(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 10 خرداد 1389- شماره 19658

استاندار:ساماندهي معضل زباله ها در مازندران برنامه محوري دولت است
شهردار: ساروي ها روزانه 250 تن زباله توليد مي كنند
انتقال ميليون ها مترمكعب آب زراعي از غرب به شرق مازندران
دانشگاه پيام نور 500 عضو هيئت علمي جذب مي كند
حمايت از مستندسازي آثار انقلاب در مازندران
خيل عاشقان خميني در راه مرقد امام(ره)
مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور: راستگويي اصل مهم در كار روابط عمومي است
اصناف و بازاريان سنندج دشمنان آرزوي نفوذ در صفوف متحد مردم كردستان را به گور مي برند
شهردار خبر داد آمادگي قم براي پذيرش سازمانهاي انتقالي از تهران
اعتراض دانشجويان خراسان جنوبي به دادگاهي شدن امام جمعه سرايان
معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور:
رويكرد دولت رسيدگي به مردم با توسعه متوازن كشور است
برگزاري مسابقات سراسري قرآن كريم دانشجويان در تبريز
استاندار: قم ظرفيت جذب سرمايه هاي داخلي و خارجي را دارد
انتصاب در شهرستان ها
عضو شوراي اسلامي شهر:اعتراضات براي رفع مشكلات طرح جامع شوشتر به جايي نرسيده است



استاندار:ساماندهي معضل زباله ها در مازندران برنامه محوري دولت است

ساري-خبرنگاركيهان:
استاندار مازندران از انباشت زباله در حاشيه جنگل و سواحل درياي اين استان انتقاد كرد.
سيدعلي اكبر طاهايي در جمع فعالان عرصه سلامت مازندران گفت: متاسفانه محل دفن زباله ها در مازندران همچنان غيراستاندارد است.
وي با تاكيد بر هم افزايي توان ها براي حل مشكلات جمع آوري و دفن زباله ها در مازندران افزود: ساماندهي معضل زباله ها در مازندران از برنامه هاي محوري دولت در اين استان محسوب مي شود.
وي با اشاره به وجود يك هزار و 17 خانه بهداشت در مازندران خواستار بهره گيري بهينه از ظرفيت هاي شوراهاي اسلامي و مساجد در حل مشكلات بهداشتي شد. طاهايي با تاكيد بر عزم دولت در ارتقاي شاخص هاي حوزه سلامت افزود: دستاوردهاي علمي و پژوهشي در حوزه پزشكي بيانگر توجه ويژه دولت به اين عرصه است.
رئيس شوراي سلامت مازندران بر لزوم تقويت هم پوشاني بيمه ها در عرصه سلامت و كاهش هزينه هاي درماني مردم تاكيد كرد.

 



شهردار: ساروي ها روزانه 250 تن زباله توليد مي كنند

ساري- خبرنگار كيهان:
هم اكنون روزانه 250 تن زباله در شهر ساري توليد و جمع آوري مي شود.
شهردار ساري با اعلام اين خبر افزود: در حال حاضر زباله هاي ساري روزانه به 130 كيلومتري اين شهر منتقل مي شود كه اين مسئله هزينه هاي زيادي را بر دوش شهرداري گذاشته است.
علي حجازي يادآور شد: هر شهروند ساروي به طور ميانگين 750 تا 800 گرم زباله توليد مي كند.
وي با اشاره به مسئله زباله ها اظهار داشت: دپوي زباله در ميادين ورودي و خروجي شهرهاي مازندران از مشكلات اساسي اين استان به شمار مي رود.
شهردار ساري به جمع آوري زباله ها در ايام نوروز اشاره كرد و افزود: در جريان تعطيلي ايام نوروز در شهر ساري 2 ميليون كيلوگرم زباله از سطح اين شهر جمع آوري شده است.
حجازي با تاكيد بر لزوم توجه به تلاش هاي فرهنگي در زمينه توليد زباله هاي شهري گفت: با توليد اندك زباله توسط شهروندان هزينه هاي خدمات شهري در شهرداريها كاهش خواهد يافت.

