(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 29 شهريور 1389- شماره 19744

حديث دشت عشق
صدا و سيما ذهن مردم را خراب كرد
يزداني خرم : بهترين نتايج را در بازي هاي آسيايي كسب مي كنيم
اخبار كوتاه از فوتبال
ايجاد مراكز تجاري ايران در ارمنستان و روسيه در آينده نزديك
سازمان تخلفات انتخابات كاراته غرب آسيا را پيگيري مي كند
جلسه ورزشي ها در سازمان برگزار شد
سعيدلو و علي آبادي زير يك سقف
انتقاد از مجري برنامه 90 اين بار توسط يك جودوكار
انتقاد سرمربي تيم ملي تكواندو از يك كشتي گير
آذربايجان كرمي را مي خواست اما او قبول نكرد
تكليف ميراسماعيلي و رودكي 7مهرماه روشن مي شود
چهره 4 جودوكار اعزامي به گوانگجو مشخص شد
لغو حكم سرپرستي رئيس
پيروزي هاي واليباليست هاي ايراني در اروپا و آسيا



حديث دشت عشق

به ياد بسيجي شهيد «عزت الله مساح نمكي»
اهل زمين از آسمان چيزي نمي دانند
شهيد «عزت الله مساح نمكي» درتاريخ
1/3/1336 در خانواده اي مستضعف متولد شد. او كه قبل از تولد، پدرش را از دست داده بود، از كودكي قبل از اين كه با درس و مدرسه آشنا شود به علت يتيمي با كار قاليبافي آشنا شد تا بتواند كمك خرج والده اش باشد.
به علت وضعيت بسيار ضعيف اقتصادي خانواده اش هميشه در فقر و تنگدستي زندگي كرد و در بيست سالگي ازدواج نمود. در اين زمان بود كه به شغل كارگري مشغول شد تا بتواند زندگي جديد خود را تامين نمايد. هرچند زندگي سختي از نظر اقتصادي داشت ولي زندگي او مملو از صفا و صميميت بود. پس از پيروزي انقلاب اسلامي در كارهاي مذهبي و اجتماعي فعاليت خوبي داشت. مدتي در درمانگاه امام خميني(ره) خدمت كرد و سرانجام عزم حضور در جبهه را كرد. براي گذراندن دوره هاي نظامي به اصفهان رفت و پس از آن وارد بسيج شد. اولين مرتبه اي كه وارد جبهه شد به عنوان امدادگر مشغول خدمت بود و در مرتبه دوم اعزام مدت چهارماه دركردستان به دفاع از دستاوردهاي انقلاب اسلامي پرداخت.
آخرين بار كه در جبهه ها حضور داشت هشت ماه طول كشيد و قبل از اعزام مرتبا از شهادت دم مي زد و از شهيدشدن مي گفت و عكس يادبود مي گرفت و از همه آشنايان و دوستان طلب رضايت و حلاليت مي كرد و مشخص بود كه در او تحولي به وجود آمده است.
او سرانجام در 26سالگي در عمليات والفجر4 به شهادت رسيد.

 



صدا و سيما ذهن مردم را خراب كرد
يزداني خرم : بهترين نتايج را در بازي هاي آسيايي كسب مي كنيم

