(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 13 شهريور  1389- شماره 19732

به منظور جلوگيري از بروز پديده زيرميزي فعاليت پزشكان محدود مي شود
نيم ميليارد تومان براي كمك به سيل زدگان پاكستان
در پي سقوط در گودال 10 متري ميلگرد وارد بدن يك شهروند شد
محور خرم آباد - بروجرد 15 شهريور مسدود مي شود
خريداري 600 مدرسه قلع و قمعي توسط آموزش و پرورش
متلاشي شدن 5 باند قاچاق سلاح در آذربايجان غربي
هلاكت 4 عضو تيم تروريستي كومله هنگام ورود به كردستان
سرپرست كميته امداد امام خميني(ره): 95 درصد ايتام تحت پوشش نيكوكاران قرار گرفتند
يك جانباز شيميايي به خيل شهدا پيوست
معاون وزير آموزش و پرورش: حكم دادگاه براي تخليه مدرسه نمونه شهيد مطهري قطعي نيست
متهم به اسيدپاشي با اصرار قرباني در آستانه قصاص قرار گرفت
كلاهبرداري يك ميليارد ريالي اعضاي شركت هرمي در اصفهان
فرماندار اهواز: به دليل عدول از قانون عضويت 5 عضو شوراي شهر اهواز سلب شد
تصادف در محور زرند- پابدانا 5 كشته برجاي گذاشت
انفجار مخزن تينر به مرگ 4 نفر منجر شد



به منظور جلوگيري از بروز پديده زيرميزي فعاليت پزشكان محدود مي شود

مديركل دفتر نظارت و اعتبار بخشي امور درمان وزارت بهداشت گفت: به منظور جلوگيري از بروز پديده زيرميزي، فعاليت پزشكان در بيمارستان ها محدود مي شود.
دكتر سيدسجاد رضوي به تدوين تفاهمنامه اي اشاره كرد كه براساس آن وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشكي ايران در زمينه برخورد با پديده زيرميزي پزشكان، همكاري مي كنند.
وي با بيان اين كه آئين نامه اين تفاهم نامه هم نوشته شده و براي ابلاغ آن منتظر امضاي معاونين درمان وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشكي هستند، افزود: يكي از اولويت هاي اين تفاهمنامه حركت تعرفه ها به سمت واقعي شدن است.
رضوي تاكيد كرد: براساس اين تفاهم نامه قرار است پول خدمات درماني كه بيمار در بيمارستان دريافت مي كند در همان محل پرداخت و رسيد دريافت شود.
مديركل دفتر نظارت و اعتبار بخشي در امور درمان وزارت بهداشت ادامه داد: يكي ديگر از مفاد اين تفاهمنامه اين است كه پزشكان در بيمارستان هاي مشخصي كار كنند تا از اين طريق بيشتر سر بالين بيمار باشند.
به گزارش مهر، وي در همين ارتباط توضيح داد: اگر پزشكي در يك بيمارستان خصوصي كار مي كند اجازه ندارد در بيمارستان ديگري كه غيردولتي است كار كند.
رضوي در خصوص برخورد با پديده زيرميزي در بيمارستان ها نيز گفت: برخي اقدامات را ما انجام داده ايم و برخي اقدامات را سازمان نظام پزشكي بايد انجام دهد ضمن اين كه اطلاع رساني وسيعي در مراكز درماني و دانشگاهي براي آگاهي مردم در زمينه حقوق بيمار انجام شود.

 



جمعيت هلال احمر اعلام كرد جمع آوري
نيم ميليارد تومان براي كمك به سيل زدگان پاكستان

