(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 21 تیر 1390- شماره 19972

حديث دشت عشق
مسابقات كشتي جايزه بزرگ فيلا- باكو 4 مدال طلا، نقره و برنز براي فرنگي كاران ايران
اخبار كوتاه از فوتبال
نخستين ناكامي ولاسكو رقم خورد واليبال ايران از كسب سهميه ليگ جهاني بازماند
افشاگري از نوع مشحون نمي خواهند تيم ملي بسكتبال به المپيك برود
در واكنش به انتقادهاي سرمربي تيم هندبال جوانان كوزه گري : اگر ناراحت هستيد ، استعفا كنيد
بعضي ها ترسناك هستند مثل 96 كيلويي هاي ما بنا : قول نمي دهم كه در المپيك موفق شويم
آغاز مرحله جديد تمرينات تيم ملي كشتي آزاد از اول مرداد
پايان كار دووميداني كاران كشورمان در ژاپن ركوردهاي ورودي المپيك را بدست نياورديم
خواندني از ورزش ايران



حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «رحمان حسني»
سعادت دنيا و آخرت در دين است
مرحبا بركساني كه زندگي سرخ و با عزت را بر ننگ و ذلت ترجيح داده و شهادت در راه خدا را كه بهترين روش هجرت از دنيا به دنياي آخرت مي باشد را انتخاب كردند.
عزيزان از كوچكي با دنيا وداع كرده بودم و به قول علي (ع) دنيا گذرگاهي است نه قرارگاه، خدايا اينك به ياد تو و به منظور حفظ و احياي دينم و تداوم انقلابم به جبهه حق عليه باطل مي روم نه به خاطر انتقام يا نام و مقام. من اين راه را برگزيده ام تا در اين راه استوار بمانم پس چه شيرين است هنگامي كه بنده دراين راه به شهادت برسم و به جمع حسين و حسينيان بپيوندم.
خواهران و برادران شما را به خدا سوگند مي دهم كه وحدت را حفظ نماييد زيرا كه اگر در بين شما رهروان حسين و پيروان صاحب الزمان و نايب برحقش امام خميني افراد نابكار و ضد اسلام تفرقه بيندازند چه بر سر اسلام خواهد آمد؛ نگذاريد اسلام و كتاب قرآن تنها بماند كه سعادت دنيا و آخرت دردين است. درجبهه جز خدا و پيغمبر و امامان معصوم وحضرت مهدي (عج) كسي را نمي بينم و تقاضاي من اين است كه در خط امام قدم برداريد و با امام باشيد.
بسيجي شهيد «رحمان حسني»، سال 1341 متولد شد و در 13/10/1366 در فاو به شهادت رسيد.
ستاد كنگره شهداي كسليان سواد كوه

 



مسابقات كشتي جايزه بزرگ فيلا- باكو 4 مدال طلا، نقره و برنز براي فرنگي كاران ايران

