(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 7 ارديبهشت 1389- شماره 19630
 

حديث دشت عشق
هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا و اميدهاي اندك مس سپاهان در تدارك جشن صعود
اخبار كوتاه از فوتبال
بازگشت حدادي به ايران مشحون: مهم نيست از چه زماني در اردو حاضر مي شود
حفظ جايگاه ششمي گذشته در دسترس تر است افشارزاده : بعيد مي دانم در آسيا چهارم شويم
عدم رويارويي تيم واليبال نوجوانان ايران با رژيم صهيونيستي شهبازي: به اهداف خود رسيديم
قهرماني مقتدرانه ايران در رقابت هاي كشتي جام شهدا
بايرن به ديدار پاياني مي رسد يا ليون؟! 90 دقيقه تا فينال



حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «رحمان خليلي»
ما از شهادت واهمه اي نداريم

ما براي آزادي هرچه سريعتر كربلا و قدس به جبهه مي رويم زيرا راه قدس از كربلا مي گذرد.
ملت ايران بدانند هر قدمي كه به سوي خداوند برمي داريم خداوند ما را ياري مي كند. ما از شهادت واهمه اي نداريم و امام فرمود: هر پرچمداري به شهادت برسد پرچمش به دست ديگري خواهد افتاد.بسيجي شهيد «رحمان خليلي»، سال 1346 در كشيرخيل بهشهر متولد شد و در 27/3/1362 در منطقه مهران به شهادت رسيد.
ستاد يادواره شهداي خليل شهر بهشهر

 



هفته ششم ليگ قهرمانان آسيا و اميدهاي اندك مس سپاهان در تدارك جشن صعود

درحاليكه تيم هاي منطقه غرب آسيا در هفته ششم از مرحله گروهي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا رقابتي نزديك براي صعود به مرحله يك هشتم نهايي دارند، تيم هاي حاضر در گروه هاي شرق ديدارهايي تشريفاتي خواهند داشت.
تا پايان هفته پنجم از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا 11 تيم جواز صعود به مرحله دوم رقابت ها را بدست آورده اند و 10تيم ديگر در هفته پاياني براي كسب 5 جاي خالي در جمع 16 تيم برتر قاره كهن مي جنگند. در اين بين دو نماينده ايران به نام هاي سپاهان و مس كرمان با درصدهايي متفاوت شانس حضور در مرحله يك هشتم نهايي را دارند و در هفته آخر با اميد صعود مي جنگند.
العين امارات- سپاهان ايران
سپاهان با دو پيروزي برابر پاختاكور ازبكستان و الشباب عربستان به اوضاع خود در جدول گروه C مسابقات ليگ قهرمانان آسيا سروسامان بخشيد و حالا در آستانه آغاز هفته ششم يكي از اميدهاي اصلي صعود از اين گروه است.تيم امير قلعه نويي در هفته پاياني از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا فقط بايد مقابل العين امتياز بگيرد و بدون توجه به نتيجه ديدار الشباب-پاختاكور جشن صعود را در شهر العين برپا كند.
