(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 20 تیر 1391 - شماره 20252

حديث دشت عشق
فدراسيون جهاني تير و كمان تهديد كرد
از تعليق ايران تا جلوگيري از حضور المپيكي ها در لندن
اخبار كوتاه از فوتبال
نشست ويژه دنيامالي با وزير ورزش
توصيه برزگر به المپيكي ها: وارد حاشيه نشويد تا نامتان در تاريخ ثبت شود
آغاز اردوي تيم ملي دووميداني از 26 تير
ركورهاي ثبت شده نويد كسب مدال در لندن را مي دهند
معرفي ركابزنان المپيكي در هفته آينده
ديدار دوستانه واليباليست هاي ايران با 5 تيم حاضر در المپيك
خواندني از ورزش ايران


حديث دشت عشق

به ياد جانباز شهيد «محمود تاج الدين»
قطره اي تشنه اقيانوسم
خدايا اكنون كه بر طبل جنگ كوبيده اند و كاروان رزمندگان اسلام به راه افتاده است من نيز به عنوان قطره اي كوچك مي خواهم به اين رود خروشان متصل شوم تا از آن طريق به اقيانوس بيكران لقاء تو واصل گردم.
خدايا تو خود ياريم كن كه به عنوان سربازي فداكار در جهاد في سبيل الله تا آخرين قطره خون بجنگم و در پايان به فيض شهادت نائل آيم.
پدر و مادر عزيزم! اميدوارم شما با پايبندي هر چه بيشتر به اصول اسلامي پيرو راه شهيدان باشيد و خوشحال باشيد كه فرزندي تربيت كرديد تا در راه اسلام و قرآن جان خود را هديه نمايد. و شما اي برادران و خواهران گراميم! بهترين توصيه اي كه براي شما دارم اين است كه به امر نماز اهميت ويژه اي بدهيد و آن هم نماز اول وقت، و همچنين سعي كنيد نمازتان راتا حد امكان به جماعت برگزار نمائيد. سفارش ديگر من اين است كه به مساله درس و مطالعه كتاب و انس با كتاب اهميت فراوان بدهيد و با مطالعه درباره دين اسلام شناخت بيشتر و بهتري نسبت به اين دين پيدا كنيد.
جانباز شهيد «محمود تاج الدين» سال 1346 در تهران متولد شد، در اواخر جنگ بشدت مجروح شد و در بهمن ماه 1378 به علت شدت يافتن عوارض ناشي از مجروحيت در بيمارستان ساسان تهران به شهادت رسيد.
 


