(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 4 اسفند 1388- شماره 19589
 

حديث دشت عشق
آغاز ليگ قهرمانان آسيا كار سخت ذوب آهن و فرصت استقلال در عربستان
اخبار كوتاه از فوتبال
مشحون: اجازه نمي دهيم فضا كثيف شود شاهين طبع : در بسكتبال ايران پرونده سازي مي شود
افرادي براي دوپينگ وزنه برداران خط داده اند! رضازاده: تلاش مي كنيم «علي حسيني» محروم نشود
يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مدافع عنوان قهرماني ميهمان اشتوتگارت



حديث دشت عشق

به ياد شهيد «محمد دماوندي پور»
سرباز رشيد لشكر اسلام
شهيد «محمد دماوندي پور» فرزند ابوالحسن در 21 فروردين سال 1338 در شهرستان كرج در يك خانواده مذهبي پا به عرصه وجود نهاد. محمد دوساله بود كه خانواده اش عازم تهران شدند. محمد به اتفاق پدر در مكتب امام حسين(ع) و اهل بيت عصمت و طهارت رشد مي نمود هرچه كه بزرگتر مي شد عشق او به خدا و مكتب اولياء خدا بيشتر مي شد. جواني پاك و چهره اي معصوم و لباني متبسم داشت. او هميشه سعي مي كرد كه دوستاني در خط مكتب امام حسين داشته باشد. شب هاي جمعه در دعاي كميل و ندبه مهديه تهران كه در آن موقع آقاي كافي بود شركت مي كرد و تا صبح درمهديه يا مهدي يامهدي مي كرد. قلبي رئوف و دلي نازك داشت. پيش از انقلاب در اكثر درگيري ها و جنگ هاي خياباني شركت مستقيم داشت. او حتي در 17 شهريور خونين در جمع تظاهركنندگان بود و معجزه آسا جان سالم به در برد. او غمخوار ستم ديدگان و دشمن سرسخت ستمگران بود. محمد يكي از بنيان گذاران هيئت جوانان ولي عصر نازي آباد بود. بعد ازپيروزي انقلاب، محمد به عنوان پاسداري از انقلاب ملت ايران تا صبح در خيابانها كشيك مي داد. بدون دستمزد در سرما و گرما از انقلاب پاسداري مي كرد و با ضدانقلابيون داخلي مبارزه مي كرد. تا اين كه محمد وارد خدمت مقدس سربازي شد. دوره آموزشي را در بيرجند به پايان رساند و در قسمت توپخانه مشغول نبرد با صداميان كافر شد. از شجاعت و دلاوريها و حماسه اين شهيد عزيز داستانها به يادگارمانده كه مجال نوشتن نيست روح بلندپرواز او لحظه اي آرام و قرار نداشت. براي رودر رويي با دشمن وارد لشكر 77 خراسان شد و مسئوليت آرپي جي زدن را به عهده گرفت و درچندين عمليات شركت كرد. به قول دوستان و هم سنگرانش محمد كوهي از استقامت و شجاعت بود. در ميدان نبرد آني از ياد خدا غافل نبود.در سنگر هم قرآن و نهج البلاغه را فراموش نمي كرد. درنامه هايي كه مي فرستاد مي نوشت: امام عزيز! اگر هزار بار كشته شوم و باز زنده شوم از مكتب تو كه همان مكتب امام حسين(ع) مي باشد. دست برنخواهم داشت. او سرانجام در تاريخ 3/11/60 درجبهه شوش مورد اصابت تركش خمپاره مزدوران بعثي قرارگرفت و شربت شهادت نوشيد.

