(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 18 فروردین 1390- شماره 19895

حديث دشت عشق
ليگ برتر وارد هفته بيست و نهم مي شود جدال تيم هاي پايين جدول در غياب آسيايي ها
اخبار كوتاه از فوتبال
رزروهاي المپيك لندن انجام شد نامه رئيس كميته ملي المپيك به رئيس جمهور براي دريافت بودجه
گام بلند رئال براي صعود شالكه با كريمي اينتر را درهم كوبيد
الوحده، پيروزي را از قعرنشيني درآورد! سپاهان تنها ايراني 9 امتيازي
حضور شمشيربازان ايراني در رقابت هاي جايزه بزرگ
ديدارهاي معوقه ليگ برتر بسكتبال مهرام و ذوب آهن در خارج از خانه به ميدان مي روند
با چند مربي مطرح دنيا مدنظر فدراسيون هندبال
كوزه گري: لازم باشد آنها را به تهران دعوت مي كنيم
خواندني از ورزش ايران



حديث دشت عشق

به ياد روحاني شهيد «الله داد خداپرست»
چه سبكبارند مردان خدا!
شهيدي روي دست ها تشييع مي شد كه يازده سال ميهمان خاك هاي گرم جنوب بود. او غواص جزيره ام الرصاص و حماسه آفرين كربلاي4 بود.
صفات اخلاقي اش باعث صفاي روح و لطافت جان بود و برخوردهاي خوب داشت. كارهايش را خوب انجام مي داد، كسي را به زحمت نمي انداخت و... شركت در راهپيمايي ها و دعاي كميل شب هاي جمعه، جمكران، نماز جمعه و... و همه وهمه كه البته مقدمات شهادتش بود، او را پله پله تا ملاقات خدا پيش مي برد. پايه چهارم حوزه بود كه «طي كتب» را رها كرد و به «كشف حجب» پرداخت و كتاب جبهه ها را ورق زد. دو نوبت اعزام شد، مدتي هم مسئوليت واحد تعاون را به عهده داشت. تنها دارايي اش كتاب هايش بود كه آن هم وقف مدرسه شد! و چه سبكبارند مردان خدا!تاريخ شهادتش چهارم دي ماه شصت وپنج و بازگشت پلاك و استخوان هايش با تابوتي سه رنگ
23/5/1376 بود كه برروي دستان با كرامت مردم فريدونشهر تشييع شد.

 



