(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 29 تير 1389- شماره 19660

به ياد سردار شهيد سرتيپ «بهرام آريافر» روح تو در آن لحظه كبوتر شد و پر زد
نعمت پور و قرباني طلايي شدند
ايران نايب قهرمان كشتي جايزه بزرگ باكو
اخبار كوتاه از فوتبال
گزارشي از آخرين وضعيت تيم ملي جودو رقابت هاي انتخابي برگزار مي شود؟!
مراحل قانوني واگذاري سرخابي ها را پشت سر گذاشتيم سعيدلو: بودجه ورزش از تمام دستگاه هاي ديگر بيشتر است
رقابت هاي هندبال قهرماني آسيا از جمعه آغاز مي شود ايران- امارات در ديدار افتتاحيه
صعود به پارالمپيك لندن قطعي شد جشن قهرماني واليبال نشسته كشورمان در آمريكا
صدرنشيني و صعود مقتدرانه تيم ملي تكواندو به دور دوم جام جهاني



به ياد سردار شهيد سرتيپ «بهرام آريافر» روح تو در آن لحظه كبوتر شد و پر زد

شهيد «بهرام آريافر» سال 1326 در يك خانواده مذهبي و متدين درشهرستان تويسركان متولد شد. او پس از اخذ ديپلم درتاريخ 1/6/49 به استخدام سازمان ژاجا سابق درآمد و پس از سپري كردن دانشكده افسري به اخذ مدرك ليسانس نائل گرديد. از ابتداي خدمت داراي سمت هاي فرماندهي مختلف در نواحي جنگ و بحران خيز بود. آن مجاهد دلير و غيرتمند علاوه بر فراگيري علوم و فنون هوانوردي و خلباني با اتكاء به شجاعت ذاتي و شايستگي هاي معنوي خود دوره هاي رسته پياده، دوره رنجر، دوره عالي رسته پياده، دوره چتربازي و دوره دانشكده فرماندهي ستاد ناجا را با موفقيت با پايان رساند.آخرين سمت اين شهيد مديريت كل عمليات نظامي بود.
او نيز چون ديگر عاشقان حقيقت و جستجوگران تعالي، فرجامي ملكوتي يافت و در نخستين روز مردادماه 74 درحين انجام مأموريت شناسايي هوايي و بررسي خلأ بين پايگاه دربند و تايبند ناحيه انتظامي كرمان، بالگرد 206 حامل وي به علت نامعلومي دچار سانحه گرديد و به همراه سه تن از همرزمانش به ديدار معبود شتافت.

 



