(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 12 ارديبهشت 1389- شماره 19634

استاندار خواستار شد راه اندازي راديو تخصصي در اردبيل
استاندار:كهگيلويه و بويراحمد بهشت گمشده اي است كه نياز به معرفي دارد
كوتاه از ورزش شهرستان ها
استاندار:بنياد بهجت شناسي در گيلان تأسيس مي شود
استاندار خبر داد برخورد شديد با موانع سرمايه گذاري در چهارمحال وبختياري
كمك ميلياردي ساكنان غرب استان تهران به نيازمندان
آغاز برداشت گل گاو زبان در گيلان
راهيابي سيمان مازندران به بازارهاي آذربايجان و تركمنستان
صيد 4هزار تن ماهي استخواني توسط صيادان گيلاني
فرماندار: بيش از چهار هزار واحد مسكن مهر در دزفول احداث مي شود
خليج فارس موضوع انشاي مدارس هرمزگان شد
آغاز مرحله دوم توزيع سهام عدالت قاليبافان در استان مركزي
مديريت تكميل ورزشگاه نقش جهان به استانداري واگذار شد



استاندار خواستار شد راه اندازي راديو تخصصي در اردبيل

اردبيل - خبرنگار كيهان
منصور حقيقت پور استاندار اردبيل خواستار راه اندازي راديو تخصصي در اين استان شد.
وي گفت: به لحاظ وجود گفتني هاي فراوان در حوزه هايي نظير بخش گردشگري، كشاورزي و موارد متعدد ديگر ضرورت راه اندازي راديو تخصصي در خصوص اين موضوعات در استان محسوس است.
وي كه در جمع مسئولان صدا و سيماي استان سخن مي گفت با اشاره به گسترش شهرنشيني افزود: با اين روند، بخشي ازوظايف خانواده ها در بين نهادهاي اجتماعي از جمله آموزش و پرورش توزيع شده و اين نهادها به عنوان مكمل نقش خانواده ها در تربيت فرزندان بايد همواره متوجه عظمت رسالت خود باشند.
وي نقش صدا و سيما در اطلاع رساني و فرهنگ سازي را برجسته دانست و افزود: اگر برنامه هاي مناسب در صدا و سيما توليد و ارايه نشود به ايجاد بحران هويتي در جوانان خواهد انجاميد.

 



استاندار:كهگيلويه و بويراحمد بهشت گمشده اي است كه نياز به معرفي دارد

ياسوج- خبرنگار كيهان:
وجود360 بقاع متبركه و آثار تاريخي فراوان در كهگيلويه و بويراحمد، اين استان را به يكي از مناطق زيباي گردشگري تبديل كرده است.
استاندار كهگيلويه و بويراحمد در اين باره گفت: سرمايه گذاري در بخش گردشگري يكي از مهمترين برنامه هاي استان است كه بسترهاي لازم در اين زمينه براي بخش خصوصي فراهم شده است.
قوام نوذري با اشاره به ظرفيت هاي كهگيلويه و بويراحمد در زمينه صنعت گردشگري خاطرنشان كرد، آب و هواي چهار فصل، پوشش زيباي جنگلي، آب هاي روان، مناظر زيباي طبيعي، آبشارها و چشمه هاي دائمي و وجود بيش از 360 بقاع متبركه به ويژه حرم بي بي حكيمه در گچساران و آثار تاريخي فراوان اين استان را به يكي از مناطق زيباي گردشگري تبديل كرده است.
وي گفت: با شناساندن اين استان در كشور زمينه لازم براي سرمايه گذاري بخش خصوصي در صنعت گردشگري كهگيلويه و بويراحمد فراهم مي شود.
نوذري گفت: ميهمان نوازي از مهمترين شاخصه هاي بارز مردم استان كهگيلويه و بويراحمد است و سرزمين بكر و دست نخورده اين استان بهشت گمشده اي است كه نياز به معرفي دارد.
وي با بيان اينكه معرفي استعدادهاي گردشگري استان به مردم و مسئولان كشور لازم و ضروري است افزود: سرمايه گذاري در بخش صنعت گردشگري مي تواند زمينه را براي توسعه استان در همه بخش ها فراهم كند.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي استان گفت: اين استان در كشور به عنوان پايتخت طبيعت شناخته شده است. يدالله مرادي ظرفيت هاي استان در بخش گردشگري را بسيار چشمگير توصيف كرد و گفت: در دولت نهم و دهم گام هاي بلندي براي معرفي استان برداشته شده است.

