(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 13 اردیبهشت 1390- شماره 19917

حديث دشت عشق
هفته دوم از دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا پيروزي و استقلال مجوز صعود را دريافت مي كنند؟!
به دليل عدم رويارويي با نمايندگان رژيم صهيونيستي در لوكزامبورگ جايزه قهرمان پينگ پنگ ايران داده نشد!
بارسا- رئال؛ ال كلاسيكويي ويژه نيوكمپ فيناليست را مشخص مي كند
براي حضور در رقابت هاي قهرماني بزرگسالان آسيا
تركيب تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران اعلام شد
واكنش فدراسيون قايقراني به عدم حضور سرمربي چيني تيم ملي برنگردد، اخراجش مي كنيم
گناهي نكرده بودم كه اظهار ندامت كنم معصومي: فدراسيون گفت از سه شنبه در اردوي تيم ملي حاضر شويد
مهرام و ذوب آهن ميزبانان اول مرحله نيمه نهايي
رئيس فدراسيون هندبال پيش از حضور در كنگره جهاني: پيگير ميزباني جام ملت هاي آسيا هستيم
اخبار كوتاه از فوتبال



حديث دشت عشق

از نوشته شهيد «سيدعلي اكبر حسن نژاد»
بهر قربان كاش صدجان داشتم
خدايا تو خود گواهي كه در اين موقع حساس و سرنوشت ساز براي رضاي تو پا در ميدان مبارزه مي نهم تا بتوانم گوشه اي از وظايف خطير خود را نسبت به درگاه مقدس تو و پيشگاه رسول و ائمه اطهار ادا كنم تا فرداي قيامت در آن روز كه همه در دادگاه عدل تو از ترس اعمال خود فرار مي كنند، بتوانم كمي خاطر راحت داشته باشم و خودت گواهي كه امروز براي لبيك گفتن به دعوت رسول تو و فرزندان او حسين(ع) و فرزندان پاك حسين(ع) پيرجماران روانه ميدان نبرد مي شوم، خداوندا من روسياه آمده ام تا شهادت كه فيض عظيم است را نصيبم گرداني تا گوشه اي از كوله بار گناهان من كم شود چرا كه خود مي دانم اين بدنم توان رنج و عذاب تو را ندارد درحالي كه به نفس خود ظلم كردم از تو پوزش و بخشش مي طلبم و طلب بخشش دارم.
سخني با امت حزب الله و هميشه درصحنه: اينك در اين موقع حساس اي امت حزب الله وظيفه خود را بشناسيد و بعد از شناخت به آن جامه عمل بپوشانيد. اينك وقت آن شده كه وظيفه انساني خود را انجام دهيد. امروز نداي «هل من ناصرا ينصرني حسين(ع)» توسط سلاله پاكش از جماران بلندشد، تو شيعه علي كه خود را پيرو علي(ع) مي داني، علي(ع) مي گويد: «به نداي پسرم لبيك گوييد به نداي حسين(ع) كه از علقمه بلند شد پاسخ دهيد، امروز تمام كفر در برابر اسلام قرارگرفته، امروز وقت عمل است، امروز وقت انجام وظيفه است، امروز وقت آزمايش شدن است. آري اي ملت بيائيد اينك در دانشگاه انسان سازي كه بحق مدرسه عشق است «عشق بخداوند» تحصيل كنيد آزمايش خود را بدهيد و سربلند بيرون آئيد. اي كاش صدجان داشتم در راه خدا در اين مدرسه عشق مي دادم. دوست داشتم هزاران جان داشتم و در راه هدفم مي دادم.شهيد «سيدعلي اكبر حسن نژاد» در 4/10/1365 در عمليات كربلاي4 (ام الرصاص) مفقودالاثر شد.
ستاد كنگره شهداي كسليان سوادكوه

 



هفته دوم از دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا پيروزي و استقلال مجوز صعود را دريافت مي كنند؟!