سرويس ورزشي-
حضور در بازيهاي آسيايي گوانگجو اولويت اصلي كادر فني و فدراسيون كشتي است.
محمدرضا يزداني خرم رئيس فدراسيون كشتي ضمن بيان مطلب فوق گفت: همانطور كه پيش از رقابتهاي جهاني اعلام كردم بازيهاي آسيايي گوانگجو از اهميت بيشتري نسبت به اين رقابتها براي ورزش كشور برخوردار بود. البته مسابقات جهاني باعث شد كه كشتي گيران كشورمان پيش از حضور در گوانگجو با روبرو شدن با كشتي گيران خوب و طراز اول دنيا براي شركت در اين مسابقات آماده شوند.
يزداني خرم تصريح كرد: فرنگي كاران ما در روسيه لياقت كسب دوباره عنوان نايب قهرماني جهان را داشتند و آزادكاران ما در نبرد با كشورهايي نظير روسيه، آذربايجان و چند كشور ديگر كه سرمايه گذاري زيادي در اين رشته انجام داده اند، از نظر تيمي امتيازهاي بدي كسب نكردند اما برخي كشتي گيران ما بهتر مي توانستند در ميدان مبارزه حاضر شوند. كادر فني و كشتي گيران ما جوان هستند و بايد به آنها اين فرصت را داد تا بتوانند در رقابتهاي مهم آينده موفق باشند.
يزداني خرم خاطرنشان كرد: طالب نعمت پور فرنگي كار وزن 84 كيلوگرم نيز بخاطر دفاع از مردم مظلوم فلسطين، از مواجهه با حريف رژيم صهيونيستي خودداري كرد، سياست ما همان موضع نظام است، ما همواره در كنار مردم فلسطين ايستاده ايم و بازهم بر روي آن تاكيد داريم.
وي در ادامه افزود: وقتي كشتي گير ما با نماينده رژيم صهيونيستي مسابقه نمي دهد بايد تمامي مزايا و امكاناتي كه در اختيار دارنده مدال طلا گذاشته مي شود، به او نيز داده شود زيرا در صورتي كه كشتي گير ما مسابقه مي داد، مدال طلاي جهان را به دست آورده بود.
رئيس فدراسيون كشتي همچنين گفت: كسب پنجمين طلاي پياپي جهان توسط سوريان و همچنين كسب دو مدال طلا در يك شب و دوبار برافراشته شدن پرچم ايران در درون خاك روسيه و نواختن سرود جمهوري اسلامي افتخار بزرگي است كه تاكنون كسب نشده است و تنها آدم هاي فني چنين افتخاري را درك مي كنند و زماني كه صدا و سيما در خبر خود اعلام مي كند كه تيم ايران با ناكامي به عنوان هشتمي جهان بسنده كرد، ذهن مردم خراب مي شود و دل كشتي گيران ما شكست.
وي تاكيد كرد: در كشتي آزاد ما بين 100 كشور مقام چهارم را كسب كرديم و كشتي گيران ما براي اين عنوان تلاش مي كردند در حالي كه كشوري مثل آمريكا نتوانست در بين 10 تيم برتر باشد و كسب چنين مقامي كار آساني نيست.
يزداني خرم افزود: بستر براي موفقيت كشتي ايران فراهم است و ما نبايد خودمان را تضعيف كنيم و قطعا بهترين نتيجه را در مسابقات آسيايي گوانگجو كسب خواهيم كرد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

