(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 - شماره 20476

PDF نسخه

حديث دشت عشق
ديدارهاي هفته 33 ليگ برتر فوتبال پس از وقفه اي 10 روزه از سرگرفته مي شود
پرسپوليس و تمرين فينال جام حذفي انگيزه بالاي ملوان براي جبران شكست
اخبار كوتاه از فوتبال
رقابت حدادي در مسابقات برترين هاي پرتاب ديسك آمريكا
صعود كاله به ديدار فينال واليبال قهرماني باشگاه هاي آسيا جام قهرماني در تهران مي ماند؟!
نامه اي كه دوباره فدراسيون قايقراني را به چالش كشاند
منع حضور پاروزنان ايراني در مسابقات بين المللي
خواندني از ورزش ايران
بررسي تباني در نشست ويژه عباسي با كفاشيان
موافقت سپاهان و سازمان ليگ در خصوص مراسم خداحافظي مهدوي كيا تعويضي كه محسوب نمي شود
اعزام تيم منتخب كشتي آزاد ايران به تورنمنتي ناشناخته!
بازگشت نوربخش به تيم هاي ملي كشتي فرنگي
   
حديث دشت عشق


به ياد روحاني بسيجي شهيد «محمدابراهيم شايسته»رزمنده شهيد فتح المبين
چهارمين بار اعزامش بود كه در عمليات فتح المبين شاهد شهادت را در آغوش كشيد. محمدابراهيم در محاصره سوسنگرد و شكست حصر آبادان هم شركت كرده بود. ويژگيش همين بود كه هيچ گاه از پا نمي نشست. عشق عميق به معارف اهل بيت(ع)، او را به تحصيل در حوزه و استفاضه از محضر استادان فرزانه قم كشاند و چهار سال در آن حوزه تلمذ كرد.
قبل از اين ها هم در روزهاي آتش و خون و حاكميت رژيم سفاك پهلوي او را مي ديدي كه سر از پا نمي شناخت. اعلاميه ها و نوارهاي امام(ره) را در شهر گوگد پخش مي كرد و بارها از سوي ساواك تعقيب و تهديد شد. سرانجام پس از سالها جانفشاني و ايثار، پيكر مطهر اين شهيد سعيد در مزار پاكان و وارستگان در آرامگاه شيخان قم به خاك سپرده شد.
روحاني بسيجي شهيد «محمدابراهيم شايسته»، سال 1339 در گلپايگان متولد شد و در 1/1/1361 در دشت عباس به شهادت رسيد.

 

ديدارهاي هفته 33 ليگ برتر فوتبال پس از وقفه اي 10 روزه از سرگرفته مي شود
پرسپوليس و تمرين فينال جام حذفي انگيزه بالاي ملوان براي جبران شكست