سپاهان در ديدارهاي رو در رو مقابل پاختاكور و الشباب نتايجي كسب كرده كه اگر هم امتياز با آنها شود، مي تواند بالاتر از اين دو تيم مدعي جواز صعود به مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا را بدست آورد. زردپوشان اصفهاني با اين پيش زمينه فكري و آرامش خاطر خود را آماده ديدار با تيم العين مي كنند كه در بازي رفت مقابل اين تيم به نتيجه تساوي بدون گل رضايت داد.
تيم سپاهان كه رده دوم جدول گروهC را در اختيار دارد، در بازي مقابل العين علاوه بر تلاش براي كسب امتياز حضور در مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا صدرنشيني در گروه خود را جستجو مي كند. اين تيم اگر در گروه خود عنوان دوم را كسب كند بايد براي رويارويي با يكي از دو تيم استقلال و الغرافه قطر آن هم در خانه اين دو تيم آماده شود. امير قلعه نويي و شاگردانش با اين شرايط قطعاً ترجيح مي دهند در مرحله
يك هشتم ميزبان باشند و اين محقق نمي شود جز با شكست العين در امارات و انتظار براي توقف يا شكست پاختاكور ازبكستان در خانه الشباب.
صدرنشين ليگ برتر ايران امشب درحالي به ديدار العين مي رود كه بهترين گلزن خود در فصل جاري ليگ قهرمانان آسيا، احمد جمشيديان را در اختيار ندارد.
مس كرمان- الهلال عربستان
شروع طوفاني مس كرمان در ليگ قهرمانان آسيا خيلي زود با نتايج ضعيف اين تيم برابر الهلال عربستان، السد قطر و الاهلي امارات به فراموشي سپرده شد و نارنجي پوشان در آستانه هفته ششم و پاياني از مرحله گروهي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا دل به اگر و اما بسته اند تا شايد جواز حضور در جمع برترين هاي رقابت ها را بدست آوردند.
مس كرمان كه با كسب دو پيروزي و تحمل سه شكست، 6 امتياز را اندوخته است، براي صعود به مرحله يك هشتم نهايي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا بايد و بايد الهلال عربستان، صدرنشين 11 امتيازي گروهD را در كرمان شكست دهد و منتظر بماند تا شايد الاهلي امارات، قعرنشين 4 امتيازي گروه در مصاف با السد آن هم در ورزشگاه اختصاصي اين تيم قطري كسب امتياز كند. با اين شرايط صعود شاگردان لوكا به مرحله دوم مسابقات ليگ قهرمانان دشوار به نظر مي رسد و شايد بتوان از هم اكنون اين تيم را اولين تيم حذف شده ايران از دور رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا دانست.برنامه ديدارهاي روز نخست از هفته ششم مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا به شرح زير است:
سه شنبه- 7/2/89
گروهC
¤ العين امارات- سپاهان ايران
¤ الشباب عربستان- پاختاكور ازبكستان
جدول رده بندي:
1-پاختاكور ازبكستان 9 امتياز، 2-سپاهان ايران 8 امتياز، 3-الشباب عربستان 7 امتياز، 4-العين امارات 4 امتياز
گروهD
¤ مس كرمان- الهلال عربستان
¤ السد قطر- الاهلي امارات
جدول رده بندي:
1-الهلال عربستان 11 امتياز، 2-السد قطر 7 امتياز، 3-مس كرمان 6 امتياز، 4-الاهلي امارات 4 امتياز

