(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 1 مهر 1391 - شماره 20312

حديث دشت عشق
از صدرنشيني سايپا تا پيروزي هاي باارزش تراكتورسازي و راه آهن
توقف استقلال برابر جوانان شايسته فجر
اخبار كوتاه از فوتبال
وزير ورزش همچنان احتمال تعليق كشتي را تكذيب مي كند
عباسي : فيلا چيز خاصي نگفته، از فدراسيون كشتي تشكر هم كرده است !
دعوت از 18 تكواندوكار به اردوي تيم ملي
بسكتبال كاپ آسيا- ژاپن بلندقامتان ايران يك گام تا قهرماني
آغاز پانزدهمين دوره رقابت هاي فوتبال قهرماني آسيا- تهران
نوجوانان ايران در انديشه جهاني شدن
قهرماني حدادي در رقابت هاي استوني
خبري كه دبير فدراسيون تاييد كرد
فدراسيون جهاني دوچرخه سواري قمري را قبول ندارد
همزمان با دهه كرامت
دوچرخه سواران قائمشهري تا مشهد ركاب مي زنند


حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «خليل قاسم زاده»
براي كسب رضاي تو!
خدايا! تو آگاهي كه فقط براي كسب رضاي تو به جبهه مي روم تا بتوانم دستورات ولي فقيه زمان، حضرت «امام خميني» را كه جانشين حجت توست جامه عمل بپوشانم و هيچ چشمداشت مادي ندارم.
خدايا! ايران امروز كربلاست و ما هر روزمان روز عاشوراست. از تو مي خواهم ما را در اين امتحان بزرگ سربلند كن.
خدايا امروز همه كفر در مقابل همه اسلام صف آرايي مي كنند. ما را با تقواي خودت در مقابل آنها با وحدت كلمه و اطاعت از ولي فقيه پيروز كن.
خدايا! به پدر و مادر و همه دوستانم صبر بده تا با شهادت من دشمن را با گريه خود شاد نكنند.
بسيجي شهيد «خليل قاسم زاده» در حالي كه مدرسه مي رفت از فعالين مسجد و پايگاه و در امور فرهنگي يار دوستانش بود.
در سن 16 سالگي وارد دانشگاه جبهه و جنگ شد و تا عمليات كربلاي 5 حضوري فعال داشت. او عاقبت سال 1365 در شلمچه مظلومانه و غريبانه به شهادت رسيد و پيكر پاكش بعد از 10 سال بر روي دستان ياران تشييع و در جوار دوستان شهيدش آرام گرفت.
 


