(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 29 تیر 1390- شماره 19978

حديث دشت عشق
فرهنگ ايران با حضور مقتدرانه در ميادين ورزشي به جهان معرفي مي شود
اخبار كوتاه از فوتبال
كشتي جوانان جهان - روماني تركيب نهايي تيم هاي كشتي آزاد و فرنگي اعلام شد
بنا: امكانات نمي خواهيم ، به فدراسيون بودجه بدهند
شكست تيم ملي بسكتبال برابر مجارستان
كمانداران براي جام جهاني آمريكا به صف شدند
خواندني از ورزش ايران
واليبال قهرماني مردان آسيا قزاق ها نخستين مسافر ايران هستند
قهرمان چند دوره رقابت هاي توردو فرانس در دادگاه
تيم ملي وزنه برداري 6 سهميه المپيك را مي خواهد



حديث دشت عشق

به ياد دانشجوي شهيد «ابوالفتح گلعباسي»
دانشجوي انقلابي شهيد
دانشجوي شهيد «ابوالفتح گلعباسي»، سال 1339 در شهر ورامين متولد شد.
پدرش ضمن كار و تلاش با انقلابيون و سياسيون و مرجعيت انس خوبي داشت و ابوالفتح درسال 56 و اوايل 57 در جمع مبارزين و انقلابيون قرار گرفت و در مدرسه با ديگر دوستانش چگونه ماندن را آموخت.
مادرش مي گويد: او جواني رشيد و پرتلاش بود در اوج مبارزات سال 57 هروقت از خانه بيرون مي رفت سعي مي كرد خداحافظي نكند ولي در آخرين بار چندبار ايستاد و مرا نگاه كرد و با نگاهش متوجه شدم مثل اينكه او آخرين نگاهش را كرد و رفت و چند ساعت بعد با پيكر بي جانش روبرو شدم.
او سال 57 درس و مشق را در راه آرمان امامش سپري كرد و با ورود به مدرسه عشق، در كنكور با موفقيت پيش رفت و با معدل شهادت مدرك بهشت را از آن خود كرد. او در اوج مظلوميت اسلام و ياري طلبيدن امام، كلاس درسش شهادت گاهش شد. عاقبت اين دانشجوي مبارز در سن 18سالگي با كوله باري از دلدادن به يار و دوري جستن از دنياي فاني در 28/7/1357 در راه مبارزه با مزدوران رژيم پهلوي در دبيرستان «شهيد مصطفي خميني» (پهلوي سابق) به شهادت رسيد و در جوار امام زاده شاه حسين(ع) ورامين به خاك سپرده شد.

 



رئيس جمهور درديدار تيم ملي وزنه برداري جوانان كشور تاكيد كرد
فرهنگ ايران با حضور مقتدرانه در ميادين ورزشي به جهان معرفي مي شود

محموداحمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان در ديدار با اعضاي تيم وزنه برداري جوانان گفت:با حضور مقتدرانه درميادين ورزشي و كسب پيروزي هاي فراوان و ايستادن برسكوهاي قهرماني مي توان فرهنگ انساني، متعالي و نجات بخش ملت ايران را به جهانيان معرفي كرد.
محمود احمدي نژاد صبح روز گذشته (سه شنبه) در ديدار قهرمانان و مدال آوران تيم ملي وزنه برداري جوانان كشور كه براي اولين بار به مقام قهرماني جهان درمسابقات قهرماني جهان درمالزي دست يافتند با تبريك مجدد اين پيروزي شيرين و افتخارانگيز از مسئولان و مربيان فدراسيون وزنه برداري به خاطر برنامه ريزي و مديريت مطلوب آنان كه زمينه ساز به دست آوردن اين مقام شد،تجليل كرد.
رئيس جمهور ابراز اميدواري كرد با جهت گيري درستي كه فدراسيون وزنه برداري درپيش گرفته پيروزي هاي وزنه برداران كشور دررده هاي سني مختلف بطورمكرر ادامه پيدا كند.
احمدي نژاد با بيان اين كه ملت ايران در مقطعي از تاريخ بواسطه تبليغات منفي و تحقيرآميز دشمنان قدرت ملي و توانمندي هاي خود را فراموش كرده بود، تصريح كرد: اگر درآن دوران گفته مي شد جواناني از ايران مي توانند برسكوهاي قهرماني جهان بايستند كسي باور نمي كرد، اما امروز جوانان كشور با عزم و اراده قوي درتمامي عرصه ها درحال پيشرفت و افتخار آفريني هستند.
وي تاكيد كرد: جوانان ايران اسلامي امروز به رغم طراحي ها و تبليغات دروغين دشمنان، با خودباوري و اعتماد به نفس درمسير عزت و افتخار درحركت هستند اما دشمنان باز هم با تبليغات خود مي خواهند اين موفقيت ها را ناچيز و كم رنگ نشان دهند ولي باز هم ناكام خواهند ماند.
رئيس جمهور با بيان اينكه تجربه نشان داده جوانان كشورمان درهر عرصه اي خود را باور كردند و براي انجام آن تصميم گرفتند به آن دست پيدا كردند، گفت: انسان درمسير درست هر تصميمي بگيرد و براي رسيدن به آن اراده كند مطمئنا به آن دست خواهد يافت.
احمدي نژاد با بيان اينكه قهرماني به دست آمده توسط جوانان وزنه بردار كشورمان نبايد به عنوان پايان كار تلقي شود بلكه بايد شروع به دست آوردن قهرماني هاي مكرر ديگر باشد، گفت: بايد با همين ايمان و روحيه بالا دراين مسير پيش برويم و مسئولان نيز بايد بهترين روش ها، آموزش ها و امكانات را دراختيار جوانان و ورزشكاران قرار بدهند.
درابتداي اين ديدار حسين رضازاده رئيس فدراسيون وزنه برداري و كوروش باقري مربي تيم وزنه برداري جوانان و وزنه برداران تيم ملي وزنه برداري جوانان كشور در سخناني از دكتر احمدي نژاد به خاطر ارسال پيام تبريك و حمايت هاي دولت از ورزشكاران رشته وزنه برداري تقدير به عمل آوردند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