نعمت پور و قرباني طلايي شدند
ايران نايب قهرمان كشتي جايزه بزرگ باكو

در پايان مرحله نهايي رقابتهاي كشتي فرنگي جايزه بزرگ فيلا كه در شهر باكو آذربايجان برگزار شد تيم ايران با كسب دو مدال طلا، يك مدال نقره و يك مدال برنز به مقام نايب قهرماني دست يافت.
در وزن 60كيلوگرم اميد نوروزي در دور نخست در سه تايم و با نتيجه2-5 كانيراتوف از قزاقستان را شكست داد، وي در دور دوم قدير سليمان اف از آذربايجان را در سه تايم با نتيجه 7بريك مغلوب كرد اما در مرحله نيمه نهايي مقابل حسن علي يف از آذربايجان با نتيجه 7بر5 شكست خورد تا به ديدار رده بندي راه يابد. وي براي كسب مدال برنز در يك كشتي نزديك مقابل فواد علي يف از آذربايجان در سه تايم با نتيجه يك بر2 شكست خورد و پنجم شد. در اين وزن حسن علي يف از آذربايجان و يانكو دياكونو از روماني اول و دوم شدند.
در وزن 66كيلوگرم افشين بيابانگرد پس از استراحت در دور اول در دور دوم در دو تايم و با نتايج مشابه 1-صفر مغلوب توماس لورينز از مجارستان شد و باتوجه به شكست اين كشتي گير مقابل حريف آذربايجاني بيابانگرد از دور رقابتها كنار رفت. در اين وزن ويتالي رحيم اف و رستم علي يف از آذربايجان به ترتيب اول و دوم شدند.
در وزن 74كيلوگرم مهدي محمدي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتايج مشابه
1-صفر اميل شرف الدين اف از روسيه را شكست داد وي در دور سوم مقابل منوچهر كويركليا از گرجستان با نتيجه4بريك شكست خورد. در همين وزن حميد ريحاني پس از استراحت در دور اول در دور دوم در سه تايم و با نتيجه 3-10 مغلوب منوچهر كويركليا شد. باتوجه به شكست منوچهر كويركليا مقابل پيتر باكسي از مجارستان محمدي و ريحاني از دور رقابت ها كنار رفتند. در اين وزن پيتر باكسي از مجارستان و گئورگي تسريكيدزه از گرجستان اول و دوم شدند.
در وزن 84كيلوگرم داود اخباري در دور اول در دو تايم با نتيجه5-2 داويد ختاكوري از گرجستان را شكست داد، وي در دور دوم مقابل الكسي ميشين كشتي گير نامدار روس در سه تايم با نتيجه 2بر2 شكست خورد و از دور رقابتها كنار رفت.
در همين وزن طالب نعمت پور در دور نخست و در سه تايم با نتيجه 3-1 زلتان فودور از مجارستان را شكست داد و داود عابدين زاده نيز در دور اول در دو تايم با نتيجه 3-صفر داويد كورچاوا از گرجستان را شكست داد. نعمت پور در دور دوم در سه تايم با نتيجه2بريك عابدين زاده را شكست داد و در مرحله نيمه نهايي نيز الكسي ميشين از روسيه را با نتيجه 2برصفر مغلوب كرد و در ديدار نهايي مقابل شالوا گادابادزه از آذربايجان در سه تايم با نتيجه 5بر2 پيروز شد و صاحب مدال طلا شد.
داود عابدين زاده در اين وزن در گروه شانس مجدد با پيروزي 2بريك مقابل فودور از مجارستان به ديدار رده بندي راه يافت. وي براي كسب مدال برنز الكسي ميشين از روسيه را در سه تايم با نتيجه 3بر3 شكست داد و به مقام سوم دست يافت.
در وزن 96كيلوگرم نيز بابك قرباني پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در دو تايم و با نتايج
1-صفر اصلان بيك خوشتوف از روسيه را شكست داد. قرباني در دور بعد با نتيجه 3برصفر ايوان نمت از مجارستان را شكست داد. وي براي حضور در ديدار فينال احمت تاچيلديز از تركيه را در سه تايم با نتيجه 5بريك پشت سر گذاشت و در ديدار فينال مقابل محمد ابوالفتاح از مصر در سه تايم با نتيجه 4 بر3 به پيروزي رسيد و دومين مدال طلاي تيم ايران را بدست آورد.
در وزن 120كيلوگرم نيز محمد قرباني پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در دو تايم با نتيجه 3 صفر شوتاگوگيسوانيدزه از گرجستان را شكست داد وي در مرحله نيمه نهايي نيز ديميتري جاواخيشويلي از گرجستان را با نتيجه 3برصفر مغلوب كرد و در ديدار فينال در دو تايم با نتيجه 5 بر 2 مقابل رضا كايالپ از تركيه شكست خورد و به مدال نقره دست يافت.در وزن 55كيلوگرم اين رقابت ها تيم ايران نماينده اي نداشت.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

