(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


شنبه 27  آبان  1391 - شماره 20359

حديث دشت عشق
واكنش آيت اللهي نايب رئيس فدراسيون فوتبال به ناكامي هاي اخير و اعتراض تماشاگران
تيم ملي باخت اما چيزي از ارزش هاي كفاشيان كم نشد!
اخبار كوتاه از فوتبال
پديده «داور»زني در واليبال!
آغاز هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال
ملوان براي صدرنشيني پيكان را كرايه مي كند؟!
رئيس كميته فوتسال بالاخره رفتني شد
ترابيان: مي روم و پشت سرم را هم نگاه نمي كنم!
برتري همياري، پتروشيمي و استقلال در هفته سوم ليگ برتر بسكتبال
نخستين شكست مهرام با سرمربي تيم ملي
خبري كه معاون وزير ورزش و جوانان داد
 يك ريال هم بودجه نداريم!


حديث دشت عشق

سرتيپ پاسدار شهيد «محمدعلي راجيان»
زندگي رنگين بهتر از زندگي ننگين است
آري مي روم تا با قطره خونم به درياي شهيدان بپيوندم و با گذشت از خون خود شهيدي براي اسلام باشم كه راه شهيد راه خداست. گلوله هايتان قلبم را، رفقايتان خلقم را و قلم هايتان رهبرم را نشانه گرفته اما چه باك؟ من با شهادتم، خلقم با شهامتش و امامم با قاطعيتش همه شما را نابود خواهند كرد. زندگي رنگين بهتر از زندگي ننگين است. به خدا قسم اگر بدنم را با گلوله سوراخ كنند و خانواده عزيزم را جلوي رويم شهيد كنند اين را قبول مي كنم ولي هرگز نمي گذارم يك وجب از خاك سرزمينمان كه سرزمين اسلام است به چنگ دشمن بيفتد.
شهيد «محمدعلي راجيان»، هشتم اسفندماه سال 1340 در يك خانواده مذهبي در شهر تهران به دنيا آمد. وي در عين ادامه تحصيل به ورزش نيز مشغول بود و در رشته بوكس به مقام سوم در جام «الكس» دست يافت.
وي قبل از انقلاب در كليه راهپيمايي ها و تظاهرات شركت مي كرد بعد از پيروزي انقلاب در سال 1358 به عضويت كميته انقلاب اسلامي درآمد و پس از مدتي عازم كردستان شد.
او با شروع جنگ تحميلي به گيلانغرب رفت و سپس به سمت مسئول عمليات سپاه كامياران منصوب گرديد.او سرانجام در آبان ماه سال 1360 در اثر برخورد خودرواش با مين در جبهه كامياران در حالي كه يك طرف بدنش متلاشي شده بود به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
 


واكنش آيت اللهي نايب رئيس فدراسيون فوتبال به ناكامي هاي اخير و اعتراض تماشاگران تيم ملي باخت اما چيزي از ارزش هاي كفاشيان كم نشد!

