(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390- شماره 19924

حديث دشت عشق
هشدار سازمان ليگ در هفته هاي پاياني ليگ تكرار 4 سهميه در ليگ قهرمانان آسيا قطعي نيست
اخبار كوتاه از فوتبال
سايپا بازهم نايب قهرمان شد ششمين قهرماني متوالي پيكان در ليگ واليبال
حضور مدعيان داخلي و خارجي در تنكابن مسابقات كشتي جام شهيد شيرودي از امروز آغاز مي شود
4 وزنه بردار جديد در اردوي تيم ملي
آبي پوشان با ليگ قهرمانان آسيا خداحافظي كردند
پيروزي تلخ استقلال بر النصر عربستان
انتقادات فدراسيون تيراندازي از سازمان تربيت بدني
چرا بايد سفر ما به آمريكا لغو شود؟!
باقري معتمد و كرمي كانديداي اصلي اعزام به باكو
مشخص شدن زمان برگزاري فينال ليگ بسكتبال



حديث دشت عشق

به ياد سردار شهيد «ابوالقاسم شيركوند»
از زمستاني سرد تا بهاري دلنشين!
سردار پاسدار شهيد «ابوالقاسم شيركوند» مهرماه 1342 در روستاي گل عباس شهر خون و قيام ورامين متولد شد. در كودكي شاهد مبارزه پدرش با رژيم ستم شاهي در حمايت از خميني بزرگ بود. در سن 6 سالگي هم زمان با دوستان راه طولاني روستا تا ورامين را به خاطر نداشتن مراكز آموزشي در زمستاني پربرف و باران طي مي كرد. او خبر دستگيري پدرش را زماني شنيد كه دژخيمان شبانه ده ها نفر از ياران خميني را ناجوانمردانه زنداني كردند. پيش از موعد قانوني ديپلم را اخذ نمود و وارد كميته انقلاب اسلامي و بسيج و سپاه و در اولين روزهاي سال 60 وارد كردستان شد و از نزديك با مزدوران بيگانه (كومله و دمكرات و منافقين) جنگيد. در مدت كوتاهي فرماندهي گروهان جندالله را به او واگذار كردند.اين سردار رشيد اسلام عاقبت پس از 4 سال مبارزه در غرب و جنوب كشور در تاريخ 12/8/1362 در منطقه عملياتي پنجوين در عمليات والفجر 4 به شهادت رسيد و پيكر پاكش در سال 1377 در جوار ياران شهيدش در گلزار شهداي ورامين به خاك سپرده شد.

 



هشدار سازمان ليگ در هفته هاي پاياني ليگ تكرار 4 سهميه در ليگ قهرمانان آسيا قطعي نيست

