(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 - شماره 20485

حديث دشت عشق
دوازدهمين دوره رقابت‌هاي فوتبال ليگ برتر در ايستگاه پاياني
معرفي‌آخرين تيم‌آسيايي و سقوط کننده استقلال به دنبال ثبت يک رکورد
اخبار کوتاه از فوتبال
نصف تيم ملي هندبال سبزواري شد
ولاسکو تيم ملي واليبال را نصف کرد
مشخص شدن رئيس جديد کميته المپيک پس از انتخابات رياست جمهوري
افشارزاده: عباسي قول داد دخالت نکند
خواندني از ورزش ايران
اعلام بازنشستگي فرگوسن
   


به ياد شهيد «علي ملک‌محمد» آخرين مسئوليت يک بسيجي دريادل
شهيد ملک‌محمد، طلبه با کفايت مدرسه علميه امام صادق(ع) بود که سه سال در محضر استادان آن حوزه به تحصيل معارف الهي پرداخت. حال و هواي خاص دوران دفاع مقدس و اطاعت از امام خميني(ره)، او را به جبهه‌ها کشاند و پس از دو بار اعزام در عمليات کربلاي 4 در منطقه عملياتي شلمچه به شهادت رسيد.
شهيد ملک‌محمد که داراي متانت و وقار بود، قبل از عمليات، کم‌سخن‌تر، متين‌تر و موقرتر شده بود. کساني که او را مي‌ديدند آثار شهادت را در چهره‌اش مشاهده مي‌کردند. در برخي از دلنوشته‌هاي او حال و هواي دلتنگي‌هاي او را مي‌خوانيم که چگونه سير خود به جهان آخرت را به تصوير کشيده و از عملکرد دنيايي خويش احساس نگراني کرده است.
آخرين مسئوليت اين طلبه مجاهد در جبهه‌هاي نور عليه ظلمت، قايقراني بود و خدمات زيادي در نقل و انتقال رزمندگان انجام داد. پيکر پاک اين شهد والامقام در تاريخ 12/1/1367 پس از يازده سال، در تابوتي سبکبار تشييع گرديد و در گلستان شهداي اصفهان آرميد.
طلبه بسيجي شهيد «علي ملک محمد»، سال 1349 در اصفهان متولد شد و در 4/10/1365 در عمليات کربلاي چهار (شلمچه) به شهادت رسيد.

 


