(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


چهارشنبه 23 مرداد 1392 - شماره 20565

حدیث دشت عشق
از ورود پیکان تا غیبت پرسپولیس
آغاز فصل جدید لیگ برتر وزنه‌برداری و تقابل پولاد مردان ایران
اخبار کوتاه از فوتبال
کسب یک مدال فرنگی‌کاران جوان در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان
کشتی‌گیر ایران حاضر به رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی نشد
گلایه رئیس فدراسیون بسکتبال از عدم حمایت مسئولان
مشحون: همیشه با نامادری دست و پنجه نرم کرده ایم
آغاز مسابقات لیگ برتر والیبال از اول آبان
نارضایتی رئیس فدراسیون دوومیدانی از عملکرد ملی‌پوشان در مسکو
داوری: وضعیتمان بخور و نمیر است
بازی‌های آسیایی نوجوانان- نانجینگ
سرپرست هیئت کشتی تهران رئیس شد
   


به یاد طلبه بسیجی شهید «حمید خوشنویسان»
عاشقان دیدار یار، شهیدان کربلای چهار
حمید خوشنویسان، شهید قبیله عاشوراییان، که تولدش هم در ظهر عاشورا بود؛ چرا که باید به پیمان عهد الست و عشق به امام شهیدان وفادار باشد و سرانجام هم چنین شد. در عاشورای ایران و کربلای 4 وضوی خون گرفت.
عشق و علاقه وافرش به معارف اهل‌بیت(ع) او را به حوزه علمیه گلپایگان و مدرسه امام صادق(ع) اصفهان کشاند و در محضر استادان فرزانه کسب علم و ادب نموده بود. با کوشش و جدیت درس می‌خواند اما تکلیف در جهاد و مبارزه علیه دشمنان اسلام، او را به جبهه‌های نور علیه ظلمت کشاند. چندین بار در عملیات‌های گوناگون شرکت کرد و با رزمی بی‌امان، عهد خود را با خدای خویش به پایان رساند و سرانجام در منطقه شلمچه در لشکر 14 امام‌حسین گردان 119 و با مسئولیت آر‌پی‌جی‌زن در عملیات کربلای 4 به شهادت رسید.
طلبه بسیجی شهید «حمید خوشنویسان»، سال 1348 در گلپایگان متولد شد و در 4/10/1365 در عملیات کربلای 4 (شلمچه) به شهادت رسید.

 


