(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 23 ارديبهشت 1389- شماره 19644

ابلاغ دستورالعمل اجرايي اولويت هاي معلولان براي دريافت 30هزار واحد مسكوني
جزئيات سوء قصد به سفير پاكستان در تهران
توزيع فرم هاي جعلي معافيت خدمت سربازي
استفاده از توپولف در جهان غيرقانوني اعلام شد
تدفين شهداي گمنام در محوطه دانشگاه علوم پزشكي ايران
اراضي معارض درياچه چيتگر و بزرگراه رسالت آزاد مي شود
به دليل عرضه داروهاي تقلبي و قاچاق انجام شد آغاز نصب برچسب «اصالت دارو»
بهره برداري از بزرگترين پايگاه امدادي هلال احمر در تهران
كلاهبرداري 215 ميليون توماني وكيل دعاوي در قائم شهر
در صورت تامين اعتبار آلودگي آب تهران به نيترات بررسي مي شود
خشم آمريكا از صدور هواپيماهاي بوئينگ به ايران
در خواف روي داد كشف 75 بسته مواد مخدر از يك مصدوم در اتاق عمل
زورگير بهارستان سارق بانك از آب درآمد
رويدادهاي خارجي 105 كشته در سقوط هواپيماي مسافربري ليبي
محكوميت يكي از شهرداري هاي گيلان به دليل توليد شن و ماسه غيراستاندارد
سقوط هواپيماي تك موتوره در سواحل نوشهر



سازمان بهزيستي اعلام كرد
 ابلاغ دستورالعمل اجرايي اولويت هاي معلولان براي دريافت 30هزار واحد مسكوني

دستورالعمل اجرايي اولويت هاي معلولان براي دريافت 30 هزار واحد مسكوني ابلاغ شد.
علي ربوبي، دبير ستاد مسكن سازمان بهزيستي گفت: دستورالعمل تامين 30 هزار مسكن مناسب براي معلولان نيازمند تحت پوشش سازمان بهزيستي كشور با همكاري وزارتخانه هاي رفاه، مسكن، وزارت كشور و بانك مركزي به استانها ابلاغ شد.
به گفته وي، در اجراي طرح واگذاري 30 هزار واحد مسكوني به معلولان، پس از انجام فرآيند اولويت بندي معلولان سر پرست خانوار و خانواده هاي داراي بيش از دو فرد معلول، واجدان شرايط از طرف سازمان بهزيستي استان و در قالب گروه هاي سه تا پنج نفره براي دريافت زمين و استفاده از يارانه هاي بخش مسكن به سازمان مسكن و شهرسازي استان معرفي مي شوند.
اين مقام مسئول در سازمان بهزيستي اظهار داشت: آن دسته از معلولاني كه پيش از اين از كمكهاي بلاعوض سازمان براي خريد و يا احداث واحدمسكوني استفاده كرده اند و يا از سازمانهاي دولتي و يا نهادهاي ديگر عمومي زمين يا تسهيلات دريافت كرده اند به هيچ وجه نمي توانند از تسهيلات اين طرح بهره مند شوند.
به گزارش فارس، ربوبي با اشاره به اهميت حفظ شان مددجويان و معلولان سازمان نيز خاطر نشان كرد: براي جلوگيري از ايجاد بلوك هاي ويژه معلولان در احداث اين واحدهاي مسكوني از قطعات پراكنده در ميان ساير قطعات متقاضيان عادي استفاده شود.

 



