(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 20 فروردین 1390- شماره 19896

حديث دشت عشق
شكست سنگين در كارنامه استيل آذين و نفت آبادان به ثبت رسيد
برتري فولاد، پاس و پيكان در وقت هاي اضافي
اخبار كوتاه از فوتبال
مي خواهيم در المپيك لندن ركورد بزنيم سعيدلو: پيروزي و استقلال قطعا امسال خصوصي مي شوند
جودو قهرماني آسيا - ابوظبي ايران از حضور در مسابقات بخش تيمي انصراف داد
پيروزي مهرام و ذوب آهن در بازي هاي خارج از خانه
دعوت نامه 3 تورنمنت بين المللي براي تيم ملي واليبال
آئين نامه ليگ دوچرخه سواري ابلاغ شد دريافت وروديه 4 ميليون توماني و چك ضمانت
كادرفني تيم ملي كشتي آزاد از مواضع خود عقب نشيني نمي كند
محمدي : غايبين جام تختي كماكان به اردو دعوت نمي شوند
خواندني از ورزش ايران



حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «ناظم طالبي اتويي»
بايد روشنايي روح با خود ببريم

هدف من از رفتن به جبهه تنها شهادت نيست بلكه دفاع از اسلام و قرآن و ناموس مملكت است و هدف رسيدن به الله است و شهادت كشته شدن در راه خدا است. وظيفه تمام مسلمانان است كه به جبهه ها بشتابند. اي برادر تو كه مي گفتي اگر من كربلا بودم از حسين دفاع مي كردم حالا موقعش رسيده كه به وعده خود عمل كني و به هل من ناصر ينصرني حسين لبيك بگويي. اي برادراني كه پشت جبهه هستيد پوزه ضدانقلاب كه همان منافقان هستند را به خاك بماليد ما همه رفتني هستيم و چه بهتر است در راه خدا كشته شويم. هيچكس در اين دنيا ماندني نيست و هيچ چيز را نمي توانيم با خود ببريم. بلكه اين روشنايي روح است كه بايد با خود ببريم و راه حسين و يارانش را ادامه دهيم. امام را تنها نگذاريد چون كه اميد امام به شماست اگر ما ولايت داشته باشيم همه چيز را از اين اسلام داريم. بسيجي شهيد «ناظم طالبي اتويي»، سال 1345 متولد شد و در 23/8/1365 در منطقه فاو به شهادت رسيد.
ستاد كنگره شهداي كسليان سوادكوه

 



شكست سنگين در كارنامه استيل آذين و نفت آبادان به ثبت رسيد
برتري فولاد، پاس و پيكان در وقت هاي اضافي

