(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 26 اردیبهشت 1391 - شماره 20209 

حديث دشت عشق
ليگ قهرمانان آسيا به هفته پاياني رسيد پرسپوليس به دنبال صعود، سپاهان در پي صدرنشيني
كناره گيري يك وزنه بردار از تيم ملي
معرفي 11 كاراته كا براي حضور در مسابقات غرب آسيا
پايان خوش براي مادريدي ها
رئال صدتايي شد
منفي بودن تست دوپينگ تمام ورزشكاران ايران در المپيك
مشخص شدن حريفان غير آسيايي تيم ملي واليبال ايران
اخبار كوتاه از فوتبال
خواندني از ورزش ايران
احمدي نژاد به المپيك 2012 لندن نمي رود
تعريف و تمجيد خادم از قهرماني تيم ملي در مسابقات جام جهاني باكو
اين قهرماني سرآغاز خيلي خوبي براي آينده كشتي آزاد است !



حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «رحيم جعفري»
اكنون زمان ياري حسين زمان است
اگر ما به اسلام به طور واقعي نگاه كنيم اسلام تنها يك مكتب خلاصه شده در عبادت و تنها يك بعدي نيست. اسلام واقعي تمام ابعاد اجتماعي فردي و غيره را دربردارد و بايد بدانيم كه پيرو اسلام و مسلمان و شيعه بودن تنها پرداختن به يك سري اعمال و عبادت ها نيست. مسلمانان وظايف ديگري دارند، يكي از اين وظايف حفاظت از حدود خداوند و احياء دين براي رضاي خداست. هر مسلمان واقعي بايد به اين وظايف عمل كند و بايد بدانيم كه براي احياء دين مبين اسلام بايد كوشش كرد و به جهاد پرداخت. بايد هدف امام حسين(ع) هدف همه ما باشد و دنباله رو هدف حسين(ع) باشيم. پرچم حسين(ع) و فرياد حسين(ع) و هدف حسين(ع) را مردي از سلاله پاك آن حضرت دنبال مي كند و هم اكنون موقع ياري كردن حسين زمان است.

 



ليگ قهرمانان آسيا به هفته پاياني رسيد پرسپوليس به دنبال صعود، سپاهان در پي صدرنشيني

تيم هاي پرسپوليس و سپاهان در هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا در حالي مقابل حريفان عربي خود قرار مي گيرند كه يكي به دنبال قطعي كردن صعود است و ديگري براي صدرنشيني مي جنگد.
هفته پاياني رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا امروز با انجام دو ديدار براي نمايندگان ايران برگزار مي شود و هردو تيم ايراني به دنبال صعود، به مرحله يك هشتم نهايي هستند. درگروه C تيم فوتبال سپاهان كه پس از قهرماني مجدد در ليگ برتر ايران روحيه مضاعفي گرفته بايد در اصفهان ميزبان الاهلي عربستان باشد. هردو تيم 10 امتيازي هستند و تيم عربستاني به دليل تفاضل گل بهتر بالاتر از سپاهان درصدر قرار دارد. بنابراين سپاهان براي صدرنشيني در اين گروه به پيروزي احتياج دارد. زردپوشان اصفهان اميد زيادي دارند كه هوادارانشان همچون ديدار پاياني ليگ برتر ورزشگاه فولادشهر را پركرده و مقدمات صعود خود را فراهم ببينند. در ديگر بازي اين گروه تيم لخوياي قطر ميزبان النصر امارات است.
اما در گروه D پرسپوليس كه تا هفته چهارم وضعيت خوبي در گروهش داشت و حتي پيش از بازي با الهلال در صدر جدول بود، با از دست دادن پنج امتياز در دو بازي خانگي مقابل الغرافه و الهلال كار صعودش به روز آخر كشيده شد. البته سرخپوشان هشت امتيازي هستند و با توجه به اين كه دو امتياز بيشتر از الغرافه دارند، هنوز سرنوشت صعود را در دستان خودشان مي بينند. سرخپوشان كه در غياب دنيزلي آخرين بازي خود در ليگ برتر را با پيروزي پشت سرگذاشتند، فصل را با رتبه دوازدهمي به پايان بردند كه بدترين نتيجه آنها، در تاريخ ليگ برتر است. با اين حال پرسپوليسي ها براي جبران آن نتيجه و به دست آوردن دل هوادارانشان چاره اي جز شكست الشباب در امارات ندارند و در صورتي كه الغرافه بتواند از الهلال امتياز بگيرد، مي توانند اميد داشته باشند كه به عنوان صدرنشين صعود كنند. هرچند در صورت پيروزي الهلال پرسپوليس با كسب يك تساوي هم و حتي باخت مقابل الشباب هم به مرحله بعد صعود خواهدكرد.
در ديگر بازي اين گروه الهلال در خانه پذيراي الغرافه قطر است. زردپوشان قطري كه چند روز پيش جام امير قطر را به دست آورده اند دوست دارند با نتيجه اي خوب مرحله گروهي ليگ قهرمانان را تمام كنند و در اين ميان فرهاد مجيدي باز هم يكي از ستون هاي تيمش خواهد بود.
¤ برنامه كامل هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا بدين شرح است:
گروه C:
¤ سپاهان ايران- الاهلي عربستان (ساعت 30:21)
¤ لخويا قطر - النصر امارات (ساعت 30:20)
گروه D
¤ الشباب امارات- پرسپوليس ايران (ساعت 30:20)
¤ الهلال عربستان - الغرافه قطر (ساعت 30:22)
تيم استقلال نيز در روز آخرليگ قهرمانان آسيا بايد چهارشنبه در ازبكستان به مصاف نسف قارشي برود و در صورت كسب پيروزي خيالش از بابت صعود آسوده خواهدشد.