احتمال برگزاري بازي هاي تيم ملي در خارج از تهران
سرپرست تيم ملي با اشاره به اتفاقاتي كه در حاشيه بازي ايران و ماداگاسكار رخ داد و تعدادي از تماشاگران شعارهايي را عليه رئيس فدراسيون فوتبال سر دادند، گفت: اگر اين قضايا حلاجي نشود و مسئولان در زمان مقتضي وارد عمل نشوند با توجه به اينكه تيم ملي متعلق به همه ايران است اگر فضا تغيير نكند ما در آينده از فيفا و كنفدراسيون فوتبال آسيا درخواست خواهيم كرد تا بازيهاي تيم ملي در شهر ديگري برگزار شود. وي تصريح كرد: تعداد محدودي از تماشاگران كه به آنها خط داده شده بود به ورزشگاه آمده بودند و با ايده قبلي شروع به سر دادن شعار كردند. متاسفانه عده اي هم به صورت ناخواسته و ندانسته با آنها همكاري كردند.
حيدري با مجوز سازمان ليگ در يك قدمي استقلال
سازمان ليگ براي امضاي قرارداد با استقلال به خسرو حيدري مجوز داد. خسرو حيدري پس از جلسه با عليپور مجوز حضور در اسقلال را پيدا كرد. او پس از دريافت اين مجوز صبح ديروز به باشگاه استقلال رفت و با مسئولان اين باشگاه صحبت كرد و گفته مي شود براي امضاي قرارداد با آبي هاي تهران مشكلي در پيش ندارد. با اين حال بايد منتظر واكنش باشگاه سپاهان به تصميم سازمان ليگ بود. ساكت در گفت وگويي كه با ايسنا انجام داد اعلام كرد كه حيدري بايد نظر باشگاه را جلب كند چرا كه با اين باشگاه قرارداد دارد.
5 بازيكن جديد به تيم نفت تهران پيوستند
تيم فوتبال نفت تهران با 5 بازيكن جديد قرارداد داخلي امضا كرد.منصور قنبرزاده مديرعامل نفت تهران اظهار داشت: سوشا مكاني از استيل آذين، ميثم خسروي و رضا معقولي از فولاد، مجتبي زارع از پيروزي و يعقوب كريمي از استقلال نفراتي بودند كه به جمع ما اضافه شدند. همچنين مارسيو خوزه و فريرا قرادادشان را تمديد كردند. اين بازيكنان قرارداد 4 نسخه اي فدراسيون با نفت را امضا كردند.
بازيكن پيشين ذوب آهن و سپاهان در استقلال
مدافع پيشين تيم هاي فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان با تيم فوتبال استقلال تهران به توافق رسيد. حميد عزيززاده كه ظهر ديروز براي مذاكره با مسئولان باشگاه استقلال در محل اين باشگاه حضور يافته بود، پس از توافق نهايي قراردادي يكساله با آبي پوشان تهراني امضا كرد.
بازسازي ورزشگاه آزادي 16 ميليارد بودجه مي خواهد
مدير مجموعه ورزشي آزادي با اشاره به ايجاد تغييرات ظاهري در زمين شماره يك اين مجموعه گفت: بازسازي كامل اين مجموعه هزينه اي در حدود 16 ميليارد تومان در برخواهد داشت. اردشير درويشي در بخش ديگري از صحبت هايش تصريح كرد: فعلا به غير از تعويض نيمكت بازيكنان ذخيره و ناظران، تغيير محل تعبيه آنها و انتقال به ضلع شرقي، تغيير محل LED هاي تبليغاتي، افتتاح جايگاه جانبازان و بازسازي موتورخانه مركزي برنامه ديگري نداريم.
جنجال سازي بازيكن اماراتي به خاطر زدن پنالتي با پشت پا
بازيكن تيم ملي فوتبال امارات در جريان ديدار با لبنان با پشت پا به شكل غيرعادي و عجيب پنالتي تيمش را به ثمر رساند.دياب اوانا در مصاف دوستانه روز يكشنبه گذشته با لبنان اقدام به زدن يك ضربه پنالتي نه به شكل معمول از روبرو بلكه از پشت سر كرد. سركو كاتانچ سرمربي امارات در شرايطي كه اين بازي با نتيجه 6 بر 2 به سود تيم تحت رهبريش بود، اوانا را به بازي فراخواند و اين بازيكن سه دقيقه پس از ورود به زمين و در شرايطي كه پنالتي براي امارات گرفته شده بود، پشت توپ قرار گرفت و با پشت پا توپ را به شكلي جالب و عجيب وارد دروازه لبنان كرد. در پي زدن ضربه پنالتي با پشت پا، يكي از اعضاي كادر فني تيم لبنان نسبت به اين بي احترامي اعتراض كرد كه با كارت قرمز داور مسابقه روبرو و مجبور به حضور روي سكوي ورزشگاه شد.
مذاكره استقلال با فريدون زندي
پورحيدري سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران از مذاكره اين باشگاه با فريدون زندي خبر داد و گفت: قرار است زندي نشستي با آقاي جويباري داشته باشد. اگر بتوانيم زندي را جذب كنيم، حضور هوار ملامحمد در تيم استقلال منتفي مي شود.
نامه باشگاه پيروزي به كفاشيان و كميته انضباطي
باشگاه پيروزي در نامه اي به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال و كفاشيان نسبت به عدم رسيدگي به پرونده هوار محمد اعتراض كرد.مدير حقوقي اين باشگاه عنوان كرد: پس از اينكه متوجه شديم به شكايت ما از هوار ملا محمد رسيدگي نشده روز گذشته نامه تندي به فدراسيون فوتبال و كميته انضباطي با امضاي حبيب كاشاني ارسال كرديم.
دو ديدار تداركاتي پيروزي در تركيه
تيم فوتبال پيروزي تهران كه اردوي تداركاتي خود را در تركيه برپا كرده، تمريناتش را در آنكارا دنبال مي كند تا بازيكنان به شرايط مناسبي برسند. به خاطر تمرينات پرفشار و خستگي بازيكنان، سرخپوشان از كادرفني تقاضا كردند تا ديدارهاي تداركاتي كمتري انجام بدهند. با توجه به اين موضوع قرار است پيروزي به جاي سه بازي دوستانه دو مسابقه برگزار كند.

