(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


پنجشنبه 21 شهریور 1392 - شماره 20589

حدیث دشت عشق
پرسپولیس از آبی‌های تبریز 3 امتیاز می‌خواهد
استقلال و تراکتورچشم انتظار غفلت فولاد
اخبار کوتاه از فوتبال
گلایه‌های نایب قهرمان المپیک و شکایت از کمبود امکانات
حدادی: هرجای دنیا بروم ایرانی‌ام و به آن افتخار می‌کنم
پیروزی آسان تیم ملی والیبال برابر پاکستان
باخ، انتخاب خوشحال‌کننده برای مسئولان ورزش
برترین‌های کنگره سراسری شعر رضوی معرفی شدند
اعطای نشان کمیته پارالمپیک آسیا به ورزشکار ایرانی
بازگشت لژیونر بسکتبال از آمریکا
استقبال از قهرمانان کاراته مسابقات لیگ جهانی در قائمشهر
   


به یاد شهید علیرضا خجسته
سلام بر تو که خاک از تو لعل و گوهر یافت
سلام بر تو و بر مادرت و بر هجده سال انتظار سبزی که کشیدی تا خبری از تو برایش بیاورند. خبری از بودن یا نبودنت.
به مادر گفته بودند زخمی شدی و دشمن تو را به اسارت برده است و مادر هجده سال چشمانش به راه بود تا برگردی و دوباره چراغ خانه‌اش را روشن کنی. اما تنها نصیبش استخوانی بود و پلاکی و خاطراتی که هیچ گاه از ذهنش بیرون نخواهند رفت. خاطرات کودکی‌ات که بی‌پدر تو را بزرگ کرد. خاطرات نوجوانی‌ات که پشتیبانش بودی و تکیه‌گاهش. خاطرات جوانی‌ات که درس خواندی تا به دانشگاه بروی اما با فرمان امام، دل از همه آرزوها گسستی و راهی جبهه شدی. مادر مانعت شد. لبخندی زدی و گفتی می‌خواهی راه کربلا را باز کنی و او به رفتنت رضایت داد و تو رفتی و هجده سال بعد سبکبال و تنها بازگشتی و حماسه‌ای دوباره سرودی و شهر را به قدومت گلباران کردی.
شهید «علیرضا خجسته»، سال 1343 متولد شد و در سال 1361 در شلمچه به شهادت رسید.
ستاد یادواره 180 شهید هیئت بنی‌فاطمه(س) اصفهان

 


هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال درحالی برگزار می‌شود که استقلال خود را برای بازی با بوریرام آماده می‌کند و تیم‌های اول و شانزدهم لیگ هم برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.
بازی های هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با انجام دو دیدار از امروز (پنجشنبه) آغاز و با پنج بازی در روز جمعه پیگیری می شود. ضمن اینکه زمان و مکان دیدار سایپا و نفت هم با حکم کمیته انضباطی تغییر کرد و این بازی قرار است روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه بدون تماشاگر تختی برگزار شود.
تراکتورسازی - ملوان
مجید جلالی پس از پیروزی هفته گذشته برابر صبای قم عزمش را جزم کرده تا روند موفقیت‌هایش را در تبریز هم ادامه دهد. تراکتورسازی که این روزها با آمادگی بالای کریمی، انصاری‌فرد و دقیقی خود را در قامت یک مدعی نشان داده، مجبور است برای حفظ این وضعیت، ملوان را هم شکست دهد.از آن سو، اسکوچیچ این روزها نیمکت ملوان را خیلی لرزان می‌بیند. او که امکان دارد جایش را در این تیم از دست دهد، مجبور است تا برابر تراکتورسازی به پیروزی برسد.
ذوب آهن - استقلال
ذوب‌ آهنی‌ها دو هفته پیاپی را با پیروزی پشت سر گذاشتند اما در نهایت این روندشان را فولاد خوزستان، هفته گذشته قطع کرد.با این حال آنها در اصفهان توانسته‌اند پرسپولیس را متوقف کنند و هیچ بعید نیست که بتوانند استقلال را هم با مشکل روبه رو سازند.در سوی دیگر، استقلال پس از داربی کسل کننده 77 درخواست داده بود تا به دلیل دیدار برابر بوریرام این دیدارش به تعویق بیافتد، به دلیل موافقت نشدن با درخواستش باید در اصفهان به میدان برود. آبی‌های تهرانی در این دیدار خسرو حیدری، احمد جمشیدیان و سیاوش اکبرپور و پژمان منتظری را به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارند.آبی‌های تهرانی از سویی باید به دیدار با ذوب آهن به چشم یک دیدار آماده سازی پیش از بازی برابر بوریرام نگاه کنند و از سویی دیگر باید مراقب باشند تا تعداد مصدومانشان بیشتر از این نشود. استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز پیروزی برابر ذوب آهن ندارد و بنظر می‌رسد شاگردان قلعه‌نویی در حال سپری کردن روزهای سخت و دشواری هستند.
مس کرمان - فولاد خوزستان
محمود یاوری احتمالاً آخرین تجربه سرمربی‌گری با مس را در این دیدار تجربه خواهد کرد. این مربی کهنه کار فوتبال ایران، درحالی این تیم کویری را ترک می‌کند که متهم است از هفته اول به نیمکت فجرسپاسی شیراز چشم دوخته بوده است. مس کرمان با یاوری روزهای سختی را پشت سر گذاشت و بدترین دوران خود را گذراند. آنها در هشت بازی لیگ تنها دو گل به ثمر رساندند تا از مدعیان اصلی سقوط به دسته پایین‌تر به حساب بیایند.در سوی دیگر میدان حسین‌فرکی تیم خوبش را در صدر جدول حفظ کرده و تنها به حفظ صدرنشینی فکر می‌کند. فولاد تنها تیمی است که هیچ گاه مساوی نکرده و مس هم تنها تیمی است که هیچ گاه پیروز از میدان خارج نشده است.
پرسپولیس - گسترش فولاد
گسترش فولاد که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را بدست آورده، با استفاده از نیروی جوانی امیدوار است تا پرسپولیس را در تهران غافلگیر کند.از آن سو، پرسپولیس برای حفظ خود به عنوان یک مدعی قهرمانی باید برابر گسترش فولاد پیروز شود. شاگردان علی دایی فعلا برترین خط دفاعی لیگ را با تنها دریافت سه گل در اختیار دارند، هرچند که این قدرت را در خط حمله خود ندارند. آنها در تعداد گل زده، ضعیف‌تر از آبی های تبریزی هستند.نکته دیگری که نباید آن را دور از چشم نگاه داشت، بازی خوب گسترش برابر استقلال بود. آنها نشان داده اند اسیر نام حریف نمی‌شوند و می‌توان امیدوار بود که با عملکرد خوب گسترش فولاد، دیدار خاصی را در ورزشگاه آزادی شاهد باشیم. برنامه کامل دیدارهای هفته نهم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
پنجشنبه - 21 شهریورماه 92
* تراکتورسازی تبریز - ملوان بندرانزلی(ساعت 18)
* ذوب‌آهن اصفهان - استقلال تهران(ساعت 18:40)
جمعه - 22 شهریورماه 92
* راه‌آهن - فجرسپاسی شیراز(ساعت 17:30)* مس کرمان - فولاد خوزستان(ساعت 18:15)* استقلال خوزستان - سپاهان اصفهان(ساعت 18:45)* داماش گیلان - صبای قم(ساعت 19)* پرسپولیس - گسترش فولاد تبریز( ساعت 20)
شنبه - 23 شهریورماه 92
* سایپا البرز - نفت تهران(ساعت 18:40)

 