 



كوتاه از ورزش شهرستان ها

صعود به كليمانجارو
اراك- خبرنگار كيهان:
علي رحيمي كارمند اداره كل راه و ترابري استان مركزي به قله كليمانجارو صعود و بام آفريقا را فتح كرد. پيش از اين نيز كوهنوردان آن اداره كل موفق به صعود به بلندترين قله تركيه شده بودند.
درخشش بانوان سمناني
سمنان- خبرنگار كيهان:
تيم فوتبال بانوان ساحلي صنايع چوبي رستميان به نمايندگي استان سمنان با شركت در مسابقات ليگ برتر فوتبال ساحلي كشور كه به ميزباني تيم شاهين بوشهر برگزار شده بود توانست به مقام چهارم اين مسابقات دست يابد. اين تيم براي نخستين بار در مسابقات شركت مي كرد.
برگزاري مسابقات طناب كشي
هفتكل- خبرنگار كيهان:
يك دوره مسابقه طناب كشي با حضور 6 تيم هشت نفره در كوي شهداي هفتكل برگزار شد.
در پايان اين مسابقات به دو گروه برتر هدايايي اهدا شد.
افتتاح سالن ورزشي
نجف آباد- خبرنگار كيهان:
سالن ورزشي غدير شهر جوزدان نجف آباد كه از مصوبات سفر استاني رئيس جمهوري به استان اصفهان در سال 86 بود با حضور مسئولان به بهره برداري رسيد. اين سالن با صرف هزينه اي معادل 5 ميليارد و 200 ميليون ريال احداث شده است.
رقابت دانش آموزان دونده
اسفراين- خبرنگار كيهان:
يك دوره مسابقه دو استقامت ويژه دانش آموزان دختر مقطع ابتدايي در اسفراين برگزار شد.
در اين دوره از مسابقات تعداد 250 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدايي پايه هاي سوم تا پنجم مدارس دخترانه اين شهر در مسافت 400 متري به رقابت با يكديگر پرداختند.
در پايان به نفرات برتر هدايايي اهدا شد. همچنين يك دوره مسابقه دو صحرانوردي در روستاي توي از توابع بخش مركزي اسفراين بين 110 دانش آموز مقاطع راهنمايي و متوسطه دهستان دامنكوه به مسافت 2 كيلومتر برگزار شد. در پايان به قاسم اسكندريته، جعفر براتي و مصطفي براتي نفرات اول تا سوم جوايزي اهدا شد.
ايجاد ايستگاه هاي دوچرخه سواري
كاشان- خبرنگار كيهان:
شهردار كاشان از اجراي طرح ايستگاه هاي دوچرخه سواري در اين شهرستان به صورت دائمي در آينده نزديك خبر داد.
سعيد مدرس زاده افزود: در قالب اين طرح 4 ايستگاه دوچرخه سواري به ظرفيت 60 دوچرخه در ميدان هاي 15 خرداد، جهاد كمال الملك و پارك كودك اين شهرستان در نظر گرفته شده است.
همچنين بيش از يك هزار نفر از خانواده هاي كاشاني مسافت 2 كيلومتري ارتفاعات جزه را كوهروي كردند.
تجليل از جودوكار بسيجي
هفتكل- خبرنگار كيهان:
در مراسمي از نايب قهرمان جودوي بزرگسالان جهان در هفتكل تجليل شد. حبيب الله ايگدر جودوكار بسيجي نايب قهرمان وزن 60- كيلوگرم جهان در مسابقات جودو تركيه توانست مدال نقره اين مسابقات را به گردن آويزد. در اين مراسم جوايزي به وي اهدا شد.
برتري بانوان فوتسال زيرآب
سوادكوه- خبرنگار كيهان:
تيم فوتسال بانوان باشگاه فرهنگي ورزشي صدراي زيرآب توانست با شكست تيم هيرساي تهران با نتيجه 7 بر 4 جواز ورود به مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتسال بانوان جام حذفي كشور را به دست آورد. اين تيم در مسابقات ليگ دسته يك كشور كه از 22 لغايت 24 ارديبهشت ماه جاري در كرمانشاه برگزار مي شود با تيم هاي اسلام آباد و راه آهن انديمشك رقابت خواهد كرد.
سفرجانبازان زيرآب به تركيه