فصل جدید لیگ برتر وزنه‌برداری در حالی آغاز می‌شود که با اضافه شدن پیکان انتظار می‌رود رقابت‌های داغ‌تری را نسبت به گذشته شاهد باشیم.
البته آغاز فصل جدید با آمدن و رفتن تیم‌های زیادی همراه بود؛ به طوری که در اولین نشست لیگ برتر نمایندگان تیم‌های زیادی حضور داشتند از جمله اصفهان که آنها برای نخستین مرتبه می‌خواستند قدم به عرصه رقابت‌ها بگذارند. حتی صحبت از آمدن پرسپولیس و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به میان آمد اما اصفهانی‌ها به دلیل نداشتن اسپانسر حضورشان را منتفی اعلام کردند، هیات فارس نیز اعلام کرد که از هفته‌ دوم در لیگ حاضر می‌شود.
پرسپولیس و دانشگاه آزاد اسلامی نیز کلا تیم‌داری در لیگ برتر وزنه‌برداری را به فراموشی سپردند؛ به ویژه پرسپولیس که پس از المپیک تحت تاثیر فضای آن روزها قرار گرفت، بلافاصله تیمی تنها با حضور بهداد سلیمی تشکیل داد اما در زمان عمل یعنی آغاز لیگ برتر خبری از حضور سرخپوشان نشد.
با این اتفاقات اضافه شدن تیم پیکان را می‌توان به فال نیک گرفت؛ چرا که تا پیش از این دو تیم جنوبی ملی حفاری و مناطق نفت‌خیز جنوب رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی داشتند اما پیکان با به خدمت گرفتن وزنه‌بردارانی همچون مجید عسگری، جابر بهروزی، رسول تقیان، سهراب مرادی و بهادر مولایی که از نفرات حال حاضر تیم ملی نیز هستند، تصمیم دارد، امسال جام قهرمانی را از جنوب بیرون بیاورد.
البته ملی حفاری قهرمان سال گذشته ایران نیز برای این که نوار قهرمانی‌هایش قطع نشود،بهداد سلیمی، سجاد بهروزی، مرتضی رضاییان، رشید شریفی، نواب نصیرشلال، کیانوش رستمی، حامد مجیدی را در ترکیب خود قرار داد. اما مناطق نفت‌خیز جنوب که پیش از این رقابت نزدیکی با دیگر تیم جنوبی داشت، در این دوره با یک چهره جدید در رقابت‌ها حاضر می‌شود و آنها تصمیم گرفته‌اند از وزنه‌برداران شرکت نفت استفاده کنند که بر این اساس علیرضا دهقان، قهرمان نوجوان جهان تنها پولادمردی است که از نظر اسمی و مقامی چشمگیر است.
تیم سوم فصل گذشته لیگ برتر یعنی نیروی زمینی نیز سودای قهرمانی را در سر می‌پروراند و حضور پولاد مردانی همچون سعید محمدپور، سعید سیار، میلاد رستگار، حمید ملکی حکایت از این موضوع دارد.
در واقع آنچه که شواهد نشان می‌دهد امسال تنور داغ‌تری از رقابت‌های لیگ برتر شاهد خواهیم بود و از آن‌جا که تیم‌ها هنوز در حال کامل کردن نفرات خود هستند، به طور حتم این تنور داغ‌تر نیز خواهد شد. تنها باید به هفته‌های آینده مسابقات لیگ برتر و تغییرات احتمالی چشم دوخت.
هفته‌ اول مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری در قزوین و به میزبانی نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود.وزنه‌برداران از 8 صبح امروز برای به نمایش گذاشتن عملکرد خود قدم بر روی تخته مسابقات می‌گذارند.
تیم‌های ملی حفاری، مناطق نفت‌خیز جنوب، پیکان، نیروی زمینی ارتش، پدافند هوایی، عقاب نیروی هوایی و هیات وزنه‌برداری بوشهر تیم‌های حاضر در هفته‌ اول مسابقات لیگ برتر وزنه‌برداری را تشکیل می‌دهند.
توافق قوی‌ترین مرد جهان با ملی حفاری
بهداد سلیمی قوی‌ترین مرد جهان و برنده مدال طلای المپیک لندن به عنوان سومین ملی‌پوش المپیکی ایران با تیم وزنه‌برداری ملی حفاری به توافق رسید تا در فصل جدید لیگ برتر برای این تیم وزنه بزند.سلیمی پس از بازی‌های المپیک به عضویت تیم پرسپولیس درآمد اما وقتی تیم‌داری سرخپوشان در لیگ برتر منتفی شد، وی مذاکراتی را با مسئولان ملی حفاری انجام داد و در نهایت دو طرف برای حضور سلیمی در این تیم به توافقاتی رسیدند.ملی حفاری پیش از این نواب نصیرشلال و کیانوش رستمی دومدال آور دیگر ایران در المپیک لندن را به خدمت گرفته بود.

 


