(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 21 آبان 1388- شماره 19510
 

حديث دشت عشق
هفته ششم رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال جدال مدعيان در قزوين و ماهشهر
اخبار كوتاه از فوتبال
تجربه اي كه در نيجريه به دست آمد پشتيباني ضعيف از تيمي كه شگفتي ساز شد
دعوت ازسه بازيكن ايراني به تيم منتخب فوتسال جهان
بازي ديدني دو تيم شمالي درهفته ششم مسابقات فوتبال ليگ دسته اول
نساجي مازندران -داماش گيلان ؛ اوج حساسيت در قائمشهر
خواندني از ورزش ايران



حديث دشت عشق

به ياد سرتيپ پاسدار «محرم آوردگاني احمد نسب»
مرا زيرپاي زوار امام خميني دفن كنيد
شهيد «محرم آوردگاني احمدنسب» درسيزدهم تيرماه 1340 در رباط كريم تهران متولد شد. پس از فوت پدر بزرگوارش در سن 12 سالگي سرپرستي خانواده را برعهده گرفت. به همين دليل شبها تحصيل مي كرد و روزها به كار و فعاليت مشغول بود. بعد از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي به عضويت كميته درآمد و با شروع جنگ تحميلي داوطلبانه به جبهه رفت و در دوران جنگ تحميلي سه بار در مناطق فاو، شلمچه و حلبچه شيميايي شد.
وي در دوران جنگ فرمانده تيپ الحديد بود و در عمليات پاكسازي اشرار در استان سيستان و بلوچستان حضوري فعال داشت. پس از 18 سال رنج و تحمل عارضه شيميايي بالاخره در پنجم شهريورماه سال 1377 در بيمارستان ساسان تهران به درجه رفيع شهادت نايل آمد.
گزيده اي از وصيت نامه شهيد : از دوستان عزيزم مي خواهم كه اگر مسئولين اجازه دادند مرا در زير پاي زوار امام خميني(ره) در بهشت زهرا(س) دفن كنيد و از همكاران و اقوام عزيزم طلب عفو و بخشش دارم. فرزندانم را به خواندن نماز و به جا آوردن روزه ها تاكيد مي كنم و شما را به احترام به بزرگترها توصيه مي نمايم و اينكه هيچ وقت توكل خود را به خداوند و اهل بيت(ع) از دست ندهيد. از شما ملت سلحشور مي خواهم كه رهبر عزيزمان را كه امروز بيش از پيش به ما احتياج دارد تنها نگذاريد.

 



هفته ششم رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال جدال مدعيان در قزوين و ماهشهر

ششمين هفته رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال درحالي امروز (پنج شنبه) برگزار مي شود كه در مهمترين ديدار تيم هاي پتروشيمي بندرامام و شهرداري گرگان در بندرامام به مصاف هم خواهند رفت.
در ادامه رقابت هاي ليگ برتر بسكتبال، 10تيم امروز به مصاف هم خواهند رفت. بدين ترتيب در تهران تيم مهرام ميزبان تيم لوله S.A شيراز خواهد بود.
مهرام در رقابت هاي سال جاري در سايه ستاره هاي داخلي و خارجي خود بدون شكست در صدر جدول رده بندي قرار دارد، اما تيم لوله S.A شيراز در ميانه جدول به سر مي برد. اين تيم مسابقه هفته گذشته اش را نيز به دانشگاه آزاد باخته است. در مجموع تيم مهرام كه اين هفته بدون ستاره هاي خود تمرين كرده است، بازي سختي را نيز مقابل لوله S.A شيراز تجربه خواهد كرد.
صمد نيكخواه بهرامي، مهدي كامراني و حامد آفاق بازيكناني بودند كه به همراه تيم ملي بسكتبال 3 نفره راهي مسابقات داخل سالن آسيا شده بودند كه يك قهرماني ديگر را براي بسكتبال ايران كسب كردند.مصطفي هاشمي از اين موضوع گلايه داشت و حضور 3بازيكن اصلي و تيم ملي را ضروري ندانسته بود.بايد ديد در پايان مسابقات و در صورت نتيجه نگرفتن مهرام سرمربي اين تيم باز هم علت بد بازي كردن را برعهده خواهد گرفت يا اظهارنظر ديگري را خواهد داشت.
در ديگر ديدار حساس اين هفته پتروشيمي ماهشهر بايد رودرروي شهرداري گرگان قرار بگيرد. شهرداري در اين فصل متحول شده و تا پايان هفته پنجم نيز نتايج خوبي را كسب كرده است. شاگردان محمد محمدي ايزدپناه در اين بازي ميهمان هستند و بايد سفري را از شمال كشور به جنوب داشته باشند. دانشگاه آزاد نيز پس از كسب پيروزي هفته گذشته از روحيه خوبي برخوردار است و بايد در قزوين رقابت تنگاتنگي را براي صبا انجام دهند.
در ساير ديدارها ذوب آهن ميزبان تيم قعر جدولي هيئت شهركرد است و توزين در كاشان به مصاف يكي ديگر از تيم هاي ته جدولي يعني پاسارگاد شيراز مي رود.
جدول رده بندي مسابقات ليگ برتر بسكتبال به اين شرح است:
1- پتروشيمي ماهشهر 9 امتياز، 2- مهرام تهران 8امتياز (يك بازي كمتر)، 3- ذوب آهن اصفهان 8امتياز (يك بازي كمتر)، 4- صبامهر قزوين 8امتياز، 5- شهرداري گرگان 7امتياز (يك بازي كمتر) و...

