(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه 18 تیر 1390- شماره 19969

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
سازمان اصولگرايي پيشرو (يادداشت روز)
كيهان و خوانندگان
آدمخوار (گفت و شنود)
گزارش خبري- تحليلي كيهان انتقاد گسترده از كم كاري مسئولان در اسلامي كردن دانشگاه ها
هشدارهاي انتخاباتي حدادعادل به اصولگرايان
عوضي هاي درون اسب تروا باز به تيپ هم زدند (خبر ويژه)
فاحشه هاي ماهواره اي شريك جرم متجاوزان (خبر ويژه)
سناريوي چند ضلعي افراطيون براي مواجهه با انتخابات مجلس (خبر ويژه)
وحشت آمريكا از شبكه مراكز فرهنگي و مساجد ايران در 15كشور آمريكاي لاتين (خبر ويژه)



سازمان اصولگرايي پيشرو (يادداشت روز)

«سازمان اصولگرايان» موضوع اين نوشتار است. وقتي سخن از سازمان اصولگرايان و سازوكار وحدت آنها مي شود، ذهن در بادي نظر مي تواند سراغ «جبهه متحد اصولگرايان» برود كه سال 86 براي مديريت حضور منسجم اصولگرايان در انتخابات مجلس هشتم تشكيل شد يا «شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب» مد نظر آيد كه سال 83 در آستانه انتخابات رياست جمهوري محل بحث قرار گرفت. همچنين طبيعي است در تبارشناسي سازمان هاي وحدت بخش اصولگرايان، حلقه «آبادگران ايران اسلامي» را مدنظر قرار دهيم كه سال هاي 82-1381 به نقش آفريني مؤثر در انتخابات دومين دوره شوراي شهر و مجلس هفتم پرداخت و سازمان به هم ريخته نيروهاي انقلاب را بازسازي كرد و ارتقا داد.
اين سرفصل ها و حلقه هاي انتخاباتي البته خوب است و براي حضور موثر اصولگرايان در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي (اسفند ماه آينده) هم ضرورت دارد كه از تجارب انباشته «آبادگران»، «شوراي هماهنگي» و به ويژه «جبهه متحد» كه آخرين و ارتقا يافته ترين آنهاست استفاده شود اما در عين حال بايد عنايت داشت موضوع «سازمان» محدود به «انتخابات» نيست و توفيق در انتخابات در واقع «كف» اهداف اصولگرايي است نه سقف و تماميت آن. به عبارت ديگر انتخابات براي اصولگرايان «طريقيت» دارد و نه «موضوعيت». منزل است نه مقصد. افق هدفگذاري سازمان اصولگرايان، بسيج حداكثري و «دايمي» ظرفيت ها و استعدادها و توانمندي هاي موجود براي 1-پيشرفت معطوف به عدالت در حد تبديل كشور به قدرت اول منطقه طبق سند چشم انداز 2-حمايت موثر از انقلاب ملت هاي مسلمان منطقه و نهضت جهاني مستضعفان 3-مواجهه همه جانبه با تهاجم جبهه استكبار است. اينها، افق اهداف والايي است كه بايد در يك كاسه كردن حلقه ها و سازمان هايي چون آبادگران، شوراي هماهنگي و جبهه متحد اصولگرايان در مطمح نظر داشت و به عبارت روشن تر، سازمان تازه و متعالي تر را مبتني بر اين اهداف و نه صرف انتخابات مهندسي كرد.
بر اين مبنا- و به اختصار- بايد چند نكته را درباره مهندسي سازمان اصولگرايان متذكر شد:
1-نخستين و مهم ترين شاخصه اي كه مدام بايد درباره آن «تواصي» كرد، موضوع مسئوليت شناسي و نقش آن در بسط يد اوليا و رهبران الهي است. انبياء و اولياي الهي- سلام الله عليهم- در همت سر بر آسمان داشتند اما اغلب درگير و زمينگير مردماني دون همت شدند كه به زمين چسبيده بودند و از آنها نيز مي خواستند در خواسته هاي كم ارج بپيچند. همين، كار را بر رسول خدا(ص) و اميرمؤمنان(ع) سخت مي كرد همچنان كه در مقاطعي ، رنج هايي را به اصحاب انقلاب اسلامي تحميل كرد. اين رنج ها البته براي هر انسان مسئوليت شناسي كه اهل درد باشد، اسباب فضيلت و آبرو نزد پروردگار است اما در عين حال به سنگي مي ماند كه برپاي پويندگان راه بسته شود و از سرعت حركت آنها بكاهد.
از همت بلند حضرت امام خميني(ره) و تأسي مقتداي انقلاب- حفظه الله تعالي- به ايشان بود كه انقلاب اسلامي، جنبش خدمتگزاري و عدالتخواهي، جنبش علمي و نرم افزاري و فناوري، و جنبش پيشرفت و استقلال در كشور به راه افتاد و امروز به انقلاب ملت هاي منطقه انجاميده است. و اگر هنوز به مقاصد بلندي دست نيافته ايم از كوتاهي قد همت برخي همراهان و متوليان امور بوده است. امروز اقتضاي اصولگرايي آن است كه مدعيان آن خود را در تراز همت رهبر انقلاب و مطالبات ايشان باز تعريف كنند و متوجه پيش روندگي و پيش برندگي انقلاب اسلامي (تعبير اخير رهبر انقلاب) باشند تا بتوان به عيار «اصولگرايان پيشرو» رسيد. اين نصاب جز به واسطه اهتمام به وحدت و انسجام سازماني، اخوت و اصلاح و تقواي جمعي، تولا و تبراي مبتني بر ولايت فقيه، فروتني و رفق و مدارا با دوستان انقلاب و عزت در برابر مستكبران و فتنه گران و منحرفان و مفسدان، و در يك كلام «مسئوليت شناسي» به دست نمي آيد. رفتار پاكيزه و عمل طيب جز از فكر و دل طهارت يافته برنمي خيزد و بدون بازسازي و پالايش معنوي به مدارج عالي اصولگرايي نمي توان رسيد.
2- فرموده اند «ما كان لله ينمو. هر چيز كه براي خدا باشد، رشد و نمو مي كند.» كلام اولياي الهي از اين جنس است. بهاري است، روياننده است. از جمله اين عبارات مقتداي انقلاب كه 16 فروردين 1389 و در ديدار شماري از مسئولان نظام به مناسبت آغاز سال نو بيان شد.
«مبارك بودن سال به اين است كه خداي متعال به وسيله شما، بركات خودش را در اين كشور، در اين مرزوبوم، به اين مردم خوب و مؤمن برساند... از لحظه لحظه روزهاي مسئوليت من و شما سؤال خواهد شد. از همه سؤال خواهد شد؛ منتها آن كسي كه بار سنگيني بر دوشش نيست، مثل آن كسي است كه مال زيادي ندارد؛ از او حساب بخواهند، سرانگشتي يك يا چند قلم بيان خواهد كرد، خلاص خواهد شد. آن كسي كه مال زياد دارد، اندوخته اي دارد، رشته هاي گوناگون درآمدي دارد، طبعا از او حساب بخواهند، با يك كلمه و دو كلمه، اين حساب تمام نمي شود. اگر طرف حساب، دقيق باشد و بخواهد مو را از ماست بكشد و بخواهد سخت گيري كند، بخواهد با عدالت رفتار كند، طبعا خيلي مشكل خواهد شد؛ قدم به قدم اين را بايست جواب داد. اين پول را از اينجا به دست آورديم، اينجا خرج كرديم، به اين دليل به دست آورديم، به اين دليل خرج كرديم. مسئوليت هم همين جور است. حالا الحمدلله شماها علي الظاهر افراد مالدار و پولدار و ثروتمندي نيستيد- ان شاءالله كه نباشيد- ليكن سنگيني مسئوليت شما از سنگيني آن مال بيشتر است. از ما سؤال مي كنند در فلان قضيه، شما مسئوليت تان چه بود؟ جزئيات مسئوليت را بايد بدانيد. اگر ندانيم، سؤال مي كنند كه چرا نمي دانستي مسئوليتت اين است؟ چطور غفلت كردي؟ وقتي كه بدانيم مي گويند حالا اين مسئوليت را چطور ادا كرديد؟ طول مي كشد تا شرح بدهيم، تا بيان كنيم، تا عذر بياوريم. و همه بدهكاريم. همه بشريت، همه خلق عالم در مقابل محاسبه الهي بدهكارند هيچ كس نمي تواند بگويد من ميزان اعمالم به قدر كفاف پاسخگوست. انبيا هم نمي توانند بگويند، لذا استغفار مي كنند. انبيا و اوليا هم تا لحظه آخر استغفار مي كنند، طلب مغفرت مي كنند. امام سجاد در دعا مي فرمايد و عدلك مهلكي. عدالت تو، پدر من را درمي آورد. لذا عرض مي كنيم عاملنا بفضلك... البته يك حرف هست كه آن را مي شود در پيشگاه خداي متعال عرضه كرد و آن اين است كه من به قدر توان خودم تلاش كردم. اگر بتوانيم اين را بگوييم خوب است. به قدري كه مي فهميدم، به قدري كه مي توانستم و مي دانستم، تلاش كردم؛ ديگر حالا كم و زياد و نقص و مشكل و كمبود و اينهايش را عفو كن. اين جوري مي شود. پس بايد همت مان را بگماريم به اينكه از همه نيرو و توان و استعداد و ظرفيت استفاده كنيم. البته هر انساني ضعفي دارد، مشكلي دارد، كمبودي دارد. اينها را هم به خدا محول كنيم، ليكن تلاش خودمان را بكنيم، از ظرفيت كم نگذاريم».
كافي است هر كدام آنها كه منشأ اثري در كشور و در ميان اصحاب انقلاب هستند، در باب اين تقوا و مسئوليت شناسي و بسيج ظرفيت ها قدمي پيش بگذارند.
3- احساس استغنا و غرور و زياده طلبي و از خود متشكر بودن، اسباب تفرقه و مايه انهدام هر سازماني است. امام هادي عليه السلام فرمود: «هر كس از خود راضي باشد، خشم گيرندگان بر او زياد خواهند شد». انحراف ها و تفرقه ها و فتنه ها نوعا سرچشمه اي از غرور و خودشيفتگي و تملق پذيري و نصيحت ناشنوي و توهم استغنا دارند. خطر «بي معيار شدن» يا «اختراع و بدعت معيارهاي جديد»، تهديد بزرگي بود كه گريبان برخي ياران نهضت اسلامي را چه در صدر اسلام و چه در تاريخ انقلاب گرفت. سرنوشت جريان چپ اسلامي و راست هاي پيوسته به آنان در اين باره به غايت عبرت آموز است، هر چند كه بايد توفيق اصلاح و توبه آنان را نيز از پروردگار مسئلت كرد. اين ويروس و ميكروب پرخطر را نبايد بازتوليد كرد يا محيط پرورش آن را مهيا ساخت.
متأسفانه در طول ماه هاي اخير، بعضا نمونه هايي از گم شدگي معيارها يا غفلت از آنها در دولت و مجلس و دستگاه قضايي و رسانه ها و تريبون هاي اصولگرا مشاهده شده است. بي معياري، آرپي جي يي است كه برجك الفت و اتحاد در قالب سازمان را مي پراند و ساز شومي است كه آواي تفرقه و جدايي را مي پراكند. وگرنه وفاداران به آرمان ها و ناظران دندان تيز گرگ هاي به كمين نشسته كجا مي توانند گردي به دامان الفت و اتحاد و انسجام بنشانند تا چه رسد به اينكه پشت پا به اتحاد و سازمان بزنند؟ اين روزها سالگرد فتنه و آشوبي است كه جبهه استكبار به واسطه هماهنگي و همراهي جريان نفاق جديد در سال 1378 در تهران به راه انداخت همچنان كه 10 سال بعد، آن خيانت بزرگ در ابعادي مهيب تر بازتوليد شد. كدام انسان مؤمن و مسئوليت شناسي مي تواند تلخي تهديدها و لطماتي را كه فتنه گران در دولت و مجلس اصلاحات عليه كشور و ملت و ديانت و امنيت برانگيختند از ياد ببرد يا كمين امروز جبهه استكبار و اپوزيسيون رنگارنگ و منافقين جديد براي زدن شبيخون و راه اندازي جنگ احزاب را ببيند و با اين همه، خيال كند جنگ تمام شده و يك چند هم نوبت تقسيم غنايم يا گروكشي و قدرت افزايي و باندسازي و حزب بازي و رفتارهاي بي پروا و غيرمسئولانه است؟!
مخاطب اين سخن همان قدر كه دولتمردان هستند، مجلسيان و اصحاب دستگاه قضايي و رسانه ها هم هستند. يدك كشيدن اسم اسلام و اصولگرايي، و رفتار به رسم سكولاريستي- دين جدا، و زندگي و عمل و سياست جدا- مقصدي جز خواري و هلاكت و حسرت نخواهد داشت. ناشكري نعمت امنيت و اقتدار و عزت و آبرو، گرفتار كردن خود در مكر الهي و سنت هلاكت بار «املاء» و «استدراج» است. يكي از لوازم دامن چيدن از گفتار و رفتار اباحي، بازنگري همه صاحبان نفوذ و تأثير در دفتر و حلقه اول مشاوران است. اعتماد به حلقه اول مشاوران و اطرافيان، نبايد موجب ايزوله و كاناليزه شدن رجال شود تا خداي نكرده صرفا به تاتي كردن حسب هدايت حلقه بسته اطرافيان بپردازند و لاغير. حلقه هاي مشورت را بايد به جانب اهل انصاف و خرد و تقوا گشود تا هواي تازه تحليل و اطلاعات در اتاق صاحب منصبان جاري شود وگرنه، گرفتاري در قالب هاي پيش ساخته ذهن و فسيل شدگي- چندان كه در طول تاريخ انقلاب ديده ايم- حتمي است.
4- احياي جبهه متحد اصولگرايان، موجب خوشحالي و اميدواري دوستان، و رعب و نااميدي دشمنان انقلاب خواهد بود. لازمه تقويت تقواي جمعي و كاهش تنش هاي فرساينده و افزايش هماهنگي ها، احياي سازمان وحدت بخش اصولگرايان است. جريان شكست خورده فتنه برخلاف هارت و پورت فراوان مبني بر زير سؤال بردن فرآيند انتخابات و ادعاي عدم تجديد حضور در آن، با قدرت تمام به اين عرصه بازخواهد گشت؛ چه براي نفوذ در حاكميت و ضربه از درون يا دست كم كاهش سرعت پيشرفت نظام و چه براي تجديد فضاي تشنج و اغتشاش. آنها از لجستيك كامل جبهه استكبار برخوردارند. طبيعتا نيروي جبهه اصحاب انقلاب به دو صورت مي تواند هزينه شود؛ الف: به صورت منسجم در خدمت پيشرفت و حل معضلات كشور و مقابله با دشمنان. ب: به شكل پراكنده و در تزاحم دروني ميان نيروهاي انقلابي و هم فرسايي. اين نيرو سقف مشخصي دارد و هرچه بخشي از آن صرف مهار و مقابله نيروهاي انقلاب با يكديگر شود، به همان ميزان از قدرت تمركز و رصد و مقابله با جبهه دشمنان كاسته خواهد شد. بنابراين تجديد سازمان جبهه متحد اصولگرايان و حضور متمركز در انتخابات، مسئوليتي خدشه ناپذير است، هر چند كه حلقه هايي از سر «كج فهمي» يا «نفوذزدگي» ساز مخالف بزنند.
بي ترديد رويدادهاي چند ماه گذشته به قدر كافي عبرت آموز است و 8 ماه باقي مانده از سال- سال «جهاد اقتصادي»- و فرصت موجود تا انتخابات را بايد قدر شمرد، درحالي كه بهار انقلاب هاي عربي هم ما را به همت و كار مضاعف فرامي خواند.
محمد ايماني

