(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


شنبه 06 مهر 1392 - شماره 20602

حدیث دشت عشق
پرسپولیس درهفته یازدهم به عدد 20 رسید
برتری صدرنشین مقابل ملوان، فتح اصفهان به دست سپاهان
اخبار کوتاه از فوتبال
کوهنورد ایرانی در آستانه ثبت رکورد جهانی
تشکیل جلسه فوق‌العاده مجلس برای بررسی رشوه در فوتبال
مدال آوران المپیک بر بالین سرمربی وزنه برداری
سومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی - اندونزی
قزاق ها اولین حریف ایران در والیبال قهرمانی آسیا
مخالفت شورای برون‌مرزی با اعزام تیم کشتی به روسیه
حدادی طلا گرفت و راهی امریکا شد
سوت آغاز لیگ برتر کشتی از 10 آبان
   


به یاد بسیجی شهید «ناصر افلاکیان»
تشنه کامی طالب، شوق رفتن غالب
سال 1344 در خطه‌ای که میان مردم، خانه خورشید و محل سر زدن آن دانسته می‌شود، دیده به جهان گشود. طلوع ستاره وجودش مصادف با ماه شهادت امام حسین(ع) بود. از همان کودکی عشق به پروردگار و نیایش با او به واسطه تربیت عالی پدر و مادرش درونش شکوفا گشت و رشد یافت.به گاه تحصیل علم، چون تشنه‌کامی‌طالب، در کنار دریای دانش قرار گرفت و توانست تا مقطع سیکل جرعه‌نوش دریای ژرف دانش و معرفت باشد. با حضور فعال در پایگاه بسیج مسجد و انجام امور مذهبی و علمی لحظاتش را پربار می‌ساخت. همچون پدر به شغل عکاسی روی آورد تا حافظ لحظات خوش‌زندگی باشد. همنشینی‌اش با دیگران پیام‌آور خوش خلقی و مهربانی بود و همگان را مجذوب می‌کرد.با پیر خمین در زمزمه ندای آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی همراه شد تا در کنار هموطنانش تاریکی حکومت طاغوت را به دست سپید حق و حقانیت از میان بردارد. با یورش سبعانه خصم خیره‌سر، راهی دیار انسان‌ساز جبهه شد و در کنار همرزمانش قرار گرفت. در گیرودار جنگ، پیکر پاکش دوبار زخمدار تیر دشمن شد. او که شهادت را افتخار می‌دانست و گمنام بودن را بهترین نوع شهادت در تاریخ 18/8/1361 با اصابت ترکش بر سرش در منطقه «عین خوش» به ابدیت پیوست و همنشین مستان درگاه الهی گشت.

 