مرحله نهايي رقابت هاي كشتي فرنگي جايزه بزرگ فيلا با كسب دو مدال طلا، يك نقره و يك مدال برنز براي نمايندگان كشورمان به پايان رسيد.
در پايان اين رقابت ها كه با حضور كشتي گيراني از 34 كشور دنيا در شهر باكو آذربايجان برگزار شد، تيم منتخب 11نفره كشتي فرنگي ايران صاحب چهار مدال طلا، نقره و برنز شد.
بر اين اساس حبيب الله اخلاقي در وزن 84 كيلوگرم كه با شكست طالب نعمت پور به ديدار پاياني راه يافته بود در ديدار فينال در دو تايم و با نتيجه 2 بر صفر سامان طهماسبي كشتي گير ايراني الاصل تيم آذربايجان را مغلوب كرد تا هم انتقام شكست اخباري را گرفته باشد و هم به حرف و حديث هاي احتمالي پايان داده و صاحب مدال طلا شود.
در فينال وزن 96 كيلوگرم، بابك قرباني مقابل اصلان بك خوشتوف قهرمان المپيك پكن از روسيه مبارزه كرد كه قرباني وقت اول را با به پل زدن حريف 3-0 برنده شد و در وقت دوم قرباني با اجراي بارانداز يك امتياز ديگر گرفت تا در نهايت 4-0 برنده شود و يك مدال طلاي با ارزش را نصيب ايران كند.
افشين بيابانگرد در وزن 66 كيلوگرم به مدال نقره دست يافت و داود اخباري در وزن 84 كيلوگرم به مدال برنز رسيد.
محسن حاجي پور، جاسم اميري، هادي عليزاده پورنيا و طالب نعمت پور نمايندگان اوزان 55، 60، 74 و 84 كيلوگرم كشورمان به مقام پنجم رسيدند. بشير باباجان زاده نماينده وزن 120 كيلوگرم براي رودررو نشدن با حريف رژيم اشغالگر قدس نتوانست در اين مسابقات صاحب مدالي شود و علي محمدي و داود گيل نيرنگ فرنگي كاران اوزان 66 و 96 كيلوگرم كشورمان از دور رقابت ها حذف شدند.
تيم ملي كشتي فرنگي ايران خود را براي شركت در رقابت هاي جهاني تركيه و گزينشي المپيك لندن كه روزهاي 20 تا 27 شهريور ماه در شهر استانبول تركيه برگزار مي شود، آماده مي كند.
31 هزار دلار در جيب ايراني ها
تيم كشتي فرنگي ايران از 294 هزار دلار جايزه كلي اين مسابقات 31 هزار دلار را به خود اختصاص داد. در اين رقابت ها بابك قرباني و حبيب الله اخلاقي هر كدام 10 هزار دلار، افشين بيابانگرد، 5 هزار دلار و داود اخباري 2 هزار دلار جايزه گرفتند، ضمن اين كه به خاطر كسب دو مدال طلا، 4 هزار دلار هم به مربيان ايران اهدا شد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

