(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390- شماره 19923

نادرترين گروه خوني دنيا در ايران شناسايي شد
رئيس كميسيون عمران شوراي شهر: گودبرداري غيراصولي سالانه 25 نفر را به كشتن مي دهد
رئيس جمعيت هلال احمر استان تهران: وقوع زلزله مهيب در تهران نبايد شوخي گرفته شود
گذرنامه هايي كه 6 ماه اعتبار دارند تعويض مي شوند
عاملان هتك حرمت قبور شهدا در قزوين بايد مجازات شوند
مدير كل پيش بيني آب و هوا خبر داد افزايش دما و ورود موج گرد و غبار به كشور
سازمان هواشناسي كشور پلمب مي شود
حامدي اعلام كرد آغاز امتحانات پيش دانشگاهي از 24 ارديبهشت و ساير مقاطع از اول خرداد
مديرعامل بهشت زهرا نمونه شد
در كاشان قاتلان پيرمرد صاحبخانه دستگير شدند
ثبت احوال خبر داد افزايش 2 دهم درصدي ازدواج در سال 89
كشف لاشه نهنگ 20 تني در سواحل جاسك
واژگوني خودرو در همدان 1 كشته و 3 مجروح به جا گذاشت
موتورسواران متخلف سوگند ياد مي كنند كه تخلف نكنند
قادري: نصب مبلغ شهريه در مهدهاي كودك الزامي است
كليه مراكز دولتي بهزيستي تحويل بخش خصوصي مي شوند



نادرترين گروه خوني دنيا در ايران شناسايي شد

رئيس بخش ايمونوهماتولوژي سازمان انتقال خون از شناسايي نادرترين گروه خوني مقاوم به انگل مالاريا با نام خون سيستم دافي در ايران خبر داد.
مصطفي مقدم رئيس بخش ايمونوهماتولوژي سازمان انتقال خون با بيان اين كه در حال حاضر يك كودك سه ساله در جنوب شرقي كشور شناسايي شده كه داراي گروه خوني سيستم دافي است، افزود: گروه خوني سيستم دافي هفته گذشته در يك كودك مشكوك به بيماري تالاسمي شناسايي شد.
وي با اشاره به اين كه هم اكنون بررسي ها روي اين كودك براي تشخيص نوع تالاسمي آغاز شده است، خاطر نشان كرد: اگر اين فرد مبتلا به تالاسمي نوع شديد باشد، براي هر دوره از درمان به 16 تا20 اهدا كننده نياز دارد.
رئيس بخش ايمونوهماتولوژي سازمان انتقال خون گفت: براي اينگونه افراد بايد از ذخيره خون هاي نادر استفاده كرد تا مشكلي براي سلامت آنها به وجود نيايد.
مقدم افزود: طبق بررسي هاي صورت گرفته، مشخص شده است گروه خوني سيستم دافي بيشتر در مناطق مالارياخيز وجود دارد، به عبارتي 10 درصد افراد در اين مناطق داراي اين گروه خوني هستند.
وي خاطر نشان كرد: البته بايد گفت شناسايي خون هاي نادر تا زماني كه افراد به هر دليلي براي دادن آزمايش به مراكز درماني مراجعه نكنند يا نياز به خون نداشته باشند، امكان پذير نخواهد بود.رئيس بخش ايمونوهماتولوژي سازمان انتقال خون تصريح كرد: افراد داراي گروه خوني سيستم دافي، نسبت به انگل مالاريا مقاوم هستند.

 



