(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


چهارشنبه 06 شهریور 1392 - شماره 20577

حدیث دشت عشق
برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی در دستور کار نیست
آغاز تغییرات در وزارت ورزش و جوانان
اخبار کوتاه از فوتبال
دلیل غیبت وزنه‌برداری در بازی‌های آسیایی نوجوانان
احتمال حذف عربستان و افزایش شانس ایران برای کسب میزبانی جام ملت های آسیا
از سران کشور می‌خواهم حمایت‌مان کنند
کی روش: نمی‌توان با این شرایط برنامه‌های تیم ملی را پیش برد
حضور حدادی در مرحله سیزدهم لیگ دوومیدانی
تشریح برنامه‌های 6 فدراسیون برای بازی‌های کشورهای اسلامی
وقتی مدرسه، خوابگاه مربیان تیم کشتی نوجوانان شد
انتخاب 8 وزنه‌بردار برای رقابت‌های جهانی
برترین‌های مسابقات شطرنج ایران در اراک معرفی شدند
   


از نوشته پاسدار شهید «بهنام هاشم‌نسب»
دست به دامان یاران حسین‌(ع)
خواستم چند کلمه‌ای به عنوان وصیت بر روی کاغذ بیاورم. فرصت گرانبهاست که دیگر چنین فرصت‌های طلائی هرگز شاید به دستم نیاید. دوستان عزیزم، عزیزان مهربانم! احتمال آن هست که این آخرین نوشته من باشد و بعدها دیگر دستی وجود نداشته باشد که این‌چنین قلم را بر روی کاغذ برقص وادارم و این چنین آئینه‌ای شود از رنج و درد که زمانه بی‌وفا بر رخسارش فرو نشانده است و شاید این کلمات بتواند روشنگر آن باشد و در پی اثبات آن حقیقت باشد. که در سینه‌ای نهفته بوده است، سینه‌ای از اندوه و هجران زمانه. بارها خواستم دست به قلم ببرم و از خود نوشته‌ای برجای بگذارم ولی لرزه برجانم می‌افتاد چون نتوانسته بودم به آخرین کلام دیگر برادران و دوستانم جامه عمل بپوشانم و پیوسته ندای درونی مرا ملامت می‌کرد چگونه جرأت می‌کنی راهی را که خود نرفتی دیگران را از زیروبم آن آگاه‌سازی و افکارم پیوسته مشوش و سرگردان از این عالم درونم و روح خسته‌ام بود.اکنون به خود جرأت داده‌ام بنویسم آن چه که در سینه دارم، سینه‌ای که هفت سال است غم هجران و دوری سلاله‌های پاک محمدی در خود دارد، لاله‌هایی که توانستند سبکبال پر بکشند و پشت به این عالم خاکی و رو به‌سرای جاودان کنند و دنبال و در پی ندای اسلام غریب قدم بردارند و شاهد اهتراز پرچم آزادگر بر جهان الحاد و کفر و جور شوند. و در آخرین لحظات زندگی در جائی که پلک‌های آنها بر روی هم می‌آید اهتراز آزادگی را نظاره‌گر باشند. و اما ای عزیزان شاید این روح بی‌قرار من اجازه آن را پیدا کرده باشد که نزد شما بیایم و در جوار شما باشم هر چند که هنوز خود را لایق نمی‌دانم و دست به دامن شما هستم و شجاعت را از شما یاران حسین‌(ع) طلب دارم و انشاءا... آیندگان نظاره‌گر قدرت و عظمت مستضعفان بر ستمگران عالم باشند. تاریخ این عظمت و ایثارگری‌های جوانان ایران را از یاد نخواهد برد.شهید «بهنام هاشم‌نسب»، سال 1343 درفسا متولد شد و در 26/10/1365 به شهادت رسید.