فرمانده انتظامي تهران بزرگ تشريح كرد
جزئيات سوء قصد به سفير پاكستان در تهران

فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: مرد افغاني با سوء قصد به جان سفير پاكستان در تهران او را زخمي و روانه بيمارستان كرد.
سردار حسين ساجدي نيا در گفت وگو با برنا افزود: ساعت 18و18 دقيقه روز سه شنبه حمله به سفير پاكستان در خيابان پاسداران تهران به مركز فوريت هاي پليس 110 اطلاع داده شد كه 3 دقيقه بعد ماموران در محل حادثه حاضر شده و ضارب 21 ساله كه اهل افغانستان است را دستگير كردند.
وي خاطرنشان كرد: در جريان تحقيقات مقدماتي مشخص شد سفير پاكستان هفته اي چند روز را بدون محافظ و به صورت پياده به يك مجموعه استخر و سونا مي رود. زمان حادثه نيز وي در حال رفتن به اين مجموعه ورزشي در خيابان پاسداران بود كه هدف حمله جوان افغاني قرار گرفت. بر اثر اين حمله، به سفير پاكستان از ناحيه سر و دست جراحاتي وارد شد كه بلافاصله به بيمارستان ايرانمهر منتقل شد.
سردار ساجدي نيا وضعيت عمومي سفير پاكستان را رضايت بخش اعلام كرد و افزود: شاهدان ماجرا در جريان تحقيقات اعلام كردند مرد مهاجم در دستانش چاقو داشته اما از آن استفاده نكرده بود.
فرمانده انتظامي تهران ادامه داد: هم اكنون مرد مهاجم به كلانتري پاسداران منتقل شده و تحقيقات براي مشخص شدن انگيزه اش از اين كار ادامه دارد.

 



سازمان وظيفه عمومي ناجا خبر داد
توزيع فرم هاي جعلي معافيت خدمت سربازي

سازمان وظيفه عمومي ناجا با صدور اطلاعيه اي اعلام كرد: فرم هاي توزيع شده در برخي از استان ها در مورد معافيت خدمت سربازي جعلي بوده و با هدف سودجويي توزيع مي شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان وظيفه عمومي برابر اطلاعيه سازمان وظيفه عمومي ناجا، تعدادي افراد سودجو در برخي از استان ها فرمهايي را با عنوان يكي از يگان هاي نيروهاي مسلح در بين مردم توزيع كرده و ادعا كرده اند به كساني كه در دوران دفاع مقدس خدمت سربازي را انجام داده اند مبلغ دو ميليون تومان پول نقد تعلق گرفته و يك فرزند آن ها معاف مي شود و به اين ترتيب قصد سودجويي و اخاذي از مردم را داشته اند.
در اين اطلاعيه آمده است: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شده كه اين فرم ها جعلي بوده و افراد فرصت طلب با هدف سودجويي اقدام به توزيع آن در بين مردم كرده اند.
سازمان وظيفه عمومي ناجا از مردم خواست ضمن خودداري از پرداخت هرگونه وجه به افراد سودجو، همچنين در صورت مواجهه با چنين افرادي مراتب را در اسرع وقت به مراكز پليس 110 اطلاع دهند.

 



استفاده از توپولف در جهان غيرقانوني اعلام شد

استفاده از هواپيماهاي توپولف 154 در جهان غيرقانوني اعلام شد.
رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي اعلام كرد: پس از سانحه هوايي اخير لهستان و براساس ابلاغيه اخير ياتا، استفاده از هواپيماهاي توپولف 154 در كليه كشورهاي جهان غيرقانوني اعلام شده است.
محمدحسن كرماني با اشاره به اظهارات اخير وزير راه و ترابري در رابطه با حذف هواپيماهاي توپولف 154 در كشور اذعان داشت: حذف هواپيماهاي فوق در شركت هاي هواپيمايي نيازمند رديف اعتبار جداگانه اي است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تحريم هاي صورت گرفته عليه ناوگان هوايي ايران طي سال هاي گذشته خاطر نشان ساخت: در صورت تامين اعتبار ايران مي تواند نسبت به خريد هواپيماهاي نو غربي در كشور اقدام كند.
وي با تاكيد بر لزوم ارتقاء ايمني ناوگان هوايي ايران گفت: دولت جمهوري اسلامي ايران در زمينه ارتقاء ناوگان ايمني بايد به شركت هاي هواپيمايي اعتبارات جداگانه اي را تخصيص دهد.
رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرت هوايي اجراي سياست هدفمندسازي يارانه ها را موجب افزايش ظرفيت ناوگان هوايي ايران عنوان كرد و خاطر نشان ساخت: در صورت آزادسازي نرخ بليت هواپيما ظرفيت ايمني ناوگان هوايي ايران ارتقاء خواهد يافت.به گفته كرماني نرخ بليت هواپيما در ايران از استانداردهاي جهاني به ميزان 50 تا 60 درصد كمتر است.

