(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 29 ارديبهشت 1389- شماره 19648

حديث دشت عشق
مسابقات واليبال نوجوانان آسيا ايران- چين تايپه؛ يك گام تا نيمه نهايي
اخبار كوتاه از فوتبال
خداحافظي آخرين نماينده شيرازبا ليگ برتر مقاومت سپاسي سومين تيم سقوط كننده به ليگ دسته اول
بنا : با تيم اصلي شركت نكرده بوديم ناكامي در مسابقات هند بزرگترين پيروزي بود
حضور پرقدرت مهرام در بسكتبال جام باشگاه هاي آسيا
جدال قهرمان ايران با بهترين هاي دنيا درچين بازگشت حدادي به ميدان پس از دو سال دوري
خواندني از ورزش ايران



حديث دشت عشق

به ياد سردار شهيد «كاظم فتحي زاده»
امشب شميم ياد زلال تو مي وزد

سردار شهيد «كاظم فتحي زاده» در فروردين ماه 1336 در خانواده اي مذهبي در روستاي مهدي آباد از توابع مركزي ايلام ديده به جهان گشود. رشد و نمو در محيط روستا از همان ابتدا او را سخت كوش و فعال بارآورد به گونه اي كه او به تحمل ناملايمات عشق مي ورزيد. انجام كارهاي سخت و طاقت فرسا برايش عادي بود. اراده و همت پولادينش در جوار زندگي بي آلايش، از وي مردي مصمم، مجرب، غيرتمند و صياد لحظه هاي تلخ و شيرين ساخته بود. راهيابي به آستان پاك زندگيش را بايد درسالهاي آتش و خون جست. سالهايي كه ستاره هاي دنباله داري در سرزمين كهن ايران طلوع كردند و تا هميشه تاريخ روشني بخش راه آيندگان خواهندبود. در امتحان ورود به جمع سربداران گروه ضربت كه عبارت بودند از شهيد كرم پور، شهيد يادگار، شهيد امامي، شهيد مهردادي، شهيد فيضي، شهيد غيوري، شهيد بسطامي و شهيد ملاحي قبول شد و اين آغازي گرديد براي حماسه آفريني هايش. او در آزمون هاي سخت جنگ، چه در نبردهاي جمعي و چه در تنهايي پيروز و سربلند درآمد؛ چه آن روزي كه قبل از والفجر 5 تا اتوبان العماره رفت و برگشت و چه در تنگه ترشابه در مردادماه 67 كه به همراه برادر بسيجي، بدرود تنگه چهار زير را بر يك گردان از عراقي ها بست و 22 تن از آنها را به تنهايي به جهنم فرستاد تا ديگر هيچ كفتاري به خود اجازه ورود به بيشه شيران را ندهد. در كربلاي 10، ارتفاع گامو كه به پشت بام كردستان معروف است در زير پايش لرزيد. او بود كه گروه (فراسان) يكي از خائن ترين و خود فروخته ترين گروهكهاي ضدانقلاب را به زانو درآورد.
شهيد فتحي زاده گنجينه زرين و تاريخ واقعي دفاع مقدس در ايلام بود. او در عمليات آزادسازي ميمك، عاشوراي 2، محرم، والفجر3، والفجر5، والفجر9، والفجر10، كربلاي1، كربلاي4، كربلاي5، كربلاي10 در مسئوليت هاي مختلف فرماندهي و اطلاعات و عمليات در لشكر11 اميرالمؤمنين(ع) سپاه پاسداران حضوري فعال داشت. در اكثر عمليات، كليد فتح گره هاي بازنشدني بود. در عمليات هرجا كاظم بود آرامش خاطر فرماندهان فراهم بود. او در دوره عمر با بركت خود در مسئوليتهاي زير خدمات شاياني به ايران بزرگ و اسلامي كرد:
- مسئول شناسايي و گروه ضربت ، مسئول گروهان شناسايي، مسئول واحد تخريب،جانشين گردان مهندسي و فرمانده قرارگاه
بعداز جنگ هم كاظم لباس جنگي را از تن درنياورد و مدتي به تفحص شهدا و سپس به پاكسازي ميادين وسيع مين در دشت هاي ميمك، مهران و چنگوله پرداخت. هشت سال در دفاع مقدس بود و دوازده سال بعد از جنگ را هم درميان سنگرها و ميادين مين گذراند. او بوي عطر شهدا را استشمام مي كرد. به ما آموخت كه راه و رسم شهادت كورشدني نيست و عاقبت در حين پاكسازي ميادين مين جا مانده از كربلاي مهران در 25/12/1378 در دامنه هاي قلاويزان بر اثر انفجاري سنگين به خيل شهيدان پيوست.
بنيادشهيد چوار ايلام

