(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 - شماره 20202 

حديث دشت عشق
شاهين بوشهر و شهرداري تبريز هم با ليگ برتر خداحافظي كردند
فرصت سوزي سپاهان و تراكتور سازي فرصت طلبي استقلال و چهارتايي شدن پرسپوليس
اخبار كوتاه از فوتبال
لغو ديدار دوستانه ايران- عراق
وعده معاون وزير ورزش در فاصله كمتر از سه ماه تا آغاز المپيك
بهترين نتايج را در لندن كسب مي كنيم
مشخص شدن قهرمان ليگ برتر بسكتبال با برگزاري 5 بازي
خواندني از ورزش ايران
قهرماني تكواندو در آسيا با كسب 14 مدال رنگارنگ
حقي نماينده دوچرخه سواري ايران در المپيك لندن
رئيس فدراسيون دووميداني خبر داد
آغاز آموزش دووميداني از امسال در مقطع ششم ابتدايي



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «زين العابدين مرجاني»
كجايند اسطوره هاي يقين!
چند باري كه به جبهه رفت، مادرش گفت: عزيزم! ديگر بس است. تو دين خودت را ادا كرده اي. ديگر لازم نيست به جبهه بروي و او با لبخندي دلنشين و كلامي شيرين پاسخ داد: «مادر جان من بچه پنجم شما هستم. اگر خمس بچه هايت را حساب كني بايد مرا در راه خدا بدهي.» از آن به بعد، مادر دل از زين العابدين بريد و او را به خدا سپرد. نوجواني بود كه در حوزه علميه گلپايگان، پاي درس اساتيد آن ديار زانو زد. او دو سال به درك معارف اهل بيت(ع) مشغول گرديد. همزمان هم بارها به عنوان امدادگر به جبهه اعزام شد و دست هاي پرمحبت و چهره متبسمش التيام بخش زخم تير و تركش مجروحان صحنه نبرد بود. آخرين بار، در عمليات والفجر 8 به جبهه رفت و در همين عمليات بر اثراستنشاق گاز بمب هاي شيميايي دشمن به فيض شهادت نايل آمد.
طلبه بسيجي شهيد «زين العابدين مرجاني»، سال 1346 در گلپايگان متولد شد و در 24/11/1364 در عمليات والفجر هشت (فاو) به شهادت رسيد.

 



شاهين بوشهر و شهرداري تبريز هم با ليگ برتر خداحافظي كردند
فرصت سوزي سپاهان و تراكتور سازي فرصت طلبي استقلال و چهارتايي شدن پرسپوليس