¤ تيم هشت نفره تيراندازي جانبازان و معلولان باشگاه فرهنگي-ورزشي صدراي زيرآب در مسابقات كاپ جهاني تركيه كه در شهر آنتاليا برگزار مي شود شركت خواهد كرد. اين تيم كه به نمايندگي از ايران در اين دوره از مسابقات شركت مي كند شامل چهار نفر مرد و چهار نفر زن هستند. حسن اكبري تالار پشتي، بهمن كريمي، حسام حسن زاده و عاليه محمودي كردخيلي، سيده اعظم رضايي، ساره جوانمردي و رقيه الله كرمي از اعضاي اين تيم هستند.
ورود تيم فوتسال پل سفيد به ليگ
¤ تيم فوتسال شهروند پل سفيد سوادكوه توانست جواز ورود به ليگ فوتسال منطقه اي كشور را به دست آورد. اين تيم توانست با برتري بر تيم كلاردشت و كسب 39 امتياز و كسب مقام دوم مسابقات فوتسال ليگ برتر استان مازندران جواز ورود به ليگ منطقه اي كشور را به دست آورد. همچنين احمدرضا رضايي بازيكن تيم فوتسال شهروند به اردوي تيم ملي فوتسال ناشنوايان كشور دعوت شد.
رقابت بانوان تيرانداز در سمنان
سمنان- خبرنگار كيهان:
مسابقات تيراندازي با تفنگ بادي و تپانچه با حضور 60 نفر از بانوان شاغل وزارت جهاد كشاورزي از 23 استان در سمنان برگزار شد. در پايان مسابقات تيراندازي با تفنگ بادي كه با حضور 32 نفر (انفرادي) برگزار شد. ليلا زيوردار از سازمان امور عشايري، فاطمه عباسي و اكرم كمالي وند از سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي به مقامهاي اول تا سوم دست يافتند و در تيراندازي با تپانچه كه با 28 شركت كننده برگزار شد مريم پورفداكار از استان مركزي، زهرا ابراهيمي از استان اصفهان و سهيلا احمدي از استان مركزي به ترتيب اول تا سوم شدند. در نتيجه تيمي جهاد كشاورزي استان مركزي به مقام قهرماني رسيد و سمنان به مقام نايب قهرماني دست يافت و تيم ستاد وزارت جهاد كشاورزي سوم شد.
شركت ووشوكاران كرجي در تيم ملي
كرج- خبرنگار كيهان:
مسابقات انتخابي اردو تيم ملي ساندا فدراسيون ووشو در استاديوم آزادي برگزار شد، در اين مسابقات كه در رده سني بزرگسالان برگزار شد از كرج حميد قلي پور، خديجه زينال زاده و آليلا غلامي حضور داشتند.
پياده روي خواهران بسيجي
سبزوار- خبرنگار كيهان:
بيش از هزار نفر از خواهران بسيجي سبزوار مسافت بلوار آمادگاه ابوذر تا پارك آمادگاه را پياده روي كردند. در پايان اين مراسم به قيد قرعه به 30 نفر از شركت كنندگان هدايايي اهدا شد.
اهداي جوايز براي پياده روي
فيروز آباد فارس- خبرنگار كيهان:
هزاران نفر از مردان و زنان فيروزآباد فارس مسير خيابان 22 بهمن تا بلوار امام حسين(ع) اين شهر را به پياده روي پرداختند. در پايان اين مراسم جوايزي به تعدادي از شركت كنندگان اهدا شد.
مخالفت با واگذاري اماكن ورزشي
دامغان- خبرنگار كيهان:
رئيس اداره تربيت بدني دامغان گفت: اماكن ورزشي را نبايد به بخش خصوصي واگذار كرد. سيدمحمد حسيني پور افزود: بخش خصوصي نتوانسته در اين زمينه موفق عمل كند. وي مهم ترين مشكل ورزشي دامغان را در بخش ورزشي حرفه اي اعلام كرد و خواستار حمايت بخش خصوصي در اين زمينه شد. وي فقدان خوابگاه را يكي ديگر از مشكلات ورزشي اين شهر ذكر كرد.
برگزاري مسابقات آمادگي جسماني بانوان
سمنان- خبرنگار كيهان:
مسابقات آمادگي جسماني بانوان شاغل وزارت جهاد كشاورزي با حضور 84 نفر از رده هاي سني مختلف (انفرادي) در سالن الغدير سمنان برگزار شد. در پايان در قسمت تيمي در اين رشته سازمان جهاد كشاورزي استان چهار محال و بختياري به مقام قهرماني رسيد و استان قم نايب قهرمان شد و تيم ستاد وزارت جهاد كشاورزي به مقام سوم اين رقابتها دست يافت.

