(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 18 مرداد 1390- شماره 19995

حديث دشت عشق
ليگ برتر وارد هفته دوم شد
نخستين شكست پيروزي برتري با ارزش تراكتورسازي
اخبار كوتاه از فوتبال
صدور راي نهايي 2 دوچرخه سوار دوپينگي
محروميت 9 ماهه ركورددار 110 متر بامانع ايران فدراسيون دووميداني تكذيب مي كند؛ ورزشكار تأييد!
بلاتكليفي باشگاه هاي ليگ برتر بسكتبال
اردوي تيم هاي شنا، شيرجه و واترپلو در اروپا
واليبال قهرماني جوانان جهان جوانان در انديشه برتري مقابل هند و كسب عنوان پنجمي
خبري كه دبير كل كميته ملي پارالمپيك اعلام كرد
تيم هايي كه احتمال همگروهي با رژيم صهيونيستي را داشته باشند به لندن نمي فرستيم



حديث دشت عشق

به ياد سردار شهيد «مجتبي حاجي زاده»
هرچه فرياد داريد بر سر آمريكا بكشيد
«شهيد مجتبي حاجي زاده» در مردادماه 1346 در روستاي بطركلاه در دامنه رشته كوه هاي البرز ديده به جهان گشود. تولدش در سالروز كريم اهل بيت و شهادتش هم در همين ايام رخ داد.
درسال 57 با توجه به سن 11سالگي بخاطر پخش اعلاميه در مدرسه مورد سوء ظن قرار گرفت و از مدرسه اخراج شد ولي پيروزي انقلاب اسلامي او را مستحكم و آبديده كرد و در كنار پدر مبارزش دوشادوش بچه هاي خونگرم مازندران در همه صحنه ها حضور پيدا مي كرد تا اينكه جنگ آغاز شد و او با دست بردن به شناسنامه اولين بار درسال 62 وارد عرصه هاي جنگي شد و آنقدر از خود شايستگي نشان داد تا اينكه فرمانده دسته، گروهان و گردان تخريب را با جسوري و شجاعت و تدبير به دست آورد.
بسيج و مسجد را ميعادگاه و خانه هميشگي مي دانست درهر لحظه او را در پايگاه و مسجد مي ديدند و امور مدرسه را در اين مكان مقدس انجام مي داد. كسي جرأت نداشت در حضورش نسبت به امام، انقلاب اسلامي و روحانيت تندي كند، تا كسي از كمبودها و يا گراني ها حرف مي زد مي گفت هرچه فرياد داريد بر سر آمريكا بزنيد. او عامل همه مشكلات مسلمين است و منافقين شايعه سازان و ستون پنجم دشمن هستند. با حضور مستمر خود اعتماد فرماندهان را به خود جلب كرده بود و او را از تربيت كرده هاي حاج حسين بصير مي دانستند در اوايل سال 67 فرماندهي گردان تخريب لشكر 25 كربلا را به او واگذار كردند و او هم تا لحظه شهادت همچنان با شجاعت در مقابل ستمگران و بعثيون جلاد مقاومت كرد.
سردار مجتبي حاجي زاده فرمانده گردان تخريب عاقبت پس از حضور چندين ساله در جبهه و مجروحيت هاي پي درپي در 6/4/1367 در سردشت كردستان به دست مزدوران كومله و دمكرات به شهادت رسيد.

 