سامان ليگ برتر با تاكيد بر اين كه تكرار چهار سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا قطعي نيست، اعلام كرد: كسب حداكثر سهميه به ميزان امتيازات تيم هاي ليگ برتري بستگي دارد.
عزيزالله محمدي رئيس سازمان ليگ برتر با اعلام اين خبر اظهار داشت: در بازديد هفته آينده ناظران كنفدراسيون فوتبال آسيا تعداد سهميه ايران تا سال 2014 تعيين خواهد شد كه تعداد سهميه كشورمان به مجموع امتيازات تيم هاي ليگ برتري بستگي دارد و به طور قطع نمي توان درباره تكرار 4 سهميه ايران اظهارنظر كرد.
محمدي اضافه كرد: آنچه مشخص است وضعيت باشگاه هاي ليگ برتر به لحاظ ساختار حقوقي و امكانات سخت افزاري پيشرفت داشته و بسياري از باشگاه هاي ليگ برتر به شاخصه هاي تعيين شده از سوي AFC نزديك شده اند و اين امر اميدواري ها را براي كسب حداكثر سهميه افزايش داده است. وي با بيان اين كه تذكرات لازم براي بازديدكنندگان نمايندگان AFC به باشگاه هاي ليگ برتر انجام شده است و اميدوارم باشگاهها در رفع نواقص موجود برنامه ريزي لازم را انجام داده باشند، تصريح كرد: باشگاه هاي ليگ برتر تنها يك هفته فرصت دارند تا شرايطي كه به آنها اعلام كرده ايم را فراهم كنند و اميدوارم با احساس مسئوليت باشگاه ها بتوانيم به امتيازات بالاتري دست يابيم.
عزيز محمدي خاطرنشان كرد: ليگ برتر فوتبال ايران ظرفيت كسب 4 سهميه در ليگ قهرمانان آسيا را دارد و ليگ ايران به لحاظ كيفيت و استقبال تماشاگران از كشورهايي نظير عربستان و امارات برتر است و در صورتي كه برخي موانع و مشكلات باشگاه ها در بخش هاي حقوقي و سخت افزاري برطرف شود كسب 4 سهميه ليگ قهرمانان به راحتي براي كشورهاي محقق خواهد شد.
سقف قرارداد 350 ميليون است
رئيس سازمان ليگ برتر در بخش ديگري از صحبت هاي خود به سقف قرارداد بازيكنان در فصل آينده اشاره كرد و گفت: سقف قرارداد مثل سال گذشته براي مربي و بازيكن همان 350 ميليون تومان است و اين مبلغ افزايش پيدا نمي كند. وي در مورد اين كه بازيكنان ملي پوش مي توانند 450 ميليون تومان بگيرند يا خير گفت: سقف قرارداد همان 350 ميليون تومان است و ملي پوش و غيرملي پوش ندارد. عزيزمحمدي در پايان يادآور شد: امسال نظارت بيشتري براي رعايت سقف قرارداد داريم و گروه هايي را براي نظارت در نظر گرفته ايم. حتي سال گذشته بابت تيم هايي كه براي برخي افراد بيش از سقف قرارداد در نظر گرفتند با ديده اغماض برخورد كرديم ولي امسال ديگر اغماض نخواهيم كرد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