هفته سي و سوم يازدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر در شرايطي در فاصله يك هفته مانده تا پايان فصل جاري برگزار شد كه تيم پرسپوليس براي سومين بازي متوالي چهار گل دريافت كرد،توقف سپاهان ،تراكتورسازي و پيروزي استقلال تكليف قهرماني را به هفته آخركشاند و تيم هاي شاهين بوشهر و شهرداري تبريز هم با ليگ برتر خداحافظي كردند.
ديدارهاي اين هفته به صورت همزمان از ساعت 17 در شهرهاي مختلف برگزار شد كه در ورزشگاه آزادي تهران پرسپوليس در سومين ديدار متوالي خود در ليگ برتر چهار گل دريافت كرد. در اين بازي بهادر عبدي و ايمون زايد براي دو تيم هت تريك كردند. سرخپوشان كه در اين ديدارهم با بازگشت شيث رضايي به تركيب خط دفاعي خود پس از پايان محروميتش بسيار متزلزل نشان مي دادند موقعي به خود آمدند كه چهار گل از حريفشان عقب بودند و تلاش آنها در دقايق پاياني بازي تنها از شكست سنگين آنها جلوگيري كرد.راه آهن هم با اين پيروزي با ارزش به همراه علي دايي همچون فصل هاي گذشته موفق شد در آخرين روزها به حكم بقا دست پيدا كند.
تيم صدرنشين سپاهان كه براي پيروزي در دربي اصفهان مقابل ذوب آهن صف آرايي كرده بود به نتيجه اي بهتر از تساوي بدون گل دست نيافت تا با تكرار همين نتيجه در ديدار تيم سقوط كرده مس سرچشمه با تراكتورسازي ، استقلال از اين نتايج بهترين استفاده را ببرد و با پيروزي 2 بريك در آبادان برابر صنعت نفت همچنان به قهرماني اميدوار بماند.
اما در ساير ديدارهاي مهم ديروز كه منجر به مشخص شدن چهره دو تيم سقوط كننده ديگر به ليگ دسته اول شد شاهين بوشهر در خانه با تساوي 2بر2 مقابل سايپا متوقف شد تا فصل كابوس وار شاهيني ها با وداع با ليگ برتر به پايان برسد.شهرداري تبريز هم با تساوي بدون گل برابر مقاومت سپاسي به سرنوشت شاهين دچار شد تا تبريز فصل آينده تنها يك نماينده در ليگ برتر داشته باشد.
جدا از نتايجي كه در هفته سي و سوم رقم خورد در چند ديدار حاشيه هايي رقم خورد كه در ذيل به آنها اشاره مي شود:
¤ درگيري لفظي سرمربيان و مربيان دو تيم مس سرچشمه و تراكتورسازي و همچنين جلوگيري بازيكنان دو تيم از منجر شدن آن به درگيري فيزيكي حواشي جالب توجه اين ديدار بود. در پايان اين بازي امير قلعه نويي نسبت به حركات و رفتار الهامي مربي تيم مس سرچشمه به اصغر شرفي شديدا اعتراض كرد و شرفي نيز به دفاع از عملكرد مربي خود پرداخت كه اين موضوع منجر به درگيري لفظي سرمربي دو تيم شد. در اين بين كريم بوستاني مربي دروازه بانهاي تيم تراكتورسازي به سمت الهامي حمله ور شد كه هاشمي سرپرست تيم مس سرچشمه به دفاع از وي پرداخت.بلافاصله بازيكنان دو تيم در اين صحنه مداخله كردند تا مانع از تبديل شدن درگيري شديد لفظي اعضاي كادر فني دو تيم به درگيري فيزيكي شوند.
¤ اميد شريفي نسب كاپيتان صنعت نفت در دقيقه 78 بازي با استقلال به جاي سعيد حلافي به بازي رفت تا آخرين دقايق بازي خود در دنياي حرفه اي فوتبال را تجربه كند.
¤ فونيكه سي، مهاجم تيم صنعت نفت آبادان نيز براي آخرين بار پيراهن تيم صنعت نفت در آبادان را بر تن كرد تا با زدن گل تيم صنعت نفت مقابل استقلال خداحافظي خوبي با اين تيم داشته باشد.او به همراه كريم انصاري فرد با 20 گل زده همچنان بر سر عنوان «آقاي گل» رقابت دارد.
¤ ميثاق معمارزاده كه در اواسط نيمه اول ديدار برابر راه آهن جانشين حسين هوشيار شده بود در پايان بازي و زماني كه بازيكنان به رختكن رفتند دچار افت فشار شد. البته پزشكان تيم خيلي زود به داد وي رسيدند و معمارزاده دقايقي بعد سرپا شد.از سوي ديگر حسين هوشيار كه در اين ديدار به عنوان دروازه بان ثابت درون دروازه ايستاده بود در اواسط نيمه اول دچار مصدوميت از ناحيه دست شد و تعويض گرديد كه پس از بررسي لازم مشخص شد انگشت وي شكسته است.
¤ عملكرد ضعيف تيم فوتبال پرسپوليس مقابل راه آهن اعتراض تماشاگران به عملكرد اين تيم را به دنبال داشت و آنها باز هم بازيكنان تيم محبوبشان را متهم به بي غيرتي و كم كاري كردند.
نتايج ديدارهاي هفته سي و سوم رقابتهاي ليگ برتر به شرح زير است :
¤ پرسپوليس 3 - راه آهن شهرري 4
گل ها: ايمون زايد(21 ، 83 و 88) براي پرسپوليس - بهادر عبدي(19 ، 2+45 و 78) و حسين كاظمي(75- پنالتي) براي راه آهن
¤ ذوب آهن اصفهان صفر - سپاهان اصفهان صفر
¤ مس سرچشمه صفر - تراكتورسازي صفر
¤ نفت تهران 1 - داماش گيلان صفر
گل: لوپز(45)
¤ ملوان بندرانزلي 2 - فولاد اهواز صفر
گل ها: محمد نزهتي(57) و جلال رافخايي(59) براي ملوان
اخراج:علي سليمي (89) از فولاد
¤ شهرداري تبريز صفر - فجرسپاسي صفر
¤ شاهين بوشهر 2 - سايپا البرز 2
گل ها: مهدي نوري(83 و 86) براي شاهين - كريم انصاريفرد(58 و 61) براي سايپا
¤ صباي قم يك - مس كرمان يك
گل ها: محسن بيات(65) براي صبا - احمد حسن زاده(52) براي مس
¤ صنعت نفت آبادان يك - استقلال تهران 2
گل ها: فونيكه سي (9) براي نفت آبادان- گوران يركوويچ(24) و ميثم حسيني(74) براي استقلال
در پايان هفته سي و سوم رقابتهاي ليگ برتر سپاهان با 66 امتياز همچنان در صدر است، تراكتورسازي 63 امتيازي شد و در رده دوم بالاتر از استقلال قرار گرفت. شاگردان مظلومي با تفاضل گل كمتر در رده سوم قرار دارند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