سرويس ورزشي -
هفته بيست و نهم رقابت هاي ليگ برتر با پيروزي با ارزش شاهين بوشهر و شكست سنگين نفت آبادان آغاز شد.
در روز نخست مسابقات هفته بيست و نهم ليگ برتر روز گذشته 6 ديدار در شهرهاي مختلف كشورمان برگزار شد كه با نتايج جالب توجه اي همراه بود.
در تهران جدال تيم هاي نفت تهران و آبادان با برتري 5 بر يك شاگردان فركي به پايان رسيد. شكست تيم نفت آبادان به اندازه اي سنگين بود كه هواداران آباداني حاضر در ورزشگاه شعار تباني ، تباني را سردادند. نفت تهران با اين پيروزي خود را از قعر جدول جدا كرد.
كمي دورتر از شهرك اكباتان و در شرق تهران تيم استيل آذين يك شكست ديگررا متحمل شد تا بيشتر از گذشته به ليگ دسته اول نزديك شود. شاهين بوشهر كه براي نخستين بار اكبر ميثاقيان را روي نيمكت خود داشت برابر استيل آذين به پيروزي رسيد تا خود را از قعر جدول نجات دهد.
در قزوين تيم پيكان با محمد حسين ضيايي پيروزي با ارزشي را بدست آورد و توانست صباي قم را با نتيجه 3 بر 2 شكست دهد. اين پيروزي براي خودروسازان در شرايطي بدست آمد كه اين تيم تا دقايق پاياني بازي با نتيجه 2 بر يك شكست خورده بود. در تبريز تيم شهرداري كه از ملوان پذيرايي مي كرد توانست اين تيم شمالي را شكست دهد تا از منطقه خطر دور شود. اين بازي نيز تا دقايق پاياني با نتيجه تساوي پيش مي رفت اما درنهايت شاگردان درخشان پيروزي را كسب كردند تا شهرداري به خوبي از تيم هاي پائين جدول جدا شود.
در همدان تيم پاس به روند رو به رشد خود ادامه داد و توانست اين بار راه آهن را از پيش رو بردارد. اين پيروزي نيز براي تيم ميزبان در حالي بدست آمد كه بازي تا دقايق پاياني با تساوي در پيش بود اما پاس به گل برتري رسيد و سه امتياز شيرين را كسب كرد. راه آهن با اين شكست بيشتر از گذشته خطر سقوط را احساس كرد. و در آخرين بازي هم جدال تيم هاي فولاد و سايپا در اهواز با پيروزي دو بر يك شاگردان مجيد جلالي به پايان رسيد. فولاد با اين برد نشان داد مي تواند يكي از سهميه هاي ايران را در ليگ قهرمانان آسيا كسب كند و از سوي ديگر سايپا هم با اين باخت ثابت كرد پتانسيل سقوط به ليگ دسته اول را داراست. نتايج 6 ديدار روز گذشته به اين شرح است:
¤ استيل آذين صفر - شاهين بوشهر2
گل ها : ايوان پتروويچ (23) و عباس پورخسرواني(2+45)
¤ نفت تهران 5 - صنعت نفت آبادان 1
گل ها: مارسيو خوزه ( 18)، حسين اماميان ( 24)، پريرا (59 - پنالتي )، بهمن طهماسبي ( 63 )و فرشاد فيض الهي ( 77 )براي نفت تهران - روح الله عرب ( 81 )براي نفت آبادان
¤ شهرداري تبريز 2 - ملوان انزلي1
گل ها : سعيد دقيقي ( 41 )ومارسيو روديگو ( 89 )براي شهرداري - مهرداد اولادي ( 45 ) براي ملوان
¤ پاس همدان 1 - راه آهن صفر
گل : خيرخواه ( دقيقه 8+90 - پنالتي )
¤ پيكان قزوين 3 - صباي قم 2
گل ها : صالح صدير( 30)، جهانگير عسگري ( 90 )و الونگ ( 90+2 )براي پيكان - داود حقي ( 57 )و حميد فرزانه ( 65 ) براي صبا
¤ فولاد خوزستان 2 - سايپا البرز 1
گل ها: رضا معقولي ( 11 )و مهدي چمن آرا ( 3+90) براي فولاد، ميلاد غريبي (81 ) براي سايپا
همچنين در ادامه اين رقابت ها روز يكشنبه سه ديدار ديگر برگزار مي شود كه برنامه آن به اين شرح است:
يكشنبه 21/1/90
¤مس كرمان- سپاهان اصفهان (باهنر - ساعت 17)
¤ذوب آهن اصفهان- پيروزي تهران (فولادشهر - 45/16)
¤ استقلال- تراكتور سازي تبريز ( آزادي - 19)

 