 



كيهان و خوانندگان
¤ از تمامي مسئولين و دلسوزان نظام كه ادعاي پيروي از ولايت را دارند انتظار مي رود بيانات وحدت بخش حضرت ايت الله العظمي خامنه اي را در ديدار با پاسداران انقلاب اسلامي در 13/4/90 نصب العين خود قرار دهند بايد همه ما ذهن و فكر خود را به سمت هدايت انقلابهاي منطقه و فعاليت و كوشش در سال جهاد اقتصادي و حل مشكلات قشر جوان و بيكار جامعه ببريم.
حيدري
¤ كساني كه در جريان فتنه 88 نقش داشتند و خواصي كه در اين آزمون مردود شده اند اين روزها به موازات جريان انحرافي در تلاش و فعاليت براي انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي هستند دلسوزان انقلاب بايد هوشياري و انسجام خود را در قبال اين مسئله حفظ كرده و با تدبر و بصيرت از اين گردنه هم به سلامتي عبور كنند.
يك شهروند
¤ همين گفته وزير محترم علوم كه اظهار داشته سكولارها پايين بروند يا بالا بيايند به هر قيمتي شده تحول در علوم انساني را در دانشگاهها شروع مي كنيم كه يك نقطه اميد محسوب مي شود و بايد به فال نيك گرفت. اگرچه براي اين تحول زمان زيادي را از دست داده ايم ولي هر زمان شروع بكنيم كار ارزشمندي است.
شجاع
¤ بدحجابي و مفاسد اجتماعي زيادتر شده آيا نبايد مشخص شود كه بودجه هاي فرهنگي سر از كجا درآورده است چرا نتيجه كارهاي فرهنگي در جامعه كم تر ديده مي شود؟
3295---0913
¤ در بررسي هاي به عمل آمده ثابت گرديده در غرب با آنكه آزادي جنسي بيداد مي كند ولي كلاسهايي كه بصورت تفكيك شده جنسيتي برگزار شده اند بازدهي بسيار بهتري داشته اند.
0875---0915
¤ برخلاف صحبت هاي فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي معتقدم آقاي خاتمي حتي اگر از سران فتنه هم اعلام برائت كند ديگر جايي در ميان ملت ندارد.
6219---0912
¤ به نظرم اظهارات اخير آقاي منتجب نيا در مورد برائت از سران فتنه نوش دارو بعد از مرگ سهراب است و بي ارتباط با انتخابات آينده نيست.
مطلبي از كرج
¤ مي خواستم بدانم كه بالاخره اجراي طرح همسان سازي كد شماره تلفن شهرهاي اطراف تهران به كجا رسيد.
عباسي- انديشه شهريار
¤ بنده از فرهنگيان يكي از مدارس منطقه 2 هستم و نسبت به برخي سياست هاي آموزش و پرورش از جمله پرداخت سرانه دانش آموزان انتقاد دارم. برخلاف اظهارات وزير آموزش و پرورش تا اين لحظه هيچ گونه سرانه اي به حساب مدارس واريز نشده است. لذا از ايشان و ديگر مسئولان آموزش و پرورش خواهش مي كنم يا به مردم حقايق را بيان كنند و يا اينكه اجازه بدهند مديران مدارس با كمك گرفتن از مردم، مدرسه را با حداقل ترين دغدغه اداره كنند.
يك خانم فرهنگي- منطقه 2 آموزش و پرورش
¤ بنده از جانبازان 35 درصد اعصاب و روان هستم و تا به حال چندين بار در بيمارستان هاي مختلف بستري شده ام. سال گذشته فرزندم را در مدرسه شاهد ثبت نام كردم و فكر مي كردم كه تحصيل فرزندم در اين مدارس كه به نام ايثارگران است رايگان خواهد بود اما مبلغ 300 هزار تومان پول از بنده دريافت كردند. چند روز پيش كه براي دريافت كارنامه به مدرسه مراجعه كردم تحويل كارنامه را مشروط به پرداخت 200 هزار تومان ديگر كردند و از دادن كارنامه تا پرداخت مبلغ فوق امتناع كردند. بالاخره بنده و امثال بنده متوجه نشديم كه اين مدرسه شاهد است يا انتفاعي.
علي محمد فراهاني
¤ از مسئولان ذيربط خواهش مي كنم كه در خصوص مطالبات چايكاران لاهيجان اقدامي بفرمايند.
يك چايكار از لاهيجان
¤ از مسئولان نظارتي خواهش مي كنم در آستانه ماه مبارك رمضان نظارت و بازرسي خود را نسبت به قيمت ها بيشتر و جدي تر كنند و با متخلفين با قاطعيت برخورد نمايند.
يك شهروند از اردبيل
¤ از صدا و سيما تقاضا مي كنم كه برنامه اي درباره امربه معروف ونهي ازمنكر در جامعه و حوادثي كه يك عده اي از اراذل و اوباش در تعرض به نواميس مردم در جامعه ايجاد مي كنند تهيه و پخش كند.
رضايي
¤ با توجه به هدفمند شدن يارانه ها پيشنهاد مي كنم براي صرفه جويي در مصرف برق در ساختمان هاي بيشتر از چهار طبقه از آسانسورهاي مخصوصي كه هم كم صدا است و هم 50درصد مصرف برق آن كمتر از آسانسورهاي فعلي است استفاده شود.
يك شهروند- كرج
¤ در پي به وجود آمدن تغيير و تحولات در سازمان تربيت بدني ما كارمندان اين سازمان 3ماه است كه حقوق خود را دريافت نكرده ايم. لطفاً مسئولان رسيدگي كنند.
يك كارمند سازمان تربيت بدني
¤ مدتي است كه در مترو در واگن هاي ويژه خانم ها رعايت جدايي زنان از مردان نمي شود و به بهانه هاي مختلف به آقايان و حتي پسران دبيرستاني اجازه داده مي شود كه در واگن هاي ويژه خانم ها سوار شوند از مسئولان مترو تقاضا مي كنم كه به اين مسئله رسيدگي كنند.
خانم ارجمند- تهران
¤ افزايش حقوق كارمندان از ابتداي سال محاسبه مي شود ولي ويزيت ما پزشكان ديگر قابل باز پس گيري از مردم و بيمه نيست. اجاره مطب، حقوق منشي و مواد مصرفي كه به شدت گران شده ولي از اعلام نرخ جديد ويزيت ها خبري نيست و گاهي درآمد بالاي چند جراح را بهانه مي كنند، در حالي كه اغلب پزشكان جوان زندگي واقعاً سختي دارند.
4238---0912
¤در بخش جراحي بيمارستان مشهد ، زن و مرد بصورت مختلط بستري شده اند و مسائل شرعي رعايت نمي شود. از طرف ديگر كاركنان بخش با بيماران رفتار و برخورد تند مي كنند. اصلاح اين موارد نياز به احساس مسئوليت بيشتر از سوي مديريت اين مركز دارد كه اميدواريم ترتيب اثر داده شود.
8911---0915
¤از وقتي كه موضوع يارانه ها به ميان كشيده شد هيچ خبري از سهام عدالت نيست و دولت اين تعهد خود را بطور كل فراموش كرده است. چرا؟
8908---0938
¤سه سال پيش با پرداخت دو ميليون تومان به حساب مسكن مهر تعاوني تبريز اقدام به ثبت نام كردم الان تماس گرفته اند و مي گويند بايد پول خودم را پس گرفته و جاي ديگري ثبت نام بكنم چرا اجازه مي دهند يك عده با زندگي مردم كم درآمد بازي كنند.
2289---5093
¤سال 78 با پرداخت مبلغ 9 ميليون تومان به حساب شركت زاگرس خودرو اقدام به ثبت نام و پيش خريد اتومبيل ساگا كردم طبق قرارداد قرار بود تيرماه سال 88 ماشين را تحويل بدهند ولي متوجه شديم كه اصلا اين خودرو ثبت سفارش نشده است و مسئولين شركت بدون داشتن ثبت سفارش اقدام به پيش فروش خودرو كرده و از پول بي زبان شهروندان بهره برده اند. عرض بنده اين است كه چه كسي بايد جلوي اينگونه سوءاستفاده ها و كارهاي خلاف قانون را بگيرد.
خرم دشتي
¤روزنامه ها تيتر كرده بودند كه واردات گوشت بطور كل آزاد شد. از آنجا كه قبلا در كار صادرات و واردات كالا بوده ام عرض مي كنم اين خطر وجود دارد كه بعضي از بخش هاي خصوصي به خاطر سودجويي گوشت هاي مشكل دار كشورهاي اروپايي را به قيمت ارزان بخرند و وارد كشور بكنند. به هر حال دولت و مسئولين بايد بيش از پيش نسبت به اين كار كنترل و نظارت داشته باشند.
احمدي
¤اگر عوامل شهرداري شهرك آزادگان كاشان قصد آسفالت كوچه كياست شهرك را نداشتند چرا زيرسازي آن را انجام داده اند و اكنون كار را رها كرده اند. به طوري كه زيرسازي آن هم در حال خراب شدن است.
7774---3091
¤لطفا در خصوص احداث جاده شفت، طارم، زنجان كه شش سال است از وعده دولت محترم مي گذرد از اداره كل راه گيلان گزارش تهيه نماييد.
9149---2091
¤شركتهايي در تهران و برخي شهرها با تماس با تلفن همراه برخي افراد و با زبان چرب و نرم اجناسي از قبيل كاهنده مصرف بنزين، هشداردهنده نشت گاز و به خانواده ها قالب مي كنند آيا سازمان هايي هستند كه با اين قبيل افراد سودجو برخورد كنند؟
1534---4109