سرویس ورزشی-
تداوم موفقیت های فولاد، پیروزی سپاهان در دربی اصفهان و پیروزی تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی مهمترین اتفاقات هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر بود.
در دومین روز از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر روز گذشته 7 دیدار برگزار شد که با رقم خوردن نتایج جالب توجه‌ای همراه بود. در اصفهان و دربی این شهر، تیم سپاهان با یک گل برابر ذوب آهن برنده شد. تنها گل این بازی را امید ابراهیمی در دقیقه 24 از روی یک ضربه کاشته به ثمر رساند. شاگردان کرانچار با این برد 21 امتیازی شدند و با دو پله صعود جای پرسپولیس را در رده دوم جدول رده‌بندی گرفتند. تیم ذوب‌آهن نیز با 12 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.
درکرمان و در نخستین تجربه پرویز مظلومی روی نیمکت مس این تیم با نتیجه 2 بر یک مغلوب گسترش فولاد تبریز شد. نیمه اول این دیدار با یک گل به سود مهمان خاتمه یافته بود. تنها گل این نیمه را ایمان موسوی در دقیقه 33 روی یک ضربه از گوشه راست محوطه جریمه حریف به ثمر رساند. پیش از این اتفاق و در دقیقه 21 مس صاحب یک ضربه پنالتی شده بود که ادینیو آن را از دست داد. در نیمه دوم این بازی نیز بار دیگر تیم گسترش فولاد تبریز به گل رسید. در همان دقیقه نخست این نیمه رسول علیزاده دروازه میزبان را گشود. در ادامه کار میزبان تلاش زیادی به خرج داد تا خود را از این باخت خانگی نجات دهد و تنها یک بار در دقیقه 91 توسط مصطفی شجاعی دروازه حریف را گشود که این گل در تغییر نتیجه تاثیری نداشت تا پرویز مظلومی کار خود را در کرمان با باخت شروع کند. در تبریز، تراکتورسازی با تک گل کریم انصاری فرد از سد نفت تهران گذشت. در این بازی که به دلیل نتایج نه چندان مطلوب تبریزی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار بود شاگردان مجید جلالی با گل دقیقه 8 کریم انصاری فرد از شاگردان یحیی گل‌محمدی پیش افتادند اما در ادامه این دیدار در حالی که هر دو تیم چند موقعیت گلزنی داشتند، هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی خاتمه یافت. این نخستین برد خانگی تراکتورسازی در لیگ برتر بود.
در انزلی فولاد خوزستان با برتری مقابل ملوان، صدرنشینی‌اش را در جدول لیگ برتر تثبیت کرد. دیدار تیم‌های ملوان و فولاد خوزستان با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان فرکی پایان یافت. خوزستانی‌ها که در این دیدار مهمان بودند، با گل‌های مهدی نوری و لوسیانو پریرا در نیمه دوم به برتری رسیدند تا همچنان صدر را در اختیار خود داشته باشند. تک گل ملوان را اسماعیل صمدی در دقایق اضافه نیمه دوم به ثمر رساند. درتهران هم راه آهن پس از هفته ها ناکامی طعم پیروزی را چشید. شاگردان منصور ابراهیم‌زاده که با 5 باخت یکی از تیم‌های ناکام لیگ تا اینجای کار محسوب می‌شدند، در نیمه اول با گل بهنام برزای از داماش پیش افتادند و توانستند تا پایان 90 دقیقه این نتیجه را حفظ کنند. در اهواز تیم فوتبال استقلال خوزستان با گل دیرهنگام بازیکن باتجربه خود صبای قم را در خانه شکست داد. سهراب بختیاری‌زاده مدافع کهنه‌کار استقلال خوزستان، در دقیقه‌ 90 گل برتری این تیم را به ثمر رساند، تا استقلالی‌های اهواز با دوازده امتیاز به رده‌ یازدهم برسند. شاگردان مایلی کهن نیز با تحمل پنجمین شکست فصل خود با سیزده امتیاز در رده‌ نهم باقی ماندند.
برتری پرسپولیس برابر فجر
اما در روز نخست از هفته یازدهم پنجشنبه هفته گذشته پرسپولیس تهران موفق شد فجر سپاسی شیراز را با یک گل شکست دهد. پرسپولیس و فجر در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که سرخپوشان پایتخت در طول هفته گذشته اسیر حاشیه‌های بازی هفته دهم خود با سپاهان بودند و به نظر می‌رسید تمرکز لازم را برای بازی با فجرسپاسی نداشتند. در آن سوی میدان محمود یاوری هم در طول هفته به خوبی تیمش را آماده این دیدار کرده بود. در نیمه نخست این دیدار توپ بیشتر در میانه میدان ضربه خورد و بازی خوبی را از دو تیم شاهد نبودیم. پرسپولیس یک بار در موقعیت آفساید و توسط سیدمهدی سیدصالحی دروازه حریف را گشود و در مرتبه‌ای دیگر نیز ضربه سر همین مهاجم کارساز واقع نشد. در طرف دیگر هم معدنچی با ضربه پای چپ خود در اواخر نیمه نخست دروازه نیلسون را به شدت تهدید کرد. در نیمه دوم پرسپولیس اشتهای بیشتری برای رسیدن به دروازه حریف داشت و چندین بار نیز دروازه حریف را تهدید کرد. در دقیقه 70 این دیدار رضایی فرصت خوبی را برای گشودن دروازه حریف داشت که توپ وی را دروازه‌بان تیم فجرسپاسی دفع کرد. پرسپولیس در دقیقه 82 روی یک ضد حمله به گل رسید. پیام صادقیان به خوبی در میانه میدان به حرکت درآمد و در میان چند بازیکن تیم فجرسپاسی پاس عرضی خوبی را برای سیدصالحی مهیا کرد تا این بازیکن با یک ضربه بغل پای دقیق کار را تمام کند. بعد از این گل تلاش دو تیم تغییری در نتیجه ایجاد نکرد تا پرسپولیس در یک بازی سخت به 3‌امتیاز خانگی دست یابد. لازم به یادآوری است در تنها دیدار باقیمانده هفته یازدهم لیگ برتر تیم های استقلال و سایپا به مصاف یکدیگر می روند.