مظلومي: بازيكنانم در رختكن غش كردند
سرمربي استقلال گفت: شرايط برگزاري بازي به گونه اي بود كه چند بازيكنم بعد از بازي در رختكن غش كردند.
پرويز مظلومي پس از پيروزي 2 بر يك استقلال برابر صنعت نفت آبادان عنوان كرد: به هر دو تيم تبريك مي گويم كه در اين شرايط سخت توانستند بازي كنند. نمي دانم چرا بازي را ساعت 17 بعداز ظهر برگزار مي كنند. در اين ساعت گرماي هوا زياد است و دو تيم نتوانستند عملكرد خود را به نمايش بگذارند.وي ادامه داد: فوتبال ساكني انجام شد و حتي بازيكنان ما در رختكن غش كردند. اين شرايط حتي براي نفتي ها هم سخت بود. مي توانستند كمي بازي ها را عقب تر بيندازند تا كيفيت بالا برود. در واقع در اين ديدار دو تيم راه مي رفتند.
دايي: كسي كه به من نامردي كند، جوابش را مي گيرد
سرمربي راه آهن پس از برتري برابر پرسپوليس گفت: كسي نمي تواند نامردي كند و جوابش را نبيند؛كسي كه به من نامردي كند جوابش را مي گيرد.
علي دايي در نشست خبري پس از پيروزي 4 بر 3 مقابل پرسپوليس گفت: حق ما بود كه جزو 7 ،8 تيم ابتداي جدول باشيم اما اين اتفاق نيفتاد و خدا را شكر كه روزي خدا به من عزت داد كه در جدول بالاي پرسپوليس آمدم. شما فكر نكنيد كه اين ها شوخي و نامردي است. كسي نمي تواند نامردي كند و جوابش را نبيند. كسي كه به من نامردي كند جوابش را مي گيرد.
دايي در پايان گفت: پرسپوليسي واقعي بايد اين تيم را حمايت كند ولي اين سكوها و هواداران هميشه خط گرفته اند و امروز هم خط گرفته بودند. يك عده به اسم ليدر كه شايد تعدادشان 10 نفر هم بيشتر نباشد آرامش را از اين تيم گرفته اند.
تاخيري ديگر در اعلام راي از سوي كميته انضباطي
دبير كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: چه مدارك از سوي باشگاه پرسپوليس برسد و چه نرسد، تا پايان هفته رأي مربوط به تباني در فوتسال را صادر مي كنيم.حسين عبداللهي در اين باره گفت: هنوز پرونده ناقص است. اگر تكميل شود و بد قول نشوم ظرف يكي دو روز آينده و حداكثر تا پايان هفته راي را صادر خواهيم كرد.وي در پاسخ به اين سوال كه آيا نقص پرونده فقط ارسال مدارك از سوي باشگاه پرسپوليس است، خاطرنشان كرد: بله. يكي از مداركي كه ما منتظر هستيم مستندات باشگاه پرسپوليس است. در هر صورت چه مدارك را به ما بدهند و چه ندهند ظرف امروز و فردا راي را صادر كنيم و نهايتا در تلاش هستيم تا در پايان اين هفته كار را يك سره كنيم.
چلسي قهرمان جام حذفي انگليس
تيم فوتبال چلسي با شكست ليورپول در فينال مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه هاي انگليس به عنوان قهرماني اين رقابت ها دست يافت. شاگردان «روبرتو دي ماتئو»شنبه شب در حضور نزديك به 90 هزار تماشاگر ورزشگاه ومبلي شهر لندن با نتيجه 2 بر يك ليورپول را از پيش رو برداشتند و نخستين جام قهرماني خود در اين فصل را بالاي سر بردند. در اين ديدار ابتدا «راميرس» در دقيقه 11 چلسي را پيش انداخت سپس «ديديه دروگبا» در دقيقه 52 اختلاف را به دو گل رساند اما «اندي كارول»، مهاجم ليورپول در دقيقه 65 با شوت پاي چپ خود اختلاف را به حداقل رساند.
خيز مسي براي آقاي گلي
در هفته سي و هفتم رقابت هاي لاليگاي اسپانيا رئال مادريد، بارسلونا، والنسيا و اوساسونا مقابل حريفان خود به برتري رسيدند. بارسلونا در حالي در خانه به مصاف اسپانيول رفت كه اين آخرين حضور «پپ گوارديولا» روي نيمكت ورزشگاه نيوكمپ بود. مسي در اين ديدار درخشش فوق العاده اي داشت و چهار گل براي آبي و اناري ها به ثمر رساند تا بارسا 4 بر صفر به پيروزي برسد. او با اين 4 گل تعداد گل هاي خود در اين فصل را به 50 گل رساند و بسيار به كسب عنوان آقاي گلي نزديك شد. در ديگر ديدارها رئال مادريد در زمين گرانادا به پيروزي 2 بر يك دست يافت. براي رئال مادريد در مصاف با گرانادا كريستيانو رونالدو (81 - پنالتي) و ديويد كورتس (90 - گل به خودي) گل زدند و تنها گل تيم ميزبان را نيز «فرانكو يارا» در دقيقه پنج به ثمر رساند. تيم رئال مادريد در حال حاضر با 97 امتياز صدرنشين مطلق لاليگاست و به عنوان قهرماني اين مسابقات دست يافته است. اين تيم تنها سه امتياز تا رسيدن به ركورد 100 امتياز در يك فصل فاصله دارد. اوساسونا در حضور 90 دقيقه اي جواد نكونام يك بر صفر رئال سوسيداد را شكست داد.