قلعه‌نویی: از هفته ششم به بعد تیم‌ها آماده می‌شوند
سرمربی تیم فوتبال استقلال دوباره به خاطر بازی ضعیف تیمش مقابل صبا از هواداران عذرخواهی کرد.امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال در مورد آخرین وضعیت آبی‌پوشان پیش از دیدار مقابل داماش گیلان گفت:خدا را شکر بعد از دیدار مقابل صبای قم تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم. سه بازیکن آسیب‌دیده داریم که به بازی مقابل داماش نخواهند رسید و سایر بازیکنان در سلامت کامل به سر می‌برند.وی افزود:البته بعد از بازی با صبا تمرینات خوبی را برای بازیکنان درنظر گرفته‌ایم و به نظرم باید بگویم از هفته ششم به بعد تیم‌ها آماده خواهند شد.
انتخاب گروه مذاکره برای رسیدن به حق پخش واقعی تلویزیونی
در جلسه دیروز اتحادیه گروهی هشت نفره برای مذاکره در مورد گرفتن حق پخش واقعی تلویزیونی انتخاب شدند.هشتادو یکمین نشست شورای مرکزی اتحادیه فوتبال دیروز با موضوع بررسی شرایط حق پخش تلویزیونی برگزار شد.در این جلسه گروهی هشت نفره به نام‌های امیر عابدینی، کاظم اولیایی، محمد رویانیان، علی فتح‌الله‌زاده، مهدی دادرس، حمید زینی‌زاده، خطیبی(قائم‌مقام گسترش فولاد) و براتی ( برای انجام کارهای حقوقی) به عنوان اعضای این گروه هشت نفره انتخاب شدند.این گروه برای دریافت حق پخش واقعی تلویزیونی فعالیت می‌کنند.
آغاز لیگ دسته یک فوتبال از 31 شهریور
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از آغاز مسابقات لیگ دسته یک از31 شهریور و انجام قرعه‌کشی آن در 30 مرداد خبر داد.غلامرضا بهروان با اعلام این خبر گفت: مهلت نقل و انتقالات لیگ دسته یک هم 19 شهریور به پایان می‌رسد.
کسر30 درصد از درآمد 8 باشگاه
مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه ای به مهدی تاج از سرپرست سازمان لیگ برتر خواست تا 30 درصد از محل در آمد هشت باشگاه توسط سازمان لیگ کسر شود.در این نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال، خطاب به مهدی تاج نوشته است: با توجه به توافق حاصل شده در جلسه 29 تیرماه 92، با مدیران عامل باشگاههای استقلال تهران، گهردرود لرستان، ملوان بندرانزلی، مس کرمان، پرسپولیس، ذوب آهن اصفهان، صبای قم و تراکتورسازی تبریز مبنی بر اینکه 30 درصد از محل درآمدها و عواید باشگاههای بدهکار پس از گذشت سه هفته از لیگ برتر دوره سیزدهم، به طلبکاران پرداخت شود، دستور دهید از شروع هفته چهارم لیگ حرفه ای، به میزان 30 درصد از محل درآمدهای باشگاههایی که اشاره شد، کسر و با رعایت اولویت صدور دادنامه ها به طلبکاران پرداخت و از نتیجه اقدامات، کمیته انضباطی را مطلع کنید.
انگشت اتهام به سوی عزیز محمدی است
مدیر بخش خاورمیانه شرکت آل‌اشپورت با بیان اینکه شکایت خود از دایی و قلعه‌نویی را تا پایان پیگیری می‌کند در پاسخ به این سوال که دایی گفته بود آل‌اشپورت تحت حمایت فدراسیون و سازمان لیگ است، گفت: منظور آن‌ها از بعضی مسئولان، عزیز محمدی است.
دولت تمام تعهدات میزبانی را امضا کرد
نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال از ارسال مدارک اخذ میزبانی جام ملت‌های 2019 به AFC پس از هماهنگی نهایی با وزارت ورزش و جوانان خبر داد.سیدهادی آیت‌اللهی درباره پروسه تهیه و ارسال مدارک ایران برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های 2019، اظهار کرد: خوشبختانه تمام امضاها و تعهدنامه‌های لازم از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی درباره موضوع اخذ میزبانی جام ملت‌های 2019 انجام شده است و آماده‌ هستیم تا آن را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ارسال کنیم اما این کار نیاز به یک هماهنگی نهایی با وزارت ورزش و جوانان دارد.پیش‌بینی می‌کنم با مهلتی که از AFC گرفته‌ایم، حداکثر تا پایان هفته آینده مدارک را به کنفدراسیون آسیا ارسال کنیم.
ماندگاری فوتسال ایران در رده هفتم دنیا
تیم ملی فوتسال ایران دیروز با اعلام جدیدترین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان همچنان در رده هفتم باقی ماند.این در حالی است که ایران با قهرمانی در رقابت های داخل سالن آسیا فاصله امتیازی اش با تیم ششم را به حداقل رساند اما به نظر می رسد برای رسیدن به رده ششم باید دو ماه دیگر صبر کرد.ایران قرار است در اواخر مهر با تیم های برتر جهان در گرند پری برزیل موسوم به جام جهانی کوچک مصاف کند و این مسابقات فرصت خوبی است تا تیم ملی با کسب نتایج مناسب بعد از یک سال دوباره به رتبه ششم جهان صعود کند.با این وجود فوتسال ایران در آسیا همچنان پیشتاز است و با فاصله بسیار زیاد از رقبا در رده نخست قاره کهن جای دارد. رده بندی 7 تیم برتر جهان به ترتیب زیر است:1- برزیل 1982 امتیاز،2- اسپانیا 1975 امتیاز،3- ایتالیا 1782 امتیاز،4- روسیه 1697 امتیاز،5- پرتغال 1636 امتیاز،6- آرژانتین 1570 امتیاز،7- ایران 1568 امتیاز.