رئيس كميسيون عمران شوراي شهر: گودبرداري غيراصولي سالانه 25 نفر را به كشتن مي دهد

رئيس كميسيون عمران شوراي شهر تهران گفت: گودبرداري غيراصولي سالانه 25 كشته و100 زخمي برجاي مي گذارد.
به گزارش مهر حمزه شكيب در جلسه ديروز شوراي شهر نبود سازه نگهبان را دليل اين حادثه ها عنوان كرد و گفت: ساختمانهاي غربي و شرقي اين خانه ها هنوز در معرض خطر هستند و اسكان اين افراد نيز مناسب نيست.
وي پيشنهاد كرد: جلسه اي در اين زمينه با وزارت مسكن و شهرسازي برگزار شود و شهرداري نيز نظارت خود را محدود به نظارت هندسي نكند و در صورت بروز خطر جدي پروژه را متوقف كند.
در ادامه اين جلسه حسن بيادي نايب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران نيز با انتقاد از پاسخگو نبودن شهردار تهران به سؤالات اعضاي شورا گفت: 6 ماه است منتظر پاسخگويي شهردار تهران در مورد زمين هاي چهاردانگه هستم اما هنوز پاسخي دريافت نكرده ام.
وي با بيان اين كه مشخص نيست اين زمينها به چه قيمتي خريد و فروش شده گفت: بايد حكومتهاي خودمختار در شهرداري تهران را جمع آوري كرد و بعد از سازمان نوسازي بايد به عملكرد سازمان املاك و مستغلات رسيدگي شود.
گفتني است در جلسه روز سه شنبه شوراي شهر تهران اعضاي شورا 18 خيابان را به نام شهدا نامگذاري كردند.
حسن بيادي نيز با گلايه از نحوه پرداخت حقوق شهدا و جانبازان توسط نهادها و سازمانهاي مختلف گفت: اين تفاوتها يك نوع ضد فرهنگ است.
پروين احمدي نژاد نيز در اين جلسه با بيان اينكه بسياري از خانواده هاي شهدا اطلاع ندارند كه مي توانند معبري به نام شهيدشان داشته باشند.
مرتضي طلايي رئيس كميسيون فرهنگي نيز با بيان اينكه انتقال فرهنگ شهدا و ايثارگري مورد توجه تمامي زحمتكشان اين حوزه است، گفت: يادواره هايي كه براي شهدا برگزار مي شود بايد ساماندهي شود همچنين در كنار تابلوهايي كه به نام اين شهيدان مزين است زندگينامه و تصويري از آنها آورده شود تا شهروندان بتوانند از زندگي اين افراد استفاده كنند.
وي پيشنهاد كرد تنديس شهدا در بوستان هاي مناطق نصب شود.

 



رئيس جمعيت هلال احمر استان تهران: وقوع زلزله مهيب در تهران نبايد شوخي گرفته شود

رئيس جمعيت هلال احمر استان تهران ضمن تاكيد بر شوخي بردار نبودن زلزله در تهران تاكيد كرد: براي تحقق امدادرساني بايد 3 ميليون نفر تهران را ترك كنند.
رئيس جمعيت هلال احمر استان تهران با بيان اينكه گسل هاي فعال زير پايتخت با كسي شوخي ندارند و نمي توان ادعا كرد زلزله بزرگ تهران رخ نمي دهد گفت: براي اينكه در زمان وقوع زلزله بتوانيم امداد رساني كنيم بايد 3 ميليون تهراني پايتخت را ترك كنند.
احمد صادقي با بيان اينكه تنها راه پيشگيري از تلفات در حوادث و بلايا آموزش همگاني است گفت: براساس تفاهم نامه اي كه با آموزش و پرورش شهر تهران منعقد شده از يك ميليون و 100 هزار دانش آموز تهراني بيش از 500 هزار دانش آموز تحت آموزش هاي امداد و نجات قرار مي گيرند كه در مقاطع دبستان و راهنمايي و دبيرستان هستند.
رئيس جمعيت هلال احمر استان تهران در مورد اخبار منتشر شده در رسانه ها بر وقوع زلزله در تهران گفت: زلزله تهران شوخي بردار نيست و شهروندان مطمئن باشند كه گسل هاي فعال زير شهر تهران روزي زلزله مهيبي به همراه خواهند داشت و كسي نمي تواند منكر زلزله پايتخت باشد.
صادقي اظهار داشت: در زمان وقوع زلزله در تهران امداد زميني امكان پذير نيست ولي اينكه گفته مي شود امداد هوايي در زلزله تهران تنها راهكار است آن هم غلط است چون ساختمان هاي بلند مانع از فرود بالگردها شده و خود ساختمان ها هم بر اثر زلزله آسيب پذير هستند.
رئيس جمعيت هلال احمر هم در مورد آمادگي جمعيت در زمان حوادث و سوانح بزرگ با بيان اينكه توان هلال احمر در پوشش امدادي سوانح و حوادث كشور به غير از شهر تهران 80درصد است گفت: 400 هزار تخت چادر امدادي در انبارهاي اين جمعيت ذخيره شده است كه اين چادرها بيش از يك ميليون و 600 هزار نفر را پوشش خواهند داد.
دكتر ابوالحسن فقيه در گفت وگو با ايسنا درباره ميزان آمادگي اين جمعيت در بحث امداد گفت: 40فروند قايق ويژه امداد و نجات دريايي براي آغاز طرح تابستانه خريداري و در اختيار سازمان امداد و نجات قرار داده شده است.