 



مسابقات واليبال نوجوانان آسيا ايران- چين تايپه؛ يك گام تا نيمه نهايي

تيم واليبال نوجوانان كشورمان با غلبه بر چين و قرار گرفتن در رده دوم گروه A، درمرحله يك چهارم نهايي مسابقات قهرماني آسيا امروز به مصاف چين تايپه مي رود.
مرحله مقدماتي هشتمين دوره مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان پسر آسيا دوشنبه شب با پيروزي تيم كشورمان مقابل چين به پايان رسيد.
در اين ديدار كه در سالن واليبال مجموعه ورزشي آزادي برگزار شد، واليباليست هاي نوجوان كشورمان با نتيجه 3 بر 2 مقابل حريف خود صاحب برتري شدند و در رده دوم گروه A قرار گرفتند. پيش از اين ديدار نيز تيم هاي سريلانكا، هند و چين تايپه حريفان خود را با شكست مواجه كرده بودند. نتايج به دست آمده در پنجمين و آخرين روز مرحله مقدماتي هشتمين دوره مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان پسر آسيا به شرح زير است:
¤ ايران 3- چين 2
(25 بر 22)، (22 بر 25)، (25 بر 13)، (23 بر 25) و (15 بر 12)
¤ سريلانكا 3- استراليا يك
¤ هند 3- ژاپن صفر
¤ چين تايپه 3- تايلند يك
در پايان ديدارهاي مرحله مقدماتي اين رقابت ها، تيم هاي كره جنوبي و هند صدرنشين گروه هاي A و B شدند. دو تيم استراليا و قزاقستان هم با قرار گرفتن در آخرين رده هر يك از اين گروه ها از حضور در مراحل بالاتر اين مسابقات بازماندند. رده بندي نهايي 10 تيم شركت كننده در مسابقات واليبال نوجوانان پسر آسيا در پايان ديدارهاي مقدماتي به شرح زير است:
گروه A: 1- كره جنوبي (8 امتياز)، 2-ايران (7 امتياز)، 3- چين (6 امتياز)، 4-سريلانكا (5 امتياز)، 5- استراليا (4 امتياز).
گروه B: 1-هند (8 امتياز)، 2-ژاپن (7 امتياز)، 3-چين تايپه (6 امتياز)، 4- تايلند (5 امتياز) و 5- قزاقستان (4 امتياز).
هشتمين دوره مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان پسر آسيا امروز (چهارشنبه) با برگزاري ديدارهاي مرحله يك چهارم نهايي كه با حضور 4 تيم برتر هر يك از گروه هاي A و B برگزار مي شود، پيگيري خواهد شد. در مرحله يك چهارم نهايي اين رقابت ها تيم كشورمان به مصاف چين تايپه خواهد رفت.
همچنين پيش از آغاز ديدارهاي مرحله يك چهارم نهايي، دو تيم قزاقستان و استراليا كه از حضور در جمع 8 تيم برتر ناكام ماندند آخرين ديدار خود را براي تعيين رده هاي نهم و دهم مقابل يكديگر برگزار خواهند كرد. برنامه كامل ديدارهاي امروز به اين شرح است:
چهارشنبه 29/2/89:
كسب مقام نهم و دهم
¤ استراليا- قزاقستان (ساعت 9)
مرحله يك چهارم نهايي:
¤ كره جنوبي- تايلند (ساعت 30/11)
¤ هند- سريلانكا (ساعت 30/14)
¤ ايران- چين تايپه (ساعت17)
¤ ژاپن- چين (ساعت 19)

 



