(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


دوشنبه 06 خرداد 1392 - شماره 20503

حديث دشت عشق
انتقادات فوتبالي وزير ورزش در جمع ملي پوشان واليبال
پول زيادي در فوتبال خرج مي‌شود
اما جزو تيم‌هاي آخر رنکينگ جهاني هستيم
اخبار کوتاه از فوتبال
سرمربي تيم ملي کشتي فرنگي تهديد به کناره گيري کرد
بازگشت سالن شهيد کشوري به فدراسيون دووميداني
علاقه رئيس فيلا به کشتي گير ايراني
دشواري‌هاي گروه ايران از زبان سرمربي تيم ملي واليبال
قرارداد 5 ساله ستاره برزيلي با بارسلونا
حذف تنها جودوکار ايران در رقابت‌هاي روسيه
خواندني از ورزش ايران
   


به ياد طلبه بسيجي شهيد «اسماعيل زماني»
حجله‌گاه شلمچه
لشکر 14 امام حسين(ع) خيمه‌گاه عشق بود. چه خاطرات شيرين و حزيني، چه جوانان پاک و نازنيني!... و اسماعيل زماني يکي از آنان بود، پانزده سالش بود که در حوزه علميه خوانسار ثبت‌نام کرد. در مدرسه ولي‌عصر(عج)، کتاب را گشود، چند ورقي خواند، دريافت که «درس عشق در دفتر نمي‌گنجد.» فهميد که اکنون دوران عشق‌ورزي است. پس با عنوان رزمنده رزمي- تبليغي پا به جبهه گذاشت.وقتي هم که مي‌خواست برود، سنش کم بود ولي به هر صورت به جبهه اعزام شد. حجله‌گاه شهادت او آماده بود! کربلاي 5 و رزم بي‌امان و آتش و گلوله. اسماعيل با تمام روحيه و دلاوري در عمليات کربلاي 5 مجاهدت نمود تا سرانجام چهارم اسفندماه سال 65 با اصابت ترکش به پهلويش شربت شهادت نوشيد.
طلبه بسيجي شهيد «اسماعيل زماني»، سال 1350 در گلپايگان متولد شد و در 4/12/1365 در کربلاي شلمچه به شهادت رسيد.

 