 



گذرنامه هايي كه 6 ماه اعتبار دارند تعويض مي شوند

رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه نيروي انتظامي از تعويض گذرنامه هاي كمتر از 6ماه اعتبار خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري پليس سرهنگ محمود صادقي با اشاره به اينكه سفارتخانه ها براي گذرنامه هاي كمتر از 6 ماه اعتبار ويزا صادر نمي كنند، اظهار داشت: دارندگان اين گونه گذرنامه ها نسبت به تعويض گذرنامه خود اقدام نمايند.
وي با اشاره به اينكه هزينه تعويض گذرنامه ها همان هزينه صدور است، خاطر نشان كرد: مدت تعويض گذرنامه ها بين شش تا هفت روز است.
صادقي در ادامه با بيان اينكه متولدين سال 1372 از يكم فروردين ماه 90 مشمول محسوب مي شوند، افزود: اين افراد براي خروج از كشور بايد از سازمان وظيفه عمومي نيروي انتظامي مجوز دريافت نمايند.
رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه نيروي انتظامي اضافه كرد: متولدين سال 1373 تا پايان بيست و نهم اسفند سال 1390 مي توانند بدون مجوز از سازمان وظيفه عمومي از كشور خارج شوند.
به گفته رئيس پليس مهاجرت و گذرنامه نيروي انتظامي از خروج زائراني كه به صورت فردي و خارج از كاروان هاي سازمان حج و زيارت قصد خروج از كشور را داشته باشند، جلوگيري مي شود.

 



عاملان هتك حرمت قبور شهدا در قزوين بايد مجازات شوند

روابط عمومي بنيادشهيد و امور ايثارگران اعلام كرد: عاملان هتك حرمت قبور شهدا در قزوين بايد مجازات شوند.
روابط عمومي بنيادشهيد و امور ايثارگران با محكوم كردن تخريب تعدادي از قبور شهدا در اثر عمليات عمراني در محوطه امامزاده حسين(ع) قزوين اعلام كرد: اين عمل حتي اگر از روي سهو و بي احتياطي هم انجام شده باشد مذموم است و بايد با مسببان اين هتك حرمت كه باعث رنجيده خاطر شدن خانواده شهدا و عموم مردم شده اند برخورد قاطع شود.
اين روابط عمومي به خانواده شهداي قبور تخريب شده اطمينان داد كه بنيادشهيد و امور ايثارگران با جديت تمام موضوع را پيگيري خواهد كرد.
گفتني است طي چند روز گذشته تصاويري از تخريب بخشي از قبور شهداي قزوين منتشر شده كه اعتراض مردم اين شهر را نيز بدنبال داشته است.

 



مدير كل پيش بيني آب و هوا خبر داد افزايش دما و ورود موج گرد و غبار به كشور

مديركل پيش بيني آب و هواي كشور گفت: از امروز موج جديد گرد وغبار كشور را تحت تاثير قرار مي دهد و دماي هوا به شكل چشمگيري افزايش مي يابد.
پرويز رضازاده در گفت وگو با برنا پيش بيني كرد: امروز استانهاي آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، اردبيل و خراسان شمالي و رضوي با بارش پراكنده باران مواجه مي باشند.
مديركل پيش بيني آب و هواي كشور ادامه داد: علاوه بر استانهاي ذكر شده بارش پراكنده باران استانهاي زنجان، قزوين، البرز، تهران و سمنان را نيز تحت تاثير قرار خواهد داد.
رضازاده در ادامه با اشاره به ورود موج جديد گرد وغبار به استانهاي غربي كشور اعلام كرد: موج جديد گرد وغبار كه منشأ آن كشور عراق است از اواخر امروز مناطق غرب و جنوب غربي ايران را تحت تاثير قرار مي دهد.
وي افزود: موج جديد گرد وغبار روزهاي پنجشنبه و جمعه اين مناطق را به شدت تحت تاثير خود قرار خواهد داد به طوري كه ساكنان در اين بخش ها از كشور با مشكل مواجه مي شوند.
مديركل پيش بيني آب و هواي كشور در ادامه با اشاره به كاهش 5 درجه اي دما در روز جمعه گفت: در حال حاضر دماي هواي تهران به 24 درجه سانتيگراد رسيده است كه با توجه به روند افزايشي دما اين رقم طي روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه به 30درجه سانتيگراد خواهد رسيد.