کفاشیان:‌ تغییر سرمربی تیم ملی عاقلانه نیست
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کی‌روش به خاطر یک مشکل اداری و دادگاهی از ایران رفته و 10 روز دیگر به ایران برمی‌گردد گفت: شایعه‌سازان بدانند تغییر سرمربی تیم ملی به هیچ وجه کار عاقلانه، منطقی و اخلاقی نیست. فدراسیون قاطعانه از کارلوس کی‌روش تا جام جهانی حمایت کرده و حتی ما با او مذاکراتی درباره ماندن او پس از جام جهانی هم داشتیم که اگر بشود کی‌روش هدایت تیم ایران در جام ملت‌های آسیا در 2015 را بر‌عهده داشته باشد.
17 تیم از جام حذفی کنار گذاشته شدند
فدراسیون فوتبال روز گذشته اعلام کرد: تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، گهر دورود لرستان، اتکای گلستان، استقلال اهواز، نفت و گاز گچساران، شهرداری تبریز، نساجی مازندران، برق شیراز، صنعت ساری، سایپای شمال، شاهین بوشهر، شهرداری یاسوج، استیل‌آذین تهران، ایرانجوان بوشهر، شهرداری اراک، شهرداری بندرعباس و ابومسلم خراسان از جام‌حذفی کنار گذاشته شدند.
اعتراض رسمی فدراسیون فوتبال به فیفا
در کارگروه مشترک با اتحادیه باشگاه‌ها و وزارت امورخارجه، نامه‌‌ای رسمی از سوی فدراسیون فوتبال برای ارسال به فیفا تهیه شد تا به نام مجعول لیگ امارات اعتراض رسمی شود.
معرفی میزبان جام‌ملت‌های آسیای 2019 در آبان ماه
نماینده ایران در کارگاه دو روزه AFC اعلام کرد که آبان ماه سال جاری کنفدراسیون فوتبال آسیا نام کشور میزبان جام ملت‌های آسیا 2019 را اعلام می‌کند.کشورهای ایران، کویت، عمان، عربستان، تایلند و امارات درخواست میزبانی این مسابقات را دارند.
چه کسانی صحبت از ادبیات می‌کنند؟!
سرمربی استقلال تهران کماکان اعتقاد دارد که دو بازی آخر تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی، جزو ضعیف ترین بازی های ایران بود. قلعه‌نویی گفت: کارشناسان ما بیایند و دو بازی باعث صعود به جام جهانی شد را بررسی کنند. این دو بازی ایران مقابل قطر کره بود را از نظر کیفی بررسی کنند و باید قبول کنیم این دو بازی که شاید ضعیف‌ترین بازی‌های تاریخ فوتبال ایران بود، باعث صعود ما به جام جهانی شد. سرمربی استقلال با اشاره به باخت تیم ملی مقابل کره در زمان سرمربیگری او خاطرنشان کرد: شما ببینید که این آقایان چه بلایی بعد از باخت ایران مقابل کره سر من آوردند و میز گرد معروف سر من و دایی در تیم ملی چه بلاهایی آوردند. همه می‌دانند که آن میزگرد معروف را چه کسی درست کردند و مگر آنها کسانی به جز ذوالفقارنسب، حاج‌رضایی و فردوسی‌پور بودند؟ متاسفانه آقایان آن کارها را می‌کنند و بعد در اینجا صحبت از ادبیات می کنند.
اختلافاتی که به قوت خود باقی است
اختلافات پیروانی و عاری سرپرست فجر به قوت خود باقی است. پیروانی درباره اظهارات اخیر محمد عاری که اعلام کرده پیروانی را حلال نمی کند، اظهار داشت: مگر نیمه شب به من شیر دادی که حلالم نمی کنی؟! اگر قرار بر حلال کردن باشد، من نباید او را حلال کنم. دوربین خدا همه جا هست و ما دو نفر را دیده است. دیده است که چه کارهایی کرده ایم.
دلیل تغییر زمان یک بازی لیگ
ماجدی در توضیح تغییر زمان دیدار استقلال و ذوب‌آهن تصریح کرد: بنابر صحبتی که با آقای تاج داشتیم، ایشان اعلام کردند که در صورتی که بازی در ساعت قبلی‌اش برگزار می‌شد، صداوسیما قادر به پوشش یک نیمه از بازی نبود و به همین جهت، این دیدار به ساعت 20 موکول شد.
پایبندی بوناچیچ به قراردادش با ذوب آهن
بوناچیچ در واکنش به انتشار اخباری در خصوص مذاکره او با باشگاه مس کرمان گفت: من تا پایان فصل با ذوب آهن قرارداد دارم.ذوب آهن می تواند من را اخراج کند که به خانه ام بروم و نمی شود قراردادی که هست را به این راحتی زیر پا بگذاریم.
گلایه مجدد فتح الله‌زاده از برنامه ریزی لیگ
مدیرعامل استقلال ضمن ابراز امیدواری از جلسه‌اش با صالحی امیری و گلایه شدید از برنامه‌ریزی لیگ، مردم را به قضاوت درباره‌ این روزهای استقلال فراخواند.
کناره گیری تراپاتونی از ایرلند
تراپاتونی سرمربی ایتالیایی تیم ملی ایرلند با توافق فدراسیون فوتبال این کشور از سمت سرمربیگری این تیم کناره گیری کرد.