 



اخبار كوتاه از فوتبال

عقيلي در بين 6 بازيكن برتر آسيا
كنفدراسيون فوتبال آسيا اسامي 6 نامزد نهايي براي انتخاب بازيكن سال اين قاره را اعلام كرد كه نام هادي عقيلي نيز در اين فهرست ديده مي شود.
شش نامزد نهايي براي انتخاب بازيكن سال آسيا تا روز 19 آبان درحالي مشخص شد كه براي انتخاب نفر برتر بايد تا زمان آغاز مراسم بهترين هاي سال آسيا در انتظار ماند. در بين 6 بازيكن برتر فعلي تنها نام ايراني، هادي عقيلي مدافع تيم ملي و باشگاه سپاهان است.
در تقويم مسابقات فوتبال كنفدراسيون فوتبال آسيا هنوز روزهاي مسابقات ديگري باقيمانده و البته تا آن روز نمي توان احتمال يك اتفاق يا يك شگفتي را ناديده گرفت.
در هر بازي تحت نظر كنفدراسيون فوتبال آسيا يك نفر به عنوان MVP يا همان بهترين بازيكن ميدان انتخاب مي شود و بنابر مقررات انتخاب بازيكن سال آسياMVP در هر مسابقات ضريب خاصي دارد و در نهايت مي تواند سرنوشت نفر اول را مشخص كند. مراسم بهترين هاي سال آسيا امسال در روز سوم آذرماه در شانگريلا هتل شهر كوالالامپور در مالزي برگزار خواهد شد. نفرات انتخاب شده بر مبناي رنكينگ و انتخاب «بهترين بازيكن مسابقه» در بازيهايAFC و فيفا بوده اند كه نامشان به ترتيب الفباي انگليسي به شرح زير آمده است: 1- فيراس الخطيب (سوريه- العربي/ القادسيه كويت)، 2- هادي عقيلي(ايران- سپاهان ايران)، 3- كنگو ناكامورا (ژاپن- كاوازكي فرونتاله ژاپن)، 4- محمد نور (عربستان- الاتحاد عربستان)، 5- سيد محمد عدنان (بحرين- الخور قطر) و 6- يوشيتو اندو (ژاپن- گامبا اوزاكا ژاپن)
دروازه بان ملي پوش آلمان خودكشي كرد
«روبرت انكه» دروازه بان تيم فوتبال هانوفر 96 روز سه شنبه در برخورد با يك قطار سريع السير جان خود را از دست داد.پليس هانوفر اعلام كرده كه نشانه هاي اوليه بر خودكشي «انكه» دلالت مي كند.استفان ويتكه، سخنگوي پليس، گفت: در ساعت 25:18 وي (انكه) در برخورد با قطار سريع السيري كه از هامبورگ به برمن در حركت بود جان خود را از دست داد. اين قطار با سرعت 160 كيلومتر در ساعت در حركت بود.
يورك نبلونگ، دوست و مشاور اين دروازه بان، اظهار داشت: من تأييد مي كنم كه انكه خودكشي كرده است. جزئيات بيشتري در خصوص اين پرونده را در نشست خبري بيان مي كنم.
انكه 32 ساله هشت بازي ملي در كارنامه داشت و يكي از گزينه ها براي حفاظت از دروازه تيم ملي آلمان در رقابت هاي جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي به حساب مي آمد.فدراسيون فوتبال آلمان در بيانيه اي اعلام كرد: تيم ملي آلمان با شنيدن خبر مرگ روبرت انكه در شوك بزرگي فرورفته است. يواخيم لو و اليور بيرهوف، مربي و مدير تيم ملي آلمان، همگي شوكه شده اند و قادر به سخن گفتن در اين خصوص نيستند.
آنفلوآنزاي نوعA در اردوي تيم پيام خراسان
ايمان نعمت پور و جان دي نگودي دو بازيكن تيم فوتبال پيام خراسان به بيماري آنفلوآنزاي نوعA مبتلا شده اند. اين دو بازيكن در تمرينات پيام حضور ندارند و «نگودي» در هتل در حالت قرنطينه است.علي حنطه سرمربي تيم فوتبال پيام خراسان در آستانه ديدار تيمش مقابل شموشك نوشهر، با بيان اينكه سه نفر از بازيكنان اصلي خود را در اين بازي در اختيار نخواهيم داشت، خاطرنشان كرد: سجاد اميدي، مهدي حسيني و ايمان نعمت پور به همراه جان دي نگودي، بازيكن جديد تيم در اين بازي ما را همراهي نخواهند كرد كه از بين آن ها نعمت پور و جان نگودي دچار آنفلوآنزا شده اند و به خاطر اين كه علايم اوليه آنفلوآنزاي نوعA را داشتند، در تمرينات حضور ندارند و نگودي در هتل در حالت قرنطينه است.
استقبال كم تماشاگران از بازي ايران- ايسلند
تيم ملي فوتبال كشورمان در شرايطي عصر روز سه شنبه در ديداري تداركاتي مقابل تيم ايسلند با تك گل كريم انصاري فرد(54) به پيروزي رسيد كه استقبال 500 نفري تماشاگران در طول تاريخ فوتبال كشورمان از يك ديدار ملي كم نظير و تأسف برانگيز بود. علي كفاشيان در واكنش به اين موضوع گفت: بايد بيشتر بازي كنيم چرا كه معتقدم تماشاگران با ديدن بردهاي تيم كشورشان و به خصوص در ديدارهاي رسمي استقبال بيشتري از مسابقات خواهند كرد. آنها بيشتر تمايل دارند براي بازي با تيم هاي قوي تر به استاديوم بيايند اما خب ايسلند هم تيم نسبتاً قوي اي بود.
وي درباره انتخاب حريفان تداركاتي تيم ايران كه با نظر كادر فني است يا مديريت فدراسيون؟ تصريح كرد: حريفان كاملا با نظر كادر فني انتخاب مي شوند و اگر آنها بازي با تيم هاي قدرتمندي را در دستور كارشان قرار بدهند، حتماً آن بازي تداركاتي را فراهم مي كنيم حتي اگر قطبي بخواهد حاضريم ترتيب يك بازي تداركاتي با تيم ملي اسپانيا را هم بدهيم.

