(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 5 مرداد 1390- شماره 19984

حديث دشت عشق
خبري كه رئيس فدراسيون اعلام كرد
احتمال لغو تورنمنت بين المللي بسكتبال تهران
اخبار كوتاه از فوتبال
مسي، ژاوي و رونالدو نامزد «بهترين بازيكن سال اروپا» شدند
سرخابي هاي تهران چه قدر مي ارزند؟
پيروزي 45 ميليارد؛ استقلال 42 ميليارد
تمجيد سايت فدراسيون جهاني پس از پيروزي جوانان مقابل الجزاير
بزرگ ترين موفقيت هندبال ايران رقم خورد
مسابقات وزنه برداري اردن ايران با 12 مدال رنگارنگ به كار خود پايان داد
خواندني از ورزش ايران
سفر 9 ساعته تيم ملي فوتبال به مالديو



حديث دشت عشق

به ياد سرباز بسيجي شهيد «محمد سيفي»
شهادت سعادت است و لياقت مي خواهد
شهيد «محمد سيفي» در تاريخ 1/6/1342 در اختياريه تهران چشم به جهان گشود. در سنين كودكي زماني كه 6 ساله بود مادرش را از دست داد. از همان دوران كودكي در كلاس هاي قرآن شركت مي كرد و عاشق مكتب قرآن و ائمه اطهار بود تا آنجا كه مي توانست به ديگران كمك مي كرد و با مهرباني و رويي خوش برخوردي متين داشت تحصيلات ابتدايي را در محله جنوب تهران در خيابان خاوران هشت متري مولا شروع كرد و به حقيقت كه در راه مولايي متقيان قدم نهاده و حضرت علي(ع) را اسوه خود قرار داد.ايشان بسيار متواضع و راستگو و با ايمان بود و سادگي و متانت در وجودش موج مي زد. در محيط خانوادگي بسيار مؤدب و محترمانه رفتار مي كرد با وجود اينكه مي دانست نامادري است اما هميشه ارزش بسياري قايل بودند و به نام مادر خود مي خواندند و حقيقتا در عمل نيز حتي فرزند به مادر احترامي كه بجا نياورد را ابراز نموده و آغوش مادر را براي همدردي و همرازي مي دانستند. در بيرون از خانه از كوچك و بزرگ خوبي هايي كه از او ميديدند عزيز مي شماردند. با بچه هاي محله تيم فوتبالي تشكيل داده بودند و تيم خود را از نظر اخلاق و مردانگي قوا داده بود و هميشه در آن محله زبانزده مردم بود و هنوز نيز بيادش در همان زمين بازي و بياد همه شهيدان محله هشت متري بچه ها فوتبال دارند.
همزمان با شروع انقلاب پابه پاي همه انقلابيون با سن كمي كه داشت با پخش اعلاميه هاي آقا و رفتن به تظاهرات بر عليه رژيم ستمشاهي در پيروزي انقلاب اسلامي سهيم شد. در روزهاي انقلاب بارها دژخيمان دنبالش بودند اما به ياري خداوند نمي توانستند به اهداف پليد خود برسند.
در شروع جنگ تحميلي و در سن 18 سالگي غيرت و مردانگي او باعث شد داوطلبانه در نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي براي رسيدن به آرمانهاي الهي به ميدان رزم برود و به دفاع از ناموس و خاك كشورمان برخيزد و دشمن را از پا درآورد. اين بود كه با علاقه فراواني كه به تحصيلاتش داشت نتوانست آرام بنشيند و در سال سوم نظري تحصيل مي كردند و چون تك فرزند پسر خانواده بودند و علي رغم رضايت خانواده با دلايل منطقي با رضايت پدر و مادر براي مبارزه آماده شد و بعنوان گروهبان يكم تكاور در منطقه گيلانغرب مردانه جنگيد تا از ارزشهاي اسلامي كه عصاره خون پاك شهيدان است دفاع كند.
قبل از شهادتش در محله شايعه شد كه شهيد شده و خانواده ايشان نگران حال فرزند خود بودند هر طور بود با شهيد سيفي تماس گرفته شد و به مرخصي آمد. زمانيكه اين خبر به آن محله رسيد همه مردم غرق ماتم بودند و با ديدن او شاد شدند، او به همه مي گفت شهادت لياقت مي خواهد. بعد از يك هفته كه به جبهه برگشت در منطقه تنگه رقابيه در عمليات فتح المبين6/1/1361 شربت شهادت نوشيد و به لقاء پروردگار شتافت با خون پاكش درخت انقلاب را آبياري كرد. همه دوستداران و همه مردم محله در تشييع پيكر مطهرش عزادار بودند در آنروز ازدحام جمعيت وصف ناشدني بود چون جوان رشيد و بزرگواري كه اولين شهيد در بستگان و اولين شهيد در 8 متري مولا بود و همه از نبودش خون مي گريستند.