ليگ برتر وارد هفته بيست و نهم مي شود جدال تيم هاي پايين جدول در غياب آسيايي ها

سرويس ورزشي-
هفته بيست و نهم رقابت هاي ليگ برتر در شرايطي از روز جمعه آغاز مي شود كه جدال تيم هاي پايين جدول در غياب مدعياني كه اين روزها در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان مي روند ديدني است.
در بازيهاي روز جمعه چند بازي حساس در ميان تيم هاي انتهاي جدولي برگزار مي شود كه از مهمترين آنها مي توان به ديدارهاي تيم هاي استيل آذين و شاهين بوشهر اشاره كرد. در زير اشاره اي گذرا به سه بازي حساس روز جمعه مي شود.
استيل آذين تهران- شاهين بوشهر
مسئولان تيم فوتبال شاهين پس از شكست هفته قبل مقابل پاس ديگر نتوانستند نتايج ضعيف اين تيم را تحمل كنند و براي شش هفته باقي مانده تا پايان ليگ دست به كار شدند و علاوه بر كنار گذاشتن حميد استيلي با اكبر ميثاقيان قرارداد بستند. البته ميثاقيان كه خود يد طولايي در هدايت تيم هاي پايين جدولي و نجات دادن از قعر جدول دارد در بدو ورود به بوشهر براي نجات اين تيم قولي نداد. اما استيل آذين كه همچنان در رده آخر جدول قرار دارد، براي اين ديدار تمام انرژي خود را مي گذارد كه با كسب سه امتياز بازي تا حدودي خود را از قعر جدول جدا كند.
پيكان قزوين- صباي قم
حميد عليدوستي كه از ميانه هاي فصل به پيكان آمده بود در مقطعي نتايج بسيار خوبي با اين تيم گرفت و حتي پيروزي را در خانه با سه گل شكست داد، اما نتايج هفته هاي اخير اين تيم باعث شد كه هيأت مديره اين باشگاه رأي به بركناري عليدوستي بدهد. پس از بركناري عليدوستي، محمد حسين ضيايي به عنوان سرمربي جديد پيكان انتخاب شد. حريف اين هفته پيكان صبايي است كه در بازي هفته گذشته مقابل نفت تهران متوقف شده و با حضور در رتبه دهم جدول حاشيه امنيتي براي خود به وجود آورده است. با اين حال وضعيت صبا نيز چندان مساعد نيست، چرا كه اين تيم پنج هفته است طعم پيروزي را نچشيده و براي پايان دادن اين روند مي خواهد از پيكان بحران زده امتياز بگيرد.
فولاد اهواز- سايپا كرج
مجيد جلالي و شاگردانش كه هفته گذشته در آستانه يك پيروزي شيرين مقابل تراكتورسازي قرار داشتند در دقيقه 97 گل تساوي را دريافت كردند تا يك سه امتياز با ارزش را از دست بدهند. مجيد جلالي كه پس از بازي معتقد بود داور بازي باعث شده تيمش برد را با تساوي عوض كند پس از اتمام بازي از خداداد افشاريان انتقاد كرد، اما كميته انضباطي سرمربي فولاد را به دليل همين انتقادها جريمه كرد. با اين حال فولاد كه در رده هفتم جدول رده بندي قرار دارد در اين بازي خانگي به چيزي جز پيروزي نمي انديشد و قصد دارد در انتهاي فصل جزو تيم هاي بالانشين باشد. هر چند گرفتن سهميه آسيا براي فولاد كمي دور از دسترس است. در آن سوي ميدان سايپايي قرار دارد كه هفته گذشته در خانه مقابل استيل آذين متوقف شده و براي اين بازي برنامه كسب امتياز از اهواز را در دستور كار دارد. جدا از مسايل فني تقابل مجيد جلالي و محمد مايلي كهن همواره از برخوردهاي حساس ليگ برتر بوده است. ساير ديدارهاي هفته بيست و نهم روز يكشنبه 21 فروردين برگزار مي شود.
برنامه كامل ديدارهاي هفته بيست و نهم رقابت هاي ليگ برتر به شرح زير است:
جمعه 19/1/90
¤ استيل آذين ـ شاهين بوشهر(ساعت 30:17- ورزشگاه تختي تهران)
¤ نفت تهران ـ صنعت نفت آبادان( ساعت 30:17- ورزشگاه دستگردي تهران)
¤ شهرداري تبريز ـ ملوان انزلي( ساعت 30:17- ورزشگاه يادگار امام (ره)تبريز)
¤ پاس همدان ـ راه آهن شهرري( ساعت 30:17- ورزشگاه قدس همدان)
¤ پيكان قزوين ـ صباي قم( ساعت 30:17- ورزشگاه رجايي قزوين)
¤ فولاد خوزستان ـ سايپا البرز( ساعت 30:17- ورزشگاه تختي اهواز)
يكشنبه 21/1/90
¤ مس كرمان ـ سپاهان اصفهان( ساعت 17- ورزشگاه باهنر كرمان)
¤ ذوب آهن اصفهان ـ پيروزي ( ساعت 45:16- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان)
¤ استقلال تهران ـ تراكتور سازي تبريز( ساعت 19- ورزشگاه آزادي)

 



