(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 6 مرداد 1389- شماره 19702

حديث دشت عشق
آغاز ليگ با پيروزي هاي با ارزش استقلال و استيل آذين توقف مدافع عنوان قهرماني در گام نخست
اخبار كوتاه از فوتبال
كشتي قهرماني جهان و سقوط دوپله اي ايران آزادكاران جوان با دو مدال برنز پنجم شدند
ضرب و شتم رئيس فدراسيون شنا آيت الهي: 10 نفر كتكم زدند
ديدار تيم ملي بسكتبال كشورمان و اسلووني در جام استانكوويچ
قهرماني پتروشيمي در تور دوچرخه سواري چين
حذف پينگ پنگ بازان ايراني از رقابت هاي قهرماني آسيا
خواندني از ورزش ايران
براي حضور در جام موحد و حبيبي تيم كشتي آمريكا وارد ايران شد
هندبال جوانان آسيا- تهران ايران با شكست بحرين راهي مرحله نيمه نهايي شد



حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «حسن نياكان»
ما كجا و شما كجا هستيد
در جوار خدا رها هستيد
شهيد «حسن نياكان» در سوم اسفند 1349 در شهر شهيدان 15 خرداد 42 ورامين از پدري زحمتكش و مادري مهربان و با تقوا متولد شد.
شهيد حسن جواني پاك و عاشق اهل بيت (ع) و هميشه عشق و محبت خود را به ساحت مقدس امام مهدي (عج) در نيمه شعبان به اثبات مي رساند و كوچه را چراغاني و بين مردم شيريني و شكلات پخش مي كرد. يادم هست در مسجد رضويه موقع عزاداري سينه اش سرخ مي شد و به محض پذيرايي جانانه به عزاداران خدمت مي كرد و در محل از بس مخلص بود او را رجب علي خياط صدا مي زدند و در كمك رساني به مردم عاشقانه پيشقدم مي شد.
بسيجي 18ساله شهيد حسن نياكان عاقبت پس از ماهها مبارزه با شرك، كفر و الحاد براي آخرين بار در عمليات بيت المقدس 6 در غرب كشور شركت كرد و در ارتفاعات شيخ محمد در 26/2/1367به شهادت رسيد و در جوار يارانش در گلزار شهداي ورامين به خاك سپرده شد.

 



آغاز ليگ با پيروزي هاي با ارزش استقلال و استيل آذين توقف مدافع عنوان قهرماني در گام نخست