سرويس ورزشي-
وزير ورزش و جوانان در تازه ترين صحبت هاي خود به انتقاد از شرايط فوتبال کشورمان پرداخت و گفت: علي رغم تزريق پول هاي زياد به فوتبال، موقعيت خوبي در رنکينگ جهاني نداريم و هم اکنون جزو تيم هاي پائين به حساب مي آئيم.
تمرين روز گذشته تيم ملي واليبال يک ميهمان ويژه داشت؛ محمد عباسي وزير ورزش روز گذشته به اردوي ملي‌پوشان واليبال رفت و به آن‌ها پاداش‌هاي 5 تا 20 ميليون توماني داد. وزير ورزش پس از اهداي پاداش ها براي ملي‌پوشان سخنراني هم كرد. او گفت: «براي موفقيت شما در ليگ جهاني دعا مي‌كنم. تشكر ويژه‌اي هم بايد از ولاسكو داشته باشم. واليبال ايران با جواناني مثل شما دارد اوج مي‌گيرد. الان شما داريد يك دوره خاص را مي‌گذرانيد. دوره‌اي كه همه چيز فراهم است. من مطمئن هستم كه به خودباوري رسيديد و مي‌توانيد در ليگ جهاني موفق باشيد. شك ندارم ولاسكو كه خودش يك مربي بزرگ است بعدها كه از ايران برود از اين دوره به عنوان يك دوره تاريخي خودش ياد مي‌كند.»
انتقاد از فوتبال
وزير ورزش در ادامه جملاتي را در خصوص فوتبال به زبان آورد كه جالب توجه بود. او گفت: «نمي‌خواهم به رشته‌هاي ديگر مثل فوتبال طعنه بزنم يا حرفي در مورد آن‌ها بزنم. اما مي‌خواهم به شما بگويم، همه چيز پول نيست. در فوتبال پول زياد خرج مي‌شود. به اين رشته بيشتر توجه مي‌شود. اما در رنكينگ مي‌بينيد كه ما جزو تيم‌هاي آخر هستيم. اگر همه چيز به پول بود ما بايد اول بوديم. وزارت ورزش براي شما هم كم نگذاشته است. من به وجود شما افتخار مي‌كنم. هر كاري از دستم برآيد در حد توانم انجام مي‌دهم. در حال حاضر مزيتي كه واليبال دارد اين است كه ايران را جهاني كرده است. ما براي رفتن شما به جام جهاني همه تلاشمان را مي‌كنيم!» محمد عباسي همچنين در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالي كه از او در مورد ماندن يا رفتن فتح‌الله‌زاده پرسيده شد گفت: «من قبلا اين را گفتم خبرهايي كه در برخي از رسانه‌ها منتشر مي‌شود را قبول ندارم. همه فعلا هستند و به كارشان ادامه مي‌دهند. اما ما دو تا مسئله داريم. يكي ارزيابي هيات مديره و دوم ارزيابي خود افراد. خيلي‌ها هستند كه مي‌توانند به فوتبال و ورزش كمك كنند. اگر فتح‌الله‌زاده بماند ما كمكش مي‌كنيم. اگر هم مي‌خواهد برود كه ديگر كاري از دست ما برنمي‌آيد.» او در مورد فشار بعضي تيم‌ها براي 18 تيمي ماندن ليگ برتر گفت: «ما درخواست‌هاي زيادي داشتيم از زماني كه قانون 16 تيمي آمد. برخي بازيكنان هم پا پيش گذاشتند. ديروز هم جلسه‌اي با مديران باشگاه‌ها داشتيم. بحث‌هايي مطرح شد. حالا نمي‌شود در اين مورد حرف زد. بايد ببينيم در آينده چه چيزي پيش مي‌آيد.»
انتخابات فدراسيون کشتي
عباسي در مورد انتخابات فدراسيون كشتي هم گفت: «اين بستگي به شرايط كشور دارد. ما به بهانه جويي‌ها توجه نداشتيم. هدف رشد ورزش و تقويت آن است. ان‌شاءالله انتخابات كشتي هم برگزار مي‌شود.» عباسي در مورد الزام حضور بانوان در ورزشگاه، در جريان مسابقات ليگ جهاني واليبال هم گفت: «اين را نمي‌توانيم در فدراسيون حل كنيم. اين يك مسئله كلي است. ان‌شاءالله درست مي‌شود.» عباسي در پايان در مورد احسان حدادي و اينكه اين ورزشكار گفته ديگر براي ايران پرتاب نمي‌كند گفت: «حدادي از ورزشكاران ارزشمند ايراني است. من خودم شخصا دوستش دارم. خيلي هم سعي كردم كمكش كنم. باز هم كمكش مي‌كنم. حدادي آن‌قدر پتانسيل دارد كه بايد حالا حالاها به او كمك نمود.»

 


