(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 8 آذر 1388- شماره 19523
 

حديث دشت عشق
شكست استقلال و پيروزي، درخشش رحمتي و روز خوب اصفهاني ها
اخبار كوتاه از فوتبال
ال كلاسيكو و تقابل بهترين و گران قيمت ترين بازيكنان جهان جادوي فوتبال در نيوكمپ
رقابت هاي قهرماني بسكتبال آسيا نوجوانان ايران با بدشانسي جام جهاني را از دست دادند
رقابت هاي جام جهاني وزنه برداري عنوان نهمي به ابراهيمي رسيد
خواندني از ورزش ايران



حديث دشت عشق

به ياد شهيد «اسماعيل معصومي»
وداع فراموش نشدني
... چند روز به عيد سال 1361 نمانده بود كه ما براي سال نو آماده مي شديم. ديدم اسماعيل ساك به دست از در منزل وارد شد، براي لحظاتي بهت زده او را نگاه كردم و بسيار خوشحال شدم. مادرم پرسيد، تو كه تازه از مرخصي رفته بودي چطور شد كه دوباره برگشتي، برادرم جواب داد، مادر جان! حمله اي در پيش داريم آمده ام تا شما را ببينم و برگردم و گفت كه دشمن با چه وحشيگري به كشور ما حمله كرده و به هيچ كس رحم نمي كند و ما وظيفه داريم كه در برابر اين ظالمان بايستيم. برادرم سرشار از مهر و محبت بود و بارها ما را به حجاب و پاكدامني و احترام به پدر و مادر سفارش مي كرد. روز وداع با برادرم را هرگز فراموش نمي كنم؛ اسماعيل با همه خداحافظي كرد و براي هميشه از پيش ما رفت. او در منطقه جنگي به نماز و روزه اهميت بسياري مي داد و در گرماي سخت دشت عباس يك ماه قبل از شهادتش روزه گرفته بود. اسماعيل عاشق شهادت بود و بالاخره به آرزوي خود نيز رسيد. روحش شاد. شهيد «اسماعيل معصومي»، سال 1340 متولد شد و در 2/1/1361 در منطقه دشت عباس به شهادت رسيد. هيئت حضرت علي اصغر(ع) امامزاده اسماعيل شناط

 



شكست استقلال و پيروزي، درخشش رحمتي و روز خوب اصفهاني ها سپاهان مقتدرانه قهرمان نيم فصل شد