 


مسابقات چهار وزن نخست رقابتهای كشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در حالی از صبح دیروز در شهر صوفیه بلغارستان شروع شد كه عیسوند با شکست حریفانش راهی دیدار فینال شد و نماینده دیگر کشورمان که شانس کسب مدال داشت، برای رویارو نشدن با نماینده رژیم اشغالگر قدس، تن به شکستی مصلحتی داد.
روز نخست از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان دیروز در شهر صوفیه بلغارستان آغاز شد که در وزن 50 کیلوگرم فرشاد عیسوند در دور نخست با ضربه فنی، مامولاتف از مولداوی را شكست داد و در مرحله بعد با نتیجه 8 بر 4 یوهار از مجارستان را شكست داد.این کشتی‌گیر در مرحله یك‌چهارم نهایی یاسین كارداشلی از تركیه را 8 بر صفر شكست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف عیسوند برای رسیدن به دیدار فینال «ضمیر» از قرقیزستان بود که این کشتی گیر قرقیز هم با نتیجه 10 بر6 برابر نماینده کشورمان تن به شکست داد تا عیسوند در کشتی نهایی خود به مصاف الکساندر تریفونوف از اوکراین برود.
سیدمصطفی صالحی‌زاده در 96 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر از سد بانکوف از بلغارستان گذشت. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 2 داسدامیروف از آذربایجان را شكست داد، صالحی‌زاده كه از شانس‌های مدال ایران بود، در دور بعد با توجه به مواجه نشدن با حریف رژیم اشغالگر قدس، جوانمردانه از دور رقابت‌ها كنار رفت.امید قادری نماینده وزن 60 کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه 8 بر 4 مغلوب آماتوف از قرقیزستان شد و با توجه به شكست این كشتی‌گیر در مرحله بعدی، قادری از دور رقابت‌ها كنار رفت.در وزن 74 کیلوگرم هم پیام بویری در دور نخست مقابل نیمیسو از صربستان که قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد، با سه اخطاره شدن مغلوب شد و با توجه به شکست این كشتی گیر در دور بعد، بویری از دور رقابت‌ها كنار رفت.

 