هفته سي وسوم رقابتهاي ليگ برتر امروز با رويارويي پرسپوليس و ملوان پيگيري مي شود، ديداري كه پرسپوليسي ها از جهت حفظ جايگاه ششم و تداركي مناسب براي موفقيت در فينال جام حذفي به آن نگاه مي كنند و ملواني ها براي جبران شكست 6 بر صفر جام حذفي و رسيدن به رده هاي بهتر در ليگ دوازدهم .
در ادامه هفته سي و سوم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال ايران امروز دو تيم پرسپوليس و ملوان در تهران به مصاف يكديگر مي روند. پرسپوليس كه اين روزها بدنبال آمادگي هرچه بيشتر براي فينال جام حذفي است با حاشيه هادي نوروزي دست و پنجه نرم مي كند و در طرف مقابل ملواني قرار دارد كه مدتهاست از روزهاي خوبش فاصله گرفته و در يك احتمال بسيار ضعيف، احتمال سقوط به مرحله پلي آف را هم دارد. محمد احمدزاده كه در اقدامي عجيب خودش را ممنوع المصاحبه كرده، به دنبال جبران شكست 6 بر صفر جام حذفي و رسيدن به رده هاي بهتر در ليگ دوازدهم و گل محمدي به دنبال تمرين براي فينال جام حذفي است.ملوان چيزي نزديك به دوماه است كه موفق به شكست هيچ تيمي نشده است. آخرين پيروزي اين تيم در دربي گيلان و برابر داماش در دهم بهمن سال گذشته بود. از سويي ديگر پرسپوليس آماري بسيار خوب در بازي هاي داخل خانه دارد كه شانس اين تيم را در اين ديدار بيشتر نشان مي دهد. پرسپوليس در 16 بازي داخل خانه اش در اين فصل، موفق به كسب هشت پيروزي و پنج تساوي شده است و تنها سه بار تن به شكست داده است. ملوان در اين ديدار سعيد سالارزاده را به علت محروميت در اختيار نخواهد داشت. همچنين پرسپوليس محسن بنگر را به دليل محروميت وحسين ماهيني و مهرداد پولادي را به علت مصدوميت در اختيار نخواهد داشت. از سويي ديگر حضور يك نيمه اي علي كريمي در اين بازي مي تواند به جذابيت هاي بازي بيافزايد. پرسپوليس با پيروزي در اين ديدار 50 امتيازي مي شود و در همان رده ششم باقي مي ماند. در صورت برتري ملوان نيز اين تيم 43 امتيازي شده و با يك پله صعود در رده دهم خواهد ايستاد.از تقابل هاي خاص در اين ديدار مي توان به رويارويي مازيار زارع، حسين بادامكي و مهرداد اولادي با تيم سابقشان اشاره كرد. برنامه ادامه ديدارهاي هفته سي و سوم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگا ه هاي كشور به شرح زير است:
دوشنبه - 09/02/92
¤ پرسپوليس - ملوان بندرانزلي( ساعت 10:19)
يكشنبه - 15/02/92
¤ ذوب آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان(ساعت 45:17) ¤ آلومينيوم هرمزگان - تراكتورسازي تبريز(ساعت 17:45)¤ مس كرمان - گهر دورود ( ساعت 45:17)¤ پيكان تهران - فجرسپاسي شيراز ( ساعت 45:17)¤ سايپا البرز - نفت تهران ( ساعت 45:17)¤ راه آهن تهران - صباي قم ( ساعت 45:17)¤ فولاد خوزستان - استقلال تهران( ساعت 45:17)

 