 


سرویس ورزشی-
خبرهای دریافتی از وزارت ورزش و جوانان حکایت از آن دارد که برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی در دستور کار نیست و سرپرست این وزارتخانه پیش از همه به دنبال گزینش معاون ورزشی‌، مالی و پارلمانی است.
با گذشت نزدیک به 10 روز از شروع فعالیت‌های سرپرست وزارت ورزش و جوانان، کم کم تغییرات مدنظر صالحی امیری در این وزارتخانه شکل عملی به خود می‌گیرد. چند روز قبل بود که سرپرست وزارت ورزش و جوانان در حکمی کیومرث هاشمی را به عنوان مدیرکل جدید حوزه وزارتی معرفی کرد. در مراسم تودیع هاشمی که پیش از این سابقه همکاری با محمد علی آبادی را در سازمان تربیت‌بدنی داشت، صالحی امیری تاکید کرد: «ما امروز فرصت این را نداریم که به گذشته پرداخته و آن را نقد کنیم. نگاه ما به آینده است و در این مسیر نباید از کوچکترین فرصتی چشم بپوشیم. من مجموعه ای از برنامه‌ها و اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را با همفکری بزرگان ورزش در سه دهه گذشته و طی دو ماه فعالیت در کارگروه های تخصصی نوشته ام و بر این مبنا تاکید دارم که سیاست قطعی ما در وزارت ورزش و جوانان حاکمیت نخبگان و ژنرال های ورزش در فرآیندهای تصمیم سازی و تصمیم گیری است. این فرآیند صرفا به معنای تصدی پست‌ها نیست ، چرا که همه می توانند با چنین رویکردی به ما کمک کنند و ما با آغوش باز از تمام فکر ها و نظرها در جهت توسعه ورزش و موضوعات کلیدی جوانان استقبال می کنیم. نکته مهم در این رابطه فراهم آوردن ساز و کارهای استفاده از فکر و تفکر نخبگان است که بنا داریم با تشکیل کارگروه های تخصصی و مشورتی، از تعامل و همفکری سازنده اصحاب فن و صاحبان دانش استفاده کرده و بهره مند شویم.»
انتخاب معاون قهرمانی وزارت ورزش
سرپرست وزارت ورزش در صحبت های خود تاکید خاصی روی استفاده از نخبگان ورزش داشت؛ نخبگانی که پیش از این شاید کمتر از انها در بدنه وزارتخانه استفاده می شد. پس از این صحبت ها بود که اسامی بسیاری برای معاونت قهرمانی وزارتخانه مطرح شد؛ نام هایی چون داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال و سعید فائقی معاون پیشین سازمان تربیت بدنی، گفته می شود از میان آنها یک نفر به عنوان معاون ورزشی وزارتخانه معرفی می شود. اگر چه حکم معاونت ورزشی وزارت ورزش و جوانان توسط سرپرست وزارتخانه صادر می شود اما قطعا کیومرث هاشمی نقش برجسته ای در انتخاب این فرد دارد. با چنین رویکردی حالا عنوان می‌شود از میان سه مدیری که پیش از نامی از آنها به عنوان گزینه های احتمالی برده می شد، شانس سعید فائقی بیش از دیگران است وشاید طی روزهای آینده حکمش صادر شود. تجربیات گذشته فائقی از سال ها حضور در سازمان تربیت بدنی و همچنین نزدیکی وی به جریان حاکم بر ورزش ،فاکتوربرجسته ای است که باعث شده فائقی به وزارت ورزش و جوانان نزدیک شود.
چه کسی معاون پارلمانی می شود؟
اولویت های بعدی سرپرست وزارت ورزش و جوانان، انتخاب معاونان مالی و پارلمانی این وزراتخانه است. برای معاونت مالی تا به امروز نامی مطرح نشده اما برای معاونت پارلمانی ورزش از سردار محمد درخشان نام برده می شود. درخشان روزگاری رئیس فدراسیون جودو بود و تجربه کار در معاونت پارلمانی را نیز دارد. وی چندی قبل انتقادات تندی را متوجه علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک کرده بود.
برگزار نشدن انتخابات فدراسیون های ورزشی
طی روزهای گذشته خبرهایی نیز در خصوص احتمال برگزاری انتخابات فدراسیون های ورزشی منتشر شد؛ در متن خبر آمده بود که در آینده ای بسیار نزدیک انتخابات برخی فدراسیون های ورزشی برگزار و رئیس جدید آن معرفی می‌شود. اما اصل ماجرا ان است که وزارت ورزش عجله ای برای برگزاری انتخابات ندارد و حداقل تا یکی دو ماه آینده شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود. پرونده فدراسیون هایی که با سرپرست اداره می شوند توسط کیومرث هاشمی بررسی و گزارش آن به سرپرست وزارتخانه ارایه می گردد تا وی تصمیم نهایی خود را در این خصوص اتخاذ کند.