سرويس ورزشي-
نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال درواكنش به اعتراض تماشاگران به ناكامي هاي اخير و شعارهايشان عليه علي كفاشيان گفت: رئيس فدراسيون فوتبال در مباحث مديريتي چيزي كم نگذاشته و با قدرت به كار خود ادامه مي دهد!
تيم ملي ايران در نخستين ديدار دور برگشت مسابقات مقدماتي جام جهاني با يك گل مغلوب ازبكستان شد. اين شكست در حالي براي تيم ملي رقم خورد كه با پيروزي مقابل ازبك ها صعودمان به جام جهاني تا حدود زيادي قطعي مي شد اما باختيم تا دوباره كارمان به اما و اگر كشيده شود. تماشاگران كه از شكست خانگي تيم ملي به شدت ناراحت بودند در پايان بازي با سر دادن شعارهايي خواستار بركناري رئيس فدراسيون فوتبال شدند. كفاشيان كه در اين باره پاسخگو نشد اما واكنش نايب رئيس نخست او به اعتراض هاي تماشاگران آني نبود كه علاقه مندان به فوتبال مي خواستند. هادي آيت اللهي در گفت و گو با خبرنگار سرويس ورزشي كيهان صراحتا مي گويد كه كفاشيان از رياست فدراسيون بركنار نمي شود و با قدرت به كارش ادامه مي دهد. متن كامل گفت و گوي خبرنگار ما با حامي نخست اين روزهاي كفاشيان در ادامه مي آيد:
¤ تيم ملي در ديداري كه به اصطلاح 6 امتيازي بود نتيجه را به ازبكستان واگذار كرد، تحليل شما از نتيجه اي كه رقم خورد چيست؟!
- تيم ملي به نسبت 4 بازي هاي گذشته نمايش بهتري داشت و اين نشان از پيشرفت تيم بود! اما متاسفانه در بعد نتيجه گيري موفق نبوديم و شكست تلخي را پذيرا شديم.
¤ شما چه چيزي در نمايش تيم ملي مشاهده كرديد كه مدعي هستيد ملي پوشان نسبت به بازي هاي گذشته عملكرد بهتري داشتند؟
- كلاس كارفني و تيمي ما بالا بود. در 30 دقيقه نخست به گل رسيديم و شايد اگر بازيكنان همان نمايش دقايق ابتدايي را داشتند سرنوشت ديگري رقم مي خورد. در ضمن روي اشتباهات داوري اعتراض داريم و معتقديم نقش داور در شكست تيم ملي برجسته بود.
¤ حتما از شعارهاي تماشاگران در پايان بازي نيز مطلع هستيد؟ نزديك به 20 هزار نفر شعارهايي را عليه كفاشيان سر دادند.
- به نظرم مي آيد اين اعتراض ها طراحي شده و با زمينه قبلي بود!
¤ چطور؟!
عده اي دوست نداشتند تيم ملي نتيجه بگيرد.
¤ اين افراد چه كساني هستند؟
- حالا نمي خواهم بگويم چه كساني هستند اما درآينده همه چيز مشخص مي شود، در ضمن مردم بهترين قاضي هستند و به مرور زمان متوجه همه چيز مي شوند.
¤ اما همين مردمي كه شما مي گوييد بهترين قاضي هستند با شعارهايشان نشان دادند كه به عملكرد كفاشيان معترض هستند.
- اين اعتراض ها طبيعي نيست. فدراسيون به نحو احسن كارخود را انجام داده. ما بهترين اردوها را براي تيم ملي برپا كرده ايم؛ حقوق مربيان را سر وقت پرداخت كرده ايم. چه كاري بايد مي كرديم كه نكرديم؟!