اخبار كوتاه از فوتبال

آغاز اردوي تيم اميد از 20 تيرماه
تيم فوتبال اميد ايران كه قصد دارد براي حضور هرچه بهتر در رقابت هاي گوانگجو و المپيك لندن خود را آماده كند اردويش را پس از تعطيلات ليگ برتر و استراحت 10 روزه بازيكنان تشكيل مي دهد. معيني مديركميته تيم هاي ملي و كميته جوانان فدراسيون فوتبال در رابطه با تشكيل اردوي تيم اميد گفت: با مشخص شدن تكليف كادر فني تيم اميد و بازگشت غلامحسين پيرواني اولين اردوي اميدها بعد از تعطيلات ليگ برتر و روز 20 تير برگزار خواهد شد. اين اردو پس از استراحت 10 روزه بازيكنان در تهران و در كمپ تيم هاي ملي برگزار مي شود.معيني در پايان گفت: غلامحسين پيرواني ليست بازيكنان موردنظرش را پس از پايان رقابتهاي ليگ برتر و جام حذفي اعلام خواهد كرد.
بازگشت مبعلي به فوتبال ايران
روزنامه الاتحاد امارات از بازگشت ايمان مبعلي به فوتبال ايران خبر داد.
اين روزنامه ديروز با انعكاس اين خبر نوشت: ايمان مبعلي هافبك ايراني تيم هاي الشباب- النصر و الوصل امارات پس از پنج فصل حضور در ليگ امارات با تيم الشباب خداحافظي كرد و به ايران بازگشت. اين روزنامه از احتمال حضور ايمان مبعلي در يكي از دو تيم پرطرفدار پايتخت يعني استقلال و پيروزي خبر داد و نوشت: مبعلي در نيم فصل پس از جدايي از تيم النصر به تيم سابق خود يعني الشباب بازگشت اما يك مصدوميت جزيي و مربي سخت گير برزيلي اين تيم كه به غير از بازيكنان برزيلي با ديگر بازيكنان خارجي ارتباط خوبي ندارد، كمتر از اين هافبك خلاق استفاده كرد تا با اتمام قراردادش مانند ديگر هموطن خود مهرداد اولادي كه با ظلم سيريزيو برزيلي ليگ امارات را ترك كرد، مجبور به بازگشت به ايران شود.
شرايط واگذاري استقلال و پيروزي اعلام شد
واگذاري در سه ماهه چهارم امسال، واگذاري از طريق بازار سوم فرابورس، واگذاري يك بلوك به هواداران و يك بلوك به افراد متخصص ورزشي و قيمت گذاري بعد از برگزاري مجمع عادي ساليانه از شرايط جديد واگذاري باشگاه هاي استقلال و پيروزي است كه از سوي معاون سازمان خصوصي سازي اعلام شد.سيد مهدي عقدايي معاون سازمان خصوصي صازي در خصوص آخرين وضعيت واگذاري باشگاه استقلال و پيروزي از واگذاري اين دو باشگاه در سه ماهه چهارم امسال خبر داد و گفت: طبق مصوبه هيئت واگذاري قرار است باشگاه استقلال و پيروزي در سه ماهه چهارم سال و از طريق فرابورس واگذار شود.وي با اشاره به اينكه باشگاه استقلال و پيروزي به دليل زيان ده بودن نمي توانند وارد بورس شوند، افزود: اين دو باشگاه قرار است از طريق بازار سوم فرابورس واگذار شوند كه اين بازار نوعي واگذاري از طريق مزايده است.

 



خداحافظي آخرين نماينده شيرازبا ليگ برتر مقاومت سپاسي سومين تيم سقوط كننده به ليگ دسته اول