رحمتي، حسيني و رضايي به گوانگجو مي روند
از سوي كادر فني تيم فوتبال اميد سه بازيكن بزرگسال اين تيم براي حضور در بازي هاي آسيايي گوانگجو انتخاب شدند. از سوي غلامحسين پيرواني سرمربي تيم فوتبال اميد كشورمان سيد مهدي رحمتي (دروازه بان سپاهان) سيد جلال حسيني (مدافع سپاهان) و غلامرضا رضايي (مهاجم پيروزي) به عنوان سه بازيكن بزرگسال براي همراهي اين تيم در بازي هاي آسيايي گوانگجو انتخاب شدند. البته محمدرضا خلعتبري مهاجم تيم ذوب آهن نيز مدنظر كادر فني تيم اميد قرار دارد كه با توجه به آشنايي بيشتر كادر فني تيم اميد با خصوصيات فني و اخلاقي رضايي مهاجم پيروزي از بخت بيشتري براي همراهي تيم اميد برخوردار است.
نيمكت نشيني ايراني هاي اوساسونا
تيم فوتبال رئال مادريد با برتري مقابل رئال سوسيه داد به صدر جدول رده بندي رقابت هاي لاليگا صعود كرد. تيم فوتبال رئال مادريد در چارچوب هفته سوم رقابت هاي لاليگا با نتيجه 2 بر يك در زمين رئال سوسيه داد پيروز شد. تامادو در دقيقه 62 براي سوسيه دادگل زد و آنخل دي ماريا (51) و كريستيانو رونالدو (74) هم گل هاي رئال مادريد را به ثمر رساندند تا اين تيم به صدر جدول رده بندي رقابت ها صعود كند. برپايه اين گزارش، اوساسونا در ديگر ديدار اين هفته با نتيجه 2 بر صفر در زمين مايوركا شكست خورد جواد نكونام و مسعود شجاعي به طور كامل در اين ديدار نيمكت نشين بودند.
مورينيو پيشنهاد مربيگري تيم پرتغال را رد كرد
ژوزه مورينيو با وجود ابراز علاقه ضمني براي هدايت تيم ملي پرتغال پيشنهاد فدراسيون فوتبال اين كشور را رد كرد. سرمربي تيم فوتبال رئال مادريد پس از دريافت پيشنهاد از سران فدراسيون فوتبال پرتغال، اعلام كرد با وجود علاقه زياد براي كمك به تيم ملي كشورش، نمي تواند قراردادش با رئال را زير پا بگذارد. پيش از اين كارلوس كرش هدايت تيم ملي پرتغال را برعهده داشت اما به دليل بدرفتاري با افسران كميته مبارزه با دوپينگ در جام جهاني، 6 ماه محروم شد.
تيموريان به تراكتورسازي پيوست
آندرانيك تيموريان پس از توافق با باشگاه تراكتورسازي تبريز به اين تيم پيوست. تيموريان كه سابقه چندين سال حضور در ليگ برتر فوتبال انگليس را در كارنامه دارد روز گذشته با قراردادي تا پايان فصل به جمع تراكتورسازان پيوست تا اين تيم را در ادامه ليگ برتر همراهي كند. خبر ديگر از تراكتورسازي اينكه سرمربي اين تيم مدعي شده مذاكرات ابتدايي اش با وحيد هاشميان آغاز شده و احتمال اينكه اين بازيكن هم پيراهن تراكتورسازي را برتن كند بسيار است.
پيرواني: تيم را من ارنج كردم
مربي تيم فوتبال استيل آذين گفت: با توافق و هماهنگي كه با تومباكوويچ در بازي مقابل نفت آبادان داشتيم، تيم را ارنج كردم. افشين پيرواني پس از پيروزي دو بر يك مقابل صنعت نفت آبادان درباره اين ديدار اظهار داشت: در اين بازي شعاع حركتي و قدرتي من نسبت به ديدارهاي قبلي به عنوان مربي بيشتر شده بود. با توافق و هماهنگي كه با تومباكوويچ داشتيم تيم را من ارنج كردم. مربي تيم فوتبال استل آذين تصريح كرد: براي قهرماني ستاره كافي نيست و چيزهاي ديگري هم لازم است.
35 تيم براي كسب 5/3 سهميه آسيا رقابت مي كنند
مسابقات فوتبال مقدماتي المپيك 2012 لندن در قاره آسيا از روز 4 اسفند ماه امسال با رقابت 35 تيم براي كسب 5/3 سهميه اين قاره آغاز خواهد شد. براساس اعلام كميته بين المللي المپيك، 35 تيم آسيايي ابتدا پس از درجه بندي مطابق رنكينگ و نتايج بدست آمده در دوره هاي گذشته به دو گروه 13 و 22 تيمي تقسيم مي شوند. براين اساس 13 تيم صاحب رنكينگ بالا از شركت در مسابقات مقدماتي مرحله اول معاف خواهند بود و 22 تيم باقي مانده ديدارهاي خود را بصورت رفت و برگشت براي معرفي 11 تيم برتر اين مرحله پيگيري خواهند كرد. در مرحله دوم مسابقات مقدماتي المپيك لندن 24 تيم شامل؛ 13 تيم صاحب رنكينگ آسيا به همراه 11 تيم صعود كرده از مرحله اول رقابتهاي خود را بصورت تك حذفي براي تعيين 12 تيم مرحله نهايي دنبال مي كنند. در اين مرحله 12 تيم برتر مراحل مقدماتي در سه گروه 4 تيمي تقسيم بندي خواهند شد و پس از برگزاري مسابقات دوره اي، سه تيم اول گروه ها بطور مستقيم به بازيهاي المپيك صعود خواهند كرد و سه تيم دوم گروه ها پس از تعيين يك تيم برتر از ميان خود براي كسب نيم سهميه ديگر قاره آسيا با نماينده قاره آفريقا رقابت خواهد كرد.
مخالفت شاهيني ها با جدايي استيلي
مدير عامل باشگاه شاهين بوشهر ضمن ابراز بي اطلاعي از خبرهاي مطرح شده در مورد حضور حميد استيلي در استيل آذين گفت: با جدايي استيلي موافقت نمي كنيم. مجيد حسيني كنگاني در خصوص اخبار مطرح شده در مورد حضور حميد استيلي در تيم استيل آذين گفت: چنين خبري را نشنيده ام و با جدايي استيلي هم موافقت نمي كنم. مطمئناً استيلي سرمربي شاهين خواهد ماند و با انگيزه و علاقه اي كه دارد تيم را به سوي موفقيت پيش خواهد برد.