شكست سنگين پاس همدان مقابل گالاتاسراي
تيم فوتبال گالاتاسراي تركيه در ديداري تداركاتي با نتيجه پرگل 4 بر صفر مقابل پاس همدان به برتري رسيد. در اين ديدار كه يكشنبه شب در آمستردام هلند برگزار شد، نماينده تركيه موفق شد با نتيجه 4 بر صفر مقابل پاس همدان به برتري برسد. گالاتاسراي در اين ديدار از بازيكنان صاحب نام خود همچون صبري ساري اوغلو، گوخان زان، ستين گونگور و آرداتوران سود مي جست. هدايت گالاتاسراي برعهده فرانك ريكارد، مربي پيشين بارسلونا، است.
قرارداد خليلي، شريفي نسب و ممبيني با نفت آبادان
ظهر ديروز مسئولان باشگاه نفت آبادان با 3 بازيكن قرارداد يك ساله داخلي امضا كرد.
محسن خليلي، اميد شريفي نسب و علي ممبيني بازيكناني هستند كه ديروز به تيم صنعت نفت آبادان پيوستند. قرارداد اين 3 بازيكن به زودي در هيئت فوتبال آبادان ثبت خواهد شد. همچنين حسن هوري، رسول ميرطرقي، هدايت شهرياري و مهرداد مير نيز قراردادهاي خود را با اين تيم تمديد كردند.
انتقاد استيل آذين ، خنده كفاشيان
مديرعامل باشگاه استيل آذين با انتقاد از عملكرد فدراسيون فوتبال گفت: هدف ما كمك به فوتبال كشورمان است و نمي خواهم با مسئولان اين فدراسيون درگير شوم.
مصطفي آجورلو در مورد اردوي تيم ملي در اتريش نيز اظهار داشت: 25 روز پيش در نامه اي سرگشاده به آقاي كفاشيان نوشتم، اين اردو را برگزار نكنيد، زيرا همه باشگاه ها كه از منابع دولتي و مبالغي ميلياردي هزينه كرده اند، شايد اين پول از هزينه ملت و دولت باشد اما با خنده دوستانه آقاي كفاشيان اين اردو برگزار شد. اگر قطبي سرمربي تيم پيروزي بود، اين اتفاق را مي پذيرفت؟
وي با انتقاد از اينكه چرا سازمان ليگ فدراسيون فوتبال به خاطر مسابقات غرب آسيا و بازي هاي آسيايي گونگجو ليگ را تعطيل كرده است، اضافه كرد: مگر من چند بازيكن زير 23 سال دارم كه ليگ را به خاطر آن مسابقات مي خواهند تعطيل كنند؟ آيا صداي من مدير به گوش كسي نمي رسد؟ آقاي عزيز محمدي امروز چرا اين اجازه را مي دهد كه به خاطر مسابقات تيم زير 23 سال رقابت هاي ليگ تعطيل شود.
بازگشت پروين و سفر اوسال به بوركينافاسو
تمرين صبح ديروز پيروزي درحالي برگزار شد كه علي دايي 11 نفر از بازيكنان اصلي اش را در اختيار نداشت.
اميرحسين فشنگچي، رحمان احمدي و مازيار زارع به دليل مصدوميت، غلامرضا رضايي، هادي نوروزي و عليرضا حقيقي به دليل حضور در اتريش، حميدرضا علي عسگر و سامان آقازماني به دليل همراهي تيم اميد و مجيد الهايي و سعيد حلافي به دليل شركت در جام ولايت غايب بودند.
ضمن اينكه هروه اوسال مهاجم بوركينافاسويي پيروزي به دليل سفر به كشورش از ديگر غايبان تمرين بود. اوسال تا 3 روز آينده به تهران بازمي گردد. ضمن اينكه محمد پروين پس از توافق با مسئولان باشگاه از ديروز در تمرينات تيمش شركت كرد.
احضار ساكت و فتح الله زاده به كميته انضباطي
مديران عامل استقلال و سپاهان به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال فراخوانده شدند.به منظور رسيدگي به شكايت محمدرضا ساكت مديرعامل باشگاه سپاهان درخصوص اظهارات و ابراز نظرات علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال درخصوص خسرو حيدري، كميته انضباطي روز يكشنبه 10 مرداد تشكيل جلسه مي دهد.
فقط 4 مربي از هر تيم مي توانند روي نيمكت بنشينند
سازمان ليگ فوتبال حرفه اي اعلام كرد فقط 4 مربي از هر تيم مي توانند روي نيمكت بنشينند.
مصطفي شهبازي مسئول نقل و انتقالات سازمان ليگ در مورد اينكه از هر تيم چند مربي مي تواند بر روي نيمكت مربيگري بنشيند گفت: طبق قوانين از هر تيم 8 نفر مي توانند روي نيمكت حضور داشته باشند. 4 مربي، يك سرپرست، يك پزشك، يك فيزيوتراپ و يك مسئول تداركات افرادي هستند كه مجاز هستند وي نيمكت مربيگري يك تيم در طول ليگ برتر حضور داشته باشند.
وي در پاسخ به اين سؤال كه اگر يك تيم بيش از 4 مربي داشت چه وضعيتي پيش مي آيد گفت: يك تيم شايد بيش از 10 مربي داشته باشد اما فقط 4 مربي روي نيمكت مي نشينند. يك سرمربي، يك مربي، يك مربي بدنساز، يك مربي دروازه باني افرادي هستند كه از كادر فني مجاز هستند روي نيمكت يك تيم در طول مسابقه بنشينند.