 


باید بین لیگ قهرمانان و تیم ملی یکی در اولویت باشد
رئیس فدراسیون فوتبال از تفاهم نکردن کی‌روش و تاج درباره برنامه‌های تیم ملی گفت و افزود: باید از میان بازی‌های باشگاهی در آسیا و اجرای برنامه‌های تیم ملی یکی را در اولویت قرار دهیم. در پایان جلسه کفاشیان، تاج و کی‌روش، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حسن ختام جلسه را من می‌خواهم بگویم و آن این است که تاج می‌خواست هم رضایت باشگاه‌ها را تامین کند و هم رضایت کی‌روش را اما در این جلسه تفاهمی صورت نگرفت. متاسفانه هیچ تفاهمی صورت نمی‌گیرد مگر اینکه ما برای فوتبال مملکت هم‌فکری کنیم و برایش اولویت‌بندی داشته باشیم. با توجه به فشردگی مسابقه‌های لیگ، جام حذفی، مسابقه‌های باشگاهی و مقدماتی جام ملت‌های آسیا کار آنقدر سخت است که باید در اینجا انتخاب اول‌مان را مشخص کنیم و البته ببینیم مردم چه می‌خواهند. همه این‌ها را نمی‌توانیم با هم داشته باشیم.
خطر از بیخ گوش مهاجم تراکتورسازی گذشت
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که پس از برخورد با دروازه‌بان این تیم بیهوش به زمین افتاد و با تنفس مصنوعی کادر پزشکی خود به زندگی بازگشت، پس از بستری شدن در بخش CCU و انجام دو بار سی تی اسکن، از خطر شکستگی جمجمه و خونریزی مغزی گریخت. بازیکن تکنیکی و تند و تیز تبریزی‌ها در تمرین روز دوشنبه به ناگاه با حامد لک دروازه‌بان تیم خود برخورد کرد و بر زمین افتاد. ابراهیمی پس از آن بیهوش شده تا بهت همه حاضران در محل تمرین تراکتورسازی را فرا گیرد. کادر پزشکی این باشگاه با تلاش فراوان و تنفس مصنوعی حیات را به این بازیکن بازگرداند و بلافاصله هم وی را با آمبولانس به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال دادند.
گیتی‌پسند گام اول را با پیروزی برداشت
نماینده ایران در نخستین بازی از چهارمین دوره رقابتهای فوتسال باشگاه‌های آسیا برابر تیم قدرتمند السد قطر به برتری دست یافت. در این دیدار که ظهر دیروز در سالن اوشن آره‌نا شهر ناگویا ژاپن برگزار شد تیم فوتسال گیتی‌پسند ایران مقابل تیم چند ملیتی السد قطر به برتری 3 بر 2 دست یافت‌.احمد اسماعیل‌پور،مهدی جاوید و محمد طاهری زننده گل‌های تیم گیتی‌پسند بودند. گیتی پسند ساعت 10 صبح امروز برابر چونبوری تایلند به میدان می‌رود.
فرکی: از بی‌برنامگی‌ها کلافه شده‌ایم
حسین فرکی سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره لغو اردوی تیم ملی گفت: از بی‌برنامگی‌ها کلافه شده‌ایم. در دو مرحله قصد داشتیم، برنامه‌ریزی کنیم و به بازیکنانمان استراحت بدهیم که متاسفانه هر دو بار هم برنامه به هم خورد. به هر حال با این روند هم بازیکنان و هم خود ما اذیت می‌شویم؛ چرا که نمی‌دانیم با این شرایط باید چه کنیم. امیدوارم دیگر شاهد این بی‌برنامگی‌ها نباشیم و این موضوع تکرار نشود؛ چرا که خیلی برای کشور ما خوب نیست. به هر حال این موضوع تاثیر خود را بر لیگ هم خواهد گذاشت.
شکایت داماش به کمیته استیناف
باشگاه داماش در اعتراض به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر کسر یک امتیاز از این تیم به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شکایت کرد. امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در واکنش به کسر امتیاز از تیمش به دلیل تخلف تماشاگران فدراسیون فوتبال و کمیته‌ انضباطی آن را به باد انتقاد گرفت و گفت: با این حکم مخالفیم و به همین علت به کمیته‌ استیناف شکایت ‌کرده‌ایم. آقای صالحی داوری است که دو بار برای تیم ما قضاوت کرده و هر دو بار محروم شده است و آن وقت کمیته‌ داوران باز هم او را برای بازی داماش انتخاب می‌کند. این داور دو پنالتی برای ما نگرفت که باعث شد تماشاگران نسبت به او معترض شوند.
رئال مادرید به سختی از سد گرانادا گذشت
تیم فوتبال رئال مادرید در هفته دوم رقابتهای لالیگا موفق شد در خانه گرانادا به 3 امتیاز ارزشمند خارج از خانه دست یابد.شاگردان آنجلوتی نمایش چندان جالبی مقابل گرانادا نداشتند اما توانستند با تک گل دقیقه 10 کریم بنزما 3 امتیاز این بازی خارج از خانه را کسب کنند.آنجلوتی بار دیگر در این بازی ایکر کاسیاس را روی نیمکت قرار داده بود و از دیه‌گو لوپز به عنوان سنگربان اصلی تیمش استفاده کرد.
آقای خاص در اولدترافورد یک امتیاز گرفت
دیدار تیم‌های منچستریونایتد و چلسی از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید. در آخرین دیدار از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچستریونایتد در حضور 75 هزار تماشاگر ورزشگاه اولدترافورد مقابل میهمان خود چلسی به تساوی بدون گل رضایت داد.