پرونده دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال فردا در شرايطي بسته مي شود که در تهران نفت و فولاد براي آسيايي شدن مي‌جنگند و در شهرهاي انزلي و اصفهان تيم‌هاي ذوب‌آهن و آلومينيوم در خارج از خانه براي سقوط نکردن روزي سرنوشت‌ساز را پيش رو خواهند داشت ضمن اينکه استقلال هم که قهرماني اش مسجل شده به فکر يک رکورد است.
بازي‌هاي هفته‌ سي و چهارم و پاياني ليگ برتر فوتبال در حالي به صورت همزمان از ساعت 18 روز جمعه 20 ارديبهشت آغاز مي‌شود که وضعيت 14 تيم مشخص شده و از بين 4 تيم، در اين هفته يک تيم آسيايي مي‌شود، يک تيم به دسته اول سقوط خواهد کرد و يک تيم شانس بقاي خود در ليگ برتر را در بازي پلي‌آف دنبال خواهد کرد.
در اين بين تيم‌هاي ملوان بندرانزلي و سپاهان اصفهان نقش مهمي در مشخص شدن آخرين تيم سقوط کننده به دسته اول دارند. ضمن اينکه تيم‌هاي سپاهان و تراکتورسازي در خانه با هدف نايب قهرماني به ميدان خواهند رفت و پرسپوليس هم در روزي که يحيي گل‌محمدي، علي کريمي و مهدي مهدوي‌کيا را در اختيار ندارد، در آرزوي پاياني خوش در ليگ سيزدهم براي يک فصل تلخ و پر از ناکامي هستند.
ديدار تيم‌هاي نفت تهران و فولاد خوزستان را شايد بتوان مهم‌ترين بازي اين هفته‌ دانست، چرا که شاگردان ابراهيم زاده با 54 امتياز و شاگردان فرکي با 55 امتياز به ترتيب در رده‌هاي چهارم و پنجم جدول قرار دارند و براي قرار گرفتن در رده چهارم و صعود به پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا تلاش مي‌کنند. نفت در اين بازي با يک تساوي هم به پلي‌آف صعود مي‌کند، اما فولاد که در هفته‌ قبل شکست تلخي مقابل استقلال را تجربه کرد، تنها بايد به سه امتياز فکر کند. اين دو تيم در طي فصل نيز همواره جزو تيم‌هاي بالاي جدول بودند و رقيب يکديگر محسوب مي‌شوند.
در هفته‌ پاياني ليگ برتر نيز تکليف چهارمين تيم سقوط کننده به ليگ دسته يک مشخص مي‌شود. ذوب آهن با 35 امتياز و آلومينيوم با 34 امتياز به ترتيب در رده‌هاي 14 و 15 قرار دارند و يکي از اين دو تيم بايد در دسته يک و ديگري هم بايد در پلي‌آف حاضر شود.هر دوي اين تيم‌ها در هفته‌ پاياني کار مشکلي خواهند داشت،‌ چرا که بايد در خانه حريف به ميدان بروند. ذوب آهن که در هفته‌ قبل برد پر گلي را مقابل نفت آبادان به دست آورد، روحيه بهتري نسبت به آلومينيومي دارد که به تراکتورسازي باخته و بايد مقابل سپاهان قرار گيرد.حريف آلومينيوم هفته‌ پيش جام قهرماني مسابقات جام حذفي را بالاي سر برد، اما بعد از کسب اين عنوان وضعيت مبهمي در کادر مديريت باشگاهش دارد.
ساير بازي‌هاي اين هفته‌ جنبه تشريفاتي خواهد داشت و تيم‌ها براي بهبود جايگاه خود در جدول تلاش مي‌کنند. البته در اين ميان استقلال منتظر برپايي جشن قهرماني‌اش است و آبي‌پوشان با توجه به پيروزي هفته‌ قبل‌شان مقابل فولاد يک هفته‌ زودتر قهرمان مسابقات را مشخص کردند و به دنبال اين هستند تا در هفته‌ پاياني با خاطره اي خوش جشن قهرماني‌شان را با پيروزي برابر داماش برگزار کنند. نتيجه اين مسابقه تشريفاتي شايد روي کاغذ براي استقلال اهميتي نداشته باشد اما آنها مي‌خواهند گرفتن انتقام شکست بازي رفت و رسيدن به امتياز 70 را تجربه کنند. رسيدن به اين امتياز رکورد فوق‌‎العاده‌اي براي مردان قلعه‌نويي است زيرا در ادوار گذشته ليگ، هيچ تيمي موفق نشده است به امتياز 70 برسد.
بازي تشريفاتي اما حيثتي ديگر اين هفته‌ مي‌تواند ديدار تيم‌هاي تراکتورسازي و پرسپوليس در تبريز باشد. سرخپوشان بعد از ناکام بودن در فينال جام حذفي وضعيت مبهمي دارند و با استعفاي يحيي گل محمدي از سرمربيگري اين تيم و همچنين زمزمه‌هاي مبني بر کنار رفتن رويانيان از مدير عاملي باشگاه، پرسپوليس را به روزهاي بحراني نزديک مي‌کند.
برنامه کامل بازي‌هاي هفته‌ سي و چهارم ليگ برتر به اين شرح است:
* استقلال تهران – داماش گيلان* تراکتورسازي تبريز – پرسپوليس تهران* نفت تهران – فولاد خوزستان* ملوان بندر انزلي – ذوب آهن اصفهان* سپاهان اصفهان – آلومينيوم هرمزگان* گهر دورود – سايپا البرز* نفت آبادان – پيکان تهران* فجر شهيد سپاسي شيراز – راه‌آهن تهران* صباي قم – مس کرمان

 