رئيس سازمان جوانان جمعيت هلال احمر با اشاره به استقبال گسترده مردم در طرح جمع آوري كمك هاي نقدي و غيرنقدي براي سيل زدگان پاكستان از جمع آوري بيش از نيم ميليارد تومان كمك هاي نقدي خبر داد.
محمدجواد جعفريان با بيان اينكه دو هزار و 00 1 پايگاه در سراسر كشور مشغول جمع آوري كمك هاي مردمي هستند، گفت: تاكنون بيش از نيم ميليارد تومان كمك نقدي و بيش از 50 هزار عدد انواع كنسرو و 80 تن آب معدني براي كمك به مردم سيل زده پاكستان جمع آوري شده است.
وي با اعلام اينكه براساس گزارش هاي تيم ارزيابي جمعيت هلال احمر، سيل زدگان به دارو نياز دارند از مردم خواست تا كمك هاي نقدي خود را به اين جمعيت ارسال كنند تا آنان بتوانند داروهاي بيشتري را براي مردم سيل زده پاكستان خريداري و ارسال كنند.
جعفريان با اشاره به جلسه صليب سرخ جهاني و وزارت امور خارجه پاكستان گفت: سه منطقه مردان، سگو لاركاند از شهرهاي ايالت سند به جمعيت هلال احمر سپرده شد تا كارهاي اسكان اضطراري و امداد و نجات سيل زدگان را انجام دهد.
وي افزود: اين مناطق از محل هاي اصلي در عبور سيل در پاكستان بوده كه بين 90 تا 100 درصد تخريب شده است.
جعفريان با اشاره به گزارش صليب سرخ جهاني درباره تلف شدن 5 ميليون راس دام در اين سيل و شيوع بيماري هاي عفوني از طريق آب در پاكستان گفت: براساس گزارش هاي واصله علاوه بر گسترش بيماري هاي پوستي و جلدي، بيماري هاي زنان نيز در ميان سيل زدگان پاكستان افزايش يافته است كه جمعيت هلال احمر به دنبال آن است تا درمانگاهي ويژه زنان داير كند.
وي با بيان اينكه با مشخص شدن مناطق تحت نظر جمعيت هلال احمر اين جمعيت سعي دارد محموله هاي امدادي بيشتري را براي سيل زدگان پاكستان ارسال كند از مردم خواست كه با ارسال كمك هاي نقدي اين جمعيت را در انجام اين مهم ياري كنند.
استقرار كمپ درماني هلال احمر در پاكستان
كمپ درماني جمعيت هلال احمر ايران براي ارايه خدمات پزشكي به بيش از يك ميليون تن از افراد در معرض ابتلا به بيماري هاي واگيردار، در كراچي برپا شد.
كادر درماني جمعيت هلال احمر به عنوان اولين تيم امداد درمان به همراه يك محموله دارويي، لوازم و تجهيزات پزشكي در شهر «پته» و در منطقه «دل سيتي» مستقر شدند. اين كمپ اولين مركز درمان اضطراري است كه براي نجات جان بيماران بطور شبانه روزي خدمات ارايه مي دهد. تاكنون بيش از 50 دستگاه چادر امدادي مجهز به داروخانه و تخت بستري بيماران در منطقه «دل سيتي» برپا شده است و تيم اعزامي ثبت نام از سيل زدگان براي اسكان اضطراري را بعمل مي آورد.
به گزارش ايسنا، همچنين رئيس جمعيت هلال احمر به همراه وزير كشور براي بازديد از مناطق سيل زده و نظارت بر امداد رساني و نحوه ارايه خدمات درماني بعدازظهر ديروز (جمعه) وارد اسلام آباد شدند.

 



در پي سقوط در گودال 10 متري ميلگرد وارد بدن يك شهروند شد

فردي كه پس از سقوط به داخل گودال 10 متري ميلگرد در بدنش فرو رفته بود با كمك آتش نشانان از گودال خارج و راهي بيمارستان شد.
با اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125، آتش نشانان ايستگاه 31 و گروه نجات 11 اين سازمان در ساعت 29:4 بامداد جمعه به محل حادثه در خيابان پيروزي مقابل نيروي هوايي اعزام شدند.
فرمانده آتش نشانان اعزامي به اين حادثه در مورد اين عمليات گفت: شخصي 40 ساله كه در حال عبور از خيابان پيروزي مقابل نيروي هوايي بود به علت نبود نور كافي، بي احتياطي و نداشتن در روي گودال، داخل اين گودال افتاده و ميلگردهاي درون اين گودال به بدن وي فرو رفته بود.به گزارش ايسنا حميد فريدون فرخ گفت: آتش نشانان بي درنگ با استفاده از دستگاه فرز موتوري ميلگرد متصل به زمين را از زمين بريده و پس از بستن اين فرد به برانكارد نجات، وي را با استفاده از تجهيزات نجات به سطح زمين منتقل و براي انتقال به مراكز درماني تحويل عوامل اورژانس دادند.