 



آغاز ليگ قهرمانان آسيا كار سخت ذوب آهن و فرصت استقلال در عربستان

فصل جديد ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا از امروز آغاز مي شود و در روز نخست از هفته اول اين مسابقات دو نماينده كشورمان، ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران به مصاف حريفان آسيايي خود خواهند رفت.
هر دو اين تيم ها تجربه حضور در ميدان ليگ قهرمانان را دارند و مي دانند رقابت با تيم هاي برتر باشگاهي شرق و غرب آسيا چه كار دشواري است، در اين بين استقلال با كسب دو عنوان قهرماني سرآمد ديگر تيم هاي ايراني و جزو برترين هاي آسياست.
استقلال كه تا پيش از قهرماني پوهانگ استيلرز كره جنوبي در فصل گذشته ليگ قهرمانان آسيا، پرافتخارترين تيم هاي باشگاهي قاره آسيا بود، امسال با داعيه دستيابي به عنوان قهرماني وارد ليگ قهرمان شده است. صمد مرفاوي كه تيمش با دستيابي به عنوان قهرماني ليگ برتر ايران فاصله اي تقريبا دست نيافتني دارد، ميدان ليگ قهرمانان آسيا را مجالي براي جبران ناكامي هاي داخلي مي داند.
خاطره تلخ در جده
تيم صمد مرفاوي در نخستين ديدار از مرحله گروهي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه ملك عبدالله شهر جده به ديدار الاهلي عربستان مي رود. استقلال فصل گذشته نيز ليگ قهرمانان را با بازي در اين ورزشگاه آغاز كرد، با اين تفاوت كه در آن بازي حريف آبي پوشان الاتحاد عربستان بود و توانست در پايان برتري 2 بر يك را از آن خود كند.
تلاش براي آغازي قدرتمند
استقلالي ها از تجربه تلخ فصل گذشته ليگ قهرمانان آسيا به خوبي درس گرفته اند. آنها كه به عنوان صدرنشين ليگ برتر ايران با سروصداي زياد در ليگ قهرمانان شركت كردند، در مصاف با تيم هاي الاتحاد عربستان، ام صلال قطر و الجزيره امارات ناكام ماندند و به عنوان تيم چهارم گروه C از صعود به مرحله حذفي رقابت ها بازماندند. صمد مرفاوي كه در آن روزها تحت عنوان دستيار اول امير قلعه نويي در تيم استقلال فعاليت مي كرد، بخوبي ارزش امتيازات ديدارهاي مرحله مقدماتي را مي داند، به ويژه اگر در خانه حريفان باشد. تيم مرفاوي اميدوار است در مصاف با تيم پنجم جدول رده بندي ليگ برتر عربستان و نايب قهرمان جام پادشاهي اين كشور موفق به كسب امتياز شود.
در ديگر ديدار گروه A مسابقات ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا به غير از مسابقه الاهلي عربستان- استقلال ايران، تيم هاي الجزيره امارات و الغرافه قطر در ورزشگاه محمدبن زايد شهر ابوظبي به مصاف هم مي روند.
ذوب آهن برد مي خواهد
تيم منصور ابراهيم زاده فصل گذشته نايب قهرمان ليگ برتر و قهرمان جام حذفي باشگاه هاي كشور شد. براي تيم منصور ابراهيم زاده شايد كمترين پاداش حضور در ليگ قهرمانان آسيا باشد كه براي دومين بار حضور در آن را تجربه مي كند. سبزپوشان كه اين روزها با برتري دربي از نظر روحي و رواني به اوج رسيده اند عصر سه شنبه ميزبان الوحده امارات هستند.صدرنشين فعلي ليگ برتر امارات كه با گذر از مرحله پلي آف جواز حضور در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا را به دست آورده، با جوزف هيكر سبرگر سرمربي پيشين تيم ملي اتريش در انديشه كسب نتايجي قابل قبول در ليگ قهرمانان است. اماراتي ها كه فصل گذشته بعد از ايران ضعيف ترين نتايج را در ليگ قهرمانان آسيا به دست آوردند، چشم اميدشان به الوحده و الجزيره است تا شايد ناكامي هاي اخير را جبران كنند.
بنيادكار ازبكستان و الاتحاد عربستان، ديگر تيم هاي حاضر در گروه B ليگ قهرمانان آسيا عصر امروز در ورزشگاه جار تاشكند به مصاف هم مي روند.
برنامه ديدارهاي روز نخست از هفته اول مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا به شرح زير است:
سه شنبه: 4/12/88
گروه A:
¤ الجزيره امارات- الغرافه قطر (ساعت 45:18- ورزشگاه محمدبن زايد شهر ابوظبي)
¤ الاهلي عربستان- استقلال ايران (ساعت 50:20 ورزشگاه ملك عبدالله جده)
گروه B:
¤ بنيادكار ازبكستان- الاتحاد عربستان (ساعت 30/14- ورزشگاه تاشكند)
¤ ذوب آهن اصفهان- الوحده امارات (ساعت 30/17- ورزشگاه فولادشهر اصفهان)
گروه E:
¤ ايلهوا چونما كره جنوبي- كاوازاكي فرونتال ژاپن
¤ بيجينگ گوان چين- ملبورن ويكتوري استراليا
گروه F:
¤ كاشيما آنتلرز ژاپن- چانگچون ياتاي چين
¤ پرسيپورا جاياپورا اندونزي- جئونبوك موتورز كره جنوبي