 



آدمخوار (گفت و شنود)

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: مشاور و سخنگوي كروبي كه مدتي است به آمريكا گريخته و پناهندگي گرفته، اين روزها بد جوري با حمله و فحاشي برخي از گروه هاي اپوزيسيون روبرو شده است!
گفت: چرا؟! چي شده كه باز هم اسب هاي درشكه دارند همديگر را گاز مي گيرند؟
گفتم: واحدي در يك مصاحبه ويدئويي به خاتمي انتقاد شديد كرده و گفته است «من ديگر اصلاح طلب نيستم». و يكدفعه برخي از گروه ها مثل حزب توده، منافقين، فدايي ها، سلطنت طلب ها و جرس شديداً به وي حمله ور شده اند.
گفت: يعني منافقين و كومه له و بهايي ها و سلطنت طلب ها، حمله به خاتمي را حمله به خود مي دانند؟
گفتم: چرا ندانند؟ خاتمي و موسوي و كروبي طي چند سال گذشته همه چيز خود را فداي آنها كرده اند.
گفت: ولي اين روزها خاتمي طوري حرف مي زند كه انگار از وطن فروشي هاي خود پشيمان شده است!
گفتم: جهانگردي از چند عضو سابق قبيله آدمخواران پرسيد؛ آيا هنوز هم در قبيله شما آدمخوار پيدا مي شود؟ و آنها جواب دادند؛ نه قربان! فقط تعدادي باقي مانده بودند كه آنها را خورديم!

 



ساعت 3 تا 6 بعد از ظهر: 33110065
تمام ساعات شبانه روز:33916546
سامانه پیام کوتاه: 30002323

گزارش خبري- تحليلي كيهان انتقاد گسترده از كم كاري مسئولان در اسلامي كردن دانشگاه ها

