(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 16 مرداد 1389- شماره 19710

حديث دشت عشق
انتظار رئيس سازمان تربيت بدني از فدراسيون فوتبال سعيدلو: بايد قهرمان جام ملت ها شويم
اخبار كوتاه از فوتبال
يحيي زاده از تحقيق و تفحص مجلس مي گويد دست خيلي ها از ورزش كوتاه مي شود!
بنا دو كشتي گير خود را انتخاب كرد سوريان و اكبري در رقابت هاي جهاني مسكو
هفته سوم ليگ برتر به پايان رسيد تساوي استقلال ، پيروزي ، ملوان و پاس
كفاشيان: حداقل تا 2سال ديگر رئيس فدراسيون فوتبالم
برگزاري 54 مجمع براي فدراسيون ها طي 8ماه
بازيكن بوركينا فاسويي پيروزي در آستانه اخراج هپاتيت B دارد!
صدرنشيني كاراته ايران در آسيا
راهيابي تيم ملي واليبال كشورمان به ديدار پاياني كاپ آسيا



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «قدرت الله آقايي حسين آبادي»
شهادت را به جان خود خريدند

طلبه فاضل و پراستعداد مدرسه امام صادق(ع)، تنها هفده سال از دنيا بهره برد اما چه گوهرها از لحظه لحظه، دقايق عمر به كوله بار سفر آخرتش سپرد. كتب تفسير و اخلاق و حديث را مي خواند، توجه استادانش را به خود جلب مي كرد و در مباحثه درسي بسيار فعال و جدي بود. كنجكاوي خارق العاده داشت و صفات اخلاقي ستوده. رتبه هاي ورزشي اول را به ويژه در رشته واليبال به خود اختصاص مي داد. نظم و ترتيب و ورود در مسائل سياسي، او را از ديگران ممتاز نموده بود.
اين شهيد مجاهد در سال 1363 از طريق جهاد سازندگي اصفهان براي امر تبليغ به جبهه اعزام شد. او علاوه بر مبلغ ديني، امدادگر جبهه نيز بود و به همرزمان خود كمك مي نمود كه خود نيز بر اثر حمله شيميايي دشمن در مجنون ترين جزيره دنيا به كاروان شهيدان پيوست.

 



انتظار رئيس سازمان تربيت بدني از فدراسيون فوتبال سعيدلو: بايد قهرمان جام ملت ها شويم