 



كناره گيري يك وزنه بردار از تيم ملي

مجيد عسگري، وزنه بردار دسته 62 كيلوگرم ايران در فاصله 75 روز تا المپيك 2012 از اردوي تيم ملي كناره گيري كرد وحضور در رقابت هاي لندن را از دست داد.
عسگري كه درمسابقات وزنه برداري قهرماني بزرگسالان آسيا دركره جنوبي، عملكرد خوبي نداشت و در حركت دو ضرب از گردونه رقابت ها كنار رفت، درحالي از ادامه حضور در اردوي تيم ملي انصراف داد كه كادر فني، هنوز تصميمي براي كشيدن خط قرمز روي نام او نگرفته است. البته آسيب ديدگي عسگري از ناحيه كتف، باعث شده كه او در ماه هاي گذشته نتواند آنگونه كه مورد نظر كادر فني است تمرين كند.

 



معرفي 11 كاراته كا براي حضور در مسابقات غرب آسيا

مسابقه انتخابي تيم ملي اعزامي به پيكارهاي كاراته غرب آسيا ديروز در سالن شهيد كبكانيان برگزار شد و 11 كاراته كا جواز حضور در اردوي تيم ملي را كسب كردند.
پس از برگزاري رقابت انتخابي، 11 كاراته كا براي شركت در مسابقات غرب آسيا معرفي شدند. اسامي نفرات به شرح زير است:
¤ كوميته انفرادي:محمد قاسمي ،محمد غروبي ، مازيار الهامي و مهدي خاني
¤ كوميته تيمي:نادر جودت ، بهمن عسگري ، كيوان بابان ، سعيد حسني پور ، عماد مژدهي ، هادي صفي و دانيال قره ويسي
دومين اردوي آماده سازي تيم ملي اعزامي به مسابقات كاراته غرب آسيا كه 27 خرداد ماه در جده عربستان برگزار مي شود، 29 ارديبهشت ماه در قزوين برپا خواهد شد. همچنين در كاتاي انفرادي فريد حقيقي و در كاتاي تيمي سيد جمشيد حسيني، رضا خداشناس و امير ياري نفراتي هستند كه راهي عربستان مي شوند.