اخبار كوتاه از فوتبال

برتري استقلال مقابل پاختاكور و صعود به رده دوم جدول
تيم فوتبال استقلال با پيروزي مقابل پاختاكور ازبكستان به رده دوم جدول گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا صعود كرد. ديدار تيم هاي استقلال تهران و پاختاكور ازبكستان در چارچوب هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا روز گذشته در ورزشگاه آزادي برگزار شد كه اين مسابقه با نتيجه 4 بر 2 به سود استقلال به پايان رسيد. در اين ديدار ابتدا دوسان ساويچ در دقيقه 4 ميهمان را پيش انداخت، اما هوار محمد در دقيقه 12، فرهاد مجيدي در دقيقه 23، سيد مهدي سيدصالحي در دقيقه 57 و آرش برهاني در دقيقه 93 گل هاي استقلال را وارد دروازه حريف كردند. سنت شيخوف در دقيقه 90 گل دوم نماينده ازبكستان را وارد دروازه استقلال كرد. استقلال با اين پيروزي 4 امتيازي شد و به علت تفاضل گل بهتر نسبت به النصر عربستان در رتبه دوم گروه دوم ليگ قهرمانان آسيا قرار گرفت.
مربي احتمالي تيم اميد در تهران
دن گاسپارت دستيار آمريكايي كارلوس كي روش كه بامداد دوشنبه نتوانست به دليل مشكلات ويزايي وارد ايران شود ، ساعت يك بامداد امروز وارد تهران شد. گاسپارت مربي دروازه بان هاي كادر فني تيم ملي است و گفته مي شود كه او گزينه اصلي هدايت تيم اميد ايران خواهد بود. گاسپارت مربي با تجربه اي است كه در تيم هاي زير 16 و 18 سال پرتغال در هر دو رده مردان و زنان فعاليت داشته و علاوه بر آن در تيم اسپورتينگ ليسبون هم مربي دروازه بان بوده است .
حيدري از بيمارستان مرخص شد
سرپرست تيم فوتبال سپاهان از ترخيص خسرو حيدري از بيمارستان خبر داد . مجيد بصيرت با اشاره به آسيب ديدگي شديد خسرو حيدري در جريان ديدار سپاهان برابر الغرافه قطر گفت: ضربه بسيار بدي به سر حيدري خورد و در لحظه اي بيهوش شد. پس از بهوش آمدن در همان حين حال حيدري به هم خورد و مي دانيد كه اين مسئله علامتي خطرناك است به همين خاطر او را به بيمارستان انتقال داديم. عكسبرداري از سر او نشان داد كه سرش خونريزي پيدا نكرده است. خوشبختانه صبح روز چهارشنبه حيدري مرخص شد اما با اين حال تحت مراقبت است كه دچار مشكل نشود.
بي خبري مديرعامل ذوب آهن از طلب 6 ميلياردي
اصغر دليلي مديرعامل باشگاه ذوب آهن مشكلات مالي اين مجموعه را تعجب برانگيز ندانست و اظهار كرد: ما همواره با مشكلات عديده مالي دست به گريبان بوده ايم، چرا كه تعداد تيمها و رشته هايي كه تحت پوشش قرار داده ايم بسيار زياد است. دليلي در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا طلب 6 ميلياردي شما از اداره كل تربيت بدني استان اصفهان وصول شد يا خير خاطر نشان كرد: اين ماجرا كاري به باشگاه ندارد و بحثي است كه بين اداره كل و كارخانه ذوب آهن مطرح است و من در جريان اين موضوع نيستم.
ضيايي سرمربي جديد پيكان
محمد حسين ضيايي تا پايان فصل هدايت تيم پيكان را بر عهده گرفت. پس از آن كه هيات مديره باشگاه پيكان حميد عليدوستي را از كار بركنار كرد، ديروز محمد حسين ضيايي به عنوان سر مربي جديد تيم پيكان انتخاب شد. او تا پايان فصل هدايت پيكان را بر عهده خواهد داشت. پيكان در حال حاضر در رده 17 جدول رده بندي ليگ برتر قرار دارد و يكي از كانديداهاي سقوط به دسته اول است.
پاداش 300 دلاري براي بازيكنان پيروزي
بازيكنان پيروزي و كادر فني اين تيم پس از تساوي برابر تيم بنياد كار ازبكستان پاداش هاي 300 دلاري خود را دريافت كردند. به همراهان اين تيم در ازبكستان نيز پاداش هايي داده شد.
كفاشيان: كي روش بزرگترين مربي خارجي تاريخ ايران است
رئيس فدراسيون فوتبال معتقد است كارلوس كي روش بزرگترين مربي خارجي است كه تا به حال هدايت تيم ملي فوتبال ايران را بر عهده گرفته است. كفاشيان گفت: با توجه به تاريخچه حضور مربيان خارجي در ايران و براساس سوابق موجود كي روش در مقايسه با مربيان خارجي كه قبلا وارد فوتبال ايران شدند نسبت به آنها بزرگترين مربي است كه وارد فوتبال شده و مطمئنا حضور او مي تواند مثمرثمر باشد.
سيزدهمين سالگرد سيروس قايقران
امروز سيزدهمين سالگرد درگذشت سيروس قايقران ستاره سابق تيم ملي فوتبال ايران است. كاپيتان اسبق ملوان و تيم ملي فوتبال كشورمان درسال 1377 و بر اثر سانحه تصادف رانندگي در منطقه امامزاده هاشم به همراه پسرش راستين در گذشت.
قلعه نويي: فصل بعد هم در سپاهان مي مانم
سرمربي سپاهان اعلام كرد در صورت تمايل باشگاه سپاهان سال آينده نيز در اين تيم مربيگري خواهد كرد. امير قلعه نويي گفت: اگر مسئولان باشگاه تمايل داشته باشند كه من در سپاهان سرمربيگري كنم، به طور قطع در اصفهان ماندگار خواهم شد.