 



استاندار:بنياد بهجت شناسي در گيلان تأسيس مي شود

رشت- خبرنگار كيهان:
استاندار گيلان از تشكيل بنياد بهجت شناسي در اين استان خبر داد.
روح الله قهرماني چابك كه در اولين جلسه ستاد ارتحال و بزرگداشت آيت الله العظمي بهجت فومني سخن مي گفت با اشاره به شخصيت والاي آيت الله بهجت به عنوان مرجع مسلمانان جهان تأكيد كرد: در اين راستا بايد با تشكيل بنيادي، تمامي زواياي شخصيتي آن عالم رباني و عارف و فقيه عاليقدر به مردم جهان معرفي شود كه تشكيل و فعاليت بنياد بهجت شناسي در اين راستا است.وي با تأكيد بر ضرورت بهره گيري از مداحان، سخنوران و عالمان بزرگ ديني براي برگزاري مراسم و برنامه هاي بزرگداشت آيت الله العظمي بهجت فومني گفت: در همين ارتباط و در حال حاضر دبيرخانه ستاد ارتحال آيت الله بهجت به مركزيت شهرستان فومن تشكيل و راه اندازي شده است.به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام والمسلمين قرباني رئيس ستاد بزرگداشت آيت الله العظمي بهجت فومني و رئيس حوزه علميه شهرستان فومن نيز در جلسه مذكور خواستار نصب تمثال آيت الله بهجت در ورودي و خروجي شهرستان رشت و نامگذاري خياباني بنام آن عالم رباني در اين شهر و هم چنين به ثبت رساندن منزل پدري آن فقيه در فومن شد.
گفتني است مراسم تجليل و بزرگداشت فقيه سعيد آيت الله بهجت فومني پنج شنبه سي ام ارديبهشت ماه امسال در مسجد ولي عصر بالامحله شهرستان فومن برگزار مي شود.

 



استاندار خبر داد برخورد شديد با موانع سرمايه گذاري در چهارمحال وبختياري

شهركرد - خبرنگار كيهان:
استاندار جديد چهارمحال وبختياري گفت: با آن دسته از دستگاه هاي اجرايي استان كه بخواهند براي سرمايه گذاران موانع و مشكلاتي ايجاد كنند به شدت برخورد مي شود.
علي اصغر عنابستاني در اولين نشست خود با اصحاب رسانه هاي استان چهارمحال وبختياري افزود: سرمايه گذاري در استان چهارمحال وبختياري مشكل استاندار استان است و بايد همه دستگاههاي اجرايي با تمام وجود در جهت ايجاد اشتغال، رفع بيكاري و شكوفايي و رونق اقتصادي استان از سرمايه گذاران حمايت و پشتيباني كنند.
وي همچنين تعامل و همراهي با رسانه ها را موجب پيشرفت استان در حوزه هاي مختلف دانست و گفت: رسانه اي كه انتقاد نكند حضور و حياتش معنا پيدا نمي كند.
عنابستاني افزود: رسانه بايد منتقد باشد اما اين به معناي تخريب نيست.

 



كمك ميلياردي ساكنان غرب استان تهران به نيازمندان

كرج- خبرنگار كيهان:
طي سال گذشته افراد نيكوكار و خير غرب استان تهران بيش از يكصد و 40 ميليارد ريال به مددجويان نيازمند كميته امداد كمك كردند.
حسينعلي عروجي مديركل كميته امداد امام خميني (ره) غرب استان تهران در نشست خبري گفت: اين ميزان مشاركت مردمي در مقايسه با سال 87 بيش از 25 درصد رشد داشته است كه اين نشان از اعتماد مردم به نهاد كميته امداد است.
وي افزود: اين كمك ها در قالب صدقات، احسان دانش آموز، احسان زائر، كمك هاي مردمي به ايتام، اطعام نيازمندان جشن نيكوكاري، جشن عاطفه ها و... به نيازمندان و محرومين اعطا شده است. عروجي تصريح كرد: از كمك هاي جمع آوري شده در جشن نيكوكاري بيش از يك ميليارد و 500 ميليون به صورت نقدي و بيش از 8 ميليارد ريال زمين بابت احداث مسكن محرومين و بقيه اقلام غيرنقدي شامل طلا و جواهرات، پوشاك، لوازم خانگي و... است.