پشت پرده تغيير کادر فني پرسپوليس
سرمربي جوان تيم فوتبال پرسپوليس در شرايطي صبح ديروز استعفايش از ادامه کار در اين تيم را مطرح کرد که در نشست سه شنبه شب برخي پيشکسوتان با مديرعامل باشگاه، حاضرين در تصميمي مشترک راي به برکناري گل‌محمدي داده بودند و ظاهرا يکي از اعضا اين خبر را به سرمربي سرخ ها داد تا او قبل از اينکه برکناري‌اش اعلام شود، استعفا کند. به دنبال ناکامي پرسپوليس در رقابت هاي ليگ برتر و شکست در ديدار فينال جام حذفي و انتقاداتي که از نتايج اين تيم صورت گرفت سه شنبه شب نشستي به ميزباني مدير عامل باشگاه پرسپوليس برگزار شد که علي پروين، حسين کلاني، رضا وطنخواه، محمد زادمهر، حميد درخشان، افشين پيرواني، محمد پنجعلي، حميد استيلي و کريم باقري در آن حضور داشتند و به بحث و بررسي در مورد عملکرد يحيي گل محمدي پرداختند. در اين نشست اکثر حاضرين با ادامه کار يحيي گل محمدي در پرسپوليس مخالف بوده اند و خواستار برکناري وي قبل از پايان ليگ شدند. البته برخي نيز اعتقاد داشتند وي بايد در ديدار برابر تراکتورسازي هدايت سرخپوشان را برعهده داشته باشد و بعد از آن از سمتش برکنار شود. با اين حال يکي از اعضاي حاضر اين خبر را به گل محمدي داده و او هم براي اينکه شان خودش را حفظ کند در اولين ساعات بامداد استعفايش را اعلام کرد.در اين مورد گفته مي شود اکثر پيشکسوتاني که در اين جلسه حضور داشته اند بر استفاده از يک مربي پرسپوليسي تاکيد و نام چند گزينه را هم مطرح کرده اند اما تصميم گيري در اين مورد را به جلسه بعد موکول کرده اند.
خوشحالي بازيکن خارجي فجر از محروميت کريمي
بازيکن فجرسپاسي که مورد اهانت فيروز کريمي قرار گرفته بود بعد از محروميت اين مربي از شکايتش صرف نظر کرد.عاري سرپرست فجر سپاسي درباره خبرهايي که مبني بر شکايت "بيتو" از فيروز کريمي منتشر شده است، مطرح کرد: من امروز(ديروز) صحبتي با بيتو داشتم و او گفت که هيچ شکايتي از کريمي به فيفا نداشته است. من به او گفتم که کريمي هشت جلسه محروم شده و بايد 10 ميليون تومان هم پرداخت کند. بيتو وقتي فهميد فوتبال ايران هم در مقابل چنين اتفاقاتي برخورد مي‌کند، از اين خبر خوشحال و از شکايتش منصرف شد.
دايي 3 سال ديگر در راه‌آهن مي‌ماند
سرمربي راه‌آهن قرارداد خود را به مدت 3 سال با باشگاه را‌ه‌‌آهن تمديد کرد.‌ علي دايي سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن که در 2 سال گذشته هدايت اين تيم را برعهده داشته است طبق توافقاتي که با مسئولان اين تيم داشته است قرارداد خود را به مدت 3 سال ديگر تمديد کرد.علي دايي ديروز قرارداد 3 ساله خود با باشگاه راه ‌آهن را امضا مي‌کند.
دو تيم متهم به تباني در ليگ دسته دوم شدند
دبير هيئت رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال از اتهام تباني به دو تيم در ليگ دسته دوم خبر داد.حجت‌الاسلام عليرضا عليپور اظهار داشت: با همکاري کميته مسابقات و هيئت رسيدگي به تخلفات، پرونده دو تيم که متهم به تباني در ليگ دسته دوم هستند تکميل و در اختيار کميته انضباطي قرار گرفت. قرار است کميته انضباطي در خصوص اتهام تباني در ليگ دسته دوم و اين دو تيم راي خود را صادر کند.
افشاگري عجيب نامزد عربستان درباره انتخابات AFC
نامزد سعودي رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا از تلاش کشورش براي برنده شدن شيخ سلمان بحريني در انتخابات AFC خبر داد.حافظ مدلج عربستاني که قرار بود در انتخابات رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا شرکت کند در آخرين لحظات کنار کشيد تا شانس دو نماينده ديگر عربي براي پيروز شدن زياد شود. مدلج در گفت‌وگويي که با شبکه العربيه داشت سخنان جالب جنجالي را بر زبان آورد؛ سخناني که شائبه تباني در انتخابات رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا را قوت مي‌بخشد.مدلج که عضو کميته‌ اجرايي AFC است، گفت: سران عربستاني باعث کناره‌گيري و ناکامي من در انتخابات رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا شدند. اين افراد پا به سن گذاشته که من نام "گارد قديمي "را بر روي آنها مي‌گذارم بر فوتبال عربستان سايه گسترانده‌اند . آنها به خاطر دلايلي که نمي‌خواهم آنها را فاش کنم، مانع از پيروزي‌ام در انتخابات رياست AFC شدند. مدلج در پايان گفت‌وگوي خود سخناني را بر زبان آورد که همچون بمب در رسانه‌هاي عربي ترکيد. او گفت: سفارت عربستان با ارسال نامه‌هايي به AFC خواستار پيروز شدن شيخ سلمان در انتخابات رياست AFC شد. اين در حالي است که هيچ‌گونه حمايتي از من نشد. مي خواستم قبل از انتخابات افشاگري کنم، اما نشد.