 



رزروهاي المپيك لندن انجام شد نامه رئيس كميته ملي المپيك به رئيس جمهور براي دريافت بودجه

دبيركل كميته ملي المپيك با بيان اينكه براي رزرو هتل و خريد بليت شركت در بازي هاي المپيك لندن اقدام شده، گفت: براي اين منظور حداكثر تعداد ورزشكاراني كه از رشته هاي مختلف مي توانند المپيكي شوند را مشخص كرده و مجموع آنها را به مسئولان برگزار كننده اعلام كرده ايم.
بهرام افشارزاده با اشاره به اينكه فعاليت هاي كميته ملي المپيك براي ثبت نام، رزرو هتل و خريد بليت مربوط به بازي هاي المپيك لندن از دوم فروردين ماه آغاز شد، اظهار داشت: اگر ديرتر از اين اقدام مي كرديم ممكن بود زمان لازم براي انجام كامل اقدامات را از دست مي داديم.
وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود با يادآوري اينكه كميته ملي المپيك براي سال 90 متقاضي دريافت بودجه 82 ميليارد توماني است، خاطرنشان كرد: در همين راستا محمدعلي آبادي، رئيس كميته ملي المپيك از طريق مكاتبه و ارسال نامه براي رئيس جمهور به طور رسمي از بودجه پيشنهادي دفاع كرده و پيگير دريافت كامل آن است. البته هنوز هيچ بودجه اي كه ويژه سال جاري باشد دريافت نكرده ايم.

 



گام بلند رئال براي صعود شالكه با كريمي اينتر را درهم كوبيد

تيم هاي فوتبال رئال مادريد اسپانيا و شالكه آلمان با پيروزي هاي پرگلي كه برابر حريفان خود بدست آوردند، گام بلندي براي صعود به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا برداشتند.
دور رفت مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا با انجام 2 ديدار پيگيري شد كه در مجموع 11 بار توپ از خط دروازه ها عبور كرد. در دو ديدار همزمان برگزار شده، رئال مادريد با 4 گل تاتنهام را در سانتياگوبرنابئو از پيش رو برداشت و شالكه در ميان ناباوري با نتيجه 5 بر 2 اينتر را شكست داد. نتيجه اي كه شايد خوش بين ترين هوادار آلماني هم قادر به پيش بيني آن نبود.
در بازي رئال و تاتنهام گل هاي كهكشاني ها را آدبايور( 2گل) ، دي ماريا و كريستيانو رونالدو به ثمر رساندند. در اين بازي پيتر كراچ در دقيقه 14 از زمين مسابقه اخراج شد تا تاتنهام درهمان نيمه نخست 10 نفره شود. اما در ديگر بازي سه شنبه شب شالكه دست به كار بزرگي زد و قهرمان فصل گذشته مسابقات را با 5 گل شكست داد. گل هاي شالكه آلمان را در اين بازي ماتيپ، ادواردو ده اليويرا(2گل) ، رائول گونسالس، آندرا رانوچيا( گل به خودي) به ثمر رساندند. در سوي ديگر ميدان هم استانكوويچ و ميليتو براي اينتر گلزني كردند.
اتفاق ويژه اين ديدار براي ايراني ها حضور 8 دقيقه اي علي كريمي بود. كريمي كه در فصل نقل و انتقالات زمستاني با نظر فليكس ماگات به شالكه پيوست بعد از 65 روز بالاخره براي تيمش به ميدان رفت.

