(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


شنبه اول مرداد 1390- شماره 19980

حديث دشت عشق
آغاز مسابقات فوتبال مقدماتي 2014 ايران - مالديو؛ اولين گام براي رسيدن به برزيل
اخبار كوتاه از فوتبال
آغاز بيست و دومين دوره رقابت هاي واليبال باشگاه هاي آسيا
 كار سخت پيكان براي دفاع از عنوان قهرماني
دلايل دوپينگ ورزشكاران از زبان رئيس فدراسيون پزشكي- ورزشي
 مي خواهند به هر قيمتي مدال بگيرند
رقابت هاي جوانان و اميد كاراته قهرماني آسيا - چين نايب قهرماني ايران با 18 مدال رنگارنگ
رقابت هاي فوتبال كوپا آمه ريكا- آرژانتين پاراگوئه حريف اروگوئه در ديدار فينال شد
بازيكن ايراني الاصل آمريكايي در اردوي تيم ملي بسكتبال
هندبال جوانان جهان- يونان پيروزي جوانان ايران مقابل كانادا پس از 3 شكست



حديث دشت عشق

از نوشته بسيجي شهيد «غلامرضا نوروزي لاجيمي»
دوست دارم شمع باشم در دل شب ها بسوزم

خدايا دوست دارم چون شمع بسوزم آنگونه بسوزم كه هيچگونه خاكستري از من باقي نماند، بسوزم و محفل صالحان و عاشقان را روشنائي بخشم، خدايا روح من قصد پرواز بسوي ترا دارد و هواي كوي ترا مي طلبد و آرميدن در جوار رحمت تو و رها شدن از جسم خاكي. اينك در اين برهه حساس از زمان مردي پاك از سلاله رسول گرامي(ص) با در دست داشتن درفش خونين كه از قيام كربلاي حسيني به ارث رسيده و نداي «هل من ناصرا ينصرني» سرداده و جهت نابودي كل كفر و نفاق و شياطين غرب و شرق و نوكران آنها كه در منطقه براي نابودي اسلام و قرآن و نظام اسلامي ايران دست بيعت داده اند يار و ياور مي طلبد آيا هنوز هم وقت نشستن در خانه است؟ آيا زمان آن فرا نرسيده كه ما به آن شعارهايي كه در مراسم سوگواري سالار شهيدان مي داديم جامه عمل بپوشانيم؟ آيا وقت آن نرسيده كه در راستاي شعار انقلابي دادن وارد ميدان شده و شعارهاي خود را در ميدان نبرد عملاً پياده نمود؟ آيا هنوز براي كساني جاي كوچكترين شك و ترديدي باقي مانده كه اين جنگ، جنگ اسلام با كل كفر است؟
و شما اي برادران و خواهران گرامي بايد بدانيد كه اسلام و قرآن نياز به اينگونه فدا شدن دارد برادران عزيز، در سنگر پاسداري كه سنگر حسين(ع) و ياران او مي باشد هميشه همچون گذشته با گامي استوار و پرصلابت حركت كنيد. بسيجي شهيد «غلامرضا نوروزي لاجيمي» در خردادماه سال 1367 در عمليات بيت المقدس 7 به شهادت رسيد.

 