تيم فوتبال مقاومت سپاسي شيراز سومين تيم سقوط كننده به ليگ دسته اول نام گرفت تا ديار گل و بلبل و حافظ براي دومين سال پياپي يكي از نمايندگانش در ليگ برتر را از دست بدهد.
روز نخست از هفته پاياني نهمين دوره رقابتهاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور عصر ديروز (چهارشنبه) با برگزاري سه ديدار در تهران ، قم و همدان آغاز شد كه دو ديدار اين بازيها از اهميت بالايي برخوردار بود و تيم سوم سقوط كننده به ليگ دسته اول را معرفي كرد. در ورزشگاه قدس همدان تيم پاس اين شهر ميزبان تراكتورسازي تبريز بود كه در پايان دو تيم به تساوي يك بر يك رضايت دادند. فرهاد خيرخواه در دقيقه 29 براي تراكتورسازي گل زد و حيدري در دقيقه 87 براي پاس گل زد.تيم فوتبال پاس همدان با اين تساوي 39 امتيازي شد و در ليگ برتر ماند.
اما در ورزشگاه اكباتان تيم فوتبال راه آهن برابر مقاومت سپاسي شيراز قرار گرفت كه برنده اين ديدار مي توانست به بقا در ليگ برتر اميدوار باشد. شيرازيها كه فصل قبل برق را نيز به دنبال سقوط به ليگ دسته اول از دست داده بودند، نمي خواستند در اين ديدار حساس بازنده باشند.
اما شاگردان مهدي تارتار كه در ورزشگاه خانگي برابر حريف شيرازي خود به ميدان مي رفتند توانستند با كسب تساوي بدون گل برابر اين تيم خود را در ليگ برتر حفظ كنند و مقاومت سپاسي را به ليگ دسته اول بفرستند.مقاومتي ها براي ماندن در ليگ برتر به پيروزي در اين بازي نياز داشتند اما با كسب اين تساوي 38 امتيازي شدند و با اختلاف يك امتياز نسبت به راه آهن به ليگ دسته اول سقوط كردند. غلام پيرواني و اميرحسين پيرواني مربيان تيم اميد ديروز با حضور در ورزشگاه راه آهن، اين ديدار را دركنار مديرعامل باشگاه مقاومت از نزديك تماشا كردند. اين دو پس از پايان بازي روي سكو نشستند و از جاي خود تكان نخوردند.همچنين پس از اين بازي تقابل غم و شادي در ورزشگاه اكباتان نمايان بود. به طوري كه بازيكنان راه آهن از فرط خوشحالي جشن گرفتند و در آن سو بازيكنان مقاومت سپاسي از ناراحتي بر روي زمين افتادند. قبل از اين سقوط تيم هاي ابومسلم خراسان و استقلال اهواز به ليگ دسته اول قطعي شده بود.
در ورزشگاه يادگار امام قم نيز تيم فوتبال سايپا ميزبان صباي اين شهر بود كه در پايان دو تيم به تساوي 2 بر 2 رضايت دادند. در اين بازي سعيد يوسف زاده (10) و امين منوچهري (31 )براي سايپا و محسن بياتي نيا (1)و داود حقي (78 - پنالتي) براي صبا گل زدند.نتايج ساير ديدارهاي ديروز به چاپ روزنامه نرسيد.
برنامه و اسامي داوران ديدارهاي هفته سي وچهارم ليگ برتر به شرح زير است:
چهارشنبه: 29/2/89
¤مس كرمان-ابومسلم خراسان(ساعت18-ورزشگاه شهيد باهنر كرمان)
¤ذوب آهن اصفهان-ملوان بندرانزلي(ساعت18-ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر)
¤پيكان قزوين-استقلال تهران(ساعت18-ورزشگاه شهيد رجايي قزوين)

 