دروازه بان پيروزي به سپاهان پيوست
دروازه بان فصل گذشته پيروزي با سپاهان قرارداد امضا كرد. سرانجام باشگاه سپاهان توانست با يك دروازه بان به توافق برسد و با او قرارداد داخلي امضا كند. رحمان احمدي كه سابقه بازي در سپاهان در دو فصل قبل را داشت و فصل گذشته در پيروزي بود پس از جلسه نهايي با مسئولان اين باشگاه، قرارداد يكساله اش را با سپاهان امضا كرد. احمدي صبح امروز راهي تركيه مي شود تا خود را به جمع اردونشينان اين تيم برساند.
تساوي مالديو و هند در حضور كي روش
تيم ملي فوتبال مالديو در ديدار دوستانه اي كه روز يكشنبه برگزار شد، مقابل تيم ملي هند به نتيجه تساوي يك بر يك دست يافت. مالديو كه در مرحله انتخابي جام جهاني 2014 در روزهاي بيست و سوم و بيست و هشتم ژوئيه 2011 (اول و ششم مردادماه 1390) در تهران و مالديو برابر ايران بازي مي كند ديدار با هند را براي تدارك بيشتر برگزار كرد. در اين ديدار دوستانه كه در شهر ماله برگزار شد، هندي ها ابتدا با گل دقيقه 18 سانيل چتري پيش افتادند اما مختار نصير در دقيقه 44 گل تساوي را زد. كارلوس كي روش، سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال كشورمان اين ديدار را از نزديك تماشا كرد.
حيدري: تصميمم را گرفته ام و در استقلال بازي مي كنم
بازيكن فصل گذشته سپاهان گفت: تصميم خودم را گرفته ام و فصل آينده براي استقلال بازي مي كنم. خسرو حيدري پس از بازگشت به ايران در خصوص اين كه شايعه حضورش در استقلال صحت دارد يا خير گفت: من تصميم خودم را صددرصد گرفته ام و امسال براي استقلال بازي خواهم كرد.
حيدري در پاسخ به اين سؤال كه با توجه به قراردادش با سپاهان آيا مشكلي براي پيوستن به استقلال ندارد، عنوان كرد: هيچ مشكلي وجود ندارد و انشاء الله در سال جديد در استقلال خواهم بود.
مظلومي: رحمتي و تيموريان امروز با استقلال ثبت مي كنند
مظلومي سرمربي استقلال گفت: مهدي رحمتي و آندرانيك تيموريان امروز قراردادشان را با استقلال ثبت خواهند كرد. از سويي منتظر حيدري و انصاري فرد نيز هستيم و آنها به ما قول هايي داده اند اما تا زماني كه قرار دادشان را ثبت نكنند چيزي مشخص نمي شود.
دام سرمربي الهلال شد
باشگاه الهلال عربستان رسما كريستوف دام آلماني را به عنوان سرمربي اين تيم انتخاب كرد. كريستوف دام در جلسه اي كه با سامي جابر، مدير بخش فوتبال باشگاه الهلال عربستان در مايوركا اسپانيا داشت، قبول كرد كه در ازاي 2.7 ميليون يورو براي سه سال هدايت اين تيم عربستاني را بر عهده بگيرد. اين مربي آلماني سابقه مربيگري در تيم هاي لوركوزن، اشتوتگارت، كلن و فنرباغچه را دارد. فدراسيون فوتبال آلمان قصد داشت در سال 2000 او را سرمربي تيم ملي كند كه به دنبال مشكل اعتياد او به كوكائين اين مساله لغو شد.
معرفي گلزن ترين دروازه بانان جهان
فدراسيون جهاني آمار و تاريخ فوتبال فهرست گلزن ترين دروازه بانان جهان را منتشر كرد.بر اساس آخرين رده بندي اعلام شده روجريو سني سنگربان برزيلي تيم سائوپائولو با 99 گل به عنوان گلزن ترين دروازه بان جهان معرفي شد.پس از سني، نام خوزه لوئيز چيلاورت كاپيتان اسبق تيم ملي پاراگوئه ديده مي شود كه توانسته 62 بار گلزني كند. رنه هيگوييتا دروازه بان مشهور كلمبيايي نيز با 41 گل در رده سوم قرار دارد.
تباني كنندگان فوتبال مادام العمر محروم مي شوند
سپ بلاتر رئيس فدراسيون جهاني فوتبال كه يكشنبه شب براي ديدن ديدارهاي نهايي رقابت هاي جام جهاني زير 17 ساله هاي جهان در مكزيك حضور داشت، پس از شدت يافتن بحث تباني و تغيير نتايج فوتبال طي هفته هاي اخير در نقاط مختلف جهان نسبت به اين موضوع واكنش نشان داد.بلاتر در مورد برخورد با شرط بندان و تباني كنندگان فوتبال گفت: راه حلي كه داريم اين است كه همه شركت كنندگان در تباني و شرط بندي اعم از بازيكنان، مربيان و داوران را بطور مادام العمر با محروميت روبرو كنيم.
اولادي رسما سرخپوش شد
مهرداد اولادي مهاجم تيم ملي فوتبال كشورمان عصر ديروز پس از حضور در باشگاه پيروزي و توافق نهايي با مسئولان اين باشگاه قرارداد رسمي با تيم فوتبال اين باشگاه منعقد كرد.قرارداد او 2 ساله اما مشروط است كه حق فسخ در سال دوم به اين بازيكن داده شده است. اولادي با تائيد اين خبر گفت: امسال با شماره 33 در مسابقات پيروزي به ميدان مي روم، اين شماره اي است كه به آن علاقه دارم و اميدوارم بتوانم در هر صورت بازيكن موثر و مفيدي براي پيروزي در اين فصل باشم.
آغاز تمرينات تيم ملي با حضور 23 بازيكن
دور جديد تمرينات تيم ملي فوتبال كشورمان از صبح پنج شنبه با حضور 23 بازيكن آغاز خواهد شد. 23 بازيكني كه به اردوي تيم ملي دعوت مي شوند بايد تا ساعت 16 روز چهارشنبه 22 تيرماه در هتل المپيك تهران خود را به مربيان تيم ملي معرفي كنند.