 



كشتي جوانان جهان - روماني تركيب نهايي تيم هاي كشتي آزاد و فرنگي اعلام شد

تركيب تيم هاي كشتي آزاد و فرنگي جوانان ايران براي شركت در رقابتهاي جهاني روماني اعلام شد.
تركيب تيم هاي كشتي آزاد و فرنگي جوانان ايران براي شركت در رقابتهاي جهاني روماني كه روزهاي 4 تا 9 مرداد ماه در شهر بخارست روماني برگزار مي شود، اعلام شد. بر اين اساس تركيب اين تيمها بشرح زير است:
كشتي آزاد:
50 كيلوگرم: عليرضا حاتمي
55 كيلوگرم: آرش دنگسركي
60 كيلوگرم: بهنام احسان پور
66 كيلوگرم: ابراهيم نصيري
74 كيلوگرم: امير شريعتي عدل
84 كيلوگرم: نادر حامدي پور
96 كيلوگرم: حامد طالبي زرين كمر
120 كيلوگرم: جابر صادق زاده
سرمربي: عليرضا رضايي
كشتي فرنگي:
50 كيلوگرم: داريوش مقصودي
55 كيلوگرم: سامان عبدولي
60 كيلوگرم: محمد نوربخش
66 كيلوگرم: مهدي زيدوند
74 كيلوگرم: محسن قاسمي
84 كيلوگرم: مجيد علياري
96 كيلوگرم: مهرداد بايندور
120 كيلوگرم: بابك دژباني
سرمربي: ناصر نوربخش
تيمهاي كشتي آزاد و فرنگي جوانان ايران سال گذشته در رقابتهاي جهاني به ترتيب پنجم و سوم شدند.

 



كناره گيري نمي كنم
بنا: امكانات نمي خواهيم ، به فدراسيون بودجه بدهند

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان گفت: كميته ملي المپيك بودجه لازم را در اختيار فدراسيون كشتي قرار دهد تا از مشكلات اين فدراسيون كاسته شود.
محمد بنا سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي كشورمان با بيان اين مطلب افزود: تصميم گرفتيم براي ايجاد تنوع اردويي مرحله جديد اردوي تيم ملي كشتي فرنگي را از روز شنبه در مجموعه انقلاب پيگيري كنيم. فقط يك روز و نيم در مجموعه انقلاب تمرين كرديم كه در اين مدت دو تخته تشك كشتي در اختيار ما قرار داده بودند و پزشك در كنار محل تمرين كشتي گيران نبود.
بنا تصريح كرد: هتل محل اقامت ما نيز به دلايل فني كه مسئولان هتل هم مقصر نبودند دوبار در روز آب نداشت. همه اين مسائل باعث شد تا تصميم بگيريم به خانه كشتي باز گرديم. حالا ديگر از مسئولان كميته ملي المپيك امكانات نمي خواهيم و تنها درخواست ما از آنها اين است كه بودجه مناسب در اختيار فدراسيون كشتي قرار دهند تا مشكلات ما برطرف شود. دارنده مدال نقره جهان در پايان خاطرنشان كرد: اگر از تصميم براي كناره گيري از سرمربيگري تيم ملي كشتي فرنگي منصرف شدم براي دل مردم، فرنگي كاران و قولم به مسئولان فدراسيون بود اما اگر مسئولان ورزشي كشور از ما انتظار كسب مدال دارند بايد بودجه مناسب بدهند وگرنه ما با اين شرايط قولي براي كسب مدال در المپيك لندن نمي دهيم. رقابت هاي كشتي قهرماني جهان و گزينشي المپيك لندن روزهاي 20 تا 27 شهريورماه در شهر استانبول تركيه برگزار مي شود.

 



شكست تيم ملي بسكتبال برابر مجارستان

ملي پوشان بسكتبال كشورمان كه به منظور برپايي اردو و برگزاري ديدار تداركاتي به مجارستان سفر كرده اند، نخستين ديدار برابر تيم ملي اين كشور را واگذار كردند.
نخستين ديدار تداركاتي تيم هاي ملي بسكتبال ايران و مجارستان دوشنبه شب در شهر «ژومباتلي» برگزار شد كه طي آن ملي پوشان كشورمان با نتيجه66 بر75 مغلوب ميزبان خود شدند. تيم ملي بسكتبال ديدار برابر مجارستان را با تركيب جواد داوري، سامان ويسي، حامد آفاق، صمد نيكخواه بهرامي و اصغر كاردوست آغاز كرد. به غير از اوشين ساهاكيان كه مصدوم است، ديگر بازيكنان اعزامي به مجارستان در اين بازي به ميدان رفتند.
تيم ملي بسكتبال ايران كوارترهاي اول و چهارم را با نتايج (20بر15) و (19بر15) به سود خود تمام كرد اما دو كوارتر ديگر را به ترتيب با نتايج (17بر19) و (10بر24) واگذار كرد. حامد آفاق امتيازآورترين بازيكن ديدار دو تيم ملي بسكتبال ايران و مجارستان بود كه موفق به كسب 22امتياز شد.
تيم ملي بسكتبال كشورمان دومين و آخرين ديدار تداركاتي خود برابر تيم ملي مجارستان را امشب برگزار مي كند. اين تيم روز پنجشنبه مجارستان را به مقصد پرتغال ترك مي كند تا در تورنمنت بين المللي اين كشور شركت كند.