از صدرنشيني سايپا تا پيروزي هاي باارزش تراكتورسازي و راه آهن

توقف استقلال برابر جوانان شايسته فجر

سرويس ورزشي-
توقف استقلال در تهران، پيروزي پرگل تراكتورسازي و صدرنشيني سايپا از مهمترين اتفاقات هفته نهم رقابت هاي ليگ برتر بود.
هفته نهم رقابت هاي ليگ برتر روز گذشته با برگزاري 7 ديدار در شهرهاي مختلف كشورمان آغاز شد؛ ديدارهايي كه بعضا با نتايج جالب توجهي همراه بود كه از جمله آن مي توان به برتري پرگل تراكتورسازي در خانه و پيروزي راه آهن در خارج از خانه اشاره كرد. در تبريز تيم فوتبال تراكتورسازي با نتيجه پر گل 5 بر صفر گهر دورود را شكست داد. شاگردان اوليويرا در نيمه اول نمايش بسيار خوبي داشتند و در پايان 45 دقيقه نخست با سه گل از حريف خود پيش افتادند. با اين حال قرمزپوشان تراكتورسازي در نيمه دوم اختلاف را به پنج رساندند تا با يك پيروزي قاطع 16 امتيازي شوند و موقتا به صدر جدول صعود كنند. قاسم دهنوي (16)، فلاويز لوپز (26)، فرزاد حاتمي (45)، سيدمهدي سيدصالحي (65) و گونزالس (89) گل هاي تراكتورسازي را به ثمر رساندند. همچنين در رشت تيم فوتبال داماش كه به مصاف راه آهن رفته بود با نتيجه يك بر صفر شكست خورد. تك گل تيم دايي را در اين بازي فرزاد آشوبي در آخرين دقيقه بازي به ثمر رساند. در كرج تيم سايپا موفق شد با نتيجه 2 بر يك پيكان را شكست دهد تا شاگردان تقوي جاي تراكتورسازي را در صدر جدول بگيرند. براي تيم ساپياي البرز در اين بازي خانگي مارسيو خوزه نارسيو (6) و ميلاد غريبي (8) گل زدند و تنها گل تيم پيكان توسط روح الله سلطاني در دقيقه 21 به ثمر رسيد.
در كرمان تيم مس موفق شد در غياب رضا عنايتي با يك گل ذوب آهن را شكست دهد . مصطفي شجاعي (12) تك گل نارنجي پوشان مس را به ثمر رساند. فرزاد حسين خاني در دقيقه 60 يك پنالتي را براي مس كرمان از دست داد. همچنين ديدار دو تيم آلومينيوم هرمزگان و نفت آبادان در پايان 90 دقيقه تلاش دو تيم با تساوي يك - يك پايان يافت. امجد شكوه مقام براي آلومينيوم و رسول نويدكيا براي نفت گلزني كردند. در اهواز نيز تيم فولاد موفق شد با يك گل ملوان را شكست دهد تا به ناكامي هاي اخير خود پايان دهد.
توقف استقلال
اما در تهران جدال تيم هاي استقلال و فجر سپاسي شيراز در مقابل ديدگان 18 هزار تماشاگر با تساوي صفر - صفر به پايان رسيد. نيمه نخست بازي متعادل بود و هر دو تيم موقعيت هاي نصف و نيمه اي براي گلزني داشتند. در نيمه دوم هم استقلال با وجود اين كه توپ و ميدان را در اختيار داشت بيشتر دل به سانتر و توپ هاي بلند بسته بود اما نتوانست در پايان گلي وارد دروازه فجر سپاسي كند. حنيف عمران زاده در دقايق پاياني به جاي سياوش اكبرپور به ميدان آمد تا در خط حمله آبي ها از قدرت سرزني خود استفاده كند اما اين راهكار امير قلعه نويي نيز كارساز نشد تا باتجربه هاي استقلال برابر جوان هاي سپاسي شيراز با تساوي بدون گل متوقف شوند. دو ديدار باقيمانده هفته نهم ميان تيم هاي سپاهان - پرسپوليس و نفت تهران - صباي قم روز يكشنبه برگزار مي شود.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