 



خبري كه رئيس فدراسيون اعلام كرد
احتمال لغو تورنمنت بين المللي بسكتبال تهران

رئيس فدراسيون بسكتبال از احتمال لغو تورنمنت بين المللي بسكتبال تهران به دليل مشكلات مالي خبر داد.
محمود مشحون با يادآوري اينكه تورنمنت بين المللي تهران به عنوان آخرين ديدارهاي تداركاتي براي تيم ملي بسكتبال در برنامه آماده سازي اين تيم لحاظ شده بود، اظهار داشت: كارهاي لازم براي برگزاري به موقع اين تورنمنت تا آنجا كه به فدراسيون مربوط مي شد، انجام شده و حتي دعوت نامه تيم هاي مورد نظر هم ارسال شده است با اين حال برگزاري تورنمنت قطعي نيست.
وي با اشاره به اينكه براي برگزاري تورنمنت بين المللي بسكتبال تهران روي كمك هاي مالي سازمان تربيت بدني حساب شده بود، خاطرنشان كرد: زماني كه مشغول برنامه ريزي براي برگزاري تورنمنت بوديم، رئيس سازمان تربيت بدني (علي سعيدلو) در مورد تأمين بودجه لازم توسط اين سازمان قول داد اما الان نه سازمان تربيت بدني وجود دارد و نه اينكه تكليف وزارت ورزش و جوانان به طور دقيق مشخص است.
رئيس فدراسيون بسكتبال خاطرنشان كرد: به هر حال برگزاري يك تورنمنت آنهم با حضور تيم هاي خوب اروپايي هزينه كمي ندارد. تيم هاي شركت كننده مجاني به ايران نمي آيند بايد حداقل بليت رفت و برگشت و محل اقامت آنها را تأمين كنيم. در كل برگزاري تورنمنت بين المللي حدود يك ميليارد تومان بودجه نياز دارد كه تا امروز اين رقم تأمين نشده است. البته هنوز تورنمنت بين المللي بسكتبال كه براي شهريورماه پيش بيني شده است را لغو نكرده ايم اما اگر پول لازم نرسد شايد هم برگزاري اين رقابت ها را كنسل كنيم.
رئيس فدراسيون بسكتبال در مورد قرار گرفتن تيم ملي بسكتبال ايران در رده آخر تورنمنت بين المللي پرتغال تصريح كرد: البته در ديدارهاي تداركاتي خيلي به دنبال نتيجه و رده بندي نيستيم چون اهميتي ندارد هر چند كه قهرمان شدن در هر شرايطي و هر مسابقه اي دلچسب است و اگر تيم ملي مدال مي آورد، بهتر بود.
مشحون با بيان اينكه تيم ملي بسكتبال جمعه به ايران باز مي گردد و از روز دوشنبه دور جديد تمريناتش در تهران آغاز مي شود، در مورد انصراف ارسلان كاظمي از حضور در تركيب تيم ملي گفت: ارسلان به دليل مشكلات خاص خودش نتوانست به ايران سفر كند، البته در غياب او تيم ملي آسيب نمي بيند هر چند كه حضورش مي توانست مفيد باشد.
بحران مصدوميت در تيم ملي
تيم ملي بسكتبال در حالي ديدارهاي تداركاتي خود در پرتغال را به پايان رساند كه از مجموع 10 بازيكن اين تيم چهار نفر آسيب ديده هستند.
تيم ملي بسكتبال كه هفته گذشته به منظور برگزاري ديدارهاي تداركاتي و حضور در يك تورنمنت بين المللي عازم مجارستان شد و از اين كشور به پرتغال سفر كرد، در حالي آخرين ديدار تداركاتي خود را برگزار كرد كه سه بازيكن را اصلا در اختيار نداشت و از يك بازيكن هم به صورت نصفه و نيمه استفاده كرد.
حامد سهراب نژاد كه با آسيب ديدگي مچ دست روبرو شده و اوشين ساهاكيان كه گچ دستش را هنوز باز نكرده است اولين بازيكناني بودند كه در اردوي تيم ملي بسكتبال در اروپا و دو كشور مجارستان و پرتغال آسيب ديدند. آفاق نيز از ناحيه پا دچار آسيب ديدگي شده است. اين سه بازيكن به دليل مصدوميت تيم بسكتبال را در ديدار برابر پرتغال همراهي نكردند. صمد نيكخواه بهرامي، كاپيتان تيم ملي بسكتبال نيز دچار آسيب ديدگي از ناحيه پا شده است طوريكه مربيان تيم ملي ترجيح دادند در بيشتر دقايق ديدار برابر پرتغال به اين بازيكن استراحت بدهند. اصغر كاردوست، روزبه ارغوان، جواد داوري، سامان ويسي، يونس للي زاده و آرن داودي بازيكناني بودند كه ديدار برابر پرتغال را برگزار كردند. اين چهار بازيكن در حالي آسيب ديده هستند كه مهدي كامراني نيز پيش از اعزام تيم ملي به مجارستان و در جريان تمرينات از ناحيه ابرو دچار شكستگي شد و نتوانست تيم ملي را در سفر اروپايي همراهي كند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