 



پايان خوش براي مادريدي ها
رئال صدتايي شد

رئال مادريد در آخرين بازي خود در رقابت هاي اين فصل لاليگا با نتيجه قاطع چهار بر يك رئال مايوركا را در هم كوبيد و فصل را با رسيدن به عدد خيره كننده 100 امتياز به پايان رساند.
هفته سي و هشتم و پاياني رقابت هاي لاليگا با انجام هشت ديدار به پايان رسيد كه در مهم ترين آن ها رئال مادريد صدرنشين با نتيجه پرگل چهار بر يك رئال مايوركا را در هم كوبيد تا علاوه بر قهرماني جمع امتيازات خود را به 100 برساند و با اختلاف 9 امتيازي نسبت به بارسلونا تيم دوم رده بندي جام قهرماني را بالاي سر برد. پيش از اين بارسلونا دو سال پيش توانسته بود 99 امتيازي شود. در اين ديدار كه در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برگزار شد، بازيكنان رئال مادريد از همان ابتدا بازي را هجومي آغاز كردند و در دقيقه 19 توسط كريستيانو رونالدو به گل اول خود دست يافتند. چهار دقيقه بعد كريم بنزما گل دوم تيمش را به ثمر رساند و نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد. با شروع نيمه دوم باز هم اين بازيكنان ميزبان بودند كه با حمايت 80 هزار نفر تماشاگر به بازي هجومي روي آوردند و تنها چهار دقيقه پس از شروع بازي توسط مسوت اوزيل گل سوم خود را وارد دروازه ميهمانشان كردند.
رئال مايوركا كه چيزي را براي از دست دادن نداشت، به بازي هجومي روي آورد و در دقيقه 52 توسط كاسترو يكي از گل هاي خورده را جبران كرد، اما تنها شش دقيقه بعد مسوت اوزيل هافبك ملي پوش رئال گل دوم خود و چهارم تيمش را به ثمر رساند و در نهايت بازي با همين نتيجه به پايان رسيد. لازم به يادآوري است در پايان مسابقات اين فصل لاليگا مسي با زدن 50 گل بهترين گلزن مسابقات شد و رونالدو با زدن 46 گل در رده دوم ايستاد.

 



منفي بودن تست دوپينگ تمام ورزشكاران ايران در المپيك

نتيجه تست دوپينگ 170 ورزشكار ايراني كه در قالب اردوهاي آماده سازي رشته هاي مختلف از آنها نمونه گيري شده بود، منفي اعلام شد. در اين بين همه ورزشكاراني كه تاكنون سهميه المپيك گرفته اند نيز در سلامت كامل هستند.
از اين ورزشكاران در جريان اردوهاي تيم هايي كه براي حضور در بازي هاي المپيك لندن يا رقابت هاي انتخابي اين بازي ها تمرينات آماده سازي خود را دنبال مي كردند، نمونه گيري شد و جهت آناليز و بررسي و اعلام نتيجه به آزمايشگاه كلن آلمان ارسال شد. پزشكان و متخصصان اين آزمايشگاه نيز نتيجه هر 170 نمونه ارسالي به اين آزمايشگاه را منفي اعلام كرده اند. بدين ترتيب سلامت و پاك بودن ورزشكاران المپيكي ايران كه در قالب اين مرحله پروسه نمونه گيري از آنها تست دوپينگ گرفته شده بود، تائيد شده است.

 



مشخص شدن حريفان غير آسيايي تيم ملي واليبال ايران

فدراسيون جهاني واليبال ونزوئلا، صربستان و پورتوريكو را به عنوان سه تيم غير آسيايي شركت كننده در رقابت هاي انتخابي المپيك ژاپن معرفي كرد.
پس از پايان رقابت هاي انتخابي المپيك در مناطق نورسكا، اروپا و آمريكاي جنوبي، فدراسيون جهاني واليبال سه كشور ونزوئلا (نايب قهرمان مسابقات انتخابي آمريكاي جنوبي)، صربستان (تيم سوم مسابقات انتخابي اروپا) و پورتوريكو (تيم چهارم رقابت هاي انتخابي نورسكا) را به عنوان سه تيم غير آسيايي شركت كننده درمسابقات انتخابي ژاپن معرفي كرد.
تيم هاي ملي واليبال ايران، ژاپن، چين، كره جنوبي و استراليا ديگر تيم هاي شركت كننده دراين مسابقات هستند. اين رقابت ها 12خرداد ماه درتوكيو ژاپن آغاز مي شود. قهرمان و بهترين تيم آسيايي شركت كننده درمسابقات انتخابي المپيك ژاپن سهميه حضور در بازي هاي المپيك لندن را كسب مي كند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