رئیس فدراسیون بسکتبال ایران جایگاه ایران در این رشته را بالاتر از آسیا عنوان کرد.
محمود مشحون درباره قهرمانی تیم ملی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این تیم با قدرت به مقام قهرمانی رسید. بسکتبال امروز جایگاهی دارد که کسی نمی‌تواند منکرش شود. ایران با قدرت راهی فیلیپین شد و پس از 9 بازی پرفشار به مقام قهرمانی رسید. دوباره ثابت کرد که در آسیا حریفی ندارد و هر گاه که بخواهد می‌تواند به مقام قهرمانی برسد.رئیس فدراسیون بسکتبال در پاسخ به این سوال که برای حضور تیم ملی در جام جهانی چه شرایطی را مهیا خواهد کرد؟ گفت: برای جام جهانی من شرایط را آماده نمی‌کنم. چیزی که در اختیار من قرار داده‌اند را برنامه‌ریزی می‌کنم . این تیم همیشه با نامادری دست و پنجه نرم کرده است و حمایت نشده است. با تمام این بی‌حمایتی‌ها امروز به عنوان قهرمان بلامنازع آسیا شناخته می‌شود. همه مردم بازی‌ها را دیدند و متوجه شدند که بسکتبالیست‌های ما با چه قدرتی به مدال طلا دست یافتند. در حالی که 20 هزار تماشاگر در سالن فیلیپین حاضر بودند این تیم را شکست دادیم و برابر حریفان آسیایی قدرت نمایی کردیم. قدرت بسکتبال امروز برای همگان مشهود و آشکار است و حالا باید از این ملی‌پوشان و قهرمانان به خوبی حمایت کرد.
بچیروویچ: سورپرایز بعدی صعود به مراحل بعدی جام جهانی است
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران هم پس از بازگشت به ایران از عملکرد شاگردانش در قهرمانی بسکتبال آسیا ابراز رضایت کرد و گفت: به نظر من تیم ایران به خوبی برنامه‌هایش مقابل حریفان را اجرا می‌کرد. با قدرت در این رقابت‌ها شرکت کردیم و با قدرت قهرمان شدیم. ما عملکرد بسیار خوبی در هر مسابقه داشتیم و واقعا از بازیکنانم راضی هستم. آنها زحمت کشیدند و توانستند پس از 9 بازی دشوار به قهرمانی دست پیدا کنند. ما بسکتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با سیستم‌های دفاعی خوب قدرتمان را به حریفان نشان دادیم. مهمد بچیروویچ درباره جام جهانی نیز، اظهار کرد: جام جهانی جایگاه تیم‌های بزرگ است. باید برای رسیدن به مراحل بالاتر تلاش کنیم و سورپرایز بعدی ما صعود به مراحل بعدی جام‌جهانی خواهد بود. ملی‌پوشان پس از کمی استراحت وارد لیگ می‌شوند و پس از آن طبق برنامه کادر فنی برای جام‌جهانی وارد اردو می‌شوند.

 


سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشستی با رئیس سازمان لیگ برنامه‌های تیم ملی را با برنامه مسابقات لیگ برتر هماهنگ کرد.
خولیو ولاسکو و منوچهر پورحسن در نشستی برنامه‌های تیم ملی والیبال و مسابقات لیگ برتر را تدوین کردند.رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال درباره نتایج این نشست گفت: با هماهنگی ولاسکو دو برنامه برای مسابقات والیبال باشگاه‌های برتر ایران تدوین شد که یکی از آنها پیش‌بینی حضور تیم ملی والیبال در مسابقات بین قاره‌ای توکیو است.منوچهر پورحسن تصریح کرد: مسابقات والیبال باشگاه‌های برتر ایران با حضور 12 تیم از اول آبان‌ ماه آغاز می‌شود و اگر تیم ملی والیبال به مسابقات بین قاره‌ای توکیو راه یابد، لیگ برتر بعد از چهار یا پنج هفته تعطیل و بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرند.وی تاکید کرد: اگر هم تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی آسیا مجوز حضور در مسابقات بین قاره‌ای را کسب نکند، رقابت‌های لیگ برتر والیبال بدون وقفه از اول آبان ماه پیگیری می‌شود.رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در پایان در باره تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر گفت: جلسه شورای عمومی سازمان لیگ شنبه 26 مرداد ماه تشکیل می‌شود و در این باره تصمیم‌گیری نهایی خواهد شد.