 



اخبار كوتاه از فوتبال

قلعه نويي: شانس پنجم قهرماني هستيم
سرمربي تيم فوتبال سپاهان با بيان اينكه تنها نگراني اش مصدوميت محرم نويدكياست، گفت: با دو هدف به عربستان مي رويم، هدف اول نباختن و هدف دوم رسيدن به پيروزي در اين مسابقه مهم است.امير قلعه نويي در خصوص آخرين وضعيت تيم فوتبال سپاهان اصفهان پيش از ديدار با الشباب عربستان گفت: شرايط تيم خوب است، گرچه تنها نگراني ما مصدوميت محرم نويد كياست كه به دليل آسيب ديدگي نمي تواند در اين مسابقه مهم سپاهان را همراهي كند.سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه خاطرنشان كرد: سپاهان تيم بزرگي است كه در 6 دوره مسابقات ليگ قهرمانان آسيا حضوري توام با موفقيت داشته است. همچنين سايت فيفا در آخرين آمار خود تيم سپاهان را شانس پنجم قهرماني در اين مسابقات دانسته است، به همين دليل تيم هاي همگروه ما، خصوصا الشباب عربستان، حساب ويژه روي تيم ما باز كرده اند.
موضوع فروش باشگاه تراكتورسازي كذب است
ناصر شفق مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز با تكذيب خبر فروش امتياز اين باشگاه به دليل بدهي 5/1 ميليارد توماني، اظهار كرد: اين موضوع صحت ندارد و هيچ بحثي در اين موضوع وجود نداشته است. اين خبر را به شدت تكذيب مي كنم؛ تراكتورسازي تيمي است كه اكنون در ليگ برتر فوتبال كشور بدون حاشيه مشغول به كار است و متاسفانه برخي شايد عده اي نمي خواهند اين تيم مردمي موفق باشد.شفق تاكيد كرد: باشگاه تراكتورسازي متعلق به كارخانه تراكتورسازي و مردم آذربايجان است و از سرمايه هاي اين منطقه به شمار مي آيد. اين باشگاه تنها مبلغ 5/1 ميليارد تومان از شركت جوانان خير وام گرفته كه در فرصت لازم آن را پرداخت مي كند. اين مبلغ در قبال سرمايه باشگاه رقم زيادي نيست و عدم پرداخت آن بيشتر شبيه يك شوخي مي ماند.
سعيدلو: به تيم هاي موفق پاداش داده مي شود
معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني در پيامي به مناسبت آغاز رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا حضور تيم هاي استقلال تهران، سپاهان و ذوب آهن اصفهان و مس كرمان را به عنوان 4 نماينده كشورمان در اين رقابت ها فرصتي مغتنم و طلايي براي نمايش قدرت واقعي فوتبال ايران در آسيا دانست. علي سعيدلو معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني خاطرنشان ساخت: سازمان تربيت بدني در راستاي حمايت از ورزش قهرماني كه خروجي آن اقتدار ملي را به همراه خواهد داشت، از نمايندگان ايران در اين مسابقات حمايت خواهد كرد و به تيم هاي موفق اين مسابقات جايزه نفيسي اهدا خواهد كرد.
