به ثمر رساندند. ضمن اينكه پژمان نوري در دقيقه 85 يك ضربه پنالتي را از دست داد. نوري كه كاپيتان ايران بود اين پنالتي را با ضربه اي عجيب به بيرون زد! شهاب گردان(46- محسن فروزان)، احسان حاج صفي(62- پيام صادقيان)، شجاع خليل زاده(63- احمد آهي)، ابراهيم كريمي، حسين ماهيني، رضا حقيقي، قاسم حدادي فر(46- ميلاد زنيدپور)، قاسم دهنوي(46- اكبر صادقي)، پژمان نوري، محمد قاضي(66- پيام صادقيان) و محمد غلامي در اين ديدار به ميدان رفتند.
سعيد بخشي زاده داور مسابقه در دقيقه 80 آلميرو لوگو و در دقيقه 83 نلسون لوگا ماله دروازه بان تيم فوتبال موزامبيك را از زمين بازي اخراج كرد. به دنبال اخراج دروازه بان تيم مهمان و انجام هر شش تعويض، يكي از بازيكنان اين تيم درون دروازه ايستاد.

 



صعود مهرام به ديدار نهايي ليگ برتر بسكتبال

تيم بسكتبال مهرام با غلبه بر دانشگاه آزاد به مرحله نهايي مسابقات ليگ برتر باشگاه هاي كشور صعود كرد در حاليكه رقابت پتروشيمي و فولادماهان براي تعيين ديگر تيم فيناليست به ديدار چهارم كشيده شد.
مرحله نيمه نهايي مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور روز گذشته با برگزاري ديدارهاي سوم ميان چهار تيم شركت كننده در اين مرحله پيگيري شد كه طي آن تيم هاي مهرام و پتروشيمي حريفان خود را شكست دادند. در چارچوب اين مرحله از مسابقات و در تالار بسكتبال مجموعه ورزشي آزادي، تيم مهرام در مصاف با دانشگاه آزاد به برتري 92 بر78 دست يافت. شاگردان مصطفي هاشمي در دو ديدار گذشته نيز صاحب برتري شده بودند. بدين ترتيب وبا توجه به برگزاري ديدارهاي مرحله نيمه نهايي به صورت 3 از 5، تيم مهرام با مجموع برتري درسه ديدار برگزار شده به فينال راه يافت.
در ديگر ديدار مرحله نيمه نهايي مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور كه در سالن انديشه بندرامام برگزار شد، تيم پتروشيمي مهمان خود فولاد ماهان را با نتيجه 105 بر 84 شكست داد تا ديدار چهارم ميان اين دوتيم تعيين كننده تيم فيناليست باشد چراكه بازيكنان فولادماهان كه در دو ديداري كه هفته گذشته در اصفهان برگزار شد، صاحب برتري شده بودند. بدين ترتيب مرحله نيمه نهايي مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور روز پنجشنبه نيز با ديدار چهارم تيم هاي پتروشيمي و فولاد ماهان در سالن انديشه شهرك بعثت برگزار مي شود.

 



اعزام پينگ پنگ بازان المپيكي به كره جنوبي

دارندگان سهميه پينگ پنگ زنان و مردان ايران در رقابت هاي تور جهاني كره جنوبي حاضر خواهند شد.
پيكارهاي تور جهاني كره جنوبي با حضور 147 بازيكن مرد و زن از 12 كشور جهان از 27 تا 31 ارديبهشت در شهر اين چنون كره برگزار مي شود.
دراين مسابقات برترين هاي جهان و آسيا از كشورهاي چين، كره جنوبي، ژاپن، هنگ كنگ و تايوان حضور دارند كه نوشاد عالميان و لذا شهسواري بازيكنان المپيكي ايران به همراه احمد جعفري پور به عنوان مربي دراين رقابت ها شركت خواهند كرد.اين رقابت ها داراي 85400 دلار جايزه نقدي و داراي رنكينگ جهاني است و در دو رده اميد و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

 



ملي پوشان ايران از امروز به آب مي زنند

تيم ملي شنا از امروز رقابت خود را در مسابقات كاپ آزاد مالزي آغاز مي كند و شناگران ايران در مواد مختلف با حريفان آسيايي خود به رقابت مي پردازند.
دراين رقابت ها كه تاكنون حضور شناگراني از تيم هاي مالزي، اندونزي، قطر، سنگاپور، استراليا، سريلانكا و هند قطعي شده است، شناگران ايران صبح امروز در مواد 400 متر مختلط انفرادي، 100متر آزاد، 100متر قورباغه و 4 در100 متر مختلط تيمي با حريفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
مسابقات شناي كاپ آزاد مالزي از امروز در شهر كوالالامپور آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت. اين مسابقات گزينشي المپيك هم محسوب مي شود، اما كادر فني پيش از اين اعلام كرده بود كه شناگران ايراني در اين رقابت ها شانس زيادي براي كسب سهميه ندارند و بيشتر براي رسيدن به اوج آمادگي عازم مالزي شده اند.

 



ولاسكو از عملكرد بازيكنان راضي نبود! واليباليست هاي ايران با قدرت از سد استراليا گذشتند

تيم ملي واليبال در ديداري دوستانه مقابل تيم ملي استراليا با حساب3 بر صفر به پيروزي رسيد.
تيم ملي واليبال سه شنبه شب گذشته در ششمين ديدار تداركاتي خود، مقابل مردان واليبال استراليا با تركيب معروف، غفور، جديدي، نادي، ميرزاجانپور، قائمي و ظريف به ميدان رفت كه موفق شد 3 برصفر حريف خود را شكست دهد.
استراليايي ها كه در مقابل بازي مردان واليبال ايران حرفي براي گفتن نداشتند 3 گيم اين ديدار را با امتيازهاي 21 بر25، 23 بر 25 و 20بر 25 واگذار كردند. پس از اتمام بازي با توافق سرمربيان، ذخيره هاي دو تيم با يك ست با هم مسابقه دادند كه بازهم ذخيره هاي ايران 25 بر 21 پيروز شدند. درپايان بازي با وجود پيروزي3 برصفر، تيم ايران، خوليو ولاسكو، سرمربي تيم ملي درحالي كه از بازي شاگردانش ناراضي بود، گفت: توقع داشتم بازي بهتري ارائه مي داديم و با نتيجه بهتري اين بازي را از آن خود مي كرديم. در اين مسابقه موسوي و زريني به علت سرماخوردگي و مصدوميت استراحت داشتند.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14