غيبت مدافع تيم ملي در بازي با كره
مدافع ملي پوش ايراني باشگاه القطر به خاطر مصدوميت چهار هفته از ميادين فوتبال دور خواهد بود و به همين خاطر احتمالا به بازي ايران و كره جنوبي نمي رسد. هادي عقيلي كه در اولين مسابقه تيم القطر در ليگ باشگاه هاي اين كشور مصدوم شد به مدت چهار هفته قادر به همراهي تيمش نخواهد بود. سايت باشگاه القطر در گزارشي كه از وضعيت كلي اين تيم ارائه داده، چنين موضوعي را اعلام كرده است. اين در حالي است كه تيم ملي ايران روز 25 مهرماه در چهارمين مسابقه خود در مسابقات نهايي انتخابي جام جهاني در ورزشگاه آزادي به مصاف كره جنوبي مي رود و عقيلي به اين مسابقه نخواهد رسيد. ايران در حال حاضر با چهار امتياز در رده دوم جدول گروه دوم قرار دارد.
بازتاب انفجار ترقه در بازي سپاهان
انفجار ترقه در حين برگزاري ديدار تيم هاي فوتبال سپاهان و الاهلي در سايت سان انگلستان بازتاب داشته است. ديدار رفت از مرحله يك چهارم نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا بين تيم هاي فوتبال سپاهان اصفهان و الاهلي عربستان با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد. اين در حالي است كه اين ديدار به دليل تركيدن مواد منفجره به مدت 10 دقيقه متوقف شد سان گزارش داده عادل كلاه كج اقدام به بيرون انداختن آشغال هاي پرتاب شده به داخل زمين مي كند اما ناگهان يكي از همين آشغال ها كه مواد محترقه بوده پس از پرتاب به بيرون زمين منفجر مي شود. اين سايت انگليسي با انتشار عكسي از وقوع اين صحنه كه از شبكه سوم سيما گرفته شده، خطر رد شده از بيخ گوش كلاه كج را نشان مي دهد.
تلاش بارسلونا براي تمديد قرارداد مسي
مسئولان تيم فوتبال بارسلونا در نظر دارند قرارداد ليونل مسي را تمديد كنند. در حاليكه چهار سال تا پايان قرارداد مهاجم آرژانتيني با بارسلونا زمان باقي مانده است، ساندرو راسل، رئيس باشگاه بارسلونا در نظر دارد مذاكرات جديدي را با مسي آغاز كند. مسي كه در رقابت هاي فصل گذشته بيش از 70 گل براي بارسلونا به ثمر رسانده است، تا سال 2016 با اين تيم قرارداد دارد اما راسل گفته اين باشگاه بزودي مذاكراتي را با اين بازيكن آغاز خواهد كرد. راسل در گفتگو با راديو كاتالونيا اظهار داشت: قرارداد مسي در سال 2016 به پايان مي رسد اما غافل شدن از تمديد قرارداد با اين بازيكن يعني بي مسئوليت بودن.
فيفا همچنان در ايراني بودن قوچان نژاد شك دارد
با وجود گذشت چند ماه از انتخاب قوچان نژاد از سوي كارلوس كي روش به عنوان بازيكن تيم ملي فوتبال، هنوز اين بازيكن اجازه بازي براي ايران را ندارد. فدراسيون فوتبال كشورمان كه از همان ابتدا تلاش براي اثبات ايراني بودن قوچان نژاد را آغاز كرده است، هنوز رضايت فيفا را نگرفته و علي رغم ارسال مدارك متعدد به فيفا، هنوز مجوز بازي اين بازيكن صادر نشده است. قوچان نژاد كه متولد مشهد است در كودكي با پاسپورت پدرش ايران را ترك كرده و همين اتفاق باعث شده تا فيفا هيچ مدركي دال بر ايراني بودنش را نداشته باشد. البته فدراسيون فوتبال ترجمه شناسنامه و همچنين تائيديه ثبت احوال مشهد را به فيفا ارسال كرده اما آن ها اين مدارك را من درآوردي دانسته و قبولشان نكرده اند! با اين حال با اصرار كارلوس كي روش ، تلاش براي جلب رضايت فيفا ادامه دارد و اين بار مدركي از سوي سفارت هلند در ايران به زوريخ ارسال شده است تا ثابت كند قوچان نژاد مليت ايراني دارد و در سال هاي اخير نيز مليت اش را حفظ كرده است.
مخالفت مس با برگزاري ديدار با راه آهن در كرمان
روابط عمومي باشگاه صنعت مس كرمان مخالفت اين باشگاه را با برگزاري ديدار هفته دهم اين تيم برابر راه آهن به ميزباني كرمان اعلام كرد. روابط عمومي باشگاه صنعت مس كرمان ضمن اعلام مخالفت اين باشگاه با برگزاري ديدار هفته دهم اين تيم برابر راه آهن به ميزباني كرمان، اظهار كرد: اين باشگاه مخالفت خود با جابجايي ميزباني دو بازي رفت و برگشت اين تيم برابر راه آهن را به سازمان ليگ فدراسيون فوتبال اعلام كرده است.
يحيي فردا پرسپوليسي مي شود؟!
سرمربي تيم فوتبال صباي قم فردا از اين تيم جدا مي شود تا پس از مذاكره مديرعامل اين باشگاه با محمد رويانيان بزودي به نيمكت پرسپوليس اضافه شود. رمضان بيگي مديرعامل باشگاه صبا گفت: گل محمدي باز هم از ما درخواست كرد تا اجازه بدهيم به خاطر مشكلات جسماني و كمك به سلامتي اش از صبا جدا شود. واقعيت اين است كه اگر جدايي از صبا به وضعيت سلامت ايشان كمك كند ما از اين موضوع استقبال مي كنيم. مديرعامل باشگاه صبا با تاكيد بر اينكه باشگاه پرسپوليس هم گل محمدي را مي خواهد، ادامه داد: من با محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس هم صحبت كردم. رويانيان با جدايي گل محمدي از صبا منطقي برخورد كرد و گفت تا زماني كه با باشگاه شما قرارداد دارد ما با او مذاكره نمي كنيم ولي اگر از صبا جدا شد با رضايت از او دعوت به همكاري مي كنيم.
 


وزير ورزش همچنان احتمال تعليق كشتي را تكذيب مي كند

عباسي : فيلا چيز خاصي نگفته، از فدراسيون كشتي تشكر هم كرده است !