پيروزي امروز در تهران
تيم پيروزي كه از روز يكشنبه هفته گذشته براي برپايي اردويي راهي تركيه شده بود، پس از 10 روز و انجام دو بازي تداركاتي امروز (چهارشنبه) به ايران بازمي گردد. شاگردان حميد استيلي در نخستين ديدار تداركاتي خود با نتيجه دو بر يك مقابل قونيه اسپور تركيه پيروز شدند و شب گذشته هم در دومين بازي به مصاف گز تپه اين كشور رفتند.
بدهكار بودن استقلال ، پيروزي و صبا
حسن زاده سرپرست كميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره باشگاه هايي كه هنوز بدهي هاي خود را پرداخت نكرده اند، اظهار كرد: از 10 باشگاهي كه مشكل داشتند 6 باشگاه مسايل مالي خود را حل كرده اند و در حال حاضر سه باشگاه پيروزي ، استقلال و صباي قم هنوز مشكل دارند. وي ادامه داد: البته تراكتورسازي هم در ميان اين باشگاه ها بود كه مسايل خود را رفع كرد، اما از آنجا كه اين باشگاه ها دولتي هستند، مكانيسم درست شدن مشكلات مالي آنها كمي طولاني است.
اخراج سرمربي تيم ملي آرژانتين
سرجيو باتيستا كه با وجود ميزباني آرژانتين نتوانست اين تيم را به مراحل پاياني رقابت ها برساند سرانجام بنا به تصميم فدراسيون فوتبال آرژانتين به همكاري اش با تيم ملي پايان داد. آرژانتيني ها كه در جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي با وجود نتايج خوب در مراحل اول، شكست سنگيني را مقابل آلمان تجربه كرده و از دور رقابت ها كنار رفتند، اميدوار بودند كه با توجه به در اختيار داشتن ميزباني در چهل و سومين دوره رقابت هاي كوپا آمريكا پس از 18 سال قهرمان شوند، اما شكست مقابل اروگوئه در ضربات پنالتي به روياي قهرماني پايان داد.
فساد مالي ، ليگ تركيه را عقب انداخت
مهمت علي آيدينلار، رئيس فدراسيون فوتبال تركيه، گفت كه رقابت هاي سوپرليگ فوتبال تركيه از نهم سپتامبر (18 شهريور) آغاز خواهد شد و ليگ دسته يك اين كشور نيز با يك روز تاخير برگزار مي شود.30 نفر از دست اندركاران فوتبال تركيه در اين ماه به دليل دست داشتن در زد و بندهاي مالي، دستگير و زنداني شدند. عزيز ييلدريم، رئيس باشگاه فنرباغچه، از اصلي ترين متهمان پرونده فساد مالي به شمار مي آيد. افراد دستگير شده متهم هستند كه در نتيجه 19 مسابقه دست داشته اند، تا آنجا كه از طريق تفاضل گل، ترابوزان اسپور را از قهرماني انداخته اند.
دروازه بان جوان اردن در سانحه رانندگي درگذشت
جابان الخوالده، دروازه بان باشگاه الفيصلي اردن روز دوشنبه در حين رانندگي بر اثر تصادف درگذشت. اين دروازه بان جوان پس از پيروزي 5 برصفر الفيصلي برابر حريف خود در نيمه نهايي جام حذفي اردن جان خود را از دست داد.دروازه بان 23 ساله الفيصلي بعد از ترك ورزشگاه دچار حادثه شد و در دم جان سپرد.او در سال هاي 2005 و 2006 با الفيصلي در جام كنفدراسيون فوتبال آسيا حضور داشت و به قهرماني رسيد.
23تيم فعلا حق حضور در ليگ دسته اول را ندارند
بهروان رئيس سازمان ليگ آزادگان گفت: 23 تيم به دليل بدهي يا داشتن شاكي خصوصي فعلا حق حضور در رقابت هاي ليگ دسته اول فوتبال را ندارند. وي ادامه داد: اين تيم ها به دليل داشتن شاكي خصوصي حتي حق ثبت نام براي حضور در ليگ دسته اول را هم ندارند، چرا كه از سوي كميته انضباطي فعاليت شان معلق اعلام شده و حتي حق نقل و انتقال بازيكن و صدور رضايت نامه و ثبت قرارداد را هم ندارند.
تراكتورسازي، كريم باقري را نمي خواهد
مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز مدعي شد كه اين باشگاه به دنبال جذب كريم باقري تحت عنوان مديرفني يا عضو هيات مديره نيست. محمد حسين جعفري گفت: باشگاه تراكتورسازي قصد جذب كريم باقري را ندارد. ما فصل گذشته مذاكراتي با اين بازيكن براي حضور در هيات مديره داشتيم اما قرار شد كه ادامه مذاكرات در زمان ديگري پيگيري شود اما تا به امروز جلسه ديگري برگزار نشده است.
بازگشت مايلي كهن به تمرينات پيروزي
مديرفني پيروزي از هفته آينده در تمرينات سرخپوشان شركت خواهد كرد. محمد مايلي كهن مدير فني پرسپوليس كه شايعاتي مبني بر جدايي اش از سرخپوشان مطرح شده بود، از هفته آينده در تمرينات اين تيم حاضر مي شود تا نشان دهد كه مشكل خاصي ميان وي و مديريت پرسپوليس وجود ندارد.
استقلال خريد خارجي ندارد
باشگاه استقلال تهران قصد ندارد تا پايان نيم فصل نخست بازيكني را به استخدام خود درآورد. اين تصميم باشگاه استقلال زماني حائز اهميت مي شود كه بدانيم طي روزهاي گذشته خبرهايي مبني بر احتمال حضور يك مدافع برزيلي در اين تيم به گوش مي رسيد.