نهمين دوره مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي ايران در شرايطي پس از وقفه اي 20 روزه از عصر روز جمعه هفته گذشته از سر گرفته شد كه تيم سپاهان با درخشش مهدي رحمتي توانست با شكست پيروزي عنوان قهرماني نيم فصل را از آن خود كند.
هفته هفدهم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر از عصر روز جمعه هفته گذشته با برگزاري شش ديدار در شهرهاي مختلف كشور آغاز شد كه در روز نخست بازيهاي اين هفته پيروزيهاي خارج از خانه ذوب آهن و استقلال اهواز بيش از همه به چشم آمد.
تيم ذوب آهن در حالي كه به علت سفر منصور ابراهيم زاده سرمربي خود به عربستان توسط مجيد صالح هدايت مي شد توانست در انزلي دست به كار بزرگي بزند و با يك گل از سد تيم ملوان بگذرد. در اين ديدار شاگردان احمدزاده كه موقعيتهاي زيادي را براي گلزني از دست دادند در پايان بازي با اعتراض شديد هواداران خود روبرو شدند كه اين موضوع با واكنش سرمربي ملوان و در نهايت به درگيري لفظي احمدزاده با تماشاگران منجر شد.
تيم استيل آذين كه در غياب علي كريمي محروم و نيكبخت واحدي در تهران به مصاف تيم استقلال اهواز رفته بود با شوت استثنايي ميلاد ميداودي تن به شكست يك بر صفر داد تا حميد استيلي و بازيكنانش بهترين فرصت را براي رسيدن به صدر جدول از دست بدهند.
تيم تراكتورسازي كه يكبار ديگر در تبريز از 70 هزار تماشاگر تبريزي سود مي برد به سختي در مصاف با تيم پاس همدان صاحب يك امتياز شد. در اين ديدار كه با تساوي دو - دو به پايان رسيد مهرداد پولادي بازيكن تراكتورسازي در دقيقه سه يك پنالتي را از دست داد.
بازيكنان تراكتورسازي كه به گفته مربي شان با غرور بازي مي كردند تا دقيقه 1+90 هم تا آستانه قبول ششمين شكست پيش رفتند اما در ثانيه هاي پاياني بازي اين ابراهيمي بود كه توانست با شوت فني خود دروازه پاس را باز كند.
گفتني است كه گل دوم پاس در شرايطي از روي نقطه پنالتي بثمر رسيد كه غلام نژاد سه بار ضربه پنالتي را به دستور داور و خطاي بازيكنان دو تيم تكرار كرد.
تيم سايپا كه در چهار مسابقه پاياني خود قبل از تعطيلات نيم فصل شكست خورده بود موفق شد با پيروزي برابر صباي قم به ناكامي هاي خود پايان دهد تا محمد مايلي كهن با آرامش بيشتري در اين تيم به فعاليت بپردازد. در اين ديدار كه اولين تجربه مربيگري رسول كربكندي در تيم صباي قم محسوب مي شد تيم سايپا با دو گل به پيروزي رسيد تا نارنجي پوشان پس از شش هفته طعم پيروزي را بچشند.
در ساير ديدارهاي روز نخست بازيهاي هفته هفدهم تقابل داود مهابادي با تيم سابق خود يعني راه آهن با برتري دو بر يك مقاومت سپاسي به پايان رسيد و تلاش دو تيم جنوبي فولاد خوزستان و شاهين بوشهر هم در اهواز با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
اما ديروز (شنبه) با برگزاري سه ديدار ديگر پرونده بازيهاي هفته هفدهم بسته شد.
در اصفهان تيم سپاهان با برتري برابر پيروزي علاوه بر كسب سه امتياز اين ديدار، عنوان قهرماني نيم فصل را هم بدست آورد.
در اين ديدار كه از ساعت 14 ديروز در ورزشگاه فولادشهر و به قضاوت هدايت ممبيني برگزار شد، تيم سپاهان با نتيجه 2 بر 1 برابر سرخپوشان تهران به پيروزي رسيد.