نور چشمي آقاي مسئول و سرودست شكستن براي يك سفر خارجي!
اعمال سليقه شخصي يكي از مسئولان باشگاه پرسپوليس در انتخاب و اعزام خبرنگاران به امارات نابساماني ديگري از باشگاه ناكام فصل يازدهم ليگ برتر را به نمايش گذاشت تا برخي نورچشمي ها همچنان در كنار اين تيم باشند! اين مطلبي بود كه صبح روز گذشته روي خروجي خبرگزاري مهر قرار گرفت تا اين سايت خبري اعتراض خود را به عدم اعزام خبرنگارش به امارات نشان دهد. البته اين پايان كار نبود زيرا خبرگزاري مهر مدعي شد مسئولان باشگاه پرسپوليس خبرنگاري را با خود به امارات برده اند كه با معرفي نامه برنامه ورزش و مردم همراه سرخپوشان بوده اما خبرهايش را براي يك خبرگزاري ارسال مي كند! انتشار اين گونه گزارش ها مسموم بودن فضاي اعزام خبرنگاران را به كشورهاي خارجي نشان مي دهد و ازسوي ديگر ثابت مي كند كه برخي آقايان براي يك سفر خارجي چه سر و دستي مي شكنند!
زنگ خطر براي فوتسال به صدا درآمد
تورنمنت چهار جانبه فوتسال چين شب گذشته به پايان رسيد و تيم ملي فوتسال روماني توانست با 2 پيروزي برابر چين و ايران و يك تساوي مقابل ژاپن با 7 امتياز عنوان قهرماني اين مسابقات را به خود اختصاص دهد. ملي پوشان ايران در روز اول اين رقابت ها برابر ميزبان با نتيجه 3 بر يك به برتري رسيدند، اما برابر ژاپن با نتيجه تساوي 2 بر 2 متوقف شدند و مقابل روماني 4 بر 2 بازي را واگذار كردند. تساوي برابر ژاپن و همچنين شكست مقابل روماني زنگ خطري براي تيم ملي فوتسال ايران است تا در نزديكي رقابت هاي قهرماني آسيا ملي پوشان براي تكرار عنوان قهرماني در قاره كهن تلاش بيشتري انجام دهند تا همچون 10 دوره گذشته بتوانند اين عنوان را بار ديگر كسب كنند.
قهرماني منچسترسيتي و فرو ريختن كاخ آرزوهاي فرگوسن
تيم فوتبال منچسترسيتي در شرايطي كه بازنده بازي در وقت هاي معمول بود، در سه دقيقه علاوه بر كسب عنوان قهرماني، روياي يونايتد را براي رسيدن به اين عنوان نقش بر آب كرد. هفته پاياني رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي انگليس در شرايطي برگزار شد كه منچسترسيتي و منچستر يونايتد براي رسيدن به عنوان قهرماني رقابتي تنگاتنگ با هم داشتند و در پايان اين ديدارها اين سيتي بود كه در سه دقيقه رويايي جام را بالاي سر برد. در ورزشگاه الاتحاد تيم منچسترسيتي به مصاف كوئينز پارك رنجرز رفت و در شرايطي كه تا پايان وقت معمول بازي با نتيجه 2 بر يك از حريف خود عقب بود، در سه دقيقه طوفاني نتيجه را 3 بر 2 كرد تا به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به يونايتد قهرمان شود. در اين ديدار «پابلو زابالتا» (39، «اوين ژگر» (2+90) و «سرخيو آگوئرو» (5+90) براي منچسترسيتي گل زدند و «جبرئيل سيسه»(48) و «جمي جكي»(66) براي تيم كوئينز پارك رنجرز گل زدند تا سيتي با 89 امتياز و تفاضل 64 به عنوان قهرماني برسد و يونايتد با همين امتياز و تفاضل 56 نايب قهرمان شود، يونايتد در آخرين بازي يك بر صفر ساندرلند را شكست داد.
كاروان استقلال راهي ازبكستان شد