 



سازمان هواشناسي كشور پلمب مي شود

ساختمان سازمان هواشناسي كشور شنبه آينده توسط ماموران قضايي، پلمب مي شود.
به گزارش فارس، ساختمان سازمان هواشناسي كشور واقع در خيابان معراج به دليل اين كه معارض داشته و عده اي به دستگاه قضايي شكايت كرده اند پلمب مي شود.
گفتني است، حكم پلمب اين ساختمان توسط ماموران قضايي به سازمان هواشناسي اعلام شده است.

 



حامدي اعلام كرد آغاز امتحانات پيش دانشگاهي از 24 ارديبهشت و ساير مقاطع از اول خرداد

قائم مقام سازمان آموزش و پرورش شهر تهران با تشريح جزئيات برگزاري امتحانات پايان سال مدارس شهر تهران، از آغاز امتحانات دانش آموزان مقطع پيش دانشگاهي از 24 ارديبهشت ماه جاري خبر داد.
علي اكبر حامدي، در گفت وگو با ايسنا گفت: امتحانات خرداد ماه مقطع پيش دانشگاهي از شنبه آينده و مقاطع ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان نيز از اول خرداد ماه آغاز مي شود.
وي افزود: براساس تقويم زماني، امتحانات پايان سال تحصيلي دانش آموزان ابتدايي از اول تا 10 خرداد ماه برگزار مي شود و امتحانات دانش آموزان مقاطع راهنمايي و دبيرستان تا 24 خرداد ماه ادامه دارد.
به گفته وي، دروس «معارف 2» و «زبان فارسي 2» دروس مشترك همه رشته هاي دبيرستاني است كه به صورت نهايي و كشوري و هماهنگ برگزار مي شود.
حامدي گفت: درس «ديفرانسيل 2» در رشته رياضي، «فيزيك 2 و زيست شناسي 2» در رشته علوم تجربي، «عربي 2 و ادبيات فارسي 2» در رشته علوم انساني، «ادبيات عرب 2 و فقه و اصول عقايد» رشته علوم و معارف اسلامي و «سير هنر در تاريخ 2، آشنايي با ميراث فرهنگي، و آشنايي با رشته هاي مختلف هنري» در رشته هنر به صورت نهايي و كشوري برگزار مي شود.

 



مديرعامل بهشت زهرا نمونه شد

مهندس اكبر توكلي به عنوان مدير نمونه بخش هاي صنعتي، توليدي و خدماتي جنوب تهران در بين دهها سازمان، نهاد و شركت توليدي و خدماتي انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان بهشت زهرا(س)، در مراسمي كه به مناسبت گراميداشت هفته جهاني كار و كارگر در سالن اجتماعي فرمانداري شهرري برگزار شد، از مهندس اكبر توكلي به عنوان مدير نمونه بخش هاي صنعتي، توليدي و خدماتي جنوب تهران قدرداني به عمل آمد.
ارتقاء سطح حقوق و دستمزد كاركنان، اختصاص وام هاي بلندمدت براي تامين مسكن با هدف كامل تشريفات اداري، اهتمام به ديدار چهره به چهره كاركنان و آشنايي با مشكلات آنان، برگزاري اردوهاي تفريحي زيارتي، راه اندازي طرح اجرايي خدماتي مباشر، تسريع در اجراي پروژه هاي عمراني ترافيكي، اهتمام به اقامه نماز جماعت با احداث هفت نمازخانه و مسجد در نقاط مختلف سازمان و راه اندازي مهمانسراي عطر ياس در مشهد مقدس از خدمات مديرعامل سازمان بهشت زهرا و شهردار حرم مطهر امام خميني در مدت خدمتش بوده است.