اخبار كوتاه از فوتبال

95درصد هواداران پيروزي به شكست در اصفهان راي دادند
هواداران تيم فوتبال پيروزي درنظرسنجي سايت رسمي اين باشگاه به شكست اين تيم مقابل ذوب آهن راي دادند. در اين نظرسنجي تا ظهر ديروز هواداران پيروزي با 3/95درصد شكست تيمشان مقابل ذوب آهن را محتمل دانستند كه اين مسئله در نوع خود جالب توجه است. 6/3 درصد هواداران پيروزي به برد اين تيم راي دادند و 1/1درصد هم معتقد به تساوي بودند.
رئيس كميته داوران به زودي انتخاب مي شود
كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال گفت: قرار است به زودي در جلسه هيات رئيسه موضوع انتخاب رئيس كميته داوران را مطرح كنيم. فعلا چهار نفر از جمله شفق، تاج و دو نفر ديگر را مد نظر داريم و از بين آنها يك نفر را به عنوان رئيس كميته داوران انتخاب خواهيم كرد.
شكايت استقلال از جباري به كميته انضباطي
باشگاه استقلال قصد دارد از مجتبي جباري به دليل مصاحبه بعد از بازي اين تيم مقابل پاختاكور به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شكايت كند. علي فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال با اعلام اين خبر گفت: با توجه به صحبت هاي مطرح شده از سوي جباري اين بار سعي مي كنيم جور ديگري به قضايا نگاه كنيم. بايد به يك بازيكن ثابت شود كه برخي مسائل به بازيكنان ربطي ندارد و وقتي باشگاه اين را مي گويد و گوش نمي دهد بايد از طريق فدراسيون فوتبال هم اين مسئله به بازيكن تاكيد شود. به همين دليل از جباري به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شكايت مي كنيم. لازم به ذكر است جباري در پايان بازي استقلال و پاختاكور اعلام كرد كماكان به انتقادات خود در قبال باشگاه استقلال تهران اعتقاد دارد.
پيروزي منچستر و بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا
تيم هاي منچستر يونايتد و بارسلونا برابر حريفان خود در ليگ قهرمانان اروپا به پيروزي رسيدند. تيم منچستر در خانه چلسي با تك گل روني (24) اين تيم را شكست داد تا گام بلندي به سوي صعود بردارد. همچنين در نيوكمپ تيم بارسلونا با 5 گل شاختار را درهم كوبيد. آندرياس اينيستا (2)، دني آلوز (34)، جرارد پيكه (53)، كيتا (61) و ژاوي (86) گلهاي بارسلونا را به ثمر رساندند و تك گل شاختار در دقيقه 60 وارد دروازه آبي اناري پوشان بارسلونا شد. ديدارهاي برگشت اين تيم ها در تاريخ هاي 23 و 24 فروردين ماه 1390 انجام مي شود.
بازگشت ذوب آهن به ايران
تيم فوتبال ذوب آهن پس از انجام مسابقه در ليگ قهرمانان آسيا به ايران بازگشت. روز پنجشنبه اين تيم اصفهاني از دوحه به سمت تهران پرواز كرد و پس از مسافت دو ساعته وارد فرودگاه امام خميني شد. ذوب آهن در اين ديدار 3 بر يك الريان را شكست داد.
آغاز اردوي تيم ملي فوتسال از 18ارديبهشت
اردوي تيم ملي فوتسال براي حضور در تورنمنت شش جانبه چين از 18 ارديبهشت ماه آغاز خواهد شد. پيش از اين قرار بود اردوي آماده سازي شاگردان حسين شمس از سه ارديبهشت ماه آغاز شود كه با منتفي شدن حضور تيم ملي روماني در ايران، آغاز اين اردو نيز به تعويق افتاد. بر اين اساس تمرينات تيم ملي فوتسال از 18 ارديبهشت با دعوت از 20 بازيكن در تهران آغاز خواهد شد. اين تيم روز شش خرداد نيز با 14بازيكن راهي چين مي شود. تاكنون چيني ها از شركت تيم هاي ژاپن و برزيل در اين رقابتها در كنار تيم ميزبان و ايران خبر داده اند.
ملاقات مخفيانه گوارديولا با موراتي براي هدايت اينتر
سرمربي جوان بارسلونا براي پذيرفتن مربيگري تيم اينترميلان به ايتاليا سفر و با ماسيمو موراتي ملاقات كرده است. اگرچه گفته مي شد پپ گوارديولا چندي پيش براي ديدار با دوستان قديمي اش در برشا به ايتاليا سفر كرده، اما او در همين سفر ملاقاتي هم با ماسيمو موراتي مالك باشگاه اينتر داشته و در مورد آينده كاري اش صحبت كرده است. بيشتر بحث صورت گرفته در اين ملاقات درباره حضور اين مربي 40 ساله بر روي نيمكت داغ نراتزوري بوده است.
ليست اخراجي هاي استقلال مشخص شد
ليست بازيكنان تيم فوتبال استقلال در فصل آينده توسط پرويز مظلومي به سرپرست اين باشگاه ارائه شد. در ليست ارائه شده از سوي مظلومي، نام دو هافبك، يك مهاجم ايراني و دو بازيكن خارجي به چشم مي خورد كه مسئولان استقلال بايد مقدمات حضور آنها را در اين تيم فراهم كنند. اما قسمت جنجالي ليست مظلومي مربوط به بازيكناني است كه سال آينده جايي در استقلال ندارند؛ دو بازيكن جنجالي آبي پوشان در اين فصل كه سابقه اخراج موقت از استقلال را داشته اند به همراه يك هافبك مصدوم و يك مهاجم سرشناس جايي در تيم فصل آينده استقلال ندارند.
درخشش پرتغالي ها در مرحله يك چهارم ليگ اروپا
هشت تيم حاضر در مرحله يك چهارم نهايي ليگ اروپا ديدار رفت را برگزار كردند. در اين رقابتها بنفيكا با نتيجه چهار بر يك آيندهوون را از پيش رو برداشت، پورتو ديگر نماينده پرتغال با نتيجه پنج بر يك اسپارتاك مسكو را شكست داد تا پرتغالي ها شب پرفروغي را پشت سر بگذارند. در دو ديدار ديگر ويارئال اسپانيا با نتيجه پنج بر يك توئنت انسخده هلند را از پيش رو برداشت و تيم هاي ديناموكيف اوكراين و براگا به تساوي يك-يك رضايت دادند. ديدارهاي برگشت مرحله يك چهارم نهايي ليگ اروپا دو هفته بعد برگزار خواهد شد.