 



مسي، ژاوي و رونالدو نامزد «بهترين بازيكن سال اروپا» شدند

ليونل مسي، ژاوي هرناندز و كريستيانو رونالدو نامزد انتخاب «بهترين بازيكن سال اروپا» شدند.
با نظر 53 روزنامه نگار اروپايي، اين سه بازيكن از ميان 10 بازيكن برتر اروپا براي انتخاب بهترين بازيكن سال قاره سبز برگزيده شدند. برترين بازيكن سال اروپا در تاريخ 25 اوت (3 شهريور) همزمان با قرعه كشي مرحله گروهي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا معرفي خواهند شد.
ژاوي و مسي به همراه بارسلونا در رقابت هاي لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا خوش درخشيدند. مسي فصل گذشته در 55 ديداري كه براي بارسا به ميدان رفت 54 گل شامل 31 گل در لاليگا، به ثمر رساند. اين درحالي است كه رونالدو، مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد نيز كه فصل گذشته با به ثمر رساندن 40 گل در رقابت هاي لاليگا به «كفش طلايي» رسيد، نامزد برترين بازيكن سال اروپاست.
آندرس اينيستا (بارسلونا)، راداميل فالكاو (پورتو)وين روني و نمانيا ويديچ (منچستريونايتد)، زلاتان ابراهيموويچ (سوئد) جرارد پيكه (بارسلونا) و مانوئل نوير (شالكه) به ترتيب در رده هاي چهارم تا دهم اين رده بندي قرار دارند.
در اطلاعيه اي كه روي سايت يوفا قرار گرفته، آمده است: با ابتكار رئيس يوفا ميشل پلاتيني و با همكاري واحد رسانه اي ورزش اروپا، جايزه «برترين بازيكن سال يوفا» با هدف زنده كردن ياد جايزه قديمي«برترين بازيكن سال اروپا» راه اندازي مي شود. اين جايزه صرفنظر از مليت، به بازيكني تعلق مي گيرد كه در فوتبال اروپا بازي كند.