 


دومين اردوي آماده‌سازي تيم ملي هندبال براي حضور در جام ملت هاي آسيا با حضور 22 بازيکن از روز شنبه آغاز خواهد شد.
بنا بر تصميم کادر فني تيم ملي هندبال بزرگسالان، 22 بازيکن براي حضور در اردوي تدارکاتي دعوت شدند. يازده بازيکن حاضر در اين اردو بازيکناني هستند که در تيم باشگاهي ثامن‌الحجج سبزوار زير نظر رافائل، سرمربي کنوني تيم ملي فعاليت مي‌کردند.اين دومين اردوي تدارکاتي تيم ملي بزرگسالان در راستاي آماده‌سازي براي بازي‌هاي جام ملت‌هاي آسيا است. بازيکنان دعوت شده يک هفته در اين اردو خواهند بود.اسامي بازيکنان دعوت شده به شرح زير است:محمد سياوشي شاه عنايتي، سعيد برخورداري، امير مسکني، سعيد حيدري راد، حجت راه‌شناس، علي اکبر خوشنويس زارچ، کامران نصرتي، سجاد استکي، سعيد پورقاسمي، رحيم مومني زاده، هادي طالبي، محمدرضا رجبي، مهرداد صمصامي، پويا نوروزي نژاد قره لو، حسن خليقي ولي آباد، سجاد ندري، اميد سه کناري، جلال کياني، مجتبي حيدرپور، مهدي بيجاري، سيد عليرضا موسوي قلعه‌ميرزماني، محمدعرفان سعيدي.

 


همزمان با تقسيم شدن ملي پوشان واليبال ايران به دو گروه، خوليو ولاسکو بازيکنان حاضر در دو گروه را مشخص و معرفي کرد.
اردوي تيم ملي واليبال در حالي از امروز در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي پيگيري مي‌شود که تيم ملي به دو گروه "الف" و "ب" تقسيم شد تا از اين پس ملي‌پوشان بيشتر زير ذره‌بين ولاسکو و کادر فني تيم ملي واليبال قرار بگيرند. به اين ترتيب هر دو گروه زير نظر مستقيم خوليو ولاسکو و حسين معدني تمرين خواهند کرد.در گروه "الف" معروف، مهدوي، محمودي، غفور، فياضي، کشاورزي، زريني، مباشري، قائمي، موسوي، تشکري، عادل غلامي، جديدي، ظريف، يوسفي و داودي حضور دارند.در گروه "ب" هم وادي، قرا، کمالوند، درخشان ، سجادي، فائزي، مسعود غلامي، محمدزاده، حسن‌پور، مرندي، صنوبر، رحيمي پناه، ميرزاجانپور، حسيني پويا و تاروردي به انجام تمرينات خود مي‌پردازند.