انتظار سازمان تربيت بدني از تيم ملي فوتبال، قهرماني در جام ملت هاي آسياست.
علي سعيدلو در حاشيه رقابت هاي قهرماني جهان اسكي روي چمن در ديزين در پاسخ به اين پرسش كه سازمان تربيت بدني چه انتظاري از تيم ملي فوتبال در جام ملت هاي آسيا دارد، اظهار كرد: انتظار ما قهرماني است. ما مردم و جوانان توانمندي داريم. سازمان تربيت بدني و فدراسيون براي فوتبال وقت مي گذارند. پول هم كه هست وقت هم كه مي گذاريم بنابراين انتظار نتايج خوب داريم.
به همه اولتيماتوم مي دهم
وي در رابطه با خبرهاي منتشر شده مبني بر اينكه شما به قطبي و فدراسيون فوتبال اولتيماتوم داده ايد، خاطرنشان كرد: من فقط به قطبي اولتيماتوم نداده ام بلكه به همه اولتيماتوم مي دهم. كساني كه مسئوليت مي پذيرند بايد در حيطه كاري خود بروند و كار كنند، ضمن اينكه قطبي در جلسه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال نبود.
وي در پاسخ به اين پرسش كه شما جلسات زيادي را با هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال داريد آيا اين مسئله دليل علاقه شما به فوتبال است، تصريح كرد: دليلي ندارد كه با هيئت رئيسه جلسه نگذارم ما با همه فدراسيون ها جلسه مي گذاريم. در جلسه هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال برنامه ها ارائه شد در اين جلسه درباره تيم بانوان اعزامي به المپيك سنگاپور ديدارهاي تداركاتي تيم ملي فوتبال، رقابت هاي قهرماني آسيا، جام ملت ها و جام جهاني تبادل نظر شد.
سعيدلو در پاسخ به پرسشي كه آيا شما حبيب كاشاني را به عضويت در هيئت رئيسه فدراسيون معرفي كرده ايد؟ اظهار كرد: گنجعلي خاني مشكل دوشغله بودن داشت و خودش استعفا داده بود. من از مسئولان فدراسيون سوال كردم كه چرا اعضاي هيئت رئيسه به طور كامل در جلسه حضور ندارند. مسئولان فدراسيون هم طبق قانون يك فرد ديگر را به هيئت رئيسه اضافه كردند. من از آنها خواستم كه يكي از مديران باشگاه هاي ليگ برتري را به اعضاي هيئت رئيسه اضافه كنند چرا كه سهم مديران باشگاه ها در فوتبال زياد است. پس از جمع بندي كاشاني به هيئت رئيسه اضافه شد.
رئيس سازمان تربيت بدني در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينكه شنيده مي شود قرار است پس از حضور كاشاني در هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال وي به عنوان رئيس فدراسيون انتخاب شود، تصريح كرد: شايعه است. كاشاني در پيروزي كارش را انجام مي دهد.
بخش بعدي اعتبارات در راه است
رئيس سازمان تربيت بدني در پايان در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه با توجه به مساعدت مالي سازمان تربيت بدني براي حضور موفق ايران براي بازيهاي آسيايي گوانگجو آيا شما از وضعيت تيم هاي اعزامي رضايت داريد؟ تاكيد كرد: هيچ فدراسيوني مشكل مالي ندارد. اعتبارات كميته المپيك به آنها داده شده است. بخش بعدي اعتبارات هم در راه است. ما به فدراسيون ها كمك مي كنيم آنها هم از نظر مديريتي و برنامه ريزي كارهاي خود را انجام مي دهند. اگر هم رئيس فدراسيوني هست كه نگراني دارد از شما مي خواهيم كه او را به ما ارجاع دهيد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