كاروان استقلال با حضور جباري و فتح الله زاده راهي مشهد شد تا از اين شهر به ازبكستان برود. كاروان تيم استقلال براي برگزاري بازي با نسف قارشي در چارچوب رقابت هاي قهرماني ليگ قهرمانان آسيا ساعت 15:10 ديروز از فرودگاه مهرآباد راهي مشهد شد و پس از توقفي كوتاه براي سوخت گيري به سمت ازبكستان پرواز كرد. در اين سفر حنيف عمران زاده، تيموريان و علي حمودي كه دو اخطاره و محروم هستند نيز حضور دارند. علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال همراه آبي پوشان در اين سفر حضور دارد. مجتبي جباري هم همراه استقلالي ها هست.
الله اكبر نصري پس از قهرماني سيتي
سمير نصري هافبك فرانسوي و مسلمان منچسترسيتي در پايان فصل از قهرماني تيمش ابراز خوشحالي كرد و با جمله الله اكبر لب به سخن گشود. منچسترسيتي با پيروزي مقابل كوئينز پارك رنجرز سرانجام پس از 44 سال انتظار، جام قهرماني را بالاي سر برد. سمير نصري هافبك فرانسوي و مسلمان منچسترسيتي هم پس از پايان بازي از قهرماني تيمش ابراز خوشحالي كرد و با جمله الله اكبر لب به سخن گشود. نصري كه با وجود پيشنهاد منچستر يونايتد به او سرانجام به جمع فيروزه اي پوشان پيوست، افزود: از اين كه در چنين بازي دراماتيكي به پيروزي رسيديم و جام قهرماني را بالاي سر برديم، بسيار خوشحالم. دستاورد باور نكردني بود. تا لحظه پاياني براي قهرماني جنگيديم و اميد خود را از دست نداديم.
قاسمپور سرمربي مس كرمان باقي ماند
ابراهيم قاسمپور براي يك فصل ديگر هدايت تيم مس كرمان را بر عهده گرفت. ابراهيم قاسمپور كه در هشت هفته پاياني يازدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر هدايت تيم فوتبال مس كرمان را بر عهده گرفته بود، قرارداد خود را با اين باشگاه براي يك فصل ديگر تمديد كرد. وي عصر ديروز در حضور مسئولان باشگاه مس كرمان قرارداد خود را با اين باشگاه امضا كرد.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ با توجه به اعلام قبلي و با پايان يافتن رقابت هاي جام جهاني كشتي آزاد در باكوي آذربايجان، كميته فني تصميم گرفته است براي انتخاب فرد برتر وزن 120 كيلوگرم جهت حضور در المپيك 2012 لندن روز 3 خرداد ماه تك مسابقه انتخابي بين پرويز هادي و كميل قاسمي برگزار كند.
¤ بوبان ميتف، مربي مقدونيه اي كه سابقه مربيگري در برخي از تيم هاي سطح اول دنيا و تيم ملي كشورش را دارد روزدوشنبه به ايران سفر كرد تا همكاري با «مهمد بچيروويچ» دركادر فني تيم ملي بسكتبال را آغاز كند.
¤ كادرفني تيم ملي تكواندو دانشجويان ميثم باقري، رضا صفري، سعيد اميري، عباس شيخي، فرزاد عبداللهي، بهزاد ايلخاني، مهران عسگري و جلال خدامي را براي شركت در دوازدهمين دوره رقابت هاي تكواندو قهرماني دانشجويان جهان انتخاب كرد.
¤ يكي از رسانه هاي فارسي زبان كشور سوئد مدعي شده محمد عاكفيان عضو سابق تيم ملي دووميداني ايران روز 18 ارديبهشت ماه درخواست پناهندگي خود را به مقامات سوئدي ارائه كرده است.اين وب سايت همچنين در گزارشي چند جمله نيز از عاكفيان منتشر كرده كه اين ركورددار سابق دوي 400 متر ايران در گفته هايي كه منتسب به اوست، از مسئولان ورزش و فدراسيون دووميداني انتقاد كرده و علت پناهندگي اش در سوئد را همين مسئله اعلام كرده است.تاكنون هيچ كدام از مسئولان فدراسيون دووميداني و وزارت ورزش اين موضوع را تاييد يا تكذيب نكرده اند.