فدراسيون جهاني تير و كمان تهديد كرد

از تعليق ايران تا جلوگيري از حضور المپيكي ها در لندن

عليرغم اينكه دبير فدراسيون تيراندازي با كمان روز يكشنبه در واكنش به احتمال تعليق اين فدراسيون عنوان كرده بود اين خبر شايعه است و چنين چيزي صحت ندارد اما ديروز دبير كل فدراسيون جهاني تيراندازي با كمان نيز با ارسال نامه اي مشابه آنچه پيش از اين براي فدراسيون قايقراني فرستاده شده بود، درباره تغييرات صورت گرفته در فدراسيون تير و كمان ايران توضيح خواست.
كريم صفايي، رئيس پيشين فدراسيون تيراندازي با كمان ايران با ارسال نامه اي به فدراسيون جهاني نسبت به بركناري خود، اعتراض كرده و از فدراسيون جهاني خواسته تا درباره اين موضوع تحقيق و بررسي كند. دبيركل فدراسيون جهاني هم با ارسال نامه اي به ايران، ضمن پيوست كردن اصل نامه صفايي خواستار ارائه توضيح شده است.
در قسمتي از اين نامه آمده است:
آقاي كريم صفايي، رئيس فدراسيون تيراندازي با كمان جمهوري اسلامي ايران كه در فوريه 2008 توسط مجمع عمومي فدراسيون به اين سمت برگزيده شده بود، شكوائيه اي رسمي به فدراسيون جهاني تيراندازي با كمان ارائه كرده و اعلام كرده كه توسط وزير ورزش از سمت خود بركنار شده و جايش را به آقاي محمدعلي شجاعي داده است.
اين فرآيند (كه منجر به عزل آقاي صفايي شد) به جاي آنكه طبق اساسنامه فدراسيون براساس تصميم مجمع عمومي باشد، نتيجه تصميم وزير ورزش بوده است. من در اينجا در پيوست شماره 2 رونويس نامه وزير ورزش را تقديم مي كنم كه گوياي اين واقعيت است.
ما همچنين رونويس نامه اي از آقاي صفايي را در اختيار داريم كه او در آن، پيشنهاد برگزاري مجمع عمومي را داده بود اما اين اتفاق هيچ گاه رخ نداده است.
اگر اين اطلاعات صحيح نيست و جلسه مجمع عمومي برگزار شده است، ما به رونويسي از صورتجلسه آن نياز داريم (كه به دليل ضيق وقت نيازي نيست به زبان انگليسي باشد زيرا ما به مترجم فارسي به انگليسي دسترسي داريم). لازم است در اين صورتجلسه، فهرستي از باشگاه هاي حاضر و رونويسي از امضاي آنها وجود داشته باشد. لطفاً عذرخواهي ما را براي اين نامه بپذيريد، ولي ما به عنوان فدراسيون بين المللي مجبوريم كه نامه هاي دريافتي و اتهامات جدي وارد شده در اين نامه را بررسي كنيم. همچنين قطعاً آگاه هستيد كه فدراسيون هاي ديگري در ايران از جمله فدراسيون رويئنگ، كانو و كاياك، دوچرخه سواري و شنا نيز مشكل مشابهي دارند.
اگر اطلاعات لازم را درباره اينكه مجمع عمومي فدراسيون كه آقاي شجاعي را انتخاب كرده برگزار شده است، به عنوان فدراسيون جهاني تيراندازي با كمان چاره اي جز عمل به موارد ذيل نداريم:
- مي خواهيم كه آقاي كريم صفايي به همراه كميته يا هيئت اجرايي منتخب در اسرع وقت و در چارچوب ضرب الاجل معين در اساسنامه فدراسيون يك جلسه مجمع عمومي فوق العاده برگزار كرده كه در آن طبق فرايند پيش بيني شده در اساسنامه فدراسيون تيراندازي با كمان جمهوري اسلامي ايران، رئيس جديد براي يك دوره چهار ساله انتخاب شود.
- تا زمان برگزاري مجمع عمومي، آقاي كريم صفايي را به عنوان رئيس فعلي فدراسيون تيراندازي با كمان جمهوري اسلامي ايران به رسميت مي شناسيم، زيرا هيچ رئيس ديگري طبق اساسنامه فدراسيون تيراندازي با كمان جمهوري اسلامي ايران انتخاب نشده است.
- اين موضوع همچنين بدان معنا است كه نامه هاي فدراسيون تيراندازي با كمان جمهوري اسلامي ايران در رابطه با هر فعاليتي در چارچوب فدراسيون جهاني تيراندازي با كمان از جمله پيشنهاد اين كه چه ورزشكاراني براي حضور در بازي هاي المپيك به كميته ملي المپيك كشورتان معرفي مي شوند، بايد توسط آقاي كريم صفايي امضا شود.
- اگر جلسه مجمع عمومي در يك فاصله زماني معقول برگزار نشود، چاره اي نداريم جز اين كه عضويت فدراسيون تيراندازي با كمان جمهوري اسلامي ايران را با تمام تبعاتي كه ممكن است داشته باشد به حالت تعليق درآوريم.
ما براساس پاسخي كه به اين نامه داده شود، اين موضوع را در كميته اجرايي فدراسيون جهاني تيراندازي با كمان بررسي كرده و درباره آن تصميم گيري خواهيم كرد كه مي تواند منجر به ارجاع پرونده به هيئت عدالت و اخلاق فدراسيون جهاني تيراندازي با كمان شود.
نامه صفايي به فدراسيون جهاني
كريم صفايي، رئيس بركنار شده فدراسيون تير و كمان در نامه اي به فدراسيون جهاني نسبت به بركناري خود اعتراض كرده است كه متن اين نامه به شرح زير است:
من برخلاف اساسنامه فدراسيون از سمت خود به عنوان رئيس فدراسيون تيراندازي با كمان بركنار شدم و از فدراسيون جهاني تيراندازي با كمان مي خواهم مسئله دخالت دولت در امور فدراسيون را مورد بررسي قرار دهد. اين موضوع نقض استقلال ورزش است و بايد در اسرع وقت بررسي شده و اقدامات مقتضي انجام شود. اسنادي را كه ثابت مي كند من رئيس منتخب فدراسيون تيراندازي با كمان ايران هستم و توسط وزير ورزش عزل شدم، خدمتتان تقديم مي كنم.
هرچند وزير ورزش و جوانان چندي پيش در جمع اعضاي فراكسيون ورزش مجلس قول داد اين مشكل به زودي مرتفع مي شود اما از آن روز تا به حال اقدام خاصي در وزارت ورزش و جوانان صورت نگرفته است و انتظار مي رود مديران ورزشي كشور تصميمي عاجل در آستانه بازي هاي المپيك در اين خصوص اتخاذ كنند تا كاروان ورزشي ايران با آرامش كامل پا به لندن بگذارد.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