افشاگري يک مدير فوتبالي درباره چند خبرنگار
مديرعامل باشگاه داماش گيلان در گفت و گوي مفصل خود با نشريه کيهان ورزشي به افشاگري درباره برخي جريانات مخرب رسانه اي پرداخت. بخشي از صحبت هاي امير عابديني در ادامه مي آيد: * چند سال قبل و در اواخر دهه هفتاد آقايي به نام «الف.ل» آمده بود و پول مصاحبه اي که از من چاپ کرده بود را مي خواست. او به همراه «ق» که پدر يک خبرنگار است نزد من آمد و حق قلم مي خواست. * درهمان زمان سردبير يک نشريه پر تيراژ به نام «ن.الف» به همراه دوستش «ع.ع» که او نيز خبرنگار بود، بارها از من طلب پول کردند. * 5 گروه رسانه اي بودند که وقتي مديرعامل پرسپوليس بودم از من باج مي‌خواستند. آنها فقط پول نمي خواستند و قصد داشتند در فوتبال و درآمدهاي آن مشارکت داشته باشند.
واريز پاداش پيروزي تيم ملي به حساب يک موسسه خيريه
سرمربي و بازيکنان تيم ملي در صورت پيروزي مقابل قطر پاداش برد خود را به حساب يک موسسه خيريه واريز خواهند کرد. رئيس کميته فرهنگي فدراسيون فوتبال گفت: وقتي روز شنبه به موسسه خيريه بهشت امام رضا (ع) رفتيم،کارلوس کي روش خيلي تحت تاثير قرار گرفت و در جمع اعلام کرد در صورتي‌که تيم ملي در بازي مقابل قطر به پيروزي برسد، پاداش اين برد را به حساب اين موسسه واريز مي کند.
سه‌شنبه سرنوشت ساز براي استقلال
جلسه ويژه هيات مديره باشگاه استقلال براي تعيين تکليف اين تيم در فصل آتي ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا روز سه‌شنبه اين هفته برگزار مي‌شود. قرار است در اين نشست گزارش عملکرد مديريت باشگاه در فصل گذشته مورد ارزيابي قرار گرفته شود.هيات مديره استقلال در اين جلسه بودجه فصل جديد را مورد بررسي قرار مي‌دهد و درباره مديريت باشگاه هم تصميم‌گيري خواهد کرد.
تمايل کريمي براي بازي در پرسپوليس
علي کريمي در تازه ترين صحبت هاي خود گفت: نمي‌دانم چه اتفاقي مي‌افتد اما مي گويم اميدوارم شرايطي مهيا شود که بتوانم در فصل آينده هم بازي کنم. فعلاً کمي صبر کنيد خودتان همه چيز را مي‌بينيد، اينکه گفتم و باز هم مي گويم دوست دارم فوتبالم را در پرسپوليس تمام کنم ولي همه چيز به شرايط و اتفاقات بستگي دارد که من هم خيلي دوست دارم اين اتفاق بيافتد. حالا بايد ببينيم خدا چه مي‌خواهد.
کروات 120 هزار دلاري در ملوان
صادق درودگر مديرعامل باشگاه ملوان در مورد انتخاب سرمربي اين تيم گفت: با دارگون اسکوکيچ کروات براي فصل آينده به توافق رسيديم . مديرعامل باشگاه ملوان با بيان اينکه اين مربي 44 ساله سابقه مربيگري در تيم‌هاي العربي کويت و النصر عربستان را در کارنامه خود دارد در مورد مبلغ قرارداد اين مربي کروات، اظهار داشت: قرار داد اين مربي 120 هزار دلار است و دستيارانش نيز ايراني خواهند بود. 2 نفر از پيشکسوتان ملوان به عنوان دستيار او در فصل آينده فعاليت خواهند کرد.
احتمال حضور طالب لو در راه آهن
منصور ابراهيم زاده سرمربي جديد راه آهن در نشست خبري خود در پاسخ به اين پرسش که با توجه به جدايي محمد محمدي چه دروازه باني جانشين وي مي‌شود عنوان کرد با چند گزينه صحبت کرده ايم که يکي از آنها وحيد طالب لو است.
دو شرط قلعه نويي براي ماندن در استقلال
امير قلعه نوعي در گفت و گويي راديويي تأکيد کرد که براي ماندن در استقلال دو شرط دارد. وي گفت:اول اينکه بازيکنان موردنيازم جذب شوند و بازيکناني را که مي‌خواهم نگه دارند.دوم اينکه بودجه مناسبي به تيم اختصاص دهند. استقلال متعلق به ميليون ها هوادار است و براي رسيدن به سومين ستاره آسيايي بايد با قدرت وارد شد. وي درباره مديرعاملي فتح الله زاده و اينکه او بايد بماند يا برود گفت: من وارد مسايل مديريتي نمي شوم چرا که به من ارتباطي ندارد.
قهرماني بايرن در ليگ اروپا
ديدار فينال رقابت هاي فوتبال ليگ قهرمانان اروپا بامداد يکشنبه در ورزشگاه ومبلي لندن به پايان رسيد و طي آن تيم فوتبال بايرن مونيخ با پيروزي 2 بر يک برابر دورتموند جام قهرماني را بالاي سر برد. براي بايرن در اين بازي ماندزوکيچ و روبن گلزني کردند و تک گل دورتموند را گون دوگان به ثمر رساند.
باقري و غلامپور دستياران دايي
سرمربي جديد پرسپوليس پس از توافق با مديرعامل اين باشگاه فهرست دستياران خود براي فصل جديد را اعلام کرد. بر اين اساس کريم باقري، جواد منافي، رضا فروزاني، محمد مولايي، محمد دايي و بهزاد غلامپور مربياني هستند که از سوي علي دايي به عنوان اعضاي کادر فني تيم پرسپوليس به باشگاه معرفي شدند.