 


قلعه نویی:رای آقایان اظهر من الشمس و شاهکار بود!
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:رای کمیته انضباطی اظهر من الشمس و این رای آخر در نوع خود شاهکار بود.امیر قلعه نویی در خصوص محرومیت یک جلسه ای خود در لیگ برتر گفت:واقعا برای من جای تعجب دارد که چرا محروم شدم. جلال مرادی خودش آنجا بود و حرف هایی زد که بعد از این حکم متعجب شدم. واقعا خیلی از این موضوع تعجب می کنم و حتما در این خصوص با کفاشیان هم صحبت می کنم ولی در این دو سال اخیر کمیته انضباطی در مورد من عدالت را انجام نداد که اگر این اتفاق می افتاد برای من جای تعجب داشت.اگر عدالت در رابطه با قلعه نویی اجرا شد باید تعجب کنید. تمام حکم‌های این دو سال اخیر را ببینید همه چیز معلوم می شود. این بار باید خدمت کفاشیان بروم. واقعا دیگر شورش در آمده و برای همه مشخص شده که چه اتفاقاتی می‌افتد.این رای آخر هم شاهکار و اظهر من الشمس بود. تازه من شنیده ام که آقایان ناراحت بودند که چرا می توانیم به کمیته استیناف اعتراض کنیم و می خواستند این موضوع را هم منتفی کنند. اتفاقا در این یکی دو روز سوال کردم که آیا جایی هست که به کمیته انضباطی شکایت کنیم؟ که اگر جایی باشد واقعا شکایت می کنم چون شورش را در آورده اند.
سرمربی اسبق استقلال عزادار شد
سرمربی اسبق استقلال در غم از دست دادن برادرش عزادار شد.عبدالرزاق یکی از براداران بزرگ عبدالصمد مرفاوی دو روز پیش جان به جان آفرین تسلیم کرد و خانواده مرفاوی عزادار شدند.
سرویس ورزشی روزنامه کیهان، این ضایعه را به صمد مرفاوی سرمربی اسبق استقلال تسلیت می‌گوید.
حذف 2 کشوردیگر از میزبانی جام ملت‌های آسیا
مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به درخواست میزبانی ایران برای جام ملتهای آسیا در سال 2019 گفت: در ابتدا 12 کشور برای میزبانی اعلام آمادگی کردند که از این میان تنها 7 کشور در زمان مقرر مدارک خود را برای ثبت نام ارسال کردند. در آخرین اخبار بدست آمده، کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها 5 کشور ایران، عربستان، امارات، عمان و تایلند را واجد شرایط دانسته و البته در دو مرحله دیگر هم برای بررسی وضعیت اقدام خواهد کرد. ما امیدواریم با تلاش همه ارکان کشور بتوانیم این میزبانی را اخذ کنیم.
تقدیم پیروزی به هواداران تراکتورسازی
جلالی سرمربی تراکتورسازی پس از برتری تیمش برابر نفت گفت: هواداران واقعا عالی بودند و این پیروزی را تقدیم آن‌ها می‌کنم. بازیکنان را به خوبی حمایت کردند و تیم به این حمایت احتیاج داشت زیرا در فشار بودیم. این پیروزی به ما خیلی کمک کرد و اعتماد به نفس بازیکنان را بالا برد.
فرکی: روی شانس پیروز نشدیم
سرمربی فولاد اعتقاد داشت تیمش با بهره بردن از شانس ملوان را شکست نداد. فرکی در این باره گفت: شانس در فوتبال همیشه وجود دارد ولی ما بازی قابل قبولی را انجام دادیم و اصلا روی شانس برنده بازی نبودیم و حق ما بود که از لحاظ فوتبالی بازی را ببریم.
مشکلات مس از دیدگاه مظلومی
سرمربی مس پس از شکست تیمش برابر فولاد گسترش مشکلات مس را تشریح کرد. مظلومی گفت: تیم مس خیلی کار دارد. هم از نظر روحی و روانی و هم از نظر بدنی به شدت مشکل داریم. ما نیاز به بازیکن و همچنین مربی بدنساز داریم و این مسایل را با مدیرعامل باشگاه درمیان گذاشته‌ام. او باید این مسایل را حل و فصل کند.
حمایت خطیبی از دروازه بان گسترش فولاد
حسین خطیبی پس از پیروزی 2 بر یک مقابل مس کرمان گفت: بازیکنان ما زحمت کشیدند و به پیروزی رسیدند، مس کرمان هم برای سه امتیاز آمده بود اما ما از موقعیت‌های خود نهایت استفاده را بردیم. وی ادامه داد: مس هم روی دروازه ما فشار زیادی آورد اما محسن فروزان دروازه‌بان تیم ما امروز شاهکار بود، او حقش است که به تیم ملی دعوت شود.
عصبانیت گل محمدی از شکست نفت
گل محمدی سرمربی نفت پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی عنوان داشت: از باخت خیلی عصبی شدم موقعیت‌های گلزنی را خیلی راحت از دست دادیم، بعد از گلی که خوردیم حملات زیادی برای جبران ترتیب دادیم و تراکتورسازی ناخواسته عقب کشید، خواسته ما این بود که روی خطاها به گل برسیم اما اگر 20 درصد توپ‌هایمان وارد دروازه می‌شد امروز برنده بودیم.
هشدار مدیرعامل پرسپولیس به دلالان
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از ابتدای حضورش در فوتبال تلاش کرده با فساد در بخش های مختلف این رشته پرطرفدار مبارزه کند، پس از آنکه با بازیکن خردسال و مستعد اردبیلی قرارداد 10 ساله امضا کرد به دلالان و افرادی که به دنبال این بازیکن هستند هشدار داد در صورتیکه بخواهند به اقداماتشان ادامه دهند نام آنها را افشا خواهد کرد.