 



تدفين شهداي گمنام در محوطه دانشگاه علوم پزشكي ايران

دو تن از شهداي گمنام عمليات بيت المقدس سال 61 در محوطه پرديس دانشگاه علوم پزشكي ايران به خاك سپرده مي شوند.
به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي ايران، به همين مناسبت مراسم شب وداع با اين شهيدان روز يكشنبه 26 ارديبهشت 89 ساعت 21 در مسجد دانشگاه علوم پزشكي ايران و مراسم تشييع و تدفين اين شهدا ساعت 9 صبح دوشنبه 27 ارديبهشت در محل پرديس اين دانشگاه برگزار خواهد شد.

 



اراضي معارض درياچه چيتگر و بزرگراه رسالت آزاد مي شود

به دنبال توافق شهرداري منطقه 22 و سپاه پاسداران، 66 هكتار از اراضي طرح درياچه چيتگر و ادامه بزرگراه رسالت آزاد مي شود.
به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 22، جلسه اي با موضوع آزادسازي اراضي معارض درياچه چيتگر و بزرگراه رسالت در مجموعه در دست احداث آبشار البرز برگزار و طي آن با نيروي هوايي سپاه پاسداران براي حل مشكل زمين هاي معارض، توافق شد.
در اين جلسه دكتر شريفي معاون امور مناطق و قائم مقام شهردار تهران، ميرزاحسيني مديركل امور نهادها و نيروهاي مسلح شهرداري تهران، سردار حاجي زاده فرمانده نيروي هوايي سپاه پاسداران، ميراحمدي قائم مقام معاون امور مناطق، كريميان شهردار منطقه 22، مرادي قائم مقام شهردار منطقه، معاونان و مشاوران حضور داشتند.
گفتني است اين نشست در مجموعه در دست احداث آبشار برگزار شد و هيئت حاضر ضمن بازديد از اين مجموعه كه فاز نخست مجموعه گردشگري غرب تهران است، آن را مايه قدرداني از زحمات مديريت ارشد منطقه و دكتر قاليباف شهردار تهران برشمردند كه محيطي آرام، زيبا و مردم پسند براي استفاده شهروندان فراهم آورده است.

 



به دليل عرضه داروهاي تقلبي و قاچاق انجام شد آغاز نصب برچسب «اصالت دارو»

مديركل نظارت بر امور دارو و مواد مخدر وزارت بهداشت از آغاز نصب برچسب اصالت دارو به عنوان پيشرفته ترين سامانه نظارت بر تقلب و قاچاق دارو در منطقه توسط معاونت غذا و داروي وزارت بهداشت خبر داد.
دكتر محمدرضا شانه ساز با اعلام اين خبر گفت: با توجه به شيوع فزاينده عرضه داروهاي تقلبي و قاچاق در جهان و تبادل آن به عنوان يك معضل بين المللي، اداره كل نظارت بر امور دارو و مواد مخدر وزارت بهداشت بر آن شد تا با نصب برچسب اصالت دارو، چرخه دارويي كشور و بازار توليد و عرضه اين ماده حياتي و حساس را از اين معضلات مصون دارد.وي افزود: اين سامانه با بهره گيري از توان محققان و متخصصان داخلي راه اندازي شده و امكان شناسايي داروهاي تقلبي و قاچاق را توسط بازرسان دارويي و حتي خود مصرف كنندگان دارو فراهم مي كند.بنابر اعلام روابط عمومي وزارت بهداشت؛ اجراي اين طرح كه به ادعاي برخي از كارشناسان دارويي كشور در سطح جهان كم نظير است، مي تواند از ورود داروها و مكمل هاي تقلبي به كشور جلوگيري كند.

 



بهره برداري از بزرگترين پايگاه امدادي هلال احمر در تهران

يازدهمين پايگاه بزرگ امدادي آموزشي جمعيت هلال احمر در منطقه 22 تهران افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري ها، در اين مراسم كه با حضور «ابوالحسن فقيه» رئيس جمعيت هلال احمر برگزار شد، پايگاه درون شهري منطقه 22 تهران كه داراي امكانات متعددي از جمله سوله اسكان اضطراري به مساحت 2700 مترمربع و دپوي اقلام امدادي براي پنج هزار نفر است، بهره برداري شد.
ابوالحسن فقيه رئيس جمعيت هلال احمر در سخنراني مراسم افتتاحيه اين پايگاه امدادي با اشاره به احتمال وقوع زلزله در شهر تهران اظهار داشت: تمام مردم پايتخت، بزودي نقشه هاي امن اسكان اضطراري را دريافت خواهند كرد.
وي گفت: در حال حاضر سه هزار نقطه از شهر تهران به عنوان منطقه امن مشخص شده است كه براي اسكان اضطراري بيش از يكهزار و 50 نقطه در صورت حوادثي نظير زلزله امنيت كامل را خواهد داشت.
فقيه به استفاده از ظرفيت هاي متنوع شهر تهران در جهت مقابله با حوادثي نظير زلزله اشاره كرد و افزود: در اين راستا، نقشه هاي امن براي مردم در حال تهيه است كه به زودي به تمام خانواده ها اهدا خواهد شد.