سرويس ورزشي -
هفته نخست دهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر با پيروزي استقلال، ذوب آهن و استيل آذين و شكست فولاد، پيكان و توقف سپاهان وملوان آغاز شد.
اولين ديدار از فصل جديد ليگ برتر فوتبال با قضاوت هدايت ممبيني انجام شد كه استقلال تهران توانست در خانه شهرداري تبريز به پيروزي شيرين 3 بر 2 برسد. در نيمه اول اين مسابقه سعيد دقيقي در دقيقه چهار براي شهرداري و آرش برهاني در دقيقه 28 براي استقلال گلزني كردند تا دو تيم با تساوي يك بر يك به رختكن بروند.
در شروع نيمه دوم ميلاد ميداووي به ستاره تيمش تبديل شد و دوبار در دقايق 55 و 59 گلزني كرد تا تيم پرويز مظلومي سه بر يك از ميزان پيش افتد.
در دقيقه 87 علي كريمي با گلزني براي شهرداري نتيجه را به حداقل رساند اما در نهايت مانع از تغيير نتيجه نشد تا استقلال تهران اولين بازي خود در فصل جديد را با پيروزي سه بر دو به پايان برساند.
شكست شاگردان مرفاوي
هم چنين در دومين ديدار روز نخست رقابت ها پاس همدان با گل دقيقه 63 فرهاد خيرخواه مس كرمان را شكست داد تا شروع خوبي در خانه داشته باشد.دو تيم در نيمه نخست، بازي پر اشتباه، ناهماهنگ و پربرخوردي را در ميانه ميدان به نمايش گذاشتند به طوري كه فرصت گلزني چنداني بر روي دروازه هاي دو تيم ايجاد نشد تا بازيكنان با تساوي بدون گل به رختكن بروند.
حملات تيم پاس در دقيقه 62 با شوت ديدني خيرخواه به ثمر نشست تا اين تيم از حريف خود پيشي گيرد. در ادامه نيمه دوم، بازيكنان تيم به دليل افت قواي جسماني نتوانستند دروازه تيم پاس همدان را با تهديدي جدي روبه رو كنند و در نهايت به نخستين شكست خود در اين رقابت ها تن دادند.
برتري ذوب آهن مقابل پيكان
ذوب آهن در شرايطي بازي را با برد به پايان رساند كه 10 نفره شده بود، اما آنها بر تيم احمدزاده سرمربي تيم پيكان قزوين كه به شدت به عملكرد بازيكنان خود اعتراض مي كرد، فائق آمدند.
گل ها: محمدرضا خلعتبري (13)، (36) براي ذوب آهن، عباس فر (33) براي پيكان
شكست فولاد خوزستان در خانه
مجيد جلالي كه فصل گذشته كارش را با شكست مقابل استيل آذين در اهواز شروع كرده بود. در آغاز فصل جديد نيز مقابل استيل آذين شكست خورد. تك گل اين ديدار را زنيدپور در دقيقه 89 براي استيل آذين به ثمر رساند.اين ديدار در ورزشگاه تختي و در مقابل 3 هزار تماشاگر با قضاوت خداداد افشاريان برگزار شد.
در اين ديدار خورج و خليلي از داور كارت زرد دريافت كردند.
توقف قهرمان
تيم سپاهان اصفهان، مدافع عنوان قهرماني ليگ برتر فصل جديد اين رقابت ها را با توقف در ديدار برابر راه آهن شهرري آغاز كرد .
در روز دوم از هفته نخست مسابقات فوتبال ليگ برتر و از ساعت 40:17 ديروز( سه شنبه) تيم هاي راه آهن شهرري و سپاهان اصفهان در ورزشگاه اكباتان تهران به مصاف هم رفتند.
اين ديدار كه قضاوت آن برعهده سعيد مظفري زاده بود در پايان به نتيجه تساوي يك بريك انجاميد و دو تيم به تك امتياز بازي رضايت دادند. تك گل تيم راه آهن را در اين بازي امين متوسل زاده در دقيقه 32 به ثمر رساند و با گل دقيقه 50 رضا عنايتي كار به تساوي كشيده شد.
در پايان ديدار تيم هاي راه آهن - سپاهان، خسرو حيدري و بهادر عبدي بازيكنان اين دو تيم با هم درگير شدندكه با وساطت بازيكنان دو تيم درگيري آنها به زد و خورد منجر نشد. در اين بين تماشاگران حاضر در ورزشگاه به شدت عليه خسرو حيدري شعار مي دادند.
شروع خوب سايپا
ديدار تيم هاي سايپا و صباي قم با نتيجه يك بر صفر به سود سايپا به پايان رسيد.
ديدار تيم هاي سايپا و صباي قم از ساعت 15:18 در ورزشگاه انقلاب كرج با حضور 500 تماشاگر آغاز شد.
پس از اينكه در نيمه اول تلاش دو تيم براي باز كردن دروازه ها بي نتيجه ماند در دقيقه 63 سايپا توسط مهدي خيري به گل رسيد تا يك بر صفر به برتري برسد.
قضاوت اين مسابقه بر عهده محمود رفيعي بود. وي از سايپا به سعيد يوسف زاده و امين منوچهري و از صبا به سهراب بختياري زاده كارت زرد نشان داد.ضمن اينكه امين منوچهري مهاجم سايپا دقيقه 82 از داور كارت قرمز مستقيم گرفت.
اولين امتياز ليگ برتري
براي نفت تهران
ديدار تيم هاي ملوان و نفت تهران از ساعت 15:18ديروز در ورزشگاه تختي انزلي با حضور بيش از 8 هزار تماشاگر آغاز شد.در اين ديدارابتدا تيم ملوان بود كه توانست در دقيقه 28 توسط محمد نزهتي به گل برسيد اما بازيكنان نفت تهران توانستندبا تلاشي مضاعف در دقيقه 55 توسط مهدي رفيعي به گل تساوي برسند.همچنين شاگردان فرهاد پورغلامي در دقيقه 75 صاحب ضربه پنالتي شدند كه اين توپ را محمد حيدري به دستان حسين آشنا زد تا اين موقعيت براي ملوان از دست برود و اين تيم در خانه متوقف شود و نفت تهران در اولين حضور خود در ليگ برتر به يك امتياز دست يابد.
قضاوت اين مسابقه بر عهده يدالله جهانبازي بود. وي از ملوان به محسن مسلمان و از نفت تهران به اكبر صغيري كارت زرد نشان داد.
گفتني است گزارش ديدارهاي پيروزي-تراكتورسازي وشاهين بوشهر-نفت آبادان به چاپ روزنامه نرسيد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