 



گزارشي از آخرين وضعيت تيم ملي جودو رقابت هاي انتخابي برگزار مي شود؟!

فدراسيون جودو در حالي تصميم به برگزاري رقابتهاي انتخابي تيم ملي گرفته كه غيبت چند ملي پوش برگزاري اين مسابقات را حداقل در چند وزن در هاله اي از ابهام قرارداده است.
براساس تصميم كادر فني تيم ملي جودو رقابتهاي انتخابي براي حضور در مسابقات قهرماني جهان در تاريخ دوم مردادماه با سه كيلو ارفاق وزن برگزار خواهد شد.نفرات برتر اين مسابقات براي حضور در مسابقات جهاني كه اواخر شهريورماه سال جاري در توكيو ژاپن برگزار مي شود به عضويت تيم ملي درخواهند آمد.
سايت رسمي فدراسيون جودو چندي پيش با انتشار اين خبر اسامي جودوكاراني كه بايد در اين رقابتها به روي تاتامي حاضر شوند را اعلام كرد.
براساس اين تصميم در وزن 60-كيلوگرم مصطفي دليريان و وحيد سرلك به مصاف هم خواهند رفت. اين در حالي است كه «جواني» با كسب عنوان قهرماني در مسابقات كشوري و انتخابي تيم ملي به اين مسابقات دعوت نشده است. از سوي ديگر وحيد سرلك كماكان در اروپا مشغول تمرين است و تاكنون به تهران بازنگشته است. كادر فني هم از وضعيت آمادگي او اطلاعي ندارد.
براي وزن 66-كيلوگرم كادر فني اسامي سه جودوكار را اعلام كرده است. آرش ميراسماعيلي، مسعود حاجي آخوندزاده و محسن غفار جودوكاراني هستند كه بايد دوره اي با يكديگر مبارزه كنند تا يك نفر براي حضور در جهاني انتخاب شود.
در مورد اين وزن هم چند سؤال وجود دارد. اينكه چرا غفاري كه در اوج جواني و آمادگي مسعود حاجي آخوندزاده را با ضربه فني شكست مي داد ناديده گرفته شد و حالا در مرز 30سالگي با شكست در مسكو بايد در انتخابي شركت كند و يا اينكه آخوندزاده با چند كيلو كم كردن وزن بايد خود را سر وزن برساند.
از سوي ديگر وقتي به جودوكاراني كه كمتر سابقه درخشاني در جودو دارند در رقابتهاي جام جهاني و گراند اسلم ميدان داده مي شود، مشخص نيست چرا به آرش ميراسماعيلي با چهار مدال جهاني براي حضور در تاتامي توكيو اعتماد نمي شود. غيبت سؤال برانگيز آرش در تمرينات چند روز اخير نشان از غيبت احتمالي او در رقابتهاي انتخابي است. هر چند شنيده مي شود دوباره روابط او با اميني به سردي گرائيده است.
در وزن 73-كيلوگرم ذكريا مرادي و علي معلومات بايد از بين خود يكي را راهي ژاپن كنند. بعد از اعتراض يوسف كريميان به كادر فني و خروج از اردو، مرادي و معلومات هم در مسابقاتي كه اعزام شدند اميدواركننده ظاهر نشدند.در وزن 81-كيلوگرم از بين حامد ملك محمدي، محمد جمالي و ايرج اميرخاني كه بصورت دوره اي با هم مبارزه خواهند كرد، يك نفر انتخاب مي شود.
مسعود جليليوند و داود حقي در وزن 90- به رقابت مي پردازند. جليل وند در رقابتهاي جايزه بزرگ تونس خيلي زود با تاتامي مبارزات خداحافظي كرد و از حقي هم كمتر خبري منتشر شده است. اگر به حسين قمي كه با كاهش وزن دوباره به اين وزن برگشته اجازه حضور در انتخابي داده شود، معادلات را بر هم خواهد زد. ضمن اينكه مشخص نيست چرا به چاه خندق و محمدنيا فرصت حضور در انتخابي داده نمي شود.
ديدارهاي انتخابي وزن 100-كيلوگرم بين احسان رجبي با جواد محجوب به بعد از پايان محروميت رجبي كه مدتي قبل به دليل مثبت بودن تست دوپينگ 6ماه محروم شد موكول شد. اين ديدار انتخابي قرار بود همين دوم مردادماه برگزار شود كه با تذكر يكي از خبرگزاريها مبني بر منع قانوني حضور يك جودوكار دوپينگي در رقابتهاي انتخابي و اردوهاي تيم ملي به زمان ديگري موكول شد. به احتمال فراوان مسئولان تيم ملي جودو از اين منع قانوني مطلع نبودند كه رجبي را با خود به مسكو برده و در اردوي مشترك شركت داده شد.بعد از آنكه رجبي در وزن 100+كيلوگرم جايي براي عرض اندام پيدا نكرد و به وزن سابق خود يعني 100-كيلوگرم بازگشت، ديدار انتخابي سنگين وزن بين محمدرضا رودكي و مسعود حسن زاده برگزار خواهد شد. اين ديدار هم به احتمال فراوان برگزار نمي شود. رودكي آخر همين هفته راهي اولان باتور خواهد شد تا در جام جهاني مغولستان شركت كند.
با تمام اين توصيفات بايد اذعان داشت كه تيم ملي شرايط چندان مناسبي ندارد و با توجه به فاصله فاحش جودوكاران كشورمان در رنكينگ جهاني كه ملاك، كسب سهميه المپيك است بايد نسبت به آينده اين تيم و نتايج آن در رقابتهاي جهاني توكيو ابراز نگراني كرد.