سرويس سياسي-
اعلام مخالفت رئيس جمهور با طرحي كه «تفكيك جنسيتي» ناميده شده بازتاب هاي فراواني را به دنبال داشت.
محمود احمدي نژاد روز چهارشنبه در نامه اي كوتاه به وزراي علوم و بهداشت، با اجراي دو برنامه كه البته مبناي هر دوي آنها را نيز براساس شنيده ها قرار داده بود، مخالفت كرد.
وي در بخشي از اين نامه نوشت: شنيده شده است كه در برخي دانشگاهها، رشته ها و كلاس هاي تك جنسيتي بدون لحاظ تبعات اعمال مي گردد. ضروري است فوري از اين اقدامات سطحي و غيرعالمانه جلوگيري شود.
اين نامه رئيس جمهور فارغ از محتواي قابل تامل آن، با استقبال وسيع شخصيت ها و رسانه هاي ضدانقلاب مواجه شد كه در سطح گسترده اي به تقدير از چنين اقدامي از سوي احمدي نژاد پرداختند.
هرچندبه نظر مي رسد مخالفت رئيس جمهور، نه با اصل چنين اقدامي بلكه با نحوه اجرا و تبعات آن است اما ضدانقلاب سعي كرد با راه اندازي يك موج خبري از اقدام احمدي نژاد با عنوان «مخالفت احمدي نژاد باروحانيون سنتي» ياد كند. از جمله صادق زيباكلام با نگارش مقاله اي مفصل در روزنامه روزگار به تجليل از احمدي نژاد پرداخت و به وي «دست مريزاد» گفت.
از سوي ديگر جمعي از علما و روحانيون و چهره هاي سياسي نيز با انتقاد از چنين اعلام نظري از سوي احمدي نژاد، اين اقدام را مانعي در برابر اسلامي كردن دانشگاهها دانستند.
در اين ميان آيت الله مكارم شيرازي پنجشنبه شب در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوي از انتشار نامه رئيس جمهور ابراز تاثر كرد.
وي گفت: خبري را امروز شنيدم كه بسيار متاثر شدم و آن اينكه وزير علوم كه بنده از شجاعت و درايت ايشان مطلع هستم، قصد داشتند دو طرح را اجرا كنند، اول اينكه برخي از اساتيد دانشگاههاي ما- البته اكثر اساتيد ما از اين جريان به دورند- در كلاسهاي درس خود اصول دين و مذهب را زير سؤال مي برند و با اين كار اميد را در دل دانشجويان از بين مي برند، تصميم گرفته اند كه آنها را بازنشسته كنند.
آيت الله مكارم شيرازي گفت: دومين اقدام ايشان، اين است كه دختران و پسران را در دانشگاهها به تدريج و از پايه از هم جدا كنند. در آلمان اين كار را انجام دادند تا به بازده علمي بيشتري دست يابند. آنها به مسايل شريعت و دين كاري ندارند اما ما بايد اين كار را هم براي دين خود و هم براي پيشرفت علمي بيشتر جوانانمان عملي كنيم. اما متاسفانه برخي مسئولين از بالا دستور دادند نبايد چنين كاري را انجام دهيد. اولا نبايد دست به اساتيد بزنيد و ثانيا مساله جداسازي يك امر سطحي و غيرحكيمانه است، شنيدن اينگونه مسايل انسان را نااميد مي كند.
علي مطهري هم با ارسال نامه اي سرگشاده به محمود احمدي نژاد، به وي نوشت: اين كه حكم اسلام يعني اولويت عدم اختلاط دختر و پسر را عليرغم نظرات چند مرجع تقليد، امر سطحي و غيرعالمانه ناميده ايد، بسيار مايه تاسف است.
مقوله اسلامي كردن دانشگاهها و رعايت حدود در ميان دانشجويان البته موضوعي نيست كه به تازگي در دستور كار مسئولين امر قرار گرفته باشد. در مواردي اقدامات غيراصولي و ناشيانه اي هم تحت لواي اسلامي كردن دانشگاهها انجام شده كه با دستور مقام هاي عالي نظام متوقف شده است اما اقدام رئيس جمهور از آن جهت با استقبال ضدانقلاب مواجه شد كه اصل اين موضوع را نفي مي كرد نه اشكالات احتمالي موجود در اجراي آن را.
يك نكته بسيار مهم اين است كه برخي مسئولان مي گويند رئيس جمهور دستور توقف اجراي طرحي را داده كه اساساً در حال اجرا نبوده است.
در اين راستا غلامرضا خواجه سروي، معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم با بيان اينكه اصطلاح تفكيك جنسيتي، حرف مخالفين و دشمنان نظام است گفت: روساي دانشگاهها تنها موظف به اجراي قانون عفاف و حجاب در دانشگاهها هستند.
خواجه سروي با تاكيد مجدد بر اينكه ما به دنبال اجراي طرح تفكيك جنسيتي در دانشگاهها نيستيم اضافه كرد: اما طرح ارتقاي عفاف و حجاب در دانشگاهها با جديت و پيگيري بيشتر دنبال مي شود.
وزير علوم هم البته يك روز پيش از انتشار نامه رئيس جمهور طي سخناني در جمع روساي دانشگاهها در سازمان مركزي دانشگاه پيام نور اعلام كرد كه هيچ برنامه مدوني درباره تفكيك جنسيتي در دانشگاهها و وزارت علوم وجود ندارد.
وي البته پس از اعلام مخالفت احمدي نژاد نيز با تاكيد بر اجرايي شدن دستور رئيس جمهور گفت: اميدواريم كه راهكارهاي عالمانه ديگري مثل تاسيس دانشگاه تك جنسيتي با ايجاد پرديس هاي خواهران و برادران اجرايي شود تا تبعات سوء احتمالي اين راهكار متوقف شده را نداشته باشد.
 



هشدارهاي انتخاباتي حدادعادل به اصولگرايان

سرويس سياسي-
عضو كميته سه نفره وحدت اصولگرايان نسبت به احتمال كانديداتوري افراد نالايق و ناخالص در انتخابات مجلس نهم هشدار داد.
غلامعلي حدادعادل رئيس كميسيون فرهنگي مجلس در پنجمين نشست سراسري شوراهاي بسيج جامعه پزشكي با بيان اينكه امسال انتخابات مجلس شوراي اسلامي را پيش رو داريم، گفت: مجلس قوه مهمي در كشور است.
وي با بيان اينكه ديديم و ديدند كه مجلس ششم مي خواست چه بر سر انقلاب بياورد و شاهد بوديد كه عاقبت كارگردان هاي مجلس ششم چه شد، افزود: مراقب باشيد كه اگر غفلت شود ممكن است اوضاع تكرار و حتي بدتر شود.
رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر اينكه بايد از آدمي كه يك ميليارد خرج مي كند تا از شهري كوچك وارد مجلس شود پرسيد كه دنبال چيست، خاطرنشان كرد: اگر آدم خالص و لايقي را در شهرهاي خود مي شناسيد كه شايستگي نمايندگي را داشت بايد به او كمك كنيد تا به مجلس راه يابد.
عضو كميته سه نفره وحدت اصولگرايان خطاب به اعضاي شوراهاي بسيج جامعه پزشكي گفت: نيروهاي مخلص را براي مجلس انتخاب كنيد، كساني كه براي قدرت، مقام و نفوذ دنبال نمايندگي مجلس نيستند.
جامعتين ساز و كار اصولگرايان
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اينكه اصولگرايان ساز و كار محكم تري از مجلس هشتم طراحي كرده اند، خاطرنشان كرد: اگر در جريان مجلس هشتم فرمول 6 به علاوه 5 بود كه از اصحاب اصولگرايي 6 نفر و 5 نفر از ديگران بودند، امروز جامعتين دو تشكل روحاني با سابقه قبل از انقلاب با توجه به حساسيت موجود احساس مسئوليت كردند و آيت الله مهدوي كني كه مورد وثوق امام(ره) و مقام معظم رهبري بوده و زهد، تقوا و علم ايشان روشن است و آيت الله يزدي در اين ساز و كار حضور دارند.
سيدمرتضي نبوي در گردهمايي اصولگرايان گيلان ادامه داد: اين شخصيت ها بر امور نظارت و اشراف دارند و همچنين شخصيت هاي ديگري كه مجموعاً حدود 15 نفر مي شوند تلاش مي كنند طيف عمده اصولگرايان پوشش داده شوند و آنها را به وحدت برسانند.
نبوي با بيان اينكه تلاش مي شود به ويژه در شهرهاي بزرگ به ليست واحدي برسيم، تصريح كرد: هر استاني اقتضائات خود را دارد.
قائم مقام جامعه اسلامي مهندسان كشور به جريان سوم اشاره كرد و گفت: هنوز نمي دانيم اين جريان چگونه ممكن است وارد انتخابات شده و از موقعيت، قدرت و ثروت استفاده كند بنابراين بايد مترصد فعاليت اين جريان نيز باشيم.
نبوي مؤلفه هاي اصلي نظام را قرآن، عترت، رهبري و مردم ذكر كرد و بيان داشت: حضور حداكثري مردم در انتخابات، اقتدار نظام و پشتيباني عمومي مردم را به نمايش مي گذارد.
شاكري عضو جمعيت ايثارگران نيز در رابطه با ائتلاف اصولگرايان با افرادي از دور دست كه به منظور شركت در انتخابات از سمت هاي خود كناره گيري كرده اند، گفت: پيش از ائتلاف بايد توجه كرد اصولگرايي داراي تعريف، شاخصه و خط قرمز است يعني نمي شود فردي از طرفي با جريان فتنه و انحرافي همراهي كند يا در اصولگرايي وارد شود علاوه بر اينكه اين كار براساس تعريف اصولگرايي شدني نيست، مردم نيز آن را نمي پذيرند و خود آن افراد نيز آب در هاونگ مي كوبند.
وي با اشاره به وجود اختلاف سليقه در درون اصولگرايي تأكيد كرد اين موضوع اشكالي ندارد اما در هر حال قابل جمع با جريان انحرافي نيست.
شاكري در تحليل انتخابات پيش روي مجلس با توجه به رقابت طيف هاي اصولگرايي در ميان خود گفت: در مجموع تركيب اصولگرايي مجلس خيلي تغيير جدي نخواهد داشت و نسبت كنوني اصولگرايي در مجلس حفظ خواهد شد.
وي در پاسخ به اينكه آيا حضور برخي از اعضاي اين جمعيت در دولت وضعي همچون انتخابات رياست جمهوري نهم كه موجب دو دستگي ميان اين جمعيت براي حمايت از كانديداتوري آقاي قاليباف و احمدي نژاد بوجود آورده را رقم نخواهد زد، گفت: اساساً اصولگرايان با فرد كار نمي كنند و تصميم نمي گيرند و از طرف ديگر وجود يك نفر نمي تواند تعادل يك ليست را به هم بريزد. البته ما هر كسي را كه در دولت فعاليت مي كند به جريان انحرافي منتسب نمي كنيم.
تناقض در رفتار اصلاح طلبان
و فتنه گران
در حالي كه برخي از گروه هاي اصلاح طلب حاضر در مجلس سيستم انتخاباتي فعلي را براي انتخابات آينده بدون مشكل ارزيابي مي كنند و اعلام كرده اند كه در قالب اين سيستم به رقابت انتخاباتي مي پردازند و اعتقادي به تحريم و عقب نشيني در انتخابات ندارند، گروه هاي فتنه گر كه از اكنون وضعيت خود را نابسامان ارزيابي مي كنند از هم اكنون به دنبال تاكتيك هاي سوخته سابق هستند.
يك عضو حزب منحله جبهه مشاركت گفت: «با اجرايي نشدن خواست اصلاح طلبان اين طيف در انتخابات شركت نمي كند و اگر تعداد محدودي شركت كنند مورد قبول مردم واقع نخواهد شد و راي مناسبي كسب نمي كنند.»
اين اظهارات در حالي است كه افرادي نظير محمد خاتمي عقيده دارند اصلاح طلبان بايد با آنچه جنبش سبز خوانده مي شود مرزبندي كرده و راه خود را براي بازگشت به درون نظام بازكنند. در همين حال حميدرضا ترقي معاون امور بين الملل حزب مؤتلفه اسلامي با اشاره به تخلفات جريان افراطي اصلاح طلب و تقابل آنها با نظام گفت: انتخابات اين دوره بدون حضور جريان افراطي اصلاحات برگزار خواهد شد و اصلاح طلبان معتدل و معتقد به اصول و آرمانهاي انقلاب يك ضلع رقابت انتخابات خواهند بود كه احتمالاً با طرفداران هاشمي رفسنجاني ائتلاف مي كنند.