 



ايجاد مراكز تجاري ايران در ارمنستان و روسيه در آينده نزديك

مديركل دفتر كالا و خدمات سازمان توسعه و تجارت گفت: در آينده نزديك در ارمنستان و روسيه مراكز تجاري ايجاد مي شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از همدان «مهرداد جلالي پور» شامگاه شنبه در هشتمين همايش سراسري معاونان صنايع دستي كشور در همدان اظهار داشت: هيئت هاي تجاري در قالب 80 هيئت به كشورهاي مختلف اعزام مي شوند كه اين امر براي توسعه تجارت انجام مي شود.
مديركل دفتر كالا و خدمات سازمان توسعه و تجارت تصريح كرد: مجموعه نمايشگاه هايي در سياست هاي سازمان مي گنجد كه يارانه ها در آن افزايش يابد به طوري كه برخي نمايشگاه ها شامل 80 درصد يارانه مي شود. وي با اشاره به اينكه در برگزاري همايش هاي مرتبط با سازمان نيز يارانه به آنها تعلق مي گيرد، اظهار داشت: نحوه مشاركت، به مراكز تجاري ايران در خارج از كشور بستگي دارد به طوري كه در كشورهاي قزاقستان، عراق و عمان رايزني ها انجام شده و در ارمنستان و روسيه در آينده نزديك صورت مي گيرد.
جلالي پور با بيان اينكه بايد به تجمع گرايي و خوشه هاي صادراتي توجه شود، اضافه كرد: با اقداماتي كه با بازمهندسي از فرآيندهاي حوزه صنايع دستي صورت گرفته است، احياي مجدد شوراي عالي صادرات و كارگروه توسعه صادرات استان ها شكل گرفته كه در اين زمينه بايد با سازمان بازرگاني استان ها مشاركت شود.

 



سازمان تخلفات انتخابات كاراته غرب آسيا را پيگيري مي كند

معاون امور ورزش سازمان تربيت بدني اظهارداشت: سازمان ورزش به طور جدي پيگير تخلفات صورت گرفته درانتخابات كاراته غرب آسيا خواهد بود.
حميد سجادي كه در مجموع عمومي فدراسيون كاراته سخن مي گفت. با بيان اين خبر اظهار داشت:گزارشي از تخلفات صورت گرفته در انتخابات كاراته غرب آسيا در اختيار سازمان تربيت بدني قرارگرفته است و سازمان از طريق معاونت بين الملل و همچنين كميته ملي المپيك اين تخلفات را بررسي و با خاطيان برخورد خواهد كرد.
وي افزود: كاراته ايران يكي از قطب هاي اصلي آسيا محسوب مي شود و ورزش دوستان نگاه ويژه اي نسبت به اين رشته دارند؛ از همين رو سازمان پيگير تمامي اتفاقات و مشكلات اين سازمان است.
سجادي دربخش ديگري از سخنان خود در تشريح عملكرد فدراسيون كاراته ايران درسال 88 تصريح كرد: فدراسيون كاراته ازمجموع فدراسيون ها در رده ششم قرارگرفته كه جايگاه درخور توجهي است و لازم است با تلاش كادر جديد فدراسيون اين رده ارتقا يابد.