بنا : با تيم اصلي شركت نكرده بوديم ناكامي در مسابقات هند بزرگترين پيروزي بود

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي پس از ناكامي كشتي گيران كشورمان در مسابقات قهرماني آسيا گفت: اين شكست براي ما پيروزي هاي بسياري داشت و مي توانيم با رويكرد جديدي براي حضور در بازي هاي آسيايي گوانگجو آماده شويم.
محمد بنا سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي با بيان اين مطلب افزود: رقابت هاي كشتي فرنگي قهرماني آسيا در دهلي نو در سطح بسيار بالاي فني برگزار شد و تيم هايي نظير كره جنوبي و چين با بهره گيري از بهترين نيروهاي خود پيش از بازي هاي آسيايي گوانگجو در اين رقابت ها شركت كردند.
وي ادامه داد: ما پس از برگزار شدن چند مسابقه مختلف و به خصوص رقابت هاي جام يادگار امام(ره) نفرات برتر مسابقات قم را براي رقابت هاي قهرماني آسيا انتخاب كرديم تا عيار آنها را بسنجيم.
دارنده مدال نقره جهان تصريح كرد: برخي نفرات باتوجه به قهرماني در مسابقات برگزار شده براي ملي پوش شدن در تيم ملي براي خود حقي قايل بودند كه ما بهترين تمرينات را براي آنها درنظر گرفته بوديم اما آنها نتوانستند در رقابت هاي قهرماني آسيا شايستگي خود را نشان دهند و برخي حتي عليرغم كسب مدال دور از حد انتظار ظاهر شدند. البته در برخي موارد مانند ديدار محمدي با حريف كره اي داوري بي طرفانه نبود.
وي تأكيد كرد: به هرحال ما با تركيب اصلي خود در رقابت هاي قهرماني آسيا شركت نكرده بوديم و از حضور در اين رقابت ها تنها به فكر كسب نتيجه نبوديم ولي از قهرمان نشدن تيم ناراحتم.
بنا اظهار داشت: از اين شكست درس هاي زيادي گرفتيم و مي توان در يك جمله گفت اين شكست براي ما پيروزي هاي بسياري داشت و ما مي توانيم از اين پس با رويكرد جديد براي مسابقات مهم پيش رو از جمله بازي هايي آسيايي گوانگجو آماده شده و براي ورزش ايران در اين رويداد افتخارآفرين باشيم.
وي در پايان خاطرنشان كرد: در اين مسابقات شناخت خوبي از رقباي خود به خصوص كشورهاي شرق آسياكه سرمايه گذاري زيادي در اين زمينه كرده اند، پيدا كرديم و اميدوارم بتوانيم مانند رقابت هاي جهاني و جام جهاني در سال گذشته در رقابت هاي جهاني مسكو در شهريورماه و بازي هايي آسيايي گوانگجو در اواخر آبان ماه نتايج خوبي را كسب كنيم.
حضور در سه تورنمنت بين المللي
تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان پيش از حضور در رقابت هاي جهاني و بازي هاي آسيايي در سه تورنمنت بين المللي شركت مي كند.فرنگي كاران ابتدا روزهاي 14 تا 18 خردادماه در رقابت هاي جايزه بزرگ تفليس در گرجستان شركت مي كنند تا عملكرد برخي كشتي گيران در اين رقابت ها محك بخورد.
حضور در تورنمنت جايزه بزرگ باكو در تيرماه ديگر برنامه كادر فني پيش از حضور در اين دو رويداد است كه به نظر مي رسد پس از اين رقابت ها تا حدودي تركيب تيم ايران مشخص شود. فرنگي كاران حضور در تورنمنت بين المللي لهستان در مردادماه را نيز در برنامه خود دارند.
مرحله جديد اردوي تيم ملي كشتي فرنگي به منظور حضور در رقابت هاي جهاني از روز اول خرداد ماه در محل خانه كشتي تهران آغاز مي شود.

 



حضور پرقدرت مهرام در بسكتبال جام باشگاه هاي آسيا

تيم بسكتبال مهرام به منظور حضور در محل برگزاري بيست و يكمين دوره رقابت هاي قهرماني باشگاه هاي آسيا و دفاع از عنوان قهرماني خود در اين مسابقات امروز عازم دوحه مي شود.
شهر دوحه ميزبان بيست و يكمين دوره مسابقات بسكتبال قهرماني باشگاه هاي آسياست كه از اول خردادماه با حضور 10 تيم آغاز شده و به مدت 9 روز ادامه خواهد داشت.
تنها نماينده كشورمان در اين رقابت ها، در فاصله دو روز مانده به آغاز بازي ها عازم دوحه مي شود تا آخرين تمرينات آماده سازي خود را در محل برگزاري مسابقات برگزار كند. مهرام با در اختيار داشتن مهدي كامراني، صمد نيكخواه بهرامي، حامد سهراب نژاد، سامان ويسي، حامد آفاق، محمدرضا درگي، كاوه نورافزا، مهراد آتشي، آيدين كبير، مهدي اسماعيلي، «جكسون ورومن» و «لورن وودز» تهران را ترك مي كند. مصطفي هاشمي كه همراه با اكبر اثبقي هدايت مهرام را برعهده دارد پس از بازگشت از اردوي تداركاتي تركيه آرياجو را از تركيب تيمش كنار گذاشت.
گروه بندي شركت كنندگان در مسابقات بسكتبال 2010 قهرماني باشگاه هاي آسيا به شرح زير است:
¤ گروه A: مهرام ايران، اسمارت گيلاس فيليپين، آستانا تايگرز قزاقستان، دوهوك عراق، الريان قطر
¤ گروه B: الرياضي لبنان، ASU اردن، الجلا سوريه، الهلال عربستان، النصر امارات
برنامه ديدارهاي مقدماتي مهرام در بيست و يكمين دوره مسابقات بسكتبال قهرماني باشگاه هاي آسيا به شرح زير است:
شنبه 1/3/89:
¤ آستانا تايگرز قزاقستان- مهرام ايران
دوشنبه 3/3/89:
¤ مهرام ايران- دوهوك عراق
سه شنبه 4/3/89:
¤ اسمارت گيلاس فيليپين- مهرام ايران
چهارشنبه 5/3/89:
¤ مهرام ايران- الريان قطر