احتمال برگزاري اردوي تيم ملي فوتبال در مرداد ماه
تيم ملي فوتبال ايران احتمال دارد در مرداد ماه يك اردوي كوتاه مدت برگزار كند.خسرو والي زاده مدير رسانه اي تيم ملي فوتبال درباره اينكه كارلوس كي روش چه زماني به ايران بازمي گردد، اظهار داشت: با كي روش تماس مستقيمي نداشتم اما طبق برنامه قبلي اين مربي اواخر تير به ايران مي آيد.وي افزود: دستياران كي روش همگي در مرخصي هستند. بازي هاي ليگ هم تعطيل است و فعلا تيم ملي برنامه اي ندارد. البته به احتمال زياد در مرداد كه روز فيفا را داريم اردو برگزار مي شود و شايد اين اردو در خارج از ايران باشد. تا زماني كه كي روش باز نگردد به طور قطع نمي توان گفت برنامه تيم ملي در مرداد چيست.
پيشنهاد جديد باشگاه استقلال به جباري
سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: پيشنهاد جديدي به مجتبي جباري داده ايم و منتظر پاسخ اين بازيكن هستيم. ميرشاد ماجدي در مورد شايعه بازگشت جباري به استقلال تصريح كرد: استقلال پيشنهاد جديدي به جباري داده كه به نفع هر دو طرف است. اگر جباري به اين پيشنهاد پاسخ مثبت بدهد مي تواند در استقلال حضور داشته باشد.
جانواريو در راه بازگشت به استقلال ؟
مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند هافبك فصل گذشته سپاهان را جذب كنند. فابيو جانواريو كه در ابتداي فصل نقل و انتقالات قرارداد خود را با باشگاه سپاهان تمديد كرده بود پس از مشكل با مسئولان سپاهان ديروز قراردادش را فسخ كرد تا به اين ترتيب بازيكن آزاد شناخته شود.مسئولان باشگاه استقلال پس از اطلاع از اين موضوع مذاكره با جانواريو را در دستور كار خود قرار دادند و خواهان جذب اين بازيكن شدند.
صداي پاي دايي در راه آهن مي آيد
پس از استعفاي مديرعامل باشگاه راه آهن، احتمال بازگشت علي دايي به اين تيم قوت گرفته است.پس از اينكه يكشنبه شب گذشته محمد حسن
انصار ي فرد مدير عامل باشگاه راه آهن از سمت خود استعفا كرد، با سه بازيكن جديد اين تيم كه روز گذشته قرارداد داخلي امضا كرده بودند، تماس گرفت و از آنها بابت اتفاق رخ داده، عذرخواهي كرد.انصاري فرد به پيروز قرباني، فرزاد آشوبي و جهانگير عسگري اعلام كرد با توجه به اينكه با اين باشگاه قرارداد داخلي امضا كرده اند تا 48 ساعت آينده منتظر باشند و شايد اين بازيكنان مورد توجه كادر فني جديد راه آهن قرار بگيرند.گفته مي شود مالكان جديد باشگاه راه آهن برخلاف اينكه از انصاري فرد خواسته بودند با يك مربي پرتغالي مذاكره كند، از نظر خود برگشته و علي دايي را به عنوان سرمربي راه آهن مدنظر دارند. علي دايي در چند روز گذشته با مالكان جديد باشگاه راه آهن ديدار داشته است.
طلسم بازيكنان خارجي در فجر سپاسي شكست!
تيم فوتبال فجر سپاسي با مدافع برزيلي ايرانجوان بوشهر قرارداد بست تا طلسم حضور بازيكنان خارجي در اين تيم شيرازي شكسته شود. ديگو ماكسيموكه فصل گذشته در تيم ايرانجوان بوشهر بازي مي كرد با عقد قرارداد دو ساله به تيم فوتبال فجر سپاسي پيوست. اين مدافع مدتي پيش مورد توجه محمود ياوري قرار داشت و سرانجام براي حضور در اين تيم شيرازي به توافق رسيد.
باشگاه پرسپوليس آماده واگذاري شد
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: همه راهها را رفته ام، به وزير اقتصاد و مسئولان اقتصادي اعلام كنيد آماده ام پرسپوليس واگذار شود.محمد رويانيان در مورد واگذاري باشگاه فوتبال پرسپوليس گفت: از مسئولان اقتصادي بخواهيد، من همه راهها را رفته ام، پرسپوليس آماده است كه به بخش خصوصي واگذار شود.مديرعامل باشگاه پرسپوليس در حاشيه مراسم ارائه گزارش سرمايه گذاري خارجي در وزارت اقتصاد گفت: از آقاي وزير اقتصاد و آقاي وزير محترم ورزش خواهش مي كنم، اجازه دهيد كه امسال پرسپوليس واگذار شود.ما همه كارها را كرديم و از اول امسال هم مي توانستيم خصوصي سازي كنيم.وي در مورد نحوه واگذاري باشگاه پرسپوليس گفت: واگذاري از طريق فرابورس خواهد بود. انشاء الله شركتي كه اين باشگاه را بخرد، تبديل به شركت سهامي عام خواهد شد، سهام آن در اختيار مردم و هواداران قرار خواهد گرفت.رويانيان در مورد ارزش باشگاه پرسپوليس گفت: ارزش آن بايد در حراج مشخص شود.
چراغ سبز اوساسونا به نكونام
رسانه هاي اسپانيايي اعلام كردند اگر جواد نكونام با كاهش دستمزد خود موافقت كند، در اوساسونا خواهد ماند. «ناوارا اسپورت» در گزارشي خبر داد كه مقامات باشگاه اوساسونا در حال مذاكره با مدير برنامه هاي جواد نكونام هستند و چنان چه اين بازيكن با كاهش دستمزد خود موافقت كند، فصل آينده نيز در اوساسونا بازي خواهد كرد.نكونام گران ترين بازيكن اوساسونا است و اين باشگاه اسپانيايي به دليل شرايط نامناسب مالي توان پرداخت دستمزد بازيكن ايراني خود را ندارد. نكونام يك فصل ديگر با اوساسونا قرارداد دارد اما اين باشگاه پيش از اين اعلام كرده بود حاضر است به ازاي دريافت 5.2 ميليون يورو، رضايت نامه او را براي پيوستن به ساير تيم ها صادر كند.باشگاه استقلال و چند باشگاه قطري و تركيه اي از جمله مشتريان جواد نكونام هستند.
 