آغاز مسابقات فوتبال مقدماتي 2014 ايران - مالديو؛ اولين گام براي رسيدن به برزيل

تيم ملي فوتبال ايران براي رسيدن به مسابقات جام جهاني 2014 برزيل در نخستين گام بايد از سد مالديو بگذرد؛ حريفي كه يادآور پرگل ترين پيروزي و روزهاي خوش تاريخ فوتبال مان است اما اكنون خوش بين ترين ايراني هم تكرار آن نتيجه را بعيد مي داند.
هرچند پيشرفت فوتبال در مناطق مختلف دنيا و نزديك شدن قدرت فوتبالي كشورها به يكديگر احتمال رقم خوردن نتايج سنگين و حيرت آور را پايين آورده اما تنها يادآوري خاطرات بردن تيمي با اختلاف 17 گل مي تواند اعتماد به نفس تيم برنده را در تكرار آن رويارويي تضمين كند. مالديو تاكنون چهار مرتبه سر راه تيم ايران قرار گرفته كه در مجموع 37 گل دريافت كرده اما نكته حائز اهميت روند نزولي گل هاي زده ما بوده است.
دو ديدار رفت و برگشت در مرحله مقدماتي جام جهاني 1998 و دو مسابقه رفت و برگشت ديگر هم در اين مرحله مقدماتي جام ملت هاي آسيا در سال .2000 حال در آغاز راه مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل بار ديگر اين تيم را برابر مان مي بينيم اما بي ترديد با چهره اي متفاوت تر و منسجم تر از قبل!
مالديو در حالي باز هم سر راه ايران قرار گرفته كه به گفته كارلوس كي روش پيشرفت فوق العاده پيدا كرده و يك تيم دونده، جنگنده و متحد است. مسابقات ليگ اين كشور اكنون در حال برگزاري است كه طبعا بازيكنان آماده اي را به تيم ملي مي فرستد.
نگاهي به عملكرد مالديو
طي چند سال گذشته
مالديو در سال 2011 تاكنون پنج مسابقه برگزار كرده كه حاصل آن دو پيروزي برابر كامبوج و قرقيزستان، دو تساوي مقابل هند و تاجيكستان و نيز شكست چهار بر صفر از سنگاپور بود. اين تيم در سال هاي اخير توانسته تيم هايي چون مالزي، بوتان و سري لانكا را شكست دهد و در حال حاضر هم در رتبه 151 دنيا قرار دارد.
بهترين نتيجه مالديو در سال هاي گذشته مربوط به مسابقات انتخابي جام جهاني 2006 آلمان بود كه آنها موفق شدند كره جنوبي را با تساوي بدون گل متوقف كنند؛ اين تيم در بازي برگشت در سئول هم تنها دو گل از ميزبانش دريافت كرد. اما اميد است صحبت از آن نتيجه به همراه چاشني پيشرفت تيم ها، بهانه اي براي مسئولان تيم ملي در صورت احتمال كسب نتيجه ضعيف برابر مالديو نشود!
نحوه صعود به جام جهاني
تيم ملي ايران امشب از ساعت 30:19 در ورزشگاه آزادي به مصاف مالديو مي رود و پنج شنبه (ششم مرداد) مسابقه برگشت را در ماله برگزار مي كند.
برنده اين پلي آف رفت و برگشت به همراه برنده چهارده مسابقه ديگر به دور سوم مرحله انتخابي جام جهاني 2014 راه پيدا كرده و در آنجا با حضور تيم هاي كره جنوبي، كره شمالي، استراليا، ژاپن و بحرين 20 تيم پاياني را تشكيل خواهند داد. در آن مرحله تيم ها در قالب پنج گروه چهار تيمي از 11 شهريور 90 به مصاف يكديگر رفته و رقابت هايشان تا 10 اسفند 90 ادامه خواهد داشت. در پايان دو تيم اول هر گروه راهي دور چهارم خواهند شد.
اما در دور چهارم 10 تيم راه يافته به اين مرحله، در قالب دو گروه پنج تيمي از 13 خرداد 91 تا 28 خرداد 92 به رقابت مي پردازند كه سرانجام دو تيم اول هر گروه راهي جام جهاني 2014 مي شوند. تيم هاي سوم دو گروه هم ديدار پلي آف را برگزار خواهند كرد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