 



انتقال ميليون ها مترمكعب آب زراعي از غرب به شرق مازندران

ساري - خبرنگار كيهان:
استاندار مازندران بر لزوم تسريع در اجراي پروژه ملي انتقال آب غرب به شرق اين استان تأكيد كرد.
سيدعلي اكبر طاهايي با اشاره به اهميت اين طرح محوري در رفع مشكلات ناشي از كمبود آب زراعي در مازندران گفت: با عملياتي شدن اين پروژه سالانه 290 ميليون مترمكعب آب از طريق رودخانه چالوس وارددشت هراز مي شود.
وي يادآور شد: انتقال آب مازاد رودخانه چالوس 97 هزار هكتار از عرصه هاي زراعي دشت هراز را سيراب مي كند.
استاندار مازندران با اشاره به سرمايه گذاري عظيم دولت براي توسعه منابع آب اين استان افزود: طرح انتقال آب غرب به شرق مازندران به طرف 107 كيلومتر بيانگر توجه ويژه دولت به حل مشكل كمبود آب زراعي در اين استان است.
وي يادآور شد: هم اكنون 80 درصد دشت هاي زراعي مازندران با مشكل كمبود آب مواجه هستند.
طاهايي با تشريح اثرات مثبت تكميل اين پروژه ملي در روند توسعه اقتصادي مازندران خواستار دستور ويژه دولت براي تشريع در مراحل اجرايي آن شد.

 



دانشگاه پيام نور 500 عضو هيئت علمي جذب مي كند

ساري - خبرنگار كيهان:
بزودي 500 نفر از دارندگان مدرك تحصيلي دكترا و دانشجويان اين مقطع به عنوان عضو هيئت علمي دانشگاه پيام نور كشور جذب مي شوند.
رئيس دانشگاه پيام نور كشور با اعلام اين خبر در بازديد از واحدهاي دانشگاه پيام نور مازندران افزود: چگونگي جذب اين نيروها در سايت مركزي دانشگاه پيام نور تشريح مي شود.
دكتر حسن زياري آموزش محوري و دانشجومحوري را سياست اين دانشگاه دانست و افزود: هم اكنون 800 هزار نفر متقاضي تحصيلات تكميلي در كشور وجود دارند كه بحث تحصيلات تكميلي از مسائل جدي در آينده است.
زياري در اين ارتباط يادآور شد: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با كمك مجلس شوراي اسلامي ساماندهي آموزش هاي تحصيلات تكميلي را در دستور كار دارد.
وي با اشاره به افزايش ظرفيت 15 درصدي در زمينه جذب دانشجو در دانشگاه پيام نور كشور افزود: دانشگاه پيام نور در سال تحصيلي آينده هيچگونه مشكلي در زمينه جذب دانشجو در مقاطع مختلف ندارد.

 



حمايت از مستندسازي آثار انقلاب در مازندران

ساري- خبرنگار كيهان:
استانداري مازندران از مستندسازي آثار باموضوع انقلاب اسلامي حمايت مي كند. مسئول روابط عمومي استانداري مازندران با اعلام اين خبر در جلسه شوراي اطلاع رساني اين استان افزود: هم اكنون براي تحقق اهداف انقلاب به تحول عظيم در حوزه فرهنگ نيازمنديم.
كمال رستمعلي با اشاره به تعامل مثبت رهبر فرزانه انقلاب با حوزه فرهنگ افزود: مديران فرهنگي بايد با تأسي به شيوه رهبر انقلاب اسلامي جايگاه فرهنگي نظام را ارتقاء بخشند.
رستمعلي با تاكيد بر نقش روابط عمومي ها در حوزه اميدبخشي به جامعه يادآور شد: دولت دهم با پركاري تمام روح نشاط و سرزندگي را در جامعه ايجاد كرد و روابط عمومي ها بايد اين احساس را بخوبي منعكس كنند.
وي گفت: فعالان در حوزه مستندسازي انقلاب اسلامي در مازندران مورد حمايت جدي استانداري اين استان قرار مي گيرند.
وي ضرورت تلاش براي اعتلاي جايگاه فرهنگي انقلاب را خاطرنشان كرد و افزود: گستره فعاليت اطلاع رساني، رسانه و روابط عمومي ها با فرهنگ گره خورده است.