 



مراحل قانوني واگذاري سرخابي ها را پشت سر گذاشتيم سعيدلو: بودجه ورزش از تمام دستگاه هاي ديگر بيشتر است

رئيس سازمان تربيت بدني گفت: تمامي مراحل قانوني و حقوقي واگذاري باشگاه هاي استقلال و پيروزي به بخش خصوصي انجام شده است.
علي سعيدلو در حاشيه مراسم افتتاحيه دومين دوره فستيوال هنرهاي رزمي در كيش اظهار داشت: انجام كار واگذاري اين دو باشگاه به بخش خصوصي از وظايف سازمان تربيت بدني است. تمامي كارهاي حقوقي را انجام داده و به سازمان خصوصي سازي انتقال داده ايم.
وي ادامه داد: آنها بايد تراز مالي را تهيه و ارزشيابي هاي لازم را انجام دهند و سپس آن را به بورس واگذار كنند. اين باشگاه ها براي دولت هزينه دارند و ما همه كارها را براي واگذاري شان انجام داده ايم. در چند سال اول بعد از واگذاري به بخش خصوصي نيز از آنها حمايت خواهيم كرد تا كارها به روي روال بيفتد.
وي درباره افزايش بودجه سازمان تربيت بدني خاطرنشان ساخت: بودجه و اعتبارات سازمان هيچ مشكلي ندارد، ما امسال از همه دستگاه هاي ديگر بيشتر بودجه گرفتيم، سهم كميته ملي المپيك را نيز داده و همه چيز را حل كرده ايم. در همين جا اعلام مي كنم كه تمامي اردوهاي گوانگجو به دقت و با نظم خاصي در حال برگزاري است.

 



رقابت هاي هندبال قهرماني آسيا از جمعه آغاز مي شود ايران- امارات در ديدار افتتاحيه

دوازدهمين دوره مسابقات هندبال قهرماني جوانان آسيا در تهران روز جمعه با برگزاري ديدار بين تيم هاي ايران و امارات رسما آغاز مي شود.
دوازدهمين دوره مسابقات هندبال قهرماني جوانان آسيا و انتخابي جام جهاني از روز جمعه اول مردادماه با حضور 8 تيم در تهران برگزار خواهد شد كه كميته فني اين ديدارها در آستانه ورود تيم ها برنامه مسابقات را رسما اعلام كرد.
مراسم افتتاحيه اين دوره از رقابتها با حضور مسئولين ورزشي كشور ساعت 15 روز جمعه اول مردادماه در تالار هندبال ايران برگزار خواهد شد. ديدار بين دو تيم ايران و امارات نيز بلافاصله بعد از اين آئين و در ساعت 16 برگزار مي شود. اين رقابت ها با حضور 8 تيم در دو گروه دنبال مي شود. سه تيم اول اين رقابتها راهي رقابتهاي جهاني مي شوند. تيم جوانان ايران در دوره قبل اين مسابقات با ايستادن بر روي سكو براي اولين بار راهي مسابقات شد.

