(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 18 خرداد 1389- شماره 19664

حديث دشت عشق
ساخت 5 پيست دوچرخه سواري تا پايان سال 89
آخرين اخبار از جام جهاني 2010
تقوي و علي اكبري طلا گرفتند ، بشينجي برنز
مسابقات واليبال باشگاههاي آسيا پيروزي پيكان برابر نماينده ازبكستان
سعيدلو: هواداران استقلال نگران نباشند ، مشكلي پيش نمي آيد!
اخبار كوتاه از فوتبال ايران



حديث دشت عشق

از نوشته پاسدار شهيد «غلامرضا ملاحي»
جهاد در راه خدا را به زندگي شيرين ترجيح دادم

روزها و ماهها بود كه در انتظار اين روزها و ليله القدرها بودم كه در مكاني از دار دنيا خداحافظي كنم كه حداقل از زادگاهم دور باشد، باور كنيد كه آرزو داشتم در خاك لبنان آن جائي كه نداي مظلوميتش به گوش همه مسلمانان رسيده است شهيد بشوم. پس اين راهي را كه انتخاب نموده ام كه آخرش به ملكوت اعلي و معراج سعادت احسن التقويم و مركب آن مرگ سرخ است، به هيچ عنوان بر من گريه نكنيد و ناراحت نباشيد. اگر مي خواهيد روح من آزرده نباشد، بر شهادت من افتخار كنيد كه فرزندتان در راه خدا به لقاء پيوست.
و تو اي مادر مهربانم! از صميم قلب تو را دوست دارم، اي كاش مي دانستي چه شور و شوقي دارم، به هر حال از خداوند تبارك و تعالي توفيق سلامتي و صبر و بردباري براي همه شما خواهانم.
اما همسر گراميم! مي دانم كه اين راهي را كه من انتخاب كرده ام و اين لباسي كه من بر تن دارم كاملا واقف هستي و خود شما از پيروان حضرت زينب هستيد. مي دانستم كه همسري اختيار نموده ام كه از نعمت هاي خدادادي است كه در برابر تكليف الهي سر تسليم فرود مي آورد و با رفتن اين حقير به جبهه هاي جنگ دعاي خيرت بدرقه راهم مي باشد.
درود خدا بر تو باد كه به پيام امام لبيك گفتي. اين كه سرآغاز زندگي نوين برايمان بود و جنگ را ترجيح به زندگي شيرين داديم براي هميشه تو را مي ستايم و از خداوند تبارك و تعالي توفيق، سلامتي و سعادت برايت خواهانم.
دست از حمايت امام و ولايت فقيه برنداريد كه اگر لحظه اي غفلت كنيد دشمنان انقلاب اسلامي جان تازه اي مي گيرند و خون شهداي عزيز را پايمال مي كنند. عمرتان را در تحصيل كمالات سپري كنيد و لحظه هاي زندگي را در گردآوري فضيلت هاي علمي و عروج از پستي و نقصان به قله كمال و از فرودگاه جهل به اوج عرفان بكار گيريد، نيكي ها را گسترش دهيد و برادرانتان را در رسيدن به كمالات و معنويات الهي ياري كنيد. اميدوارم همه شما برادران و دوستان مرا ببخشيد و طلب بخشش از خداوند كريم و شما دوستان عزيز دارم.
شهيد «غلامرضا ملاحي»، سال 1341 در ايلام متولد شد و در 1/5/1367 در درگيري با دشمن به شهادت رسيد.

 