نشست ويژه دنيامالي با وزير ورزش

پس از تغييرات در راس فدراسيون هاي ورزشي و حساس شدن مجامع بين المللي، نامه هاي متعددي مبني بر چرايي بركناري احمد دنيامالي رئيس فدراسيون قايقراني به وزارت ورزش و كميته ملي المپيك ارسال شد و اين رشته ورزشي در آستانه تعليق قرار گرفت.
مسئولان ورزش كشورمان پس از اين اتفاقات تلاش بسياري كردند تا از تعليق فدراسيون قايقراني و يا حضور كاروان ايران با پرچم كميته بين المللي المپيك در بازي هاي لندن جلوگيري كنند اما برخي اختلاف نظرها مانع از اين امر شد.
با اين حال محمد عباسي وزير ورزش و جوانان قبل از سفر خود به آفريقا در نشستي با احمد دنيامالي رئيس بركنار شده فدراسيون قايقراني شركت كرد تا رو در رو حرف هايشان را بزنند و راهكار بهتري براي كمك به ورزش ايران در نظر بگيرند.
هرچند برخي نزديكان به وزارت ورزش نتايج اين جلسه را مثبت ارزيابي مي كنند و احتمال بازگشت احمد دنيامالي به فدراسيون قايقراني را بالا مي دانند اما قرار است در بازگشت عباسي از قاره آفريقا، جلسه ديگري با حضور وي و دنيامالي برگزار شود.