 



آغاز برداشت گل گاو زبان در گيلان

رودسر - خبرنگار كيهان:
برداشت گل گاوزبان در استان گيلان آغاز شد.
برداشت اين محصول در گيلان از باغ هاي اشكورات رحيم آباد رودسر آغاز شده است. بنابر اظهار مديرجهاد كشاورزي اين شهرستان پيش بيني مي شود در اين فصل بيش از 220 تن گل گاوزبان از باغ هاي منطقه برداشت شود.
امير جانبازي با بيان اينكه انتظار مي رود برداشت گل گاوزبان از باغ هاي اشكورات رحيم آباد امسال نسبت به سال قبل بين 5 تا 7 درصد افزايش يابد اين گياه طبي را براي سرماخوردگي، تمدد اعصاب و درمان بيماريهاي مختلف موثر دانست.
بنابر اظهار اين مقام مسئول امسال و در ايام تابستان قبل از پايان برداشت محصول، جشنواره كشوري گل گاوزبان در اشكورات رحيم آباد رودسر برگزار مي شود.
جانبازي خاطرنشان ساخت: در حال حاضر بيش از 3 هزار خانوار در شهرستان رودسر در سطحي به مساحت 450 هكتار كاربرداشت اين محصول را برعهده دارند.

 



راهيابي سيمان مازندران به بازارهاي آذربايجان و تركمنستان

ساي- خبرنگار كيهان:
توليدات سيمان مازندران به بازار كشورهاي آذربايجان و تركمنستان راه يافت.
مدير كارخانه سيمان مازندران با اعلام اين خبر در جمع فعالان انجمن معدني و صنايع اين استان افزود: تاكنون 200 هزار تن سيمان از اين كارخانه به كشورهاي ياد شده صادر شده است.
حميد يوسفي با اشاره به سياست اصولي دولت در تنظيم بازار سيمان گفت: فروش داخلي سيمان مازندران معادل 5/1 ميليون تن است.
وي با تاكيد بر عزم قاطع دولت در تامين نياز داخلي سيمان با اعمال سياست كنترلي افزود: سياست پايه اي دولت در صادرات سيمان تامين نيازهاي داخل دست نايب رئيس انجمن معدن مازندران نيز در اين جلسه از تاسيس دفتر زمين شناسي در اين استان خبر داد. محمدرضا باطني با تاكيد بر تقويت همگرايي سازمان صنايع و معادن با بخش معدن جذب فارغ التحصيلان معدني را اولويت نظام مهندسي معدن عنوان كرد.
به گفته وي تاكنون 700 نفر از فارغ التحصيلان رشته هاي مصرفي مازندران در سازمان نظام مهندسي معدن استان نامنويسي كردند.

 



صيد 4هزار تن ماهي استخواني توسط صيادان گيلاني

رشت- خبرنگار كيهان:
صيادان گيلاني در فصل صيد گذشته بالغ بر 4هزار و 294تن ماهي استخواني از آبهاي خزر صيد كردند.
مديركل شيلات گيلان در اين باره افزود: صيادان شركتهاي تعاوني پره اين استان موفق شدند طي فصل صيد گذشته از پاييز 88 تا 24 فروردين ماه امسال افزون بر 4هزار و 294 تن ماهي فلسدار استخواني از درياي خزر در گيلان صيد كنند كه اين ميزان صيد نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 16 درصد كاهش داشت.
هادي رفيعي در ادامه تصريح كرد: از مجموع 4هزار و 294 تن ماهي صيد شده در گيلان در فصل صيد گذشته حدود 2هزار و 700تن ماهي سفيد، يك هزار و 320 تن كفال و مابقي از ساير ماهيان بودند.

