(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 27 بهمن 1388- شماره 19583
 

حديث دشت عشق
نخستين قهرماني جام جهاني براي شاگردان بنا ايران بر بام كشتي فرنگي جهان
اخبار كوتاه از فوتبال
جام ملت هاي آسيا - لبنان شكست تيم ملي هندبال مقابل عربستان و قطر
پلي آف ليگ برتر بسكتبال خيز مدعيان براي فيناليست شدن
هفته هجدهم ليگ برتر واليبال شكست خانگي كاله، تثبيت صدرنشيني پيكان
كشتي جام ياشار دوغو تركيه عنوان نايب قهرماني براي آزادكاران كشورمان
خواندني از ورزش ايران



حديث دشت عشق

به ياد شهيد «سيد حسين اكرامي»
گلوله در ادب عاشقانه پيك خداست
شهيد «حسين اكرامي» فرزند سيد حجي و خديجه، در ديماه 1346 در بخش كاخك از توابع گناباد چشم باز كرد و در خانواده اي مذهبي و كشاورز پرورش يافت.براي فراگيري قرآن به مكتب خانه رفت و قرآن را تا حدودي آموخت. در سن 7 سالگي وارد دبستان شد و تحصيلاتش را تا اخذ مدرك سيكل ادامه داد و داراي وضعيت درسي متوسطي بود و به امور كشاورزي علاقه داشت. و در كنار درس در كارهاي بنايي و نانوايي به پدر كمك مي كرد.
سيدحسين در عين نشاط و شور كودكانه آرام و دوست داشتني بود. از همه افراد خانواده اش صبورتر و خوش خلق تر بود. جواني باايمان و خونگرم، متواضع، دلسوز و مسئوليت پذير، كه رفتارش زبانزد بستگان و همسايگان بود و مردم او را دوست داشتند. حسين كارهايي بزرگتر از سنش انجام مي داد و در فعاليتهاي جمعي، با توجه به سني كه داشت، بسيار با مديريت عمل مي نمود.همزمان با آغاز جنگ تحميلي، درصدد برآمد كه در جبهه حضور يابد. پدرش مي گويد «چون سنش براي جبهه كم بود، براي اين منظور از كفش پاشنه بلند و كلاه استفاده كرد تا بزرگسال جلوه كند. به او گفتم درسهايت را بخوان، گفت نه، مي خواهم از همه زودتر به جبهه بروم» و از همه زودتر رفت و اولين شهيدكاخك هم شد.حسين دوره آموزشي را به مدت 45 روز در كاشمر گذرانده بود. مسئوليت هاي او در جبهه، خمپاره اندازي و آرپي جي زني بود. او در عمليات والفجر يك در منطقه شرهاني به فيض عظيم شهادت نايل شد.

 