 



صعود به پارالمپيك لندن قطعي شد جشن قهرماني واليبال نشسته كشورمان در آمريكا

تيم واليبال نشسته ايران بامداد دوشنبه با شكست تيم پرقدرت بوسني و هرزگوين به عنوان قهرماني رقابت هاي جهاني اوكلاهاماي آمريكا دست پيدا كرد.
تيم واليبال نشسته كشورمان بامداد دوشنبه در ديداري نفسگير موفق شد با حساب 3 بر 2 و با نتايج 25 بر 17، 25 بر 21، 18 بر 25، 19 بر 25 و 15 بر 11 از سد بوسني و هرزگوين گذشته و به عنوان قهرماني جهان دست پيدا كند.
ايران پيش از اين و در مرحله گروهي رقابت ها، به ترتيب و با نتايج مشابه 3 بر صفر مقابل تيم هاي قزاقستان، صربستان، اوكراين به برتري رسيده بود. تيم كشورمان در مراحل يك چهارم نهايي و نيمه نهايي هم تيم هاي چين و مصر را با نتايج 3 بر صفر از پيش رو برداشته بود.
هادي رضايي، سرمربي تيم واليبال نشسته ايران، در پايان اين ديدار اظهار داشت: بچه هاي ما وقتي دو ست را از حريف خود بردند فكر كردند كار تمام است و بازي را رها كردند. من به آنها گفتم وقتي شما امتياز 25 را كسب كنيد بازي را برديد و با 24 برنده نمي شويد. اين از زيبايي هاي اين ورزش است.
تيم مصر نيز با غلبه بر روسيه به عنوان سومي اين رقابت ها رسيد. به اين ترتيب تيم هاي ايران، بوسني و هرزگوين و مصر ضمن كسب سكوهاي اول تا سوم مسابقات جهاني، جواز صعود به رقابت هاي پارالمپيك 2012 لندن را هم كسب كردند.
تيم ملي واليبال نشسته ايران تاكنون در 9 دوره مسابقات جهاني به هفت قهرماني، يك نايب قهرماني و يك عنوان سومي دست پيدا كرده است.

 



صدرنشيني و صعود مقتدرانه تيم ملي تكواندو به دور دوم جام جهاني

تيم ملي تكواندو كشورمان با برتري در سومين ديدار خود مقابل اردن با اقتدار به مرحله يك چهارم نهايي صعود كرد.
مرحله مقدماتي پانزدهمين دوره رقابت هاي جام جهاني تكواندو امروز در شهر ارومچي چين به پايان خواهد رسيد. تيم ملي كشورمان كه روسيه و اردن را با نتايج مشابه 4 بر صفر شكست داده بود ديروز هم در سومين بازي خود قزاقستان را با همين نتيجه از پيش رو برداشت.
رضا مهماندوست سرمربي تيم ملي در وزن اول با استراحت دادن به ميثم باقري، ياسين اكبرنتاج را به ميدان فرستاد و او نيز حريف خود را 13 بر 4 از پيش رو برداشت. در وزن دوم عليرضا نصر آزاداني نماينده كشورمان بودكه او نيز 9 بر 4 به پيروزي دست يافت.
يوسف كرمي سرگروه تيم ملي در وزن سوم يك مبارزه جذاب و ديدني را مقابل حريف قزاق خود به نمايش گذاشت. كرمي در راند دوم 16 امتياز از حريف خود پيش بود و در نهايت 24 بر يك صاحب پيروزي شد. در وزن چهارم هم كوروش رجلي در راند سوم با ضربه «دولياچاگي» روي صورت حريف كه باعث شكستگي بيني وي شد با ضربه فني به برتري دست يافت.
تيم ملي كشورمان با اين پيروزي 9 امتيازي شد و با اقتدار كامل و بدون حتي يك باخت انفرادي به مرحله يك چهارم صعود كرد.
پانزدهمين دوره رقابت هاي جام جهاني كه از روز شنبه به ميزباني چين در شهر ارومچي آغاز شده عصر امروز (سه شنبه) خاتمه پيدا مي كند.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14