وزير ورزش و جوانان مدعي شد خطر تعليق كشتي ايران را تهديد نمي كند.
محمد عباسي در مورد احتمال تعليق فدراسيون كشتي از سوي فيلا گفت: فيلا چيز خاصي نگفته و از فدراسيون كشتي تشكر هم كرده است. عباسي درباره زمان اهداي جوايز به قهرمانان بازيهاي پارالمپيك گفت: ما براي اين موضوع آمادگي داشتيم اما به هر ترتيب قبل از سفر رئيس جمهور به نيويورك اين اقدام انجام نمي شود و به محض اينكه رئيس جمهور از اين سفر بازگردند طي مراسمي جوايز به برگزيدگان پارالمپيك اهدا خواهد شد.
وي همچنين درباره زمان تعيين تكليف براي فدراسيون هايي كه سرپرست دارند، گفت: اين موضوع بستگي به آمادگي مجمع عمومي اين فدراسيون ها دارد و البته مشكلي از بابت اداره فدراسيون وجود ندارد.
سرويس ورزشي كيهان:اظهار نظر محمد عباسي، وزير ورزش و جوانان در حالي صورت گرفته كه رافائل مارتينتي رئيس فيلا در حاشيه بازي هاي المپيك در يك گفتگوي تلويزيوني تاكيد كرد كه به فدراسيون كشتي ايران تذكر داده كه اگر تا پايان سال 2012 انتخابات اين فدراسيون برگزار نشود و رئيس جديد معرفي نشود، فدراسيون كشتي ايران تعليق خواهد شد.
همچنين اخيرا هم رئيس فيلا به خاطر نامه اي كه از سوي فدراسيون ايران به فيلا ارسال شده و طي آن نسبت به قضاوت كشتي سعيد عبدولي با حريف فرانسوي اعتراض شده از آن نامه به عنوان يك نامه تهديدآميز ياد كرده و گفته است كه ايراني ها بايد به خاطر لحن اين نامه از فدراسيون جهاني عذرخواهي كنند در غير اين صورت اين فدراسيون تعليق خواهد شد.
 


دعوت از 18 تكواندوكار به اردوي تيم ملي

رقابت هاي انتخابي تيم ملي تكواندو براي اعزام به مسابقات جام جهاني برگزار و 18 نفر به اردوهاي بعدي تيم ملي دعوت شدند.
رقابت هاي انتخابي با هوگوهاي الكترونيكي برگزار شد و در نهايت با نظر كادر فني، نفرات زير به اردوي تيم ملي دعوت شدند: سيد محمد رفيعي، بهنام اسبقي، پيام قبادي، پوريا عرفانيان، سعيد عيسي بيگلو، عليرضا درويش پور، حسن باغگرايي و احسان اميني كه بعد از غلبه بر حريفان خود مجوز حضور در اردوها را به دست آوردند. پيش از اين محمد باقري معتمد، عليرضا نصر آزاداني، مسعود حجي زواره، مهران عسكري، بهزاد ايلخاني، فرزاد عبداللهي، كوروش رجلي، جلال خدامي، عباس شيخي و يوسف كرمي به اردوي مسابقات جام جهاني آروبا دعوت شده بودند.
جام جهاني تكواندو به شيوه جديد اول تا سوم آذر به ميزباني آروبا در سانتاكروز برگزار مي شود و تيم ملي ايران براي دفاع از عنوان قهرماني خود به مصاف رقبا مي رود. فريبرز عسگري به عنوان سرمربي و علي محمد بسحاق به عنوان مربي كارآماده سازي تيم ملي براي مسابقات بين قاره اي روسيه و جام جهاني آروبا را بر عهده دارند.
 