جدال احتمالي سرخابي ها در فينال جام حذفي
آيين قرعه كشي مسابقات فوتبال جام حذفي با حضور مسئولان برگزاري رقابت ها و نمايندگان تيم هاي شركت كننده در فدراسيون فوتبال برگزار شد.
در اين مسابقات كه قرار است از روز جمعه شانزدهم مهرماه 1389 آغاز و چهارشنبه يازدهم خردادماه 1390 به پايان برسد، 14 تيم ليگ برتري از مرحله يك هشتم نهايي و چهار تيم ليگ برتري از مرحله يك شانزدهم به مصاف حريفان خود مي روند.از نكات جالب توجه در قرعه كشي مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه هاي كشور احتمال رويارويي تيم هاي استقلال و پيروزي در ديدار فينال اين دوره از مسابقات است. دو تيم اصفهاني سپاهان و ذوب آهن نيز در صورت برتري مقابل حريفان خود در مرحله يك چهارم نهايي به ترتيب با پيروزي و استقلال ديدار مي كنند، البته در صورتي كه سرخابي هاي پايتخت موفق به شكست حريفان خود شوند.
دوري 4 ماهه «كاكا» از ميادين
ستاره برزيلي رئال مادريد زانويش را به تيغ جراحان سپرد.باشگاه رئال مادريد اعلام كرد، كاكا به دليل آسيب ديدگي از ناحيه زانو در ديدار دوستانه مقابل تيم مكزيكي اف سي آمريكا تا چهارماه نمي تواند تيم را همراهي كند.كاكا در پايان اين ديدار دوستانه كه با پيروزي 3 بر 2 كهكشاني ها همراه بود با پزشك بلژيكي اش ديدار كرد و سرانجام تحت عمل جراحي قرار گرفت و به اين ترتيب تا اواخر سال ميلادي جاري از مستطيل سبز به دور خواهد بود.
قانون جديد عليه بازيكنان منتقد قطبي
فدراسيون فوتبال قصد دارد با بازيكناني كه عليه تيم ملي و سرمربي اين تيم و مسئولان فدراسيون مصاحبه مي كنند برخورد انضباطي كند. به گزارش ايسنا پس از آنكه اردوي اتريش حرف و حديث هايي را به وجود آورد و برخي بازيكنان جوان تيم ملي كه در اردو حضور داشتند جايي در ميان نفرات دعوت شده به اردوي تيم ملي پيدا نكردند اين بازيكنان مصاحبه هايي را عليه افشين قطبي و مسئولان فدراسيون فوتبال انجام دادند كه اين مسئله باعث شده فدراسيون تدابير ويژه اي را براي برخورد با اين بازيكنان بينديشد.
شنيده مي شود پرونده «شهاب گردان» به كميته انضباطي رفته و احتمال دعوت نشدن او به اردوهاي بعدي تيم ملي وجود دارد.
ابوالقاسم پور سرمربي تيم دوم راه آهن شد
بهنام ابوالقاسم پور در حكمي از سوي محمد حسن انصاري فرد به عنوان سرمربي تيم دوم راه آهن منصوب شد.در پي توافق محمد حسن انصاري فرد با يكي از اسپانسرها، تيم دوم راه آهن در مسابقات دسته اول باشگاه هاي تهران (آسيا ويژن) شركت خواهد كرد و بر همين اساس بهنام ابوالقاسم پور به عنوان سرمربي تيم دوم راه آهن منصوب شد. اين تيم كه تمرينات خود را از اين هفته در شهرري آغاز خواهد كرد احتمال دارد در صورت موافقت اسپانسر مربوطه پس از خريد امتياز يك تيم در رقابت هاي ليگ دسته دوم باشگاه هاي كشور شركت كند.
برنامه هاي تيم اميد از زبان دبيركل
مهدي محمد نبي دبيركل فدراسيون فوتبال در تشريح برنامه هاي تيم اميد گفت: تيم فوتبال اميد 8 شهريور در لهستان با تيم زير 23 سال اين كشور ديدار مي كند و ديدار برگشت خود را روز 17 مهرماه در تهران مقابل اين تيم برگزار خواهد كرد.نبي اضافه كرد: تيم اميد همچنين از 6 مهرماه در تورنمنت ويتنام كه با حضور تيم هاي آسيايي نظير چين، ژاپن، ويتنام و... برگزار خواهد شد، شركت مي كند. در نظر داريم در صورت امكان يك بازي تداركاتي ديگر را نيز تا قبل از اعزام تيم به بازي هاي آسيايي گوانگجو براي تيم اميد برنامه ريزي كنيم.
ديويد اوليري ايرلندي سرمربي جديد الاهلي دبي
ديويد اوليري رسما به عنوان سرمربي جديد تيم الاهلي امارات انتخاب شدمسئولان باشگاه الاهلي دبي كه در روزهاي گذشته با «اوليري» به توافق رسيده بودند رسما اين مربي را به عنوان سرمربي جديد اين تيم در فصل آتي ليگ برتر امارات معرفي خواهند كرد.اوليري كه سابقه بازي و مربيگري را در ليگ انگليس داراست در تيم هايي مانند استون ويلا و ليدز يونايتد مربيگري كرده است.تيم الاهلي در اين فصل با به خدمت گرفتن فابيو كاناوارو كاپيتان صاحب نام ايتاليا در جام جهاني و اوليري به عنوان سرمربي درصدد جبران نتايج ضعيف فصل قبل ليگ برتر امارات است.
توقف منصوري و شكست پيروزي
يازدهمين دوره مسابقات فوتسال ليگ برتر باشگاه هاي كشور با شكست پيروزي و توقف تيم شهيد منصوري قرچك آغاز شد.يازدهمين دوره مسابقات فوتسال ليگ برتر باشگاه هاي كشور از عصر پنجشنبه هفته گذشته با برگزاري دو بازي در شهرهاي اصفهان و شيراز آغاز شد. در حساس ترين بازي اين هفته تيم گيتي پسند اصفهان كه به تازگي به ليگ برتر فوتسال وارد شده است، موفق شد در خانه خود مقابل شهيد منصوري قرچك، نايب قهرمان دوره گذشته به تساوي يك بر يك دست يابد و ليگ را با يك امتياز آغاز كند. همچنين تيم لبنيات ارژن فارس در هفته اول اين رقابتها در شيراز با نتيجه 2 بر يك تيم پيروزي را شكست داد تا محمدرضا حيدريان در نخستين بازي در كسوت سرمربي پيروزي ناكام بماند.