 



مي خواهيم در المپيك لندن ركورد بزنيم سعيدلو: پيروزي و استقلال قطعا امسال خصوصي مي شوند

رئيس سازمان تربيت بدني اعلام كرد دو باشگاه پيروزي و استقلال قطعا تا پايان امسال به بخش خصوصي واگذار خواهند شد.
علي سعيدلو كه روز گذشته در يكي از برنامه هاي ورزشي سيما حاضر شده بود به بيان نظرات خود در خصوص آخرين وضعيت ورزش ايران پرداخت كه گزيده اي از آن در ادامه مي آيد:
¤ تلاش مي كنيم تا دو باشگاه استقلال و پيروزي در طول سال جاري واگذار شوند. حدود 8 ماه قبل به سازمان خصوصي سازي نامه اي براي واگذاري اين دو باشگاه نوشتيم كه روز پنجشنبه معاون وزير اقتصاد طي سخناني اعلام كرده كه اقدامات مورد نياز براي واگذاري انجام مي گيرد تا ان شاءالله در سال 90 اين دو باشگاه واگذار شوند. البته قطعا اين واگذاري صورت خواهد گرفت.
¤ اميدواريم در المپيك لندن 5 يا 6 مدال بگيريم و جزو 20 كشور برتر جهان قرار بگيريم. ما مي خواهيم مانند بازي هاي آسيايي گوانگجو ركورد بزنيم.
¤ بحث تشكيل وزارت ورزش كوچك ترين تعللي در كار سازمان تربيت بدني نداشته است، بايد مراحل قانوني و مسايل حقوقي انجام شود، ما بايد كاري كنيم در سالي كه با نام «جهاد» نامگذاري شده بيشتر در بخش قهرماني، همگاني و ورزش بانوان موفق باشيم. ما بايد در سال 90 به سمت حمايت بيشتر از بخش خصوصي پيش برويم.

 



جودو قهرماني آسيا - ابوظبي ايران از حضور در مسابقات بخش تيمي انصراف داد

رقابتهاي تيمي مسابقات جودو قهرماني آسيا روز پنجشنبه در غياب تيم ملي كشورمان با ايستادن كره جنوبي روي سكوي قهرماني خاتمه يافت.
در آخرين روز از رقابتهاي جودو قهرماني آسيا، مسابقات در بخش تيمي برگزار شد. در اين بخش تيم ملي ايران كه در قرعه كشي حضور داشت و با قرعه استراحت مواجه شده بود به دليل مصدوميت ميراسماعيلي و معلومات از حضور در اين مسابقات انصراف داد.
اما در اين بخش دو تيم كره جنوبي و ژاپن به ديدار نهايي راه پيدا كردند. كره جنوبي با غلبه بر فيليپين و ازبكستان راهي ديدار پاياني شد. ژاپن هم دور نخست مغولستان را از پيش رو برداشت و با شكست قزاقستان به مصاف كره جنوبي در بازي نهايي رفت.
در اين ديدار ژاپن ابتدا دو بر صفر از حريف خود پيش افتاد. «موري شيتا» مقابل «چو جون هو» و «ناكاياما» در پيكار با «وانگ كي چون» نفر اول رنكينگ جهاني صاحب پيروزي شدند. كره اي ها بعد از اين دو شكست در سه مبارزه بعدي پيروز از ميدان خارج شدند.
«كيم جائه بوم»، «كيونگ وون» و «كيم سونگ مين» به ترتيب «ناكايا»، «ني شي ياما» و «كامي گاوا» را شكست داده عنوان نخست را به خود اختصاص دادند. تيم هاي ازبكستان و قزاقستان هم به نشان برنز دست يافتند.
در بخش انفرادي اين مسابقات هم كره جنوبي عنوان نخست را كسب كرده بود و ازبكستان و ژاپن هم عناوين بعدي را كسب كردند. مغولستان با كسب دو نقره و يك برنز، قزاقستان با يك نقره و سه برنز و ايران با دو برنز (قاسمي نژاد و معلومات) مكانهاي چهارم تا ششم را كسب كردند.