 



كمانداران براي جام جهاني آمريكا به صف شدند

براي حضور در مسابقات جام جهاني 20كماندار به اردوي تيم ملي دعوت شدند.
براي حضور در سومين دوره مسابقات جام جهاني كه به ميزباني آمريكا برگزار مي شود از سوي مربيان تيم ملي تيراندازي با كمان، 20ملي پوش مرد و زن در دو رشته كامپوند و ريكرو به اردو فراخوانده شدند.
دعوت شدگان به اردو به اين شرح است: رشته كامپوند: امير كاظم پور، مجيد قيدي، بهزاد پاكزاد، رضا زماني نژاد، محسن شريف زاده، حمزه نكوئي، مهتاب پارسا مهر، انسيه حاجي انزهايي، ويدا حليميان، شبنم سرلك و معصومه عالي پور.
رشته ريكرو: ميلاد وزيري، كيوان رياضي مهر، نادر منوچهري، حامد فوري، نجمه آبتين، زهرا دهقان، ساره اسدي، فاطمه فراشي، آرزو حيدري

 



خواندني از ورزش ايران

¤ محمد بنا سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي در جام پيت لاسينسكي لهستان بار ديگر به نعمت پور و باباجان زاده فرصت مي دهد. جام پيت لاسينسكي لهستان آخرين برنامه فرنگي كاران پيش از شركت در رقابت هاي جهاني تركيه و گزينشي المپيك لندن است.
¤ سيدعباس احمدپناهي كه جهت عضويت در هيئت رئيسه فدراسيون كاراته آسيا در انتخابات صبح ديروز شركت كرده بود، با كسب رأي از حاضران سهميه ايران را پس گرفت و به عضويت هيئت رئيسه كاراته آسيا درآمد.
¤ معاونت امور اجتماعي شهرداري منطقه16 و اداره كل تربيت بدني همزمان با ميلاد منجي عالم بشريت همايش ويلچرراني معلولين و جانبازان را با حضور 15 تن از قهرمانان ملي و كشوري در جشنواره شعبانيه در بوستان آزادگان برگزار نمود. اندرزي شهردار منطقه16 و معاون اجتماعي فرهنگي نيز از اين جشنواره ديدن به عمل آورد.
¤ رئيس فدراسيون پزشكي ـ ورزشي با تاييد مثبت اعلام شدن دوپينگ دو نفر از فرنگي كاران ايران اعلام كرد كه هيچ نامه رسمي در مورد اسامي اعلام شده به ايران ارسال نشده است. پوركاظمي اظهار كرد: آژانس جهاني مبارزه با دوپينگ اعلام كرده كه نمونه A دو نفر از فرنگي كاران ايران مثبت است و ممكن است اين اعلام اسامي در مراحل اداري باشد.

 



واليبال قهرماني مردان آسيا قزاق ها نخستين مسافر ايران هستند

تيم ملي واليبال قزاقستان اولين تيمي است كه براي حضور در رقابت هاي قهرماني مردان آسيا به ايران سفر مي كند.
شانزدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني مردان آسيا با حضور 16 تيم برگزار مي شود. از ميان اين تيم ها قزاقستان كه در گروه C مرحله مقدماتي قرار دارد زودتر از ديگر تيم ها به ايران سفر مي كند. استراليايي ها نيز به عنوان دومين تيم وارد ايران مي شوند تا در كنار ديگر قدرت هاي واليبال آسيا به رقابت بپردازند.طبق برنامه اعلام شده به فدراسيون واليبال كشورمان تيم هاي قزاقستان و استراليا به ترتيب 25 و 28 شهريورماه به ايران سفر مي كنند. برنامه سفر ديگر تيم ها براي 28 شهريورماه تنظيم شده است.
شانزدهمين دوره رقابت هاي واليبال قهرماني مردان آسيا 30 شهريورماه تا 8 مهرماه در تهران برگزار خواهد شد. هند، افغانستان، چين تايپه، چين، اندونزي، سريلانكا، ازبكستان، ژاپن، قزاقستان، پاكستان، تايلند، كره جنوبي، استراليا، تركمنستان و قطر تيم هاي شركت كننده در اين رقابت ها هستند.

