(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 9 خرداد 1390- شماره 19939

حديث دشت عشق
فدراسيون واليبال: تمام جوانب در نظر گرفته شده است
تهران آماده ميزباني از مسابقات واليبال قهرماني آسيا
مسي جام را به بارسا رساند چهارمين قهرماني آبي و اناري پوشان در ليگ قهرمانان اروپا
پنج ورزشگاه فاقد استاندارد بين المللي هستند
مهلت دو ماهه AFC به فدراسيون فوتبال ايران
معرفي اردونشينان بسكتبال بازيكني كه بعد از خداحافظي به تيم ملي دعوت شد !
روسيه با امتياز فني به قهرماني رسيد عنوان سومي تيم كشتي آزاد جوانان در جام جهاني آلمان
قهرماني دانشگاه آزاد در تور دوچرخه سواري رياست جمهوري
جنجال ها كارساز شد بن همام سرانجام از انتخابات فيفا كنار كشيد
اعزام تيم ملي شمشيربازي به سوئيس و لهستان
اخبار كوتاه از فوتبال



حديث دشت عشق

به ياد سرباز شهيد «رمضان سليماني»
سرباز هنرمند
سرباز شهيد «رمضان سليماني» در خرداد 1342 از پدري پرتلاش و مادري مؤمنه در روستاي سرسبز و باصفاي نج بلده مازندران متولدشد. زماني كه در دوره ابتدايي تحصيل مي كرد چون پدرش نياز به كمك داشت ضمن فراگيري علم ساعات فراغت را يار پدر بود. درمدرسه هم كلاس درس را با هنر نقاشي و خياطي زيبا كرده بود. به همين خاطر معلم از او تقاضا مي كرد كه اين هنر خدادادي را به ديگران آموزش دهد. سال آخر دبستان همه همكلاسي هايش نقاش شده بودند و در ادامه از خطاطي او بهره ها بردند. درمدرسه او را هنرمند صدا مي زدند و مورد احترام همه معلمين و حتي مردم روستا، خصوصا مسجد محل بود. هنر و تلاش و مطالعه اش آنقدر زيادشد تا اينكه دوران دبيرستان را زودتر از دوستانش گذراند و در اواخر زندگي پربارش در شعرگفتن هم مهارت خوبي پيدا كرده بود.
درحوادث سال 57 حضوري فعال داشت. پس از اخذ ديپلم بلافاصله لباس مقدس سربازي پوشيد و عازم غرب كشور شد و آنقدر در لشكر 77 خراسان از خود رشادت نشان داد كه چندين بار تشويق و ارتقاء درجه يافت و حتي مرخصي هايش را قبل از اتمام مجددا به جبهه برمي گشت و در كنار دوستان و يارانش با كفر و الحاد مي جنگيد. او در يك تك دشمن موفق مي شود ضمن به هلاكت رساندن دو مزدور، دونفر را به اسارت بگيرد. چه زيبا در وصيت نامه اش مي گويد از نماز اول وقت، از حضور در مسجد، از حضور بي وقفه درمسجد، از انزجار بر عليه آمريكا و منافقين و از حمايت ولايت فقيه غافل نشويد و سعي كنيد تا آخر بسيجي بمانيد. عاقبت سرباز هنرمند لشكر 77 خراسان در 11مرداد 1366 با تركش خمپاره در منطقه عملياتي ميمك به شهادت رسيد.

 



فدراسيون واليبال: تمام جوانب در نظر گرفته شده است
تهران آماده ميزباني از مسابقات واليبال قهرماني آسيا