¤ آقاي آيت اللهي تمام اين حرف هايي كه مطرح كرديد درست اما قبول كنيد كه درنتيجه گيري موفق نبوديد. يك روز تيم اميد ناكام مي ماند، روز ديگر جوانان حذف مي شوند و حالا هم دوباره نوبت به تيم ملي بزرگسالان رسيده است.
- هنوز چيزي از دست نداده ايم و شايد در بازي هاي آينده شرايط به نفع ما شود.
¤ در 24 ساعت گذشته زمزمه استعفا يا بركناري كفاشيان مطرح شده است، آيا اين موضوع صحت دارد؟!
- خير، ايشان با قدرت به كار خود ادامه مي هد.
¤ به عنوان نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال تصور نمي كنيد نقش آقاي كفاشيان در ناكامي هاي فوتبال برجسته بوده است؟
- خير ، من يك چنين تصوري ندارم! وجدان عمومي گواهي مي دهد كه وي تا به امروز در مباحث مديريتي كم نگذاشته و با باخت به ازبكستان نيز چيزي از ارزش هايش كم نمي شود. چه دليلي دارد در اين مقطع زماني كفاشيان برود، آيا با رفتن او چيزي درست مي شود؟
¤ شايد چيزي تغيير نكند اما تماشاگران با اعتراض خود در ورزشگاه نشان دادند از عملكرد كفاشيان ناراضي هستند، آيا به احترام همين تماشاگران ديگر وقت آن نرسيده تغييراتي در فدراسيون ايجاد شود؟!
- به خدا با بركناري و رفتن كفاشيان چيزي درست نمي شود. ما اين همه جام جهاني از دست داديم خب اين 2 تا جام جهاني ( 2010 و 2014 ) را به همه آنها اضافه كنيد! مگر چه مي شود، شما فكر مي كنيد همين امروز كفاشيان برود، تيم ملي راهي جام جهاني مي شود؟! ما خودمان در فدراسيون فوتبال از اين وضعيت ناراحت هستيم اما جزء عذرخواهي كاري از دستمان برنمي آيد.
¤ يكي از سايت هاي خبري مصاحبه اي از شما روي خروجي خود قرار داده كه در آن مدعي شده ايد لزوم استفاده از يك مربي ايراني در كنار كي روش احساس مي شود، آيا اين جمله شماست؟!
- بله. نظر شخصي ام را گفته ام.
¤ فكر نمي كنيد كمي دير شده است، ما نصف بازي هاي خود را مرحله مقدماتي جام جهاني انجام داده ايم؟!
- ما بايد نفري را داشته باشيم كه ارتباط كلامي را ميان كي روش با بازيكنان برقرار كند. در ضمن اگر قرار به اضافه كردن يك مربي ايراني باشد ابتدا بايد رضايت كي روش و هيات رئيسه جلب شود.
¤ چه زماني در اين باره بحث و گفت و گو مي شود؟
- روز چهارشنبه و در جلسه اضطراري هيات رئيسه فدراسيون فوتبال.
¤ احتمال بركناري كي روش وجود دارد؟
- ايشان تا پايان بازي هاي مقدماتي جام جهاني با ما قرارداد دارد.
¤ حتي اگر از دور مسابقات حذف شويم؟
- حتي اگر حذف شويم.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