 



خيل عاشقان خميني در راه مرقد امام(ره)

سرويس شهرستانها -
معاون سياسي امنيتي استاندار هرمزگان گفت: واگن هاي قطار براي اعزام زائران هرمزگاني به حرم امام خميني افزايش مي يابد.
وي افزود: اميد است بتوانيم در استان سه هزار نفر زائر را به وسيله قطار به حرم امام خميني اعزام كنيم.
به گزارش خبرنگار كيهان در بندرعباس ،محمدحسن پرآور در جلسه هماهنگي سالگرد ارتحال امام خميني افزود: تعداد 65 دستگاه اتوبوس نيز در راستاي اعزام ساير زائران به حرم امام خميني(ره) در نظر گرفته شده است.
وي با بيان اينكه انتظار مي رود تعداد اتوبوس هاي ياد شده با به كارگيري اتوبوس هاي ادارات افزايش يابد، گفت: مسائلي همانند اعزام تيم هاي هلال احمر، پزشكي و آمبولانس و ساير تيم هاي ارائه دهنده خدمات رفاهي نيز به طور كامل به همراه كاروان ها ديده شده است.
معاون سياسي امنيتي استاندار هرمزگان با بيان اينكه سهميه در نظر گرفته شده تعداد اعزام زائران به حرم امام خميني برابر با 9 هزار نفر است، افزود: در همين راستا اعتباري معادل 150 ميليون تومان در نظر گرفته شده است.
پرآور گفت: برگزاري مراسم هاي مختلف مذهبي در اماكن عمومي و مذهبي نيز همانند سال هاي گذشته در سراسر استان در شب هاي منتهي به سالگرد رحلت امام مورد توجه است.
همچنين به گزارش خبرنگار كيهان از ساري امسال 30هزار مازندراني براي شركت در آئين گراميداشت سالگرد ارتحال امام خميني(ره) به تهران عزيمت مي كنند.
رئيس ستاد بزرگداشت وفات امام خميني در مازندران با اعلام اين خبر در جلسه كميته هاي اجرايي اين ستاد در ساري افزود: اين نيروها در قالب كاروان هاي عزاداري به سوي مرقد مطهر امام رهسپار مي شوند.
هادي ابراهيمي با تأكيد بر اين كه تمام موجوديت نظام اسلامي مرهون امام خميني(ره) است افزود: امسال برنامه هاي فرهنگي ويژه اي در سالگرد وفات بنيانگذار انقلاب اسلامي اجرا مي شود.
وي با اشاره به آمادگي مازندران براي اعزام 50هزار زائر به مرقد امام خميني خواستار بسيج امكانات براي تأمين رفاه كاروان هاي اعزامي به آئين سوگواري بيست و يكمين سالگرد ارتحال امام خميني شد.
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران بر لزوم غنابخشي به كيفيت برنامه هاي گراميداشت رحلت امام با هدف شناسايي هرچه بيشتر شخصيت معمار نظام اسلامي به نسل حاضر تأكيد كرد.

 



مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور: راستگويي اصل مهم در كار روابط عمومي است

كرمانشاه - خبرنگاركيهان:
صداقت و راستگويي يك اصل مهم در سرلوحه كار روابط عمومي ها است لذا آنها بايد همواره در اين راستا حركت كنند.
«علي اكبر جوانفكر» مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور در مراسم سومين جشنواره برترين هاي روابط عمومي هاي استان كرمانشاه با بيان اين مطلب افزود: صداقت و راستگويي منجر به جلب اعتماد مردم به دستگاه هاي اجرايي و مديران مي شود كه در نهايت مشاركت عمومي را در پي خواهد داشت. وي اظهار داشت: يكي از فاكتورهاي موفق در كار روابط عمومي ها اصل امانتداري است، لذا اين اصل موجب ايجاد بسترهاي پيشرفت در كار روابط عمومي ها مي شود. مشاور مطبوعاتي رئيس جمهور لزوم آبروداري و پرهيز از تخريب ديگران را نيز به عنوان ركن ديگر روابط عمومي ها نام برد و گفت: بهترين وظيفه روابط عمومي ها اطلاع رساني و انعكاس عملكردهاي دستگاه هاي اجرايي به مردم است.