 



لغو ديدار دوستانه ايران- عراق

ديدارتداركاتي تيم هاي ملي فوتبال ايران و عراق به علت مخالفت سرمربي تيم ملي اين كشور عربي لغو شد.
ديدار تداركاتي تيم ملي فوتبال ايران برابر عراق كه قرار بود 7 خرداد ماه 1391 در اردوي آماده سازي تيم ملي در شهر استانبول تركيه برگزار شود، به دليل مخالفت «زيكو»، سرمربي تيم ملي عراق لغو شد. «كارلوس كي روش»، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در نشست خبري روز دهم ارديبهشت ماه ضمن تأكيد بر برگزاري ديدار با عراق، اعلام كرده بود ملي پوشان فوتبال ايران بعد از برگزاري اين بازي از تركيه به ازبكستان سفر خواهند كرد. مهدي محمد نبي دبير كل فدراسيون فوتبال در مورد دليل لغو بازي تداركاتي تيم ملي با عراق كه قرار بود هفتم خرداد در اردوي تركيه برگزار شود، گفت: عراق مي خواست در تاريخ سوم خرداد اين بازي برگزار شود اما كي روش تاريخ هفتم خرداد را مد نظر داشت. به همين دليل سرمربي تيم ملي قبول نكرد كه اين بازي زودتر برگزار شود. به دنبال يك تيم خوب اروپايي براي جايگزيني هستيم اما تا قطعي نشود نام تيم اعلام نمي شود.