در فاصله كمتر از چهار ماه تا برگزاري مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا ،تهران در تدارك ميزباني مناسب از اين مسابقات است.
فدراسيون واليبال كه براي نخستين بار امتياز برگزاري مسابقات قهرماني مردان آسيا را برعهده گرفته است در شانزدهمين دوره اين رقابت ها ميزبان 16تيم برتر آسياست كه قرار است رقابت هاي خود را در چهار گروه برگزار كنند. ايران به عنوان ميزبان اين مسابقات مسئول برنامه ريزي در مورد زمان و محل برگزاري ديدارهاي تيم هاي شركت كننده از مرحله مقدماتي تا فينال است اما هنوز اين برنامه از سوي فدراسيون واليبال كشورمان نهايي نشده است.
درخشنده، دبير فدراسيون واليبال در اين خصوص مي گويد: با در نظر گرفتن همه جوانب و اهميت بازي ها زمان و محل برگزاري آنها تعيين مي شود. در حال تنظيم برنامه اوليه هستيم. اين برنامه بايد در اختيار كنفدراسيون واليبال آسيا قرار بگيرد تا در صورت تائيد به طور رسمي اعلام شود.
وي تاكيد كرد: البته سالن هاي محل برگزاري مسابقات و تمرينات مشخص است. سالن 12هزار نفري كه بازسازي آن از چند روز گذشته آغاز شده محل هاي برگزاري مسابقات هستند. هر يك از اين سالن ها روزانه ميزبان هشت مسابقه (در مرحله مقدماتي) خواهند بود.
دبير فدراسيون واليبال تصريح كرد: خانه واليبال و سالن تمرين مجموعه ورزشي انقلاب هم به عنوان محل برگزاري تمرين تيم ها در نظر گرفته شده است. البته اگر تعداد سالن هاي مجموعه ورزشي انقلاب به تعداد كافي بود تمرين همه تيم ها در همين مجموعه برگزار مي شد اما به ناچار مجبور به استفاده از خانه واليبال هم هستيم.
ايران، هند، افغانستان و چين تايپه (گروه A)، چين، اندونزي، سريلانكا، ازبكستان (گروهB)، ژاپن، قزاقستان، پاكستان، تايلند (گروه C) و كره جنوبي، استراليا، تركمنستان، قطر (گروه D) تيم هاي شركت كننده در مسابقات واليبال 2011 قهرماني مردان آسيا هستند.

 



مسي جام را به بارسا رساند چهارمين قهرماني آبي و اناري پوشان در ليگ قهرمانان اروپا

تيم فوتبال بارسلونا موفق شد با ارائه يك بازي چشم نواز با نتيجه سه بر يك از سد منچستريونايتد بگذرد و براي چهارمين بار قهرمان اروپا شود.
تيم فوتبال بارسلونا موفق شد در فينال ليگ قهرمانان باشگاه هاي اروپا با ارائه يك نمايش خيره كننده در ورزشگاه ومبلي شهر لندن با نتيجه 3 بر يك از سد منچستريونايتد بگذرد. منچستريونايتد تنها در چند دقيقه ابتدايي نيمه اول صاحب توپ و ميدان بود و چند خطر روي دروازه بارسا ايجاد كرد اما در عوض در باقي دقايق بازي بارسلونا كنترل جريان مسابقه را در اختيار داشت. در دقيقه 27 بازي پدرو رودريگوئز روي پاس تماشايي ژاوي موفق شد گل اول بازي را به ثمر برساند. اين برتري آبي و اناري پوشان 7 دقيقه به طول انجاميد و روني روي يك و دو با گيگز موفق شد گل تساوي را كه مشكوك به آفسايد هم بود، به ثمر برساند. نيمه اول با برتري محسوس بارسا و نتيجه تساوي يك- يك به پايان رسيد تا دو تيم در نيمه دوم براي كسب پيروزي و رسيدن به قهرماني اروپا تلاشي دوباره داشته باشند.
در آغاز نيمه دوم فشار شاگردان گوارديولا حتي بيشتر هم شد و مسي ستاره آبي و اناري ها بارها دفاع يونايتد را به هم ريخت. مسي در دقيقه 54 بازي روي يك شوت غافلگير كننده از پشت محوطه جريمه براي دومين بار دروازه حريف را باز كرد تا بارسا به چهارمين قهرماني در اروپا نزديك تر شود. بارسلونا بعد از گل دوم عقب نكشيد و بازي چشم نواز آنها قهرمان ليگ برتر انگليس را مستاصل كرده بود. داويد ويا در دقيقه 69 بازي روي يك ضربه فني و زيبا براي سومين بار توپ را به تور دروازه منچستر چسباند تا خيال همه راحت شود.
آبي و اناري پوشان با نتيجه 3 بر يك از سد منچستريونايتد گذشتند تا براي چهارمين بار قهرمان اروپا شوند. پپ گوارديولا سرمربي تيم بارسلونا در سه قهرماني اروپايي اين تيم به عنوان مربي و بازيكن سهيم بوده است.