 



تجربه اي كه در نيجريه به دست آمد پشتيباني ضعيف از تيمي كه شگفتي ساز شد

تيم فوتبال زير 17سال كشورمان درحالي با شكست برابر اروگوئه از حضور در جمع 8تيم برتر جام جهاني نوجوانان جهان بازماند كه مشكلات و كمبودهاي پشتيباني اين تيم، نشان داد هنوز تا رسيدن به شرايط ايده آل و حرفه اي راه درازي پيش رو داريم.
يكي از عوامل موفقيت در تيم هاي ورزشي هماهنگي بين تيم فني و تيم پشتيباني است و تجربه نشان داده كه قدرتمند بودن تيم بيروني (پشتيبان) حتي مي تواند نقش پررنگ تري در موفقيت هاي يك تيم داشته باشد.
در تيم زير 17سال ايران كه در جام جهاني نيجريه شركت كرده بود اين نكته مشخص بود كه تيم فني ايران شامل دوستي و همكارانش كاملاً تنها هستند.گرچه مهدي تاج همراه تيم بود ولي نايب رئيس فدراسيون نتوانست با تصميمات به موقع و منطقي كه از خصوصيات اصلي مديريت است، نقش يك تيم بيروني را به خوبي براي نوجوانان ايفا كرده و در نهايت هم اين مسائل نقش پررنگي در وداع زودهنگام تيم ايران از سيزدهمين دوره جام جهاني نوجوانان داشت.در زيربه بخش كوچكي از مشكلاتي اشاره مي كنيم كه ريشه در مشكلات مديريتي در زمان حضور تيم زير 17سال در نيجريه داشت و مانع تداوم موفقيت تيم ايران در اين مسابقات شد.
توجه ناگهاني به تيم جهاني
پس از ناكامي تيم بزرگسالان ايران در راهيابي به جام جهاني، به نظر مي رسيد براي آنكه نگاه هاي مردم و منتقدان از ضعف هاي مديريتي مسئولان فوتبال برداشته شود، ناگهان نبي حذف شد و برخي ديگر از مسئولان بارها در تمرينات اين تيم شركت كردند تا تنها آنها بگويند به اين تيم و فوتبال پايه توجه دارند، ولي به نظر مي رسيد اين حضورها بيشتر جنبه تبليغاتي دارد تا حمايتي!
بدرقه اي در حد تيم هاي محلات!
درحالي كه قرار بود تيم زير 17سال كشورمان ساعت 4بامداد روز 29مهرماه از طريق فرودگاه امام خميني(ره) راهي كشور نيجريه شود، هيچكدام از مسئولان فدراسيون فوتبال به خود زحمت ندادند براي بدرقه اين تيم به فرودگاه بيايند. البته اگر افشين قطبي و دستيارش بيوتر در هتل كمپ تيم هاي ملي اين تيم را بدرقه نمي كردند، تنها تيم جهاني فوتبال ايران بسيار غريبانه و همانند تيمي محلي راهي جام جهاني شود.
اشتباه بزرگي كه ناديده گرفته شد
چه كسي مسئول دريافت رواديد براي بازيكنان نوجوان ايران بود؟ آيا آن فرد نبايد حداقل به زمان انقضاي پاسپورت بازيكنان توجه مي كرد تا در فرودگاه امام خميني(ره) علي گودرزي و مهرداد يگانه، 2 بازيكن اصلي ايران به خاطر پايان زمان پاسپورت از همراهي تيم باز نمانده و با تاخير 48 ساعته و در اوج خستگي خود را به نيجريه برسانند؟
تفاوت ايران با هلندي ها
در سفر تيم زير 17 سال از كالابار به انوگو، كاروان تيم ايران با هلند همسفر بود اما هلندي ها در فرودگاه انوگو با تهديد مقامات فيفا اجازه ندادند كادر فني و بازيكنان خود بيش از اندازه معطل شوند. آنها دقايقي بعد با بهترين اتوبوس راهي هتل محل اقامت شدند و در آنجا هم بهترين اتاق ها به كادر فني و نفرات اين تيم تعلق گرفت اما در عوض مسئولان ايران به عنوان تماشاچي اين اتفاقات را نگاه كرده تا اتوبوس بدون كولر و اتاق هاي طبقه دوم كه اكثر آنها داراي مشكل سرمايشي بود، نصيب كاروان ايران شود.