 


مربي ارشد تيم ملي کشتي فرنگي مي‌گويد که يا فرايند انتخابي تيم ملي اجرا مي‌شود يا او ديگر در تيم ملي حضور نخواهد داشت.
عبدالله چمن‌گلي اظهار کرد: کساني که ادعاي قهرماني مي‌کنند بايد در رقابت‌هاي انتخابي حاضر شوند و ما هم با ديد باز از آنها استقبال مي‌کنيم. براي کادر فني تفاوتي نمي‌کند که کساني که در انتخابي شرکت مي‌کنند قهرمان المپيک بوده‌اند يا قهرمان رقابت‌هاي داخلي. بلکه مهم اين است که همه براي پوشيدن دو بنده اول تيم ملي بايد از اين خروجي عبور کنند. کشتي گيران مختارند که در انتخابي حاضر شوند يا نشوند. صلاح مملکت خويش خسروان دانند اما قاطعانه مي گويم که هر کس مي خواهد ملي پوش باشد بايد در انتخابي کشتي بگيرد. من به همه احترام مي گذارم ولي قانون برايم مهم تر است. يا مسابقات انتخابي برگزار مي‌شود و يا من ديگر در تيم ملي نخواهم بود. وي افزود: ما از قهرمانان المپيک و جهان انتظار داريم که در انتخابي شرکت کنند، چون اين مساله به نفع کشتي و آيندگان است. رقابت‌هاي انتخابي هم عدالت است و هم انگيزه به وجود مي‌آورد و هم باعث احترام به کشتي‌گيران مي‌شود. من تا آخرين لحظه پاي اجراي رقابت‌هاي انتخابي ايستاده ام و اين فرايند بايد اجرا شود، چون آينده کشتي را تضمين مي‌کند و باعث پشتوانه‌سازي در استان‌ها مي‌شود.

 


سالن شهيد کشوري از سوي شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي به فدراسيون دووميداني بازگشت.
سالن دووميداني شهيد کشوري 18 ارديبهشت ماه توسط شرکت توسعه و نگهداري اماکن ورزشي به دليل ندادن اجاره از اختيار فدراسيون دووميداني خارج شد.پس از اين اتفاق مسئولان فدراسيون رايزني‌هاي زيادي را با مسئولان وزرات ورزش و شرکت توسعه انجام دادند تا اينکه امروز طبق توافقاتي که حاصل شد اين مجموعه باز هم به فدراسيون دووميداني بازگشت و قرار است قرارداد جديدي بين 2 طرف منعقد شود. همچنين مرحله اول ليگ دووميداني با ?? روز تاخير ?? خرداد برگزار مي‌شود.ليگ دووميداني کشور که قرار بود 9 و 10 خرداد در تهران برگزار شود به دليل مشخص نبودن حضور تيم‌ها با تصميم فدراسيون به تعويق افتاد.بر اساس تصميم مسئولان فدراسيون 31 خرداد زمان جديد برگزاري مرحله اول اعلام شده است.تاکنون حضور تيم‌هاي مقاومت خوزستان و پيکان نهايي شده است.ثامن الحجج سبزوار، نفت تهران، سپاهان اصفهان تيم‌هايي هستند که احتمال حضور آنها در مرحله اول زياد است.

 