اخبار كوتاه از فوتبال


نشست خبري براي رسانه هاي خاص!
در نشست خبري اخير سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان، فدراسيون فوتبال بر خلاف روال حرفه اي به گلچين رسانه ها براي پوشش خبري مصاحبه كي روش پرداخت! حسيني مدير روابط عمومي فدراسيون فوتبال در اين باره به خبرنگار كيهان گفت: از چند هفته قبل برخي رسانه ها درخواست مصاحبه اختصاصي با سرمربي تيم ملي را مطرح كرده بودند كه در نهايت فدراسيون به اين نتيجه رسيد كه با برگزاري يك نشست خبري و دعوت از نمايندگان آن رسانه ها، درخواست آنها را اجابت كند. لازم به يادآوري است در مصاحبه اخير كي روش نمايندگان 4 خبرگزاري، 2 روزنامه ورزشي و 3 شبكه تلويزيوني ديده مي شدند.
تغيير ساعت بازي فينال
ديدار فينال جام حذفي فوتبال باشگاه هاي كشور (جام آزادسازي خرمشهر) از ساعت 18 در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود. پيش از اين قرار بود ديدار فينال جام حذفي فوتبال باشگاه هاي كشور از ساعت 45:17 آغاز شود اما بدليل انجام مراسم خداحافظي و تقدير از مهدي مهدوي كيا كاپيتان ارزنده پرسپوليس، اين ديدار از ساعت 18 رسما آغاز خواهد شد.
دستگيري مالك متمول باشگاه فوتبال
مالك متمول يكي از باشگاه هاي فوتبال كشور كه سابقه حضور در ليگ برتر را نيز داشته ظهر ديروز به صورت دستبند زده در شعبه 11 دادسراي عمومي واقع در ميدان منيريه به همراه ماموران انتظامي ديده شد.او پس از مدتي حضور در دادسرا به همراه ماموران به محل ديگري منتقل شد. هنوز مراجع قضايي و رسمي كشور خبري را در اين مورد منتشر نكرده اند.
گل محمدي ، ليست مازاد به پرسپوليس نداده است
سرمربي پرسپوليس وجود هرگونه ليست مازاد در اين تيم را تكذيب كرد. گل محمدي گفت: اين موارد در اواخر فصل مطرح مي شود و نمي توان جلوي آن را گرفت. ما با همين بازيكنان به فينال رسيده ايم و هيچ دليلي وجود ندارد كه بخواهيم تيم را با دادن ليست خريد يا مازاد به حاشيه بكشانيم. باز هم مي گويم كه هيچ ليستي به باشگاه نداده ايم.
قلعه نويي: به حضور در تيم ملي فكر هم نمي كنم
سرمربي استقلال مدعي شد هرگز به حضور در تيم ملي فكر نمي كند. امير قلعه نويي اظهار داشت: به روح مادرم قسم مي خورم كه به تنها چيزي كه فكر نمي كنم، تيم ملي است. تمام فكر و ذكرم استقلال است. با اين تفكر به استقلال آمدم كه آن را به جايگاه هاي بلندي برسانم. آنهايي كه اين حرف ها را مي زنند، هم دشمن تيم ملي هستند و هم دشمن من. هر كسي كه مربي تيم ملي باشد بايد به خاطر ايران عزيز به او كمك كنيم. متاسفانه افكار و قلم هاي ناپاك اين مسائل را مطرح مي كنند. اگر مي خواستم در تيم ملي بمانم، همان زماني كه با رئيس گروه انتقالي فدراسيون فوتبال صحبت كردم، مي ماندم.
ادعاي عجيب مربي گهر
فريادشيران مربي تيم گهر دورود در صحبت هايي عجيب مدعي شد: برخي ها كه در فدراسيون هستند، تصميم هايي مي گيرند كه فوتبالي نبوده و سياسي است. هنوز نمي دانيم ليگ چندتيمي مي شود! چرا مشخص نمي كنند؟ مانده اند تكليف تيم هاي سقوط كننده مشخص شود و بعد تصميم نهايي را بگيرند. اگر پيكان و ذوب آهن سقوط كنند، آن موقع تصميم ها فرق مي كند. پيكان كه سقوطش قطعي شده و اگر ذوب آهن هم سقوط كند، آن وقت ليگ برتر همان 18 تيمي باقي مي ماند.
مديرفني استقلال بازهم منتقد كي روش شد
پورحيدري مديرفني استقلال تهران درتازه ترين صحبت هاي خود مجددا به انتقاد از سرمربي تيم ملي پرداخت و گفت: شنيده ام كه كي روش گفته است، من به سومي در گروه اميدوار هستم. متاسفانه باشگاه ها نسبت به برنامه ريزي سكوت كردند و ديديد كه سپاهان و تراكتورسازي از اين حيث متضرر شدند. نمي دانم كه ايشان در اروپا زندگي كرده و از آنجا آمده چرا برنامه هايش در حد تيم هاي آماتور است. همه حرفم اين است كه چرا با اين كارهايش به ما صدمه زد؟ او زمان ما را هم گرفت. من فكر مي كنم او آمده به ايران تا مقداري تجربه به دست آورد. كاري به فدراسيون ندارم. مي گويم اين حق ما نبود كه كي روش اين گونه با ما رفتار و اين وضعيت را براي ما ايجاد كند.
خريدهاي فصل آتي سپاهان صحت ندارد
باشگاه سپاهان خبرهاي منتشر شده در رسانه ها مبني بر آمدن چند بازيكن و مربي به اين تيم در فصل آينده را تكذيب كرد. در تكذيبيه باشگاه سپاهان آمده است: متاسفانه در روزهاي اخير برخي رسانه ها با تكيه به برخي شايعات گمانه زني هاي مختلفي را در مورد حضور برخي مربيان و بازيكنان در تيم فوتبال فولاد مباركه سپاهان براي فصل آتي مطرح كرده اند كه به دور از واقعيت است.
خط خوردن كريمي از ليست پرسپوليس
يحيي گل محمدي پس از تمرين ديروز نام 18 بازيكن را براي بازي مقابل ملوان مشخص كرد. نيلسون- محمدي- نور محمدي- حسيني - فشنگچي - خانزاده- حقيقي - ماهيني - ولاتكو- كنعاني - احمد زاده - سيف اللهي- معدنچي- نوروزي - انصاري فرد - قاضي - نوري - كلاه كج. اين در شرايطي است كه علي رغم بهبودي كامل علي كريمي، گل محمدي در خصوص اين بازيكن ريسك نكرد و او را براي فينال جام حذفي نگه داشت.