توصيه برزگر به المپيكي ها: وارد حاشيه نشويد تا نامتان در تاريخ ثبت شود

سرمربي سابق تيم ملي كشتي آزاد پنج تا هفت مدال را براي كشتي گيران ايران در المپيك پيش بيني كرد و گفت: اگر كشتي گيران و المپيكي ها مي خواهند كه نامشان در تاريخ المپيك ثبت شود، نبايد وارد حاشيه ها شوند.
منصور برزگر اظهار كرد: از طريق رسانه ها در جريان وضعيت كشتي گيران هستم و اگر شكست غيرمنتظره پيش نيايد فكر مي كنم كشتي گيران آزاد و فرنگي كار شانس زيادي دارند و بين پنج تا هفت مدال را كسب مي كنند.
وي ادامه داد: در اين فاصله زماني باقي مانده، ما نبايد المپيك را زياد بزرگ كرده و از سوي ديگر كشتي گيران نيز نبايد فكرشان را به مسايل ديگر مانند اين كه چه چيزهايي به ما دادند يا مي دهند، مشغول كنند و تنها بايد به جاي مدال المپيك در ويترين مدال هايشان فكر كنند چرا كه اگر جاي اين مدال خالي باشد، يك عمر افسوس مي خورند و اين يك عمر را نبايد با چيزهاي كوچك عوض كنند.
برزگر تاريخ فعاليت تيم هاي ليگي (28تيرماه) را نامناسب دانست و گفت: پيشنهاد من به فدراسيون و كميته ليگ اين است كه اين كار را به بعد از المپيك موكول كنند و اصلا كشتي گيران را وارد اين قضيه نكنند يا اين كه تيم ها ثبت نام كنند اما هيچ اسمي از كشتي گيران نياورند چرا كه اين كار ضربه بزرگي به كشتي وارد مي كند.


آغاز اردوي تيم ملي دووميداني از 26 تير

ركورهاي ثبت شده نويد كسب مدال در لندن را مي دهند

اردوي تيم ملي دووميداني كشورمان براي حضور در المپيك لندن از 26 تيرماه در تهران آغاز مي شود.
در اين اردو كه از 26 تيرماه در تهران و به احتمال زياد در هتل المپيك خواهد بود، دووميداني كاران المپيكي تا روز 10 تير كه اعزام آنها به لندن خواهد بود، در كنار يكديگر حضور خواهند داشت.
احسان حدادي به دليل حضور در اروپا و صلاحديد مربي اش روز 14 مرداد از آلمان به طور مستقيم راهي لندن مي شود و در اين اردو حضور نخواهد داشت. حدادي قرار است 16 مرداد به رقابت با حريفان خود بپردازد.
امين نيكفر در پرتاب وزنه، احسان حدادي در پرتاب ديسك، كاوه موسوي در پرتاب چكش، سجاد مرادي در دو 800 متر، سجاد هاشمي در 400 متر، محمد ارزنده در پرش طول، روح الله عسگري در دو 110 متر بامانع، رضا قاسمي در دو 100 متر، ابراهيم رحيميان در پياده روي و ليلا رجبي در پرتاب وزنه 10 المپيكي ايران محسوب مي شوند.
تيمور غياثي مدير تيم هاي ملي دو و ميداني با اشاره به وضعيت المپيكي ها گفت: افرادي كه سهميه كسب كردند خوشبختانه ركوردهاي خوبي را هم از خود به جاي گذاشتند و همين موضوع نويد اين را مي دهد كه بتوانيم در لندن اميدوار به كسب مدال باشيم. خوشبختانه همه در شرايط خوبي هستند و تمرينات خود را ادامه مي دهند. حدادي در آخرين مسابقه خود در دايموند ليگ لندن شركت مي كند و مرادي مصدوميت جزئي كه داشت برطرف شده و تمريناتش در شهركرد برگزار مي شود. سجاد هاشمي در تبريز و ابراهيم رحيميان هم در ارتفاعات تهران با مربيان خود تمرين مي كنند.وي افزود: امين نيك فر در آمريكا حضور دارد و ليلا رجبي هم در اردوي بلاروس شركت كرده و در مسابقات اين كشور هم ركورد خوبي زد. كاوه موسوي هم در 2 مسابقه در روسيه شركت كرد و آمادگي خوبي دارد. روح الله عسگري و رضا قاسمي هم كه به تازگي سهميه را كسب كرده اند در شهرهاي خود اردو مي زنند.


معرفي ركابزنان المپيكي در هفته آينده

درشرايطي كه فاصله زماني اندكي تا شروع المپيك 2012 لندن باقي مانده هنوز سه ركاب زن المپيكي مشخص نشده اند، اين در حالي است كه گفته مي شود نام المپيكي ها در تمام رشته ها به كميته برگزاري بازيهاي لندن اعلام شده است.
مدير تيم هاي ملي دوچرخه سواري، در توضيح اين خبر و با بيان اينكه سه ركابزن المپيكي هفته آينده معرفي مي شوند گفت: شش ركابزن (اميد زرگري، عليرضا حقي، مهدي سهرابي، حسين عسگري، عباس سعيدي تنها و بهنام خسروشاهي) در اردوي نهايي ما حضور دارند و تا زماني كه كميته ملي المپيك اجازه دهد اين شش نفر را در برنامه داريم. از روز شنبه، 24 تيرماه، اردوي نهايي خود را به مدت سه يا چهار روز در تهران برگزار مي كنيم و بعد از آن سه ركابزن المپيكي مشخص و معرفي مي شوند. صفرزاده از برگزاري يك اردوي پاياني ديگر نيز در كلاردشت يا شهرستان نور خبر داد و بيان كرد: ميزبان قطعي اين اردو به زودي تعيين مي شود.
 