 



جدال قهرمان ايران با بهترين هاي دنيا درچين بازگشت حدادي به ميدان پس از دو سال دوري

حريفان احسان حدادي در رقابتهاي برليان ليگ شانگهاي مشخص شدند.
احسان حدادي قهرمان و ركورددار پرتاب ديسك ايران و آسيا كه در دوسال گذشته به دليل مصدوميت در هيچ رقابت جايزه بزرگي شركت نكرده، كار خود را از رقابتها برليان ليگ در شانگهاي كه بالاترين سطح رقابتهاي جايزه بزرگ دووميداني در دنيا محسوب مي شود آغاز خواهدكرد.
او دراين رقابتها كه روز يكشنبه هفته آينده برگزار مي شود، قرار است با رابرت هارتينگ، نفر سوم المپيك پكن و قهرمان جهان درسال گذشته از آلمان، گرد كانتر قهرمان المپيك پكن از استوني، يان والتر، جارد رومه و جيسون يانك از برترين پرتاب گران آمريكا، زولتان كواگو نايب قهرمان المپيك از مجارستان، پيتور مالاچوفسكي، نايب قهرمان المپيك پكن از لهستان و عمرالغزالي، نفر برتر آفريقا از مصر رقابت كند.
از مجموع بهترين پرتاب گران دنيا تنها ويرجيليوس الكنا از ليتواني در اين رقابتها شركت مي كند.احسان حدادي در رقابتهاي جايزه بزرگ سال 2008 بارها عنوان قهرماني را كسب كرده و به صورت پياپي ركوردهاي آسيا را كه 65 متر بود، بهبود بخشيد تا به ركورد 69 متر و 32سانتي متر رساند.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني طي حكمي جلال كوزه گري را به عنوان سرپرست فدراسيون هندبال منصوب كرد. عليرضا رحيمي رئيس پيشين فدراسيون هندبال از روز 23 اسفندماه از سمت خود استعفا كرد و از آن زمان تا امروز اين فدراسيون بدون متولي به كارش ادامه مي داد. گوزه گري نايب رئيس فدراسيون هندبال در دوره گذشته بوده است.
¤ با پيشنهاد رئيس كميته مربيان فدراسيون وزنه برداري و موافقت حسين رضازاده، نفرات جديد كميته مربيان معرفي شدند. مهران رئيسي، كرامت اولاد وطن، ايوب بهتاج، فريدون غزاليان و عبدالله فاطمي نفراتي هستند كه از اين پس به عنوان اعضاي كميته مربيان زير نظر داود ملكي، رئيس اين كميته، فعاليت خواهند كرد.
¤ سازمان تربيت بدني برنامه برگزاري مجمع انتخاباتي 9 فدراسيون ورزشي را اعلام كرد. براساس اعلام دفتر امور مجامع فدراسيون هاي ورزشي سازمان تربيت بدني، انتخابات 9فدراسيون ورزشي درخرداد، تير و مرداد سال جاري برگزار مي شود. جدول برنامه مجامع انتخاباتي فدراسيون هاي ورزشي به اين شرح است:
1- شمشير بازي (12خرداد 89)، 2-شطرنج (6تير) 3- تنيس (10تير)، 4-بسكتبال (15تير)، 5- بدمينتون (20تير) 6- دوچرخه سواري (23تير)، 7- اسكواش (27تير)، 8-شنا (30تير) و 9- آمادگي جسماني(2مرداد)
¤اعضاي كادر فني تيم هندبال نوجوانان ايران براي حضور در مسابقات آسيايي اين رشته مشخص شدند.محسن طاهري به عنوان سرمربي و غلامعلي اكبرآبادي به عنوان مربي هدايت تيم نوجوانان ايران درمسابقات قهرماني آسيا و انتخابي جهان كه تيرماه در امارات برگزار خواهد شد را عهده دار خواهند بود.

 

(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14