 



اصناف و بازاريان سنندج دشمنان آرزوي نفوذ در صفوف متحد مردم كردستان را به گور مي برند

سنندج- خبرنگار كيهان:
اصناف و بازاريان سنندج در بيانيه اي هرگونه حركت ضدانقلابي و براندازي را در داخل محكوم كرده و به خودفروختگان هشدار دادند آرزوي نفوذ در صفوف متحد مردم كردستان را به گور خواهند برد.
در اين بيانيه ضمن تجديد بيعت با آرمان هاي امام خميني(ره) و اعلام مجدد اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامي تأكيد شده است: ما اصناف و بازاريان سنندج در سالي كه مزين به سال همت و كار مضاعف است اعلام مي داريم؛ در عرصه هاي داخلي ضمن پايبندي كامل به ارزش هاي بلند حضرت امام خميني، نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت فقيه، دفاع از آرمان ها ي متعالي انقلاب اسلامي را وظيفه خود دانسته و حمايت كامل خود را از حقوق حقه ملت بزرگ ايران به ويژه در بحث انرژي هسته اي اعلام مي كنيم.
اصناف و بازاريان سنندج با حمايت از حركت هاي اسلامي و انقلابي در سراسر جهان به ويژه مبارزات ملت مسلمان فلسطين و لبنان عليه رژيم صهيونيستي تصريح كرده اند: اينك كه تلألؤ انقلاب اسلامي در جهان چشم ها را خيره كرده است از فرهيختگان و مديران نظام و دست اندركاران و متوليان فرهنگي مي خواهيم براي آسيب شناسي و اصلاح وضع موجود و اجراي طرح حجاب و عفاف زمينه هاي بالندگي در جامعه اسلامي را بيش از گذشته هموار كنند. در بيانيه بازاريان سنندج با اعلام اينكه رمز بقاي انقلاب اسلامي انگيزه الهي و وحدت كلمه است تحرك و اقداماتي كه درصدد اخلال و ايجاد تفرقه در صفوف متراكم مردم باشد به شدت محكوم شده و آمده است هرگونه توطئه دشمنان خارجي و مزدوران و خودفروختگان داخلي عليه انقلاب اسلامي و مردم كردستان را به شدت محكوم كرده و ضمن اعلام برائت از آنان همگام و همصدا با مردم انقلابي سراسر كشور در راه اعتلاي انقلاب اسلامي و اسلام عزيز حركت خواهيم كرد.

 



شهردار خبر داد آمادگي قم براي پذيرش سازمانهاي انتقالي از تهران

قم- خبرنگار كيهان:
شهردار قم از آمادگي شهرداري قم جهت انتقال وزارتخانه هاي تهران به شهر مقدس قم خبر داد.
مهندس محسن عابديني پور گفت: شهرداري از سازمانها و شركتهايي كه براساس مصوبه كارگروه انتقال كاركنان دولت مكلف به ترك پايتخت و انتقال به خارج از تهران شدند دعوت به عمل آورد تا به شهر قم نقل مكان نمايند.
وي تصريح كرد: شوراي اسلامي شهر و شهرداري قم از حضور شركتهاي تابعه و مراكز وابسته به وزارت خانه علوم و تحقيقات و فناوري، نيرو، نفت و صنايع و معادن در قم استقبال مي كند و تسهيلات ويژه اي براي آنها قائل خواهد شد. عابديني پور در ادامه ضمن تقدير و تشكر از تصميم نمايندگان ويژه رئيس جمهور در كارگروه انتقال كاركنان دولت از پايتخت، از شركتهاي مادرتخصصي ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، شركت عمران و بهسازي شهري و شركت مديريت توليد و انتقال و توزيع نيروي برق ايران، شركتهاي مادر تخصصي مديريت منابع آب ايران، مهندسي آب و فاضلاب كشور، شركت ملي نفت ايران، بهينه سازي مصرف سوخت، شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران و سازمان صنايع هوا و فضا، صنايع هواپيماسازي ايران، شركت راه آهن جمهوري اسلامي ايران و شركت صنايع مخابرات ايران دعوت كرد مراكز خود را به شهر قم منتقل كنند.