عذرخواهي رسمي نكونام و شجاعي از اوساسونا
به نوشته روزنامه ماركا، مسعود شجاعي و جواد نكونام به دليل تأخير در حضور در تمرينات اوساسونا به طور رسمي عذرخواهي كردند.پس از آنكه نكونام و شجاعي 4 روز ديرتر از ساير بازيكنان خود را به ايالت پمپلونا رساندند، اين تأخير با واكنش باشگاه اوساسونا همراه شد و پس از اين اتفاق، اوساسونا اعلام كرد كه دو بازيكن ايراني اش را به خاطر اين تأخير مورد «بازخواست» قرار مي دهد.
به نوشته اين روزنامه، اين دو بازيكن ايراني از رئيس باشگاه، بازيكنان هم تيمي و هواداران اوساسونا عذرخواهي كرده اند. در نقل قولي كه از زبان اين دو بازيكن منتشر شده آمده است: «فكر مي كرديم اجازه داريم كه ديرتر به ساير بازيكنان اضافه شويم. اين يك اشتباه بود و حالا هر جريمه اي كه باشگاه در نظر بگيرد را مي پذيريم. رئيس باشگاه اوساسونا هم گفت: اين دو بازيكن ايراني نمي خواستند فرصت عذرخواهي را از دست بدهند. اين اشخاص هستند كه به باشگاه اعتبار مي دهند. وضعيتي به وجود آمده كه مي توان با گفت وگو و رابطه دوستانه آن را حل كرد اين دو بازيكن همچنين از هواداران باشگاه خواستند كه عذر آن ها را بپذيرند.
330 نمونه گيري در ليگ دهم
رئيس كميته پزشكي فدراسيون فوتبال چهارشنبه را آخرين مهلت فوتباليست دوپينگي براي ارائه مستندات دانست و گفت: روز شنبه رأي نهايي در خصوص اين ورزشكار اعلام مي شود.احمد هاشميان اظهار كرد: پرونده فوتباليست دسته يكي كه از مواد نيروزا استفاده كرده بود در دست بررسي است. يك سري موارد باقي مانده كه قرار است چهارشنبه اين ورزشكار مستندات خود را ارائه دهد. با توجه به اينكه فردا (امروز) آخرين مهلت اين كار است، راي نهايي در خصوص اين فوتباليست شنبه اعلام مي شود.
رئيس كميته پزشكي فدراسيون فوتبال به مصوبه اخير اين كميته اشاره كرد و گفت: در اين مصوبه تأكيد شد كه در فصل پيش رو 10 درصد افزايش حجم نمونه گيري داشته باشيم كه با توجه به هدف گذاري سال آينده تعداد 330 نمونه گيري در ليگ دهم هدف گذاري شده است.
مظلومي: مي توانستيم گل هاي بيشتري بزنيم
سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران پس از بازي تيمش در مقابل شهرداري تبريز گفت: از ضعف خط دفاعي تيم شهرداري به بهترين شكل ممكن استفاده كرده و توانستيم اين تيم را شكست دهيم. پرويز مظلومي افزود: با وجود اينكه در ابتداي اين ديدار گل را دريافت كرديم اما در ادامه با توجه به ضعف هاي آشكار دفاع حريف توانستيم به سه گل دست يابيم و اگر دقت بيشتري داشتيم مي توانستيم به تعداد گل هاي خود اضافه كنيم.
وي اضافه كرد: در دقايق پاياني بازي نيز چون آرش برهاني و دسوزا را بالاجبار تعويض كرديم، تا حدودي رو به بازي دفاعي آورديم و حريف فشار زيادي را روي دروازه ما آورد. مظلومي با ابراز رضايت از نتيجه به دست آمده در اين ديدار، اظهار داشت: من از تك تك بچه ها راضي هستم اما چون اوايل فصل است آن گونه كه انتظار داشتم در ميدان ظاهر نشدند.
تيم اميد عازم چين مي شود
تيم فوتبال اميد ايران به منظور برگزاري ديداري تداركاتي مقابل تيم زير 23 سال چين 18 مرداد عازم اين كشور خواهد شد. تيم فوتبال اميد كشورمان كه خود را براي حضور در بازي هاي آسيايي گوانگجو آماده مي كند، پس از قهرماني در تورنمنت جام ولايت در فاصله هفته سوم و چهارم ليگ برتر مرحله هفدهم اردوي آماده سازي خود را آغاز خواهد كرد.
اين تيم پس از دو روز تمرين در كمپ تيم هاي ملي، 18 مرداد عازم شهر پكن خواهد شد تا روز 20 مرداد در ديداري تداركاتي به مصاف تيم فوتبال زير 23 سال چين برود. همچنين تيم اميد روز 13 شهريور با تيم زير 23 سال لهستان در خاك اين كشور رو به رو خواهد شد. شركت در تورنمنت ويتنام در مهرماه كه با حضور تيم هاي ژاپن، چين، ويتنام و ايران برگزار خواهد شد و ديدار برگشت مقابل تيم اميد لهستان در روز 17 مهرماه در تهران از برنامه هاي تداركاتي تيم اميد قبل از بازي هاي آسيايي خواهد بود.
وستهام رونالدينيو و بكهام را مي خواهد
باشگاه وستهام انگليس خواستار به خدمت گرفتن ديويد بكهام و رونالدينيو دو بازيكن مطرح فوتبال دنيا شد. ديويد گلد، يكي از مالكان باشگاه وستهام يونايتد، روياي به خدمت گرفتن ديويد بكهام و رونالدينيو را در سر مي پروراند.
وي به «ساندي اكسپرس» گفت: بكهام سفير انگلستان در بازي هاي المپيك 2012 لندن است و مي تواند شرايطي را فراهم آورد تا تيم وستهام در ورزشگاه المپيك لندن به بازي بپردازد. ضمن اينكه او مي تواند روزهاي پاياني فوتبال خود را در تيم ما سپري كند. اين در حالي است كه رسانه هاي انگليسي همچنين از تلاش وستهام براي به خدمت گرفتن رونالدينيو خبر مي دهند. اما سيلويو برلوسكوني، رئيس باشگاه ميلان، بتازگي اعلام كرده قصد فروش اين بازيكن را ندارد. عنوان شده كه مسئولان وستهام دستمزد هفتگي 150 هزار پوند را براي بازيكن برزيلي ميلان در نظر گرفته اند.