 


دبیر فدراسیون وزنه‌برداری دلیل غایب بودن پولادمردان کوچک ایران در بازی‌های آسیایی نانجینگ را برگزار شدن رقابت تنها در دسته سبک وزن عنوان کرد.
با قرار گرفتن کاروان نوجوان ایران در جایگاه بیستم بازی‌های آسیایی نانجینگ چین، این سوال بوجود می آید که چرا برخی رشته‌های مدال‌آور نظیر وزنه‌برداری در این رقابت‌ها غایب بوده‌اند که بر این اساس دبیر فدراسیون وزنه‌برداری درباره علت حضور نداشتن وزنه برداران نوجوان ایران در بازی‌های آسیایی نانجینگ اظهار کرد: در این رقابت‌ها کشور میزبان می‌تواند بعضی رشته‌ها را به صورت اجباری اما برخی دیگر را به صورت اختیاری برگزار کند. در رشته‌های وزنه‌برداری نیز کشور چین تنها رقابت را در 3 دسته 48، 56 و 62 کیلوگرم برگزار کرد که خودش وزنه‌بردارهای خوبی در این اوزان داشت.

 


یک مقام کنفدراسیون فوتبال آسیا از احتمال حذف عربستان از کاندیداهای میزبانی رقابت‌های جام‌ ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ خبر داد.
یک مقام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) روز دوشنبه در گفت‌و‌گو با روزنامه «الشرق» عربستان گفت: یکی از دلایل اصلی که احتمال حذف نام عربستان از بین کاندیداهای کسب میزبانی جام‌ ملت‌های آسیا در سال 2019 را افزایش می‌دهد ممنوعیت سفر بانوان مجرد به این کشور است. چند فاکتور دیگر هم وجود دارد که می‌تواند ریاض را از کسب میزبانی معتبرترین تورنمنت فوتبال قاره کهن در سال 2019 محروم کند. بانوان مجرد نمی‌توانند بدون خویشاوندان مرد خود وارد این کشور شوند و تیم مورد علاقه خود را مورد حمایت قرار دهند و این امتیاز منفی برای این کشور محسوب خواهد شد که فرصت انتقاد را به منتقدان میزبانی این کشور خواهد داد. ابتدا 11‌کشور خواهان میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال 2019 بودند که لبنان، مالزی و میانمار از این فهرست کنار گذشته شدند. حالا 8 کشور ایران، چین، بحرین، کویت، عمان، عربستان، تایلند و امارات نامزد برگزاری این تورنمنت هستند.