 



محور خرم آباد - بروجرد 15 شهريور مسدود مي شود

مدير روابط عمومي اداره كل راه وترابري لرستان گفت: محور ارتباطي خرم آباد-بروجرد، دوشنبه پانزدهم شهريورماه جاري به طور موقت مسدود مي شود.
«محسن محمدي پور» روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: مسدود شدن اين محور به علت انجام عمليات راهسازي و ريزش برداري در حد فاصل كيلومتر 27 تا 35 محور از ساعت 13 تا 18 خواهدبود.
وي اظهار داشت: با توجه به اينكه اين مسير بدون محور جايگزين است، رانندگان برنامه سفر خود را طوري تنظيم كنند كه با انسداد محور مواجه نشوند.
محمدي پور گفت: محور خرم آباد - بروجرد يكي از محورهاي پرتردد استان لرستان به واسطه قرار گرفتن در مسير ارتباطي مركز به جنوب به ويژه براي تردد خودروهاي سنگين بوده كه در حال حاضر عمليات چهار خطه كردن اين مسير در كيلومتر ياد شده در دست اجرا است.
وي اضافه كرد: به دليل ترانزيتي بودن محور، انسداد آن در تمام طول روز امكانپذير نيست و بر همين اساس و براي رفاه حال مسافران و رانندگان محور خرم آباد - بروجرد به صورت موقت مسدود مي شود.

 



معاون حقوقي وزارت آموزش و پرورش خبر داد
خريداري 600 مدرسه قلع و قمعي توسط آموزش و پرورش

معاون حقوقي و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بيان اينكه تعداد واقعي مدارس قلع و قمعي كشور مشخص نيست گفت: طي 3 سال گذشته تعداد اين مدارس از 890مدرسه به 200 مورد كاهش يافته است.
احمد حيدري افزود: هر ساله تعدادي از صاحبان املاك زمين هاي مدارس به مقامات قضايي مراجعه كرده و شكايت خود را از آموزش و پرورش اعلام مي كنند.به گزارش فارس وي گفت: طي سال هاي گذشته با توافقي كه با مالكان مدارس قلع و قمعي داشتيم توانستيم 600 مورد از اين مدارس را خريداري كنيم و تعداد آنها را فعلاً به 200 مورد كاهش دهيم.

 



رئيس پليس امنيت عمومي استان خبر داد
متلاشي شدن 5 باند قاچاق سلاح در آذربايجان غربي

رئيس پليس امنيت عمومي آذربايجان غربي گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون پنج باند قاچاق سلاح در آذربايجان غربي شناسايي و منهدم شده است.
به گزارش فارس خيبر تيبا ديروز در اروميه اظهار داشت: از پنج باند قاچاق سلاح كه از ابتداي سال جاري شناسايي و منهدم شده است 342 قبضه سلاح كشف شده است.وي تصريح كرد: از سلاح هاي كشف شده، 207 فقره شكاري و 135 فقره نيز جنگي هستند.وي به دستگيري 183 نفر قاچاقچي سلاح از ابتداي سال جاري تاكنون اشاره كرد و افزود: اين افراد براي انجام بازجويي دقيق توسط ماموران به مقر پليس انتقال داده شدند لذا پس از تكميل تحقيقات براي رسيدگي بيشتر و تعيين مجازات مقتضي به مراجع قضايي تحويل داده مي شوند.

 



با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) صورت گرفت
هلاكت 4 عضو تيم تروريستي كومله هنگام ورود به كردستان

طي عملياتي چهار نفر از يك تيم تروريستي وابسته به گروهك كومله هنگام ورود به كردستان به هلاكت رسيدند.
به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، با هوشياري و اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج) تيم چهارنفره تروريستي عضو گروهك كومله هنگام ورود به استان كردستان شناسايي و متلاشي شدند.
براساس اين گزارش؛ اين تيم كه با حمايت استكبار جهاني و سرويس هاي اطلاعاتي آنان و با هدف انجام عمليات تروريستي در كردستان وارد كشور شده بودند، قبل از هرگونه تحرك و اقدامي منهدم و علاوه بر به هلاكت رسيدن هر چهار عضو تيم، تمام تجهيزات نظامي و انفجاري آنها كشف و ضبط شد.از جمله اقدامات تيم ياد شده ايجاد ناامني و رعب و وحشت و اخاذي از مردم مسلمان استان كردستان و همچنين ترور شهروند سنندجي در سال 1387 بوده است.