پيروزي و استقلال ساعت 22 و 30 دقيقه به ميدان مي روند
با اعلام رئيس سازمان ليگ برتر ديدارهايي كه قرار است در ماه مبارك رمضان پخش مستقيم شود ساعت 30:22 برگزار خواهد شد. عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ برتر اعلام كرد: قرار است مسابقات فوتبال در ماه مبارك رمضان ساعت 22 برگزار شود اما به دليل اينكه در اين ساعت از شبكه سه سيما اخبار شبانگاهي پخش مي شود و سپس پخش آگهي بازرگاني در دستور كار صدا و سيما قرار دارد به همين دليل ديدارهايي كه قرار است به صورت مستقيم پخش شود ساعت 30:22 آغاز خواهد شد. بدين ترتيب مسابقات پيروزي و استقلال در 5 هفته اول ليگ برتر در اين ساعت برگزار مي شود.
نامه انتقادي مايلي كهن به ضرغامي
محمد مايلي كهن سرمربي اسبق تيم ملي كشورمان در نامه اي سرگشاده به عزت الله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما از رويكرد برخي برنامه هاي ورزشي انتقاد كرد. وي در نامه خود يكي ازدلايل نوشتن اين نامه را موضع گيري و نحوه برخورد برخي گزارشگران و گويندگان و مجريان رسانه ملي عنوان كرده است .
برانكو ايوانكوويچ سرمربي الاتفاق عربستان شد
سرمربي پيشين تيم ملي فوتبال كشورمان رسماً به عنوان سرمربي تيم فوتبال الاتفاق عربستان معرفي شد.
الاتفاق فصل گذشته رقابت هاي ليگ فوتبال عربستان را با مقام سومي به پايان رساند و جواز صعود به ليگ قهرمانان آسيا را بدست آورد.
بنابر گزارش رسانه هاي عربستان برانكو 57 ساله با قرارداد يكساله سرمربي الاتفاق شد.
كاپيتان فولاد آخرين سهميه ليگ برتري داماش
سيامك سرلك كاپيتان فصل گذشته فولادخوزستان به دنبال توافق با مسئولان داماش پس از چند بار حضور در تمرينات اين تيم با عقد قرارداد يكساله به داماش گيلان پيوست تا آخرين سهميه ليگ برتري داماش تكميل شود.
بحث برسر انتقال حيدري به استقلال بالا گرفت
مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در پاسخ به نامه علي فتح الله زاده كه در آن صدور رضايتنامه خسرو حيدري را خواستار شده بود، تاكيد كرد اين بازيكن پس از برگزاري ديدارهاي ليگ قهرمانان آسيا مي تواند آبي پوش شود.
در پاسخ ساكت به علي فتح الله زاده آمده است: از آنجايي كه خسرو حيدري براي ادامه فوتبال خود در اصفهان مشكلات خانوادگي را مطرح كرده است و هم به لحاظ اينكه سپاهان نماينده ايران در رقابت هاي ليگ قهرمانان آسياست لازم است تا هم تصميمي انساني به لحاظ مشكلات خانوادگي خسرو حيدري و همكاري با نامبرده و هم تصميمي ملي به جهت حضور قدرتمندتر سپاهان در ادامه رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا اتخاذ شود. از اين رو پس از بررسي موضوع در هيئت مديره باشگاه، موافقت مي كنيم كه حيدري با نگاه ملي تا پايان رقابت هاي آسيايي 2011 سپاهان را همراهي كند و پس از آن در نيم فصل ليگ برتر با انجام توافقات مالي به باشگاه استقلال تهران بپيوندد.
خسرو حيدري نيزدر واكنش به نامه مديرعامل سپاهان گفت: به جاي استفاده از كلمات عوام فريبانه و توجه به رويكرد انساني و ملي درباره من، به تعهدات مكتوب خود پايبند باشيد. من فردا (امروز) اين قرارداد را منتشر مي كنم كه هم مردم، هم ساكت و هم استقلالي ها از مفاد آن كاملا مطلع شوند. وي افزود: بنده تحت هيچ شرايطي به اصفهان برنمي گردم و به مديرعامل باشگاه سپاهان توصيه مي كنم به جاي در نظر گرفتن رويكرد انساني و ملي درباره من و نيز استفاده از كلمات عوام فريبانه در اين باره، نسبت به امضا و تعهدات مكتوب خويش پايبند باشند. اگر ايشان دنبال بحث ملي بود، هر روز من را به فدراسيون نمي كشاند كه دنبال رضايت نامه ام باشم.
حجازي به كادرفني استقلال اضافه شد
فرزند مرحوم ناصر حجازي به كادر فني استقلال اضافه شد. با توافق و تأييد علي فتح الله زاده و پرويز مظلومي، آتيلا حجازي به عنوان يكي از مربيان استقلال انتخاب شد.
آقاي گل ليگ كاستاريكا و مهاجم تيم ملي سوريه به مس پيوستند
باشگاه مس كرمان دو بازيكن برزيلي و سوريه اي جذب كرد.ساسان موسوي سرپرست تيم مس كرمان در مورد بازيكنان جديد تيم مس كرمان گفت: لئاندرو باريوس بازيكن برزيلي است كه در ليگ برتر برزيل بازي كرده و آخرين باشگاهش نيز تيمي از كشور كاستاريكا بوده است. باريوس آقاي گل ليگ كاستاريكاست و با او قراردادي دو ساله امضا كرده ايم. وي ادامه داد: جورج مراد مهاجم تيم ملي سوريه را هم به خدمت گرفته ايم. به اين بازيكن گفته ايم در صورت رضايت كادر فني از عملكردش در نيم فصل اول ليگ قراردادي دو ساله با او امضا خواهيم كرد اما در حال حاضر قرارداد اين بازيكن يك ساله است.
وليد علي با استقلال قرارداد داخلي امضا كرد
باشگاه استقلال پس از توافق با وليد علي بازيكن اهل كويت كه در پست هافبك چپ بازي مي كند با اين بازيكن قرارداد يكساله داخلي امضا كرد.