 

رقابت حدادي در مسابقات برترين هاي پرتاب ديسك آمريكا


نايب قهرمان پرتاب ديسك المپيك لندن در مسابقه برترين هاي ديسك آمريكا به رقابت مي پردازد.
احسان حدادي كه در حال حاضر در آمريكا به سر مي برد و خود را احتمالا براي حضور در مسابقه هاي قهرماني جهان آماده مي كند، 13 خردادماه در مسابقه برترين هاي پرتاب ديسك آمريكا با حريفان خود به رقابت مي پردازد.برهمين اساس فدراسيون دووميداني نيز در تلاش است تا موافقت شوراي برون مرزي با درخواست تمديد سفر برون مرزي احسان حدادي را بگيرد.

 

صعود كاله به ديدار فينال واليبال قهرماني باشگاه هاي آسيا جام قهرماني در تهران مي ماند؟!


تيم واليبال كاله با كسب دومين پيروزي مقابل ليونينگ چين در مسابقات قهرماني باشگاههاي آسيا به مرحله فينال اين رقابت ها صعود كرد.
ديدار تيمهاي واليبال كاله ايران و ليونينگ چين در مرحله نيمه نهايي بيست و چهارمين دوره مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي آسيا عصر روز گذشته در سالن 12 هزار نفري آزادي برگزار شد كه طي آن بازيكنان كاله در سه گيم متوالي و با نتايج 25 بر 12، 25 بر 17 و 25 بر 12 حريف خود را شكست دادند و به مرحله نهايي صعود كردند. كاله در حالي موفق به كسب پيروزي در اين بازي شد كه پنجشنبه گذشته و در مرحله دوم مسابقات قهرماني باشگاه هاي آسيا نيز تيم ليونينگ چين را با همين نتيجه 3 بر صفر شكست داده بود. بازيكنان كاله در گيم اول ديدار ديروز دو برابر بازيكنان حريف امتياز گرفتند و نتيجه اين گيم را به واسطه عملكرد كاملا برتري كه روي تور داشتند و سرويس هاي پرشي و هدفمندي كه زدند، از آن خود كردند. بازيكنان ليونينگ پس از شكست سنگيني كه در گيم اول متحمل شدند، گيم دوم را بهتر آغاز كردند و با اشتباهات كم بازيكنان كاله در دقايق ابتدايي جلوتر از آنها پيش رفتند اما بعد از وقت استراحت فني اول كه با برتري ليونينگ همراه بود، بازيكنان كاله شرايط بهتري پيدا كردند طوري كه وقت استراحت فني دوم با برتري كاله همراه شد.
پتكوويچ، پاسور صربستاني كاله موثرترين بازيكن اين تيم در بازگشت به شرايط ايده آل بود. او بر خلاف همتايش در تيم ليونينگ خيلي خوب مهاجمان هم تيمي اش را تغذيه كرد. رقابت دو تيم كاله و ليونينگ در آغاز گيم سوم نزديك پيش رفت اما بازيكنان كاله كه حملات نه چندان منسجم حريف را به راحتي دفاع مي كردند با سرويس هاي پرشي و عملكرد بهتر در دفاع روي تور و دريافت هاي اول موفق شدند اين گيم را هم با اختلاف امتياز بالا از آن خود كنند. تيم واليبال كاله امروز در مرحله نهايي مسابقات قهرماني باشگاه هاي آسيا به مصاف برنده دو تيم الريان قطر و تايوان پاورز چين تايپه مي رود.

 

نامه اي كه دوباره فدراسيون قايقراني را به چالش كشاند
منع حضور پاروزنان ايراني در مسابقات بين المللي


فدراسيون جهاني كانو با ارسال نامه اي به ايران مجددا اعلام كرد كه پاروزنان ايراني به دليل تعليق نمي توانند در هيچ رقابتي شركت كنند.
با توجه به نزديك شدن رقابت هاي قهرماني آسيا در رشته كانويينگ، فدراسيون قايقراني ايران با ارسال نامه اي به فدراسيون جهاني براي ثبت نام ملي پوشان ايراني در سمرقند اقدام كرده است كه با مخالفت فدراسيون جهاني روبه رو شده است. فدراسيون جهاني كانويينگ كه با رياست خوزه پروننا ايران را تعليق كرده در پاسخ به نامه ايران گفته است كه به دليل تعليق، ملي پوشان ايراني نمي توانند ثبت نام كنند.در نامه سيمون تولسون دبيركل فدراسيون جهاني كانو آمده » زماني قايقراني ايران از تعليق خارج مي شود كه دنيامالي به عنوان رئيس قانوني فدراسيون قايقراني ايران مورد تاييد قرار بگيرد و وي به عنوان رئيس با برگزاري مجمع و انتخابات موافقت نمايد. تا موارد فوق انجام نپذيرد فدراسيون قايقراني ايران تعليق خواهد بود و به ورزشكاران اجازه شركت در هيچ رقابت بين المللي كانو داده نمي شود.»
اين نامه در شرايطي براي اين مسئول فدراسيون قايقراني ايران ارسال شده كه قرار است امروز مجمع اين فدراسيون بدون حضور احمد دنيامالي برگزار شود. گفته مي شود قرار است در اين مجمع اسبقيان سرپرست فعلي اين فدراسيون از كار بركنار شود و قلم سياه جانشين وي شود.