نخستين قهرماني جام جهاني براي شاگردان بنا ايران بر بام كشتي فرنگي جهان

تيم ملي كشتي فرنگي ايران براي اولين بار به مقام قهرماني جام جهاني رسيد.
در پايان اين رقابت ها كه در شهر ايروان ارمنستان برگزار شد، تيم ملي كشتي فرنگي ايران در فينال مقابل تركيه قرار گرفت كه با كسب پيروزي چهار بر سه به مقام قهرماني رسيد. اين پيروزي در حالي رقم خورد كه تيم ملي تركيه به عنوان قهرمان سال 2009 مسابقات جهاني دانمارك با تمام كشتي گيران نامدارش به ايروان آمده بود اما مقابل تيم يكدست و جوان محمد بنا زانو زد. اين براي اولين بار بود كه ايران در جام جهاني به مقام قهرماني مي رسيد.
ايران در مرحله مقدماتي نيز موفق شده بود كوبا، نورديك ( تيم منتخب دانمارك و سوئد) و ارمنستان ميزبان مسابقات را شكست دهد.نتايج كامل مسابقات ايران به ترتيب زير است:
دور اول: ايران 4- كوبا3
55 كيلوگرم: محمد فقيري 1- گوستاوو بالارت 2
60كيلوگرم: اميد نوروزي 5- مايكل آناخه صفر
66كيلوگرم: سعيد عبدولي 3- الكساندر كاسال صفر
74كيلوگرم: حميد ريحاني 1- مايلي كونسگرا 2
84كيلوگرم: طالب نعمت پور 3- پابلو شوري 1
96 كيلوگرم: بابك قرباني 2- ياسماني لوگو كابررا صفر
120 كيلوگرم: بشير باباجان زاده 2- ياسماني آكوستا 4
دور دوم: ايران 6- نورديك 1
55 كيلوگرم: محمد فقيري 7- اميل ساندبرگ (دانمارك) صفر
60 كيلوگرم: اميد نوروزي 3- فردريك بيرهاوس (دانمارك) صفر
66 كيلوگرم: سعيد عبدولي 6- ماتياس گانتر (سوئد) صفر
74كيلوگرم: حميد ريحاني صفر - مارك مادسن (دانمارك)8
84 كيلوگرم: طالب نعمت پور 6- جيم پترسون (سوئد)صفر
96 كيلوگرم: بابك قرباني حريف نداشت.
120 كيلوگرم: بشير باباجان زاده 4- يوهان اورن (سوئد) صفر
سرگروهي: ايران 4- ارمنستان3
55 كيلوگرم: محمد فقيري صفر - رومن آمويان 5
60 كيلوگرم: اميد نوروزي 6- واهان جوهريان 1
66 كيلوگرم: سعيد عبدولي 2- آرمن آديكيان صفر
74 كيلوگرم: حميد ريحاني 1- آرسن جلفالكيان 4
84 كيلوگرم: حبيب الله اخلاقي 2- دنيس فوروف صفر
96 كيلوگرم: اميرعلي اكبري 2- آرمن گيقاميان صفر
120 كيلوگرم: بشير باباجان زاده صفر - يوري پاتريكف 3
فينال: ايران 4- تركيه 3
55 كيلوگرم: محمد فقيري 8- ارهان كاراكوش صفر
60 كيلوگرم: اميد نوروزي 5- رحمان بيلچي 1
66 كيلوگرم: سعيد عبدولي 7- رفيق عيوض اوغلو صفر
74 كيلوگرم: حميد ريحاني 3- سلجوق جبي 5
84 كيلوگرم: حبيب الله اخلاقي صفر - نظمي آولوجا 3
96 كيلوگرم: اميرعلي اكبري 4- احمد تاج ييلديز1
120 كيلوگرم: بشير باباجان زاده صفر- رضا كايالپ 2
ملي پوشان بامداد چهارشنبه در تهران
تيم ملي كشتي فرنگي ايران قهرمان رقابتهاي جام جهاني ارمنستان بامداد چهارشنبه وارد تهران مي شود.
فرنگي كاران كشورمان كه براي نخستين بار قهرمان جام جهاني كشتي فرنگي شدند، ساعت 2 بامداد روز چهارشنبه 27 بهمن ماه از طريق فرودگاه امام خميني (ره) وارد تهران مي شوند.رقابتهاي جام جهاني كشتي فرنگي روزهاي 24 و 25 بهمن ماه و با حضور هشت تيم برتر جهان در شهر ايروان ارمنستان برگزار شد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