درخواست مديرعامل سپاهان از فدراسيون فوتبال
محمدرضا ساكت مدير عامل باشگاه سپاهان گفت: فدراسيون فوتبال نبايد از ادعاهاي واهي مسئولان باشگاه هاي عربستاني به سادگي بگذرد. از مسئولان فدراسيون خواهش مي كنم براي اين موضوع راهكاري پيدا كنند. ضمن اينكه در مورد ادعاي سامي الجابر هم اگر محرز شود كه آن صحبت هاي واهي را انجام داده، از وي شكايت مي كنيم چون اين موضوع يك اتهام زننده و زشت است. لازم به ذكر است مديرفني الهلال عربستان در گفت و گويي مدعي شده بود بطري هاي آبي كه توسط سپاهان در اختيار بازيكنانش قرار گرفته بود آشاميدني نبود!
ديدار دوستانه ايران و كرواسي
رئيس كميته فوتسال از برگزاري دو بازي دوستانه رفت و برگشت تيم ملي فوتسال ايران با تيم كرواسي خبر داد و اظهار كرد: كرواسي ميزبان مسابقات جهاني 2012 است. در صحبت هايي كه با مسئولان اين تيم داشتيم آنها براي برگزاري مسابقه با تيم ايران ابراز علاقه كردند.
گاف عجيب سايت AFC
در حالي كه استقلال براي صعود به مرحله حذفي ليگ قهرمانان آسيا نياز به پيروزي - با اختلاف دوگل - داشت، سايت رسمي كنفدراسيون فوتبال آسيا پيش از بازي ديروز استقلال و النصر در گزارشي عجيب نوشت كه استقلال در آخرين بازي خانگي خود براي صعود فقط به يك امتياز نياز دارد و تنها شكست باعث حذف آبي ها خواهد شد.
درخواست فلسطين از فيفا براي برگزاري تورنمنت روز نكبت
فدراسيون فوتبال فلسطين در نظر دارد همزمان با اعلام تشكيل رژيم صهيونيستي كه روز نكبت نام گرفته، براي اولين بار جام بين المللي فلسطين را در تاريخ 14 تا 23 مي برگزار كند. به گزارش خبرگزاري ايسنا ، در اين مسابقات 16 تيم از كشورهاي مختلف دنيا شركت مي كنند. چهار تيم از تيم هاي راه يافته به بازي هاي المپيك، چهار تيم از باشگاه هاي فلسطين، چهار تيم از باشگاه هاي اردن و نمايندگاني از كشورهاي سوريه، موريتاني، شيلي، آفريقاي جنوبي، غنا، سنگال و مجارستان تيمهايي هستند كه در اين تورنمنت شركت مي كنند. فدراسيون فوتبال فلسطين درخواست خود را تقديم سپ بلاتر، رئيس فدراسيون بين المللي فوتبال و تعدادي از شخصيت هاي ورزشي و رسانه اي مشهور كرده است.
قطري ها 5/1 ميليون دلار براي ميزباني جام جهاني رشوه دادند
روزنامه ساندي تايمز كه پيش از اين گزارش هايي درباره اتهام پرداخت رشوه به اعضاي كميته اجرايي فيفا منتشر كرده بود، بار ديگر در گزارشي اعضاي اين كميته را به دريافت رشوه از قطر براي راي به ميزباني اين كشور براي جام جهاني 2022 متهم كرد. پيش از اين بنا بر گزارش روزنامه ساندي تايمز دكتر آموس آدامو و رينالد تاماري به دليل دريافت رشوه از عضويت در كميته اجرايي فيفا محروم شده بودند. در مقاله روزنامه تايمز آمده كه عيسي هياتو و آنوما مبلغ يك و نيم ميليون دلار دريافت كرده اند تا به ميزباني قطر در جام جهاني 2022 راي مثبت بدهند.
شكست پيروزي و ذوب آهن در آسيا
تيم هاي ذوب آهن و پيروزي در آخرين ديدار مرحله گروهي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا برابر حريفان خود شكست خوردند. در اصفهان ذوب آهن كه تا پيش از برگزاري اين مسابقه با 13 امتياز صعود خود به مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا را قطعي كرده بود، در مصاف خانگي با الشباب عربستان با يك گل تن به شكست داد.تك گل پيروزي بخش تيم الشباب را فيصل بن سلطان در دقيقه 57 به ثمر رساند و زمينه ساز صعود تيمش به مرحله يك هشتم نهايي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا شد. اما در امارات تيم فوتبال پيروزي ايران با تحمل شكست دو بر صفر در ديدار برابر الوحده امارات به عنوان قعرنشين گروه C ليگ قهرمانان آسيا وداعي تلخ با اين مسابقات داشت. براي تيم الوحده در اين بازي خانگي سالم صالح (13) و محمد الشهي (70) گلزني كردند و تيم شان را به نخستين پيروزي در فصل جاري مسابقات ليگ قهرمانان آسيا رساندند.
رونالدو ركورد پوشكاش را شكست
تيم فوتبال رئال مادريد سه شنبه شب در چارچوب هفته سي و ششم رقابت هاي لاليگا با نتيجه 4 بر صفر از سد ختافه گذشت كه سه گل از چهار گل را كريستيانو رونالدو به ثمر رساند و تعداد گل هاي اين بازيكن در فصل جاري به عدد 50 رسيد.رونالدو كه با به ثمر رساندن 37 گل در رقابت هاي لاليگا و 13 گل در ساير ديدارها با 6 گل بيشتر نسبت به ليونل مسي، در صدر برترين گلزنان لاليگا قرار دارد، ركورد گلزني در رئال طي يك فصل را شكست. ركورد قبلي گلزني در رئال مادريد در اختيار فرانس پوشكاش افسانه اي بود كه در فصل 60-1959 موفق شد 49 گل به ثمر برساند.
استعفاي سرپرست تيم فوتبال اميد
به دنبال معرفي اصغر حاجيلو به عنوان سرپرست جديد تيم فوتبال اميد از سوي عليرضا منصوريان، داود پرهيزگاري سرپرست پيشين اين تيم با ارسال نامه اي خطاب به فريدون معيني رئيس كميته جوانان فدراسيون فوتبال از مسئوليت خود كناره گيري كرد. در خصوص تيم اميد ذكر اين نكته نيز ضروري است كه پيش از اين منصور رشيدي و محمد خرمگاه به كادرفني اضافه شده بودند.