 

خواندني از ورزش ايران


¤ مربي تيم ملي كشتي آزاد با اشاره به اينكه رقابتهاي بين المللي جام تختي از اهميت بالايي براي كادر فني تيم ملي برخوردار است، گفت: از دل اين مسابقات تعدادي از نفرات، مجوز شركت در مرحله نهايي انتخابي تيم را كسب مي كنند. غلامرضا محمدي با اشاره به اينكه برنامه كادر فني شايسته سالاري است، خاطر نشان كرد:هركس مي خواهد در رقابتهاي جهاني 2013 مجارستان به ميدان برود بايد در مسابقات پيروز شود و راه رسيدن به دوبنده تيم ملي از حضور در اين رقابتها مي گذرد.
¤ محمد ارزنده وكيوان قنبرزاده ركوردداران پرش ارتفاع ايران براي آماده سازي جهت شركت در مسابقات قهرماني آسيا امروز به همراه ايگورپاكلين مربي خود راهي اردوي قرقيزستان مي شوند تا اردويي را به مدت يك ماه در اين كشور برپا كنند.ملي پوشان دووميداني ايران با شروع رقابت هاي قهرماني باشگاه هاي كشور به ايران باز مي گردند.
¤ حميد سوريان قهرمان المپيك لندن با اظهار ناراحتي از وضعيتي كه ملي پوشان وزنه برداري دچار آن شده اند، اظهار اميدواري كرد شرايط براي بهداد سليمي و ساير وزنه برداران برجسته ايران به گونه اي فراهم شود كه آنها بتوانند از اين پس نيز در ميادين بين المللي افتخارآفريني كنند.
¤ با توجه به ناامني در عراق و تحت تاثير قرار گرفتن چهاردهمين دوره باشگاه هاي بسكتبال غرب آسيا دو باشگاه پتروشيمي و ماهان براي ميزباني اين رقابت ها اعلام آمادگي كردند. باشگاه هاي غرب آسيا قرار است بيست و يكم تا بيست و هشتم ارديبهشت در دهوك عراق برگزار شود كه هشت تيم نيز در اين مسابقات حاضر هستند اما هفته گذشته با انفجار بمبي در كركوك عراق مسائل ناامني اين منطقه به وجود آمد كه حالا نماينده هاي ايران حاضرند ميزباني اين رقابت ها را برعهده بگيرند.

 

بررسي تباني در نشست ويژه عباسي با كفاشيان


معاون ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان از ورود محمد عباسي به مساله تباني در فوتبال خبر داد و گفت: وزير ورزش و جوانان روز دوشنبه با رئيس فدراسيون فوتبال در اين خصوص نشستي را برگزار خواهد كرد.
حميد سجادي در پايان ديدار دوستانه تيم اميد فوتبال ايران با تيم كارگران در جمع خبرنگاران با بيان مطلب فوق اظهار داشت: تا به امروز گزارش خاصي در مورد تباني در فوتبال به دست ما نرسيده است و بعداً همه چيز مشخص مي شود.وي اضافه كرد: در همين رابطه قرار است روز دوشنبه(امروز) محمد عباسي وزير ورزش و جوانان نشستي با علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال داشته باشد تا به اتفاقات اخير رسيدگي شود.معاون ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان همچنين درباره تيم ملي فوتبال ايران و حاشيه هايي كه در اين تيم وجود دارد، افزود: همه دوست داريم تيم ملي به جام جهاني برود، به همين خاطر بايد متحد باشيم تا به اين هدف برسيم.سجادي در پايان گفت: اگر حاشيه ها را مطرح كنيم و متفق القول نباشيم نه تنها به جام جهاني نمي رويم بلكه شاهد افت بيشتر فوتبال ايران خواهيم بود.