 



در كاشان قاتلان پيرمرد صاحبخانه دستگير شدند

كاشان-خبرنگاركيهان:
قاتلان پيرمرد 82 ساله كاشاني در كمتر از 10 روز دستگير شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان كاشان دراين باره به خبرنگار ما گفت: در پي دريافت گزارشي در تاريخ 8 ارديبهشت ماه مبني بر قتل فردي به نام «علي اكبر-ب» 82ساله در داخل منزلش، كه با انگيزه سرقت انجام شده بود، ماموران اين فرماندهي يكي از متهمان به نام مجيد-ع 32 ساله را دستگير كردند.
متهم در بازجويي هاي اوليه اعتراف كرد به همراه همدستش «محمد-ص» 30 ساله در حال سرقت از منزل علي اكبر بودند كه با وارد شدن وي، او را با ضربات چاقو به طرز فجيعي به قتل رساندند. سرهنگ منوچهر صفايي افزود: تحقيقات درباره دستگيري متهم رديف دوم آغاز شد و ماموران موفق شدند با كنترل خط تلفن همراه وي، متهم را در يكي از استان هاي همجوار شناسايي و دستگير و طي بازرسي وسايل نامبرده مقدار 100 گرم ماده مخدر از نوع شيشه از وي كشف شد.
وي گفت: متهمان به 3 فقره سرقت منزل اعتراف و طي بازرسي منزل متهم مقدار 10 گرم شيشه كشف و تحقيقات در اين خصوص كماكان ادامه دارد.

 



ثبت احوال خبر داد افزايش 2 دهم درصدي ازدواج در سال 89

سازمان ثبت احوال كشور از افزايش دو دهم درصدي ازدواج در سال 89 نسبت به سال 88 در كشور خبر داد.
به گزارش سازمان ثبت احوال كشور، در سال 1389 بالغ بر 891 هزار و 627 امر ازدواج صورت گرفته است كه نسبت به سال 88، رقمي بالغ بر 2/0 درصد افزايش نشان مي دهد. براساس آمار پايگاه اطلاعات جمعيتي سازمان ثبت احوال كشور، در بين استان ها، استان سيستان و بلوچستان با 56 هزار و 872 امر ازدواج ثبت شده در سال 89، بيشترين آمار ازدواج در كشور را به خود اختصاص داده است. همچنين در سال 89، يك ميليون و 364 هزار و 523 نوزاد در كشور متولد شده است كه نسبت به سال 88، از افزايش 2/1 درصدي برخوردار بوده است.
طبق آمارهاي به دست آمده در سال 89، تعداد 440 هزار و 538 واقعه فوت به ثبت رسيده است كه نسبت به سال 88، 9/11 درصد افزايش داشته است.

 



كشف لاشه نهنگ 20 تني در سواحل جاسك

سواحل جاسك كه در سال گذشته بارها و بارها شاهد به گل نشيني نهنگ هاي غول پيكر در خود بوده، اين بار ميزبان لاشه يك قطعه نهنگ 20 تني شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از هرمزگان، لاشه اين نهنگ 20 تني در سواحل شرقي شهرستان جاسك واقع در روستاي گابريك بخش مركزي مشاهده شده است.
به گفته مقامات محلي اين نهنگ از نوع نهنگ اسپرم به طول 8متر و 60سانتيمتر است كه از مرگ آن تقريبا حدود يك هفته مي گذرد.
بررسي هاي اوليه حاكي از وجود شكافي در بدن و استخوان پشت اين موجود است كه برخورد آن را با پروانه شناور هاي عبوري متصور مي كند.
علت دقيق مرگ اين نهنگ توسط كارشناسان محيط زيستي در دست بررسي است.
طبق آمار موجود از سال گذشته تاكنون اين سومين مورد كشف لاشه نهنگ در سواحل جاسك است كه توسط مردم محلي ديده و گزارش شده است.
شهرستان جاسك در 320 كيلومتري شرق بندرعباس مركز هرمزگان و در ساحل درياي عمان قرار دارد.

 



واژگوني خودرو در همدان 1 كشته و 3 مجروح به جا گذاشت

همدان - خبرنگار كيهان:
واژگوني خودرو در همدان، چهار كشته و مجروح برجا گذاشت.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، يك دستگاه خودروي پژو 206، در محور مواصلاتي همدان - تهران، روبروي نيروگاه، به علت عدم رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي واژگون شد.
در اين حادثه، راننده و 3 سرنشين خودرو به شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شدند كه يكي از سرنشينان به نام محمود - الف، بر اثر شدت جراحات وارده، در بيمارستان جان باخت.