 



جلسه ورزشي ها در سازمان برگزار شد
سعيدلو و علي آبادي زير يك سقف

علي سعيدلو، رئيس سازمان تربيت بدني و محمد علي آبادي، رئيس كميته ملي المپيك براي نهايي كردن تيم هاي اعزامي به بازي هاي آسيايي گوانگجو تشكيل جلسه دادند.
جلسه مشترك سعيدلو با هيات اجرايي كميته ملي المپيك روز يكشنبه در سازمان تربيت بدني برگزار شد.دراين جلسه درباره تعداد تيم هاي اعزامي و چگونگي پرواز كاروان اعزامي به اين بازيها تصميم نهايي گرفته شد.
پيش از اين كميته ملي المپيك اسامي 33 رشته را براي حضور در بازي ها اعلام كرده بود.برگزاري جلسه ميان سعيدلو و علي آبادي در شرايطي بود كه طي چند ماه گذشته خبرهاي بسياري درخصوص اختلافات اين دو مخابره شده بود.

 



انتقاد از مجري برنامه 90 اين بار توسط يك جودوكار

در روزهايي كه بسياري از اهالي فوتبال نسبت به عملكرد و رويه مجري برنامه 90 معترض هستند ، صداي اعتراض يك جودو كار نيز از نحوه رفتار و گفتار مجري اين برنامه شنيده شد!
محمد رودكي كه در نشست خبري فدراسيون جودو صحبت مي كرد، با اشاره به بازي هاي المپيك پكن اظهار داشت: پس از المپيك جودو را كنار گذاشتم و اصلا نمي خواستم به ميدان بازگردم. خصوصا اينكه در اين بازي ها با شرايط و صحبت هاي خاصي روبرو شدم. وي به شب قبل از ديدارش در بازي هاي المپيك پكن اشاره كرد و ادامه داد: مشغول ديدن برنامه آقاي فردوسي پور بودم. او در بخشي از صحبت هاي خود به رقابت من در المپيك اشاره كرد و گفت: البته اميدي هم به رودكي نيست! اين جمله باعث تاسف من شد از اين بابت كه در مملكتم نسبت به ورزشكار چنين ديدگاهي وجود دارد.
جودوكار وزن 100 كيلوگرم كشورمان تصريح كرد: در هر صورت و به رغم مشكلات زيادي كه داشتم براي مسابقه به ميدان رفتم اما شرايطم براي بازي خوب نبود تا حدي كه به واسطه رقابت دچار خونريزي شديد از ناحيه زانو شدم. مينيسك زانوي من پاره شد، وضعيتم به حدي بد بود كه با آمبولانس به خوابگاه برگشتم و روي ويلچر به اتاقم رفتم.

 



انتقاد سرمربي تيم ملي تكواندو از يك كشتي گير
 آذربايجان كرمي را مي خواست اما او قبول نكرد

سرمربي تيم ملي تكواندو كشورمان در آخرين اظهارنظر خود ضمن انتقاد از يك كشتي گير فرنگي اعلام كرد وقتي يك ورزشكار به سطح ملي مي رسد، ديگر متعلق به خودش نيست كه هركاري كند.
رضا مهماندوست اظهارداشت: درجريان جزئيات پيوستن سامان طهماسبي به تيم ملي كشتي آذربايجان قرار ندارم؛ اما در تيم ملي تكواندو چنين خبرهايي نيست، اعضاي تيم ملي ما همگي از دانشجويان ليسانس و فوق ليسانس هستند كه در ايران زن و بچه دارند و فقط به سربلندي ايران فكر مي كنند.
وي افزود: تا وقتي كشور خود را دوست نداشته باشي حاضر نمي شوي مدت ها به خود سختي داده و مدال كسب كني. براي المپيك آتن كشور آذربايجان يوسف كرمي را مي خواست اما او قبول نكرد و درايران ماند با عشق بيشتري تمرين كرد و مدال آورد.
مهماندوست تاكيد كرد: خود من يك مربي هستم و خيلي راحت مي توانم به كشورهاي ديگر با پول هاي كلان بروم؛ اما همه زندگي ام را روي تيم ملي گذاشته ام. در آن مقطعي كه راهي تايوان شدم وضعيت تكواندو اين كشور بد بود و مي خواستم ثابت كنم كه ايران در اين رشته چقدر پيشرفت كرده است.
درخصوص سرمربي تيم ملي تكواندو ذكر اين نكته ضروري است كه مشكل دريافت حقوق دارد و صراحتا اعلام داشته كه پولي دريافت نمي كند.