بكهام مقابل منچستر ، بن زما برابر ليون
دور رفت از مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاري دو ديدار پيگيري مي شود. در دو ديدار حساس امشب از دور رفت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، ميلان ايتاليا در زمين خود پذيراي منچستريونايتد انگليس است. در ديگر ديدار ليون فرانسه به مصاف رئال مادريد اسپانيا مي رود. اتكينسون انگليسي داور ديدار ليون و رئال مادريد است و قضاوت ديدار حساس ميلان و مچستريونايتد نيز به عهده بركرنسا پرتغالي است. مهمترين اخبار مربوط به اين دو ديدار حساس حول محور حضور احتمالي بن زما در لباس رئال مادريد برابر تيم سابق خود ليون بوده و همچنين خبر درخشش بكام در لباس ميلان برابر تيم سابق خود منچستر يونايتد خودنمايي مي كند.
استعفاي احمدزاده از استقلال اهواز
محمد احمدزاده كمتر از يك هفته پس از قبول مسئوليت تيم فوتبال استقلال اهواز از سمت خود در اين تيم آبي پوش خوزستاني كناره گيري كرد. احمدزاده كه روز جمعه هفته گذشته رسماً به عنوان سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز معرفي شده و از روز يكشنبه هفته جاري هدايت اين تيم را برعهده گرفته بود از سمت خود در جمع آبي پوشان خوزستاني كناره گيري كرد. تيم فوتبال استقلال اهواز فصل جاري مسابقات ليگ برتر را با هدايت خداداد عزيزي آغاز كرد، در ادامه مجيد باقري نيا مسئوليت اين تيم را برعهده گرفت و در نهايت مسئوليت فني آبي پوشان اهوازي به محمد احمدزاده سپرده شد.
قهرماني فولاد ماهان سپاهان در ليگ فوتسال
تيم فولاد ماهان سپاهان در فاصله دو هفته به پايان رقابت هاي ليگ برتر فوتسال به عنوان قهرماني دست پيدا كرد. هفته بيست و چهارم مسابقات فوتسال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با برگزاري هفت ديدار پيگيري شد كه در يكي از اين ديدارها، فولاد ماهان سپاهان با نتيجه 2 بر 2 در زمين صدراي شيراز متوقف شد اما با توجه به شكست شهيد منصوري مقابل ملي حفاري، در فاصله دو هفته به پايان اين رقابت ها، جشن قهرماني را برپا كرد.
ذوب آهن خواستار تمديد قرارداد ابراهيم زاده
مديرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: از آنجايي كه به پايان مسابقات ليگ نزديك مي شويم و به خاطر شرايط حساس تيم بهتر ديديم تا يكسري تصميمات مناسبي را براي آينده اين تيم بگيريم و با موافقت هيأت مديره باشگاه از منصور ابراهيم زاده خواستيم تا برنامه سه ساله اي را براي ادامه كار به باشگاه بدهد. وي در پاسخ به اين سأال كه بهتر نبود تا پايان مسابقات و مشخص شدن نتايج ذوب آهن صبر مي كرديد و سپس اقدام به تمديد قرارداد ابراهيم زاده مي كرديد، اظهار داشت: ابراهيم زاده مربي اخلاق گرايي است كه از لحاظ فني در فوتبال ايران جزو سه مربي برتر مي باشد. ضمن آنكه اگر ثبات در سكان رهبري يك تيم باشد آن تيم به طور حتم موفق خواهد شد. پس بدون شك ابراهيم زاده بهترين گزينه براي ذوب آهن بود.
برپايي مجدد اردوي تيم فوتبال اميد در تركيه
علي كفاشيان در خصوص لغو اردوي تيم اميد در تركيه اظهار داشت: براي خروج بازيكنان از ايران مداركي لازم است كه بايد آن را آماده كرد. محمد فنايي؛ سرپرست تيم با تلاش زياد نتوانست به موقع آن را تهيه كند و اين موضوع باعث به عقب افتادن اردو شد. وي ادامه داد: با وجود عدم آمادگي رواديد ملي پوشان، اردوي تركيه را لغو نكرده ايم و درصدد اين هستيم تا با انجام هماهنگي هاي لازم، در اولين فرصت اين اردو را برگزار كنيم.
بازگشت جباري و بيك زاده به تمرينات استقلال
دو بازيكن مصدوم استقلال به تمرينات اين تيم بازگشتند. استقلال كه خود را براي ديدار روز چهارشنبه مقابل مس كرمان آماده مي كند پس از مدت ها مجتبي جباري را در تمرينات ديد. اين بازيكن كه در ابتداي فصل دچار آسيب ديدگي شده بود از روز جمعه در تمرينات استقلال حاضر شد و به صورت انفرادي تمرين كرد. هاشم بيك زاده ديگر بازيكن استقلال كه مدتي از ميادين فوتبال دور بود از روز جمعه در تمرينات تيمش شركت كرد.
اردوي پيروزي در امارات
با توجه به هماهنگي هاي انجام شده تيم پيروزي از تاريخ 29 اسفند سال جاري تا سوم فروردين سال آينده در تعطيلات نوروزي به سر مي برد و پس از آن به مدت يك هفته در اردويي در امارات شركت خواهد كرد. سرخپوشان در اين اردو قرار است دو بازي تداركاتي با تيم هاي اماراتي انجام دهند.دايي ضمن تأييد خبر فوق گفت: اگر اتفاق خاصي رخ ندهد سوم فروردين عازم امارات خواهيم شد تا با يك برنامه ويژه براي بازي هاي سال آينده، خودمان را آماده مي كنيم.
كاظميان همبازي عنايتي و زارع شد
جواد كاظميان به عنوان سومين بازيكن ايراني به تيم الامارات پيوست تا در كنار رضا عنايتي و مازيار زارع در ادامه رقابت هاي ليگ برتر امارات اين تيم را همراهي كند. كاظميان كه اول فصل در تيم عجمان حضور داشت پس از نيم فصل خواستار جدايي از اين تيم شد و پس از بررسي پيشنهاداتي كه از تيم هاي الشارجه، الظفره و الامارات داشت به تيم الامارات پيوست.