در نيمه اول اين ديدار كه زير بارش شديد برف برگزار شد ابراهيم توره در دقيقه 26 سپاهان را پيش انداخت. در دقيقه 35 شيث رضايي مدافع و كاپيتان پيروزي به دليل اشتباه و خطاي آشكار بر روي محرم نويدكيا در موقعيتي تك به دروازه، با كارت قرمز داور از زمين اخراج شد.
در نيمه دوم پيروزي علي رغم 10 نفره شدن توانست در دقيقه 65 با ضربه سپهر حيدري به گل تساوي دست پيدا كند. اين تيم حتي فرصت پيروزي 2 بر يك برابر سپاهان را نيز به دست آورد اما عادل كلاه كج در دقيقه 69 ضربه پنالتي را به دستان سيدمهدي رحمتي كوبيد تا اين فرصت را از تيمش بگيرد.
در ادامه اين بازي و در دقيقه 89 ميثاق معمارزاده روي بازيكنان سپاهان مرتكب خطاي پنالتي شد كه هادي عقيلي اين ضربه را به گل برتري سپاهان تبديل كرد. يك دقيقه بعد اين پيروزي بود كه صاحب يك ضربه پنالتي شد اما هادي نوروزي هم مثل كلاه كج نتوانست دروازه سيدمهدي رحمتي را باز كند تا دروازه بان ملي پوش سپاهان در يك روز بياد ماندني دو پنالتي بازيكنان پيروزي را مهار كرده باشد.
در مشهد تيم ابومسلم سرانجام پس از 16 هفته ناكامي، اولين پيروزي را بدست آورد و مقابل مس كرمان با يك گل به برتري دست يافت. اين پيروزي در حالي نصيب سياه جامگان شد كه اين تيم هنوز در بحران مديريتي قرار دارد و نتوانسته مشكلات سرمربي جديد «فرهاد كاظمي» را هم حل كند.
در آخرين ديدار هفته هفدهم نيز تيم استقلال با قبول شكست برابر پيكان قزوين به رده چهارم جدول رده بندي ليگ برتر سقوط كرد. دراين ديدار عصر ديروز با قضاوت خداداد افشاريان در ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد تيم پيكان موفق شد حريف خودرا با نتيجه 3 بر 2 شكست دهد.
در اين ديدار سعيد دقيقي (38)، مجيد خدابنده لو (44) و حميد هدايتي (69) براي پيكان و اميرحسين صادقي (16) و حسين كاظمي (66) براي استقلال گلزني كردند.
در اين ديدار پرحاشيه افشاريان و كمك هايش بارها موردتوهين برخي تماشاگران استقلال قرار گرفتند. در صحنه گل دوم پيكان كمك داور دوم افشاريان در اعلام بيرون رفتن توپ اشتباه كرد و همان توپ به گل تبديل شد.ضمن اينكه درگيري مرفاوي با يكي از اعضاي كادرفني پيكان بين دو نيمه، شعار تعدادي از تماشاگران استقلال عليه واعظي آشتياني كه خواهان بركناري وي بودند و همچنين تشويق امير قلعه نويي در پايان ديدار با پيكان از ديگر مسايل حاشيه اي ديگر در اين ديدار بود. نتايج ساير ديدارهاي هفته هفدهم به اين شرح است:
¤ ملوان بندرانزلي صفر- ذوب آهن اصفهان 1
گل: محمد قاضي (68)
¤ مقاومت سپاسي شيراز 2- راه آهن شهرري يك
گل ها: امين متوسل زاده (5) و شهرام گودرزي (42) براي مقاومت- ميلاد زنيدپور (19) براي راه آهن
¤ تراكتورسازي 2- پاس همدان 2
گل ها: مسعود ابراهيم زاده (28) و محمدحسن ابراهيمي (1+90) براي تراكتور- پوريا غفوري (15) و مجيد غلام نژاد (30- پنالتي) براي پاس
¤ استيل آذين تهران صفر- استقلال اهواز 1
گل: ميلاد ميداوودي (41) براي استقلال اهواز
اخراج: شرفي (56) از استيل آذين- ماهيني (81) از استقلال اهواز
¤ فولاد خوزستان صفر- شاهين بوشهر صفر
¤ سايپا كرج 2- صباي قم صفر
گل ها: مهدي خيري (16) و كريم انصاري فرد (75)
¤ ابومسلم 1- مس كرمان صفر
گل: يونس شاكري (11)