 



با صدور بيانيه اي صورت گرفت
اعتراض دانشجويان خراسان جنوبي به دادگاهي شدن امام جمعه سرايان

بسيجيان خراسان جنوبي دراعتراض به دادگاهي شدن امام جمعه سرايان و عليه اقدامات اخير ميراث فرهنگي استان درموضوع يادمان شهداي سرايان بيانيه اي صادركردند.
به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، در اين بيانيه كه سه شنبه از سوي دانشجويان و دانشگاهيان بسيجي منتشر شد آمده است: به دنبال 16 سال تلاش و پيگيري مردم خداجو و رزمندگان غيور سال هاي دفاع مقدس شهرستان سرايان و با همكاري بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس خراسان جنوبي و نظر مساعد و موافقت استاندار وقت و همچنين مديركل وقت سازمان ميراث فرهنگي خراسان جنوبي، پيكر تعدادي از شهداي گمنام با شكوه تشييع و دركنار مصلاي نماز جمعه به خاك سپرده شدند تا مقبره آنان زيارتگاه عاشقان شهادت و دست مايه و پشتوانه معنوي حركت امت اسلامي براي طي طريق آن بخون خفتگان شهيد باشد.
اين بيانيه خطاب به مديران استان مي افزايد: علي رغم اطلاع و همراهي و هماهنگي كامل مسئولان دستگاه هاي ذيربط براي اجراي اين اقدام شايسته اكنون با شكايت مستقيم رئيس سازمان ميراث فرهنگي استان؛ امام جمعه سرايان و همچنين اعضاي هيئت امناي يادمان شهداي گمنام سرايان به بهانه واهي به دادگاه احضار شده اند.
بسيجيان دانشگاه هاي بيرجند از كليه مسئولان استان به ويژه استاندار و نماينده ولي فقيه در استان وامام جمعه بيرجند خواستند كه به اين غائله شوم خاتمه دهند و هرچه زودتر راه حق را از باطل مشخص كرده و نتيجه را به مردم شريف استان اعلام كنند.

 



معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور:
رويكرد دولت رسيدگي به مردم با توسعه متوازن كشور است

سنندج- خبرنگار كيهان:
رويكرد دولتهاي نهم و دهم رويكرد عدالت و رسيدگي به مردم و نيازهاي آنان با توسعه متوازن در تمام مناطق كشور است و دولتمردان براي خدمت رساني بيشتر با يك نگاه ويژه به اين مناطق از جمله كردستان مي نگرد.
معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور در چهارمين جلسه شوراي اداري استان كردستان با بيان اين مطلب گفت: نظام اداري موتور حركت كشور و نظام پويايي است در حال خدمت و فلسفه وجودي اين نظام خدمت هرچه بهتر و بيشتر به مردم است.
لطف الله فروزنده با اشاره به سياست هاي ابلاغي رهبري به قانون مديريت خدمات كشوري و قانون اصل 44 گفت: قانون مديريت خدمات كشوري در 15 فصل و بعد از 80 سال توسط كارشناسان و پس ازمطالعات فراوان در بيش از 10 سال كار كارشناسي تهيه شده است و خوشبختانه بسياري از سياست هاي ابلاغي رهبر معظم انقلاب در اين قانون ديده شده است.
وي بهبود مديريت، ساماندهي نيروي انساني، فرهنگ سازي به معناي عملي، ساماندهي ساختار تشكيلاتي و كلان تفضيلي، توانمندسازي نيروي انساني و دولت الكترونيك را 6 برنامه اصلي عنوان كرد كه از دل قانون مديريت خدمات كشوري استخراج شده است.