 



سرخابي هاي تهران چه قدر مي ارزند؟
پيروزي 45 ميليارد؛ استقلال 42 ميليارد

درحالي كه عرضه سهام دو باشگاه استقلال و پيروزي از طريق فرابورس تا مشخص شدن وزير ورزش و جوانان به تأخير افتاده بود، سازمان خصوصي سازي قيمت پيشنهادي خود براي واگذاري اين دو باشگاه را اعلام كرد.
سازمان خصوصي سازي از مدتها پيش آماده سازي سهام دو باشگاه استقلال و پيروزي را براي واگذاري از طريق فرابورس در دستور كار قرار داده و قرار بود سهام اين دو باشگاه بعد از عرضه سهام راه آهن و در هفته اول تيرماه واگذار شود كه اين عرضه به دلايل مشخص نشدن وزير ورزش و جوانان متوقف شد و تا زمان عرضه آن تا مشخص شدن وزير مربوطه به تأخير افتاد. تأخير در عرضه سهام سرخابي در فرابورس در حالي رخ مي دهد كه تمامي اقدامات لازم از جمله قيمت گذاري سهام اين دو باشگاه به اتمام رسيد و قرار بود اين دو باشگاه در جلسه دو هفته گذشته هيئت واگذاري مطرح شود تا قبل از شروع ليگ، سهام آنها به فروش برسد.
زمان عرضه سهام استقلال و پيروزي در حالي نامشخص است كه قيمت گذاري سهام اين دو باشگاه توسط سازمان خصوصي سازي به اتمام رسيده و مبلغ پيشنهادي اين سازمان براي واگذاري سهام باشگاه پرسپوليس 45 ميليارد تومان و باشگاه استقلال42 ميليارد تومان است. اين درحالي است كه قيمت پيشنهادي سازمان خصوصي سازي بايد در هيئت عالي واگذاري به تصويب برسد كه اين امر تا زمان مشخص نشدن وزير ورزش و جوانان محقق نمي شود. بر اساس مصوبه هيئت واگذاري مقرر شده است كه به دليل ابهامات و محدوديت هايي كه در صورت هاي مالي اين دو باشگاه وجود دارد و قابل پيش بيني نبودن بدهي ها، تنها ارزش برند دو شركت به همراه مبلغ سرمايه ثبت شده در قالب شركت هاي سهامي خاص و عام واگذار شود و كليه بدهي ها و دارايي هاي مندرج در صورت هاي مالي به دولت انتقال داده شود و سازمان تربيت بدني متولي امر تسويه و دارايي هاي دو باشگاه خواهد بود.

 



تمجيد سايت فدراسيون جهاني پس از پيروزي جوانان مقابل الجزاير
بزرگ ترين موفقيت هندبال ايران رقم خورد

سايت فدراسيون جهاني هندبال با درج مطلبي نوشت: با پيروزي ايران برابر الجزاير و حضور در جمع 12 تيم برتر جهان بزرگ ترين موفقيت فدراسيون ايران رقم خورد.
پس از برتري تيم ملي هندبال ايران برابر الجزاير و صعود به جمع 12 تيم برتر جهان سايت فدراسيون جهاني با درج مطلبي روي خروجي خود در خصوص بازي ايران و الجزاير نوشت: رقابت هاي قهرماني جهان پيگيري شد و تيم ايران عملكرد بسيار خوبي داشت. در اين مرحله كه براي قرارگرفتن در مكان هاي نهم تا شانزدهم برگزار مي شد، تيم ايران الجزاير را در هم كوبيد.
در ادامه اين مطلب آمده است: تيم ايران با نتيجه 36 بر 28 حريف خود را شكست داد تا در ادامه مسابقات براي كسب عنوان نهم تا دوازدهم تلاش كند كه بزرگترين موفقيت تاريخ فدراسيون ايران محسوب مي شود.
هجدهمين دوره مسابقات هندبال قهرماني جوانان جهان از 25 تيرماه در يونان آغاز شده است. ملي پوشان ايران در سال 2009 براي اولين بار در مسابقات جهاني حاضر شدند و عنوان هفدهمي را كسب كردند.