 



اخبار كوتاه از فوتبال

تيم ملي ايران در تورنمنت چهارجانبه قطر
تيم ملي فوتبال ايران در تورنمنت چهارجانبه قطر كه اوايل دي ماه برگزار مي شود، شركت خواهد كرد. اين تورنمنت در راستاي آماده سازي هر چه بهتر تيم ملي در روزهاي 27، 30 دسامبر 2009 و 2 ژانويه 2010 برابر با ششم، هفتم و دوازده دي 88 در قطر برگزار مي شود. براساس اعلام فدراسيون فوتبال قطر، تيم هاي ملي قطر، بوسني و مالي در اين تورنمنت حضور دارند و بازي هاي اين تورنمنت به صورت دوره اي برگزار خواهد شد و همه تيم ها با يكديگر ديدار خواهند داشت. قهرمان اين تورنمنت به صورت امتيازي مشخص مي شود.
جايزه تيم اول در اين گروه 250 هزار دلار، تيم دوم 200 هزار دلار، تيم سوم يكصد هزار دلار و تيم چهارم 50 هزار دلار خواهد بود. با توجه به اينكه سال آينده و درست در چنين روزهايي جام ملت هاي آسيا در قطر برگزار خواهد شد، به نظر مي رسد شركت در اين تورنمنت و برگزاري اردو در قطر با درخواست سرمربي ايران، شبيه سازي خوبي از لحاظ آب و هوايي و آمادگي بازيكنان تيم ملي براي شركت در رقابت هاي جام ملت هاي آسيا باشد.
احمدزاده باز هم تهديد به استعفا كرد
سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي دوري طولاني مدير عامل اين باشگاه را عامل ناكامي تيمش در نخستين ديدار پس از تعطيلات عنوان كرد و گفت: اگر شرايط به همين منوال باشد استعفا مي دهم و مي روم. محمد احمدزاده پس از نخستين شكست خانگي تيمش در ليگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: در زمان تعطيلي ليگ به علت مشكلات جوي و نامساعد بودن زمين نتوانستيم تمرينات خوبي را برگزار و تيم را براي حضور در رقابت هاي ليگ برتر به شكلي مطلوب آماده كنيم كه دليل آنهم نداشتن برنامه براي برگزاري اردو در شهري ديگر بود. وي در ادامه با بيان اينكه مدير عامل مي داند چه بلايي سر تيم آمده است، ادامه داد: آقاي پورنعمت را پس از تعطيلات ليگ تا امروز نديدم و ايشان در زمان غيبت خود هيچ برنامه اي براي تيم نداشتند. در آن مدت هيچكس بالاي سر تيم نبود تا برنامه هاي ما براي آماده سازي تيم به نحو مطلوب اجرايي شود. سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي با بيان اينكه آقايان مي خواهند نفرات خود را به تيم بياورند، تأكيد كرد: اگر چنين مسأله اي وجود دارد بگويند تا من هم استعفا داده و بروم و آقايان بتوانند نفرات خود را به راحتي بياورند.
مس كرمان و راه آهن بازيكنان جديد جذب كردند
تيم هاي مس كرمان و راه آهن شهر ري در آخرين روزهاي نقل و انتقالات نيم فصل به ترتيب حميد عزيززاده مدافع سپاهان و سعيد حلافي مهاجم پيروزي تهران راجذب كردند. با توافق مديران عامل باشگاه هاي سپاهان اصفهان و مس كرمان، حميد عزيززاده مدافع تيم فوتبال سپاهان تا پايان فصل جاري ليگ برتر به جمع نارنجي پوشان كرماني پيوست. همچنين سعيد حلافي مهاجم 19 ساله پيروزي كه پيش از آغاز فصل جاري مسابقات ليگ برتر از تيم صنعت نفت آبادان جدا و به عضويت تيم پيروزي درآمده بود از جمع سرخپوشان تهراني جدا و به صورت قرضي، تا پايان ليگ نهم به تيم راه آهن پيوست.
كفاشيان: بركنار شوم دوباره تعليق مي شويم
رئيس فدراسيون فوتبال با انتقاد نسبت به انتشار برخي شايعات از سوي رسانه هاي رسمي كشور مبني بر بركناري اش از سمت رياست فدراسيون فوتبال از حساسيت فيفا در اين زمينه و خطر تعليق دوباره فوتبال ايران ابراز نگراني كرد. علي كفاشيان با بيان اين مطلب افزود: فيفا طي تماسي با من از بروز شايعاتي در ايران مبني بر بركناري ام از فدراسيون فوتبال ابراز نگراني كرده است. كفاشيان با انتقاد از رئيس سازمان صدا و سيما به جهت درج خبر كذب شايعه بركناري اش در واحد مركزي خبر و سايت برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: ما مديران مي آئيم و مي رويم ولي اين فوتبال است كه هميشه هست و بايد پيشرفت كند و با قدرت به كار خود ادامه دهد. رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به تعليق اخير فدراسيون فوتبال عراق گفت: بايد قبول كنيم كه فيفا همه كشورها را زيرنظر دارد و در واقع كميته اي بصورت ويژه بحث تخطي اعضاي فيفا از قوانين و اساسنامه ها را پيگيري و در صورت بروز هرگونه تخلف در تعليق كشور خاطي درنگ نخواهد كرد. كفاشيان تأكيد كرد: كساني كه به دنبال بركناري من هستند بايد بدانند كه انتخاب رئيس جديد 6 تا 8 ماه طول مي كشد و اين در حالي است كه وقتي من بركنار شوم هيئت رئيسه هم خود به خود از كار بركنار خواهد شد و اين ماجرا يك ماجراي عادي نخواهد بود. وي اضافه كرد: من از صدا و سيما به خاطر انتشار خبر بركناري ام گله دارم و در تماسي كه با ضرغامي داشتم اعلام كردم كه نسبت به درج اين خبر مي بايستي دقت و حساسيت بيشتري صورت مي گرفت. چرا كه در انتشار اين خبر نه منبع خبر مشخص بود و نه اينكه صحت آن از سوي اشخاص بلندپايه سازمان تربيت بدني تأييد شده بود و اين در حالي است كه طي ماه هاي اخير فدراسيون با شايعه بركناري رو به رو بوده است اما زماني كه از اعضاي مجمع سأال شده بود براي بركناري با شما تماس گرفته اند يا نه همه اظهار بي اطلاعي مي كردند.