 



سايپا بازهم نايب قهرمان شد ششمين قهرماني متوالي پيكان در ليگ واليبال

تيم واليبال پيكان با غلبه بر سايپا براي ششمين بار متوالي به عنوان قهرماني رقابت هاي ليگ برتر باشگاه هاي كشور دست يافت.
ديدار برگشت مرحله نهايي بيست و چهارمين دوره مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور روز چهارشنبه در خانه واليبال تهران برگزار شد كه طي آن تيم پيكان با نتيجه 3 بر يك مقابل سايپا به برتري دست يافت.
تيم پيكان با كسب پيروزي در ديدار روز گذشته براي ششمين بار متوالي به عنوان قهرماني رقابت هاي ليگ برتر دست يافت و نماينده كشورمان در رقابت هاي قهرماني باشگاه هاي آسيا شد. ضمن اينكه سايپا نيز براي پنجمين بار در رده دوم رقابت هاي ليگ برتر قرار گرفت و بازهم از كسب قهرماني اين مسابقات بازماند.
تيم سوم مشخص نشد
اما در ديدار رده بندي برتري تيم واليبال كاله آمل برابر تيم باريج اسانس كاشان تكليف عنوان سوم ليگ برتر باشگاه هاي كشور را به ديدار سوم كشاند. در چارچوب بازيهاي رده بندي ليگ برتر واليبال باشگاه هاي كشور عصر ديروز دو تيم واليبال كاله آمل و باريج اسانس كاشان براي دومين بار به مصاف هم رفتند. در اين ديدار تيم كاله آمل با نتيجه 3 بر صفر تيم باريج اسانس كاشان را از پيش رو برداشت. ديدار اول اين دو تيم براي مشخص شدن عنوان سوم جدول با پيروزي باريج اسانس پيگيري شده بود.ديدار سوم اين دو تيم چهارشنبه هفته آينده در كاشان برگزار خواهد شد.

 



حضور مدعيان داخلي و خارجي در تنكابن مسابقات كشتي جام شهيد شيرودي از امروز آغاز مي شود

سومين دوره مسابقات بين المللي كشتي آزاد جام شهيد شيرودي از امروز در تنكابن آغاز مي شود.
جام شهيد شيرودي روزهاي پنجشنبه و جمعه هفته جاري (22 و 23 ارديبهشت) در تنكابن برگزار مي شود. اين رقابت ها كه با تشخيص كادر فني تيم ملي آزاد به عنوان مرحله اول انتخابي تيم ملي هم محسوب مي شود با حضور 8 تيم از استان هاي تهران، خراسان رضوي، همدان، گلستان، كرمانشاه، و 4 تيم از مازندران برگزار خواهد شد. همچنين هيأت كشتي مازندران از 2 كشور گرجستان و ارمنستان به عنوان ميهمان براي شركت در اين مسابقات دعوت كرده است.
به نظر مي رسد حضور سعيد ابراهيمي نايب قهرمان كشتي دنيا در سال 2007 و مدعي سنگين وزن به همراه ميثم مصطفي جوكار ملي پوش ايران در المپيك پكن، مسعود واحدي، ملي پوش ايران در مسابقات جهاني 2005 بوداپست و تقي داداشي، دارنده مدال برنز 2005 آسيا، هادي پورعليجان ملي پوش ايران در جام جهاني 2005 ازبكستان، حسن طهماسبي، ملي پوش ايران در جام جهاني روسيه، مهران رضازاده، اباذر اسلامي و مدعيان جوان ديگر در اين تورنمنت براي كسب جواز حضور در مرحله نهايي انتخابي تيم ملي، بر سطح كيفي تورنمنت شهيد شيرودي بيفزايند.
تيم هاي ارمنستان و گرجستان نيز تركيب خود را براي حضور در اين مسابقات اعلام كرده اند كه هر كدام 14 آزادكار را براي حضور در مسابقات معرفي كرده اند كه شايد مهم ترين نام در اين ميان حضور الدار كورتانيدزه قهرمان چندين دوره جهان و المپيك باشد كه مي تواند حساسيت اين مسابقات را بالا ببرد.در مجموع 48 هزار و 500 دلار جايزه نقدي براي كشتي گيران وتيم هاي برتر سومين دوره مسابقات بين المللي جام شهيد شيرودي در نظر گرفته شده كه براي نفر اول هر وزن 2 هزار دلار، نفر دوم 1500 دلار و نفر سوم 1000 دلار به عنوان جوائز نقدي تعيين شده است.
به تيم اول اين مسابقات نيز جايزه 5 هزار دلاري و تيم هاي دوم و سوم، به ترتيب 3 هزار و 2 هزار دلار جوايز نقدي اهداء مي شود.