 



سرپرست كميته امداد امام خميني(ره): 95 درصد ايتام تحت پوشش نيكوكاران قرار گرفتند

سرپرست كميته امداد امام خميني(ره) از موفقيت طرح اكرام ايتام و صندوق آتيه ايتام كميته امداد به منظور حمايت مادي و معنوي از كودكان يتيم در كشور خبر داد.
حسين انواري از تحت پوشش قرار گرفتن 350 هزار كودك يتيم در كشور خبر داد و افزود: سال گذشته نيكوكاران ايراني بالغ بر 77 ميليارد تومان در طرح ايتام و اكرام كمك كرده اند.
وي افزود: 95 درصد كودكان يتيم خانواده كميته امداد زير پوشش كمك هاي حاميان نيكوكاران قرار گرفته اند، گفتني است نيكوكاران و حاميان با پرداخت ماهيانه 20هزار تومان براي مدت يك سال يا بيشتر عهده دار حمايت مالي و معنوي يك يا چند كودك يتيم شدند.

 



يك جانباز شيميايي به خيل شهدا پيوست

احمد غلامي جانباز جنگ تحميلي در شب شهادت مولاي متقيان امام علي(ع) به خيل شهدا پيوست.
به گزارش خبرگزاري مهر، اين جانباز شيميايي پس از تحمل 25 سال سرفه هاي خشك و كم بينايي و سوزش سينه شب 21 ماه مبارك رمضان همزمان با ليالي قدر به كاروان شهدا پيوست.
احمد غلامي يكي از قربانيان سلاحهاي شيميايي رژيم بعث عراق عليه ايران در جنگ تحميلي بود كه به دليل تأثيرات مخرب گاز خردل در بدن دچار عوارضي اعم از تخريب ريه، كم بينايي و بيماريهاي پوستي شده بود.
پيكر اين شهيد جنگ تحميلي پس از تشييع در بهشت زهرا(س) به خاك سپرده شد.هم اكنون بيش از هفت هزار جانباز شيميايي در تهران زندگي مي كنند كه از اين تعداد 6 هزار جانباز شيميايي فاقد پرونده جانبازي هستند. آلودگي هوا يكي از مهمترين مشكلات جانبازان شيميايي ساكن تهران است.

 



معاون وزير آموزش و پرورش: حكم دادگاه براي تخليه مدرسه نمونه شهيد مطهري قطعي نيست

معاون حقوقي وزير آموزش و پرورش گفت: حكم دادگاه براي تخليه مدرسه نمونه شهيد مطهري و واگذاري آن به مالك، نهايي نيست.
احمد حيدري افزود: حكم شعبه 29 مجتمع قضايي شهيد بهشتي براي واگذاري مدرسه نمونه به مالك نهايي نيست و پس از قطعي شدن آن به نفع مالك، براي مذاكره با وي اقدام مي كنيم.
وي با بيان اين كه اگر اين موضوع به مرحله بحراني برسد به معاونت حقوقي وزارت آموزش و پرورش اعلام مي شود، افزود: به محض صدور حكم، مدرسه تخليه نمي شود و لازم است پس از طي مراحل تجديدنظر، دفاعيات خود را در مراحل ابتدايي صدور حكم و تجديدنظر آن اعلام كنيم همچنين با پيگيري وضعيت فضاهاي آموزشي قلع و قمعي از قبيل مدرسه شهيد مطهري، مشكل بسياري از آنها را برطرف مي كنيم.
به گزارش فارس حيدري درباره احتمال مصالحه با مالك مدرسه نمونه شهيد مطهري تصريح كرد: مصالحه با مالك مربوط به شرايط پس از قطعي شدن حكم است و در صورتي كه اين حكم در نهايت به نفع مالك قطعي شود، براي مذاكره با وي اقدام مي كنيم.
گفتني است مدرسه نمونه شهيد مطهري با حكم قضايي در آستانه تعطيلي قرار گرفته است.
به گزارش فارس، مدرسه نمونه شهيد مطهري كه طي 40 سال اخير رتبه برترقبولي دانش آموختگان پيش دانشگاهي در مراكز آموزش عالي كشور را در اختيار دارد و از خوشنامي بسياربالايي برخوردار بوده و پايگاه اعتماد عمومي مردم است ، با حكم تخليه يكي از شعب دادگاه روبه رو شده و خانواده هاي بيش از 800 دانش آموز اين مدرسه را در هاله اي از نگراني قرار داده است.
برپايه اين گزارش به تازگي و درآستانه بازگشايي مدارس شعبه 29 مجتمع شهيد بهشتي طي حكمي خواستار تخليه اين مدرسه و واگذاري آن به مالك شده است.
اين درحالي است كه طي سال هاي اخير اين مدرسه به يكي از مدارس نمونه تبديل شده است.