 



ال كلاسيكو و تقابل بهترين و گران قيمت ترين بازيكنان جهان جادوي فوتبال در نيوكمپ

حساس ترين ديدار باشگاهي در سطح جهان امشب بين تيم هاي بارسلونا و رئال مادريد برگزار خواهد شد و طي آن بهترين و گران ترين بازيكنان دنياي فوتبال به جدال با يكديگر مي پردازند.
اين بازي بزرگ به دلايل مختلف از حساسيت هاي بالايي برخوردار است و پيروزي در آن براي هواداران دو تيم، دسته كمي از قهرماني در ليگ ندارد.
ديدار تيم هاي بارسلونا و رئال مادريد در اين فصل از جذابيت هاي بيشتري برخوردار است و علاوه بر تلاش هر دو تيم براي پيروزي، نبرد ليونل مسي و كريستيانو رونالدو نيز بر زيباي هاي اين بازي اضافه كرده است. رونالدو ستاره پرتغالي رئال مادريد كه با انتقال تابستاني از منچستريونايتد عنوان گرانترين بازيكن تاريخ فوتبال جهان را به خود اختصاص داد، سال گذشته بعنوان بهترين بازيكن اروپا و جهان دست يافت تا در مسير بزرگان فوتبال جهان قرارگيرد. از سوي ديگر اين دو عنوان به احتمال زياد امسال به ليونل مسي ستاره بارسا تعلق خواهد گرفت تا رقابت رونالدو و مسي كه چند سالي است بسيار زيبا و ديدني شده با هيجان بيشتري دنبال شود. رونالدو و مسي كه تا چند روز پيش حضورشان در ال كلاسيكو مشخص نبود، دوران مصدوميت خود را پشت سر گذاشته و هر دو با آمادگي پاي به زمين چمن نيوكمپ خواهند گذاشت تا تواناي هاي خود را نشان دهند. گفتني است در پايان هفته يازدهم لاليگاي اسپانيا مادريدي ها با 28 امتياز صدرنشين هستند و بارسلونا با 27 امتياز اين تيم را تعقيب مي كند.

 



رقابت هاي قهرماني بسكتبال آسيا نوجوانان ايران با بدشانسي جام جهاني را از دست دادند

تيم بسكتبال زير 16 سال كشورمان با پيروزي در ديدار رده بندي مسابقات قهرماني آسيا صاحب مدال برنز شد.
ديدار رده بندي نخستين دوره رقابت هاي بسكتبال زير 16 سال آسيا روز جمعه هفته گذشته در شهر «جوهور باهرو» مالزي برگزار شد. در اين ديدار شاگردان قاسم كياني با نتيجه 83 بر 73 فيليپين را شكست داد و به عنوان سومي دست يافتند.
تيم بسكتبال زير 16 سال آسيا كه با عنوان قهرماني غرب آسيا در اين مسابقات شركت كرده بود با شكست مقابل كره جنوبي (81-82) از صعود به فينال مسابقات و كسب سهميه پيكارهاي جهاني 2010 ايتاليا بازماند.
گفتني است در ديدار نهايي اين رقابت ها تيم چين توانست با غلبه بر كره جنوبي به عنوان قهرماني اين مسابقات دست پيدا كند. با توجه به دو سهميه از آسيا در رقابت هاي جام جهاني نوجوانان تيم هاي چين و كره جنوبي موفق به كسب سهميه جام جهاني از قاره كهن شدند.