 



يحيي زاده از تحقيق و تفحص مجلس مي گويد دست خيلي ها از ورزش كوتاه مي شود!

رئيس كميته تحقيق و تفحص مجلس از سازمان تربيت بدني با اعلام اينكه گزارش نهايي از كميته بزودي در صحن علني مجلس قرائت خواهد شد تاكيد كرد: با انتشار اين گزارش دست بسياري از مسئولان متخلف ورزش رو مي شود و بايد از صحنه ورزش كنار بروند.
سيدجلال يحيي زاده با بيان اين مطلب اظهار داشت: طبق مهلت تعيين شده از سوي هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي 18 مردادماه آخرين فرصت براي كميته تحقيق و تفحص مجلس از سازمان تربيت بدني است و در صورتي كه با درخواست اين كميته براي تمديد سه ماهه اين مدت موافقت نشود بزودي گزارش نهايي كميته در صحن علني مجلس قرائت خواهد شد.
وي با بيان اينكه بسياري از مسئولان متخلف در تلاش هستند تا به نحوي از انتشار اين گزارش جلوگيري كنند تا ماهيت آنها براي مردم آشكار نشود، تصريح كرد: بسياري از مديران و مسئولان ورزشي كه طي سال هاي گذشته به نحوي درگير فساد مالي، دستكاري در نتايج انتخابات فدراسيون، جابجايي اعتبارات كلان و مسائلي نظير دوپينگ و تباني بودند و با انتشار واقعيت هاي پشت پرده موقعيت شان در ورزش به خطر مي افتد، با واسطه تراشي و ملاقات با اعضاي كميته تحقيق تلاش كردند تا مانع از انتشار اين گزارش شوند و يا حداقل برخي از واقعيت ها را پنهان كنند كه تاكنون به اهداف خود نرسيده اند.
يحيي زاده افزود: برخي از مسئولان ورزش كه هم اكنون در راس كار قرار دارند با اين بهانه كه انتشار اين گزارش در آستانه بازي هاي آسيايي گوانگجو باعث تضعيف تيم هاي اعزامي خواهد شد و صلاح نيست در اين مقطع چنين گزارشي منتشر شود، به دنبال جلوگيري از انتشار آن هستند اما مجلس به عنوان يك نهاد نظارتي چنين مصلحت انديشي هايي را صلاح نمي داند و قطعا با نهايي شدن گزارش آن را به هيئت رئيسه ارائه خواهيم كرد تا در نوبت قرائت قرار گيرد.
وي از تلاش برخي از مسئولان متخلف ورزشي براي جنجال سازي از طريق رسانه ها براي متوقف كردن بررسي فعاليت هاي سازمان تربيت بدني اظهار تاسف كرد و افزود: برخي از اين مسئولان كه با فساد مالي هنگفني روبه رو هستند از طريق رسانه ها جو نامناسبي را براي فعاليت هاي كميته به راه انداختند و حتي از تهمت و جوسازي نيز بر عليه اعضاي كميته تحقيق دريغ نكردند تا حداقل روند كار كميته را كند كنند كه مطمئن باشند اين گونه تلاش ها به جايي نخواهد رسيد.

 



بنا دو كشتي گير خود را انتخاب كرد سوريان و اكبري در رقابت هاي جهاني مسكو

حميد صوريان و امير علي اكبري، فرنگي كاران اوزان 55 و 96 كيلوگرم كشورمان از هم اكنون براي حضور در رقابت هاي جهاني مسكو انتخاب شده اند.
محمد بنا، سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي با بررسي شرايط تمامي كشتي گيران در مورد ملي پوشان دو وزن 55 و 96 كيلوگرم در رقابت هاي جهاني به جمع بندي نهايي رسيده اما هنوز در مورد چند وزن دچار ترديد است.بر اين اساس وزن 74 كيلوگرم از اوزاني است كه محمد بنا هنوز در مورد آن ترديد دارد و نتوانسته در مورد انتخاب ملي پوش اين وزن به جمع بندي برسد. وزن 74 كيلوگرم پاشنه اشيل تيم ملي است كه مهدي محمدي كشتي گير قدرتمندي محسوب نمي شود و بنا منتظر وضعيت آسيب ديدگي فرشاد عليزاده نفر سوم جهان است.
كادر فني در مورد ملي پوشان پنج وزن باقي-مانده نيز به جمع بندي رسيده است اما تصميم دارد پس از بررسي دقيق تر اسامي آنها را اعلام كند.رقابت هاي كشتي فرنگي جهان روزهاي 14تا 17 شهريورماه در شهر مسكو برگزار مي شود و تيم ايران با دفاع از عنوان نايب قهرماني خود كار سختي را پيش رو دارد.