ساخت 5 پيست دوچرخه سواري تا پايان سال 89

سرپرست فدراسيون دوچرخه سواري از اعلام آمادگي تيم هايي از آلمان، اسپانيا و ايتاليا براي حضور در دوازدهمين دوره تور بين المللي ميلاد دو نور استان مركزي خبر داد.
علي زنگي آبادي در حاشيه سفر يك روزه خود به اراك، در جمع خبرنگاران افزود: در صورتي كه بتوانيم بخشي از هزينه هاي حضور اين تيم ها را تامين كنيم، امسال شاهد حضور تيم هاي سطح بالايي در تور ميلاد دو نور خواهيم بود كه فدراسيون تمام تلاش خود را براي تحقق اين مهم انجام خواهد داد.
علاقه مندي كشورهاي اروپايي
وي با بيان اينكه تلاش مي كنيم تيم هايي را براي تورهاي داخلي دعوت كنيم كه سطحي بالاتر از تيم هاي كشورمان داشته باشند، تصريح كرد: به تدريج تورهاي ايراني جايگاه خود را در بين تيم هاي مطرح آسيايي و اروپايي پيدا مي كند و امروز شاهد هستيم كه تيم هاي خوبي از اروپا علاقه مند به شركت در تورهاي كشورمان هستند كه اين موضوع وظيفه دست اندركاران برگزاري تورها را سنگين تر مي كند.
سرپرست فدراسيون دوچرخه سواري در ادامه از افزايش 4 الي 5 برابري بودجه بخش استان هاي فدراسيون دوچرخه سواري خبر داد و گفت: اين مبلغ سال گذشته 150 ميليون تومان براي 30 استان بود كه هزينه خريد حتي يك دوچرخه حرفه اي براي يك استان را هم تامين نمي كرد كه خوشبختانه با صحبت هايي كه با رئيس سازمان تربيت بدني داشتيم، دكتر سعيدلو وعده داد اين مبلغ در سال جاري بيش از 600 ميليون تومان خواهد بود هرچند، اعتقاد داريم بايد به دنبال حل ريشه اي مشكلات مالي هيئت هاي استاني باشيم.
استخدام يك مربي انگليسي
وي با اشاره به جايگاه نخست ايران در بخش جاده دوچرخه سواري آسيا، از انتخاب يك مربي انگليسي براي هدايت تيم ملي پيست كشورمان خبر داد و گفت: «گريك مكلين» بيش از 20 مدال رنگارنگ جهاني و المپيكي را در كارنامه درخشان خود دارد و انتظار مي رود تيم هاي ملي پيست كشورمان بتوانند جايگاه واقعي خود را با حضور اين مربي سرشناس بدست بياورند.
سرپرست فدراسيون دوچرخه سواري در پايان از اتمام كار ساخت 5 پيست دوچرخه سواري در استان هاي مختلف كشور تا پايان سال جاري خبر داد و گفت: پيست هاي تبريز، مشهد، اهواز، كرمان و تهران تا پايان سال ساخته شده و سال آينده به بهره برداري خواهند رسيد و تعدادي پيست ديگر از جمله پيست اراك هم در حال ساخت است كه انتظار مي رود تا پايان سال 90 آماده بهره برداري شود كه در همين رابطه رئيس سازمان تربيت بدني هم نسبت به تجهيز پيست هاي دوچرخه سواري قول مساعد داده است.
گفتني است، دوازدهمين دوره تور بين المللي ميلاد دو نور از 16 تا 20 تيرماه سال جاري در شهرهاي مختلف استان مركزي برگزار خواهد شد.

 