 



كلاهبرداري 215 ميليون توماني وكيل دعاوي در قائم شهر

ساري - خبرنگار كيهان:
يك وكيل كلاهبردار در قائم شهر به جرم كلاهبرداري 215 ميليون توماني دستگير شد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران با اعلام اين خبر افزود: اين وكيل در جريان معامله موكلش چك هاي مربوطه را با هدف وصول از بانك دريافت كرده بود.
رمضان قاسمي افزود: پس از دريافت چك ها 23 ميليون تومان را وصول كرده بود و علاوه بر خودداري از تحويل وجه به موكلش مبلغ 5 ميليون تومان دستي نيز از وي طلب كرده بود.

 



در صورت تامين اعتبار آلودگي آب تهران به نيترات بررسي مي شود

معاون محيط زيست انساني اداره محيط زيست تهران گفت مسئله آلودگي آب تهران در صورت تامين اعتبار بررسي مي شود.
داريوش گلعلي زاده با تاكيد بر سالم بودن آب شرب تهران گفت: دانشگاه اميركبير در سال 82مطالعاتي را در مورد آلودگي آب تهران در مناطق پايين دست خيابان انقلاب انجام داد كه نشان داد سفره هاي زيرزميني به دليل تكميل نشدن سيستم دفع فاضلاب شهري و همين طور جذب مواد آلاينده از طريق لايه هاي دروني زمين آلوده به نيترات و مواد آلاينده ديگر شده اند.
با اين همه برخي كارشناسان شهري معتقدند؛ نبود سيستم فاضلاب شهري و برداشت آب از طرق 200 حلقه چاه در تهران و استفاده آب چاهها بعد از تصفيه براي مصارف شرب مي تواند گمانه آلودگي آب تهران به آلودگيها مانند نيترات را تقويت كند.
معاونت محيط زيست انساني اداره محيط زيست تهران تاكيد كرد: امسال تلاش داريم در مطالعه اي جامع وضعيت آلودگي آب تهران را مورد رسيدگي قرار دهيم، چرا كه اين مسئله از اهميت بالايي برخوردار است و البته حساسيتهايي نيز ايجاد كرده است.
به گزارش مهر وي با تأكيد بر نظارت دانشگاه علوم پزشكي بر مسئله آلودگي آب به نيترات در تهران افزود: آلودگي به نيترات به دفعات گزارش شده اما در تمام دنيا مطالعات نشان داده كه اين آلودگي به جز در كودكان و زنان باردار تأثيري بر سلامت شهروندان نداشته است اما اين دليل نمي شود كه براي سالم سازي آلودگي احتمالي آب تهران اقدامي انجام نشود.
گلعلي زاده با اشاره به خشك بودن اقليم ايران گفت: تهران از منابع آبي محدودي برخوردار است و ما بايد مصرف بهينه و استفاده صحيح از ظرفيت هاي آبي را مورد توجه قرار دهيم و نبايد با كم كاري و ناديده گرفتن مشكلات منابع آب شيرين را از دست بدهيم.
گفتني است؛ با توجه به آلوده بودن سفره هاي زيرزميني آب تهران به نيترات، بي توجهي به تأسيس و تكميل سيستم فاضلاب شهري از سوي وزارت نيرو مي تواند در آينده خطراتي را متوجه آب شرب تهران كند.