تغيير در 3 مسابقه از رقابت هاي ليگ برتر
سازمان ليگ برتر فوتبال از تغيير 3 بازي در هفته هاي بيست وهشتم تا سي ام خبر داد.ديدار تراكتورسازي تبريز و سپاهان از هفته بيست وهشتم كه قرار بود در 14 اسفندماه برگزار شود، در 15 اسفندماه برگزار مي شود. ديدار تراكتورسازي تبريز و استيل آذين نيز از هفته بيست ونهم كه قرار بود 22 اسفند برگزار شود در تاريخ 21 اسفند برگزار خواهد شد. هم چنين ديدار استيل آذين و سپاهان از هفته سي ام قرار بود 14 فروردين 88 برگزار شود، به 15 همان ماه موكول شده است.
استقلال ركورد دار امتيازگيري در ليگ برتر
باشگاه استقلال تهران جمع امتيازاتش از ليگ برتر را در 9 دوره اين رقابتها از مرز 450 گذراند.
سايت خبري فدراسيون فوتبال ضمن اعلام اين خبر نوشت:« تيم فوتبال استقلال تهران اولين تيمي است كه توانسته مجموع امتيازاتش را در تاريخ 9 دوره ليگ برتر به عدد 450 برساند.استقلال پيش از ديدار مس توانسته بود 449 امتياز بدست آورد اما پيروزي هفته بيست و هفتم امتيازات استقلال را به 452 رساند تا استقلال تهران از مرز 450 امتياز بگذرد.جالب اينجاست كه در تاريخ ليگ برتر نزديك ترين تعقيب كننده استقلال ، پيروزي است كه تا اينجاي كار توانسته 444 امتياز در تاريخ 9 دوره ليگ برتر به دست بياورد.
تيم سوم سپاهان اصفهان 422 امتيازي است. استقلال با اين مجموع امتيازي در صدر جدول كلي ليگ قرار دارد، استقلال در جدول كلي ليگ برتر با 122 برد بيشترين تعداد پيروزي را در ليگ برتر دارند و با 55 شكست به همراه پيروزي كمترين باخت را درتاريخ نه دوره ليگ برتر متحمل شده اند.»
كمك همه جانبه به باشگاه برق شيراز
استاندار فارس با ابراز اميدواري از اينكه برق شيراز فصل آينده به رقابتهاي ليگ برتر بازگردد از كمك 17 ميليارد ريالي به اين باشگاه خبر داد. روح الله احمدزاده در بازديد از باشگاه برق شيراز ضمن اعلام اين مطلب افزود: مبلغ 17 ميليارد ريال از سوي استانداري به حساب باشگاه برق واريز شد.وي از مشفقيان مديرعامل برق منطقه اي فارس هم خواست، تا 25 اسفند امسال مبلغ 15 ميليارد ريال باقي مانده مصوبه باشگاه برق را به حساب اين باشگاه واريزكند. استاندار فارس از فرماندار شيراز نيز خواست تا از تيم برق حمايت شود كه فرماندارشيراز نيز قول كمك دو ميليارد ريالي به باشگاه برق را تا پايان فروردين سال 89 داد. احمد زاده همچنين از معاون برنامه ريزي استانداري فارس خواست تا مصوبه پنج ميلياردي وزارت نفت را پيگيري كند.