 


دبيرکل کميته ملي المپيک تعهد داد که انتخابات کميته ملي المپيک پس از انتخابات رياست جمهوري در اواخر خرداد نيز برگزار شود.
بهرام افشارزاده دبير کل کميته ملي المپيک در نشست خبري صبح ديروز شرايط اصلاح اساسنامه را توضيح داد و گفت: روز 28 آذر سال 90 در مجمع عمومي کميته ملي المپيک برنامه‌ريزي کرديم که اساسنامه را تنظيم و به کميته ملي المپيک ارسال کنيم. يکسال پس از آن در اجلاس کپنهاگ قرار شد که اساسنامه ها با قانون جديد مديريت مطلوب تصحيح شود، پس از آن گروهي از کارشناسان با سرپرستي قدمي مسئول اصلاح اساسنامه شدند.
رايزني براي 12 نفر
وي ادامه داد: وضعيت فعلي ما که در اساسنامه آورده ايم و خواستار آن نيز شده ايم در اکثريت آراء 32 رأي شامل 26 رشته المپيکي و 6 نفر از کميسيون ورزشکاران و همچنين در اعضاي غيرالمپيکي 31 رأي قرار گرفته است، اما IOC رأي را از ما به اين صورت خواسته است که 26 فدراسيون متولي رشته هاي المپيکي و 25 عضو غيرالمپيکي بايد در مجمع حضور داشته باشند. با اين تفاسير خواسته IOC بايد 12 نفر شامل 6 نفر از کميسيون ورزشکاران و 6 فدراسيون حل شود ما در حال پيگيري براي حل موضوع اين 12 نفر نيز هستيم.
بررسي درخواست ايران
دبير کل کميته ملي المپيک ادامه داد: بررسي درخواست ايران منوط است به اجلاس هيات رييسه IOC که هشتم و نهم خرداد براي بررسي وضعيت کشتي در المپيک در سن پترزبورگ برگزار خواهد شد. موافقت IOC با پيشنهاد ايران در اين تاريخ مشخص مي‌شود. افشارزاده با تاکيد بر اين که قول مي‌دهم تا نيمه دوم خرداد ماه انتخابات را برگزار کنيم، اضافه کرد: ما تعهد ‌کرده‌ايم که تا نيمه دوم خرداد ماه اين کار انجام شود. من از عباسي تشکر مي‌کنم که در جلسه روزسه شنبه اعلام کرد که هر آنچه که نياز است از طرف وزارت ورزش و جوانان در اساسنامه نوشته شود و گفت که هيچ دخالتي نمي‌کند. من هم مامور شدم که اقدامات لازم را انجام دهم. من براي اصلاح و تاييد نهايي اساسنامه آگاهي دارم و سعي دارم اين کار را انجام دهم.
دبير کل کميته ملي المپيک با بيان اين که به دنبال اين هستيم در حداقل زمان انتخابات کميته ملي المپيک را برگزار کنيم، تاکيد کرد: اگر تا آخر ارديبهشت اساسنامه اصلاح شود، انتخابات در نيمه دوم خرداد برگزار مي‌شود. از ديروز که مسئوليت گرفتم، سعي دارم که اين اتفاق رخ دهد. قانون مطلق نيست. مي‌توانيم با IOC رايزني کنيم و انتخابات را در نيمه دوم خرداد برگزار کنيم. بازي‌هاي کشورهاي اسلامي ، بازي‌هاي داخل سالن و رزمي و المپيک نوجوانان در پيش است. بنابراين بايد شرايط براي فعاليت مديريت جديد در کميته‌ فراهم شود.
کميته المپيک به خواسته‌اش رسيد
افشارزاده با تاکيد بر اين که قاعدتا انتخابات کميته ملي المپيک بعد از انتخابات رياست جمهوري خواهد بود، تصريح کرد: ما وقتي اعلام کرديم که نيمه دوم خرداد انتخابات را برگزار مي‌کنيم، يعني از 15 خرداد تا 31 خرداد فرصت داريم. مشکل اساسنامه حل شود، روز برگزاري انتخابات اهميت زيادي ندارد.دبير کل کميته ملي المپيک با اشاره به اين که تغيير فدراسيون‌ها هم عامل بازدارنده براي اصلاح اساسنامه کميته ملي المپيک بود ، خاطر نشان کرد: خوشبختانه تعدادي از اساسنامه هاي فدراسيون‌هاي ورزشي از سوي فدراسيون‌هاي جهاني تاييد شده است. تعدادي هم باقي مانده که پيگير گرفتن تاييديه آنها از فدراسيون‌هاي جهاني مربوطه هستيم. مشکل تعليق شنا برطرف شده ، مشکل تير و کمان 80 – 90 درصد حل شده است، دوچرخه‌سواري هم تقريبا منعي ندارد.
IOC با ما عناد و کينه‌اي ندارد
خبرنگاري در واکنش به اظهار نظر افشارزاده گفت: بحث بازگرداندن مديران برکنار شده چه خواهد شد که وي پاسخ داد : در اين نامه‌ آخر، IOC کمتر به تغييرات فدراسيون‌ها اشاره کرده است. همه بايد دست به دست هم دهيم تا از اين شرايط بيرون رويم. من هيچ وقت تاکنون در دوران مديريتم اينقدر تحت فشار نبوده‌ام.
مشکل از خود ماست
دبير کل کميته ملي المپيک در واکنش به خبرنگاري که گفت وزارت ورزش و جوانان روز گذشته در خروجي سايتش اعلام کرد که ظرف سه، چهار روز آينده اشکالات اساسنامه رفع خواهد شد و در واکنش به اين پرسش که چرا اعضاي هيات اجرايي ديروز از جلسه با وزير ناراحت بيرون آمدند، تصريح کرد: روابط IOC و OCA ما را موظف مي‌کند که آنها را بپذيريم. ما منشور المپيک را قبول کرديم. مجامع جهاني به ما احترام مي‌گذراند. جلسه روزسه شنبه بسيار خوب بود و قرار شد از 15 خرداد به بعد انتخابات برگزار شود. من قول مي‌دهم مشکل انتخابات اواخر خرداد حل شود، چرا که آگاهي دارم و مي‌دانم که چطور و با رايزني با چه کساني مشکل را حل کنم. IOC با ما عناد و کينه‌اي ندارد. يک مقدار مشکل از خود ماست. ما سعي داريم با آگاهي و به صورت مسالمت آميز اساسنامه را اصلاح کنيم.