 


عظیم قیچی‌ساز،قله 8201 متری چوآیو را فتح کرد.
این کوهنورد ایرانی روزپنجشنبه هفته گذشته ساعت هشت صبح به وقت محلی توانست بدون اکسیژن قله 8201 متری چوآیو در تبت چین را فتح کند.عظیم قیچی‌ساز 12 شب از کمپ دو به ارتفاع هفت هزار و 100 متری به سمت قله حرکت کرد و توانست صبح روزپنجشنبه دوازدهمین قله بالای هشت هزار متری خود را فتح کند.قله چوآیو معروف به “الهه فیروزه” در چین قرار دارد. عظیم قیچی‌ساز پس از فتح قله به کمپ دو بازگشت.عظیم قیچی‌ساز با فتح قله چوآیو، نخستین ایرانی لقب گرفت که تا به حال توانسته 12 قله بالای هشت هزار متری جهان را صعود کند. به این ترتیب قیچی‌ساز تنها دو قله شیشاپانگما و لوتسه را پیش‌رو دارد تا به باشگاه کوهنوردان صعود کننده به 14 قله هشت هزار متری جهان بپیوندد.

 


سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه فوق‌العاده این کمیسیون برای بررسی رشوه در فوتبال خبر داد.
به گفته مصطفی افضلی‌فر نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی این جلسه امروز برای بررسی مباحث مرتبط با رشوه در فوتبال و تصمیم‌گیری درباره این موضوع برگزار خواهد شد.سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی همچنین از احتمال تشکیل کمیته بررسی رشوه در فوتبال در این کمیسیون خبر داد.

 


قهرمان وزنه‌برداری المپیک با بیان این که زودتر از این‌ها باید به عیادت سرمربی سابقش می‌رفت، گفت: بیماری کوروش باقری ربطی به اتفاقاتی که در گذشته در تیم ملی افتاد، ندارد.
بهداد سلیمی، پنجشنبه به همراه تعدادی از ملی‌پوشان المپیکی وزنه‌برداری ایران، با حضور در بیمارستان «پیامبران» از کوروش باقری، مربی سابق‌شان عیادت کردند. بهداد سلیمی در این باره بیان کرد: وظیفه‌ام بود که امروز به عیادت کوروش باقری به اینجا بیایم. هر چند زودتر از این‌ها باید می‌آمدم، اما به خاطر مشغله زیاد نتوانستم این کار را انجام دهم. به هر حال اتفاقاتی که در گذشته افتاده، ممکن است در کار وجود داشته باشد و اصلا هیچ ربطی به بیماری آقای باقری ندارد. وقتی باقری بیمار شد، وظیفه‌مان بود به همراه بقیه وزنه‌برداران به عیادت ایشان بیاییم. عکس العمل وی نیز بسیار خوب بود.
درگیری با بهداد سلیمی
اما این عیادت با حاشیه هایی نیز همراه بود. خبرگزاری ایسنا گزارش داد وقتی سلیمی در حال ترک بیمارستان بود یک مربی، به سمت سلیمی حمله ور شد و به صورت وی سیلی زد که منجر به پاره شدن لب قوی‌ترین مرد جهان شد. البته سلیمی با رفتاری پهلوانانه از درگیری اجتناب و بیمارستان را ترک کرد. قهرمان ورزش ایران هیچ گاه تصور این را نمی کرد که نتیجه‌ عیادت از سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری یک سیلی و لبی پاره برای او باشد!