 



احمدي نژاد به المپيك 2012 لندن نمي رود

رئيس جمهور ايران تصميمي براي حضور درالمپيك 2012 لندن ندارد.
محمد عباسي وزير ورزش و جوانان درباره انتشار برخي اخبار درباره اينكه علت عدم حضور احمدي نژاد درالمپيك سال 2012 لندن، قوانين انگشت نگاري كشور انگلستان از مسئولان كشورهاي مهمان است گفت: من دراين خصوص و قانوني كه شما به آن اشاره مي كنيد، چيزي نشنيده ام.
وي افزود: البته رئيس جمهور كشورمان نيز تصميمي براي حضور در المپيك 2012 لندن ندارد. وزير ورزش و جوانان تصريح كرد: البته ممكن است انگليسي ها و اروپايي ها به واسطه برخي مسائل سياسي درصدد ايجاد مزاحمت براي مقامات كشورمان درحين سفر به المپيك باشند. عباسي اضافه كرد: با اين حال به نظر من هيچ كس جرات تعدي به رئيس جمهور كشورمان و هيچ مسئول ديگري را ندارد و تا آنجايي كه من مي دانم انگليسي ها نيز چنين جراتي ندارند.

 



تعريف و تمجيد خادم از قهرماني تيم ملي در مسابقات جام جهاني باكو
اين قهرماني سرآغاز خيلي خوبي براي آينده كشتي آزاد است !

سرمربي تيم ملي كشتي آزاد پس از قهرماني تيم ملي در جام جهاني باكو مي گويد هم قهرماني و هم باخت هاي اين رقابت ها براي آنها شيرين بوده است.
رسول خادم مدير تيم هاي ملي كشتي آزاد اظهار كرد: اين رقابت ها قبل از المپيك محك و ارزيابي خيلي خوبي براي كشتي ما بود، چون وضعيت كشتي گيران و فاصله آن ها را با رقيبانشان شناختيم. ملي پوشان از نظر آمادگي جسماني و بدني در اين رقابت ها افتي نداشتند و با كمك مربيان توانستيم به اين قهرماني دست يابيم.
قهرمان المپيك آتلانتا ادامه داد: جام جهاني مسابقاتي سنگين بود، به خصوص مسابقه فينال كه با آذربايجان داشتيم و چون آذربايجاني ها ميزبان بودند مسابقه نفس گير و سخت بود. خوشبختانه توانستيم كشتي گيران را از نظر آمادگي جسماني و رواني در سطح بالايي نگه داريم.
مدير تيم هاي ملي همچنين گفت: اما بايد بگويم كه اين مسابقات قبل از المپيك براي ما بسيار حائز اهميت بود و محك و ارزيابي خوبي براي كشتي گيران ما قبل از المپيك لندن بود، چون كشتي هاي همه كشتي گيران را با دقت دنبال كرده و وضعيت آن ها را با حريفانشان و همچنين به فاصله ملي پوشان با حريفان شان پي برديم.
وي افزود: قهرماني در باكو براي ما شيرين بود، البته بايد بگويم كه باخت هايي نيز كه كشتي گيران داشتند نيز براي ما شيرين بود، چون هر چهار مدال آور رقابت هاي جهاني سال قبل مقابل حريفان سنتي شان باختند، اما ما فرصت داريم و بايد در مدت زمان باقي مانده تا المپيك كشتي هاي ملي پوشان را آناليز كنيم و نقاط ضعف آن ها را برطرف كنيم و با يك تيم بسيار پرقدرت به المپيك برويم.
خادم در ادامه گفت: از نظر داوري نيز در چند مورد داوران دوست نداشتند كه كشتي گيران ما برنده مبارزه باشند. در فينال داوري روبروي ما بود. شش داور المپيكي از سوي ميزبان دعوت ويژه شده بودند و قبل از مسابقه به ما گفته بودند كه كوچكترين اعتراضي كنيد، تيمتان اخراج مي شود. مدير تيم هاي ملي در پايان گفت: از اين كه به اين قهرماني رسيده ايم بسيار خوشحالم، چون اين قهرماني يك سر آغاز خيلي خوب براي آينده كشتي آزاد است. بعد از اين رقابت ها اردوي تيم ملي به مدت يك هفته تعطيل مي شود و بعد از اين يك هفته مي رويم كه خودمان را براي المپيك آماده كنيم.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14