 


نایب قهرمان المپیک 2012 لندن با اشاره به برخی شایعات مبنی بر تغییر تابعیت و پناهنده شدن خود گفت: متاسفانه هر بار که برای اردو یا درمان دستم به کشوری می‌‎روم، برخی دوستان به من لطف دارند و می‌گویند حدادی رفته پناهنده شود.
احسان حدادی با تاکید بر اینکه در بازی‌های کشورهای آسیایی که در کشور اندونزی برگزار می‌شود، حضور پیدا خواهد کرد، گفت: من برای حضور در مسابقات جهانی آمادگی لازم را نداشتم و حضور در این رقابتها شرایط خاص خود را می‌خواهد. البته در بازی‌های کشورهای اسلامی حریفان قدرتمندی ندارم و تنها از پرتابگرهای قطری و مصری شناخت دارم چرا که تمام رقبای من اروپایی هستند.وی همچنین با اشاره به برنامه‌های خود برای آینده عنوان کرد: من تنها 28 سال سن دارم و رشته پرتاب دیسک به گونه‌ای است که تا 40 سالگی می‌توان در سطح اول دنیا باقی ماند. اگر شرایط مهیا باشد می‌توانم در دو المپیک 2016 و 2020 روی سکو قرار بگیرم ولی این مستلزم حمایت و سرمایه‌گذاری است.نایب قهرمان المپیک 2012 لندن در خصوص شایعاتی مبنی بر تغییر تابعیتش اظهار داشت: متاسفانه برخی دوستان که به من لطف دارند، هر بار که به سفر می‌روم، عنوان می‌کنند تغییر تابعیت داده‌ام. من برای عمل دستم به اروپا رفتم یا برای تمرین در امریکا بودم که گفتند تغییر تابعیت داده است. من همیشه گفته‌ام هر جا بروم چه امریکا، کانادا یا هر جای دنیا ایرانی هستم و پایگاه من ایران است و به آن هم افتخار می‌‎کنم.حدادی در همین حال تاکید کرد: ممکن است انتقادهای من برای برخی مسئولان خوشایند نباشد. من نگفتم که برای مسابقه دادن پول به من بدهند. تنها گفتم که مربی و امکانات می‌خواهم. این حداقل امکانات یک ورزشکار است که من می‌خواهم.وی در ادامه یادآور شد: مردم به من می‌گویند که هارتینگ را شکست بدهم ولی باید عنوان کنم او ماهیانه 70 هزار یوریو از اسپانسرها درآمد دارد و بدون دغدغه تمرین می‌کند ولی من حتی مربی هم ندارم. در طول سال حتی 20 هزار یورو هم برایم هزینه نشده است.
نایب قهرمان المپیک 2012 لندن در خصوص نشست آتی خود با صالحی امیری گفت: امیدوارم هر چه سریعتر این اتفاق رخ بدهد. یکسری مشکلات وجود دارد که باید به اطلاع ایشان برسانم. ما از حالا باید به فکر المپیک بعدی باشیم نه این که نزدیک المپیک شدیم بخواهیم کاری صورت بدهیم چرا که آن زمان دیگر فایده ندارد.