 



4 وزنه بردار جديد در اردوي تيم ملي

سرمربي تيم هاي ملي وزنه برداري از 4 وزنه بردار جديد براي حضور در اردوي تيم ملي دعوت كرد.
به دنبال دعوت از سه ملي پوش جديد براي حضور در اردوي تيم ملي وزنه برداري، كوروش باقري از اصغر ابراهيمي ملي پوش با سابقه كشورمان نيز براي حضور در جمع ملي پوشان وزنه برداري دعوت كرد.
اصغر ابراهيمي كه در مسابقات وزنه برداري بازيهاي آسيايي گوانگ جو مدال نقره دسته 94 كيلوگرم را به دست آورده بود، پس از آن به دليل پيگيري كارهاي دانشگاهي اش فرصت حضور در اردوي تيم ملي را پيدا نكرد، اما با تصميم جديد كادر فني تيمهاي ملي وزنه برداري مي بايست از روز 7 خرداد و همزمان با تشكيل دور جديد تمرينات تيمهاي ملي وزنه برداري در تهران حاضر باشد تا همراه با ديگر ملي پوشان خود را براي حضور در مسابقات وزنه برداري قهرماني بزرگسالان جهان آماده كند.
پيش از اين سجاد بهروزي، ميثم محبي و محمدرضا براري هم به اردوي تيم ملي دعوت شده بودند كه براري از امروز همراه با ديگر ملي پوشان در ماهشهر تمرين خواهد كرد، اما دو وزنه بردار ديگر به همراه اصغر ابراهيمي از اردوي تهران به جمع نفرات ملي پوش اضافه خواهند شد.

 



آبي پوشان با ليگ قهرمانان آسيا خداحافظي كردند
پيروزي تلخ استقلال بر النصر عربستان

تيم فوتبال استقلال ايران به رغم پيروزي مقابل النصرعربستان، از صعود به مرحله بعد رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا باز ماند.
در حساس ترين بازي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 18 ديروز تيم هاي استقلال و النصر عربستان در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند كه طي آن استقلال 2-1 ميهمان خود را در حضور 70 هزار تماشاگر شكست داد، اما نتوانست راهي مرحله بعد شود.نيمه نخست اين ديدار بدون آنكه گلي رد و بدل شود، به پايان رسيد.
در نيمه دوم ابتدا بدر الموتاوا در دقيقه 59 دروازه استقلال را باز كرد، اما فرهاد مجيدي با يك ضربه سر در دقيقه 62 كار را به تساوي كشاند. در ادامه فرصت هاي مناسب گلزني يك پس از ديگري توسط سيد صالحي و مجيدي از دست رفت؛ تا اينكه هوار ملا محمد در دقيقه 89 گل دوم را براي ميزبان به ثمر رساند. پس از اين گل آبي پوشان كه به يك گل ديگر براي صعود نياز داشتند، بر شدت حملات خود افزودند، اما اين حملات هيچ فايده اي نداشت تا استقلال در مقابل چشمان 70 هزار تماشاگر حذف شود.در ديگر بازي اين گروه نيز جدال پاختاكور و السد قطر با تساوي 1-1 خاتمه يافت. در گروه دوم السد و النصر به ترتيب با 10 و 8 امتياز در رده هاي اول و دوم ايستادند و راهي مرحله بعد شدند. استقلال نيز با تفاضل كمتر نسبت به النصربا8 و پاختاكور با 5 امتياز نتوانستند صعود كنند و از گردونه رقابت ها حذف شدند.

 



انتقادات فدراسيون تيراندازي از سازمان تربيت بدني
چرا بايد سفر ما به آمريكا لغو شود؟!