رئيس فدراسيون جهاني کشتي مي‌گويد در هيئت رئيسه فيلا به حضور نمايندگان ايران احتياج دارند. او همچنين معتقد است اگر فيلا در گذشته به حرفهاي IOC گوش مي‌کرد، کار ورزش کشتي به اينجا نمي‌کشيد که در خطر حذف از المپيک قرار بگيرد.
نناد لالوويچ رييس صربستاني فدراسيون جهاني کشتي پس از اينکه از کنگره فوق‌العاده فيلا در مسکو راي اعتماد گرفت، به حکومت 11 ساله رافائل مارتينتي پايان داد و تا سپتامبر 2014 به عنوان رييس فدراسيون جهاني کشتي برگزيده شد. لالوويچ در گفت‌وگو با ايسنا در مورد اتفاقات روز کشتي، جايگاه ايران در فيلا و... به اظهار نظر پرداخته که گزيده اي از آن در ذيل مي آيد:
* ايران يکي از کشورهاي برتر کشتي جهان است. فيلا به نمايندگان ايران در هيات رييسه، احتياج دارد و ما داريم روي اين موضوع کار مي‌کنيم. من فکر مي‌کنم که اين موضوع براي تمام خانواده کشتي مهم باشد.
* ما بايد به حرف هاي IOC در گذشته گوش مي‌کرديم. اگر در آن موقع اين کار را انجام مي‌داديم الان در اين وضعيت قرار نداشتيم. ما مي‌خواهيم با فدراسيون‌هاي ملي ارتباط برقرار کنيم. فيلا بايد به اعضايش خدمت کند و آمادگي پذيرش افکار آن‌ها را داشته باشد.
* پيکار ايران و آمريکا در نيويورک به جهان نشان داد که ورزش چه کارهايي مي‌تواند انجام دهد.
* من در کنگره فيلا از سوي 125 نماينده حمايت شدم. کشورهاي زيادي از من و کارهايي که مي‌خواهم بکنم، پشتيباني کردند. روس‌ها نيز مطمئنا در مورد تغيير قوانين دخيل بودند. “استان زيديک” نايب رييس ما از آمريکا نيز رييس کميته تغيير قوانين بود و او در تصميم نهايي براي قوانين جديد از نظر تعدادي از کشورها بهره گرفت. در نهايت نيز 30 عضو هيات رييسه فيلا به اين تصميم‌ها راي دادند.
* ما در فيلا روي همه چيز کار خواهيم کرد و مي‌خواهيم که بهترين کشتي‌گير، پيروز باشد. اين حرف به اين معناست که داوران عالي، قوانين جديد و قابل فهم و خانواده‌ کشتي که به چيزي جز اين فکر نکند، مي‌خواهيم.
*کشتي‌گير مورد علاقه ايراني من اميد نوروزي است. او در استانبول قهرمان جهان شد و در لندن نيز اين قهرماني را در وزن 60 کيلوگرم تکرار کرد. او با دو قهرماني پياپي کار بزرگش را اثبات کرد و در اوج باقي ماند.
بازگشت قوانين كشتي به حالت قبلي
اما دقايقي پس از مصاحبه رئيس فيلا ، بهمن طالبي رئيس کميته داوران فدراسيون كشتي کشورمان گفت: فدراسيون جهاني در نامه به فدراسيون کشتي ايران اعلام کرد مسابقات خود را تا اطلاع ثانوي همچنان با مقررات سابق داوري برگزارکنيم. وي خاطر نشان کرد: فيلا در اين نامه تاکيد کرده مقررات جديد پس از بررسي و تاييد براي اجرا به فدراسيون هاي ملي ارسال خواهد شد. طالبي در پايان گفت: فدراسيون کشتي در حال مکاتبه با فيلا است که آيا رقابتهاي قهرماني آسيا در تايلند و ساير رقابتهاي آسيايي و جهاني پيش رو بر اساس مقررات سابق انجام مي شود و يا اينکه با مقررات جديد برگزار خواهد شد. بعد از برگزاري كنگره فيلا كه چندي پيش در مسكو برگزار شد قوانين كشتي با هدف جذابيت بيشتر و حفظ اين رشته در بازيهاي المپيك دستخوش تغييرات زيادي شد كه گويا اين قوانين همچنان از سوي فيلا در حال بررسي است.

 


سرمربي تيم ملي واليبال ايران در آخرين جلسه تمرين قبل از سفر به بلغارستان و روسيه در آستانه‌ مسابقات ليگ جهاني واليبال گفت: من به تيم خود اميدوار هستم، اگرچه هدف ما کسب تجربه و بازي خوب است.
خوليو ولاسکو اظهار داشت: خوشحالم که هيچ مصدومي نداريم و با ترکيب کامل به رقابت‌هاي ليگ جهاني واليبال مي‌رويم. در اين دو ماه که اردوي تيم ملي را تشکيل داديم بازيکنان خيلي خوب کار کردند. ما خيلي به ديدارهاي تدارکاتي نياز داريم؛ زيرا در روزهاي گذشته صرفا تمرين کرديم و اصلا بازي تدارکاتي نداشتيم. اين اولين تجربه‌ ايران در مسابقات ليگ جهاني است. قطعا تجربه‌ي بسيار خوبي از اين بازي‌ها به دست مي‌آوريم؛ زيرا شرايط ليگ جهاني با ساير مسابقات متفاوت است. بايد مسافت‌هاي زيادي را با هواپيما طي کنيم و به صورت رفت و برگشت با تيم هاي متفاوتي روبه‌رو شويم. همين دستاورد بزرگي براي واليبال ايران به ارمغان مي‌آورد؛ چرا که شرايط متفاوتي را براي تيم ملي ايران مهيا مي‌کند. ولاسکو ادامه داد: من فکر مي‌کنم بازيکنان نکته‌هاي جديدي را از اين مسابقات ياد مي‌گيرند. اگر در گروه سوم قرار داشتيم که تيم‌هاي ضعيف‌تري مثل ژاپن و کانادا در آن بازي مي‌کنند شايد ذهنيتمان بيشتر به سوي پيروزي معطوف مي‌شد اما الان در گروه دوم قرار داريم. همه‌ حريفان ما قدرتمند هستند و کار بسيار سخت است. در اين شرايط بيشتر به فکر بازي خوب و کسب تجربه هستيم.