 



پيروزي مهرام و ذوب آهن در بازي هاي خارج از خانه

مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور پنجشنبه شب با پيروزي دو تيم مهرام و ذوب آهن در ديدارهاي خارج از خانه پيگيري شد.
در ديدار معوقه تيم مهرام مقابل توزين الكتريك كاشان از هفته هفتم رقابتهاي بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور پنجشنبه شب با تنها يك اختلاف امتياز و با نتيجه 83 بر 82 به سود مهرام به پايان رسيد.
اين ديدار در سالن مرحوم كتابچي كاشان برگزار شد كه طي آن توزين الكتريك كوارترهاي اول و سوم را با نتايج 25بر19 و 29 بر 18 به سود خود تمام كرد اما مهرام با پيروزي 22بر9 و 24 بر 19 در كوارترهاي دوم و چهارم برنده اين بازي شد.
در ديگر ديدار معوقه ليگ بسكتبال كه در هفته پنجم برگزار شد، تيم پتروشيمي در ديدار خانگي مقابل ذوب آهن با نتيجه 75 بر 79 متحمل شكست شد. ذوب آهن با كسب اين پيروزي 32 امتيازي شد و به رده چهارم صعود كرد. مهرام نيز با همين امتياز در رده پنجم قرار گرفت.

 



دعوت نامه 3 تورنمنت بين المللي براي تيم ملي واليبال

تيم ملي واليبال كشورمان طي سال جاري و پيش از ميزباني رقابت هاي جام ملت هاي مردان آسيا حضور در سه تورنمنت بين المللي را پيش رو دارد.
دعوت نامه هاي ارسالي براي ملي پوشان واليبال كشورمان از طرف كشورهاي امارات، قزاقستان و چين و به منظور حضور در تورنمنت هاي بين المللي اين كشورها ارسال شده است. اولين تورنمنت بين المللي در چين و طي روزهاي 20 تا 26 تيرماه برگزار مي شود. قزاقستان هم از 27 مردادماه ميزبان يك دوره تورنمنت بين المللي است كه تا 6 شهريورماه ادامه خواهد داشت. آخرين تورنمنت بين المللي هم با نام جام شيخ راشد و دبي برگزار مي شود. 19 تا 24 شهريورماه زمان برگزاري اين رقابت ها تعيين شده است. زمان هر سه دعوت نامه ارسالي براي تيم ملي واليبال كشورمان مربوط به پيش از رقابت هاي جام ملت هاي مردان آسياست. اين مسابقات از 4 تا 12 مهرماه در تهران برگزار مي شود.فدراسيون واليبال پس از انجام مذاكرات نهايي با ولاسكو، سرمربي تيم ملي در مورد دعوت نامه هاي ارسالي هم تصميمات نهايي را اتخاذ مي كند.

 