هفته دوم دور برگشت رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا در حالي از امروز آغاز مي شود كه نمايندگان ايران در تلاش هستند مجوز صعود از گروه هاي خود را كسب كنند.
نمايندگان ايران دراين هفته از بازيها ديدارهاي بسيار حساس و مهمي را پيش رو دارند و در صورت عدم نتيجه گيري در اين بازيها شايد از صعود به مرحله بعد نيز بازمانند.
درگروهC، تيم فوتبال پيروزي كه شكستي نااميدكننده مقابل بنيادكار در ورزشگاه آزادي متحمل شد، حال چيزي براي از دست دادن ندارد و اگر مي خواهد همچنان براي صعود از گروه شانس داشته باشد بايد ديدار اين هفته خود را مقابل الاتحاد با پيروزي پشت سربگذارد. در ديدار رفت اين دو تيم شاگردان دايي بر روي اشتباه در خط دفاعي سه بر يك بازي را به حريف واگذار كردند.
پيروزي براي اين بازي عليرضا محمد را به عنوان بازيكن محروم و همچنين سپهر حيدري و غلامرضا رضايي را به عنوان مصدومان دراختيار ندارد كه اين موضوع هم مي تواند بر مشكلات دايي بيفزايد. هرچند هواداران پيروزي از بازي گذشته تيمشان مقابل بنيادكار استقبال خوبي به عمل آورده بودند، با اين حال پيروزي با نتيجه اي كه گرفت تا حد زيادي آنها را نااميد كرد و بايد ديد در بازي روز سه شنبه هواداران پيروزي چقدر از تيمشان حمايت مي كنند. در ديگر بازي اين گروه بنيادكار ازبكستان ميزبان الوحده امارات است.
اما در گروه D ذوب آهن كه وضعيت بهتري نسبت به پيروزي در جدول گروه خود دارد، بايد در امارات ميهمان تيم الامارات باشد. شاگردان ابراهيم زاده كه همچنان در بازي هاي ليگ روي روند ناكامي سير مي كنند، اميد دارند كه همچون بازي رفت يك سه امتياز ساده را به دست آورده و صعود خود را از اين قطعي كنند.
در ديگر بازي اين گروه الشباب عربستان ميزبان الريان قطر است.
اما در گروهB استقلال فردا بايد درقطر به مصاف السد برود. كاروان آبي پوشان كه روز شنبه پس از نيم ساعت معطلي در آسمان قطر به اين كشور وارد شد حال بايد به دليل نامساعدبودن شرايط جوي در دوحه يك روز زودتر از هم گروه هاي خود به ميدان برود.
آرش برهاني ازسفر به قطر بازماند تا دراين ديدار علاوه بر حنيف عمران زاده از غايبان استقلال باشد. همچنين وضعيت هوارمحمد و سيدصالحي هم دراين بازي مشخص نيست. برنامه كامل بازيهاي سه شنبه بدين شرح است:
گروهB:
السدقطر- استقلال ايران (ساعت: 25:18)
گروه C:
پيروزي ايران- الاتحاد عربستان (ساعت: 30:17)
بنيادكار ازبكستان- الوحده قطر (ساعت 30:17)
گروهD:
الامارات امارات- ذوب آهن ايران (ساعت 35:19)
الشباب عربستان- الريان قطر (ساعت 20:20)

 



به دليل عدم رويارويي با نمايندگان رژيم صهيونيستي در لوكزامبورگ جايزه قهرمان پينگ پنگ ايران داده نشد!

جايزه قهرماني پينگ پنگ باز ايران در مسابقات آزاد لوكزامبورگ به علت عدم رويارويي با رژيم صهيونيستي داده نشد.
نوشاد عالميان، پينگ پنگ باز ايران توانست پس از پيروزي انقلاب نخستين مقام قهرماني رقابت هاي آزاد جهاني را به دست آورد. عالميان در مسابقات آزاد لوكزامبورگ در بخش انفرادي به مقام قهرماني دست يافت.
او در بخش دوبل نيز همراه افشين نوروزي به ديدار فينال راه يافت، اما به علت عدم رويارويي با رژيم صهيونيستي در ديدار پاياني شركت نكرد و مقام دوم تيمي را از آن خود كرد. البته در اين دوره از مسابقات در بخش تيمي جوايز اهدا نشد، اما در قسمت انفرادي جوايزي به ورزشكاران برتر داده شد. البته عالميان از دريافت جايزه 1500 يورويي باز ماند. به گزارش خبرگزاري فارس مسئولان برگزاركننده رقابت ها به علت عدم رويارويي تيم ايران در ديدار فينال بخش تيمي برابر رژيم صهيونيستي، ملي پوش ايران را از دريافت جايزه بخش انفرادي محروم كردند!