 



هفته سوم ليگ برتر به پايان رسيد تساوي استقلال ، پيروزي ، ملوان و پاس

هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر با تساوي استقلال ، توقف استيل آذين و برتري ملوان و پاس به پايان رسيد.
در چارچوب ديدارهاي هفته سوم رقابت هاي ليگ برتر پنجشنبه و جمعه 9 ديدار در شهرهاي مختلف كشورمان برگزار شد كه طي آن تيم هاي استقلال و ذوب آهن به تساوي رسيدند و دربي تبريز نيز با تساوي يك - يك به پايان رسيد.
در ديدار استقلال و ذوب آهن كه به قضاوت خداداد افشاريان در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، دو تيم به تساوي يك بر يك رضايت دادند. در اين ديدار و در دقيقه 39 فرهاد مجيدي با پاس فيليپ دسوزا هافبك برزيلي استقلال صاحب توپ شد و توانست دروازه ميزبان را باز كند. محمد حسيني مدافع ذوب آهن نيز گل تساوي را در دقيقه 79 وارد دروازه استقلال كرد.
همچنين ديدار دو تيم همشهري شهرداري و تراكتورسازي تبريز نيز با تساوي يك - يك به پايان رسيد. در اين ديدار كه با حكم كميته انضباطي و محروميت تيم تراكتورسازي بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه يادگار امام(ره) تبريز برگزار شد ابتدا شهرداري با گل سعيد دقيقي پيش افتاد اما كرار جاسم محمد كار را به تساوي كشاند كه اين نتيجه تا پايان پا برجا ماند.
اما روز جمعه نيز 7 ديدار برگزار شد كه در سه ديدار آن نتايج زير بدست آمد
¤ استيل آذين تهران يك - نفت تهران يك
گل : مارسيو خوزه ( 10 ) براي نفت - محمد غلامي ( 57 ) براي استيل آذين
¤ پاس همدان يك - پيكان قزوين صفر
گل : حميد كاظمي ( 9 )
¤ ملوان انزلي 2 - مس كرمان يك
گل : فرزاد حسين خاني ( گل به خودي - 43) ، پژمان نوري (87) براي ملوان - ادينهو ( 64 ) براي مس
اما جدا از اين سه ديدار كه در روز جمعه برگزار شد در شهرهاي تهران
( پيروزي - سايپا) و ( راه آهن - نفت آبادان ) ، اهواز ( فولاد - سپاهان ) و بوشهر ( شاهين - صبا ) نيز چهار بازي برگزار شد و به دليل دير برگزار شدن نتايج آن در شماره بعدي به چاپ خواهد رسيد.

 



كفاشيان: حداقل تا 2سال ديگر رئيس فدراسيون فوتبالم

علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال درباره جلسه هيات رئيسه فدراسيون فوتبال و اخبار ضد و نقيضي كه از اين جلسه در برخي رسانه ها منتشر شد، گفت: مثل تمامي فدراسيون ها هيات رئيسه فدراسيون فوتبال هم با حضور در جلسه اي كه علي سعيدلو هم بود گزارشي از عملكرد فدراسيون فوتبال و برنامه هاي در دست اقدام ارائه كرد.
ضمن اينكه سعيدلو هم از وضعيت تيم ملي رضايت داشت و از ما خواست كه اگر نواقص و كمبودي داشتيم آن را به سازمان گزارش كنيم تا اين كمبودها برطرف شود. همچنين سازمان از لحاظ مالي فدراسيون را تحت حمايت قرار خواهد داد و مطمئنا ما مشكل مالي نخواهيم داشت.
وي در پايان در خصوص صحبتهايي مبني بر استعفاي خود از سمت رياست فدراسيون فوتبال گفت: هيچ بحثي درباره رفتن من از فدراسيون فوتبال مطرح نيست و حداقل تا مجمع آتي كه 2سال ديگر برگزار مي شود رئيس فدراسيون فوتبال هستم و تمام تلاشم را مي كنم تا وظيفه ام را به نحو احسن انجام دهم.