پايان اختلافات كريمي با ژوزه
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اتفاق خوبي براي پرسپوليس و هوادارانش افتاد و من هم ديگر با علي كريمي مشكلي ندارم.
مانوئل ژوزه پس از آشتي با علي كريمي در تمرين روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مسائلي كه ناخواسته پيش آمده بود، خوشبختانه همه چيز براي من و كريمي حل شد و من ديگر با او هيچ مشكلي ندارم.وي افزود: اين يك اتفاق بسيار خوب براي پرسپوليس و هوادارانش است و من اميدوارم هرچه سريعتر مصدوميت كريمي برطرف شود.خوشبختانه همه بايد از الان مانند گذشته با رفع برخي از سوءتفاهمات براي نتيجه گرفتن پرسپوليس بيشتر تلاش كنيم. اتفاقي كه افتاد به نفع همه بود.وي خاطرنشان كرد: ديگر نمي خواهم اين مسئله را حل كنم مشكل من با علي كريمي تمام و حل شد. الان همه بايد كمك كنيم تا پرسپوليس به نتيجه دلخواه برسد. اميدوارم كه او براي بازي هاي بعدي پس از رفع مصدوميت شرايط ايده آل پيدا كند اما مهم اين بود كه يك اشتباه اتفاق افتاد و تمام شد . حالا علي مي خواهد به ما كمك كند.
كي روش از ايران رفت
كارلوس كي روش پس از شكست ايران برابر ازبكستان تهران را ترك كرد.كارلوس كي روش كه به دليل محروميت از نشستن روي نيمكت تيم ملي نمي توانست در نشست خبري پس از ديدار ايران مقابل ازبكستان حاضر شود،چهارشنبه شب گذشته ترجيح داد پس از چند دقيقه قدم زدن در ورزشگاه تاريك آزادي و بدون اين كه در ميكسد زون حضور پيدا كند و درباره اين شكست به خبرنگاران پاسخي دهد، ورزشگاه را ترك كند.اين در حالي است كه كي روش پس از ديدار برابر كره جنوبي و با توجه به اخراجش در آن بازي در حالي كه شرايط حضور در نشست خبري را نداشت به ميان خبرنگاران آمد و درباره آن پيروزي بزرگ صحبت كرد.اما سرمربي تيم ملي حتي به رختكن تيم ملي هم نرفت تا مشخص شود او چقدر از شكست برابر ازبكستان عصباني است .بر خلاف مرتبه هاي قبل زماني براي بازگشت كي روش به ايران اعلام نشده است، هر چند با توجه به در پيش بودن رقابت هاي غرب آسيا در آذر ماه مي توان پيش بيني كرد كه سرمربي تيم ملي در دو هفته آينده به تهران باز مي گردد.
برزيل - اسپانيا در فينال جام جهاني فوتسال
تيم ملي فوتسال برزيل با پيروزي مقابل كلمبيا در مرحله نيمه نهايي جام جهاني فوتسال، حريف اسپانيا در ديدار پاياني شد.در دومين ديدار از مرحله نيمه نهايي جام جهاني 2012 فوتسال تيم هاي برزيل و كلمبيا در اين مرحله به مصاف هم رفتند كه در پايان برزيل با برتري 3 بر يك مقابل كلمبيا، جواز حضور در ديدار پاياني را به دست آورد.در ديگر ديدار اين مرحله اسپانيا با برتري 4 بر يك مقابل ايتاليا به ديدار پاياني راه يافته بود. تيم اسپانيا كه در مرحله گروهي اين مسابقات برابر تيم ايران به تساوي 2 بر 2 رسيده بود، براي پنجمين بار متوالي به فينال جام جهاني فوتسال صعود كرد.
دايي: در فدراسيون مدير فوتبالي پيدا نمي شود
سرمربي تيم ملي فوتبال راه آهن در مورد شرايط تيم ملي فوتبال و شكست برابر ازبكستان تصريح كرد: نمي خواهم در مورد تيم ملي حرف بزنم اما از فدراسيون مي خواهم كه ديگر ليگ را تعطيل نكند. اين همه ليگ را تعطيل كرديم كه به نتيجه برسيم و تيم ملي موفق شود اما اينگونه نشد. اگر تيم ملي موفق باشد مشكلي با تعطيلي ليگ ندارم اما وقتي در تهران به ازبكستان مي بازيم تمام فوتبال ايران زير سوال مي رود.علي دايي ادامه داد: تمام تيم هاي ملي موفق در دنيا ليگ هاي پويايي دارند و در كنارش جام حذفي را هم برگزار مي كنند. تيم هاي مطرح باشگاهي هم در چند ليگ حضور پيدا مي كنند و تنها در ايران است كه چنين تصميمات عجيبي گرفته مي شود.علت اين تصميمات هم اين است كه يك آدم فوتبالي به ندرت در فدراسيون فوتبال ايران پيدا مي شود. چون يك فوتبالي براي فوتبال ايران تصميم گيري نمي كند، برنامه هايي اجرا مي شود كه به ضرر ما است.
تكرار نخستين ديدار جام در فينال!
مرحله نيمه نهايي سي و هفتمين دوره مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آسيا پنج شنبه هفته گذشته با برگزاري دو ديدار پيگيري شد كه با پيروزي كره جنوبي برابر ازبكستان و عراق مقابل استراليا همراه بود.در نخستين ديدار اين مرحله ، تيم جوانان كره جنوبي در ورزشگاه امارات شهر راس الخيمه موفق شد با نتيجه 3 بر يك ازبكستان را شكست داده و به ديدار نيمه نهايي راه يابد. تيم هاي جوانان عراق و استراليا هم ديگر ديدار اين مرحله را در ورزشگاه امارات شهر راس الخيمه برگزار كردند كه تيم عراق در ادامه روند موفقيت آميز خود در اين جام، با نتيجه 2 بر صفر از سد استراليا گذشت و ديگر فيناليست جام لقب گرفت. تيم هاي فوتبال عراق و كره جنوبي كه فيناليست جام سي و هفتم هستند، در نخستين ديدار اين رقابتها هم برابر يكديگر به ميدان رفتند كه آن بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد. ديدار فينال اين رقابتها امروزبرگزار مي شود.
 