 



عوضي هاي درون اسب تروا باز به تيپ هم زدند (خبر ويژه)

درگيري ميان عناصر ضد انقلاب دو آتشه و عناصر منافق شدت يافته است.
تحرك چندين باره اما ناكام خاتمي براي دريافت چراغ سبز از نظام و حضور در انتخابات با اعتراض برخي عناصر فراري نظير مجتبي واحدي مشاور كروبي (مقيم واشنگتن) مواجه شد كه معتقد بود خاتمي و اصلاح طلبان همقطار وي، به جنبش سبز و مخالفان خيانت مي كنند.
متقابلاً سيلي از حملات عليه منتقدان خاتمي، توسط كساني چون مسعود بهنود و ابراهيم نبوي و... به راه افتاد.
در همين زمينه، سايت ضد انقلابي بالاترين با تخطئه عملكرد اصلاح طلبان و خاتمي نوشت: 30 سال است مهره بوده ايم. آيا بس نيست؟ آيا زمان آن فرا نرسيده كه آنها مهره هاي شطرنج ما باشند. جنگ زرگري بين فرمانده سپاه و خاتمي دروغگو، براي بازسازي چهره خاتمي است. ما بايد توجه داشته باشيم كه تمام حركت هاي ما حساب شده باشد. حالا آنها بايد مهره شطرنج ما باشند نه بالعكس.
بالاترين همچنين در مطلب ديگري تصريح مي كند: آقاي خاتمي، آقاي بهنود! خسته شديم از اين همه انتخاب بين بد و بدتر. خسته شديم از اين همه بازي خوردن. ما در اين سي ساله نتوانسته ايم يك بار به ميل خود و عليه رژيم انتخاب كنيم. روي سخن با آقاي خاتمي و آقاي بهنود است كه در پشت كلمات زيبا پنهان شده و از امر انتخاب و انتخابات، آن هم در شرايط فعلي و بدون توجه حتي به تجربه تلخ در آخرين انتخابات، مدام بر طبل انتخابات مي كوبند. شما را به خدا دست از سرمان برداريد، خسته شديم از اين همه آلت دست اين و آن شدن به خدا خر ما از كر گي دم نداشت.
شبكه بالاترين در مطلب ديگري ابراهيم نبوي را كه مدعي شده بود منتقدان خاتمي بهانه دست جمهوري اسلامي و روزنامه كيهان مي دهند و بايد ساكت باشند، مورد اعتراض قرار داد و نوشت: البته ابراهيم نبوي وقتي خيلي در عرصه سياست ناراحت مي شود از كلمه عوضي ها در مورد ديگران استفاده مي كند و اين كلمه چنان در گوگل نيز جا افتاده است كه وقتي بنويسيد عوضي يا عوضي ها اولين لينك درباره مطلب ابراهيم نبوي است يعني اينكه اين كلمه بعد از استفاده آقاي نبوي در نوشته هايشان بر عليه ديگران، اصلاً با اسمشان عجين شده است يعني ناخودآگاه بعد از شنيدن اين كلمه آدم به ياد ابراهيم نبوي مي افتد. البته در مورد اسب تروا نيز همين گونه است و در عرصه سياست نيز يك دفعه همه ياد ابراهيم نبوي و اسب تروايش مي افتند. البته بعد از طرح اسب تروا و افتضاح سياسي كه نبوي به بار آورد، مدتي اسب تروايش را گذاشته بود در پاركينگ خانه اش اما آن طور كه معلوم است دوباره اسب چوبي تروايش را از پاركينگ خانه اش خارج كرده است و دوباره به ميدان و عرصه سياست آورده است. او اين بار با عصبانيت مي نويسد كه آقاي واحدي كمي آرام باشيد و در نوشته اش تلاش مي كند كه به آقاي واحدي ياد دهد كه معناي اصلاح طلبي چيست و ايشان چگونه بايد سخن بگويند.
بالاترين به «واحدي» هم رحم نكرد و نوشت: البته آقاي مجتبي واحدي تلاش دارد كه گندي را كه بخشي از اصلاح طلبان مانند نبوي، مسعود بهنود، خاتمي، رجبعلي مزروعي، مهاجراني، كواكبيان، اردشير اميرارجمند و شوراي هماهنگي راه سبز اميد و... زده اند را درست كند تا حمايت آن بخشي از جامعه اعتراضي را از دست ندهند ولي ابراهيم نبوي كه خود هميشه يكي از عوامل شكاف و تنش در خارج از كشور و فضاي مجازي بوده تلاش مي كند تا همه خرابكاري هاي خودش را نيز به گردن آقاي واحدي بيندازد. نبوي تلاش مي كند تا بر فشارهاي وارده بر واحدي سهيم باشد.