 



برگزاري 54 مجمع براي فدراسيون ها طي 8ماه

طي 8ماه گذشته 54 مجمع عادي و انتخاباتي فدراسيون هاي ورزشي برگزار شده است.
باقري كارشناس امور مجامع فدراسيون هاي ورزشي با بيان اين مطلب گفت: در 4 ماه پاياني سال 1388 مجامع 32 فدراسيون ورزشي برگزار شد كه 20 مورد مجامع سالانه فدراسيون ها بود و 13 مورد هم مجامع انتخاباتي كه بيانگر روزهاي پركاري براي سازمان تربيت بدني بوده است.
باقري افزود: در 4ماه اول سال جاري نيز 21 مجمع شامل 10مجمع انتخاباتي و 11 مجمع سالانه فدراسيون ها را برگزار كرده ايم.
باقري با بيان اينكه ثبت نام از كانديداهاي چند فدراسيون در حال انجام است گفت: ثبت نام براي رياست فدراسيون هاي بيماران خاص، همگاني، انجمن هاي ورزشي، پزشكي ورزشي، نابينايان و گلف آغاز شده يا در آينده اي نزديك آغاز خواهد شد و قرار است طبق برنامه انتخابات اين فدراسيون ها در ماههاي شهريور و مهرماه انجام شود و بعد از آن تا پايان بازيهاي آسيايي گوانگجو مجمعي نخواهيم داشت.

 



بازيكن بوركينا فاسويي پيروزي در آستانه اخراج هپاتيت B دارد!

بر اساس يكي از بندهاي قرارداد هروه اوسال، اين بازيكن بوركينافاسويي در آستانه اخراج از تيم فوتبال پيروزي قرار گرفت.
با توجه به اينكه قرارداد هروه اوسال در آخرين ساعات فصل نقل و انتقالات ثبت شد، بندي در قرارداد وي گنجانده شد مبني بر اينكه اعتبار و ادامه قرارداد وي منوط به موفقيت در كليه آزمون هاي تست پزشكي و احراز سلامت وي خواهد بود، در غير اين صورت قرارداد اين بازيكن از سوي باشگاه به صورت يكطرفه، فسخ مي شود.
در همين راستا و با توجه به اينكه بر اساس نتايج اوليه تست پزشكي، اوسال مشكوك به هپاتيت B است، اين بازيكن بوركينافاسويي بر اساس مفاد قراردادش در آستانه اخراج از باشگاه پيروزي قرار گرفت.حبيب كاشاني اين خبر را تائيد و همچنين علي دايي نيز او را تا اطلاع ثانوي از حضور در تمرينات منع كرده است.

 



صدرنشيني كاراته ايران در آسيا

تيم ملي كاراته ايران در پايان دومين روز مسابقات قهرماني آسيا در رده جوانان و اميد در جايگاه اول قرار گرفت.
دومين روز دهمين دوره رقابت هاي قهرماني آسيا در رده جوانان و اميد به پايان رسيد كه تيم ايران در مجموع با 7 مدال طلا، 4نقره و يك برنز در جايگاه اول قرار گرفت و ژاپن با 5 مدال طلا در رتبه دوم ايستاد.

 



راهيابي تيم ملي واليبال كشورمان به ديدار پاياني كاپ آسيا

ملي پوشان واليبال ايران با برتري مقابل تيم هند براي دومين بار به ديدار نهايي مسابقات واليبال كاپ آسيا صعود كردند.
مرحله نيمه نهايي مسابقات واليبال كاپ آسيا از عصر روز گذشته با رويارويي تيم هاي ايران و هند آغاز شد. اين مسابقه جذاب و تماشايي كه در ورزشگاه الغدير اروميه و در ميان استقبال تماشاگران خونگرم اين شهر برگزار شد، در پايان به برتري 3 بر2 تيم كشورمان انجاميد. ديدار فينال اين رقابت ها امروز در اروميه برگزار مي شود.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14