 



فرماندار: بيش از چهار هزار واحد مسكن مهر در دزفول احداث مي شود

دزفول- خبرنگار كيهان:
فرماندار شهرستان دزفول گفت: بيش از چهار هزار واحد مسكوني امسال در قالب طرح مسكن مهر در اين شهرستان احداث مي شود.
غلامرضا اخوان صباغ در نشست هماهنگي اجرايي مسكن مهر در محل فرمانداري دزفول افزود: اين واحدها در مناطق كوپيته و زمين هاي موسوم به پادگان شهيد جعفرزاده دزفول كه براي اين منظور درنظر گرفته شده اند بنا خواهند شد.
وي گفت: براي احداث اين واحدها و ساير خدمات رفاهي، آموزشي، درماني و شبكه هاي شهري 240هكتار زمين در مناطق يادشده تخصيص يافته و كار آماده سازي اين زمين ها در حال انجام است.
فرماندار دزفول با اشاره به مصوبه شوراي مسكن گفت: باتوجه به اينكه دزفول جزو شهرهاي بالاي سه هزار واحد مسكن مهر مي باشد طبق اين مصوبه مي بايست تا پايان امسال 70درصد عمليات ساخت واحدهاي مسكوني مهر در دزفول انجام و پيشرفت لازم را داشته باشد.
وي از تمامي دستگاه هاي مربوطه خواست تا در زمينه تأمين به موقع آب، گاز، برق و ساير خدمات شهري همكاري لازم را در اين راستا داشته باشند.

 



خليج فارس موضوع انشاي مدارس هرمزگان شد

بندرعباس- خبرنگار كيهان:
به پيشنهاد اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي هرمزگان به مناسبت فرارسيدن دهم ارديبهشت ماه -روز ملي خليج فارس- موضوع انشاء تمامي مدارس «خليج فارس» تعيين شد.
«همايون اميرزاده» با اعلام اين خبر گفت: يكي از مهم ترين وظايف مسئولان فرهنگي كشور انتقال مفاهيم ارزشي و ملي به نسل هاي آينده است و آموزش و پرورش مي تواند در اين زمينه نقش مهمي را ايفاء كند. وي افزود: تمامي كودكان، نوجوانان و جوانان هرمزگاني به دليل همجواري و وابستگي امرار و معاش آن ها با دريا اندوخته ها و خاطرات بسيار ارزشمندي در خصوص خليج فارس دارند و آگاه كردن آنها با مفاهيم و رويكردهاي جديد مي تواند در شكل گيري انديشه آن ها در آينده نتيجه بخش باشد.

 



آغاز مرحله دوم توزيع سهام عدالت قاليبافان در استان مركزي

اراك- خبرنگار كيهان:
رئيس اداره فرش سازمان بازرگاني استان مركزي از آغاز مرحله دوم توزيع سهام عدالت قاليبافان شهري استان مركزي خبر داد.
محمد نادري در اين باره گفت: يكي از اهداف مهم دولت در بخش فرش دستباف شناسايي و حمايت قاليبافان روستايي و شهري به منظور تشويق و ايجاد انگيزه براي ادامه فعاليت آنها در زنده نگهداشتن فرش كهن ايراني است.
وي افزود: در اين راستا فرم هاي سهام عدالت براي آن دسته از قاليبافان شهري كه تاكنون موفق به اخذ و تكميل فرم هاي خود نشده اند، توزيع و افراد واجد شرايط مي توانند با مراجعه به سازمان بازرگاني ثبت نام كنند.
وي در پايان گفت: مرحله دوم توزيع سهام عدالت قاليبافان استان تا بيستم ماه جاري انجام مي شود.

 



مديريت تكميل ورزشگاه نقش جهان به استانداري واگذار شد

اصفهان- خبرنگار ورزشي كيهان:
مديريت ساخت و تكميل ورزشگاه نقش جهان از سوي سازمان تربيت بدني به استانداري اصفهان واگذار شد.
استاندار اصفهان با اعلام اين خبر گفت: پس از رايزني هاي چند ماهه مسئولان استان با مديران سازمان تربيت بدني سرانجام پروژه نيمه كاره ورزشگاه 75 هزار نفري نقش جهان به معاونت عمراني استانداري اصفهان واگذار شد تا مراحل تكميل آن به سرعت پيش رود.
عليرضا ذاكر اصفهاني با بيان اينكه پيش از اين شركت توسعه و تجهيز اماكن ورزشي از زيرمجموعه هاي سازمان تربيت بدني ساخت اين ورزشگاه را به عهده داشت، افزود: تلاش مي كنيم با مديريت دست اندركاران در استان و كمك هاي ويژه دولتي اين پروژه را در سال 1390 مورد بهره برداري قرار دهيم.

 

(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14