 


*مریم طوسی دونده سرعت ایران در ماده 200 متر بازی‌های کشورهای اسلامی با زمان 23 ثانیه و 72 صدم ثانیه قهرمان شد.او روز پنج شنبه هفته گذشته هم توانسته بود در دوی 100 متر عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
* کاوه موسوی پرتابگر ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با نتیجه ای ضعیف به عنوانی بهتر از پنجمی نرسید.وی با پرتابی به طول 68 متر و یک سانتی‌متر در رده پنجم ایستاد. در این ماده ورزشکاری از مصر با رکورد 77 متر و 73 سانتی‌متر قهرمان شد و پرتابگرانی از کویت و آذربایجان دوم و سوم شدند.
* اسماعیل عبادی ملی پوش کامپوند ایران در فینال رقابت‌های تیراندازی با کمان با نتیجه 145 بر 143 برابر امیر کاظم‌پور، دیگر تیرانداز ایرانی به برتری رسید و ضمن کسب عنوان قهرمانی، نهمین مدال طلای ایران را بدست آورد.امیر کاظم پور نیز مدال نقره این دوره از بازیها را بر گردن آویخت.
* حمزه نکویی در مسابقات رشته کامپوند تیراندازی با کمان به مدال برنز رسید.وی در دیدار رده بندی به مصاف حریفی از اندونزی رفت و موفق شد با نتیجه 140 بر 132 به برتری دست یابد و مدال برنز را آن خود کند.
*مینو عابدی نیز با کسب مدال برنز رشته کامپوند مدال دیگری به کاروان اعزامی ایران در سومین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی اضافه کرد. عابدی در دیدار رده بندی در 5 راند مسابقه سخت و نزدیک با رقیب اندونزیایی به پیروزی رسید و توانست نوزدهمین مدال کاروان ایران را بدست آورد.
* تیم والیبال ب ایران در آخرین دیدار از مرحله گروهی به مصاف کامرون رفت و حریف خود را 3 بر صفر مغلوب کرد.شاگردان حسین معدنی با امتیازهای 25 -17، 25-16 و 25-17 به برتری رسیدند.تیم ملی والیبال ایران با این برد صعود خود را به مرحله‌ نیمه‌نهایی قطعی کرد.
* لیلا رجبی پرتابگر وزنه المپیکی ایران مدال طلای این رقابت ها را آن خود کرد.رجبی با رکورد 17 متر و 2 سانتی متر در حالی قهرمان شد که به دلیل آسیب دیدگی آشیل پایش تنها سه پرتاب از 6 پرتاب خود را انجام داد اما توانست با همین پرتاب ها به مدال طلا برسد.
* محمد ارزنده ملی پوش پرش طول ایران با رکورد 7 متر و 76 سانتی متر نایب قهرمان شد و نشان نقره این رقابتها را از آن خود کرد.

 


تیم ملی والیبال ایران در نخستین روز از هفدهمین دوره رقابت های قهرمانی مردان آسیا به مصاف قزاقستان می رود.
هفدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی مردان آسیا رسما از امروزبه میزبانی کشور امارات آغاز می شود. 24 تیم از گوشه و کنار قاره کهن در شهر دبی امارات گرد هم آمده اند تا قدرت خود را به رخ یکدیگر بکشند.
در این میان تیم ملی والیبال ایران به عنوان قهرمان دوره قبل این مسابقات و نماینده آسیا در لیگ جهانی، مدافع اصلی قهرمانی این رقابت ها به شمار می رود. البته سایر قدرت‌های آسیا نظیر چین و ژاپن و کره جنوبی و استرالیا هم برای کسب مدال طلای آسیا دورخیز کرده اند و مطمئنا شاگردان خولیو ولاسکو کار ساده ای پیش رو نخواهند داشت.خولیو ولاسکو(سرمربی)، خوان سیچلو(مربی) و احمد مساجدی(مربی) و امیر خوش‌خبر(سرپرست) پس از آخرین جلسه تمرینی در تهران اسامی 12 ملی‌پوش را برای شرکت در مسابقه‌های قهرمانی مردان آسیا اعلام کردند. بر این اساس سعید معروف، محمد موسوی، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف، حمزه زرینی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، رحمان داودی، علی مباشری، عادل غلامی و آرمین تشکری ترکیب کاروان ایران در در مسابقات آسیایی تشکیل می دهند.
تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی این مسابقات با تیم های قزاقستان و کویت همگروه است.دور مقدماتی این رقابت ها از شنبه ششم مهرماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد که تیم ملی والیبال ایران در روز نخست (امروز) با قزاقستان و در روز دوم (هفتم مهر) با کویت بازی دارد. ملی پوشان کشورمان روز سوم (هشتم مهر) استراحت خواهند داشت.