 



جام ملت هاي آسيا - لبنان شكست تيم ملي هندبال مقابل عربستان و قطر

تيم ملي هندبال بزرگسالان ايران مغلوب قطر شد.
در دومين ديدار از مرحله دوم چهاردهمين دوره مسابقه هاي هندبال جام ملت هاي آسيا در لبنان تيم ملي ايران به مصاف قطر رفت كه با نتيجه نزديك 22 بر 21 مغلوب حريف خود شد.
اين ديدار در نيمه نخست 11 بر 11 مساوي به پايان رسيده بود. ملي پوشان ايران در اين ديدار بويژه در نيمه دوم موقعيت هاي تك به تك زيادي را از دست دادند. اشتباهات فردي نيز از جمله مواردي بود كه بازيكنان زياد آن را تكرار كردند تا تيم ملي به نتيجه دلخواه خود نرسد. البته برخي بازيكنان هم اشتباهاتي ابتدايي داشتند به طور مثال يك بازيكن ايران در حالي كه چهار ثانيه از پايان دو دقيقه محروميتش باقي مانده بود وارد زمين شد كه اين مسئله از ديد ناظر فدراسيون جهاني مخفي نماند و او بلافاصله بازي را متوقف و اين بازيكن را دو دقيقه ديگر محروم كرد تا تيم ايران با يك بازيكن كمتر مسابقه بدهد.
ملي پوشان ايران در نخستين ديدار خود در اين مرحله هم مغلوب عربستان شده بودند. اين شكست ايران در حالي رقم خورد كه عربستاني ها با نتيجه 28 بر 26 ژاپن را شكست دادند. با توجه به برگزاري دور دوم و اينكه هر تيمي دو بازي انجام داده است. در اين گروه عربستاني ها با 4 امتياز صدرنشين هستند، ژاپن و قطر با 2 امتياز و به خاطر تفاضل گل در مكان هاي دوم و سوم قرار دارند. ايران هم بدون امتياز در مكان چهارم قرار دارد.با اين نتايج شرايط راهيابي تيم ايران به جمع چهار تيم پاياني باز هم به بازي آخر و اما و اگرهاي آن رسيد.تيم ملي ايران در آخرين ديدار خود در دور دوم مسابقه هاي هندبال جام ملت هاي آسيا ساعت 30:21 دوشنبه به وقت تهران به مصاف ژاپن رفت

 