 



اخبار كوتاه از فوتبال

برگزاري جلسه كميته فني در هاله اي از ابهام
نخستين جلسه كميته فني تيم هاي ملي فوتبال در سال89 روز چهارشنبه در محل آكادمي فوتبال برگزار مي شود. در اين نشست كه با حضور علي كفاشيان و مهدي تاج رئيس و نايب رئيس فدراسيون فوتبال برگزار خواهد شد، برنامه هاي تيم ملي تا جام ملتهاي آسيا مورد بحث و بررسي اعضا قرار خواهد گرفت. همچنين قطبي نيز برنامه هاي خود را تا جام ملتهاي آسيا براي تيم ملي ارائه خواهد كرد. اين نشست در حالي برگزار خواهد شد كه شركت برخي از اعضا در اين جلسه به دليل وجود برخي اختلاف نظرها با سرمربي تيم ملي در پرده ابهام قراردارد.
عنايت، ناظر الشباب و پاختاكور
ديدار حساس تيم هاي الشباب عربستان و پاختاكور ازبكستان در هفته پاياني مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا را ناظر داوري كشورمان نظارت خواهد كرد. ديدار برگشت تيم هاي الشباب عربستان و پاختاكور ازبكستان از گروهC رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا امروز در ورزشگاه ملك فهد شهر رياض برگزارخواهد شد كه از سوي كنفدراسيون فوتبال آسيا مسعود عنايت رئيس كميته داوران و ناظر بين المللي داوري كشورمان نظارت تيم داوري اين ديدار را برعهده خواهد داشت.
خروج نام مرادي از ليست داوران بين المللي
مسعود مرادي پس از 11 سال حضور مستمر در ليست داوران بين المللي دي ماه سالجاري به سن بازنشستگي خواهد رسيد و از فهرست داوران اليت كشورمان خارج خواهد شد. مرادي كه از جمله داوران باسابقه فوتبال آسيا به شمار مي رود احتمالا پس از بازنشستگي در قضاوت ديدارهاي بين المللي از سال 2011 به عنوان ناظر و مدرس داوري همكاري خود را با AFC آغاز خواهد كرد.
رم صدر جدول را به اينتر داد
رم با شكست خانگي مقابل سامپدوريا فرصت بازگشت به صدر جدول رده بندي رقابت هاي فوتبال سري آ را از دست داد. در اين ديدار كه در ورزشگاه المپيك برگزار شد، رم با نتيجه2 بر يك مقابل سامپدوريا شكست خورد و در رده دوم جدول باقي ماند. فرانچسكو توتي در دقيقه14 اين ديدار، رم را پيش انداخت اما پاتزيني دو بار در دقايق 52و 85 براي سامپدوريا گل زد تا رمي ها را در ديداري خانگي ناكام گذارد. جدول رده بندي ليگ ايتاليا به اين شرح است: 1- اينتر 73 امتياز، 2- رم 71امتياز، 3- ميلان 64 امتياز
دو سال محروميت براي فوتباليست دوپينگي
كميسيون پزشكي فدراسيون فوتبال پس از بررسي پرونده سه بازيكن دوپينگ فوتسال و فوتبال و شنيدن دفاعيات اين سه، راي نهايي خود در مورد دو بازيكن را اعلام كرد و در مورد راي نفر سوم نيز تصميم گيري خواهد كرد. در حالي كه طي روزهاي گذشته گمانه زني هاي بسياري در مورد اعلام اسامي دو بازيكن دوپينگي تيم هاي ليگ برتري فوتبال صورت گرفته بود و از «ح-ك» و «ع-د» به عنوان بازيكنان دوپينگي نام برده مي شد، اما هنوز نام اين دو بازيكن به طور رسمي اعلام نشده است. طبق رأي صادر شده يكي از فوتباليست هاي دوپينگي دو سال محروم شده و فوتساليست دوپينگي نيز با اخطار و درج در پرونده روبرو شده است.
اعلام نام سرمربي تيم اميد
علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص آخرين وضعيت تيم اميد اظهار داشت: كارهاي لازم براي تيم ملي اميد و آمادگي براي بازي هاي تداركاتي اين تيم انجام شده و مذاكراتي نيز با چند گزينه خارجي و داخلي براي سرمربيگري تيم ملي اميد انجام شده است كه در چند روز آينده سرمربي معرفي خواهد شد چون هنوز نهايي نشده نمي توانيم نام وي را اعلام كنيم.
اميدواري كره جنوبي به قهرماني پس از 40سال
سران فدراسيون فوتبال كره جنوبي مي خواهند شرايط را براي قهرماني اين تيم، پس از چهل سال در رقابت هاي جام ملت هاي آسيا فراهم كنند. آخرين مرتبه اي كه كره جنوبي موفق به قهرماني در جام ملت هاي آسيا شد، به سال 1960 و زماني كه اين كشور ميزبان اين رقابت ها بود برمي گردد. از آن سال تاكنون كره اي ها كمتر درباره قهرماني در اين رقابت ها صحبت كرده اند اما اين بار در فاصله 8ماه مانده به رقابت هاي جام ملت هاي آسيا در قطر مدير فني فدراسيون فوتبال كره جنوبي حرف از قهرماني اين تيم به ميان مي آورد.
درخواست ايران براي برگزاري ديدار دوستانه با ژاپن
رئيس كميته بين الملل فدراسيون فوتبال از آغاز مذاكره با فدراسيون فوتبال ژاپن براي انجام ديدار تداركاتي با اين تيم در روز 13شهريور خبر داد. عباس ترابيان با تأكيد بر قطعي بودن ديدار با كره جنوبي در روز شانزدهم شهريور گفت: پيش از مراسم قرعه كشي با سران فدراسيون فوتبال كره به توافق رسيده بوديم تا در صورتي كه در مرحله گروهي با هم در يك گروه قرار نگرفتيم ديدار تداركاتي را در تاريخ 16شهريورماه برگزار كنيم كه اين اتفاق قطعا رخ خواهد داد. در حال حاضر هم به دنبال اين هستيم كه در روز 13شهريور ديداري دوستانه را با يكي از تيم هاي شرق آسيا و به احتمال زياد ژاپن برگزار كنيم.