 



متهم به اسيدپاشي با اصرار قرباني در آستانه قصاص قرار گرفت

در پي عدم موفقيت پزشكان اسپانيا در معالجه دختري كه قرباني اسيدپاشي شده است وي بار ديگر بر قصاص جوان اسيدپاش تاكيد كرد.
يكي از روزهاي اواسط آبان ماه سال 83 اهالي خيابان رسالت با فريادهاي دختري جوان به نام آمنه متوجه شدند كه اين دختر از سوي فردي مورد اسيدپاشي قرار گرفته است.
با انتقال آمنه به بيمارستان پزشكان گفتند كه ديگر دير شده و چشم چپ اين دختر كاملا از بين رفته است.
دختر جوان طي شكايتي از متهم گفت: پزشكان پيشنهاد كردند براي درمان به بارسلون بروم و آن زمان با 8 هزار يورو كه بخشي از آن به صورت كمك از سوي دولت وقت به خانواده ام پرداخت شد براي درمان به اسپانيا سفر كردم.
وي ادامه داد: در آنجا 17بار مورد جراحي پلاستيك قرار گرفتم و چشم راستم مورد درمان قرار گرفت ولي يك شب كه در خانه بودم ناگهان متوجه شدم داخل حفره چشم راستم چيزي وجود ندارد و به اين ترتيب چشم ديگرم را هم از دست دادم.
با صدور قرار مجرميت براي متهم پرونده وي جهت محاكمه به دادگاه كيفري استان تهران ارجاع شد و قضات شعبه 71 دادگاه كيفري روز 6 آذرماه سال 87 پس از اخذ اظهارات متهم و شاكي حكم قصاص 2 چشم به شيوه مورد درخواست يعني ريختن اسيد در چشم متهم و پرداخت ديه جراحات وارده پس از پرداخت تفاضل ديه از سوي شاكي را صادر كردند.
داديار اجراي احكام دادسراي امور جنايي تهران در اين زمينه گفت: در صورت عدم برقراري صلح و سازش قطعا حكم را اجرا خواهيم كرد تا بازتاب اين مجازات سبب كاهش چنين پديده اي شود.

 



كلاهبرداري يك ميليارد ريالي اعضاي شركت هرمي در اصفهان

اصفهان- خبرنگار كيهان:
اعضاي يك شركت هرمي كه اقدام به كلاهبرداري يك ميليارد ريالي از شهروندان اصفهاني كرده بودند توسط ماموران پليس اين شهر دستگير شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با بيان اين مطلب اظهار داشت: ماموران گشت انتظامي كلانتري 18 اين فرماندهي حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي خود به 6 جوان كه در پاركي اجتماع كرده بودند مشكوك شد. سرهنگ محسن عقيلي افزود: پس از بررسي هاي اوليه مشخص شد دو نفر از سرشاخه هاي يكي از شركت هرمي در حال تبليغ فعاليت خود مي باشند و تعدادي از اعضاي اين شركت نيز آنان را در جريان اين تبليغ همراهي مي كنند. وي گفت: ماموران، هر دو سرشاخه اين شركت هرمي به نام هاي «محمد- ج» و «امير -م» را به همراه اعضاي خرد شركت دستگير كردند. متهمان پس از انتقال به كلانتري، اظهار داشتند كه اين دو سرشاخه مبلغ يكصد ميليون تومان از آنان دريافت كرده اند كه سرشاخه ها در بازجويي به عمل ارتكابي خود اقرار كردند.