اعزام تيم ملي تيراندازي به رقابتهاي جام جهاني آمريكا كه در آن تيم ها مي توانند سهميه المپيك 2012 لندن را نيز كسب كنند، 24 ساعت قبل از اعزام به دليل مخالفت سازمان تربيت بدني لغو شد.
سايت فدراسيون تيراندازي در گزارشي نوشت: «سفر اين تيم كه قرار بود به مقصد ايالت جورجيا انجام شود به دليل اعلام مخالفت سازمان تربيت بدني لغو شد.
مسئولان سازمان تربيت بدني در جلسه شوراي برون مرزي كه بهمن ماه سال گذشته برگزار شد مخالفتي با اين اعزام نداشتند و طي اين مدت نيز از لغو سفر سخن نگفته بودند. تصميم سازمان تربيت بدني پس از گذشت 3 ماه و تنها 24 ساعت مانده به اعزام تيم ملي به مسابقات جهاني آمريكا تعجب برانگيز و مبهم است.
تيم ملي تيراندازي ايران تاكنون در سه مسابقه جهاني كسب سهميه المپيك، شركت كرده و موفق به كسب دو سهميه المپيك تيراندازي شده است. علي رغم كارشكني هاي برون مرزي مبني بر عدم صدور رواديد براي برخي از اعضاي هيات اعزامي تيراندازي به رقابتهاي جهاني آمريكا، با پيگيري هاي صورت گرفته توسط مسئولان فدراسيون تيراندازي مقدمات انجام اين اعزام فراهم شد ولي با مخالفت سازمان تربيت بدني كه دلايل آن چندان مشخص نيست اين اعزام لغو شد. مسئولان كادر فني و مربيان فدراسيون تيراندازي معتقدند رقابتهاي جهاني آمريكا فرصت مناسبي براي حضور قدرتمند تيم ملي تيراندازي جمهوري اسلامي ايران و كسب مدال و سهميه المپيك بيشتر بود. علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني در پايان جلسه هيات دولت و در واكنش به اين موضوع اعلام داشت: در خصوص اين موضوع اطلاع چنداني ندارم و بايد از سجادي معاون ورزش قهرماني سؤال كنم.

 



باقري معتمد و كرمي كانديداي اصلي اعزام به باكو

دو عضو تيم ملي تكواندو كه در سه سال گذشته بهترين عملكرد را داشته اند به رقابتهاي انتخابي المپيك اعزام مي شوند.
كمتر از يك هفته پس از بازگشت تيم ملي تكواندو از رقابتهاي قهرماني جهان كه با كسب عنوان نخست همراه بود، دور جديد تمرينات تيم ملي براي حضور در رقابتهاي قهرماني آسيا از روز شنبه 24 ارديبهشت ماه آغاز خواهد شد.
فدراسيون تكواندو تنها مجاز به اعزام دو تكواندوكار در چهار وزن المپيكي در بخش مردان و دو تكواندوكار در بخش بانوان مي باشد. در بخش بانوان كه پس از بازگشت مربي كره اي به تهران تصميم گيري خواهد شد، ولي در بخش مردان اوزان دوم و سوم (68- و 80-كيلوگرم) براي اعزام به المپيك انتخاب شده است.
يوسف كرمي، عليرضا نصر آزاداني، كوروش رجلي، محمد باقري معتمد، فرزاد عبداللهي و مسعود حجي زواره نفراتي هستند كه به اين اردو دعوت شده اند، طبق نظر كادر فني قرار است دو تكواندوكاري كه در اين دو وزن عملكرد بهتري در سه سال اخير داشته اند به رقابتهاي انتخابي اعزام شوند.
با يك بررسي اجمالي مشخص مي شود كه محمد باقري معتمد در وزن دوم المپيكي و يوسف كرمي در وزن سوم كانديداي اصلي حضور در المپيك مي باشند. دو تكواندو بيشترين و مرغوبترين مدالها را براي تكواندو ايران در رقابتهاي آسيايي و جهاني كسب كرده اند. رقابتهاي تكواندو انتخابي المپيك تيرماه به ميزباني آذربايجان در باكو برگزار خواهد شد.

 



مشخص شدن زمان برگزاري فينال ليگ بسكتبال

زمان برگزاري ديدار فينال ليگ برتر بسكتبال از سوي فدراسيون مشخص شد.
براساس برنامه ريزي سازمان ليگ فدراسيون بسكتبال ديدار فينال ليگ برتر بسكتبال هفته آينده برگزار مي شود. براين اساس تيم مهرام در روزهاي دوشنبه و سه شنبه هفته آينده در 2 ديدار اول در تالار بسكتبال آزادي ميزبان است و روزهاي جمعه و شنبه 30 و 31 ارديبهشت در اصفهان ميهمان ذوب آهن است. در صورت تساوي 2 تيم در 4 مسابقه، بازي پنجم تيم قهرمان را تعيين خواهد كرد.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14