پاداش هايي كه در حد وعده بود!
نايب قهرماني غرب آسيا و تورنمنت آلاتري، قهرماني در آسيا و تورنمنت روسيه، كسب سهميه جام جهاني و...، ديگر بايد چه كاري براي فوتبال انجام دهيم؛ اما نمي دانيم چرا پاداش هاي ما را نمي دهند. ديگر خسته شديم از بس وعده و وعيد شنيديم.»اين ها بخشي از گلايه هاي بازيكنان نوجوانان است كه هنوز براي آن جوابي پيدا نكرده اند. پس از پيروزي برابر گامبيا قهرمان آفريقا در گام نخست سفير ايران در نيجريه كه همان لحظه با دادن پاداش نقدي، بازيكنان را شاد كرد، مهدي تاج پس از ورود به رختكن بار ديگر وعده پرداخت پاداش را داد، اتفاقي كه شيريني هاي اين پيروزي را براي بازيكنان تلخ كرد.آيا تيمي كه مهمترين افتخار تاريخ فوتبال ايران در مسابقات جهاني را رقم زده است بايد در مجموع هزار دلار (آن هم در 2 مرحله) پاداش دريافت كند؟ پاداشي كه از مبلغ دريافتي بازيكنان تيم بزرگسالان پس از تساوي هاي بي ارزش بين المللي كمتر است. ضمن اينكه آنها هنوز پاداش هاي خود پس از قهرماني در آسيا را دريافت نكرده اند.
لباس هاي رنگ پس داده
اعزام تيم نوجوانان كشورمان آن هم تنها با دو دست پيراهن سفيد و دو دست پيراهن قرمز باعث شد در جلسه هماهنگي بازي ايران با هلند، لباس هاي شسته شده بازيكنان پس از ديدار با گامبيا و جوراب هاي رنگ داده آنها، براي انجام هماهنگي هاي پيش از مسابقه روي ميز قرار داده شود كه اين موضوع باعث شد مسئولان هلندي با حالتي بسيار تمسخر آميز لباس ها و جوراب ها را به هم نشان داده و به اين موضوع بخندند. اين در شرايطي بود كه نبايد فراموش كرد تيم هلند به خاطر دو بازيكن مسلمان تيم خود، گوشت و مرغ هايي با ذبح حلال به نيجريه آورده بود اما ما براي ارزش نهادن به بازيكنان افتخارآفرين خود حتي حاضر نشديم 2 دست لباس اضافي در روزهاي اوليه اردو به آنها بدهيم.
تبعيض ها از بين برود
علي دوستي و همكارانش در تيم نوجوانان دست به كار بزرگي زدند و به اعتراف خود مسئولان فدراسيون فوتبال برگ پرافتخار ديگري بر كارنامه فوتبال ايران افزودند.اما آيا با آنها همان رفتاري مي شود و همان قراردادي بسته مي شود كه با ساير اعضاي كادر فني تيم ها مي شود؟ آيا رقم دريافتي آنها با كادر فني تيم بزرگسالان كه از جام جهاني حذف شده اند، يكي است؟نبايد فراموش كرد كه هنوز پاداش قهرماني تيم زير 17 سال در آسيا پرداخت نشده است، تيمي كه با صراحت مي توان گفت در 2 سال اخير مهمترين و بزرگترين افتخارات فدراسيون جديد را رقم زده است.
اين گزارشي بود كه روز گذشته روي خروجي خبرگزاري مهر قرار گرفت كه جالب توجه بود. اما در خصوص اتفاقات پشت پرده تيم نوجوانان در نيجريه نيز اطلاعاتي در اختيار سرويس ورزشي كيهان قرار گرفته كه طي روزهاي آينده منتشر خواهد شد.