 



بارسا- رئال؛ ال كلاسيكويي ويژه نيوكمپ فيناليست را مشخص مي كند

آخرين ال دربي كلاسيكو هجده روزه ميان بارسلونا و رئال مادريد با شرايطي متفاوت نسبت به گذشته برگزار مي شود.
امشب (سه شنبه) چهارمين مصاف 18 روزه گذشته اين دو تيم هميشه رقيب سرزمين ماتادورها و قاره اروپا در شرايطي در ورزشگاه نيوكمپ و در قالب بازي برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان انجام خواهد شد كه سه بازي اخير ميان اين دو حريف، يك تساوي، يك برد براي رئال و قهرماني در جام حذفي و يك پيروزي جنجالي براي بارسا را به همراه داشته است.شاگردان پپ كه در بازي رفت با دو گل ليونل مسي بر شاگردان ده نفره خوزه مورينيو غلبه كردند، با توجه به پشتوانه خوبي كه در بازي رفت و نزد حريف براي خود اندوخته اند، با اتكا به حمايت تماشاگرانش خواهان كسب بردي ديگر است تا به ايستگاه آخر (بازي نهايي) در ويمبلي لندن برسد.
در مقابل رئالي ها با جوي كه خوزه مورينيو در چند روز گذشته پس از ناكامي هفته گذشته بوجود آورد، به ظاهر تيمي تسليم شده و بي انگيزه براي اين رويارويي هستند.
اما گوارديولا همانند ديگر كارشناسان نيك مي داند مربي تيم رقيب كه استاد جنگ رواني در حاشيه بازي است، در پشت چنين ديوار كاذبي، زمينه چيني هاي لازم روحي و فني براي تيمش كرده تا بتواند با استفاده از مردان بزرگ خود، نزد كاتالاني ها نتيجه اي متفاوت براي جبران بگيرد.
مردان مادريدي كاملا به قدرتمندي بارسا اعتقاد دارند و غيبت اجباري مرداني همچون په په و سرخيو راموس و همچنين نبود مورينيو به دليل محروميت بر روي نيمكت رئالي ها بيش از پيش در روند حركتي اين تيم تأثيرگذار خواهد بود.

 



براي حضور در رقابت هاي قهرماني بزرگسالان آسيا
تركيب تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران اعلام شد

تركيب تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي ايران به منظور شركت در رقابت هاي قهرماني بزرگسالان آسيا در ازبكستان اعلام شد.
رقابت هاي كشتي قهرماني بزرگسالان آسيا از روز 29 ارديبهشت در تاشكند ازبكستان آغاز مي شود كه تيمهاي ملي ايران با تركيبي از كشتي گيران جوان وآينده دار در اين مسابقات به ميدان مي روند. در هر يك از اين دو تيم تنها يك كشتي گير سابقه حضور در مسابقات آسيايي را دارد و ساير نفرات براي اولين بار در رقابت هاي قاره كهن به ميدان مي روند.
مصطفي حسين خاني در وزن 66 كيلوگرم آزاد و علي محمدي در وزن 66 كيلوگرم فرنگي تنها كشتي گيراني هستند كه سابقه حضور در مسابقات آسيايي را دارند. تركيب تيم هاي ايران در اين رقابت ها به شرح زير است:
كشتي آزاد:
55 كيلو: ياسر حيدرقلي نژاد
60 كيلو: مصطفي آقاجاني
66 كيلو: مصطفي حسين خاني
74 كيلو: مرتضي رضايي قلعه
84 كيلو: احسان اميني
96 كيلو: عرفان اميري
120 كيلو: كميل قاسمي
سرمربي: غلامرضا محمدي، مربيان: محسن كاوه، ابراهيم مهربان، امير توكليان، سيدمصطفي مير عماديان
كشتي فرنگي:
55 كيلو: محسن حاجي پور
60 كيلو: عبدالمحمد پاپي
66 كيلو: علي محمدي
74 كيلو: محسن قاسمي
84 كيلو: داود اخباري
96 كيلو: داود گيل نيرنگ
120 كيلو: بشير باباجان زاده
سرمربي: محمدبنا، مربيان: جمشيد خيرآبادي، ايرج اسفندياري فر، رسول جزيني، حميدرضا اسماعيل نژاد