 



نخستين ناكامي ولاسكو رقم خورد واليبال ايران از كسب سهميه ليگ جهاني بازماند

تيم ملي واليبال ايران با شكست برابر چين از صعود به مرحله دوم رقابت هاي زيرگروه ليگ جهاني براي كسب سهميه حضور در بيست و سومين دوره اين مسابقات بازماند.
ديدار تيم هاي ملي واليبال ايران و چين در چارچوب مرحله نخست رقابت هاي انتخابي ليگ جهاني 2012 و براي تعيين نماينده قاره آسيا روز گذشته در شانگهاي برگزار شد و با شكست 3 بر يك ملي پوشان كشورمان به پايان رسيد.دفاع متزلزل و ناقص همراه با سرويس هاي بي هدف از مهمترين عوامل شكست تيم ملي ايران بود. نتيجه كامل ديدار تيم هاي ايران و چين به شرح زير است:
¤ ايران يك - چين 3
(16 بر 25)، (25 بر 23)، (18 بر 25) و (19 بر 25)
تيم ملي واليبال در حالي متحمل اين شكست شد كه در جريان بازي هاي آسيايي گوانگجو موفق به شكست چيني هاي ميزبان شده بود. در هر صورت با برگزاري ديدار ديروز چين به عنوان نماينده آسيا حريف مصر در مرحله دوم رقابت هاي انتخابي ليگ جهاني شد و تيم ملي كشورمان از دور رقابت ها حذف شد تا بازهم واليبال ايران از حضور در معتبرترين ليگ جهاني بازبماند.ديدار برابر چين نخستين ديدار رسمي تيم ملي واليبال كشورمان با سرمربيگري خوليو ولاسكو بود.
تيم ملي واليبال كشورمان دو سال پيش هم با موافقت FIVB فرصت حضور در رقابت هاي زيرگروه ليگ جهاني را به دست آورد اما نتوانست از اين فرصت براي كسب سهميه استفاده كند. آن زمان گذر از مصر در مجموع دو ديداري كه در قاهره برگزار شد و پس از آن پيروزي برابر ژاپن در قالب ديدارهاي رفت و برگشت، شرط حضور ايران در فهرست ليگ جهاني بود.
البته ايران به طور همزمان درگير مرحله نهايي مسابقات انتخابي براي پيكارهاي2010 قهرماني جهان (ايتاليا) هم بود. ملي پوشان واليبال سهميه حضور در اين مسابقات را به دست آورند اما به خاطر فشردگي بازي ها، خستگي ناشي از آن و فرصت كه تا زمان ديدار با مصري ها داشتند نتايج ديدارهاي برگزار شده در قاهره را واگذار كردند و به ديدار با ژاپن براي ورود به ليگ جهاني نرسيدند.مسابقات زيرگروه ليگ جهاني براي تعيين تيم هاي صعود كننده به بيست و سومين دوره اين رقابت ها برگزار مي شود.بيست و سومين دوره مسابقات ليگ جهاني 25 مه تا 8 ژوئيه سال 2012 در سالن 16 هزار نفري«صوفيا نشنال اسپورت» بلغارستان برگزار خواهد شد.

 



افشاگري از نوع مشحون نمي خواهند تيم ملي بسكتبال به المپيك برود

رئيس فدراسيون بسكتبال گفت: تمام تلاش ها و نقشه هاي كنفدراسيون آسيا براي قهرماني چين درجام ملت ها و نرفتن ايران به المپيك است.
محمود مشحون درمورد شرايط تيم ملي بسكتبال براي حضور درجام ملت هاي آسيا اظهار داشت: تيم ملي تمرينات خوبي را از روز شنبه آغاز كرده است و همه بازيكنان در شرايط مناسبي قرار دارند. قرار است اواخر هفته براي حضور در اردوي تداركاتي مجارستان راهي اين كشور شود.وي درمورد هم گروهي ايران با تايوان، قطر و يك تيم از آسياي ميانه درجام ملت هاي آسيا گفت: ما اگر مي خواهيم قهرمان شويم بايد تمام تلاش خود را به كارگيريم و همه تيم ها را ببريم. صحبت هايي كه درمورد سختي يا آسان بودن گروه مي شود، اضافه است.
رئيس فدراسيون بسكتبال ادامه داد: آنچه كه مسلم است اينكه تمام حريفان درآسيا بسيج شده اند كه بسكتبال ايران نتيجه نگيرد و مقابل چين شكست بخورد. به چه دليل بايد مسابقات يك ماه به تعويق بيفتد واز لبنان به چين منتقل شود؟ به چه دليل ايران را به تورنمنت هاي خود دعوت نمي كنند و يا براي دعوت پيش شرط مي گذارند؟ آيا غير از اين است كه مي خواهند چين را تقويت كرده و ايران را تضعيف كنند؟
وي عنوان كرد: آنچه كه براي ما مسلم شده است اينكه تمام حركت ها و نقشه هايي كه از سوي كنفدراسيون بسكتبال آسيا و غرب آسيا صورت مي گيرد، براي نرفتن تيم ملي ايران به المپيك است.مشحون خاطرنشان كرد: براي ما مهم نيست كه چين يا لبنان حضور داشته باشند يا نه، آنچه اهميت دارد اينكه ايران قهرمان شود و در المپيك حضور داشته باشد.در مجموع هيچ اعتقادي به گروه ضعيف يا قوي ندارم.