 



رقابت هاي جام جهاني وزنه برداري عنوان نهمي به ابراهيمي رسيد

وزنه بردار قزاقستاني در حالي به مدال طلاي دسته 94 كيلوگرم مسابقات جهاني كره دست يافت كه ابراهيمي نماينده كشورمان در اين وزن به جايگاه نهم بسنده كرد.
هشتمين روز از هفتاد و هفتمين دوره مسابقات وزنه برداري بزرگسالان جهان عصر روز جمعه هفته گذشته در سالن «كينتكس» شهر گويانگ كره جنوبي برگزار شد كه طي آن اصغر ابراهيمي نماينده كشورمان در دسته 94 كيلوگرم اين مسابقات به مقام نهم دست يافت.
در اين دسته، ولاديمير سدوف از قزاقستان با مجموع 402 كيلوگرم مدال طلا را از آن خود كرد. وي در يكضرب وزنه 185 كيلوگرمي را بالاي سر برد، در دو ضرب وزنه 217 كيلوگرمي را مهار كرد و با مجموع 402 كيلوگرم عنوان قهرماني را به خود اختصاص داد.
پس از اين وزنه بردار قزاقستاني، نظامي پاشايف از آذربايجان و جايي كيم مين از كره به ترتيب با مجموع 387 و 384 كيلوگرم نايب قهرمان و سوم شدند.
در اين دسته اصغر ابراهيمي از كشورمان با توجه به اينكه در گروه B مسابقات حضور داشت، با مهار وزنه هاي 176 و 200 كيلوگرم و مجموع 376 كيلوگرم به عنوان نهمي بسنده كرد.

 



خواندني از ورزش ايران

¤طي حكمي از سوي حميد سجادي رئيس مركز ورزش قهرماني، احمد عشوري به عنوان مشاور و بازرس معاونت ورزش قهرماني منصوب شد. احمد عشوري پيش از اين مسئوليت نايب رئيسي فدراسيون ورزش هاي همگاني را برعهده داشت. همچنين از سوي رئيس سازمان تربيت بدني، محمد سميعي به عنوان نايب رئيس جديد فدراسيون ورزش هاي سه گانه منصوب شد.
¤مهلت ثبت نام براي انتخابات رياست فدراسيون جودو در شرايطي به پايان رسيد كه برخي از مخالفان فدراسيون قبلي براي رياست دوره آينده ثبت نام كرده اند.
مهلت ثبت نام در شرايطي به پايان رسيد كه به جز عليرضا اميني سرپرست فعلي فدراسيون كه به عنوان اولين فرد ثبت نام كرده بود، ايرج اكبرلو از مسئولان پيشين جودو ارتش، محمد كيهان از اساتيد جودو و مهرداد حسن زاده از روساي قبلي فدراسيون جودو سه نامزدي هستند كه ثبت نام كرده اند. اين سه كانديداي رياست آينده فدراسيون جودو در طول چهار سال گذشته از جمله منتقدان بودند و نقدهاي زيادي براي مديريت اين فدراسيون داشتند. ضمن اينكه آرش ميراسماعيلي دارنده چهار مدال مسابقات جهاني جودو نيز به عنوان يكي از منتقدان عملكرد عليرضا اميني ثبت نام كرده است. موسي رامشين از جودوكاران پيشين به همراه عليرضا مرادي از جودوكاران قديمي از ديگر نفرات ثبت نام كننده به شمار مي روند. انتخابات فدراسيون جودو قرار است روز 12 دي ماه با رقابت 7 كانديداي ثبت نام كننده برگزار شود.
¤عليرضا رحيمي سرپرست فدراسيون هندبال، فرامرز مي آبادي را به عنوان سرپرست و جلال كوزه گري را به عنوان مدير فني تيم ملي بزرگسالان براي مسابقات قهرماني آسيا و انتخابي جهان در لبنان منصوب كرد. گفتني است: «يوري كيديوف» به عنوان سرمربي و «استفان سيدروچك» به عنوان مربي در تيم ملي بزرگسالان فعاليت مي كنند. مي آبادي پنج ماه پيش هم زماني كه تيم ملي جوانان قصد اعزام به مسابقات جهاني مصر را داشت به يك باره از سوي رحيمي به عنوان سرپرست اين تيم منصوب شد. اين در حالي است كه مي آبادي (رئيس هيات اصفهان) در اصفهان است و اردوهاي تيم بزرگسالان در تهران برگزار مي شود.

 

(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14