 


شورای برون مرزی با اعزام تیم ملی کشتی آزاد به جام بین قاره‌ای خاساویورت روسیه مخالفت کرد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران که به تازگی به مقام قهرمانی رقابت های جهانی مجارستان دست یافته است تصمیم داشت با نفراتی آینده دار در جام بین المللی کشتی آزاد روسیه که به صورت تیم به تیم در خاساویورت برگزار می شود شرکت کند اما با مخالفت شورای برون مرزی این اعزام صورت نخواهد گرفت. قرار بود هزینه اقامت تیم ایران نیز به عهده میزبان باشد.

 


احسان حدادی پس از کسب مدال طلا در بازی‌های کشورهای اسلامی، دیروز به آمریکا ‌رفت.
افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی با تایید این خبر گفت: احسان حدادی برای حضور در فستیوال پرتاب‌ها روزجمعه (دیروز) به آمریکا سفر ‌کرد و قرار است حدود 10 تا 12 روز در آمریکا بماند. پس از آن برای ادامه تمریناتش به تهران بازخواهد گشت.داوری با بیان این که شرایط برای تمرین حدادی در ایران مهیاست و ما با ماساژور او هم قرارداد تنظیم کرده‌ایم، افزود: وی درخواست داده بود که با «مازکوف» ماساژورش که حدود پنج سال در کنار «کیم بوخونسف» حضور داشته قرارداد ببندیم چون او می‌تواند در بعضی از کارهای تکنیکی به حدادی کمک کند اما از سوی دیگر حدادی خواسته بود که قراردادی را هم با «کیم» داشته باشیم تا هر چند وقت یک بار بتواند برای مرور تمریناتش به روسیه سفر کند.
وی در پاسخ به این‌که آیا قراردادی با «کیم» بسته خواهد شد، گفت: این موضوع بستگی به نظر «کیم» مربی دارد. ما پیش از این هم صحبت کرده بودیم که چنین اتفاقی بیفتد. حالا باید این رایزنی‌ها ادامه یابد.داوری درباره‌ صحبت‌های اخیر حدادی و این‌که عنوان کرده مشکلاتش با حضور آقای روحانی برطرف شده است، گفت: همان‌طور که از قبل گفته بودیم ما پی‌گیر مطالبات این قهرمان بودیم و سعی داشتیم، هزینه‌های او را بازگردانیم. حتی در نهایت هم توانستیم نزدیک به 90 میلیون از این هزینه‌ها را در دو بخش پرداخت کنیم. ما برنامه‌های تمرینی حدادی را به کمیته ملی المپیک ارایه کرده‌ایم .

 


رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی از آغاز فصل جدید رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از روز 10 آبان ماه خبر داد.
محمد ابراهیم امامی با بیان این مطلب افزود: پس از برگزاری جلسه با مسئول کمیته اجرایی و مسابقات فدراسیون و پس از بررسی تقویم سال جاری مقرر شد لیگ برتر کشتی از روز 10 آبان ماه آغاز شود.امامی تصریح کرد: با توجه به اینکه فینال لیگ دسته اول کشتی آزاد روز 24 مهرماه برگزار می شود و رقابتهای کشتی ارتشهای جهان را در اوایل آبان ماه در تهران در برنامه داریم این زمان برای شروع لیگ در نظر گرفته شد.وی خاطر نشان کرد: مراسم وزن کشی این رقابتها روز پنجشنبه 9 آبان ماه و مسابقات روز 10 آبان ماه ساعت 16 آغاز می شود و تصمیم ما برگزاری رقابتهای آزاد و فرنگی به صورت همزمان در روزهای جمعه هر هفته است.امامی در پایان گفت: جلسه هماهنگی برای قرعه کشی و گروه بندی این مسابقات نیز ساعت 15 روز 29 مهرماه در محل خانه کشتی تهران برگزار می شود.

 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10