 

موافقت سپاهان و سازمان ليگ در خصوص مراسم خداحافظي مهدوي كيا تعويضي كه محسوب نمي شود


با درخواست دو باشگاه پرسپوليس و سپاهان اصفهان و موافقت سازمان ليگ، مراسم خداحافظي مهدي مهدوي كيا قبل از ديدار فينال جام حذفي برگزار مي شود.
مهدي مهدوي كيا كه پيش از اين از حضور در دنياي فوتبال خداحافظي كرده بود، از حضورش در ديدار فينال جام حذفي به منظور برگزاري آخرين بازي با پيراهن پرسپوليس خبر داده بود.در همين راستا دو باشگاه پرسپوليس و سپاهان اصفهان در مكاتبه با سازمان ليگ برتر موافقت خود را براي برگزاري مراسم خداحافظي اين بازيكن قبل از آغاز ديدار فينال جام حذفي اعلام كردند.
بر اساس تصميمي كه در نشست ديروز عوامل برگزاري ديدار فينال جام حذفي بين دو تيم پرسپوليس و سپاهان اتخاذ شد، مهدي مهدوي كيا دقايقي قبل از شروع رسمي ديدار فينال در تركيب پرسپوليس به ميدان خواهد رفت و بعد از آن مراسم ويژه اي براي تجليل از اين بازيكن برگزار مي شود.مهدي مهدوي كيا تا دقيقه 5 اين بازي به ميدان مي رود و سپس مراسم خداحافظي اين بازيكن با حضور يحيي گل محمدي، كريم باقري و يكي از بازيكنان سپاهان برگزار مي شود. همچنين طبق توافق طرفين اين تعويض جزو تعويض هاي پرسپوليس در اين بازي محسوب نمي شود.پس از انجام اين 5 دقيقه نمادين و برگزاري مراسم تجليل از مهدي مهدوي كيا، ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و سپاهان اصفهان در از دقيقه نخست و بصورت رسمي آغاز خواهد شد.

 

اعزام تيم منتخب كشتي آزاد ايران به تورنمنتي ناشناخته!


تيم منتخب كشتي آزاد ايران با تيمي متشكل از هشت كشتي گير براي حضور در يك تورنمنت بين المللي راهي شهر بيشكك قرقيزستان خواهد شد.
تيم كشتي آزاد ايران در حالي به تورنمنت بين المللي جام »كابا اولو كوجومكول« اعزام مي شود كه كمتر كسي تاكنون نام اين تورنمنت بين المللي را شنيده است!گفته مي شود اين تورنمنت بين المللي طي روزهاي 16 تا 18 خردادماه در شهر بيشكك قرقيزستان برگزار مي شود و قرقيزها تمامي هزينه اعزام تيم ايران را برعهده گرفته اند.
البته اين سفر نيز همچون سفرهاي قبلي در صورت موافقت شوراي برون مرزي وزارت ورزش و جوانان انجام مي شود.
اسامي نفرات اعزامي به اين رقابتها به شرح زير است:55 كيلوگرم: حسين رحماني - بهزاد بهروزي راد،60 كيلوگرم: هاشم مختاري،66 كيلوگرم: ايمان رحماني زاده - حسين روزبه،74 كيلوگرم: جعفر قاسمي،84 كيلوگرم: مسعود مددي،120كيلوگرم: مهدي گنبداني مربيان: محمد رضا چايچي - حسين كريمي ،ناظر فني و سرپرست: رضا لايق

 

بازگشت نوربخش به تيم هاي ملي كشتي فرنگي


احتمال مي رود ناصر نوربخش با جدا شدن از تيم ملي آذربايجان مجددا به كادر فني تيم هاي ملي ايران اضافه شود.
نوربخش كه پيش از اين همراه جمشيد خيرآبادي به آذربايجان رفته بود تا در كادر فني تيم ملي كشتي فرنگي آذربايجان حضور داشته باشد، به ايران بازگشته و قصد بازگشت به آذربايجان را ندارد.نوربخش در اين خصوص گفت: آقاي مشتاقي به من زنگ زد و از خود حسن نيت نشان داد. او گفت كه فردا(امروز) جلسه اي با هم داشته باشيم تا براي نوع فعاليت در هر رده از تيم هاي ملي كشتي فرنگي به توافق برسيم. در آذربايجان پول خوبي مي دهند اما دوري از خانواده برايم مشكل است.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10