 


تیم ملی والیبال ایران پاکستان را 3 بر صفر مغلوب کرد.
تیم ملی والیبال ایران روز گذشته در نخستین بازی از رقابت‌های انتخابی جهان – قاره‌ای در تهران به مصاف پاکستان رفت. پاکستان در دو سال گذشته تقریبا در هیچ تورنمنت معتبری شرکت نکرده بود و در آخرین مسابقه در سال 2011 و در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا 3 بر صفر مقابل ایران تسلیم شده بود.شاگردان ولاسکو برابر حریف نه چندان قدرتمند خود با ترکیب آرمین تشکری، آرش کشاورزی، فرهاد ظریف، شهرام محمودی، مهدی مهدوی، حمزه زرینی به میدان رفتند. در امتیازهای ابتدایی ست نخست پاکستانی‌ها آنچه در توان داشتند به نمایش گذاشتند و پابه‌پای ایران پیش آمدند اما در ادامه تیم ایران برتری مطلق خود را به پاکستان ثابت کرد. تیم ملی والیبال ایران در نهایت پاکستان را 3 بر صفر و با امتیازهای 25-15، 25-19 و 25-13 شکست داد. ملی‌پوشان والیبال ایران از ساعت 17 امروز برابر اندونزی به میدان می‌روند.
سفر تیم ملی والیبال به ترکیه
تیم ملی والیبال ایران پس از حضور در مسابقات والیبال انتخابی جهان درگروه دوم آسیا که از دیروز آغاز شد، برای آمادگی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا راهی استانبول می‌شود.تیم ایران صبح 28 شهریورماه با 14 بازیکن به اردوی برون مرزی ترکیه می‌رود و در آنجا نیز چهار بازی تدارکاتی با تیم‌های ملی ترکیه، بلغارستان و فنر باغچه (دو بازی) برگزار خواهد کرد.هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از نهم تا 19 مهرماه به میزبانی دبی برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال ایران جهت دفاع از عنوان قهرمانی خود و کسب جواز حضور در مسابقات قهرمان قهرمانان در ژاپن در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

 


انتخاب باخ برای ایران خوشحال کننده بود زیرا مسئولان ورزشی ما حمایت‌های خود از این قهرمان سابق را از چند ماه قبل آغاز کرده بودند.
در آخرین روز از یکصدوبیست و پنجمین نشست کمیته بین المللی المپیک که در بوینس آیرس آرژانتین برگزار شد توماس باخ به عنوان جانشین ژاک روگ انتخاب شد. ژاک روگ بلژیکی پس از 12 سال از سمت ریاست IOC کنار رفت. باخ به عنوان نهمین رئیس کمیته بین‌المللی المپیک در تاریخ 119 ساله این نهاد انتخاب شد تا به مدت 8 سال ریاست این IOC را به عهده بگیرد. او می‌تواند تحت شرایطی 4 سال اضافه هم عهده‌دار ریاست IOC باشد. 6 نامزد احراز پست ریاست IOC عبارت بودند از توماس باخ آلمانی، سر میانگ سنگاپوری، ریچارد کریون پورتوریکویی، سرگی بوبکا اوکراینی، وو چینگ کو تایوانی و دنیس اوسوالد سوئیسی.
امتیازات ویژه ایران
بدون تردید این انتخاب برای ایران نیز خوشحال کننده بود. از چند ماه قبل توجه مسئولان ورزش کشورمان به نشست کمیته بین المللی المپیک معطوف بود، زیرا آنها به این موضوع واقف بودند که می توانند از این رهگذر امتیازات زیادی را برای ورزش کسب کنند، به همین علت هم حمایت همه جانبه‌ای از باخ آلمانی داشتند. حمایت ایران از باخ به معنای داشتن روابط حسنه با این دکترآلمانی نبود، شاید اگر پای حمایت های شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا از باخ در میان نبود، ایران نیز وارد این کارزار مهم نمی شد. تمام کسانی که دستی بر آتش ورزش دارند به خوبی می دانند که روابط ایران و شیح احمد کویتی از سالیان دور حسنه بوده است. بر همین اساس هم شیخ احمد در مذاکره با مقامات ایرانی از آنها خواسته بود که حمایت های لازم را از باخ داشته باشند تا با انتخاب او به عنوان رئیس کمیته بین المللی المپیک ، ایران نیز از برخی امتیازات بهره مند شود.