پديده «داور»زني در واليبال!

در ديدار تيم هاي واليبال سايپا و شهرداري اروميه از هفته ششم ليگ برتر واليبال پديده «داور»زني همه را متعجب كرد.
تيم واليبال سايپا در سالن انقلاب شهر كرج ميزبان شهرداري اروميه بود. اين ديدار از هفته ششم ليگ برتر واليبال برگزار مي شد اما در حالي كه دو تيم در شرايطي پاياپايي پيش مي رفتند اسدالله شيركوند ليبروي تيم واليبال شهرداري اروميه در اعتراض به راي داور و گرفتن كارت زرد، به سوي سكوي داور اول رفت و يزدان پناه را كه قضاوت مسابقه را برعهده داشت از سكو پايين كشيد. زماني كه همه بازيكنان و هواداران متعجب مانده بودند، يزدان پناه داور اين مسابقه براي لحظاتي از سكوي قضاوت و تور مسابقه آويزان بود. به دنبال اين حادثه بازيكنان اروميه شيركوند را از داور دور كردند اما يزدان پناه كه بسيار عصباني شده بود به كنار ميز ناظر مسابقه رفت و خواست كه ليبرو شهرداري از زمين مسابقه اخراج شود.
بازي در حدود 10دقيقه متوقف شد. در نهايت شيركوند از زمين مسابقه اخراج شد و يزدان پناه ادامه بازي را سوت زد اما پس از گيم چهارم اين ديدار داور مسابقه مامور نيروي انتظامي مستقر در سالن را فراخواند و به وي گفت: من ارتشي هستم از شما مي خواهم به شيركوند كه به يك مامور نظامي توهين كرده را دستگير كنيد. او بايد امشب بازداشت شود. در حالي كه ساير عوامل حاضر در سالن از جمله سعيد معروف پاسور و ساداتي مربي شهرداري اروميه سعي داشتند با ريش سفيدي موضوع را خاتمه دهند يزدان پناه همچنان اصرار مي كرد كه شيركوند بايد امشب بازداشت و به پاسگاه برود. اما در هفته ششم رقابت هاي ليگ برتر واليبال نتايج زير بدست آمد :¤سايپا 3- شهرداري اروميه 2 ¤ پيكان3- جواهري گنبد صفر ¤ پيشگامان 3-كاله صفر ¤ شهرداري تبريز3- كاشان صفر ¤ متين ورامين 3-آلومينيوم المهدي يك¤ ميزان خراسان 3- نوين كشاورز يك
 


آغاز هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال

 ملوان براي صدرنشيني پيكان را كرايه مي كند؟!

پانزدهمين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور در حالي از عصر امروز آغاز مي شود كه ملوان براي ايستادن در صدر جدول به سه امتياز ديدار مقابل پيكان چشم دارد و مايلي كهن با نشست روي نيمكت تيم گهر در ديدار با آلومينيوم بازگشتي دوباره به ليگ برتر خواهد داشت.
در روزهايي كه پيكره فوتبال ايران را كسالت گرفته و ناكامي از پي ناكامي مي آيد، شاهد آغاز دوباره مسابقات ليگ برتر خواهيم بود، بعد از يك وقفه 16 روزه و در هفته پانزدهم. هفته پانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور از روز شنبه با برگزاري چهار ديدار آغاز مي شود كه در زير اشاره اي گذرا به برخي ديدارهاي آغازين هفته خواهيم داشت.
پيكان تهران - ملوان بندرانزلي
پيكان با هدايت عبدالله ويسي خوب دور گرفته بود اما با چهار شكست و دو تساوي در ديدارهاي اخير پيكان مدل 91 به جاده خاكي زده است. ويسي كه با رد استعفايش از سوي مسئولان باشگاه پيكان انگيزه اي مضاعف براي هدايت فيروزه اي پوشان تهراني پيدا كرده در اين هفته ميزبان ملوان است. ملوان برخلاف پيكان در هفته هاي اخير بهترين نتايج را گرفته و نزديكترين تعقيب كننده استقلال در صدر جدول است.
آلومينيوم هرمزگان - گهر دورود
بازگشت محمد مايلي كهن به ليگ برتر مهمترين اتفاق اين بازي است. او كه آخرين بار در فصل دهم ليگ برتر روي نيمكت تيم سايپاي البرز نشست از عصر شنبه به عنوان سرمربي تيم گهر به اين مسابقات باز مي گردد. مايلي كهن از پيش از بازي گهر دورود - استقلال رسمي لرستاني ها شد اما در آن بازي روي نيمكت ننشست تا بازگشتش به ليگ تا هفت پانزدهم به تاخير بيافتد. برنامه هفته پانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به اين شرح است:
شنبه - 27/8/91
¤ مس كرمان - فجر شهيد سپاسي شيراز ( ساعت 15)
¤ راه آهن - صنعت نفت آبادان (ساعت 15:15)
¤ پيكان تهران - ملوان بندرانزلي ( ساعت 15:15)
¤ آلومينيوم هرمزگان - گهر دورود ( ساعت 15:16)
يكشنبه - 28/8/91
¤ داماش گيلان - نفت تهران (ساعت 15:15)
¤ سايپاي البرز - صباي قم (ساعت 15:15)
¤ سپاهان اصفهان - استقلال تهران ( ساعت 15:15)
¤ فولاد خوزستان - تراكتورسازي تبريز ( ساعت 40:16)
دوشنبه - 29/8/91
¤ پرسپوليس تهران - ذوب آهن اصفهان ( ساعت 30:17)
 