 



مشحون: اجازه نمي دهيم فضا كثيف شود شاهين طبع : در بسكتبال ايران پرونده سازي مي شود

پس از صدور رأي كميته انضباطي فدراسيون بسكتبال ايران در مورد حاشيه هاي بازي رفت پلي اف دو تيم مهرام تهران و صبامهر قزوين، سرمربي صبامهر نسبت به اعتراض شديد به حكم صادره گفت: رأي كميته انضباطي تأثير چنداني ندارد. آنها براي خودشان مي برند و مي دوزند و سال هاست اين برنامه را انجام مي دهند اما جامعه بسكتبال با نجابتي كه دارد سعي مي كند اين امر را ناديده بگيرد.
مهران شاهين طبع در اين رابطه اظهار داشت: احساس مي شود كه بسكتبال جو آرامي دارد اما، در حقيقت اين طور نيست، در چند سال اخير بي عدالتي در بسكتبال ما بسيار زياد بوده و برخوردهاي شخصي، هتك حرمت، پرونده سازي و سناريوسازي از كارهايي بوده كه فدراسيون بسكتبال انجام داده است. برخي تفكرات در فدراسيون بسكتبال حاكم است كه برخوردهاي ناشي از اين تفكرات هماهنگ بسيار ناعادلانه است. اين راي صادر شده به هيچ عنوان عادلانه نيست چرا كه در جريان بازي، بازيكن خارجي مهرام توپ را با حداكثر توان به بدن و صورت بازيكن ما كوبيد.
سرمربي تيم بسكتبال صبامهر اظهار كرد: برخي ها در فدراسيون سعي كرده اند سيستم ارباب رعيتي را كه در فدراسيون بسكتبال وجود دارد اشاعه دهند. همه ما با اين شرايط آسيب مي بينيم و امكان كار كردن براي امثال من وجود ندارد.
مشحون: با كسي
مغرضانه برخورد نمي كنيم
اما رضا مشحون در پاسخ به اظهارات شاهين طبع اظهار كرد: اين بازي به روال عادي خود پيش مي رفت، مهرام 26 امتياز از صبا جلو افتاد و مربي تيم مهرام سعي كرد از نفرات ذخيره خود استفاده كند. در نتيجه اين تيم ضعيف تر شد و صبا شروع به امتيازگيري كرد.
تشويق تماشاگران و جمعيت تيم مهرام كه به دليل وجود بازيكنان ذخيره ضعيف تر شده بود باعث شد اختلاف امتيازات كمتر شود. به نظر من صبا در مقطعي تصور كرد ممكن است بازي را ببرد. به همين دليل «روزبه ارغوان» شروع كرد به خشونت و زدن بازيكنان در زمين، از جمله با «لورن وودز»، صمد بهرامي، حامد آفاق و مهراد آتشي با خشونت كرد.
مشحون افزود: من به عنوان نماينده فدراسيون در سالن حضور داشتم و تمام صحنه ها را از نزديك ديدم. يك دقيقه و 20ثانيه به پايان بازي باقي مانده بود كه يك توپ در طرف نيمكت ذخيره هاي صبا اوت شد اما بازيكنان ذخيره صبا به جاي تحويل توپ به داور، توپ را محكم به سينه بازيكن آمريكايي مهرام پرتاب كردند كه نشان دهنده خشم و خشونت آنها است. لورن وودز هم توپ را به پاي بازيكن صبا كه روي نيمكت نشسته بود زد.
ناظر اين ديدار تأكيد كرد: در اين زمان نيمكت صبا به هم ريخت و جنجال به پا كرد و بعد سرمربي صبا به داور اعتراض كرد كه بازيكن آمريكايي بايد اخراج شود اما طبق تشخيص داور دو پنالتي ومالكيت توپ به تيم صبا داده شد. با اين حال سرمربي صبا اعتنايي نكرد و وارد زمين شد. ورود به زمين بدون اجازه داور يك جرم بزرگ است. در اين زمان تماشاچيان صبا تحريك شدند و به داور، بازيكنان و مربي تيم مهرام فحاشي كردند.
مشحون اظهار داشت: ما در جلسه اي كه روز شنبه به مدت 4جلسه برگزار كرديم به تخلفات ديدار صبامهر و مهرام رسيدگي كرديم از سرمربي تيم صبامهر هم دعوت به عمل آورديم كه در كميته حاضر شود و اگر مسائلي وجود دارد مطرح كند، اما وي امتناع كرد و در جلسه حضور نيافت.
وي ادامه داد: با كارهاي زشتي مثل تحريك تماشاچيان مخالفيم و با آن برخورد مي كنيم و اجازه نمي دهيم فضاي بسكتبال كثيف شود. ما از صبامهر به شدت حمايت كرده ايم اما، براي ما افراد و اشخاص هيچ تفاوتي با يكديگر ندارند. اگر مغرضانه با كسي برخورد مي كرديم به بسكتبال به اين موفقيت ها دست پيدا نمي كرد. در واقع موفقيت هاي بسكتبال مرهون يك كار گروهي است.
شايان ذكر است به دنبال اتفاقات ديدار صبامهر و مهرام مهران شاهين طبع دو جلسه از همراهي تيم مهرام محروم شد