 



خشم آمريكا از صدور هواپيماهاي بوئينگ به ايران

يك قاضي آمريكايي يك شركت هواپيمايي انگليسي را به پرداخت دو ميليون دلار جريمه و تعليق فعاليت به مدت پنج سال به دليل آنچه صدور غيرقانوني هواپيماي بوئينگ 747 به ايران خوانده است، محكوم كرد.
به گزارش مهر به نقل از آسوشيتدپرس، در پي تداوم خصومت ورزي آمريكا عليه ايران، شركت هواپيمايي «بالي» كه از سوي واشنگتن متهم به صدور غيرقانوني هواپيماي بوئينگ747 به ايران است، امروز سه شنبه محكوم به پرداخت دو ميليون دلار جريمه و تعليق فعاليت به مدت پنج سال شد.
شركت هواپيمايي بالي از شركت هاي وابسته به انگليس است و در سال 2007 و 2008 در حالي سه فروند هواپيماي بوئينگ 747 را از آمريكا به ايران صادر كرده است كه بنابر ادعاي واشنگتن، در صدور اين هواپيماها از ايالات متحده اجازه رسمي كسب نكرده است.

 



در خواف روي داد كشف 75 بسته مواد مخدر از يك مصدوم در اتاق عمل

فرمانده انتظامي خواف از كشف 75 بسته مواد مخدر از يك مصدوم سانحه رانندگي در اتاق عمل بيمارستان 22 بهمن اين شهرستان خبر داد.
به گزارش فارس علي حيراني دوشنبه در شهرستان مرزي خواف اظهار داشت: يك دستگاه خودروي 405 با چهار نفر سرنشين كه از منطقه زهك از توابع سيستان و بلوچستان در حركت بود، در پيچ جاده منطقه بنياباد (از توابع خواف) حد فاصل جاده مواصلاتي قاين به خواف از مسير جاده منحرف و واژگون شد.
وي افزود: در اين سانحه رانندگي 2 نفر مصدوم و به بيمارستان 22 بهمن خواف منتقل شدند.حيراني اعلام كرد: از يك نفر از مصدومان 160 گرم هروئين فشرده (كريستال) كشف شد.
وي ادامه داد: مصدوم دومي كه براي مداوا به اتاق عمل برده مي شد پس از عمل جراحي، 741 گرم هروئين فشرده (كريستال) از دستگاه گوارش وي كشف شد.
شهرستان خواف در 260 كيلومتري جنوب شرقي مشهد در استان خراسان رضوي است.

 



زورگير بهارستان سارق بانك از آب درآمد

رئيس كلانتري 109 بهارستان گفت: كيف قاپي كه در محدوده بهارستان دستگير شده بود، پس از دستگيري به يك فقره سرقت بانك و 15 مورد زورگيري در سطح پايتخت اعتراف كرد.
به گزارش فارس سرهنگ محمود احمدعلي در تصريح اين خبر افزود: حوالي ظهر روز دوشنبه ماموران اين كلانتري حين گشت زني در خيابان مجاهدين اسلام، متوجه موتورسيكلتي با 2 سرنشين شدند كه پس از كيف قاپي در حال فرار هستند.
وي اظهار داشت: پس از مدتي تعقيب و گريز، نهايتاً ماموران موتورسيكلت فوق را در چهار راه آب سردار متوقف و راكب آن به نام محمد-و را كه با قمه به سمت ماموران حمله ور شده بود، پس از شليك دو تير هوايي و شليك دو تير ديگر، از ناحيه هر دو پا مصدوم و به بيمارستان منتقل كردند.
سرهنگ احمدعلي افزود: با تلاش ماموران، متهم ديگر به نام مسعود-ز دستگير و به كلانتري انتقال يافت. متهم فوق در اعترافاتش به يك فقره سرقت از بانك در افسريه به همراه برادر و ديگر همدستانش، همچنين 10 مورد زورگيري در محدوده 156 افسريه و 5 فقره زورگيري و گردنبند قاپي بالاي پل چوبي اقرار كرد.
رئيس كلانتري 109 بهارستان گفت: تحقيقات تكميلي بر روي اين پرونده همچنان در دست بررسي است تا ديگر جرايم احتمالي متهمان مشخص شود.