رئيس كميته فوتسال بالاخره رفتني شد

ترابيان: مي روم و پشت سرم را هم نگاه نمي كنم!

رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال كه پس از حذف تيم ملي از رقابت هاي جام جهاني مورد انتقادات بسياري از كارشناسان و اهالي اين رشته قرار گرفت صبح روز جمعه اعلام كرد: مطمئن باشيد از فوتبال خواهم رفت و ديگر پشت سرم را نگاه نخواهم كرد.
عباس ترابيان كه سالهاست در بخش هاي مختلف فدراسيون فوتبال فعاليت كرده و در جام جهاني به عنوان رئيس كميته فوتسال حضور داشت، پس از شكست تيم ملي برابر كلمبيا و حذف تيم ملي ايران از رقابت هاي جام جهاني مورد انتقادات بسياري قرار گرفت. وي در مورد انتقادات روزهاي اخير در مورد انتخاب علي صانعي به عنوان سرمربي تيم ملي فوتسال، گفت: وقتي مي خواستيم صانعي را به عنوان سرمربي انتخاب كنيم، نظرات بسياري از دوستان كه امروز منتقدان تيم ملي هستند، را جويا شديم. بنده از آقاي شمس به كرات در مورد انتخاب صانعي سوال كردم و ايشان اعلام كرد آقاي صانعي بهترين گزينه است. حتي نفراتي همچون محمدحسن انصاريفرد، صالح مدرس فيفا، رعدي و... همگي تاكيد داشتند صانعي بهترين گزينه در شرايط فعلي براي هدايت تيم ملي فوتسال است. رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال افزود: امروز برخورد كردن با صانعي به اين شكل، با توجه به صحبت ها و تاييدهاي دوستان در گذشته، درست نيست و اين يعني طهارت ظاهر و باطن رعايت نمي شود.
وي با اشاره به اينكه امروز برخي ها نمي توانند قراردادهاي 300ميليون توماني ببندند، تاكيد كرد: 10 سال است در فوتبال ايران زحمت مي كشم اما يك گروه 3-4 نفره مي خواهند تمام زحمات من را زير سوال ببرند، به همين دليل ديگر در فوتبال باقي نخواهم ماند. آقايان از اين ناراحت هستند كه ديگر نمي توانند قراردادهاي 300-400 ميليوني ببندند. وي با عذرخواهي مجدد از تمام مردم ايران به خاطر شكست تيم ملي فوتسال، ادامه داد: ما حق نداريم شادي مردم را به ياس و نااميدي تبديل كنيم. 100درصد نتيجه تيم ملي خوب نبود اما تمام مسايل را بايد به صورت فني و منطقي بررسي كرد. به همين دليل است كه روز سه شنبه جلسه كميته فني گذاشتيم تا در اين خصوص بحث و بررسي كنيم.
سرويس ورزشي كيهان: رئيس كميته فوتسال در تازه ترين صحبت هاي خود به شكل هنرمندانه اي از رفتن پس از يك دهه حضور در فوتسال گفت. وي كه سعي داشت به شكلي انتخاب صانعي اي جوان را براي سرمربيگري تيم ملي فوتسال توجيه كند در صحبت هايش به دلايل حذف تيم فوتسال اشاره نكرد اما حداقل اي كاش مي گفت كه چه بر سر تيم ملي فوتسال آمد كه چند سال قبل پديده مسابقات جام جهاني شد اما حالا به اين شكل از دور مسابقات حذف مي شود!
 