 



پنج ورزشگاه فاقد استاندارد بين المللي هستند
مهلت دو ماهه AFC به فدراسيون فوتبال ايران

در بازديد ناظران AFC از امكانات 18باشگاه ليگ برتري فوتبال ايران، پنج ورزشگاه فاقد استاندارد لازم و بين المللي معرفي شدند كه براساس اعلام مسئولان كنفدراسيون فوتبال آسيا اين تيم ها تا آغاز ليگ يازدهم فرصت دارند تا نسبت به رفع اشكالات موجود اقدام كنند.
در پايان بازديد بازرسان AFC از امكانات باشگاه هاي ليگ برتر ايران، 5 ورزشگاه بهشتي بوشهر، تختي آبادان، تختي اهواز، دستگردي تهران و رجايي قزوين فاقد استانداردهاي مورد نظر AFC براي برگزاري مسابقات بين المللي معرفي شدند.بر اساس اعلام بازرسان AFC اين باشگاه ها تا آغاز فصل جديد مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران (11 مرداد) فرصت خواهند داشت تا براي رفع نواقص موجود اقدام كنند و گزارش تكميل ورزشگاه هاي خود را به AFC اعلام كنند.
جداسازي مبادي ورودي و خروجي بازيكنان، تماشاگران، خبرنگاران و عكاسان رسانه هاي گروهي، نداشتن اتاق هاي تخصصي و استاندارد براي نمونه گيري دوپينگ ، كنفرانس خبري ، پزشكي و ... از جمله مشكلات 5 ورزشگاه ليگ برتر ايران عنوان شده است. فرستادگان ويژه كنفدراسيون فوتبال آسيا در بازديد خود از باشگاه هاي ليگ برتري ايران كه از 26 ارديبهشت ماه آغاز شد و دو هفته به طول انجاميد در راستاي امتيازدهي به تيم هاي ليگ فوتبال ايران و تعيين سهميه كشورمان درليگ قهرمانان آسيا تا سال2014 صورت گرفت.

 



معرفي اردونشينان بسكتبال بازيكني كه بعد از خداحافظي به تيم ملي دعوت شد !

فهرست بازيكنان دعوت شده به اردوي تيم ملي بسكتبال درحالي اعلام شد كه درميان آنها نام حامد سهراب نژاد، بازيكني كه سال گذشته به طور رسمي از تيم ملي خداحافظي كرد هم قرار دارد!
پنجم آذرماه سال گذشته و بلافاصله پس از برگزاري ديدار مرحله رده بندي شانزدهمين دوره بازيهاي آسيايي گوانگجو حامد سهراب نژاد در سن 28 سالگي به طور رسمي از حضور در ميادين ملي خداحافظي كرد. اين بازيكن كه از سال80 عضو تيم ملي بسكتبال شد پس از كسب مدال بازي هاي آسيايي چهارگوشه زمين را بوسيد و به طور رسمي خداحافظي خود از ميادين ملي را اعلام كرد. حتي ديگر بازيكنان تيم ملي او را روي دوش گرفتند و درمراسم خداحافظي اش شركت كردند. اسامي 37 بازيكن دعوت شده به اردوي تيم ملي بسكتبال به شرح زير است:
صمد نيكخواه بهرامي، موسي نبي پور، مهدي كامراني، روزبه ارغوان، جواد داوري، رضا لطفي، مهرداد آتشي، نويد فراهاني، محمد زارعي، اصغر كاردوست، جابر روزبهاني، امير صباغيان، حامد آفاق، مجيد قاسم زاده، اوشين ساهاكيان، مهدي شيرجنگ، آرن داودي، امير اميني، محمدرضا اكبري، علي جمشيدي، مهدي اسماعيلي، اميرحسين تاتاري، محمدرضا فلاحت، ساسون آبراميان، عماد سلماني، نيما بخشي، محمد امجد، اميرتيمور احساني، علي باهران، حسين زاده، سامان ويسي، ارسلان كاظمي، صالح فروتن، حامد سهراب نژاد، محسن مرادخاني، حامد حدادي، ابراهيم رستمي.
بيست و ششمين دوره مسابقات بسكتبال قهرماني مردان آسيا 24 شهريورماه تا 3 مهرماه در ووهان چين برگزار مي شود.