 


سرمربی تیم ملی فوتبال می گوید: برنامه قطعی‌ام را به کفاشیان داده‌ام و از مسئولان می‌خواهم که تصمیم خود را برای تیم ملی بگیرند.
کی روش پس از جلسه با علی کفاشیان و مهدی تاج با بیان اینکه زمان کمی تا جام جهانی داریم به تشریح برنامه‌های خود در تیم ملی فوتبال پرداخت که گزیده ای از صحبت‌هایش در ادامه می آید:
* ما به حمایت در دو جبهه نیاز داریم. یکی از این جبهه‌ها حمایت مالی از تیم ملی است که برنامه‌های آن را تا جام جهانی تهیه کرده‌ایم و جبهه دیگر موارد فنی است که باید تصمیماتی را برای فوتبال ایران بگیریم. باید بتوانیم برنامه‌ها را آن طور که در نظر داریم اجرا کنیم و تا جام جهانی آن را به پیش ببریم. متاسفانه AFC با برنامه‌ریزی‌ای که می‌کند، این فرصت را به تیم ملی یا سازمان لیگ نمی‌دهد که برنامه‌های خود را با یکدیگر هماهنگ کنند. به همین خاطر باید به لحاظ فنی تصمیم‌های مهمی گرفته شود.
* تیم ایران نیاز به تصمیم اصلی دارد. این یک تصمیم بسیار ساده است و باید بگویند می‌خواهند از تیم ملی ایران حمایت کنند یا نه. به اعتقادم حق کشور ایران و مردمش است تا این حمایت انجام شود. چون آن‌هایی که تصمیمی علیه تیم ملی می‌گیرند، نباید مطرح شوند. با برنامه‌ریزی که AFC برای لیگ قهرمانان آسیا کرده نمی‌توان تمام افراد را راضی نگه داشت. به هیچ وجه قابل قبول نیست که ما حمایت مالی شویم اما از لحاظ فنی تصمیم نهایی را نگیریم یا اینکه تصمیم نهایی بگیریم ولی حمایت نشویم. من برنامه‌ریزی‌هایم را به سازمان لیگ ارائه کرده‌ام و اگر کسی برنامه بهتری دارد می‌تواند بیاید با هم بحث کنیم.
* من از سران کشور می‌خواهم که از تیم ملی حمایت کنند. در عین حال همین حمایت را از مدیران فوتبال درخواست می‌کنم که هم حمایت مادی و هم حمایت فنی را از تیم ملی داشته باشیم. من یک برنامه کامل به آقای کفاشیان داده‌ام و نقطه نظراتم را در آن مشخص کرده‌ام. برنامه من قطعی است ولی اگر کسی برنامه بهتری دارد، آن را ارائه دهد. با توجه به اتفاقاتی که رخ داده نمی‌توان تیم ملی را این گونه پیش برد بنابراین باید تصمیم نهایی را بگیریم.