 



الوحده، پيروزي را از قعرنشيني درآورد! سپاهان تنها ايراني 9 امتيازي

روز نخست از هفته سوم رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا با تداوم پيروزي هاي سپاهان ايران و توقف پيروزي در ازبكستان پيگيري شد كه البته شكست يك تيم عربي شاگردان دايي را از قعرنشيني خلاص كرد!
هفته سوم از مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا سه شنبه با برگزاري 9 ديدار پيگيري شد كه طي آن دو تيم سپاهان ايران و الاتحاد عربستان موفق شدند با پيروزي برابر رقيبان خود، به سومين پيروزي متوالي در اين مسابقات دست يابند و دور رفت را با اقتدار به پايان برسانند.
در اين ديدارها، سپاهان ايران در حاليكه در نيمه نخست برابر ميهمانش الغرافه قطر به تساوي بدون گل رضايت داده بود، در نيمه دوم با گل هاي هادي عقيلي (54-پنالتي) و احمد جمشيديان (65) حريف قطري اش را از پيش رو برداشت تا به روند موفقيت هايش در اين مسابقات ادامه دهد. پيروزي هم روزي كه باز هم ارائه دهنده بازي پر انتقادي بود، در ازبكستان برابر بنيادكار به يك امتياز دست يافت تا با توجه به شكست الوحده برابر الاتحاد به رده سوم گروهش صعود كند. نتايج كامل روز نخست از هفته سوم رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا به شرح زير است:
گروه G:
¤ آرما مالانگ اندونزي يك - شاندونگ لوننگ چين يك
¤ سرزو اوزاكاي ژاپن يك - جئونبوك موتورز كره جنوبي صفر
گروه E:
¤ ججو يونايتد كره جنوبي 2 - گامبا اوزاكاي ژاپن يك
¤ تيانجين تداي چين يك - ملبورن ويكتوري استراليا يك
گروه C:
¤ بنيادكار ازبكستان صفر - پيروزي ايران صفر
¤ الوحده امارات صفر - الاتحاد عربستان 3
گروه B:
¤ السد قطر يك - النصر عربستان سعودي صفر
گروه A:
¤ سپاهان ايران 2 - الغرافه قطر صفر
¤ الهلال عربستان 3 - الجزيره امارات يك

 



حضور شمشيربازان ايراني در رقابت هاي جايزه بزرگ

اعضاي تيم ملي شمشيربازي ايران اوايل ارديبهشت ماه به منظور كسب سهميه المپيك 2012 لندن در پيكارهاي جايزه بزرگ شركت مي كنند.
باقرزاده رئيس فدراسيون شمشيربازي با اعلام اين خبر گفت:با توجه به آنكه مسابقات گرند پري به صورت تيمي و انفرادي برگزار مي شود، ما در اسلحه اپه يك تيم سه نفره را به آلمان و در اسلحه سابر نيز تيمي چهار نفره عازم يونان خواهيم كرد. در اين دوره از پيكارهاي گرند پري هر يك از شمشيربازان ملي پوش كشورمان در صدد هستند تا با كسب نتايج مطلوب امتيازات خود را به حد نصاب حضور در مسابقات المپيك 2012 لندن نزديك كنند و در صورت نيل به اين هدف مي توان گفت در تاريخ شمشيربازي ايران براي نخستين بار حضور در المپيك را تجربه مي كنيم.