 



روسيه با امتياز فني به قهرماني رسيد عنوان سومي تيم كشتي آزاد جوانان در جام جهاني آلمان

نخستين دوره رقابتهاي جام جهاني كشتي آزاد جوانان با قهرماني تيم روسيه به پايان رسيد و تيم ايران به مقام سوم دست يافت.
نخستين دوره رقابتهاي جام جهاني كشتي آزاد جوانان روزهاي جمعه و شنبه و با حضور هشت تيم برتر دنيا در دو گروه چهار تيمي در شهر پلايون آلمان برگزارشد و تيم ايران با كسب سه پيروزي و يك شكست به مقام سوم رسيد.
آزادكاران جوان ايراني كه جمعه شب با نتيجه 5 بر3 تركيه را شكست داده بودند، ظهرشنبه در يك ديدارپرحرف و حديث و درحالي كه با نتيجه 4بر4 براساس قانون فيلا روسيه را مغلوب كرده بودند با رأي مسئولان برگزاري مسابقات نتيجه را واگذار كردند. تيم ايران عصرشنبه با شكست 7 بر يك آلمان راهي ديدار رده بندي شد و دراين مسابقه نيز با همين نتيجه گرجستان را مغلوب كرد و به مقام سوم رسيد.
مهران شيخي، آرش دنگسركي، بهنام احسان پور، محمدحسين محمديان، نادر حامدي پور، حامد طالبي زرين كمر و جابر صادق زاده كشتي گيران پيروز تيم ايران در ديدار رده بندي بودند و نيما الهي مقابل حريف گرجستاني خود شكست خورد. روسيه در ديدار فينال مقابل تيم آذربايجان به نتيجه مساوي 4بر4 رسيد و با توجه به يك امتياز فني بيشتر به مقام قهرماني رسيد. تركيه و ژاپن نيز به ترتيب با شكست آمريكا و آلمان به مقام پنجم و هفتم اين مسابقات دست يافتند.

 



قهرماني دانشگاه آزاد در تور دوچرخه سواري رياست جمهوري

مرحله پنجم و نهايي چهارمين دوره تور بين المللي دوچرخه سواري رياست جمهوري تهران با قهرماني تيم دانشگاه آزاد اسلامي برگزار شد.
مرحله پنجم و نهايي چهارمين دوره تور بين المللي دوچرخه سواري رياست جمهوري تهران ديروز در مسير 90 كيلومتري دور ورزشگاه آزادي- جاده نظامي برگزار شد كه در نهايت رحيم امامي از تيم دانشگاه آزاد اسلامي با زمان يك ساعت و 55دقيقه و يك ثانيه در رده اول ايستاد. صمد پورسيدي از دانشگاه آزاد اسلامي و «ليباردو نينو» از لتوآ مالزي دوم و سوم شدند. در پايان چهارمين دوره تور بين المللي دوچرخه سواري رياست جمهوري تيم دانشگاه آزاد اسلامي بر سكوي قهرماني ايستاد و پس از سه دوره، جام قهرماني را از تيم پتروشيمي تبريز ربود. تيم پتروشيمي تبريز هم عنوان دوم اين تور را از آن خود كرد. تيم سورن تبريز عنوان سوم را به دست آورد. پيراهن طلايي و عنوان برترين ركابزن تور هم از آن صمد پورسيدي از تيم دانشگاه آزاد اسلامي شد. ركابزن تيم لتوآ مالزي پيراهن كوهستان را بر تن كرد و حسين ناطقي پيراهن امتيازي را براي خود حفظ كرد.