 



رويدادهاي خارجي 105 كشته در سقوط هواپيماي مسافربري ليبي

براثر سقوط يك فروند هواپيماي مسافربري ليبي در نزديك باند فرودگاه طرابلس، 105 نفر از سرنشينان آن كشته شدند.
به گزارش خبرگزاري ها به نقل از يك منبع آگاه در سازمان هواپيمايي ليبي، اين هواپيما كه 105 سرنشين داشت (94 مسافر و 11 خدمه) از آفريقاي جنوبي عازم ليبي بود كه روز چهارشنبه بر اثر سقوط در نزديك باند فرودگاه همگي سرنشينان آن به جز يك كودك كشته شدند.
برپايه اين گزارش، كودك نجات يافته، تابعيت هلندي دارد، اما هنوز نام وي و چگونگي جان سالم بدر بردن او از اين حادثه فاش نشده است.
شاهدان عيني در مورد اين حادثه گفتند: اين هواپيما كه متعلق به شركت «هواپيمايي آفريقايي ليبي» است، هنگام نشستن در باند فرودگاه دچار حادثه شد و به طور كامل در هم شكست. مسئولان برج فرودگاه طرابلس نيز اعلام كردند، هواپيماي ايرباس آ330» درست در فاصله يك متري باند فرودگاه به علت نامعلومي دچار حادثه شد و نيروهاي آتش نشاني و امدادي نيز به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و كودك مجروح را به بيمارستان «السبيعه» در نزديكي طرابلس منتقل كردند.
به گزارش خبرگزاري فرانسه، «محمد زيدان» وزير حمل و نقل ليبي در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اين هواپيما حامل 105 مسافر بود كه 94 تن از آنها مسافر و 11 نفر ديگر خدمه بودند.
به گفته وي تاكنون اجساد 96 تن از مسافران هواپيما بدست آمده است در حالي كه بقيه اجساد متلاشي و قابل شناسايي نيستند و در مساحتي بالغ بر 500 متر به همراه اجزاي هواپيما پراكنده شده اند.
زيدان اضافه كرد: 61 تن از مسافران هواپيماي ساقط شده داراي تابعيت هلندي هستند كه در ميان آنها يك كودك هشت ساله جان سالم به در برده است. زيدان متذكر شد: اين هواپيما در سال 2009 خريداري شده است و تمامي خدمه آن داراي تابعيت كشور ليبي هستند و در بين مسافران نيز دو نفر ليبيايي و بقيه آفريقايي و اروپايي بودند.
وي احتمال هرگونه اقدام تروريستي در مورد اين هواپيما را منتفي دانست. در همين حال يك منبع امنيتي كه خواست نامش فاش نشود به خبرگزاري فرانسه گفت: هواپيماي ايرباس ليبي، پيش از نشستن بر روي باند شعله ور شده بود. اين در حالي است كه آخرين حادثه هوايي در ليبي در سال 2000 در اين كشور رخ داد كه 22 نفر كشته شدند.

 



محكوميت يكي از شهرداري هاي گيلان به دليل توليد شن و ماسه غيراستاندارد

رشت - خبرنگار كيهان:
يكي از شهرداري هاي استان گيلان به دليل توليد شن و ماسه بدون دريافت پروانه استاندارد جريمه شد.
به گزارش روابط عمومي تعزيرات حكومتي گيلان به دنبال شكايت اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي استان، پرونده تخلف اين شهرداري در شعبه پنجم تعزيرات حكومتي مطرح و پس از دادن مهلت 3 ماهه براي دريافت مجوز به اين شهرداري اين اداره به پرداخت 5 ميليون ريال جريمه محكوم شد.
گفتني است براساس اعلام اداره كل استاندارد و تحقيقات صنعتي كليه واحدهاي توليدي مصالح ساختماني بايد قبل از فعاليت مجوز استاندارد دريافت كنند در غير اين صورت تخلف محسوب مي شود.

 



سقوط هواپيماي تك موتوره در سواحل نوشهر

ساري- خبرنگاركيهان:
يك فروند هواپيماي تك موتوره در سواحل نوشهر سقوط كرد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي مازندران با اعلام اين خبر افزود: در بررسي هاي اوليه علت سقوط اين هواپيما نقص فني گزارش شده است.سرهنگ رمضان قاسمي افزود: اين هواپيما كه بر فراز آسمان نوشهر پرواز مي كرد به داخل دريا سقوط كرد.وي گفت: درجريان اين حادثه خلبان هواپيما هيچگونه آسيبي نديد اما سرنشين آن بنام اسماعيل بصورت سطحي مجروح شد.به گفته وي بدنه و موتور اين هواپيما خسارت ديد كه با همكاري ماموران درياباني به فرودگاه نوشهر انتقال يافت.

 

(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14