 



ديدارهاي معوقه ليگ برتر بسكتبال مهرام و ذوب آهن در خارج از خانه به ميدان مي روند

مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور امروز با برگزاري ديدارهاي معوقه از هفته پنجم و هفتم پيگيري خواهد شد.
ديدارهاي معوقه هفته پنجم و هفتم در كاشان و بندر امام برگزار مي شود و طي آن توزين الكتريك كاشان به مصاف مهرام مي رود و پتروشيمي بندرامام هم مقابل ذوب آهن صف آرايي مي كند.اين ديدارها كه به دليل حضور مهرام و ذوب آهن در رقابت هاي باشگاه هاي غرب آسيا به تاخير افتاد در حالي برگزار مي شود كه مهرام در ديدار رفت با نتيجه 89 بر 63 مقابل كاشاني ها به برتري دست يافت. پتروشيمي نيز با نتيجه 79 بر 83 مغلوب ذوب آهن شده بود.
¤ توزين الكتريك كاشان - مهرام تهران (ساعت 17، سالن مرحوم كتابچي كاشان)
¤ پتروشيمي بندر امام - ذوب آهن اصفهان (ساعت 17، سالن شهرك بعثت)
اما خبر ديگر از بسكتبال اينكه طبق برنامه تنطيم شده از سوي كميته مسابقات فدراسيون بسكتبال قهرمان مسابقات ليگ برتر باشگاههاي كشور پس از برگزاري رقابت هاي باشگاههاي آسيا مشخص خواهد شد. حسن نوربخش، رئيس كميته مسابقات فدراسيون بسكتبال ضمن اشاره به اين موضوع اظهار داشت: برگزاري ديدارهاي نهايي بعد از رقابت هاي باشگاههاي آسيا باعث تاخير بيش از حد در پايان ليگ برتر و همچنين تاخير در آغاز اردوهاي تيم ملي مي شود.

 



با چند مربي مطرح دنيا مدنظر فدراسيون هندبال
كوزه گري: لازم باشد آنها را به تهران دعوت مي كنيم

رئيس فدراسيون هندبال گفت: براي هدايت تيم ملي هندبال با چند گزينه مطرح مذاكره كرده ايم همچنين براي ميزباني جام ملت هاي آسيا درخواست كتبي به فدراسيون فرستاديم.
جلال كوزه گيري اظهار كرد: براي هدايت تيم ملي هندبال با چند گزينه مطرح مذاكره كرديم. در صدد هستيم فردي را انتخاب كنيم كه بتواند به هندبال ايران كمك كند. يكي از گزينه هاي مورد نظر فدراسيون يك مربي كرواسي الاصل است كه سابقه درخشاني در كارنامه حرفه اي خود دارد. هنوز مذاكرات قطعي نشده است و در صورت لزوم كانديداي موردنظر را براي گفت وگو به ايران دعوت مي كنيم.
وي با اشاره به درخواست كتبي فدراسيون هندبال براي ميزباني جام ملت هاي آسيا در سال 2012 خاطرنشان كرد: اولويت ما ميزباني در شهر تهران است اما اگر شرايط لازم براي ميزباني در شهرستان ها نيز پديد آيد سعي مي كنيم بازي ها را در شهرستان برگزار كنيم. اين تصميم در صورتي عملي مي شود كه مسئولان فدراسيون هندبال آسيا با ميزباني ايران موافقت كنند.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ تيم دوچرخه سواري پتروشيمي تبريز كه به تازگي از تور بين المللي تايوان بازگشته است روز 23 فروردين راهي كره مي شود تا در تور بين المللي 10 مرحله اي شركت كند.
¤ در پي رايزني هاي فدراسيون دووميداني، سعيد گورني مربي الجزايري دوهاي نيمه استقامت موافقت خود را براي هدايت تمرينات سجاد مرادي دارنده مدال طلاي 800 متر بازي هاي آسيايي اعلام كرده است.
¤ تيم بسكتبال ممفيس سي وچهارمين شكست خود را برابر لس آنجلس كليپرز تجربه كرد. حامد حدادي، بازيكن ايراني تيم ممفيس در اين ديدار 2 دقيقه به ميدان رفت و يك ريباند و 2 امتياز كسب كرد.
¤ فدراسيون وزنه برداري قرارداد جورج زالاي سرمربي مجارستاني تيم وزنه برداري نوجوانان ايران را تا پايان سال 2011 ميلادي تمديد كرد.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14