بسكتبال كاپ آسيا- ژاپن بلندقامتان ايران يك گام تا قهرماني

ملي پوشان بسكتبال كشورمان با برتري مقابل فيليپين جواز حضور در ديدار نهايي چهارمين دوره رقابت هاي بسكتبال قهرماني كاپ آسيا را بدست آوردند و حريف تيم ژاپن شدند.
تيم هاي ملي بسكتبال ايران و فيليپين از ساعت 11 ديروز برگزار كننده نخستين ديدار از مرحله نيمه نهايي چهارمين دوره مسابقات بسكتبال كاپ آسيا بودند.
در اين ديدار كه در شهر توكيو ژاپن برگزار شد تيم ملي كشورمان به برتري 77 بر 69 دست يافت تا شاگردان «بچيروويچ» به ديدار نهايي چهارمين دوره مسابقات بسكتبال كاپ آسيا صعود كند. تيم ملي بسكتبال كشورمان كوارتر اول بازي را با شكست (16 بر 17) پشت سر گذاشت اما در كوارترهاي دوم تا چهارم به ترتيب با نتايج (14 بر 13)، (23 بر 17) و (24 بر 13) پيروز شد و جواز حضور در فينال مسابقات را بدست آورد.
در ديگر ديدار مرحله نيمه نهايي كاپ آسيا، تيم بسكتبال ژاپن، ميزبان چهارمين دوره اين رقابت ها، به مصاف قطر رفت و با نتيجه 73 بر 66 به پيروزي رسيد و با صعود به فينال مسابقات حريف تيم ملي بسكتبال ايران در ديدار نهايي شد. اين دو تيم در مرحله گروهي نيز به مصاف يكديگر رفته بودند كه در اين مسابقه نيز ژاپن با نتيجه 73 بر 69 حريفش را مغلوب كرده بود. تيم ملي بسكتبال كشورمان امروز در حالي از ساعت 11 براي قهرماني بايد برابر ژاپن صف آرايي كند كه در مرحله گروهي با نتيجه 71 بر 65 ميزبان را شكست داده است. ديدار رده بندي كاپ آسيا نيز بين قطر و فيليپين برگزار مي شود.تيم ملي بسكتبال ايران با تركيب محمد صمد نيكخواه بهرامي، حامد آفاق، اوشين ساهاكيان، آرن داودي، اصغر كاردوست، روزبه ارغوان، محمد جمشيدي، فريد اصلاني، امير صديقي، سجاد مشايخي، صالح فروتن و بهنام يخچالي در چهارمين دوره رقابت هاي بسكتبال قهرماني كاپ آسيا شركت كرده است.تيم نخست اين رقابت ها به طور مستقيم به جام ملت هاي 2013 صعود مي كند.
 


آغاز پانزدهمين دوره رقابت هاي فوتبال قهرماني آسيا- تهران

نوجوانان ايران در انديشه جهاني شدن

پانزدهمين دوره مسابقات فوتبال قهرماني نوجوانان آسيا با حضور شانزده تيم از امروز به ميزباني ايران آغاز مي شود و شاگردان علي دوستي مهر تلاش مي كنند تا با موفقيت در اين رقابت ها ناكامي هاي اين روزهاي فوتبال ايران را جبران كنند.
پس از گذشت سال ها از آخرين ميزباني ايران در رقابت هاي بين المللي فوتبال، پانزدهمين دوره رقابت هاي قهرماني نوجوانان آسيا از امروز در تهران برگزار مي شود. در اين رقابت ها 16 تيم حضور دارند كه بازي هايشان در دو ورزشگاه شهيد دستگردي و راه آهن برگزار مي شود.
رقابت هاي نوجوانان آسيا هر دو سال يك بار برگزار مي شود و حكم انتخابي مسابقات جام جهاني را نيز دارد و كشورهايي كه بتوانند در جمع چهار تيم پاياني قرار بگيرند جواز حضور در جام جهاني 2013 امارات را كسب خواهند كرد.
ديدار نوجوانان كويت و يمن از گروه A اولين بازي جام است اما طبق هماهنگي هاي صورت گرفته، مسئولان برگزاري رقابت ها مسابقه نوجوانان ايران با لائوس كه سومين بازي روز نخست است را به عنوان بازي افتتاحيه رسمي جام در نظر گرفته اند.
تيم لائوس كه به عنوان بهترين تيم سوم شرق آسيا به مرحله نيمه نهايي راه يافته است، تيمي ناشناخته و خطرناك است زيرا در دور مقدماتي موفق شده كره جنوبي را متوقف كند. شاگردان علي دوستي مهر كه 4 سال پيش براي نخستين بار قهرمان آسيا شدند، بسيار اميدوارند با حمايت تماشاگران بتواند از امتياز ميزباني براي كسب دومين قهرماني در قاره كهن استفاده كنند. اين ديدار ساعت 17 در ورزشگاه دستگردي برگزار مي شود.
در روزهايي كه تيم ملي بزرگسالان كشورمان نمايش نااميدكننده اي از خود ارائه مي كند و پس از شكست تاريخي اين تيم برابر لبنان حالا همه نگاه ها به ساق هاي نوجوانان دوخته شده تا آنها جور تيم بزرگسالان را بكشند.
در اين روز دو ديدار تمام عربي بين تيم هاي كويت- يمن و عراق- عمان برگزار مي شود و تيم نوجوانان استراليا برابر شگفتي سازان تايلند به ميدان مي روند.
 