 



برگزاري مسابقات سراسري قرآن كريم دانشجويان در تبريز

تبريز- خبرنگار كيهان:
بيست و پنجمين مسابقات سراسري قرآن كريم دانشجويان كشور كه با پيام وزير علوم و آيت الله جعفر سبحاني برگزار شده بود ديروز به كار خود پايان داد.
در بخشي از پيام كامران دانشجو آمده است: اميدواريم با تعميق شناخت قرآني جامعه بشري و درك و فهم درست آموزه هاي قرآني، افق آينده زيست انساني در ايران و جهان، بيش از پيش روشن و نويدبخش حيات طيبه در جامعه جهاني موعود باشد.
آيت الله سبحاني نيز در پيام خود ابراز اميدواري كرده است: همگان از اين معجزه جاودان به نحو احسن بهره مند شده و با عزم راسخ علاوه بر روخواني و حفظ قرآن، متوجه مفاهيم و پيام هاي آن نيز شوند.
گفتني است 180 دانشجوي شركت كننده در بيست و پنجمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم دانشجويان كشور در دانشگاه تبريز، در رشته هاي تلاوت، تحقيق، ترتيل، حفظ 5 جزء، 10 و 20 جزء و نيز حفظ كل قرآن مجيد به رقابت پرداختند.
برپايي نمايشگاه، نشست تخصصي، دعاي كميل، نشست كارشناسان قرآني دانشگاههاي كشور و همايش تخصصي «متساقبين» از برنامه هاي جنبي مسابقات بود.

 



استاندار: قم ظرفيت جذب سرمايه هاي داخلي و خارجي را دارد

قم- خبرنگار كيهان:
استاندار قم از ظرفيت هاي گسترده و آمادگي اين استان در عرصه هاي مختلف براي جذب سرمايه گذاري هاي داخلي و خارجي خبر داد.
به گزارش روابط عمومي استانداري قم حجت الاسلام والمسلمين محمدحسين موسي پور در همايش معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري استان قم كه در سالن همايش هاي مركز جهاني علوم اهل بيت(ع) قم برگزار شد، در سخناني اظهار داشت: از رويكردهاي مهم دولت نهم و دهم در عرصه سياست خارجي كه رئيس جمهور نيز بر آن تأكيد بسيار دارد، عمق بخشي به سياست و روابط خارجي است. وي افزود: از آغاز دولت نهم روابط استان هاي كشور با ديگر كشورها به صورت چشمگيري توسعه يافته و اين همايش نيز در همين راستا برگزار شده است.
استاندار قم خاطرنشان كرد: اميدواريم با حضور سفرا و رايزنان اقتصادي شاهد ارتقاي روابط به ويژه مبادلات تجاري با كشورهاي مختلف و توسعه سرمايه گذاري در اين استان مستعد باشيم. موسي پور با بيان اينكه استان قم كمترين وسعت را در استان هاي كشور به خود اختصاص داده است، تصريح كرد: براساس آخرين تقسيمات كشوري، استان قم داراي پنج بخش، پنج شهر،
9 دهستان و 356 آبادي است و داراي جمعيتي بالغ بر يك ميليون و 106 هزار است.