 



فاحشه هاي ماهواره اي شريك جرم متجاوزان (خبر ويژه)

يكي از عناصر اپوزيسيون مقيم آمريكا كه همكاري طولاني مدت با نشريات زنجيره اي داشته، تصريح كرد شبكه هاي ماهواره اي مروج ابتذال و شريك جنايت هاي جنسي هستند.
داريوش سجادي در وبلاگ خود نوشت: ترويج پديده تجاوز گروهي سندي است از توفيق دست اندركاران رسانه هاي ماهواره اي به منظور ايجاد اختلال فرهنگي از طريق تغيير ذائقه اخلاقي در داخل كشور. هم وطنان شاغل به خدمت! در ماهواره هاي فارسي زبان در اروپا و آمريكا با اتكاي بر موفقيت شان در ترويج بي اخلاقي در داخل ايران اينك مي توانند بر خود ببالند(!)
وي با اشاره به مصاحبه چندي پيش خود با محسن كديور درباره «رفتار دوگانه خانه- خيابان ملهم از ماهواره » تصريح كرد كه بي پروايي زن در عرضه جاذبه هاي زنانه اش به غير، در كنار نظربازي و چشم ناپاكي مردان را مي توان كج راهه اضمحلال كانون خانواده و افول اخلاق تلقي كرد... نتايج تحقيقات جامعه شناسانه نشان داده در فضايي كه فرهنگ برهنگي و عرياني و استفاده تجاري از جاذبه هاي سكسي زنان حرف اول را در عموم مشاغل مي زند ايضا در فضايي كه مواجه با رشد و گسترش نشريات و فيلم هاي پورنوگرافي هستيم. اثر مخرب اين خرده فرهنگ مبتذل منجر به افزايش بيش از حد طلاق و اضمحلال كانون خانواده در جامعه مي شود. چرا كه مردي كه بيرون از منزل مواجه با بازاري متنوع از زيبارويان عرضه كننده سكس در نامتعارف ترين و بي پرواترين شكل ممكن مي شود نتيجه قهري چنين فضايي تغيير ذائقه از سكس متعارف به سكس نامتعارف خواهد شد كه سردي در مناسبات خانواده اولين و بديهي ترين اثر از مجموعه آثار مخرب چنين زياده خواهي و نامتعارف خواهي خواهد بود.
سجادي با اشاره به حضور آميخته با ابتذال برخي عناصر ضدانقلاب فراري در رسانه هاي ماهواره اي مي نويسد: پوشش و شيوه حضور دو زن مجري گزارش دهنده مراسم ازدواج «پرنس ويليام» در استوديوي تلويزيون فارسي بي بي سي (دقت شود در استوديوي اين رسانه و نه در سالن ازدواج) قرينه اي است از همان حضور نامتعارف تا جايي كه بي بي سي نيز ظاهرا ترجيح داد كمترين زمان را و بسته ترين كادر را اختصاص به مانكن نمايي مجريانش در آن رويداد خبري دهد. اكنون و در حال حاضر نيز براي مجريان رسانه هاي ماهواره اي فارسي زبان خارج از كشور اعم از رسانه هاي خبري يا غيرخبري نشستن مقابل دوربين، قرينه اي از همان ساحل درياي استانبول را پيدا كرده تا ايشان از اين طريق بتوانند اقدام به جبران مافات كنند[؟!] در صفحه فيس بوك جميع اين نسوان اولا بيش از 80درصد اعضا را آقايان تشكيل مي دهند و تقريبا تمام كامنت هاي ايشان مشتمل بر ادبيات «قربان و صدقه رفتن جمال ايشان» و تمجيد و ستايش از شكل و قيافه است!
وي با بيان اينكه «بسيار غيرطبيعي است كه مرز بين جاذبه هاي جنسي و برنامه هاي تخصصي در يك برنامه تلويزيوني رعايت نشود» مي افزايد: حتي برخي برنامه هاي خبري رسانه هاي آمريكايي نظير سي ان ان نيز مانند برنامه صبحگاهي مورنينگ اكسپرس، مثال بارز از سوءاستفاده از زن و جاذبه هاي تنانه وي است. اصرار سي ان ان در قراردادن زني زيبارو و خوش خرام در مقابل دوربين و گرفتن و نشان دادن شات هاي مختلف از نيم تنه يا تمام قد ايشان در فريم ها و زواياي متنوع با جاذبه هاي بصري تنانه آن هم در يك برنامه خبري و جدي يك معنا بيشتر ندارد؛ توهين به شعور مخاطب از طريق عورت انگاري مخاطب! امري كه شكل كمال يافته تر آن در شبكه خبري و مبتذل [...] محقق شده تا جايي كه مخبران اين شبكه كه جملگي از پري رويان انتخاب شده اند در فرآيند آغاز تا اختتام ارائه اخبار تدريجا و بي پروا در مقابل دوربين كاملا عريان شده و كشف عورت مي كنند. شبكه اي كه با اتكا بر ذات جلوه فروش و توجه طلب زن در بي پرواترين شكل ممكن شخصيت زن را در يك برنامه خبري جدي تا «حضيض فواحش» تنزل مي دهند.
همكار سابق نشريات زنجيره اي همچنين نوشت: لازمه استفاده از جاذبه تنانه زنان در برنامه هاي تلويزيوني قبل از آنكه حاكي از احمق فرض كردن مخاطب باشد محتاج احمق بودن چنان زناني است.
وي در پايان نوشت: برخي تجاوزهاي دسته جمعي، محصول كنتراستي است كه اصحاب ماهواره از طريق تحريك ذائقه جنسي و ترويج تنوع سكس و زياده خواهي به ايران بكشانند. بر اين نهج مي توان تك تك مجريان شبكه هاي ماهواره اي را به عنوان شريك جرم تجاوزهاي مزبور نام برده و موفقيت شان را تبريك گفت!

 



سناريوي چند ضلعي افراطيون براي مواجهه با انتخابات مجلس (خبر ويژه)