 



واكنش فدراسيون قايقراني به عدم حضور سرمربي چيني تيم ملي برنگردد، اخراجش مي كنيم

عدم بازگشت مربي چيني تيم ملي روئينگ ايراني از جمله اتفاقات عجيبي است كه اين روزها در فدراسيون قايقراني رخ داده است.
پورعسگرپرست رئيس كميته روئينگ در اين خصوص گفت: در آخرين مكاتبه اينترنتي كه با سرمربي چيني تيم ملي داشتيم از او خواستيم كه وضعيت خود را براي بازگشت و يا عدم بازگشت به ايران مشخص كند. در اين نامه به وي اولتيماتوم داده ايم كه در صورت عدم بازگشت، ما به دنبال مربي ديگر براي اين رشته خواهيم بود، هرچند كه ترجيح مي دهيم با وي در المپيك لندن حضور پيدا كنيم. رئيس كميته روئينگ ادامه داد: منتظر پاسخ وي هستيم تا در خصوص آينده اين رشته تصميم بگيريم. در حال حاضر قايقرانان اين رشته در اردوي اروميه تمرينات خود را بر اساس برنامه هاي اين مربي دنبال مي كنند.
لازم به يادآوري است كه مربي چيني روئينگ در قايق جفت پارو پيش از عيد براي مرخصي ايران را ترك كرده و هنوز به ايران بازنگشته است.

 



گناهي نكرده بودم كه اظهار ندامت كنم معصومي: فدراسيون گفت از سه شنبه در اردوي تيم ملي حاضر شويد

كاپيتان تيم ملي كشتي آزاد اعلام كرد هيچ زماني براي بازگشت اظهار ندامت نكرده اما با اين حال از سه شنبه در اردوي تيم ملي حاضر مي شود.
فردين معصومي گفت: فدراسيون و كادر فني اعلام كردند كه ما چهار كشتي گير به قزوين برويم و جلسه اي داشته باشيم. در قزوين هر كسي دلايل غيبت خود را مطرح كرد و آقاي يزداني خرم هم نصيحت هاي پدرانه كرد، اما اين خبرها كه ملي پوشان اظهار ندامت كرده اند، نمي دانم از كجا مي آيد. مگر من جرمي كرده ام كه بخواهم اظهار ندامت كنم.
وي ادامه داد: هميشه گفته ام كه من مثل يك سرباز در خدمت كشتي ايران هستم. هر تصميمي كه فدراسيون و كادر فني بگيرند را قبول مي كنم چون هميشه به بزرگترهايم احترام گذاشته ايم، حال مي خواهد اين تصميم گذاشتن مسابقه انتخابي، برگزار نشدن مسابقه انتخابي يا حتي خط زدن من از تيم ملي باشد.نايب قهرمان سال 2009 جهان در پايان گفت: مشكلي با هيچ كس ندارم و منت و خواهشي هم از كسي نكرده ام. به ما گفته اند از سه شنبه به اردوي تيم ملي بياييد كه من هم اين كار را خواهم كرد.

 