پلي آف ليگ برتر بسكتبال خيز مدعيان براي فيناليست شدن

ديدار تيم هاي بسكتبال مهرام مقابل صبامهر و پتروشيمي با ذوب آهن در حالت عادي هم هيجان انگيز است چه رسد به اينكه جدال امروز آنها در مرحله پلي آف مسابقات بسكتبال ليگ برتر و براي رسيدن به فينال بازي ها برگزار شود.
بيستمين دوره مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور سه شنبه با برگزاري 4 ديدار وارد مرحله پلي آف مي شود. مرحله اي كه به صورت 2 از 3 برگزار مي شود تا تعيين كند شانس قهرماني امسال از آن چه تيم هايي خواهد بود.
مهرام تهران، ذوب آهن اصفهان، صبامهر قزوين و پتروشيمي بندرامام؛ اينها تيم هاي اول تا چهارم فصل گذشته رقابت هاي باشگاهي بسكتبال هستند كه در پايان ديدارهاي دوره اي (رفت و برگشت) امسال هم حضور خود را در جمع 4 تيم برتر قطعي كردند اما اينكه در پايان كدام رده جدول براي كداميك از اين تيم ها شود، آن مجهول جديدي است كه ادامه رقابت ميان اين چهارم تيم در بيستمين دوره مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور را جذاب مي كند.
پتروشيمي -ذوب آهن
بسكتباليست هاي ماهشهري فردا در سالن شهرك بعثت ميزباني شاگردان مربي به نام فرزاد كوهيان هستند كه داشتن تيمي يكدست، جنگنده و هماهنگ را بزرگترين برگ برنده خود براي رويارويي مقابل هر تيمي مي داند.
ماهشهري ها ليگ امسال را با «نناد كردزيچ» شروع كردند اما با نوسانات زياد و با هدايت محمد كسايي پور و همياري صفاعلي كماليان (مديرفني) بود كه موفق به حضور در رقابت هاي پلي آف شدند. در مقابل اصفهاني ها با طي كردن روندي يكنواخت كه البته متحمل شدن سه شكست آنها را تا حدي از اين حالت خارج كرد به پلي آف رسيدند. اما اين دليلي بر اين نيست كه بازيكنان ذوب آهن شانس خود را براي فيناليست شدن بيشتر از حريف ميزبان بدانند. چه بسا به همين دليل هم بود كه آنها بازي در خانه حريف را براي ديدار اول پلي آف انتخاب كردند تا اگر هم قرار به جبران در ديدار دوم است، آن را در خانه و در كنار تماشاگران خودي انجام دهند.
صبامهر-مهرام
تقابل شاگردان مهران شاهين طبع و مصطفي هاشمي هميشه و در هر شرايطي غيرقابل پيش بيني است حتي اگر دو ديدار اخير شاگردان آنها به پيروزي مطلق يكي و شكست ديگري منجر شده باشد.
درست است كه قزويني ها هر دو ديدار رقابت هاي دوره اي امسال را به مهرام واگذار كردند، اما اين هيچ تاثيري بر رويارويي دوباره آنها در ليگ 88 نگذاشته جز تقويت انگيزه ها. چرا كه شكست در اين مرحله (به صورت 2 از 3) يعني گذشتن از يك قهرماني ديگر. پس سومين تقابل صبامهر و مهرام در ليگ جاري مثل هميشه برگزار مي شود. غير قابل پيش بيني.
برنامه ديدارهاي مرحله پلي آف رقابت هاي بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
رده هاي اول تا چهارم:
¤ پتروشيمي بندرامام-ذوب آهن اصفهان (ساعت 16- سالن شهرك بعثت)
¤ صبا مهر قزوين-مهرام تهران (ساعت 16-سالن شهيد بابايي قزوين)
رده هاي پنجم تا هشتم:
¤ لوله a.s شيراز -دانشگاه آزاد (ساعت 16-خانه بسكتبال شيراز)
¤ شهرداري گرگان- توزين الكتريك كاشان (ساعت 16- سالن امام علي(ع) گرگان)

 