 


باشگاه بارسلونا اعلام کرد نيمار با قراردادي رسمي پنج ساله به اين تيم کاتالاني پيوست.
سرانجام نيمار پس از کش و قوس هاي زياد با بارسلونا به توافق رسيد و فصل آينده را با پيراهن اين تيم به ميدان خواهد رفت.سايت رسمي باشگاه بارسلونا با تاييد اين خبر نوشت : نيمار ، بازيکن برزيلي سانتوس را به طور رسمي با قراردادي پنج ساله به خدمت گرفتيم. قرارداد اين بازيکن فردا (دوشنبه) امضا مي‌شود.سخنگوي بارسلونا درباره انتقال نيمار به اين تيم گفت: باشگاه بارسلونا و سانتوس براي انتقال نيمار دوسانتوس جونيور به توافق رسيدند و اين بازيکن فصل ‌آينده در ترکيب بارسلونا به ميدان مي‌رود. بارسلونا براي انتقال نيمار مبلغ 28 ميليون يورو به اين بازيکن پرداخت کرده است.اين مهاجم برزيلي در هر فصل حضور در بارسلونا مبلغي حدود هفت ميليون يورو در سال دريافت خواهد کرد. همچنين در قرارداد سانتوس با بارسلونا دو بازي دوستانه بين اين دو باشگاه قيد شده است که قرار است در آنها نيمار با پيراهن بارسلونا مقابل تيم سابقش به ميدان برود.اين مهاجم 21 ساله ماه آينده در در جام کنفدراسيون‌ها با پيراهن سلسائو به ميدان مي‌رود و پس از آن در تمرين رسمي بارسلونا حضور خواهد يافت.

 


تنها جودوکار ايران در رقابت‌هاي مسترز روسيه با شکست در اولين ديدار خود از دور مسابقات کنار رفت.
جواد محجوب که چندي پيش با کسب مدال طلاي آسيا به رتبه 13 رده بندي بهترين هاي جودو جهان صعود کرده و با اين عنوان به رقابت‌هاي مسترز روسيه راه يافته بود در اولين ديدار خود مقابل نماينده روسيه به روي تاتامي رفت. وي در پيکار با "سرگئي سامئلوويچ" نفر نهم رنکينگ جهاني 5 دقيقه مبارزه کرد و در نهايت با يک امتياز "يوکو" نتيجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

 


* تهران به عنوان ميزبان مرحله نهايي رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي کشتي آزاد براي شرکت در مسابقات جهاني مجارستان انتخاب شد.اين رقابت‌ها روزهاي 30 و 31 خرداد ماه در تهران برگزارمي‌شود.
* در دومين روز از رقابت هاي جهاني تيراندازي در مونيخ، سپهر صفاري در بخش تپانچه 50 متر مردان با حريفان خود رقابت کرد که در مرحله مقدماتي با 541 امتياز، بين 71 شرکت کننده به رتبه 51 رسيد و از دور رقابت ها حذف شد.صفاري روز شنبه هم در ماده تپانچه 25 متر به مقام 26 اکتفاء کرده بود.
* سرپرست فدراسيون کاراته از اعزام تيم هاي ملي به ترکيه به عنوان برنامه بعدي اين فدراسيون خبر داد. به گفته سمندر تيم هاي ملي در دو بخش زنان و مردان در ليگ جهاني ترکيه که شهريورماه برگزار مي گردد شرکت مي کنند.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10