 



افرادي براي دوپينگ وزنه برداران خط داده اند! رضازاده: تلاش مي كنيم «علي حسيني» محروم نشود

سرپرست فدراسيون وزنه برداري ايران تأكيد كرد كه براي حل مشكل «سعيد علي حسيني» هم چنان تلاش خواهد كرد تا او براي هميشه از حضور در وزنه برداري محروم نشود.
حسين رضازاده افزود: 22 اسفند ماه با برگزاري همايش يك روزه مهار دوپينگ با حضور مربيان وزنه برداري كشور و سه مربي مطرح جهان در رابطه با نوع داروهاي مصرفي ورزشكاران توضيحات كامل و جامع داده مي شود.
وي تصريح كرد: دوپينگ در همه رشته هاي ورزشي ما رخنه كرده است اما، اين مسئله فقط در وزنه برداري خبرساز شده است.سرپرست فدراسيون وزنه برداري يادآوري كرد: متأسفانه دوپينگ علاوه در تيم ملي در رقابت هاي ليگ وزنه برداري نيز نفوذ كرده، به طوري كه در هفته گذشته ليگ در اهواز دو وزنه بردار 105 كيلوگرم حاضر به انجام آزمايش دوپينگ نشدند و مطمئنا فدراسيون براي اين گونه افراد محروميت هايي را درنظر خواهد گرفت.
رضازاده با بيان اينكه براي وزن به اضافه 105 كيلوگرم نيز در ليگ توافق براي گرفتن آزمايش دوپينگ در هفته پاياني صورت گرفته است، پاكسازي وزنه برداري از معضل دوپينگ را مهم ترين و اصلي ترين اهداف فدراسيون دانست.
وي همچنين با بيان اينكه متأسفانه افرادي از بيرون به ملي پوشان وزنه برداري براي انجام دوپينگ خط داده اند، در مورد احتمال محروميت «سعيدعلي حسيني» گفت: پرونده او مفتوح مانده است و ما همه تلاش خود را براي جلوگيري از محروميتش انجام خواهيم داد.

 



يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا مدافع عنوان قهرماني ميهمان اشتوتگارت

بارسلونا، مدافع عنوان قهرماني رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا امشب در چارچوب دور رفت از مرحله يك هشتم نهايي اين مسابقات در زمين اشتوتگارت به ميدان خواهد رفت.
بارسلونا در اين ديدار كه در ورزشگاه مرسدس بنز شهر اشتوتگارت برگزار مي شود، ژاوي هرناندز و دانيل آلوز مصدوم را به آلمان مي برد اما باشگاه اسپانيايي اعلام كرده كه هنوز معلوم نيست بتواند از اين بازيكنان در ديدار مقابل اشتوتگارت استفاده كند يا خير.
اين در حالي است كه بارسا شايد نتواند از زلاتان ابراهيموويچ مصدوم هم در ديدار مقابل اشتوتگارت استفاده كند. پپ گوراديولا، سرمربي بارسلونا در خصوص مصدوميت «ايبرا» اظهار داشت: پاي زلاتان متورم است اما پزشكان مي گويند بزودي تورم آن فروكش خواهد كرد.
بوردوي فرانسه در ديگر بازي امشب در حالي در ورزشگاه كارايسكاكي به مصاف المپياكوس يونان مي رود كه مسئولان فوتبال فرانسه با لغو بازي شنبه شب اين تيم با اوسر، نماينده كشورشان را با استراحت بيشتري به يونان اعزام كردند. تيم لوران بلان، صدرنشين فوتبال فرانسه است.
از سويي المپياكوس كه پس از پاناتينايكوس در رده دوم جدول رده بندي رقابت هاي يونان قرار دارد در فصل جاري وضعيت چندان مناسبي ندارد. يوناني ها تا اينجاي فصل دو مربي سرشناس خود را بركنار كرده اند. اولي تموري كتسبايا، ستاره پيشين نيوكاسل و دومي زيكو برزيلي است. بايد ديد نبرد تيمهاي المپياكوس و بوردو به كجا خواهد انجاميد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14