 



در واكنش به انتقادهاي سرمربي تيم هندبال جوانان كوزه گري : اگر ناراحت هستيد ، استعفا كنيد

رئيس فدراسيون هندبال ايران گفت: اگر سرمربي تيم ملي جوانان از شرايط ناراحت است، استعفا بدهد.
جلال كوزه گري درخصوص شرايط و مشكلات تيم ملي هندبال جوانان ايران اظهارداشت: خيلي از مسائل حاد نيست و برخي ها دوست دارند آنها را بيش از حد بزرگ جلوه دهند. دنبال آن 8 بازيكني مي گردم كه مسئولان تيم ملي از آنها به عنوان غايب نام مي برند.
وي ادامه داد: اگر احسان ابويي به دليل مصدوميت از دست رفته به فدراسيون چه ارتباطي دارد؟ 6 بازيكن هم مشكل خروجي داشتند كه با تلاش فراوان مشكل 4 نفر را حل كرديم و 2 بازيكن ديگر هم خودشان كم كاري كرده اند و دفترچه اعزام به خدمت نگرفته اند. مصدوميت ابويي و نوروزي از چندماه پيش مشخص شده بود و مربي بايد بازيكن جايگزين براي آنها پيدا مي كرد كه اين كار را نكرده است.
رئيس فدراسيون هندبال خاطرنشان كرد: استكي، مظفر، جمالي، موسوي سرباز بودند كه مشكلشان برطرف شد. دوست دارم بدانم كدام 8 نفر غايب هستند و نمي توانند تيم ملي را همراهي كنند. ندري و كاظمي بازيكناني هستند كه حاضر نيستند خودشان را معرفي كنند.
كوزه گري خاطرنشان كرد: 15 بازيكن در اردو داريم و 14 بازيكن بايد به مسابقات اعزام شوند. همچنان به دنبال 8 بازيكني هستم كه مي گويند نمي توانند در تيم ملي بازي كنند. فدراسيون مقصر مصدوميت بازيكنان نيست و سرمربي بايد فكري به حال آنها كند.رئيس فدراسيون هندبال درخصوص صحبت هاي ناري كه اعلام كرده بود دعا مي كنم اخراجم كنند تصريح كرد: نيازي به اخراج نيست؛ ناري اگر ناراحت است، خودش كناره گيري كند. بايد كاري كنيم كه بازيكنان آماده شوند. من به بازيكنان ايمان دارم و مي دانم كه مي توانند. اميدوارم بازي هاي خوبي از خود به نمايش بگذارند.
هجدهمين دوره مسابقات هندبال قهرماني جوانان جهان درسال 2011 از 26تيرماه سال جاري در يونان برگزار خواهدشد. ملي پوشان ايران درسال 2009 براي نخستين بار در مسابقات جهاني حاضر شدند و عنوان هفدهمي را كسب كردند.

 



بعضي ها ترسناك هستند مثل 96 كيلويي هاي ما بنا : قول نمي دهم كه در المپيك موفق شويم