 



انتصاب در شهرستان ها

اليگودرز- خبرنگار كيهان: طي حكمي علي صالح دوست به عنوان رئيس اداره بازرگاني اليگودرز معرفي شد و از زحمات سيد موسي مرتضوي تقدير بعمل آمد.
تكاب- خبرنگار كيهان: طي مراسمي با حضور معاون امور عمراني استاندار آذربايجانغربي و نيز جمعي از مسئولان استاني و محلي محمدعلي داعي فرماندار جديد شهرستان تكاب معرفي و منصوب شد.
بروجرد- خبرنگار كيهان: در مراسمي كه در نمازخانه دادگستري بروجرد برگزار شد، «عباس طاهري» به عنوان دادستان جديد بروجرد معرفي و از تلاش و زحمات دادستان قبلي علي گودرزي تجليل و قدرداني شد.
دزفول- خبرنگار كيهان: مدير روابط عمومي فرمانداري ويژه دزفول به خبرنگار كيهان گفت: حسين صالحي زاده به عنوان دبير تعزيرات گندم و آرد و نان شهرستان دزفول تعيين شد.
گرگان- خبرنگار كيهان: طي حكمي از سوي استاندار محمدعلي نوبخت به عنوان مدير دفتر ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات استانداري منصوب شد.
¤ بدنبال ابلاغ مديركل راه و ترابري استان گلستان مهندس عادل مصدقي به عنوان سرپرست معاونت راهداري، مهندس حسين محبوبي به عنوان سرپرست مديريت بحران، مهندس پرويز مهماندوست به عنوان سرپرست اداره راه و ترابري بندر تركمن و سليمان گلي به عنوان سرپرست راه و ترابري شهرستان مراوه تپه و آقاي محمدعلي جلالي به عنوان رئيس امور اداري اداره كل معرفي شدند و از خدمات و زحمات رؤساي پيشين تقدير به عمل آمد.

 



عضو شوراي اسلامي شهر:اعتراضات براي رفع مشكلات طرح جامع شوشتر به جايي نرسيده است

شوشتر- خبرنگاركيهان:
طومارها و اعتراضات مردمي درجهت رفع نواقص طرح جامع شهرستان شوشتر تاكنون نتيجه اي در برنداشته است.
عضو شوراي اسلامي شهرستان شوشتر درگفت وگويي اختصاصي با خبرنگار ما گفت: معمولا قوانين و مقررات براي رفاه و جلب رضايتمندي مردم وضع مي شوند. طرح جامع شهرستان شوشتر هم كه به همين منظور دردست بررسي است نيز بايد تامين كننده اين هدف باشد اما متاسفانه نه تنها رضايتمندي مردم تامين نشده بلكه به اعتراضات بحق آنها نيز بي توجهي شده است. حميد سالم پور در ادامه افزود: درمورخه 20اسفند 88 جلسه اي درباره طرح جامع دربيت آيت الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرستان اهواز باحضور استاندار خوزستان، فرماندار، نماينده مردم درمجلس شوراي اسلامي و مسئولان محلي و رئيس مسكن وشهرسازي و اعضاي شوراي اسلامي شوشتر برگزار شد.
وي افزود: درآن جلسه مسائلي ازقبيل وجود پاركينگ، ايجاد خيابانهاي جديد، طرح تعريض خيابان طالقاني مسئله تراكم و تعداد طبقات و... مطرح شد و استاندار خوزستان و بسياري از مسئولان حاضر درجلسه درموارد مطرح شده به توافقاتي نيز رسيدند.
عضو شوراي اسلامي شوشتر گفت: ولي هم اكنون پس از گذشت حدود 2 ماه جلسه اي درمورخه 18ارديبهشت 89 تحت عنوان بررسي ضوابط و مقررات طرح جامع باحضور مشاوران «طرح جامع» و كارشناس مسكن وشهرسازي و اعضاي شوراي اسلامي شوشتر و شهردار درمحل شهرداري شوشتر برگزار شد و با كمال تعجب و ناباوري مشاوران طرح اظهار داشتند تغييري درطرح جامع شهرستان شوشتر تاكنون به آنها ابلاغ نشده و طرح به همان شيوه گذشته است مگر آنكه از طرف استانداري خوزستان به آنها ابلاغ رسمي شود. گفتني است مشاوران طرح اعلام كرده اند تاكنون كه 45 روز است طرح جامع جديد را تقديم استاندار خوزستان داده ايم و استاندار خوزستان هنوز درباه تاييد يا عدم تائيد اين طرح چيزي يا صحبتي بيان نكرده است.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14