 



آغاز بيست و دومين دوره رقابت هاي واليبال باشگاه هاي آسيا
كار سخت پيكان براي دفاع از عنوان قهرماني

بيست و دومين دوره رقابت هاي واليبال قهرماني باشگاه هاي آسيا در حالي از امروز آغاز مي شود كه پيكان براي دفاع از قهرماني هاي متوالي خود در اين مسابقات مشكلات زيادي را پشت سر گذاشته است.
شهر «پالمبانگ» اندونزي ميزبان اين دوره از رقابت هاي واليبال قهرماني باشگاه هاي آسياست كه با حضور 12 تيم برتر قاره آسيا از كشورهاي ايران، اندونزي، چين، ژاپن، افغانستان، ازبكستان، ويتنام، تايلند، ميانمار، تركمنستان، قزاقستان و قطر برگزار خواهد شد.
پيكان همچون پنج دوره متوالي گذشته نماينده ايران در اين مسابقات كه بايد براي دفاع از عنوان هاي قهرماني خود در اين پنج دوره ديدارهايش را برابر نمايندگاني از قطر، قزاقستان، تركمنستان، تايلند و ميانمار برگزار كند.
اين در حالي است كه نماينده كشورمان تا همين دو روز پيش تنها با شش بازيكن تمريناتش را پيگيري مي كرد.
بعد از اينكه برخي باشگاه ها مانع از حضور بازيكنان خود در تركيب نماينده اعزامي به محل برگزاري مسابقات باشگاه هاي آسيا شدند مربيان پيكان چاره اي نداشتند جز اينكه سفر به اندونزي را با تركيبي شش نفره انجام دهند و منتظر بمانند تا در فاصله دو روز مانده به آغاز ديدارها پنج بازيكن از تركيب تيم ملي در چين و يك بازيكن لبناني از تهران به آنها ملحق شود.
از طرف ديگر اينكه آماده نبودن سالن اصلي محل برگزاري مسابقات باعث شد تا بازيكنان تركيب نصف و نيمه پيكان طي روزهاي اخير تمرينات خود را در سالني برگزار كنند كه فاقد امكانات استاندارد مانند دستگاه تهويه هوا بود. اين موضوع هم شرايط تمريني سختي را براي نماينده ايران ايجاد كرده بود.
در هر صورت پيكان از امروز و همزمان با نماينده 11 كشور ديگر ديدارهاي خود را در بيست و دومين دوره رقابت هاي واليبال قهرماني باشگاه هاي آسيا آغاز خواهد كرد. عليرضا بهبودي، رضا صفايي، آرش صادقياني، ادريس دانشور، ولي نورمحمدي، حسام بخششي، امير حسيني، مهدي بازارگرد، حمزه زريني، عليرضا نادي، علي حسيني و «جان ابي شدي» بازيكناني هستند كه تركيب پيكان را در مسابقات واليبال جام باشگاه هاي آسيا تشكيل مي دهند.
پيكان نخستين ديدار خود در اين رقابت ها را امروز برابر نماينده قطر برگزار مي كند و سپس به ترتيب به مصاف نمايندگان تركمنستان، قزاقستان، ميانمار و تايلند مي رود.

 



دلايل دوپينگ ورزشكاران از زبان رئيس فدراسيون پزشكي- ورزشي
مي خواهند به هر قيمتي مدال بگيرند

رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي ضمن اشاره به نتيجه مثبت تست دوپينگ دوچرخه سواران و كشتي گيران طي هفته هاي گذشته گفت: بيشتر ورزشكاران آگاهانه اقدام به دوپينگ مي كنند چون مي خواهند به مسابقات بين المللي اعزام شوند و مدال بگيرند.
لطفعلي پوركاظمي ضمن تأكيد بر اينكه از دوچرخه سوار دوپينگي شركت كننده در رقابتهاي تور بين المللي آذربايجان به دوسال محروميت محكوم شده اند، اظهارداشت: حسن ملكي و امير محمدي هردو تا دوسال ديگر محروم هستند و خبر تبرئه اين ورزشكاران صحت ندارد. دبير كل ستاد ملي مبارزه با دوپينگ (نادو) در پاسخ به پرسشي مبني بر اينكه «چرا در آستانه المپيك آمار ورزشكاران دوپينگي ايران رو به افزايش است؟» خاطرنشان كرد: شكي نيست كه براي ارتكاب به دوپينگ كشتي گيران هم دو انگيزه مهم وجود داشت. اول اينكه آنها مي خواهند در كوچكترين زمان به بالاترين افتخارات دست پيدا كنند. انگيزه دوم اينكه مي خواهند به هر قيمتي دراعزام مرزي و مسابقات بين المللي كه درپيش دارند، صاحب مدال شوند حتي اگر به خاطر دوپينگ نقص عضو هم پيدا كنند. دبيركل نادو تأكيد كرد: بيش از 96 درصد ورزشكاران آگاهانه اقدام به دوپينگ مي كنند چون فكر مي كنند آثار داروها خيلي زود از بدنشان برطرف مي شود. درحاليكه با پيشرفتي كه علم داشته مي توان در هر زماني مصرف مواد ممنوعه را ثابت كرد.
رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي در پايان صحبت هاي خود ارتباط روس بودن مليت ماموران وادا كه اقدام به نمونه گيري از كشتي گيران دوپينگي ايران كرده بودند با نتايج اعلام شده و اينكه روس ها حريف جدي كشتي ايران هستند را تكذيب كرد و گفت: وادا يك نهاد كاملا مستقل است. افسران وادا هم با تعهد دراين نهاد اقدام به كار مي كنند. هرگونه تخلفي ازسوي وادا و مأمورانش توسط دادگاه عالي داوري در ورزش پيگيري مي شود و مورد رسيدگي قرار مي گيرد.

 



رقابت هاي جوانان و اميد كاراته قهرماني آسيا - چين نايب قهرماني ايران با 18 مدال رنگارنگ

تيم كاراته ايران در رده سني جوانان و اميد و در مجموع دو بخش دختران و پسران با كسب 18 مدال رنگارنگ به كار خود در اين دوره از مسابقات قهرماني آسيا پايان داد.
يازدهمين دوره رقابت هاي كاراته قهرماني جوانان و اميد آسيا از روز پنجشنبه در گوانگجو چين آغاز شد. روز نخست از رقابت هاي كاراته رده هاي سني قهرماني آسيا با كسب 7 مدال طلا، نقره و برنز براي نوجوانان كشورمان به پايان رسيد. نجفي در ديدار پاياني با برتري مقابل نماينده هنگ كنگ 8 بر صفر دست يافت و صاحب مدال طلا شد. همچنين مسعود پرويز در ديدار نهايي 4 بر صفر كاراته كاي ژاپني را شكست داد و دومين مدال طلاي تيم ملي ايران را كسب كرد. مائده نصيري در بخش كاتا نتيجه را به نماينده ژاپن واگذار كرد و صاحب مدال نقره شد. ضمن اينكه فائزه چيذري، زينب عزيزي، محمد حسيني و مهدي عافيتي در رقابت هاي كاتاي انفرادي 4 مدال برنز كسب كردند.
در دومين روز اين رقابت ها تيم ملي ايران 10 فيناليست داشت كه حاصل تلاش آنها شش مدال طلا و چهار نقره بود. در بخش بانوان تيم ايران پنج فيناليست داشت كه دو طلا و سه نقره به نمايندگان كشورمان تعلق گرفت.در كاتاي تيمي دختران تيم ايران با تركيب پريسا رحماني، مائده بصيري و مهري يزداني 5 بر صفر از سد مالزي گذشت و قهرمان شد. در كاتاي انفرادي هم زكيه رحماني به مدال نقره بسنده كرد.
در بخش كوميته انفرادي دختران هم مهتاب اسماعيلي به حريفي از چين باخت و مدال نقره گرفت. در اين بخش محدثه آقايي به كاراته كايي از ژاپن نتيجه را واگذار كرد و به مدال نقره بسنده كرد اما پريسا وفايي ديگر فيناليست تيم دختران ايران حريف خود را شكست داد و به مدال طلا دست يافت.
محمد شايگان در وزن 55- كيلوگرم به مدال طلا و حامد اكبري در وزن 61- كيلوگرم به مدال نقره آسيا دست يافتند. شاهين بلالايي در وزن 76+ كيلوگرم بعد از برتري مقابل حريفاني از قزاقستان، هندوستان و عراق در ديدار نهايي كاراته كاي ژاپن را نيز شكست داد و قهرمان شد. همچنين در وزن 76- كيلوگرم عماد مژدهي يك طلاي ديگر براي كشورمان كسب كرد. تيم ايران در بخش كاتاي تيمي پسران نيز به مدال برنز دست پيدا كرده بود.
بنابراين تيم كاراته ايران در رده سني جوانان و اميد و در مجموع دو بخش دختران و پسران با كسب 18 مدال رنگارنگ به كار خود در اين دوره از مسابقات قهرماني آسيا پايان داد. در مجموع رده بندي تيم ايران با هشت مدال طلا، پنج نقره و پنج برنز عنوان نايب قهرماني را كسب كرد و تيم هاي ژاپن و مالزي عناوين اول و سوم را بدست آوردند. تيم ايران در دوره گذشته مسابقات كاراته قهرماني آسيا كه در هنگ كنگ برگزار شد، به عنوان قهرماني دست پيدا كرده بود.