 


مرحله سیزدهم لیگ دوومیدانی الماس پنجشنبه در زوریخ سوئیس برگزار می‌شود و غول‌های پرتاب دیسک به رقابت خواهند پرداخت.
در این مرحله که روز پنجشنبه در شهر زوریخ سوئیس برگزار خواهد شد غول‌های پرتاب دیسک جهان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.احسان حدادی، نایب قهرمان المپیک 2012 لندن که در حال حاضر با هفت امتیاز در رده چهارم قرار دارد به دنبال جایگاهی بهتر است. حدادی در مرحله دوازدهم توانست عنوان دوم را از آن خود کند. احسان حدادی، رابرت هارتینگ، پیتر مالاخوفسکی، گرد کانتر، ویرجیلیوس آلکنا، ویکتور بوتنکو، اریک کادی، ویکاس گوادا، رابرت اروبانک و مارتین ویرگ 10 پرتابگری هستند که در این مرحله با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 


6 فدراسیون اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی امروز در کمیته ملی المپیک برنامه‌های خود را برای این مسابقات تشریح خواهند کرد.
تکواندو، کاراته، ووشو، دوومیدانی و تیراندازی با کمان رشته‌های اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی هستند که نمایندگان این فدراسیون‌ها امروز با حضور در کمیته ملی المپیک به تشریح برنامه‌های خود خواهند پرداخت.

 


سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان می‌گوید که برای تکرار نشدن اتفاقات مغولستان، در مسابقات جهانی صربستان مربیان تیم ملی یک شب را در مدرسه ایرانیان خوابیده‌اند.
موسی طباطبایی در گفت و گویی با خبرگزاری ایسنا گفت: روز آخری که قرار بود به ایران برگردیم پول نرسید. البته 12‌نفر از اعضای تیم به تهران برگشتند ولی چون پاسپورت دو نفر از مربیان در گروی هتل بود یک روز زودتر هتل را ترک کردیم تا اتفاقات مغولستان تکرار نشود و به پرواز برسیم. به همین خاطر ما چهار نفر(کادر فنی) یک شب را در بلگراد در یک کلاس ابتدایی مدرسه ایرانیان خوابیدیم. ادامه داد: قبل از اعزام به خاطر مشکلات مالی نام چند نفر از مربیان خط خورد و به صربستان نیامدند. تمام این صحبت ها در شرایطی مطرح می شود که حجت الله خطیب سرپرست فدراسیون کشتی پیش از این در گفت وگو با کیهان مدعی شده بود که این مشکلات وجود خارجی ندارد و عده ای برای آنکه مدیریت وی را زیر سوال ببرند چنین بازی‌های رسانه ای را براه انداخته اند. حالا باید دید واکنش سرپرست فدراسیون کشتی در قبال این خبر چه خواهد بود؟!

 


سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با اشاره به اینکه در تمرینات منظم این تیم 12 نفر از وزنه‌برداران شرکت دارند، گفت: نهایتاً هشت نفر به عنوان اعضای تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی انتخاب می‌شوند.
کوروش باقری گفت: نام چهار نفر از شرکت‌کنندگان در این اردو حذف و خط خواهد خورد. البته این به معنی عدم توانمندی این افراد نبوده بلکه مستعدترین افراد برای مسابقات جهانی انتخاب شده و با هم به رقابت می‌پردازند. باقری همچنین از آغاز تمرینات تیم ملی وزنه برداری کشورمان در مجموعه ورزشی کمپ پتروشیمی خراسان خبر داد. سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار کرد: این تمرینات به مدت چهار هفته در بجنورد ادامه خواهد داشت که این تمرینات زیر نظر مربیان انجام می‌شود. سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار امیدواری کرد تا با توجه به وضعیت مناسب بجنورد به لحاظ آب و هوایی، میزبانی و امکانات مناسبی که فراهم شده اعضای تیم به آمادگی‌ بالایی برای شرکت در رقابت‌های لهستان دست یابند.

 


اراک- خبرنگار کیهان:
مسابقات شطرنج قهرمانی کشور که با شرکت 30 استان در اراک جریان داشت، با معرفی برترین‌ها پایان یافت.
این مسابقات در 11 دور به روش سوئیسی با حضور 500 نفر به مدت 7 روز برگزار شد که در پایان، مهدی مهدوی‌راد از تهران، وحید خالصی از زنجان، امین نصری از تهران، مرتضی دربان از تهران، رضا قنبرزاده از گیلان و امین طباطبایی از تهران عناوین اول تا ششم مسابقات را کسب کردند.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10