قهرماني حدادي در رقابت هاي استوني

احسان حدادي، دارنده مدال نقره بازي هاي المپيك 2012 لندن در مسابقات جام «تارتو»ي استوني به مقام نخست دست يافت.
احسان حدادي، نايب قهرمان المپيك لندن پس از كسب مقام سوم رقابت هاي جام «ارگو» استوني در رقابت هاي بين المللي جام تارتو اين كشور شركت كرد و به مقام قهرماني دست يافت.
حدادي در اين مسابقات با حد نصاب 61 متر و 82 سانتيمتر اول شد و «مارتين ماريس» از كرواسي به عنوان نايب قهرماني رسيد. در اين رقابت «الكساندر تامارت» نفر سوم المپيك آتن از استوني، به مقام پنجمي بسنده كرد.
براساس اين گزارش، حدادي پس از حضور در مسابقات جام ارگو و تارتو كه در استوني برگزار شد، بامداد روز پنج شنبه هفته گذشته به تهران بازگشت. حضور حدادي با پيراهن پرسپوليس از جمله نكات مورد توجه قهرمانان پرتاب ديسك جهان و مسئولان برگزاري اين مسابقات بود، به طوري كه آنها درباره نام پرسپوليس كه روي پيراهن حدادي درج شده بود، سؤالاتي از وي مي پرسيدند.
 


خبري كه دبير فدراسيون تاييد كرد

فدراسيون جهاني دوچرخه سواري قمري را قبول ندارد

دبير فدراسيون دوچرخه سواري پس از صادر نشدن ويزاي مسئولان فدراسيون دوچرخه سواري براي حضور در اجلاس UCI از ارسال نامه اي به اعضاي مجمع جهاني و درخواست براي تعليق نشدن ايران خبر داد.
اصغر خالقي درباره وضعيت نهايي اعزام مسئولان به اجلاس سالانه فدراسيون جهاني، اظهار كرد: پس از انتخابات فدراسيون دوچرخه سواري ايران، UCI انتخابات را قبول نكرد و قرار شد كه مسئولان ايراني در اين اجلاس با ارائه سند، توضيحات و دفاعيه هاي خود را اعلام كنند، اما حالا كه در اين اجلاس حضور نداريم بايد مسئله تعليق ايران نيز در اجلاس بعدي بررسي شود.خالقي در پاسخ به اين سوال كه آيا آنها شما را به عنوان دبير فدراسيون قبول دارند يا نه؟ بيان كرد: فدراسيون جهاني آقاي قمري را به عنوان رئيس فدراسيون قبول نكرده است، اما من به عنوان دبير مورد قبول هستم. بر همين اساس دفاعيه اي نيز نوشته و براي UCI ارسال كردم كه آنها حق تعليق ورزش ايران را ندارند. حتي درباره اين كه فكر مي كنند استعفا نامه آقاي زنگي آبادي تحت فشار بوده، توضيح دادم كه هيچ فشاري در كار نبوده و آقاي زنگي آبادي به صلاح ورزش ايران استعفا دادند.
 


همزمان با دهه كرامت

دوچرخه سواران قائمشهري تا مشهد ركاب مي زنند

قائمشهر- خبرنگاركيهان:
در دهه كرامت كاروان دوچرخه سواران قائمشهري عازم مشهد مقدس شدند.
اين كاروان 9 نفره پس از شركت در آيين عبادي سياسي نمازجمعه مسير 720 كيلومتري قائمشهر تا مشهد مقدس را شروع به ركاب زدن كردند.
دوچرخه سواران قائمشهري اين مسير را در مدت 6 روز طي خواهند كرد و از استان هاي مازندران، گلستان، خراسان شمالي و رضوي عبور مي كنند. براساس اين گزارش ورزشكاران قائمشهري هدف از اين اقدام را گراميداشت ياد و خاطره شهدا و بزرگداشت دفاع مقدس، محكوم كردن اهانت به پيامبر اسلام(ص) و گراميداشت ميلاد مسعود امام رضا(ع) و خواهر آن امام همام عنوان كردند.
دوچرخه سواران قائمشهري با بدرقه مردم و مسئولان اين شهر حركت خود را به سمت مشهد مقدس آغاز كردند.
 


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14