 



كشتي قهرماني جهان و سقوط دوپله اي ايران آزادكاران جوان با دو مدال برنز پنجم شدند

در پايان رقابت هاي كشتي آزاد جوانان جهان كه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد، تيم كشتي ايران با كسب دو مدال برنز توسط يوسفي و اميري و كسب 33 امتياز با دو پله سقوط نسبت به دوره گذشته در رده پنجم قرار گرفت.
در پايان رقابت هاي كشتي آزاد جوانان جهان كه روزهاي شنبه و يكشنبه با حضور 212 كشتي گير از بيش از 50 كشور دنيا در بوداپست مجارستان برگزار شد، محمد يوسفي در وزن 66كيلوگرم و عرفان اميري در وزن 96 كيلوگرم صاحب مدال برنز شدند.
در پايان اين رقابت ها تيم روسيه با 70 امتياز قهرمان شد و تيم هاي آذربايجان، گرجستان، تركيه، ايران، آمريكا، ژاپن، اوكراين و مجارستان به ترتيب با 50، 49، 42، 33، 26، 24، 23و 22 امتياز دوم تا نهم شدند.
تيم كشتي آزاد جوانان ايران از سال 80 تا 87 در اين رقابت ها نايب قهرمان شده بود وسال گذشته در رقابت هاي جهاني تركيه با كسب سه مدال طلا و دو برنز پس از تيم هاي روسيه و آذربايجان در جايگاه سوم قرار گرفته بود.

 



ضرب و شتم رئيس فدراسيون شنا آيت الهي: 10 نفر كتكم زدند

رئيس مضروب شده فدراسيون شنا مي گويد: روز پنج شنبه عده اي ناشناس مرا به كوچه اي بن بست كشاندند و تا توانستند مورد ضرب و شتم قرار دادند.
امير حسن آيت الهي كه مورد ضرب و شتم عده اي ناشناس قرار گرفت اظهار داشت: براي ملاقات با همسرم به بيمارستان رفته بودم كه افراد ناشناسي كه شايد تعداد آنها به 10 نفر مي رسيد مرا به كوچه اي بن بست بردند و تا توانستند كتكم زدند.
وي ادامه داد: البته بعد از اين اتفاق عكاس سازمان تربيت بدني به محل حادثه رسيد و از من و وضعيت بدي كه داشتم عكس گرفت.
آيت الهي در پايان اين گفت وگوي كوتاه به اين موضوع نيز اشاره داشت: «ديگر شورش را درآورده اند، نمي دانم اين افراد دنبال چه چيزي هستند. حركت آقايان آنقدر زشت بود كه حتي تعدادي از منتقدانم تماس گرفتند و از اين اتفاق ابراز تاسف كردند. من مطمئنا اين موضوع را پيگيري مي كنم.»