مهرام و ذوب آهن ميزبانان اول مرحله نيمه نهايي

برنامه مرحله نيمه نهايي مسابقات ليگ برتر اعلام شد كه براساس آن تيم هاي مهرام و ذوب آهن ميزبانان نخست ديدارهاي اين مرحله خواهند بود.
مرحله نيمه نهايي مسابقات بسكتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور از روز پنجشنبه (15 ارديبهشت ماه) آغاز مي شود. مهرام، ذوب آهن، توزين الكتريك و پتروشيمي تيم هاي برگزاركننده اين مرحله از رقابت ها هستند. برنامه مرحله نيمه نهايي مسابقات بسكتبال ليگ برتر به اين شرح است:
پنجشنبه (15/2/90)
ديدار اول:
¤ مهرام تهران- توزين الكتريك كاشان
¤ ذوب آهن اصفهان- پتروشيمي بندرامام
جمعه (16/2/90)
ديدار دوم:
¤ مهرام تهران- توزين الكتريك كاشان
¤ ذوب آهن اصفهان- پتروشيمي بندر امام
دوشنبه (19/2/90)
ديدار سوم:
¤ توزين الكتريك كاشان- مهرام تهران
¤ پتروشيمي بندر امام- ذوب آهن اصفهان
سه شنبه (20/2/90)
ديدار چهارم: در صورت نياز
¤ توزين الكتريك كاشان- مهرام تهران
¤ پتروشيمي بندرامام- ذوب آهن اصفهان
ديدار پنجم اين مرحله از مسابقات هم در صورت نياز روز جمعه
(23/2/90) برگزار مي شود.

 



رئيس فدراسيون هندبال پيش از حضور در كنگره جهاني: پيگير ميزباني جام ملت هاي آسيا هستيم

رئيس فدراسيون هندبال كشورمان پس از عزيمت به كنگره جهاني مراكش، گفت: در حضور اعضاء آسيا پيگير ميزباني جام ملت هاي اين قاره در تهران خواهيم بود.
جلال كوزه گري اظهار داشت: قرار است در حاشيه اين مجمع جهاني، اعضا كنفدراسيون هندبال آسيا هم جلسه اي را برگزار كنند. در اين صورت به طور قطع پيگير ميزباني جام ملتهاي آسيا در تهران خواهم بود. هيچ اطلاعي از اعلام آمادگي كشورهاي ديگر براي برگزاري اين مسابقات ندارم. البته صحبت هايي مبني بر اعلام آمادگي كشور اردن شنيده ام اما ظاهراً اين درخواست به صورت مكتوب به كنفدراسيون هندبال آسيا داده نشده است.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