 



بازگشت حدادي به ايران مشحون: مهم نيست از چه زماني در اردو حاضر مي شود

به دنبال پايان كار تيم ممفيس گريزليز در مسابقات بسكتبال حرفه اي آمريكا (NBA) حامد حدادي ملي پوش ايراني اين تيم به ايران بازگشت.
حدادي كه با تيم ممفيس گريزليز دومين حضور متوالي خود در مسابقات بسكتبال حرفه اي آمريكا را پشت سرگذاشت پس ازچندماه به ايران بازگشت تا در كنار ديگر اردونشينان تيم ملي كشورمان براي حضور در رقابتهاي قهرماني جهان آماده شود.
البته دور جديد تمرينات تيم ملي بسكتبال براي شركت در اين مسابقات از شنبه آغاز شده است با اين حال حدادي با چند روز تاخير و از هفته آينده به جمع بازيكنان حاضر دراين تمرينات ملحق مي شود.
محمدرضا مشحون رئيس سازمان تيم هاي ملي بسكتبال گفت: «حامد روزهاي سنگيني را با ممفيس گريزليز در NBA گذرانده است. اينكه او هرچه زودتر به اردوي تيم ملي بپيوندد اهميت زيادي ندارد. مهمتر اين است كه حامد را آماده در اختيار داشته باشيم. به همين دليل به او چند روز مرخصي داده ايم.»
اردوي تيم ملي بسكتبال درتالار بسكتبال مجموعه ورزشي آزادي و زيرنظر وسلين ماتيچ پيگيري مي شود. تيم ملي كشورمان رقابتهاي قهرماني جهان را در پيش دارد. اين مسابقات شهريورماه سال جاري به ميزباني همزمان چهار شهر تركيه برگزار مي شود.

 



حفظ جايگاه ششمي گذشته در دسترس تر است افشارزاده : بعيد مي دانم در آسيا چهارم شويم

گويا در ميان حاشيه هاي روزهاي اخير كميته ملي المپيك هنوز هم هستند كساني كه يادشان نرفته گوانگجو نزديك است.
يادشان نرفته به مردم قول چهارمي در بازي هاي آسيايي را داده اند و يادشان نرفته كه مردم اين قول ها يادشان نمي رود! گويا هنوز هم قلب برنامه هاي ستاد تداركاتي براي بازي هاي آسيايي تند و تند مي تپد. بهرام افشارزاده كه اين روزها سعي كرده خود را از حاشيه ها دور نگه دارد، عليرغم اينكه از حاشيه هاي اخير دلخور به نظر مي رسد اما جز از برنامه هاي بازي هاي آسيايي از چيز ديگري صحبت نمي كند.
بهرام افشارزاده در گفت وگو با ايسنا با بيان اينكه بعيد است در بازي هاي آسيايي گوانگجو مقام چهارم را كسب كنيم، تاكيد كرد حفظ مكان ششمي گذشته در دسترس تر است. او با صداقت مي گويد اگر بتوانيم 30 درصد مدال ها را نسبت به گذشته افزايش دهيم، كار بزرگي كرده ايم.گزيده اي از گفت وگوي روز گذشته دبير كميته ملي المپيك در ادامه مي آيد.
¤ كسب عنوان چهارمي در بازي هاي آسيايي خيلي سخت است. براي اينكه به مقام چهارم برسيم، بايد 11 مدال دور قبل را دو برابر كنيم و اين كاري سخت و طاقت فرساست. اگر بتوانيم تعداد مدال هاي خود را تا 30 درصد هم افزايش دهيم، كار بزرگي انجام داده ايم. تعداد مدال هاي كاروان ايران بستگي به قرعه كشي تيم ها، شرايط مسابقه، شرايط ورزشكاران و برنامه فدراسيون ها دارد. بعيد مي دانم بتوانيم چهارم شويم. نگه داشتن عنوان ششم براي ما احتمال در دسترس تري است. در دوحه نيز كشورهاي هفتم تا نهم فقط يكي دو مدال با ما اختلاف داشتند. خيلي از مدال هاي ما نيز در آن دوره در روز آخر به دست آمد و كشتي نتايج را عوض كرد وگرنه هشتم، نهم بوديم.
¤ هر فدراسيون در صورتي كه بخواهد خودش سرمربي خارجي انتخاب كند، ابتدا بايد با كميته ملي المپيك هماهنگ كند تا در بحث هايي مانند نيروي انتظامي، وزارت كار و ماليات، به مشكل بر نخورد چرا كه يك مربي خارجي مجوز كار مي خواهد اما هزينه پرداخت دستمزد به عهده فدراسيون هاي ورزشي است. هم اكنون سي و شش مربي از طريق كميته المپيك استخدام و تمام مراحل قانوني حضور آنها در كشور انجام شده و هيچ گونه مشكلي ندارند. اين موضوع را بايد در نظر بگيريم كه حتي بازيكنان باشگاه ها و مربيان فوتبال باشگاهي نيز بايد سلسله مراتب و مراحل اداري و قانوني را كه مطابق با مقررات و قوانين نظام است طي كنند تا با مشكل مواجه نگردند.