 



جنجال ها كارساز شد بن همام سرانجام از انتخابات فيفا كنار كشيد

رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا سرانجام پس ازدوماه كشمكش و جنجال، عرصه رقابت براي رياست در فيفا را به بلاتر واگذار و كناره گيري رسمي خود را از انتخابات اعلام كرد.
محمدبن همام، رئيس كنفدراسيون فوتبال آسيا از انتخابات رياست فيفا كه قرار است روز چهارشنبه برگزار شود، كناره گيري كرد. قرار بود بن همام 62 ساله با سپ بلاتر، رئيس فدراسيون بين المللي فوتبال فيفا در انتخابات رياست فيفا در زوريخ سوئيس رقابت كند.بن همام پيش از اين متهم شده بود كه كشورش براي گرفتن ميزباني جام جهاني 2022 به اعضاي كميته اجرايي رشوه پرداخت كرده است.

 



اعزام تيم ملي شمشيربازي به سوئيس و لهستان

شمشيربازان اسلحه اپه و سابر كشورمان روز جمعه به منظور شركت در مسابقات بين المللي جايزه بزرگ به ترتيب عازم سوئيس و لهستان مي شوند.
مسابقات بين المللي شمشيربازي جايزه بزرگ سوئيس در اسلحه اپه طي روزهاي شنبه و يكشنبه هفته آينده برگزار مي شود. همزمان رقابت هاي جايزه بزرگ لهستان در اسلحه سابر برگزار خواهد شد. شمشيربازان كشورمان كه براي كسب سهميه المپيك آماده مي شوند در هر دو رويداد شركت خواهند كرد.علي يعقوبيان و عبدالله سراجيان شمشيربازان كشورمان در اسلحه اپه هستند. مجتبي عابديني، حميد طاهرخاني، علي پاكدامن و محمد فتوحي نيز تركيب تيم شمشيربازي اسلحه سابر را تشكيل داده اند. اين شمشيربازان روز جمعه به ترتيب عازم سوئيس و لهستان مي شوند و پس از شركت در رقابت هاي جايزه بزرگ به تهران باز مي گردند. كرينكوف هدايت تيم شمشيربازي اسلحه سابر را در سفر به لهستان بر عهده دارد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