 



ديدار تيم ملي بسكتبال كشورمان و اسلووني در جام استانكوويچ

ملي پوشان بسكتبال كشورمان امروز نخستين ديدار خود در مسابقات قهرماني جام استانكوويچ را مقابل اسلووني برگزار خواهند كرد.
مسابقات بسكتبال قهرماني جام استانكوويچ از چهارشنبه با حضور چهار تيم ايران، چين(ميزبان)، اسلووني و استراليا در شهر «ليوژو» آغاز مي شود.
اسلووني حريف تيم ملي بسكتبال كشورمان در نخستين روز اين مسابقات است. مصاف دو تيم ايران و اسلووني ديدار اول مسابقات بسكتبال جام استانكوويچ به حساب مي آيد كه ساعت 16 (به وقت محلي) برگزار مي شود. ديگر ديدار اين روز از رقابت ها را دو تيم استراليا و چين برگزار مي كنند.
مسابقات بسكتبال قهرماني جام استانكوويچ به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت. تيم ملي بسكتبال ايران به منظور آماده سازي براي حضور در رقابت هاي قهرماني جهان (شهريورماه- تركيه) و بازي هاي آسيايي (آبان ماه و آذرماه- چين) در اين پيكارها شركت كرده است.

 



قهرماني پتروشيمي در تور دوچرخه سواري چين

تيم پتروشيمي تبريز براي سومين سال متوالي عنوان قهرماني تور بين المللي دوچرخه سواري چين هايلك را بدست آورد.
دهمين روز و نهمين مرحله از تور بين المللي دوچرخه سواري چين هايلك با حضور 120 ركابزن از 21 تيم در مسير 66 كيلومتري ژينينگ به ژينگينگ برگزار شد كه مهدي سهرابي از تيم پتروشيمي تبريز با زمان يك ساعت و 17 دقيقه و 51 ثانيه زودتر از ديگر رقبا از خط پايان گذشت. ركابزناني از قزاقستان و روسيه هم دوم و سوم شدند.
در اين مرحله حسين عليزاده بيست و ششم، آندري ميزاروف سي و هفتم، حسين عسگري پنجاه و سوم، قادر ميزباني شصت و دوم، توبياس ارلر شصت و هفتم و حسين جهانبانيان هفتاد و هشتم شدند.
در پايان اين تور بين المللي حسين عسگري با زمان 26 ساعت و 54 دقيقه و 59 ثانيه به عنوان برترين ركابزن حاضر در اين تور معرفي شد و پيراهن طلايي را از آن خود كرد.
قادر ميزباني در بخش كوهستان و «بوريس» از روسيه در بخش امتيازي عناوين اول را بدست آوردند.
در مجموع بخش تيمي هم پتروشيمي تبريز با زمان 80 ساعت و 45 دقيقه و 8 ثانيه براي سومين سال متوالي عنوان قهرماني اين تور را از آن خود كرد. تيم اسلووني با 5 دقيقه و 17 ثانيه اختلاف نسبت به تيم اول در مكان دوم ايستاد. جايانت تايوان نيز با در اختيار داشتن دو ايراني در مكان سوم تكيه زد.
در بخش بهترين ركابزن آسيايي حاضر در تور حسين عسگري در رده اول جاي گرفت. در بين شش تيم آسيايي حاضر هم پتروشيمي تبريز اول شد. تور بين المللي دوچرخه سواري چين هايلك يكي از تورهاي مطرح آسيايي است كه در سال 2010 در 9 مرحله پيگيري شد.