 



عدم رويارويي تيم واليبال نوجوانان ايران با رژيم صهيونيستي شهبازي: به اهداف خود رسيديم

ناصر شهبازي درخصوص اردوهاي برگزارشده تيم واليبال نوجوانان درايتاليا و صربستان گفت: هدف ما اين بود كه بازيكنان با شرايط بازي هاي تيم هاي خارجي آشنا شوند.
سرمربي تيم ملي واليبال نوجوانان افزود: با توجه به اينكه بازيكناني كه در حال حاضر در تيم ملي نوجوانان حضور دارند تجربه بين المللي نداشتند و براي اولين بار در اردوهاي تيم ملي حضور پيدا مي كردند، نياز داشتند به اين كه بتوانند با تيم هاي بزرگ دنيا بازي كنند.
شهبازي درباره اردوي برگزارشده در ايتاليا نيز گفت: برخلاف تصور ما كه در بازي هاي تداركاتي ايتاليا قرار بود 4 تيم حضور داشته باشند، 16 تيم حضور داشتند كه يك رده سني از نوجوانان بالاتر بودند. به جز بازي اول كه بازيكنان شناخت زيادي روي محيط و سالن نداشتند و رقابتهاي بين المللي را نديده بودند توانستند در ديگر ديدارها بازي هاي بسيار خوبي ارائه دهند.
وي درخصوص اين اردو اضافه كرد: براي حضور در فينال نياز بود كه با رژيم اشغالگرقدس بازي كنيم، ولي از حضور درمقابل آن تيم امتناع كرديم. به نظر من يكي از رهاوردهاي خوب اين مسابقات عدم حضور در مقابل تيم رژيم صهيونيستي بود. درنهايت براي قرارگرفتن در رده سوم يا چهارم با تيم آلمان كه روز اول به آن باخته بوديم بازي كرديم و توانستيم 3 برصفر به تيم آلمان غلبه كنيم و مقام سوم مسابقات را كسب كنيم.

 