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان معتقد است تا زماني كه شرايط براي اين تيم فراهم نشود، نبايد قول موفقيت در مسابقات جهاني و المپيك را داد.
محمد بنا در خصوص مسابقات كشتي جايزه بزرگ فيلا گفت: سطح جام جايزه بزرگ بسيار بالا بود و در بعضي وزن ها مانند 96 كيلو مسابقه هاي جهاني برگزار شد. در وزن 84 كيلوگرم دنبال انتخاب ملي پوش بوديم. در سال 2009 حبيب الله اخلاقي يك قدم جلو آمد و نعمت پور عقب ماند. در سال بعد وضعيت برعكس شد و نعمت پور به تيم ملي رسيد، اما حالا اخلاقي دوباره از نعمت پور جلو افتاده بود. هركس يك قدم عقب بگذارد، بقيه 10قدم از او جلو مي زنند.
وي به قهرماني بابك قرباني اشاره كرد و گفت: بعضي ها ترسناكند مثل 96 كيلويي هاي ما. سخت ترين كار من انتخاب ملي پوش 96 كيلو است. الان كه مصاحبه مي كنم گزينه ام بابك قرباني است، اما تا مسابقه هاي جهاني دو ماه باقي مانده و هر دوي 96 كيلويي ها بايد در اين مدت تلاش كنند.
محمد بنا به جنگندگي كشتي گيران اشاره كرد و گفت: در دنيا هر كس جنگيد مدال گرفت. نفراتي مانند سوريان، علي اكبري، عبدولي، نوروزي و اخلاقي حريفان را در سر پا از كار مي اندازند و مي جنگند تا مدال بگيرند. در جايزه بزرگ باكو بابك قرباني فرياد زد كه «من هستم».
سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي در ادامه گفت: تا شرايط آرماني فراهم نشود، براي مسابقه هاي جهاني و المپيك هيچ قولي نمي دهم. از كسي طلب ندارم اما فقط نمي شود گفت غيرت، غيرت، غيرت. بايد امكانات هم داد. بودجه كشتي آذربايجان را با ايران مقايسه كنيد. با اين وضعيت آن ها در سبك وزن قوي هستند اما در 84، 96 و 120 كيلوگرم شانس زيادي ندارند.

 



آغاز مرحله جديد تمرينات تيم ملي كشتي آزاد از اول مرداد

مرحله جديد تمرينات تيم ملي كشتي آزاد پس از پايان اردوي خرم آباد و حضور در جام حبيبي و موحد از اول مرداد ماه آغاز مي شود.
مرحله جديد تمرينات تيم ملي كشتي آزاد پس از چند روز استراحت و بلافاصله پس از جام حبيبي و موحد از اول مرداد ماه آغاز مي شود. تيم منتخب كشتي آزاد كشورمان روزهاي 8 و 9 مردادماه با 12 كشتي گير در جام زيلكوفسكي لهستان شركت مي كند كه هدايت اين تيم را محسن كاوه به همراه امير توكليان و مصطفي ميرعماديان به عهده خواهند داشت.
بعد از جدايي نفرات اعزامي به لهستان اردوي آزادكاران در تهران ادامه پيدا مي كند و با توجه به اينكه تعدادي از نفرات اصلي تيم ملي كشتي آزاد در اردو حضور دارند محمدي، سرمربي و مهربان مربي تيم ملي كشتي آزاد براي نظارت بر تمرينات اردويي راهي لهستان نمي شوند و كار را در تهران پيگيري مي كنند.

 



پايان كار دووميداني كاران كشورمان در ژاپن ركوردهاي ورودي المپيك را بدست نياورديم

تيم ملي دووميداني ايران مسابقات قهرماني آسيا در ژاپن را با كسب شش مدال و بدون ثبت ركوردهاي ورودي المپيك به پايان برد.
دووميداني كاراني كه پس از بازي هاي آسيايي گوانگجو به دليل نبود بودجه در ورزش كشور به حال خود رها شدند با ته مانده توان خود توانستند با ركوردهاي نه چندان درخشان و كسب يك برنز بيشتر، شش مدال درهمان موادي كه در دوره پيشين اين مسابقات به دست آمد، كسب كنند و با وجود وعده فدراسيون حتي يك ركورد ورودي المپيك را هم كسب نكردند.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ پس از انصراف نعمت خليفه از هدايت تيم تكواندو منتخب دانشجويان ايران، فريبرز عسگري هدايت تيم تكواندوي منتخب دانشجويان كشورمان را برعهده گرفت.
¤ محمود مشحون رئيس فدراسيون بسكتبال عباس آقاكوچكي را به عنوان سرمربي تيم بسكتبال نوجوانان كشورمان منصوب كرد.
¤ بنا به نظر مصطفي كارخانه و تاييد از سوي مديران باشگاه گيتي پسند، محمد تركاشوند به عنوان دستيار اول سرمربي تيم واليبال گيتي پسند انتخاب شد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14