هفته هجدهم ليگ برتر واليبال شكست خانگي كاله، تثبيت صدرنشيني پيكان

اولين هفته از مرحله برگشت مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با پيروزي تيم هاي سايپا، جواهري گنبد، داماش گيلان، پيكان تهران، سنگ آهن بافق يزد، برق كرمان، پرسپوليس تهران و تثبيت صدرنشيني خودروسازان همراه بود.
در چارچوب اين هفته از رقابت ها كه چهارشنبه هفته گذشته در تهران و ساير شهرستان ها پيگيري شد، تيم سايپا در خانه واليبال، حريف سيرجاني خود را شكست داد.
جواهري بازرگاني گنبد در همين سالن، ميزبان خود يعني بانك كشاورزي را از پيش رو برداشت. در نخستين ديدار برگزار شده در خانه واليبال نيز پرسپوليس در سه گيم متوالي مقابل ارتعاشات صنعتي ايرانيان صاحب برتري شد.
پس از اين بازي بود كه با حضور مسئولان فدراسيون واليبال و برخي از چهره هاي ورزشي از ابراهيم نعمتي داور پيشكسوت واليبال تجليل شد.
در ساير ديدارهاي برگزار شده از هفته نخست مرحله برگشت مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور شاگردان مصطفي كارخانه در سالن شهرك بعثت بندر امام مقابل داماش گيلان تن به شكست دادند.
ديگر ديدار مهم اين هفته در آمل برگزار شد كه به پيروزي خودروسازان مقابل كاله انجاميد. بازيكنان پيكان با كسب اين پيروزي صدرنشيني خود در جدول رده بندي را تثبيت كردند.نتيجه كامل ديدارهاي برگزار شده در هفته اول از مرحله برگشت رقابت هاي ليگ برتر واليبال به شرح زير است:
¤ پيروزي 3 - ارتعاشات صنعتي صفر
¤ سايپا 3 - گل گهر سيرجان يك
¤ بانك كشاورزي 2 - جواهري بازرگاني گنبد 3
¤ پتروشيمي بندر امام يك - داماش گيلان 3
¤ كاله آمل 2 - پيكان تهران 3
¤ اروميه صفر - سنگ آهن بافق يزد 3
¤ برق كرمان 3 - خراسان رضوي 2
جدول رده بندي
1- پيكان تهران (28 امتياز)
2- داماش گيلان (28 امتياز)
3- سايپاي تهران (26 امتياز) و...

 



كشتي جام ياشار دوغو تركيه عنوان نايب قهرماني براي آزادكاران كشورمان

تيم منتخب كشتي آزاد ايران با كسب يك مدال طلا، يك نقره، و 3 برنز به مقام نايب قهرماني رقابتهاي بين المللي جام ياشار دوغو تركيه دست يافت.
در روز پاياني رقابت هاي كشتي آزاد جام ياشار دوغو تركيه، مصطفي حسين خاني كشتي گير وزن 66 كيلوگرم كشورمان در دو ديدار كشتي گيراني از تركيه و روسيه را شكست داد ولي مقابل حريف كانادايي مغلوب شد و به گروه بازنده ها رفت. حسين خاني در گروه بازنده ها با شكست كشتي گيراني از مغولستان و تركيه صاحب مدال برنز شد. در همين وزن مهران نصيري از دور رقابت ها كنار رفت.در وزن 96 كيلوگرم اباذر اسلامي كه كشتي گيراني از سوريه و گرجستان را شكست داده بود و مقابل حريف تركيه اي مغلوب شده بود در گروه بازنده ها ابتدا كشتي گيري از قزاقستان را شكست داد ولي در ديدار رده بندي در سه تايم مغلوب كشتي گير كشور ميزبان شد و به مقام پنجم رسيد. در همين وزن عرفان اميري از كسب مدال باز ماند.در پايان اين رقابت ها تيم ايران با كسب يك مدال طلا توسط محمدرضا آذرشكيب در وزن 120 كيلوگرم، يك مدال نقره توسط سعيد احمدي در وزن 60 كيلوگرم و سه مدال برنز توسط فرزان بهرامي، مصطفي حسين خاني و سعيد رياحي در اوزان 55، 66 و 74 با كسب 55 امتياز نايب قهرمان شد. تيم آذربايجان با 66 امتياز اول شد و تيم تركيه نيز با 53 امتياز پس از تيم ايران به مقام سوم دست يافت.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني كشورمان صبح يكشنبه با ژاك روگ رئيس كميته بين المللي المپيك ديدار و گفت وگو كرد. علي سعيدلو در حاشيه برگزاري المپيك زمستاني 2010، با ژاك روگ رئيس كميته بين المللي المپيك ديدار و در موارد مختلف و هماهنگي بيشتر ايران با كميته بين المللي المپيك به گفت وگو پرداخت.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14