آئين نامه ليگ دوچرخه سواري ابلاغ شد دريافت وروديه 4 ميليون توماني و چك ضمانت

سازمان ليگ دوچرخه سواري با ابلاغ آئين نامه مسابقات سال 90، دريافت وروديه 4 ميليون توماني به همراه دريافت چك ضمانت از تيم هاي باشگاهي را شرط ورود به رقابت هاي ليگ برتر عنوان كرد.
سازمان ليگ دوچرخه سواري آئين نامه برگزاري مسابقات ليگ را در سال 90 در بخش هاي ليگ دسته برتر، دسته يك، كوهستان، ليگ جوانان و ليگ بانوان به باشگاه ها ابلاغ كرد.
در آئين نامه سازمان ليگ پرداخت حق عضويت اجباري شده است. بدين ترتيب تيم هاي حاضر در مسابقات ليگ برتر چهار برابر ديگر باشگاه ها بايد حق عضويت بپردازند. تيم هاي حاضر در ليگ برتر مبلغ 4 ميليون تومان و مابقي هر كدام يك ميليون تومان حق عضويت مي پردازند. اين مبلغ در صورت صلاحديد از سوي سازمان ليگ به عنوان پاداش در پايان ليگ به تيم ها يا نفرات برتر داده مي شود. در كنار آن سازمان ليگ به عنوان ضمانت براي حضور تيم ها تا پايان مسابقات مبلغي را تحت چك ضمانت از باشگاه دريافت و در پايان مسابقات به آنها استرداد خواهد كرد. اين چك براي تيم هاي باشگاهي حاضر در ليگ مبلغ 10 ميليون تومان و مابقي مسابقات مبلغ 5 ميليون تومان است.
همچنين در اين آئين نامه آمده كه تمامي ورزشكاران حاضر در مسابقات بايد تعهدنامه عدم دوپينگ بدهند.
اولين مرحله از رقابت هاي ليگ باشگاه هاي كشور در رشته دوچرخه سواري، 24 فروردين ماه در دو بخش پيست و جاده در بخش كورسي جوانان برگزار مي شود.

 



كادرفني تيم ملي كشتي آزاد از مواضع خود عقب نشيني نمي كند
محمدي : غايبين جام تختي كماكان به اردو دعوت نمي شوند

سرمربي تيم ملي كشتي آزاد گفت: غايبين جام تختي تا پس از رقابتهاي قهرماني آسيا به اردوي تيم ملي دعوت نمي شوند.
غلامرضا محمدي سرمربي تيم ملي كشتي آزاد با بيان اين مطلب افزود: با تصميم كادرفني و حمايت فدراسيون كشتي غايبين رقابتهاي جام تختي به اردوي تيم ملي براي حضور در جام جهاني دعوت نشدند. ما براي رقابتهاي قهرماني جهان در تركيه كه گزينشي المپيك محسوب مي شود دو مرحله مسابقه انتخابي داريم و بالطبع كشتي گيران غايب جام تختي مي توانند با حضور در اين مسابقات كه به ترتيب ارديبهشت و تيرماه برگزار مي شود، براي كسب دوباره دو بنده تيم ملي تلاش كنند.
وي تاكيد كرد: در رقابتهاي قهرماني جهان در تركيه كه گزينشي المپيك محسوب شده و در هر وزن تنها شش نفر انتخاب مي شوند و با در نظر گرفتن اين موضوع ما كار سختي پيش رو داريم و بايد يك تيم آماده و شش دانگ داشته باشيم.
فردين معصومي، جمال ميرزايي، مهدي تقوي و مسعود اسماعيل پور چهار كشتي گير سرشناسي بودند كه بدون مجوز كادرفني در رقابتهاي جام تختي حاضر نشدند.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ معاون سازمان تربيت بدني از ايجاد تغيير در رياست دو يا سه فدراسيون ورزشي خبر داد. حميد سجادي گفت: پس از ارزيابي عملكرد رشته هاي ورزشي حاضر در بازي هاي آسيايي گوانگجو به اين نتيجه رسيديم كه رياست دو يا سه فدراسيون ورزشي را تغيير دهيم.
¤ آشتياني سرپرست فدراسيون دووميداني گفت: هنوز استعفايي به صورت كتبي از طرف رضايي دبير اين فدراسيون به دستم نرسيده است.
¤ يوري شاهمرادف قرار است روزهاي 22 و 23 ارديبهشت ماه براي حضور در جام شهيد شيرودي به ايران سفر كند و در مدت حضور اين مربي در ايران زمان دقيق اين سفر آموزشي مشخص مي شود. همچنين الدار كورتانيدزه كشتي گير سرشناس گرجستاني كه چندين مدال جهاني و المپيك را در كارنامه دارد از ديگر ميهمانان خارجي جام شيرودي است.
¤ هفت ملي پوش تيم وزنه برداري كشورمان براي حضور در رقابت هاي قهرماني آسيا در چين مشخص شدند. مجيد عسگري (56 كيلوگرم)، مرتضي رضائيان (69 كيلوگرم)، كيانوش رستمي (85 كيلوگرم)، حامد مجيدي و ياسر دادوند (105 كيلوگرم) و بهداد سليمي و بهادر مولايي (105+كيلوگرم) 7 ملي پوشي هستند كه تاكنون حضور آن ها در چين قطعي شده است.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14