ديدار دوستانه واليباليست هاي ايران با 5 تيم حاضر در المپيك

تيم ملي واليبال ايران با 5 تيم حاضر در المپيك بازي تداركاتي خواهد داشت.
تيم ملي واليبال ايران هر چند نتوانست چندي پيش براي اولين مرتبه در تاريخ واليبال به اين رقابت ها صعود كند، اما با تمام اين شرايط مسئولان فدراسيون، ولاسكو و شاگردانش اصلا نااميد نشدند و بلافاصله پس از بازي هاي انتخابي و عدم صعود به المپيك براي حضور در ليگ جهاني و راهيابي به اين مسابقات ارزشمند دست به كار شدند.
فدراسيون و كادر فني تيم ملي براي حضور در رقابت هاي ليگ جهاني تداركاتي در حد المپيك ديده اند.از اين رو در نخستين گام شاگردان ولاسكو قرار است در تهران 5 بازي دوستانه با تيم ملي تونس برگزار كنند.با دعوت فدراسيون واليبال ايران، تيم ملي تونس به منظور برگزاري 5 ديدار دوستانه با تيم ايران از تاريخ 22 تا 27 تيرماه به ايران سفر مي كند كه قرار است در صورت توافق اين تيم يك ديدار دوستانه را هم با تيم جوانان ايران برگزار كند.شاگردان ولاسكو پس ازتونس قرار است به مصاف روسيه بروند؛ تيمي كه عنوان قهرماني دوازدهمين دوره رقابت هاي جام جهاني را كسب كرد و توانست بليت لندن را بگيرد.
پس از رويارويي با تونس و روسيه تيم ملي كشورمان خود را براي تورنمنت لهستان آماده خواهد كرد. جامي كه از بين چند تيم قدرتمند لهستاني ها تنها تيم هاي ايران، آلمان و آرژانتين را انتخاب كردند.
دهمين دوره مسابقات واليبال جام واگنر لهستان از 30 تيرماه با حضور 4 كشور ايران، آرژانتين، آلمان و لهستان در شهر زيلونا گورا آغاز مي شود كه تيم ملي واليبال ايران در نخستين بازي خود در اين جام به مصاف لهستان ميزبان رقابت ها خواهد رفت.ملي پوشان ايران در دومين و سومين بازي خود در اين رقابت ها به ترتيب به مصاف تيم هاي ملي واليبال آرژانتين و آلمان خواهند رفت. با توجه به اينكه تيم هاي لهستان، آرژانتين و آلمان جواز صعود به المپيك را كسب كرده اند و خود را براي حضور در رقابت هاي واليبال المپيك 2012 لندن آماده مي كنند؛ اين ديدارها مي تواند بيش از گذشته در جهت آمادگي ملي پوشان كشورمان در رقابت هاي ليگ جهاني مفيد واقع شود.


خواندني از ورزش ايران

¤ تيم بسكتبال جوانان ايران جمعه 23 تير در يازدهمين دوره رقابت هاي بسكتبال يادبود ماسيمو توتيني در ايتاليا حاضر مي شود و با تيم هاي سوئد، اوكراين و ايتاليا به رقابت مي پردازد.
¤ در سومين روز از پنجمين دوره بازي هاي دانش آموزان آسيا، كشتي گيران آزادكار كشورمان در اوزان 38، 60 و 76 كيلوگرم 3 مدال طلا به ترتيب توسط افشين رحماني ، سامان شجاعي و آرش نيرآبادي برگردن آويختند.
¤ محمود نظري يكي ديگر از منتقدان رئيس فدراسيون پينگ پنگ از سمت خود بركنار شد. نظري پيش از اين رياست هيئت پينگ پنگ هرمزگان را بر عهده داشت. وي يكي از منتقدين جدي رياست زارع پور بر فدراسيون بود. هفته گذشته نيز ابوالحسني از رئيس هيئت فارس بركنار شده بود.


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14