 



موتورسواران متخلف سوگند ياد مي كنند كه تخلف نكنند

موتورسواران متخلف با حضور در كلاس هاي آموزشي سوگند ياد مي كنند كه ديگر مرتكب تخلف نشوند.
به گزارش برنا پانصد نفر از موتورسواران متخلف تهران چهارشنبه 21 ارديبهشت با حضور در كلاس آموزشي بار ديگر قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي را فرا مي گيرند.
اين افراد كه در سطح شهر مرتكب تخلفات بسياري شده اند با حضور در كلاس هاي آموزشي و ديدن فيلم هاي ويژه علاوه بر آموزش، با امضاي ميثاق نامه اي سوگند ياد مي كنند كه ديگر مرتكب تخلف نشوند.
گفتني است؛ تاكنون 10 هزار موتورسوار در اين كلاس ها شركت كرده و ميثاق نامه عدم ارتكاب تخلفات را امضاء كردند.

 



قادري: نصب مبلغ شهريه در مهدهاي كودك الزامي است

مدير كل بهزيستي استان تهران بر الزامي بودن نصب مبلغ شهريه در مهدهاي كودك تاكيد كرد.
علي محمد قادري مدير كل بهزيستي استان تهران با بيان اينكه هيچ مهد كودكي حق دريافت مبلغ بيش از شهريه ابلاغ شده را ندارد، گفت: تمامي مهدهاي كودك مكلف به نصب مبلغ شهريه در مهدهاي كودك هستند.
وي كه در حاشيه برگزاري سومين تمرين سراسري زلزله و ايمني مهدهاي كودك كه به طور نمادين در پارك بعثت برگزار شد در جمع خبرنگاران سخن مي گفت افزود: شهريه مهدهاي كودك در يك كميته سه جانبه متشكل از سازمان حمايت از مصرف كنندگان، وزارت بازرگاني و سازمان بهزيستي به مهدهاي كودك ابلاغ شده است.
وي تصريح كرد: هيچ يك از مهدهاي كودك حق دريافت شهريه اضافي از خانواده ها را ندارند و اين در حالي است كه تاسيس كنندگان مهدهاي كودك بايد مبلغ شهريه ها را در مقابل ديدگان خانواده ها قرار دهند.
وي افزود: سازمان بهزيستي به طور منظم از مهدهاي كودك نظارت و بازرسي مي كند و با هرگونه تخلف براساس قوانين و مقررات برخورد مي كنند.
قادري در پاسخ به اين پرسش كه خانواده ها كودكان 4 تا 6 سال خود را در چه موسسه اي بايد ثبت نام كنند، گفت: براساس تفاهم امضاء شده بين آموزش و پرورش و بهزيستي ثبت نام كودكان 4 تا 6 سال زير نظر آموزش و پرورش و در مهدها انجام مي شود به طوري كه هنوز اين تفاهم نامه از سوي آموزش و پرورش اجرا نشده است.
گفتني است سومين تمرين سراسري زلزله و ايمني مهدهاي كودك در استان تهران در سه منطقه بوستان حضرت ابراهيم(ع)، پارك لاله و پارك بعثت برگزار شد.

 



كليه مراكز دولتي بهزيستي تحويل بخش خصوصي مي شوند

سرپرست سازمان بهزيستي كشور از واگذاري همه مراكز دولتي بهزيستي به بخش خصوصي تا پايان سال خبر داد.
احمد اسفندياري در گفت وگو با برنا تاكيد كرد: مراكزي كه به بخش خصوصي واگذار مي شوند طبق روال گذشته يارانه خود را دريافت مي كنند.
وي در ادامه از واگذاري 100درصدي مراكز دولتي تحت پوشش اين سازمان به بخش خصوصي خبر داد و گفت: تاكنون بيش از 90درصد از مراكز نگهداري و توانبخشي بهزيستي به بخش خصوصي واگذار شده اند يا به صورت خيريه و هيات امنايي اداره مي شوند، بر اين اساس پيش بيني مي شود تا پايان امسال تمامي اين مراكز واگذار شوند.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14