افراطيون جبهه اصلاحات پس از آسيب ديدگي سنگين در فتنه سال 88 به دنبال استفاده از چهره هاي خاكستري به عنوان پوشش سياسي و حائل انتخاباتي هستند.
طيفي از اين افراطيون پس از سخت شدن عرصه بر فتنه گران از كشور گريختند و با اعلام برائت از اصلاح طلبي، تابلوي سرنگوني طلبي را بلند كرده و علنا در كنار جريان هاي برانداز خارج نشين ايستادند اما طيفي ديگر كه با طيف اول، همراهي كامل به خرج داده بودند و هنوز هم ارتباطات خود را با آنها در خارج حفظ كرده اند معتقدند باز توليد فتنه و آشوب 2 سال پيش، مستلزم بازگشت به فضاي سياسي كشور و امكان تجديد فعاليت در حوزه احزاب، مطبوعات، تريبون هاي عمومي (نظير دانشگاه ها و...) و انتخابات مجلس است.
هر چند كه اظهارات برخي سران اين جريان معطوف به ادعاي عدم سلامت انتخابات و شرط گذاري براي حضور در اين عرصه است، اما اخبار موثق و گزارش هاي متواتر از جلسات اين طيف حاكي از آن است كه اين مجموعه روش «حركت با چراغ خاموش» و تاكتيك «نعل وارونه» را در پيش گرفته است تا ضمن گم كردن رد و سخت كردن امكان رديابي مسير حركت خود از سوي دستگاه هاي نظارتي، فرصت بيشتري براي تجديد قوا به دست آورند و از آن طرف اسباب هوشياري جبهه اصولگرايان را كه درگير برخي اختلاف هاست، فراهم نكنند.
فاز ديگري كه در جلسات محفلي افراطيون به تصويب رسيده و در دست اجراست، استفاده از چهره هاي خاكستري و كمتر سوخته براي معبرگشايي در حوزه تجديد فعاليت هاي حزبي، روزنامه اي و انتخاباتي است. به موازات گسترش فعاليت هاي مطبوعاتي، طيف مذكور مايل است برخي چهره ها را در عرصه انتخابات وارد كند كه در فتنه 88 سوخت نشده و هرز نرفته اند يا به هر دليل داراي وجاهت هايي هستند كه رد صلاحيت آنها را دشوار مي سازد. ثبت نام چند لايه نامزدها به نحوي كه از يك طرف تعداد ردصلاحيت شدگان را بالا ببرد و موجب فشار به شوراي نگهبان و نظام شود و از طرف ديگر، راهي براي نفوذ شماري از آنها به صحنه انتخابات مجلس باز كند، يكي ديگر از مصوبات جلسات محفلي است.
تصميم سازان اصلي در كنار فراخوان چهره هاي خاكستري و سوخت نشده، فاز تكميلي پروژه را نيز تدوين كرده اند هر چند كه الزاما اين فاز را با همه آن مهره هاي خاكستري در ميان نخواهند گذاشت و آن فاز تشنج و تنش و حتي اغتشاش است. در نظر تصميم سازان، هر دو فاز مي تواند اثر تصاعدي بر يكديگر بگذارد. يعني از مهره هاي خاكستري براي تدارك تشنج و از تشنج براي تقويت موقعيت «خاكستري »ها استفاده شود. افراطيون حتي معتقدند كه لازم نيست افراد خاكستري يا موجه، بدانند كه از طرف آنها به وسط ميدان هل داده شده اند اما در عين حال در چارچوب تقابل با نظام مديريت شوند. از سيدحسن خميني، حسن روحاني، حبيب ا... بيطرف، محمدرضا عارف، اسحاق جهانگيري و... طيفي از برخي وزراي دولت هاي اصلاحات و سازندگي، شماري از اعضاي مركز تحقيقات استراتژيك و احزاب همسو (نظير اعتدال و توسعه و...) در اين باره نام برده مي شود ضمن اينكه افراطيون تصميم ساز نيم نگاهي هم به حمايت موذيانه از برخي اصولگرايان- به شكل تاكتيكي و براي اختلاف افكني- دارند، همچنان كه در انتخابات رياست جمهوري، با برخي چهره ها، پروژه هاي فريبكارانه و انحرافي نظير دولت وحدت ملي و دولت ائتلافي و... را در ميان گذاشتند.
فاز ديگر مورد توجه اين طيف، تعامل و تحريك جريان انحرافي براي تقويت انشعاب و جدايي طلبي به موازات عمل طيف ديگر مورد اشاره اصولگرايان است. درواقع در اين سناريو دو سر حاشيه ساز و افراطي در حاشيه جبهه اصولگرايان بايد مانند دو لبه يك قيچي، رشته هاي انسجام اصولگرايان را ببرند يا ضعيف كنند.
در همين حال يك عضو شوراي مركزي حزب اسلامي كار (يكي از گروه هاي جبهه اصلاحات)، با بيان اينكه عارف و بيطرف تزهاي انتخاباتي خاتمي را پيش مي برند، گفت: اتاق فكر خاتمي در پي ارائه ليست جديد انتخابات براي رقابت هاي سياسي مجلس هستند.
اسماعيل حق پرستي در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تصريح كرد: اتاق فكر خاتمي با رهبري عارف و بيطرف ليست جديدي را در انتخابات مجلس نهم ارائه خواهند داد.
محمد زارع مومني رئيس ائتلاف اصلاح طلبان جوان هم پشت پرده سناريوي خاتمي را اپوزيسيون خارج از كشور دانست و بر لزوم تبري جستن اصلاح طلبان معتدل از خاتمي و همدستانش و تعريف دكترين جديد تأكيد كرد.
وي اپوزيسيون و تندروهاي خارج از كشور را محرك و خط دهنده اصلي خاتمي عنوان كرد و اظهار داشت: خاتمي تحت تأثير مطلق اپوزيسيون و افراط گرايان خارج از كشور قرار دارد چرا كه پشت پرده سناريو و برنامه هاي خاتمي، دشمنان نظامند. خاتمي كاملا تحت نفوذ تندروها قرار داشته و تزهاي ديكته شده آنان را اجرا مي كند.
وي گفت: خاتمي از ابتدا هيچ اراده اي از خود نداشته و به دستور اپوزيسيون عمل كرده است.
سرانجام بايد گفت كه بررسي صلاحيت ها، ارتباطي به تابلوها و پوشش ها ندارد و صرف نظر از ضدانقلاب و فتنه گران تابلودار، بقيه افراد و جريان ها نيز بايد به طور مشخص در قول و عمل و سابقه از فتنه گران و منافقين جديدي كه در خيانت و جنايت و آشوبگري و مزدوري جبهه استكبار دست منافقين قديمي را از پشت بستند، مبرا باشند و برائت بجويند. طبيعتا افرادي كه نسبت شان با فتنه گري و پروژه آشكار سرويس هاي جاسوسي بيگانه در انتخابات سال 88 روشن نيست، اهليت حضور در عرصه انتخابات مجلس را ندارند.

 



وحشت آمريكا از شبكه مراكز فرهنگي و مساجد ايران در 15كشور آمريكاي لاتين (خبر ويژه)

رئيس ستاد فرماندهي جنوبي ارتش آمريكا هشدار داد ايران و حزب الله در حال گسترش نفوذ خود در كشورهاي آمريكاي لاتين هستند.
سايت صهيونيستي آروتس شوا در گزارشي نوشت: داگلاس فريزر ژنرال نيروي هوايي آمريكا و فرمانده ستاد فرماندهي جنوبي وزارت دفاع آمريكا (پنتاگون)، معتقد است كه ايران به طرز ستيزه جويانه اي شبكه سفارتخانه هاي خود را در اين منطقه و نيز مراكز فرهنگي و مساجد را در بيش از 15 كشور آمريكاي لاتين توسعه داده است. فريزر كه فرماندهي عمليات نظامي آمريكا را در 31 كشور آمريكاي لاتين و حوزه درياي كارائيب بر عهده دارد، مي گويد: اطلاعاتي كه در اختيار فرماندهي جنوب قرار گرفته است نشان مي دهد كه مساجد و مراكز فرهنگي ساخت دولت ايران، اسلام افراطي را به مردم فقير آمريكاي لاتين آموزش داده و به عنوان مراكز جذب براي سازمان هاي افراط گرا عمل مي كنند. اين تلاش ها در نتيجه روابط نزديك ميان هوگو چاوز، رئيس جمهوري ونزوئلا و محمود احمدي نژاد، رئيس جمهور ايران شدت يافته است. چاوز دست كم 9 بار با احمدي نژاد ديدار داشته است.
آروتس شوا در ادامه مي نويسد: براساس اظهارات فريزر، اتحاد ايران و ونزوئلا تا حد زيادي ديپلماتيك و تجاري است. اما وي معتقد است كه با توجه به رشد گروه هاي اسلامي در منطقه، هنوز ابعاد ناشناخته زيادي وجود دارد و نبايد اهميت اين رابطه طولاني مدت راهبردي را ناديده گرفت.
فريزر با اشاره به انجام پروازهاي هفتگي ميان ايران و ونزوئلا و عدم ضرورت دريافت ويزا از مسافران ايراني براي ورود به ونزوئلا، بوليوي و نيكاراگوئه گفت: ما به طور كامل نمي توانيم از رفت و آمد اشخاص مطلع شويم و اين همان چيزي است كه موجب نگراني من شده است.
فريزر همچنين به كميته نيروهاي مسلح سنا گفته است: ايران ميزبان سران سه كشور بوليوي، گويان و ونزوئلا بوده است. با اين حال تنها نگراني اين نيست كه ايران در منطقه در حال ايجاد سرپل است. حزب الله لبنان نيز تحت حمايت ايران، در حال توسعه حضور خطرناك خود در آمريكاي لاتين است.

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14