آخرين اخبار از جام جهاني 2010

اولين چالش امنيتي با مجروح شدن 16 تماشاگر
16 تماشاگر كه حال يكي از آنها خيلي وخيم است در جريان برگزاري ديدار دوستانه تيم هاي نيجريه و كره شمالي دچار آسيب ديدگي شدند.
در اين ديدار كه در ورزشگاه «ماخولونگ» در شهر تمبيسا آفريقاي جنوبي برگزار شد، 16 تماشاگر به دليل ازدحام جمعيت زير دست و پا ماندند كه حال يكي از آنها بسيار وخيم گزارش شده است. بنا به گفته پليس، ظرفيت ورزشگاه 10 هزار نفري ماخولونگ تكميل شده بود كه تماشاي ديدار رايگان اعلام شد. همين امر سبب شد تا كساني كه بليت نداشتند به ورزشگاه هجوم برده و سبب رخ دادن اين حادثه شوند. ديدار تيم هاي نيجريه و كره شمالي درنهايت با برتري 3 بر يك نماينده آفريقا به پايان رسيد.
دوپينگي ها تحويل مقامات امنيتي مي شوند
مقامات كميته بين المللي مبارزه با دوپينگ نسبت به برخورد كاملا قاطعانه با نمونه هاي مثبت در جام جهاني به فيفا هشدار دادند.
وادا (كميته بين المللي مبارزه با دوپينگ) طبق توافق قبلي با فيفا كنترل كامل همه تيم ها را در آفريقاي جنوبي در اختيار دارد. نمايندگان وادا مي توانند به صورت سرزده و بدون هماهنگي با افسر خبري يا سرپرست تيم ها وارد اردو، هتل و محل تمرين شوند و از بازيكناني كه خودشان صلاح مي دانند تست دوپينگ بگيرند. وادا به فيفا هشدار داده كه در صورت يافتن نمونه مثبت با خاطي برخوردي جدي مي شود و براي اولين بار در تاريخ وادا، فردي كه مرتكب دوپينگ شده توسط پليس بازداشت مي شود و در قالب مجرم به مسئولان امنيتي تحويل داده خواهد شد.
ايرماتوف: انتظار قضاوت در ديدار افتتاحيه را نداشتم
راوشن ايرماتوف پس از انتخاب به عنوان داور افتتاحيه جام جهاني 2010 گفت: انتظار چنين انتخابي را نداشتم. ايرماتوف كه از سوي فيفا به عنوان داور ديدار آفريقاي جنوبي و مكزيك انتخاب شده پس از اين تصميم به رويترز گفت: آرزوي هر داوري است كه در جام جهاني قضاوت كند و هر يك از ما كه چنين رويايي نداشته باشيم، حرفه اي نيستيم، ضمن اين كه داوري در ديدار افتتاحيه و فينال هم يك رويا است، اما من انتظار چنين انتخابي را نداشتم. به هر حال با تمام وجودم اين انتخاب را مي پذيرم.
كامراني فر: هواي سرد آفريقاي جنوبي آزاردهنده است
حسن كامراني فر به همراه ديگر داوران جام جهاني فوتبال، از «سپ بلاتر» مدال گرفت. اين كمك داور مشهدي فوتبال كشورمان در خصوص شرايط خود گفت: اقامت داوران جام جهاني در منطقه اي آرام و در 100 كيلومتري ژوهانسبورگ است. ضمن اينكه هوا در آفريقاي جنوبي سرد است و اين سردي در شب ها كمي آزار دهنده مي شود. وي خاطرنشان كرد: در روز اول اقامت داوران، سپ بلاتر، رييس فيفا با حضور در جمع ما در مورد شرايط اين جام جهاني صحبت كرد و در پايان به تمامي داوران مدال اهدا كرد.
كامراني فر تصريح كرد: هر روز تمرينات آمادگي جسماني و البته كلاس هاي هماهنگي را پشت سر مي گذاريم. به هر حال اسامي داوران 16 بازي دور اول اعلام شد و من به عنوان كمك داور ذخيره خواهم بود و بايد منتظر اعلام اسامي داوران در مرحله دوم بود.
ماتيوس ركورددار حضور در جام جهاني
كاپيتان اسبق تيم ملي فوتبال آلمان ركورد بيشترين تعداد بازي در رقابت هاي جام جهاني را دارا است. لوتهار ماتيوس كه در جام جهاني 1990 ايتاليا فرمانده داخل زمين ژرمن ها محسوب مي شد و همراه با يارانش به مقام نخست رسيد، از سال 1982 تا 1998 در اين پيكارها همراه تيم كشورش حضور يافت و موفق به انجام 25 بازي در اين جام شده و اكنون از بيشترين سابقه برخوردار است. پس از وي پائولو مالديني، اسطوره ايتاليا از سال 1990 الي 2002 در 23 مسابقه جام جهاني حضور داشته و در مقام دوم اين رده بندي است. اووه زيلر، مهاجم و گلزن دهه پنجاه و شصت آلمان ها از سال 1958 الي 1970 در اين پيكارها 21 مرتبه به ميدان رفته و در مكان سوم است.
دروگبا با محافظ مي آيد
پزشك سوئدي مهاجم تيم ملي فوتبال ساحل عاج گفت: عمل جراحي دروگبا با موفقيت انجام شده و وي براي حضور در جام جهاني با استفاده از محافظ مشكلي ندارد. دكتر ماتس بيرونسون كه دو روز قبل با كمك تيم پزشكي خود اقدام به انجام عمل جراحي بر روي بازو و بخشي از قفسه سينه ديديه دروگبا كاپيتان 32 ساله ساحل عاج كرد در گفت وگو با تلويزيون كشورش گفت: باوجود درد زياد، ميزان شكستگي كم بود. از اين رو بعد از عمل وقتي با ديديه صحبت كردم، مشخص شد او با درد عمده اي مواجه نيست و شرايط به مرور بهتر مي شود. البته وي به چند روز استراحت در بيمارستان احتياج دارد ولي پس از خروج، مي تواند به اردوي تيم كشورش منتقل شده و با استفاده از محافظ براي تيم ساحل عاج فعاليت كند.