برتري همياري، پتروشيمي و استقلال در هفته سوم ليگ برتر بسكتبال

نخستين شكست مهرام با سرمربي تيم ملي

هفته سوم ليگ برتر بسكتبال پنجشنبه شب گذشته با نخستين حضور و باخت سرمربي تيم ملي بر روي نيمكت مهرام به پايان رسيد.
در حساس ترين بازي هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال، پنجشنبه شب گذشته تيم فولاد ماهان اصفهان در خانه موفق شد مهرام تهران، مدافع عنوان قهرماني را كه بچيروويچ سرمربي تيم ملي بسكتبال بر روي نيمكت خود مي ديد با نتيجه نزديك 66 بر 64 شكست دهد و نخستين باخت مهرام را در فصل جاري به اين تيم تحميل كند. در يكي ديگر از ديدارهاي پنجشنبه شب، تيم دانشگاه آزاد و شهرداري گرگان رو در روي هم قرار گرفتند. تيم شهرداري عليرغم بازي خوبي كه انجام داد نتوانست مانع برتري تيم جوان و جنگنده دانشگاه آزاد شود و در نهايت مسابقه را به ميزبان خود با نتيجه 87 بر 73 واگذار كرد.
اما هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال ايران ديروز با ديدار دو تيم نفت تهران و استقلال زرين قشم در تهران آغاز شد و در پايان اين تيم استقلال قشم بود كه موفق شد حريف خود را با نتيجه 89 بر 83 مغلوب سازد و دومين برد خود در فصل جاري جشن بگيرد. در دومين ديدار روز پنجشنبه و در دربي خوزستان پتروشيمي بندر امام با نتيجه 78 بر 59 صنايع پتروشيمي ماهشهر را مغلوب ساخت. اين سومين برد متوالي شاگردان مهران حاتمي در ليگ برتر است. شاگردان فرزاد كوهيان در تيم شهرداري همياري زنجان موفق شدند در ديداري خانگي 84 بر 61 البدر بندر كنگ را شكست بدهند و دومين برد خود در ليگ برتر را جشن بگيرند.
 


خبري كه معاون وزير ورزش و جوانان داد

يك ريال هم بودجه نداريم!

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: هم اكنون هيچ بودجه اي براي هزينه كردن در بخش ورزش در اختيار نداريم.
به گزارش مهر، احمد رسولي نژاد بعدازظهر پنج شنبه در مراسمي كه به مناسبت سفر وي به استان كرمانشاه در سالن همايش هاي تربيت بدني استان كرمانشاه برگزار شد، در پاسخ مسئولين ورزش استان مبني بر اختصاص بودجه اي براي ورزش كرمانشاه گفت: هم اكنون هيچ بودجه اي براي هزينه كردن در بخش ورزش در اختيار نداريم. رسولي نژاد گفت: تشكيل كارگروه بين نمايندگان مجلس و وزارت ورزش، برگزاري جلسات مشترك بين فراكسيون نمايندگان جوانان مجلس و ارائه راهكارهايي در اين جلسات از جمله اقدامات وزارت ورزش و جوانان بوده است.
وي افزود: از پيشنهادهاي ارائه شده برخي مورد قبول واقع شده اند و برخي نيز جاي كار دارد كه در مورد راهكارهاي عملي در اين پيشنهادات كه قابليت اجرايي دارد بايد به جمع بندي برسيم.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10