 


هشتمین کنگره سراسری شعر رضوی از سری برنامه‌‌های جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) در کرمان به کار خود پایان داد.
در این مراسم که با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار کرمان و شماری از مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد از امیر برزگر خراسانی به پاس تلاش در عرصه فرهنگ و ادب تجلیل شد.نماهنگی از زنده‌یاد شاهرخ اورامی که سال قبل در این کنگره حضور داشته است نیز پخش و یاد و نام وی گرامی داشته شد.براساس اعلام نظر هیئت داوران هشتمین کنگره سراسری شعر رضوی علی سلیمانی از همدان، علیرضا قنبری از البرز، منصوره اسحاقی از تهران، محمدحسین اسفندیارپور از کرمان، حسین طاهری از زنجان، سعیده ثابتی رضویان از تهران، عبدالحسین انصاری از هرمزگان و زهرا امیرتیموری از کرمان به صورت مشترک و بدون رتبه‌بندی به عنوان برگزیدگان این کنگره معرفی شدند.همچنین در این مراسم تعدادی از اهالی ذوق و اندیشه به شعرخوانی پرداختند که مورد استقبال قرار گرفت.

 


نشان ورزشی 2013 کمیته پارالمپیک آسیا به زهرا نعمتی اعطا شد.
در ضیافت شام کنفرانس کمیته پارالمپیک آسیا در شهر تاشکند از برترین های ورزش پارالمپیک آسیا تقدیر به عمل آمد و نشان ویژه این کمیته به زهرا نعمتی به خاطر موفقیت وی در رقابت های لندن 2012 و نیز نقش موثرش در توسعه و ارتقا ورزش های پارالمپیکی اعطا شد.فاطمه رخشانی، عضو هیات رئیسه کمیته ملی پارالمپیک ایران، به نمایندگی ازطرف نعمتی این نشان را از زینال ابوزرین، رئیس کمیته پارالمپیک آسیا دریافت کرد. نعمتی پیش از این نیز موفق شد به عنوان برترین ورزشکار پارالمپیکی، جایزه ارزشمند بنیاد بین المللی«اسپورت آکورد» را از آن خود کند.

 


ارسلان کاظمی برای یک فصل به تیم بسکتبال پتروشیمی ماهشهر پیوست.
ارسلان کاظمی لژیونر تیم ملی بسکتبال ایران که در درفصل 2013 لیگ NBA به تیم فیلادلفیا پیوست برای یک فصل با تیم پتروشیمی به توافق رسید و در فصل آینده لیگ برتر ایران برای این تیم جنوبی به میدان خواهد رفت.ارسلان کاظمی این خبر را تایید کرد و از زمان آمدنش به ایران خبر داد. پتروشیمی ماهشهر فصل گذشته با هدایت مهران حاتمی قهرمان ایران شد و حالا با هدایت همین مربی برای فصل آینده لیگ برتر آماده می شود و در کنار ارسلان کاظمی با حامد آفاق نیز به توافق رسیده است.

 


قائمشهر - خبرنگار کیهان:
مردم قائمشهر از قهرمانان مدال‌آور کاراته این شهرستان در رقابت‌های کاراته لیگ جهانی در ترکیه به گرمی استقبال کردند.
در این مسابقات که در دو گروه مردان و زنان و در 3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، آرش علی‌نژاد در رده جوانان و «روزیتا علی‌پور» در رده بزرگسالان به عنوان تنها مدال‌آوران طلا کاروان تیم ملی جمهوری اسلامی در این رده‌های سنی با غلبه بر همه حریفان قدر جهانی بر سکوی نخست جهان ایستادند.
«زهره برزگر» کاراته‌کار رده جوانان نقره و «زینب رضایی» در رده نوجوانان برنز گرفتند.در مسابقات کاراته لیگ جهانی ترکیه، تیم کاراته جمهوری اسلامی با کسب 5 مدال طلا، 7 نقره و 5 برنز قهرمان شد و بر سکوی نخست جهان ایستاد.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10