 



دعوت ازسه بازيكن ايراني به تيم منتخب فوتسال جهان

رئيس كميته فوتسال از حضور 3 بازيكن ايراني در مسابقه برزيل و منتخب جهان خبر داد.
تيم هاي فوتسال برزيل و منتخب جهان در روزهاي 6 و 7 دي ماه امسال در برزيل دو ديدار با هم برگزار خواهند كرد. عباس ترابيان رئيس كميته فوتسال با بيان اين خبر افزود: طي مذاكراتي كه با مدير روابط بين الملل كنفدراسيون فوتسال برزيل صورت گرفت مقرر شد تا 2 بازي در روزهاي 6 و 7 دي ماه در برزيل برگزار شود. وي افزود: بر همين اساس وحيد شمسايي، محمد طاهري و مصطفي نظري از ايران در تيم منتخب جهان حضور داشته كه اين تيم با سرمربي آرژانتيني به ميدان خواهد رفت.

 



بازي ديدني دو تيم شمالي درهفته ششم مسابقات فوتبال ليگ دسته اول
نساجي مازندران -داماش گيلان ؛ اوج حساسيت در قائمشهر

هفته ششم مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور درحالي از عصر امروز (پنج شنبه) آغاز مي شود كه تيم هاي صدرنشين گروه هاي دوگانه درديدارهاي خارج از خانه به ميدان مي روند.
هفته ششم رقابتهاي ليگ دسته اول از عصر امروز (پنجشنبه) با برگزاري هفت ديدار ازگروه اول آغاز مي شود. اين هفته شهرداري تبريز، صدرنشين 13 امتيازي جدول رده بندي اين گروه، درجدالي دشوار به مصاف ايرانجوان بوشهر مي رود. شاگردان ميثاقيان براي ماندن در بالاي جدول بايد اين مسابقه را با پيروزي پشت سربگذارند. اختلاف يك امتيازي با صنعت نفت آبادان، تيم دوم جدول حاشيه امنيت مناسبي براي اين تيم نيست و با يك لغزش امكان دارد صدر جدول اين گروه باز هم دستخوش تغيير شود. زردپوشان آباداني اين هفته درخانه ميزبان مس رفسنجان هستند. آنها اميدوارند ايرانجوان تيم شهرداري تبريز را متوقف كند تا خود با پيروزي دراين مسابقه مجدداً به صدرجدول بازگردند.بازيهاي گروه دوم روز جمعه با برگزاري 7 ديدار پيگيري مي شود. در جذاب ترين ديدار اين گروه تيم نساجي قائمشهر در ورزشگاه شهداي ساري پذيراي تيم صدر نشين داماش گيلان خواهد بود. اين دو تيم كه با هدايت نادر دست نشان و فيروز كريمي مدعيان اصلي صعود به ليگ برتر هستند درهفته ششم به هم رسيدند. تقابل دست نشان و كريمي نيز از اتفاقات جالب توجه مسابقه اي است كه بدون شك پرحاشيه و جذاب خواهد بود.تقابل اين دو تيم شمالي درشرايطي كه تيم داماش درصدر جدول قرار دارد و درمقابل تيم نساجي هم شروع چندان خوبي نداشته و درميانه جدول جا خوش كرده است باعث شده تا داماش براي تثبيت جايگاه خود و نساجي براي ارتقاء درجدول با تمام توان خود به ميدان بروند.برنامه كامل بازيهاي هفته ششم مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور به اين شرح است:
پنجشنبه: 21/8/88
¤ صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان (ورزشگاه تختي آبادان)
¤ تربيت يزد- اتكا گلستان (ورزشگاه نصيري يزد)
¤ ايرانجوان بوشهر - شهرداري تبريز (ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر)
¤ شاهين اهواز - پيام مخابرات فارس (ورزشگاه تختي اهواز)
¤ شهرداري بندرعباس - كاوه تهران (ورزشگاه تختي بندرعباس)
¤ داماش لرستان - سپاهان نوين اصفهان(ورزشگاه تختي دورود)
¤ شموشك نوشهر - پيام مشهد (ورزشگاه شهدا نوشهر)
جمعه 22/8/88
¤ فولادنوين اهواز - آلومينيوم هرمزگان (ورزشگاه اختصاصي فولاد )
¤ نساجي قائمشهر -داماش گيلان (ورزشگاه شهداي ساري)
¤ شيرين فراز كرمانشاه-مهركام پارس (ورزشگاه آزادي كرمانشاه)
¤ نفت تهران - مس سرچشمه كرمان (ورزشگاه دانشكده تربيت بدني )
¤ شن سا اراك -كوثر لرستان (ورزشگاه امام خميني (ره) اراك)
¤ برق شيراز - گل گهر سيرجان (ورزشگاه حافظيه شيراز)
¤ گسترش فولاد تبريز- پتروشيمي تبريز (ورزشگاه تختي يزد)

 



خواندني از ورزش ايران

¤ در سومين روز از رقابت هاي هندبال جام باشگاه هاي آسيا در حالي كه قرار بود تيم شهرداري زرند كرمان با تيم الصدقاء لبنان روبه رو شود، اين تيم لبناني از دور رقابت ها كنار كشيد و اعلام انصراف كرد تا تمام ديدارهاي اين تيم با حريفان لغو شود. اين تيم به طور كلي از اين گروه كنار گذاشته شده و اين گروه چهار تيمي خواهد شد. طبق برنامه زمان بندي اين رقابت ها ذوب آهن اصفهان امروز (پنج شنبه) ساعت 15 و 30 دقيقه به وقت محلي به مصاف تيم الحسن اردن مي رود.
¤ اعضاي تيم بسكتبال نوجوانان ايران پس از بازگشت از تورنمنت تداركاتي فيليپين هرگز موفق نشدند چمدان هاي خود را از قسمت تحويل بار فرودگاه امام خميني(ره) دريافت كنند. تيم بسكتبال نوجوانان ايران كه براي حضور در تورنمنتي تداركاتي راهي فيليپين شده بود، عصر روز سه شنبه از طريق شركت هواپيمايي «گالف» با دو پرواز مانيل- منامه و منامه- تهران به كشور بازگشت اما در اتفاقي عجيب، هيچكدام از اعضاي تيم موفق نشدند چمدان هاي خود را تحويل بگيرند.مسئولان فرودگاه امام خميني(ره) در پاسخ به اعتراض دست اندركاران تيم نوجوانان عنوان كردند كه احتمال دارد وسايل آنها در مانيل و يا منامه جا مانده باشد و ظرف سه روز آينده پيگيري هاي نهايي در اين خصوص به عمل مي آيد كه البته پاسخ آنها براي اعضاي تيم بسكتبال نوجوانان قانع كننده نبود.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14