 



وعده معاون وزير ورزش در فاصله كمتر از سه ماه تا آغاز المپيك
بهترين نتايج را در لندن كسب مي كنيم

معاون قهرماني وزارت ورزش و جوانان معتقد است كاروان ورزشي كشورمان در المپيك لندن بهترين نتيجه را خواهد گرفت.
حميد سجادي در تازه ترين صحبت هاي خود با خبرگزاري ايسنا مي گويد فدراسيون هاي المپيكي به هيچ عنوان با مشكل مالي مواجه نيستند. او در واكنش به انتقادات اخير خطيب و ناطق نوري، رئيسان فدراسيون هاي كشتي و بوكس تاكيد دارد كه اين اظهارنظرها كارشناسانه و دقيق نيست. معاون وزير ورزش اعتقاد دارد با توجه به ظرفيت هاي خوبي كه در كاروان اعزامي ايران به بازي هاي لندن وجود دارد بهترين نتيجه را نسبت به دوره هاي اخير خواهيم گرفت. گزيده اي از صحبت هاي معاون ورزشي وزارت ورزش در ادامه مي آيد:
¤ طبعاً در بازي هاي المپيك لندن بهترين نتيجه را نسبت به بازي هاي اخير خواهيم گرفت. ما فرصت ها و ظرفيت هاي خوبي داريم.
¤ عباسي برنامه ريزي كرده كه حتماً از اردوهاي آماده سازي المپيكي بازديد كند و از طرفي قرار است تيم هاي ورزشي هم براي ملاقات با وزير به وزارتخانه دعوت شوند.
¤ فدراسيون هاي المپيكي هيچ مشكل مالي براي شركت در بازي ها ندارند. اظهارات خطيب و ناطق نوري سوءتفاهمي بيش نبود كه حل شد، بستگي دارد كه چگونه به اين اظهارات نگاه كنيم. آن ها نقطه نظري داشتند كه آن را گفتند. فكر نمي كنم ديگر تا بازي هاي المپيك لندن چنين اتفاقي رخ دهد.

 



مشخص شدن قهرمان ليگ برتر بسكتبال با برگزاري 5 بازي

نحوه برگزاري رقابت هاي فينال ليگ برتر بسكتبال بدون هيچ دليلي تغيير كرد.
رقابت هاي مرحله نهايي ليگ برتر بسكتبال كه قرار بود به صورت چهار از هفت برگزار شود با تصميم جديد فدراسيون بسكتبال به صورت سه از پنج برگزار خواهد شد. اين تغيير برنامه پيش از اين نيز از سوي فدراسيون به دليل حضور مهرام در باشگاه هاي آسيا به چهار تيم حاضر در نيمه نهايي پيشنهاد شده بود كه آنها مخالفت كردند. با توجه به اينكه رقابت هاي باشگاه هاي آسيا نيز چهار ماه به تعويق افتاده است دليل اين تغييرات مشخص نيست.
اين نوع برگزاري رقابت ها به صورت چهار از هفت در نخستين جلسه سازمان ليگ برتر و با توافق تمامي تيم ها تصويب شد اما حالا دوباره و با مشخص نبودن دليلي تغيير كرده است و به صورت سه از پنج برگزار خواهد شد.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ حسين معدني كه از اواسط فصل گذشته مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به جاي مصطفي شجاعي هدايت تيم باريج اسانس كاشان را برعهده گرفته بود قرارداد خود را براي يك فصل ديگر با اين تيم كاشاني تمديد كرد.
¤ كادر فني تيم ملي واترپلو 28 بازيكن را به نخستين اردوي متمركز تيم ملي در سال 91 دعوت كرد.
¤ تيم هاي ملي مردان و زنان اسكواش ايران به ترتيب در رده هاي نهم و هشتم آسيا قرار گرفتند.
¤ بازيكنان تيم واليبال كاله مازندران براي حضور در رقابت هاي قهرماني باشگاه هاي آسيا به كنفدراسيون واليبال آسيا معرفي شدند.

 



قهرماني تكواندو در آسيا با كسب 14 مدال رنگارنگ

تيم ملي تكواندوي ايران در بخش پومسه موفق به كسب عنوان نايب قهرماني رقابت هاي پومسه تكواندوي قهرماني آسيا شد.
اين دوره از مسابقات با حضور 300 تكواندوكار از 16 كشور روز جمعه در شهر هوشي مينه ويتنام آغاز شده بود كه در نهايت با نايب قهرماني كشورمان به پايان رسيد. مسابقات پومسه تكواندوي قهرماني آسيا در رده هاي سني نوجوانان و بزرگسالان در ورزشگاه بزرگ فتو شهر هوشي مينه برگزار شد و طي آن كره جنوبي عنوان قهرماني را كسب كرد.
تيم هاي ملي پومسه تكواندوي ايران در دو بخش آقايان و بانوان با كسب چهار مدال طلا، چهار نقره و شش برنز در انفرادي و تيمي عنوان نايب قهرماني آسيا را به خود اختصاص دادند و تيم هاي ويتنام، چين تايپه و فيليپين بعد از كشورمان عناوين سوم تا پنجم را كسب كردند.