 



قهرمان چند دوره رقابت هاي توردو فرانس در دادگاه

لانس آرمسترانگ، قهرمان هفت دوره مسابقات دوچرخه سواري تور دوفرانس به دليل اتهام به استفاده از مواد نيروزا در دادگاه حاضر خواهد شد.
يك دادگاه عالي تحقيقات جديدي در مورد اين دوچرخه سوار مشهور آمريكايي و شواهد موجود درخصوص استفاده او از مواد نيروزا را آغاز كرده است كه البته پيگيري اين پرونده به صورت سري و مخفيانه انجام مي شود.لانس آرمسترانگ در دوراني كه به طور حرفه اي در دوچرخه سواري فعال بود و حتي هفت بار عنوان قهرماني رقابت هاي تور حرفه اي توردو فرانس را به دست آورد، همواره به استفاده از مواد نيروزا متهم بود اما هرگز آزمايش هاي دوپينگ وي مثبت اعلام نشد.وكيل اين دوچرخه سوار آمريكايي در نامه اي تاكيد كرده است كه آنچه در مورد آرمسترانگ منتشر شده به اعتبار وي لطمه زده است با اين حال او از حمايت عمومي برخوردار است. لانس آرمسترانگ در پايان ماه فوريه دوچرخه سواري حرفه اي را براي هميشه كنار گذاشت. «فلويد لنديس» هم تيمي لانس است كه به استفاده وي از مواد نيروزا اعتراف كرده است.

 



50درصد قهرمانان مالزي به فرانسه مي روند
تيم ملي وزنه برداري 6 سهميه المپيك را مي خواهد

سرمربي تيم ملي وزنه برداري كشورمان ضمن تأكيد بر اينكه اين تيم با تركيب هشت نفره در رقابت هاي قهرماني جهان شركت مي كند، گفت: 50درصد تركيب تيم اعزامي از ورزشكاراني تشكيل خواهد شد كه در مسابقات جهاني جوانان حضور داشتند.
كوروش باقري با اشاره به اينكه هنوز مشخص نيست كه وزنه برداران ايراني در چه اوزاني در رقابت هاي جهاني شركت مي كنند، اظهار داشت: البته در برخي اوزان باتوجه به عملكردها حضور ورزشكاران قطعي است. مانند بهداد سليمي در فوق سنگين، كيانوش رستمي در 85 كيلوگرم و سعيد محمدپور در 94 كيلوگرم. اما در مجموع 50درصد تركيب تيم اعزامي به مسابقات جهاني از بين ورزشكاراني انتخاب مي شود كه در رقابت هاي جهاني جوانان شركت داشتند و قهرمان شدند.
سرمربي تيم ملي وزنه برداري با يادآوري اينكه مسابقات قهرماني جهان، گزينشي المپيك هم محسوب مي شود، خاطرنشان كرد. البته فقط امتيازات شش وزنه بردار براي تعيين سهميه هاي المپيكي تيم ها لحاظ خواهد شد. به هنگام نهايي كردن تركيب تيم و معرفي آن به فدراسيون بين المللي بايد اين شش وزنه بردار را هم مشخص كنيم.
باقري با بيان اينكه تيم ملي وزنه برداري ايران در دوره پيشين رقابت هاي قهرماني جهان در بخش تيمي پنجم شد و در رده بندي انتخابي المپيك جايگاه ششم را به خود اختصاص داد، يادآور شد: مجموع امتيازات اين رقابت ها در كنار مسابقات امسال تعيين كننده سهميه هاي المپيكي ورزشكاران و تيم ها خواهد بود. وي تأكيد كرد: هدف ما كسب سهميه هاي كامل المپيك است و براي اين منظور بايد امسال هم يكي از شش تيم نخست رقابت هاي جهاني باشيم. با در نظر گرفتن مجموع عملكردها و امتيازات مسابقات امسال و سال گذشته، به هر يك از تيم هاي اول تا ششم، شش سهميه المپيكي تعلق مي گيرد و دستيابي به اين تعداد سهميه اولويت كاري ماست.
مسابقات وزنه برداري قهرماني جهان آبان ماه سال جاري در پاريس فرانسه برگزار مي شود.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14