 



تقوي و علي اكبري طلا گرفتند ، بشينجي برنز

در روز دوم رقابت هاي كشتي جايزه بزرگ گرجستان مهدي تقوي و اميرعلي اكبري صاحب مدال طلا شدند و محسن بشينجي برنز گرفت.
در روز دوم مسابقات كشتي آزاد و فرنگي جايزه بزرگ گرجستان كه در تفليس برگزار مي شود در كشتي آزاد، مهدي تقوي قهرمان وزن66 كيلوگرم جهان پس از چهار پيروزي مقابل كشتي گيران گرجستاني، در فينال هايسلان گارسيا از كانادا را 2-0 شكست داد و صاحب مدال طلا شد.
در وزن55كيلوگرم: فرزان بهرامي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل حريف اوكرايني شكست خورد و حذف شد. اما اولين مدال طلاي كشتي فرنگي در وزن 120كيلوگرم توسط اميرعلي اكبري به دست آمد. علي اكبري كه در يك وزن بالاتر كشتي مي گرفت، پس از سه پيروزي مقابل كشتي گيران ميزبان، در ديدار پاياني نيز 8-0 ديگر كشتي گير گرجستاني را مغلوب كرد و اول شد. در همين وزن محسن بشينجي به مدال برنز رسيد.

 



مسابقات واليبال باشگاههاي آسيا پيروزي پيكان برابر نماينده ازبكستان

تيم پيكان دومين ديدار خود در دور مقدماتي رقابتهاي واليبال باشگاه هاي آسيا را با پيروزي برابر نماينده ازبكستان پشت سر گذاشت.
تيم واليبال پيكان كه به عنوان مدافع قهرماني در بيست و يكمين دوره رقابتهاي واليبال باشگاه هاي آسيا در چين شركت كرده است ديروز (دوشنبه) در سه گيم متوالي و با نتايج 25 بر 21، 25 بر 13 و 25 بر 16 مقابل نماينده ازبكستان صاحب برتري شد.
تيم پيكان اولين ديدار خود را برابر نماينده تايلند با پيروزي پشت سر گذاشت. تيم بحرين دومين حريف تيم ايران نيز در ميدان مسابقه برابر پيكان حاضر نشد.
نماينده كشورمان امروز در مهمترين ديدار خود در گروه دوم اين رقابتها با تيم العربي قطر روبرو مي شود. كسب پيروزي براي تيم پيكان در اين بازي جهت كسب عنوان نخست در دور مقدماتي از اهميت بسزايي براي شاگردان عليرضا معمري برخوردار است. واليباليست هاي پيكان در دور مقدماتي در گروه B با نمايندگان ازبكستان، ميانمار، بحرين، تايلند، قطر همگروه هستند. تيم قهرمان اين رقابتها در مسابقات قهرماني باشگاه هاي جهان شركت مي كند.

 



آشتياني نظرش را گفته، بايد حساب هاي مالي را بررسي كنيم
سعيدلو: هواداران استقلال نگران نباشند ، مشكلي پيش نمي آيد!

علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني با بيان اينكه اختلافات پيش آمده ميان حسين شمس و فدراسيون فوتبال قابل حل است گفت: من دخالتي ندارم، اما اگر احساس كنم با يك گوشزد مشكلات حل مي شود، صحبت خواهم كرد تا مشكلات بهتر و زودتر حل شود، اما در تصميم فدراسيون دخالت نمي كنم.
وي افزود: در هر حال دوست ندارم كسي از صحنه ورزش كنار برود.
رئيس سازمان تربيت بدني در مورد جلسه اش با امير قلعه نويي و ديگر اعضاي سابق استقلال گفت: از بزرگان استقلال مانند امير قلعه نويي و ناصر حجازي دعوت كردم تا در مورد مشكلات استقلال صحبت كنم. وي در مورد حضور احتمالي امير قلعه نويي و ناصر حجازي در هيئت مديره باشگاه و اينكه او پيشنهادي به آنها داده است، گفت:هيچ نظري ندارم.
سعيدلو در مورد هيئت مديره اين باشگاه گفت: هنوز استعفاي كتبي به دست من نرسيده است. مديرعامل بايد به هيئت مديره استعفا بدهد. هيئت مديره هم به مجمع و نماينده مجمع. طبيعي است كه مي خواهيم با هم كار كنيم يا اگر نخواستيم با يكديگر كار نكنيم. تا زماني كه استعفا پذيرفته شود آنها مسئوليت دارند و بايد كار و كمك كنند. ديروز با زريبافان كه نمايندگي ما را در هيئت مديره داشت صحبت كردم و او هم گفت استعفايي به صورت كتبي دريافت نكرده ام.
وي ادامه داد: اگر اعضاي هيئت مديره و مديرعامل استعفا بدهند بحث مي كنيم. البته مي خواهيم كه كار كنند، اگر نخواستند و يا نتوانستند طبق برنامه ها و منش سازمان كار كنند سپس تغييرات را بررسي كرده و انجام مي دهيم. طبيعي است كه اگر تغييرات در جهت تقويت باشد انجام مي شود.
سعيدلو در پاسخ به اين سؤال كه واعظ آشتياني اعلام كرده سازمان تربيت بدني از باشگاه استقلال خواسته 60 درصد بودجه را از بيرون تهيه كند و 40 درصد را سازمان پرداخت مي كند، و اين اختلاف باعث استعفاي هيئت مديره شد، پاسخ داد: اين اختلاف نيست. اين اعلام برنامه است كه ما با همه باشگاه ها صحبت كرده ايم. نمي توانيم همه امكانات مان را تنها به دو باشگاه اختصاص بدهيم. مجلس از ما حساب مي خواهد كه پول ورزش را در تمام ورزش هزينه كنيم. از اين پول بايد به باشگاه هاي ليگ برتري و دسته يكي هم بدهيم و كمك كنيم.
وي ادامه داد: تا امروز اين باشگاه ها حدود 30درصد از امكانات مالي خود را تأمين مي كردند، از آنها خواستيم يك گام به جلو بگذارند و 50 تا 60 درصد بودجه را از بيرون تهيه كنند.
رئيس سازمان تربيت بدني در پاسخ به اين سؤال كه آيا واعظ آشتياني مديرعامل باشگاه استقلال است يا خير؟ گفت: آشتياني نظر خودش را گفته اگر استعفايي هست بايد آن را به صورت رسمي اعلام كنند و به هيئت مديره بدهند. اگر هيئت مديره پذيرفت سپس برنامه ها را مي بينيم و حساب هاي مالي را بررسي مي كنيم چراكه بايد حساب و كتاب مالي را پس بدهيم. هواداران استقلال نگران نباشند، ما تمام تلاش خودمان را انجام مي دهيم و هيچ مشكلي پيش نمي آيد.
وي ادامه داد: با باشگاه پيروزي هم در همين جهت صحبت كرده و آنها هم بايد تلاش كنند و از طريق اسپانسر و حق پخش تلويزيوني امكانات مالي خود را افزايش دهند.
وي ادامه داد: از شهريور كه آمده ام هميشه وقت گذاشتم و با همه آنها صحبت كردم. بدون هيچ تفاوتي مديريت هاي گذشته سازمان به هر كدام از باشگاه ها مبلغ دو ميليارد و 700ميليون تومان پرداخت كرده اند. وي در مورد وضعيت تيم استقلال گفت: اين تيم جزو بهترين تيم هاي ايران است. براساس مسئوليتم در سازمان تربيت بدني بايد به همه رشته ها بپردازم و براي من فوتبال و بسكتبال و كشتي با يكديگر فرقي ندارند، بايد وقت بگذاريم، هم خودم و هم اعضاي سازمان تربيت بدني. قول مي دهم كه هيچ جاي نگراني وجود ندارد. طبيعتاً وقتي كارها انجام شد و مديريت سرو سامان پيدا كرد استقلال جزو همان بهترين تيم هايي مي شود كه قبلاً هم همان طور بود.