 



تكليف ميراسماعيلي و رودكي 7مهرماه روشن مي شود
چهره 4 جودوكار اعزامي به گوانگجو مشخص شد

در پايان مسابقه انتخابي تيم ملي جودو تنها چهره 4نفر براي اعزام به گوانگجو مشخص شد.
در وزن 73-كيلوگرم علي معلومات در سالن كبكانيان مقابل ذكريا مرادي به برتري رسيد و به عنوان نفر برتر اين وزن انتخاب شد.
در وزن 81- كيلوگرم به دليل پيروزي نزديك محمد جمالي در ديدار اول مقابل حامد ملك محمدي از سوي كميته فني دو مسابقه ديگر بين اين دو جودوكار برگزار شد. در ديدار دوم حامد ملك محمدي برابر محمد جمالي به برتري رسيد تا مصاف اين دو جودوكار به مسابقه آخر كشيده شود. در آخرين مبارزه اين محمد جمالي بود كه مقابل حريف خود پيروز شد تا به عنوان نفر برتر اين وزن انتخاب شود.
در وزن 90- كيلوگرم حسين قمي در يك ديدار نزديك برابر مسعود جليلوند پيروز شد. احسان رجبي در وزن 100- كيلوگرم در محل مسابقه حضور نيافت تا جواد محجوب به عنوان نفر برتر اين وزن انتخاب شود.
در وزن 60-كيلوگرم وحيد سرلك، مصطفي دليريان و قنبرعلي قنبري از سوي كادر فني براي رقابت با هم برگزيده شده بودند كه تنها قنبرعلي قنبري در محل مسابقه حضور يافت؛ به همين دليل قرار است كادر فني به همراه كميته فني درباره اين وزن تصميم گيري كند.در وزن 100+ كيلوگرم قرار بود بين محمدرضا رودكي و مسعود حسن زاده يك ديدار انتخابي برگزار شود كه به دليل مصدوميت محمدرضا رودكي به روز 7مهرماه موكول شد.محسن غفار و آرش ميراسماعيلي هم مسابقه انتخابي خود در وزن 66- كيلوگرم را در همان روز برگزار خواهند كرد.

 



لغو حكم سرپرستي رئيس

مديركل تربيت بدني استان خراسان رضوي با اعلام لغو سرپرستي حسين آيت اللهي در هيات شناي استان گفت: سرپرست اين هيات هفته آينده معرفي خواهد شد.
هفته گذشته خبري بر روي سايت فدراسيون شنا قرار گرفت و در آن با اعلام پايان مهلت سه ماه سرپرستي هوشنگ نژاد در هيات شناي استان خراسان رضوي، رييس مشهدي و جديد اين فدراسيون، با حفظ سمت خود را سرپرست هيات شناي خراسان منصوب كرده بود كه بر اين اساس اداره تربيت بدني استان اين حكم را لغو كرده است. داوري در اين خصوص اظهار داشت: همان طور كه قبلا هم گفته ام اين انتصاب امكان پذير نيست و در هفته آينده پس از صحبت با رييس فدراسيون شنا، سرپرست جديد هيات معرفي خواهد شد.

 



پيروزي هاي واليباليست هاي ايراني در اروپا و آسيا

تيم واليبال ايران رقابت هاي بين المللي اتريش را با برتري مقابل پورتوريكو آغاز كرد.
دراين رقابت ها كه در «اينسبروك» اتريش در جريان است، ايران با حساب 3 بر يك مقابل پورتوريكو پيروز شد. سومين ديدار ايران امروز مقابل اتريش برگزار مي شود.
تيم ملي واليبال اول مهرماه از اتريش عازم ايتاليا مي شود تا در مسابقات قهرماني جهان شركت كند. اين رقابت ها طي روزهاي 3 تا 18 مهرماه در ميلان برگزار مي شود.
اما هزاران كيلومتر دورتر از اروپا، در هند تيم (ب) ايران موفق شد در مسابقات واليبال قهرماني آسياي ميانه تيم ميزبان را شكست دهد و به صدر جدول گروه خود صعود كند.
برگزاري اين رقابت ها درحالي است كه شرايط هند براي ميزباني اصلا مناسب نيست تا جايي كه تيم ها چند بار شاهد قطع برق در سالن هاي محل برگزاري رقابت ها بوده اند.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14