 



فرماندار اهواز: به دليل عدول از قانون عضويت 5 عضو شوراي شهر اهواز سلب شد

فرماندار اهواز تخلفات شورا در عدول از قانون و عدم رعايت قانون را دليل سلب عضويت پنج نفر از اعضاي شوراي اين شهر عنوان كرد.
عبدالعزيز فدعمي در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، سلب عضويت پنج نفر از اعضاي شوراي شهر را در نشست شوراي حل اختلاف و رسيدگي به شكايات استان، تاييد كرد و اظهار داشت: با عنايت به مستندات متعددي كه در ارتباط با تخلفات تعدادي از اعضاي شوراي شهر در عدول و عدم رعايت قانون موجودبود، پرونده اين افراد به شوراي حل اختلاف ارجاع شد.
وي افزود: با وجودي كه فرصت هاي زيادي به اين افراد داده شد كه خود را اصلاح كنند، باز هم شاهد اقدامات فراتر از قانون و خارج از وظايف قانوني از اين اعضا بوديم كه منجر به مطرح شدن پرونده در جلسه هيئت حل اختلاف و رسيدگي به شكايات استان خوزستان در ارتباط با شوراها شد.
فدعمي با بيان اينكه جلسه حل اختلاف استان با حضور تمام اعضا و تعدادي از مدعوين تشكيل شد و انحلال شورا يا سلب عضويت اعضا در اين نشست پيشنهاد شد، اظهار داشت: با توجه به اينكه تعدادي از اعضا مشكلاتي در اين خصوص نداشتند، سلب عضويت در دستور كار قرار گرفته و به استناد تخلفات مستند به اتفاق آرا مصوب شد.
وي سيدحميد حسن زاده رئيس شوراي شهر اهواز، آرزو بابادي، رمضان منجزي، قاسم حمادي و داريوش ممبيني، را پنج نفر اعضاي سلب عضويت شده شورا عنوان كرد.
فدعمي افزود: حكم اين شورا به استناد ماده 82 اصلاحيه مورخ 27 آبان 86 صادر شده كه هركدام از اعضا شرايط لازم عضويت را از دست دهند مجازات هايي براي آنها درنظر گرفته مي شود كه در بند هشت اين قانون سلب عضويت دائم و ممنوعيت از ثبت نام در شوراها تعيين شده كه پيشنهاد و به اتفاق آرا تصويب شد.

 



تصادف در محور زرند- پابدانا 5 كشته برجاي گذاشت

در حادثه رانندگي محور زرند به پابدانا 8 نفر كشته و زخمي شدند.
به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان در اين حادثه يك دستگاه پيكان سواري يا چهار سرنشين از مسير زرند به طرف پابدانا در حال حركت بود و در حوالي روستاي «باب تنگل» با يك دستگاه پژو سواري با چهار سرنشين كه از سمت پابدانا به طرف زرند در حركت بود به شدت با هم برخورد كردند و در اين حادثه پنج نفر از سرنشينان دو خودرو در دم كشته شدند و سه سرنشين ديگر به شدت زخمي و به بيمارستان زرند انتقال يافتند كه حال آن ها نيز وخيم گزارش شده است.فرمانده پليس راه چترود-كرمان در اين زمينه اظهار داشت: علت وقوع اين حادثه بي احتياطي و انحراف به چپ از سوي خودروي سواري پژو است.

 



انفجار مخزن تينر به مرگ 4 نفر منجر شد

درچه-خبرنگاركيهان:
براثر انفجار مخزن تينر در كارگاه رنگ سازي خميني شهر 4نفر كشته شدند.
اين حادثه در خيابان اميركبير خميني شهر به وقوع پيوست و در اثر آن احمدرضا اسحاقي فرزند محمد خادم مسجد جامع درچه به همراه شخص ديگري به نام كرمي و يك افغاني و راننده يك دستگاه خودرو جان خود را از دست دادند.
علي پاكدل مديرعامل سازمان آتش نشاني خميني شهر روز پنج شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: دليل اصلي اين حادثه، انفجار مواد سريع الاشتعال شيميايي حين نقل و انتقال آن به محل كارگاه جديد توسط كشته شدگان بود.
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان خميني شهر نيز به ايرنا گفت: چهار نفر كشته شده اين حادثه شناسايي شده اند.
سرهنگ «حسن ياردوستي» افزود: پرونده اين حادثه براي بررسي و تكميل توسط مامورين آگاهي خميني شهر در دست اقدام است.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14