 



اخبار كوتاه از فوتبال ايران

قريب: به باشگاه استقلال باز نمي گردم
محمد حسين قريب يكي از نامزدهاي سازمان تربيت بدني براي مديريت باشگاه استقلال تهران گفت كه به دليل مشغله فراوان و تدريس در دانشگاه، نمي تواند بار ديگر مسئوليت اين باشگاه را عهده دار شود. وي افزود: مذاكراتي در خصوص مديرعاملي باشگاه استقلال با او صورت گرفته اما به دليل مسئوليت هاي اجرايي به اين پيشنهاد پاسخ منفي داده است.
قريب ضمن قدرداني از حسن نيت مسئولان سازمان تربيت بدني گفت: به طور قطع پذيرش چنين مسئوليت سنگيني، نيازمند وقت و آرامش است كه بنا به دلايل ذكر شده نمي توانم سكان هدايت باشگاه استقلال را عهده دار شوم. مديرعامل اسبق باشگاه استقلال، خبرهاي روزگذشته مبني بر توافق به عمل آمده براي پذيرش مسئوليت مجدد در اين باشگاه را شايعه دانست و افزود: مسئوليت هاي سنگين شغلي از يك سو و تدريس در دانشگاه از سوي ديگر، مانع از اين كار شد ضمن اينكه از آمادگي لازم جهت بازگشت مجدد به استقلال برخوردار نيستم.
مذاكره ايران با مسئولان فوتبال روسيه در آفريقا
دبير كل فدراسيون فوتبال از تصميم مسئولان فدراسيون فوتبال ايران براي مذاكره با مسئولان فدراسيون روسيه جهت همكاري هاي مشترك در زمينه فوتبال و فوتسال خبر داد.
مهدي محمدنبي با اعلام اين خبر اظهار داشت: در حاشيه سفر به شهر ژوهانسبورگ و شركت در كنگره ساليانه فيفا، درنظر داريم مذاكراتي را با مسئولان فدراسيون فوتبال روسيه به منظور افزايش همكاري هاي ورزشي، برپايي اردوهاي تداركاتي و برگزاري ديدارهاي دوستانه فوتبال و فوتسال بين دو كشور انجام دهيم. نبي همچنين يادآور شد: در سفر به آفريقاي جنوبي علاوه بر ديدار با همتايان روسي خود ديدارهاي جداگانه اي را با مسئولان پروژه گل و پروژهSAP فيفا خواهيم داشت و در جريان برنامه هاي توسعه اي اين دو پروژه كه به منظور گسترش و توسعه فوتبال در كشورهاي جهان پيگيري مي شود، قرار خواهيم گرفت. علي كفاشيان، مهدي محمدنبي وعباس ترابيان براي شركت در كنگره فيفا بعدازظهر ديروز (دوشنبه) عازم ژوهانسبورگ آفريقاي جنوبي شدند.
موافقت باشگاه پيروزي با پرداخت مبلغ رضايت نامه انصاري فرد
باشگاه پيروزي در نامه اي رسمي به باشگاه سايپا با پرداخت مبلغ موردنظر براي رضايت نامه كريم انصاري فرد موافقت كرد.
باتوجه به تأكيد كادر فني تيم فوتبال پيروزي براي جذب كريم انصاري فرد، اين باشگاه در نامه اي رسمي به باشگاه سايپا با پرداخت مبلغ 500ميليون تومان براي صدور رضايت نامه مهاجم جوان اين تيم موافقت كرد. طي مذاكراتي كه در هفته گذشته براي جذب كريم انصاري فرد ميان دو باشگاه پيروزي و سايپا صورت گرفته بود، باشگاه سايپا براي صدور رضايت نامه اين بازيكن خواستار پرداخت مبلغ 500ميليون تومان ازسوي باشگاه پيروزي شده بود.
دنيزلي: در شرايطي نيستم كه بتوانم كار كنم
نامزد سرمربيگري تيم فوتبال استيل آذين گفت: اكنون در شرايطي نيستم كه بتوانم كار كنم و بايد استراحت داشته باشم.
مصطفي دنيزلي كه در نشست شب گذشته هيئت مديره باشگاه استيل آذين به عنوان اصلي ترين گزينه سرمربيگري معرفي شد، در گفت وگو با تلويزيونNTV spor تركيه اظهار داشت: تلاش مي كنم تا با كمترين خطر، بيماري كنوني را پشت سر بگذارم. در مويرگ هاي مغزم ترك هايي ديده شده كه البته، چندان جدي نيست. درحال استراحت هستم و به صورت منظم داروهايم را مصرف مي كنم.
وي ادامه داد: در آينده نزديك امكان فعاليت در فوتبال را ندارم. پيشنهادهاي زيادي از ايران دارم؛ اما در شرايط كنوني امكان كار كردن ندارم. بايد 3 تا 5 ماه استراحت كنم.


 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14