 


*هادي سپهرزاد ملي پوش دهه گانه ايران براي ادامه تمريناتش هفته آينده به آلمان مي رود
*رضا قاسمي که در مرحله اول مسابقات دووميداني جايزه بزرگ آسيا با رکورد 10.36 به مقام سوم دست يافته بود در مرحله دوم اين رقابتها به مقام قهرماني رسيد.سريعترين دونده و ملي‌پوش المپيکي کشورمان در مسابقه ديروز رکورد 10 ثانيه و 32 صدم ثانيه را ثبت کرد و بالاتر از حريفان عماني اول شد.
* تيم تنيس پرسپوليس که قرار بود با آغاز رقابت‌هاي ليگ برتر براي نخستين بار، حضور در اين رقابت‌ها را تجربه کند، به دلايلي نامشخص به احتمال زياد از حضور در دور جديد اين مسابقات انصراف داده و در ليگ برتر تنيس شرکت نخواهد کرد.پيش از اين هم تيم کانوپولوي پرسپوليس به دليل مشکلات مالي از حضور در فينال ليگ برتر اين رشته ورزشي سر باز زده و حتي گفته مي‌‌شود که کشتي‌گيران فرنگي اين تيم نيز از ادامه رقابت‌هاي ليگ کناره‌گيري خواهند کرد.

 


سرآلکس فرگوسن پس از حدود 27 سال مربيگري موفقيت‌آميز در تيم منچستريونايتد، اعلام بازنشستگي کرد.
مربي 71 ساله يونايتد‌ها به شايعاتي که در مدت‌ يکي‌، 2 روز گذشته در مورد آينده کاري مبهم خود در برخي رسانه‌ها انتشار يافت، پايان داد و اعلام کناره‌گيري کرد. سرآلکس فرگوسن در سال 1986 هدايت شياطين‌سرخ را بر عهده گرفت و از همان سال اين باشگاه را به نامي بزرگ در دنياي فوتبال تبديل کرد. 13 قهرماني در ليگ برتر، 5 قهرماني در جام حذفي، 2 قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا بخشي از عنوان‌هايي است که شياطين سرخ زير نظر فرگوسن به دست آورده‌اند.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10