 



حقي نماينده دوچرخه سواري ايران در المپيك لندن

عليرضا حقي با كسب مقام نخست در ماده تايم تريل انفرادي، جواز حضور در رقابت هاي المپيك 2012 لندن را كسب كرد.
رقابت هاي انتخابي ركابزنان اعزامي به المپيك 2012 لندن، روز گذشته به ميزباني هيئت دوچرخه سواري يزد برگزار شد كه عليرضا حقي با كسب جايگاه نخست در ماده تايم تريل انفرادي، جواز حضور در رقابت هاي المپيك 2012 لندن را كسب كرد. در اين مسابقه كه ركابزنان در ماده تايم تريل انفرادي به مسافت 50 كيلومتر با يكديگر به رقابت پرداختند، حقي با كسب زمان يك ساعت و 11 ثانيه و 42 صدم ثانيه بر سكوي نخست ايستاد تا به عنوان ركابزن اصلي تيم ملي دوچرخه سواري كشورمان در المپيك لندن شركت كند.
امير زرگري و حسين عسگري از استان مركزي، عليرضا حقي از استان البرز، مهدي سهرابي و عباس سعيدي تنها از استان زنجان، قادر ميزباني و بهنام خليلي خسروشاهي از استان آذربايجان شرقي، آروين معظمي گودرزي و علي ترابي از استان لرستان، محمد رجبلو از استان تهران و حسين ناطقي از استان اصفهان، نفراتي هستند كه براي شركت در اين مسابقه انتخابي دعوت شده اند. در پايان اين رقابت حساس، بهنام خليلي خسروشاهي با كسب زمان يك ساعت و 1 دقيقه و 33 ثانيه و 99صدم ثانيه به عنوان ركابزن ذخيره معرفي شد.

 



رئيس فدراسيون دووميداني خبر داد
آغاز آموزش دووميداني از امسال در مقطع ششم ابتدايي

رئيس فدراسيون دووميداني كشور گفت: با هماهنگي بين اين فدراسيون و وزارت آموزش و پرورش، آموزش و تدريس تخصصي دووميداني در مدارس اجباري مي شود.
به گزارش ايرنا، افشين داوري افزود: اجباري كردن آموزش دووميداني در مدارس كه از رشته هاي پايه و مهم به شمار مي رود، مي تواند به رشد دووميداني و ساير رشته هاي ورزشي كشورمان منجر شود.
وي همچنين از اخذ مجوز براي ايجاد رشته تحصيلي دووميداني در مقطع كارداني و جذب دانشجو از سال تحصيلي آينده خبر داد و اظهار كرد اميدواريم فعال كردن اين رشته در ارتقاي كمي و كيفي ورزشكاران، مربيان و داوران دووميداني نقش موثري داشته باشد.
رئيس فدراسيون دووميداني با اشاره به اين كه اين رشته را بايد به جايگاهي شايسته اي برسانيم، اظهار كرد: ارتقاي دانش فني مربيان و داوران و جوان پروري در اين بخش، ارتباط مستمر با آموزش و پرورش براي استعداديابي و تقويت رده هاي سني پايه و توسعه زيرساخت ها از اهداف اين فدراسيون براي دستيابي به رشد و جايگاهي مناسب در دووميداني به شمار مي روند.
داوري با بيان اين كه دووميداني رشته اي پرمدال و در مسابقات مطرحي چون المپيك به عنوان يكي از مهمترين رشته ها محسوب مي شود، افزود: دووميداني از نادر رشته هايي است كه مي تواند در يك مسابقه 140 مدال داشته باشد، بنابراين بايد از ظرفيت اين رشته و افتخاراتي كه مي تواند براي ورزش كشورمان به ارمغان آورد، توجه بيشتري داشته باشيم.
وي، نبود تبليغات، پخش و پوشش مناسب خبري مسابقات دووميداني را عاملي در عدم تمايل حاميان مالي براي تيمداري اين رشته خواند و گفت: بايد براي جلوگيري از هدر رفتن استعدادهاي خود در ورزش به ويژه رشته هايي مانند دووميداني از آنها حمايت كنيم.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14