 



مسابقات وزنه برداري اردن ايران با 12 مدال رنگارنگ به كار خود پايان داد

تيم ايران با كسب 12 مدال طلا و نقره به كار خود در رقابت هاي وزنه برداري بين المللي معلولان اردن پايان داد.
در چهارمين و آخرين روز از رقابت هاي وزنه برداري معلولان كه در امان اردن در جريان بود، سعيد بافنده در دسته 100 كيلوگرم دوشنبه شب با مهار وزنه 225 كيلوگرمي موفق به كسب مدال طلا شد.سيامند رحمان هم در دسته فوق سنگين خواستار وزنه 290 كيلوگرمي شد اما برگزار كنندگان وزنه هاي كافي براي اين ميزان وزنه را نداشتند و به همين منظور، وزنه بردار كشورمان با مهار وزنه 285 كيلوگرمي، به مدال طلا رسيد.
تيم وزنه برداري معلولان ايران پيش از اين توسط امير جعفري در وزن 52 كيلوگرم (بزرگسالان)، يوسف يوسفي در دسته 56 كيلوگرم (بزرگسالان)، حمزه محمدي در دسته 5/67 كيلوگرم (بزرگسالان)، روح الله رستمي در دست 5/67كيلوگرم (جوانان)، علي حسيني در دسته 75كيلوگرم (بزرگسالان) و حامد صلحي پور در دسته 5/82 كيلوگرم (بزرگسالان و جوانان) به مدال طلا رسيده بود. برپايه اين گزارش، روح الله رستمي، نادر مرادي و علي صادق زاده به مدال نقره رقابت هاي اردن دست پيدا كردند.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ تيم ملي دوچرخه سواري جوانان ايران، 26 مرداد در مسابقات قهرماني جوانان جهان در روسيه ركاب خواهد زد.
¤ پورشيب قهرمان مسابقات آسيايي چين گفت: مدال طلاي رقابت هاي آسيايي، سكوي پرتاب من براي كسب مدال طلاي مسابقات جهاني بود.
¤ تيم هندبال جوانان ايران براي كسب مقام نهم تا دوازدهم رقابت هاي قهرماني جهان امروز به مصاف تيم پرتغال مي رود.
¤ ارسلان كاظمي لژيونر بسكتبال ايران در رقابت هاي كالج هاي آمريكا
( NCAA ) از حضور در اردوهاي تيم ملي و همراهي اين تيم در رقابت هاي قهرماني مردان آسيا عذرخواهي كرد.
¤ در جديدترين رده بندي دووميداني كاران جهان در ماه هفتم سال 2011 ميلادي در بخش خارج از سالن نام 11 ورزشكار كشورمان به ثبت رسيده است.
¤ فدراسيون واليبال از صالح بن ناصر رئيس كنفدراسيون آسيايي اين رشته
( AVC ) دعوت كرد تا هنگام برگزاري مسابقات قهرماني مردان آسيا در تهران به كشورمان سفر كند.

 



سفر 9 ساعته تيم ملي فوتبال به مالديو

ملي پوشان فوتبال كشورمان براي رويارويي با مالديو از مرحله دوم مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 برزيل صبح ديروز وارد شهر ماله شدند.
تيم ملي فوتبال ايران ساعت 45/22 دوشنبه شب تهران را به مقصد دبي ترك كرد و پس از توقفي كوتاه ساعت 25/3 سه شنبه فرودگاه اين شهر را به مقصد ماله ترك كرد. تيم ملي فوتبال كشورمان ساعت 05/8 ديروز به وقت تهران وارد ماله شد. تيم ملي فوتبال ايران روز پنجشنبه ساعت 30/20 به وقت ايران به مصاف تيم ملي مالديو خواهد رفت و ديدار برگشت مرحله پلي آف مقدماتي جام جهاني را برگزار مي كند.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14