لغو سفر تيم اميد به اوكراين
سفر تيم فوتبال اميد به اوكراين براي برگزاري ديدار دوستانه لغو شد. قرار بود امروز تيم فوتبال اميد براي برگزاري ديدار دوستانه مقابل اميد اوكراين راهي كيف شود. به دليل مشكلات خروجي 9 بازيكن و همچنين عدم حضور بازيكناني كه در جام حذفي باشگاه هاي آنها بازي دارند سفر تيم اميد به اوكراين لغو شد.
استفاده از بازيكناني كه مدارك معافيت ندارند، ممنوع شد
عزيزمحمدي رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: از ثبت قرارداد بازيكنان بدون مدارك معافيت و حضور در ليگ هاي ايران جلوگيري مي كنيم. امسال مدارك كاملا چك مي شود و مطابقت لازم درباره سن بازيكنان مشمول و معافيت آنها صورت مي پذيرد. همچنين بازيكنان مشمول بايد در هنگام انعقاد قرارداد، تاييديه نظام وظيفه را داشته باشند كه شامل دفترچه معافيت تحصيلي و غيرتحصيلي است.
ملي پوشان فوتسال راهي چين شدند
آخرين تمرين تيم ملي فوتسال بزرگسالان پيش از اعزام به چين در حالي صبح ديروز برگزار شد كه اعضا تمرينات خود را زير نظر علي صانعي برگزار كردند. ملي پوشان شب گذشته تهران را به مقصد چين ترك كردند.تورنمنت چين با حضور تيم هاي ژاپن،روماني،چين ،ايران و برزيل برگزار مي شود.
سوزوكي : شايد ايران يك سهميه هم نگيرد
مدير برگزاري ليگ قهرمانان آسيا پس از بازديد از ورزشگاه تختي اهواز گفت: باوجود اين كه ايران از امتيارات بسيار مثبتي برخوردار است، ولي در زمينه استاديوم بسيار ضعيف است . سوزوكي اظهار كرد: تمام باشگاه هاي ايران بايد حداقل معيارهاي لازم را براي كسب سهميه باشگاه هاي آسيا داشته باشند. در غير اين صورت سال آينده حتي يك تيم ايراني هم نمي تواند در ليگ قهرمانان شركت كند. نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا ادامه داد: باتوجه به اين كه سال گذشته از باشگاه هاي ايران بازديد داشتيم اكنون مي خواهيم ببينيم پيشرفت باشگاه ها نسبت به گذشته چه طور بوده است.
شمس به تيم ملي فوتسال بازمي گردد
نايب رئيس فدراسيون فوتبال عصر ديروز به منظور بازگرداندن حسين شمس به تيم ملي فوتسال با وي جلسه گذاشت. مهدي تاج مصمم است تا حسين شمس، سرمربي پيشين تيم ملي فوتسال كشور را دوباره به تيم ملي بازگرداند. اين جلسه روند مثبتي داشت و به احتمال فراوان شمس بعد از حضور تيم ملي در تورنمنت چين دوباره هدايت تيم فوتسال ايران را بر عهده خواهد گرفت.
معرفي جانشين مايلي كهن تا 48 ساعت آينده
مدير ارتباطات باشگاه سايپا با اعلام اينكه سرمربي جديد تيم فوتبال اين باشگاه ظرف 48 ساعت آينده معرفي خواهد شد در خصوص آخرين وضعيت مذاكرات اين باشگاه براي انتخاب سرمربي جديد گفت : مذاكره مسئولان باشگاه با گزينه هاي مورد نظر براي سرمربيگري تيم فوتبال سايپا همچنان ادامه دارد ولي پيش بيني مي شود حداكثر ظرف دو روز آينده سرمربي جديد معرفي شود.بابايان در مورد وضعيت قرارداد كريم انصاريفرد گفت: قرارداد وي با باشگاه سايپا به اتمام رسيده و وي در حال حاضر بازيكن آزاد محسوب مي شود.
امتياز مس سرچشمه واگذار نمي شود
مدير عامل باشگاه مس سرچشمه گفت: مس سرچشمه حتما در ليگ برتر مي ماند و امتياز باشگاه را به جاي ديگري واگذار نخواهيم كرد. منصوري درباره آخرين وضعيت اين تيم و حضور در ليگ برتر اظهار كرد: يكسري مسائل از جمله هماهنگي اساسنامه ما با آيين نامه AFC در حال انجام است كه بايد قوانين باشگاه خود را با قوانيني كه در اساسنامه ليگ آمده تطبيق دهيم.
فرگوسن: گيج و مبهوت تيكي تاكا شده بوديم
سرآلكس فرگوسن پس از شكست مقابل بارسلونا در فينال ليگ قهرمانان اروپا گفت: تيم بارسلونا بهترين تيمي است كه تا به حال در طول مربيگري ام با آن مواجه شده ام. فوتبال تيكي تاكاي آن ها بازيكنان مرا گيج و مبهوت كرده بود. سرمربي منچستريونايتد پس از شكست سه بر يك مقابل بارسلونا گفت: تيم بارسلونا بسيار بهتر از ما عمل كرد. ما هرگز نتوانستيم ليونل مسي، ستاره آرژانتيني را مهار كنيم و او هر كاري كه مي خواست در ميدان انجام داد. فرگوسن گفت: ما مقابل بهترين تيم دنيا بازي را واگذار كرديم، نمي دانم چه توجيهي براي بازي يكطرفه بياورم. من انتظار داشتم كه تيمم بازي بهتري را ارائه دهد، ولي بايد در پايان اعتراف كنم كه مقابل بهترين تيم جهان بازي را واگذار كرديم.
فعاليت پاس در ليگ دسته اول و قطع همكاري با مدير روستا
سرپرست باشگاه پاس همدان تاكيد كرد، تيم فوتبال اين باشگاه فصل آينده با تركيبي متفاوت و كادر فني جديد در مسابقات ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور شركت خواهد كرد. عباس صوفي ضمن بيان اين مطلب افزود: باشگاه پاس به دنبال خريد امتياز تيم هاي ليگ برتري نيست و فصل آينده با يك تيم خوب و قوي در مسابقات ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور شركت خواهيم كرد.وي در خصوص آينده كاري علي اصغر مديرروستا در تيم فوتبال پاس همدان گفت: صددرصد كادر فني تيم فوتبال پاس تغيير خواهد كرد. به دنبال اين هستيم كه يك كادر فني خوب براي هدايت تيم در فصل آينده انتخاب كنيم.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14