 



حذف پينگ پنگ بازان ايراني از رقابت هاي قهرماني آسيا

پينگ پنگ بازان كشورمان با ناكامي از صعود به مرحله سوم مسابقات قهرماني نوجوانان و جوانان آسيا به كار خود در اين دوره از رقابت ها پايان دادند.
در ادامه رقابت هاي تنيس روي ميز قهرماني نوجوانان و جوانان آسيا و در بخش دوبل، تركيب عليرضا ملارجبي و محمدعلي روئين تن در مرحله دوم بازي ها مقابل چين تايپه با نتيجه صفر بر 3 متحمل شكست شده از دور رقابت ها كنار رفت.
در ديگر ديدار اين مرحله محمد امين حنطه و نيما عالميان با نتيجه يك بر 3 مغلوب تيم دوبل ژاپن شده و از دور مسابقات حذف شدند.بدين ترتيب نمايندگان كشورمان به كار خود در اين دوره از مسابقات قهرماني نوجوانان و جوانان آسيا پايان دادند.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ رئيس فدرسيون دوچرخه سواري با انتقاد از رفتار غير حرفه اي حسين عسگري و قادر ميزباني در مسابقات دوچرخه سواري چين از احضار اين دو ملي پوش به كميته انضباطي خبر داد.
¤در سومين روز از مسابقات جهاني وزنه برداري جانبازان و معلولين، ورزشكاران ايراني موفق شدند دو مدال نقره ديگر را براي تيم ملي كشورمان به ارمغان بياورند.علي حسيني، وزنه بردار غيور كشورمان بعدازظهر ديروز موفق شد مدال نقره وزن 5/67 كيلوگرم بزرگسالان را كسب كند و روح اله رستمي نيز مدال نقره همين وزن را در بخش جوانان بر گردن آويخت.
¤ تيم ملي دووميداني ايران اعزامي به مسابقات ستارگان آسيا در هند از 7 مرداد ماه رقابت هاي خود را آغاز مي كند . سجاد هاشمي آهنگري در 400 متر، قاسم فريسات در 1500 متر، محمد خزائي در 5000 متر، روح الله عسگري در110 با مانع، محمد عاكفيان در 400 با مانع، امير الوند در پرتاب وزنه، كيوان قنبرزاده در پرش ارتفاع، محمد ارزنده در پرش طول، محمد و محمود صميمي در پرتاب ديسك، ايوب آرخي در پرتاب نيزه، ليلا ابراهيمي در 1500 متر و ليلا رجبي در پرتاب وزنه براي شركت در رقابت هاي ستارگان آسيا عازم هند شدند .
¤ تيم كشتي آزاد دخانيات مازندران براي برپايي يك اردوي مشترك به كشور سوئد دعوت شد .


 



براي حضور در جام موحد و حبيبي تيم كشتي آمريكا وارد ايران شد

ملي پوشان كشتي آمريكا براي حضور در رقابت هاي جام امامعلي حبيبي و عبدالله موحد بامداد ديروز وارد تهران شدند.
تيم كشتي آزاد آمريكا به منظور حضور در رقابت هاي بين المللي جام حبيبي و موحد بامداد سه شنبه وارد ايران شد. اعضاي اين تيم ساعت 4 صبح با يك دستگاه اتوبوس راهي قائمشهر شدند و هم اكنون در اين شهر بسر مي برند.
بر اين اساس «كولمن اسكات»، «ترنت پالسون»، «پاتريك كامينس»، «جردن ريموند»، «توماس رولندس» و «تراول دلاگنف» كشتي گيران اين تيم هستند و «ويليام زاديك»، «لاري كلي» و «لوئيس لاسرلي» به عنوان مربي اين تيم را همراهي مي كنند.
اولين دوره رقابت هاي بين المللي كشتي آزاد جام امامعلي حبيبي و عبدالله مواحد روزهاي 9 و 10 مردادماه در سالن امامعلي حبيبي شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.

 



هندبال جوانان آسيا- تهران ايران با شكست بحرين راهي مرحله نيمه نهايي شد

تيم ملي هندبال جوانان ايران در دومين ديدار خود در رقابت هاي آسيايي برابر بحرين قرار گرفت و موفق شد حريف خود را شكست دهد .
پنجمين روز از مسابقات هندبال جوانان آسيا عصر ديروز پيگيري شد و طي آن تيم هاي ملي ايران و بحرين برابر هم صف آرايي كردند .
در اين ديدار ملي پوشان ايران موفق شدند با نتيجه 30 بر 28 حريف خود را از پيش رو برداشته و راهي مرحله نيمه نهايي شوند .
با كسب اين نتيجه تيم هاي جوانان ايران و امارات از گروه نخست راهي مرحله نيمه نهايي مسابقات شدند .

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14