 



رقابت هاي فوتبال كوپا آمه ريكا- آرژانتين پاراگوئه حريف اروگوئه در ديدار فينال شد

تيم ملي فوتبال پاراگوئه با پيروزي برابر ونزوئلا به فينال رقابتهاي كوپاآمه ريكا راه يافت تا براي قهرماني با اروگوئه پيكار كند.
دومين ديدار مرحله نيمه نهايي رقابتهاي فوتبال كوپه آمريكا روز پنجشنبه هفته گذشته به ميزباني آرژانتين بين تيم هاي پاراگوئه و ونزوئلا برگزارشد كه دو تيم در پايان به تساوي بدون گل رضايت دادند تا كار به ضربات پنالتي كشيده شود. درضربات پنالتي پاراگوئه بهتر عمل كرد و موفق شد با نتيجه 5 بر3 حريف خود را شكست دهد و راهي فينال شود.
قبل از اين تيم فوتبال اروگوئه در مرحله نهايي با نتيجه 2 برصفر در لاپلاتاي آرژانتين از سد پرو گذشت و به ديدار پاياني اين مسابقات راه پيدا كرد.
بدين ترتيب امشب تيم هاي پرو و ونزوئلا ديدار رده بندي اين دور از مسابقات را برگزار خواهندكرد و بامداد روز يكشنبه نيز تيم هاي فوتبال اروگوئه و پاراگوئه ديدار فينال اين مسابقات را در آرژانتين برگزار خواهندكرد.

 



بازيكن ايراني الاصل آمريكايي در اردوي تيم ملي بسكتبال

مدير تيم هاي ملي بسكتبال ايران درباره شرايط سعيد لاله زاده بازيكن آمريكايي ايراني الاصل حاضر در اردوي تيم ملي گفت: هنوز خيلي زود است درباره اين بازيكن قضاوت كنيم.
محمدرضا مشحون افزود: در اردو مجارستان كه تعداد بازيكنان كمي داشتيم از اين بسكتباليست استفاده كرديم و در مدت زماني كه در ميدان بود، عملكرد خوبي داشت. لاله زاده به زمان نياز دارد تا بتواند توانايي هايش را به نمايش بگذارد و بتواند با ديگر بازيكنان هماهنگ شود. او بايد خودش را به كادر فني اثبات كند.

 



هندبال جوانان جهان- يونان پيروزي جوانان ايران مقابل كانادا پس از 3 شكست

تيم هندبال جوانان كشورمان در چهارمين ديدارش در مرحله گروهي مسابقات قهرماني جهان با برتري برابر تيم كانادا به اولين پيروزي خود در اين رقابت ها دست يافت.
در ششمين روز از رقابت هاي هندبال قهرماني جوانان جهان در يونان پنجشنبه شب تيم هندبال جوانان كشورمان مقابل تيم كانادا قرار گرفت.
تيم ايران در چهارمين ديدار خود در چارچوب اين مسابقات موفق شد با نتيجه 45 بر 24 نماينده قاره آمريكا را از پيش رو بردارد و به اولين پيروزي خود در پيكارهاي جهاني دست يابد.
پيش از اين هندباليست هاي جوان كشورمان سه مسابقه خود در مرحله گروهي را برابر تيم هاي سوئد، اسپانيا و پرتغال واگذار كرده بودند.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14