قهرماني مقتدرانه ايران در رقابت هاي كشتي جام شهدا

ايران قهرمان رقابت هاي بين المللي كشتي آزاد و فرنگي جام شهدا شد.
رقابت هاي بين المللي كشتي آزاد و فرنگي جام شهدا در رده سني جوانان درسالن الغدير شهر اروميه برگزار شد كه درپايان تيم ايران دركشتي آزاد با كسب 80امتياز و دركشتي فرنگي با كسب 76 امتياز به مقام قهرماني دست يافت.در آزاد هر هشت طلا نصيب ايراني ها شد اما در فرنگي سه طلا به كشتي گيران خارجي رسيد. رده بندي انفرادي و تيمي جام شهدا به شرح زير است:
كشتي آزاد:
50كيلوگرم: 1- عبداله فولادوند (ايران) 2-عارف محمدزاده (ايران) 3- ميلاد خزايي (ايران)
55كيلوگرم: 1- محمد طهماسبي زاده (ايران)2- ياسر حيدرقلي زاده (ايران) 3- ردات بولدوك (تركيه)
60كيلوگرم: 1- سينا اميني (ايران) 2- بهنام احسان پور (ايران) 3- مهران نصيري (ايران)
66 كيلوگرم: 1- محمديوسفي (ايران) 2- جواد الهيان (ايران) 3-خليل كوپلي (تركيه) و نيما الهي قادي (ايران)
74كيلوگرم: 1- رضا افضلي (ايران) 2- وحيد شاه محمدي (ايران) 3- هادي تاراسي (ايران) و اميد حسن تبار (ايران)
84كيلوگرم:1-مسعود فيض اللهي (ايران) 2- يوسف پناهنده (ايران) 3- حامد طالبي زرين كمر (ايران) و نادر حامدي پور (ايران)
96 كيلوگرم: 1- سياوش ذبيج پور (ايران) 2- آرش صمدپور (ايران) 3- راسيم ساراج (تركيه) و وحيد يوسفوند (ايران)
120كيلوگرم: 1- حامد اسدي (ايران) 2- جابر صادق زاده (ايران) 3- تورج صفايي (ايران) و فرزاد دليري (ايران)
رده بندي تيمي:
1- ايران 80امتياز
2- تركيه 40امتياز
3- آذربايجان 1امتياز
4- عراق صفرامتياز
كشتي فرنگي:
50كيلوگرم: 1- خورشيد بابايف (آذربايجان) 2- ابراهيم ترنج مهرگان (ايران) 3- اميد قادري (ايران) و رامين باستاني (ايران)
55كيلوگرم:1- سامان عبدولي (ايران) 2- بابك شيرزاد (ايران) 3-محمد حاتمي (ايران) و آساتور باغداساريان (ارمنستان)
60كيلوگرم:1- حسن اوزكول (تركيه) 2- اصلان پوقوسيان (ارمنستان) 3-سعيد جودكي (ايران) و اورخان پاشايف (آذربايجان)
66كيلوگرم: 1-مهدي زيدوند (ايران) 2- آزاد علي يف (آذربايجان) 3-ميكائيل هاكوپيان (ارمنستان) و برومند اصلاني (ايران)
74كيلوگرم: 1- هادي عليزاده (ايران) 2- حسين نوروزي (ايران) 3- مهراب رضازاده (ايران) و كمال محمد عليزاده (ايران)
84كيلوگرم: 1- سليمان دميرچي (تركيه) 2- سعيد سياه پشت (ايران) 3- سامان عزيزي (ايران) و سعيد كامكار (ايران)
96كيلوگرم : 1- مجتبي ممي زاده (ايران) 2-سركان آيدمير (تركيه) 3- متهان ياشار(تركيه) و مهرداد بايندور (ايران)
120كيلوگرم: 1-شهاب قوره جيلي (ايران) 2- مسعود نعمت چگاني (ايران) 3- بايرام نيگار (تركيه) و پارسا نظري (ايران)
رده بندي تيمي:
1- ايران 76امتياز
2-تركيه 49امتياز
3- ارمنستان 43 امتياز
4- آذربايجان 25 امتياز
5- عراق 2 امتياز

 



بايرن به ديدار پاياني مي رسد يا ليون؟! 90 دقيقه تا فينال

تيم فوتبال المپيك ليون براي جبران باخت بازي رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا امشب، 90 دقيقه در ورزشگاه گرالاند برابر نماينده آلمان فرصت دارد.
ليون كه چهارشنبه شب گذشته در ورزشگاه آليانس آره نا، پس از تحمل سفر سخت زميني، مغلوب تك گل آرين روبن هلندي شد و يك بر صفر نتيجه را واگذار كرد، جهت جبران مافات خواهد كوشيد تا با حمايت تماشاگرانش و توان موجود، تيم لوئيس ون گال را شكست داده و بتواند جواز صعود به بازي نهايي را بگيرد.تيم ميزبان كه در آخرين رويارويي به گفته پوئل، سرمربي خويش، به دستورات تاكتيكي عمل نكرد، جهت نتيجه گيري برابر ژرمن ها چاره اي ندارد جز اينكه براي تك تك دقايق بازي، برنامه مدوني را طراحي و به آن عمل كند.

 

(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14