ديدار ايران و ونزوئلا لغو شد
ديدار دوستانه تيم ملي ايران برابر ونزوئلا لغو شد. سرپرست تيم ملي با اعلام اين خبر گفت: به دو دليل اين بازي برگزار نخواهد شد؛ يكي اين كه رقابت هاي جام حذفي طولاني شد و دليل دوم اين كه كي روش معتقد است، بازيكنان نبايد خسته شوند و بايد استراحت كنند. او مي گويد اگر مي خواهيم تيم خوبي را آماده كنيم بايد بازيكنان زمان استراحت داشته باشند. وي در پاسخ به اين سوال كه آيا پيش از توافق با ونزوئلا با كي روش هماهنگ نكرده بوديد، گفت: اين هماهنگي انجام شده بود، اما حالا تغييراتي در برنامه ايجاد شده است. البته برگزاري بازي با ماداگاسكار قطعي است و قرارداد اين بازي به زودي امضا مي شود. قرار بود تيم ملي ايران 16 خرداد در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم ملي ونزوئلا برود.
شكايت باشگاه سپاهان از استقلال و فتح الله زاده
باشگاه فولاد مباركه سپاهان از باشگاه استقلال تهران به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شكايت مي كند. روابط عمومي باشگاه فولاد مباركه سپاهان در اطلاعيه اي با ذكر اين خبر اعلام كرد: بيانيه توهين آميز باشگاه استقلال تهران و همينطور مصاحبه هاي اخير سرپرست محترم اين باشگاه به ويژه مصاحبه هايي كه وي از عزم و خواست اين باشگاه براي جذب جانواريو آن هم در حالي كه ليگ به پايان نرسيده و اين بازيكن با ما قراردادي 2 ساله دارد خبر مي دهد، ما را بر آن مي دارد تا ضمن شكايت از ايشان و باشگاه استقلال تا حصول نتيجه اين موضوع را در كميته انضباطي فدراسيون پيگيري كنيم.
درخواست تاج از هواداران تيم پيروزي
نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: از تماشاگران ايراني مي خواهيم در بازي پيروزي مقابل الاتحاد عربستان فقط تيم پيروزي را تشويق كنند. مهدي تاج اظهار كرد: براي جلوگيري از هر گونه تنش و بهره برداري سوء سياسي عليه جمهوري اسلامي ايران و فدراسيون فوتبال، جلساتي را در فدراسيون برگزار كرديم و دبيركل فدراسيون نيز با ليدرها صحبت هايي را داشته است. علاوه بر اين با استانداري نيز هماهنگي هايي شده است و حراست سازمان و فدراسيون فوتبال نيز در اين زمينه آماده اند تا كارهاي لازم را انجام دهند. از تماشاگران پيروزي هم مي خواهيم كه فقط تيم خودشان را تشويق كنند.
شكايت تراكتورسازي از داور بازي با صبا
پس از شكست دو بر يك تراكتورسازي مقابل صباي قم ، مديرعامل اين باشگاه اعلام كرد از يدالله جهانبازي داور مسابقه شكايت خواهد كرد. جعفري گفت: در صحنه پنالتي كه براي تيم ما گرفته شد، پس از آن كه كمك داور پنالتي را اعلام و داور هم آن را تاييد كرد، اعضاي تيم صبا به گونه اي به سمت كمك داور حمله كردند كه او به سمت دروازه فرار كرد! شايد همين كار هم باعث شد داور راي خود را پس بگيرد. همچنين وقتي كارت زرد دوم را به بازيكن صبا داد، نمي دانست كه بايد او را اخراج كند و با اشاره داور چهارم متوجه اشتباهش شد.
آنچلوتي سرمربي بعدي منچستر سيتي
سرمربي تيم فوتبال چلسي شايد در پايان فصل جاري ليگ برتر انگليس به منچسترسيتي بپيوندد.منچسترسيتي شانس بسيار زيادي دارد تا در پايان فصل جاري ليگ برتر انگليس بتواند در جمع چهار تيم برتر قرار بگيرد و به ليگ قهرمانان اروپا راه يابد.همين مساله باعث شد تا مالكان اماراتي اين تيم به دنبال يك مربي ديگري باشند تا با او در اروپا به موفقيت برسند.بر همين اساس كارلو آنچلوتي در صدر ليست آنها قرار دارد تا جايگزين روبرتو مانچيني شود.
بخشش محروميت مدافع پيروزي
حكم بخشش عليرضا نورمحمدي توسط كميته انضباطي فدراسيون فوتبال طي روزهاي آينده صادر مي شود. گزارش داور بازي پيروزي و استيل آذين به دست كميته انضباطي رسيد و در آن مشخص شد كه نورمحمدي تخلفي را مرتكب نشده است. كميته انضباطي پس از دريافت گزارش داور، موضوع را با كفاشيان در ميان گذاشت و با نظر وي قرار شد كه طي روزهاي آينده حكم لغو محروميت عليرضا نورمحمدي مدافع تيم پيروزي صادر شود.
حمايت كميته ملي المپيك از منصوريان
عليرضا منصوريان بازيكن اسبق تيم ملي كشورمان كه به تازگي با نظر فدراسيون فوتبال و كميته ملي المپيك به عنوان سرمربي تيم ملي اميد انتخاب شده با حضور در محل كميته ملي المپيك با بهرام افشارزاده دبير كل كميته ديدار و گفت وگو كرد.در اين جلسه افشارزاده يادآور شد كميته ملي المپيك از انتخاب او استقبال كرده و حمايت همه جانبه خود از اين مربي جوان را اعلام مي دارد.
پيروزي با ارزش ياران نكونام
هفته سي و چهارم رقابت هاي لاليگا يكشنبه شب با برگزاري 6 ديدار ديگر ادامه يافت كه در يكي از مهمترين ديدارها تيم فوتبال اوساسونا موفق شد از سد ميهمان خود والنسيا بگذرد. هفته سي و چهارم رقابت هاي لاليگا يكشنبه شب با برگزاري 6 ديدار ادامه يافت كه در مهترين آنها ويارئال دو بر يك از سد ختافه گذشت و والنسيا در خانه اوساسونا يك بر صفر تن به شكست داد كه در اين ديدار جواد نكونام هافبك ايراني اوساسونا 90 دقيقه در تركيب تيمش حضور داشت و بازي قابل قبولي به نمايش گذاشت.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14