 


رئیس فدراسیون دوومیدانی می گوید: رکورد نمایندگان ایران در مسابقات جهانی پایین تر از توقعات ما بود که یکی از دلایل آن سخت بودن کسب ورودی مسابقات جهانی برای ورزشکاران است.
افشین داوری درباره عملکرد ورزشکاران ایران در مسابقات جهانی گفت: رکوردهای نمایندگان ایران از توقعات پایین‌تر بود و متاسفانه آن‌ها نتوانستند رکورد خوبی بدست آورند. کسب چنین نتایجی دلایلی دارد که مهمترین آن این است که ورزشکاران ما برای کسب ورودی مسابقات جهانی زحمت بسیاری می‌کشند، چون به دست آوردن ورودی برای ورزشکارانی همچون تفتیان، قاسمی و صمیمی کار آسانی نیست و آن‌ها باید تلاش بسیاری کنند تا ورودی مسابقات جهانی را بدست آورند. رئیس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: از لحاظ ورزشی زمانی که یک ورزشکار به آمادگی بدنی برسد اگر بخواهد این آمادگی برای او تکرار شود حدود دو تا شش ماه زمان خواهد برد که این موضوع در بحث فنی مرسوم است. وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در کنار چنین مواردی ورزشکاران ما نیاز دارند که به مسابقات برون مرزی اعزام شوند اما شرایط مالی این اجازه را به ما نمی دهد تا اردوهایی را در کمپ‌های خارجی داشته باشیم. می توان گفت نتیجه نگرفتن ورزشکاران از یک سو به مسائل فنی،‌ روحی و روانی باز می گردد و از سوی دیگر مربوط به دلایل مالی فدراسیون است.داوری افزود: یکی از موضوعات اصلی در فدراسیون بحث مالی است که اگر شرایط مالی بخواهد به همین شکل ادامه پیدا کند رشته‌های انفرادی بیشتر از رشته‌های تیمی آسیب خواهند دید چون نیاز است در رشته‌های انفرادی مربی و مسابقات مجزا داشته باشیم در غیر این صورت اگر وضعیت مالی بهبود نیابد هم توقع ما و هم توقع شما برآورده نخواهد شد.وی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که هر چقدر پول دهند همان قدر آش می خوریم و اگر شرایط اعتباری یعنی همین شرایط بخور و نمیر باشد و اردوهای کوتاه مدت در تهران داشته باشیم و در نهایت یکی دو نفر را به اردوی برون مرزی کوتاه مدت بفرستیم، این اقدامات کافی نیست. طبیعی است وقتی با حداقل‌ها بخواهیم جلو برویم شرایط بهتر از این نخواهد شد.

 


*تیم هندبال نوجوانان ایران در نخستین روز از رقابت‌های نانجینگ چین، مقابل پاکستان قرار گرفت و با نتیجه 55 بر 12 پیروز شد.تیم هندبال نوجوانان کشورمان در مرحله مقدماتی با تیم های ویتنام، پاکستان و قطر همگروه است. ملی‌پوشان ایران امروز در دومین دیدار با ویتنام روبرو می‌شوند.
*تیم شش نفره جودوی ایران دیروزدر دو بخش پسران و دختران برای حضور در بازیهای آسیایی نوجوانان راهی نانجینگ شد.بازی‌های آسیایی نوجوانان در بخش جودو از 26 مردادماه آغاز می شود.

 


نقی کلانتری با کسب 13 رای رئیس هیئت کشتی تهران شد.
انتخابات هیئت کشتی استان تهران ظهر دیروز برگزار شد و نقی کلانتری در حالی که هادی حبیبی را به عنوان تنها رقیب خود می‌دید با کسب 13 رای از 18 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیئت کشتی تهران برگزیده شد و هادی حبیبی تنها 5 رای به دست آورد. پیش از این انتخابات نیز نعمت‌الله بابایی نژاد از حضور در انتخابات انصراف داده بود. در حالی که 19 نفر حق رای دادن در انتخابات هیات کشتی تهران را داشتند با غیبت اکبر فلاح، 18 رای به صندوق انداخته شد.
نقی کلانتری که سرپرستی هیئت کشتی تهران را بر عهده داشته، اصالتا مازندرانی است و در گذشته رئیس هیات کشتی مازندران بوده است. هادی حبیبی نیز قهرمان سابق کشتی آزاد آسیا و از مربیان جوان تهرانی است که در این انتخابات شرکت کرد اما در مقابل رقیب مازندرانی موفق نشد تا کشتی تهران به دست یک مازندرانی بیفتد.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10