ليگ برتر وارد هفته دوم شد
نخستين شكست پيروزي برتري با ارزش تراكتورسازي

هفته دوم رقابت هاي ليگ برتر با ثبت نخستين شكست براي پيروزي و ذوب آهن آغاز شد.
هفته دوم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال يك شنبه شب با انجام 5 ديدار در شهرهاي مختلف برگزار شد و در مهم ترين ديدار پيروزي در بوشهر با نتيجه 2 بر يك بازي را به شاهين واگذار كرد. حميد استيلي كه اين بار با پيروزي در بوشهر حاضر شده بود، مقابل تيم سابقش قرار گرفت اما در پايان بازي را به شاگردان درخشان - گزينه سوم كميته فني براي هدايت سرخپوشان واگذار كرد.
نيمه اول پس از يك بازي سرد و كسل كننده با تساوي بدون گل به پايان رسيد اما در نيمه دوم شاهين روي اشتباه مسلم آقازماني توسط پتروويچ در دقيقه 50 به گل برتري رسيد. تلاش نصفه و نيمه پيروزي حاصلي در بر نداشت و منصور تنهايي در دقيقه 71 با ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند و به آب و آتش زدن پيروزي تنها يك گل توسط نصرتي را براي اين تيم به همراه داشت تا استيلي و شاگردانش خيلي زود با طعم شكست در ليگ برتر آشنا شوند.
در ديگر ديدار حساس قلعه نويي با تراكتورسازي به اصفهان رفت و توانست تيم سوم فصل گذشته را با يك گل شكست دهد. تك گل تراكتورسازان را اشپيتيم آرفي مهاجم فصل گذشته پيروزي در دقيقه 36 به ثمر رساند تا قلعه نويي در اولين بازگشت به اصفهان شب خاطرانگيزي را پشت سر بگذارد.
فولاد با تك گل رضا نوروزي آقاي گل فصل پيش ليگ برتر، مس سرچشمه - تيم تازه ليگ برتري شده را در كرمان شكست داد. پيكار تيم هاي ملوان و راه آهن هم با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
تيم هاي شهرداري تبريز و سايپا نيز در تبريز به مصاف هم رفتند و در پايان با تساوي يك - يك به تقسيم امتيازها رضايت دادند.نتايج ديدارهاي آغازين هفته دوم ليگ برتر به شرح زير است:
¤ ملوان بندرانزلي صفر - راه آهن تهران صفر
¤ ذوب آهن اصفهان صفر - تراكتورسازي تبريز يك
گل: اشپيتيم آرفي (36)
¤ شهرداري تبريز يك - سايپاي البرز يك
گل ها: ميثم بائو (71) براي شهرداري تبريز و كريم انصاري فرد (88) براي سايپا
اخراج: نبي الله باقري ها (90 - شهرداري تبريز) و كريم انصاري فرد (90 - سايپاي البرز)
¤ مس سرچشمه صفر -فولاد خوزستان يك
گل: رضا نوروزي (28)
¤ شاهين بوشهر 2 - پيروزي تهران يك
گل: ايوان پتروويچ (50) و منصور تنهايي (71) براي شاهين و محمد نصرتي (81) براي پيروزي
ساير ديدارهاي هفته دوم دوشنبه برگزار شد كه در مهم ترين ديدارها استقلال در ورزشگاه آزادي ميزبان داماش گيلان بود.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

برگزاري مراسم قرعه كشي جام حذفي با حضور 102 تيم
سازمان ليگ آزادگان از برگزاري مراسم قرعه كشي رقابت هاي جام حذفي باشگاه هاي كشور در هفته آينده خبر داد. نشست قرعه كشي مسابقات جام حذفي باشگاه هاي كشور فصل91-90 با حضور 102 تيم متشكل از باشگاه هاي ليگ برتر،دسته اول،دسته دوم و نماينده خرمشهر و قهرمان استان ها روز يكشنبه هفته آينده ساعت 15 در محل آكادمي ملي فوتبال برگزار مي شود.
شكايت باشگاه استقلال از مايلي كهن
باشگاه استقلال پس از مصاحبه محمد مايلي كهن از مدير فني تيم فوتبال پيروزي شكايت كرد.جمعه هفته گذشته محمدمايلي كهن در مصاحبه با دوربين تلويزيوني شوك در خصوص مسائل پشت پرده فوتبال ايران افشاگري كرد و در بخشي از صحبت هاي خود گفت: تيمي را مي شناسم كه در فينال جام حذفي با خريد بازيكن حريف توانست قهرمان شود. مايلي كهن در اين مصاحبه نامي از تيمي نياورد اما با نشانه هايي كه مطرح كرده بود برخي رسانه ها اعلام كردند منظور وي ديدار استقلال و پگاه گيلان در زمان مربيگري امير قلعه نويي بوده و بازيكن مورد نظر نيز ابراهيم تقي پور است. پس از اين موضوع، كميته حقوقي باشگاه استقلال از محمد مايلي كهن به دليل اتهام به اين باشگاه شكايت كرد.
افزايش دستمزد داوران
نايب رئيس كميته داوران از پيشنهاد اين كميته به فدراسيون فوتبال درخصوص افزايش دستمزد داوران ليگ برتري خبر داد. حسين عسگري با اعلام اين خبر گفت: از سال گذشته قرار گذاشتيم كه دستمزد داوران افزايش پيدا كند و حالا مبالغ پيشنهادي خود را به هيات رئيسه فدراسيون فوتبال داده ايم تا آنها در اين خصوص تصميم گيري كنند.وي افزود: در مبالغ ارائه شده جديد، دستمزدهاي داوران حداقل 50 درصد افزايش داشته و حتي به 100 درصد نيز مي رسد. اين افزايش شامل داور، كمك داور، داور چهارم و ناظر داوري مي شود.
نام رقابت هاي ليگ برتر خليج فارس است
رئيس سازمان ليگ برتر با اشاره به اضافه شدن نام يك شركت مخابراتي به پسوند رقابتهاي ليگ برتر در فصل يازدهم گفت: هيچ تغييري در عنوان رقابتهاي ليگ برتر با عنوان جام خليج فارس صورت نگرفته و كسي حق ندارد عنوان خليج فارس را حذف كند. عزيزمحمدي گفت: رقابتهاي ليگ برتر همچون سالهاي گذشته تحت عنوان رقابتهاي ليگ برتر خليج فارس برگزار مي شود و كسي حق ندارد عنوان خليج فارس را حذف كند.
پورغلامي: راه آهن مديون دروازه بانش است
پورغلامي سرمربي تيم ملوان پس از توقف تيمش برابر راه آهن گفت: تصور مي كنم از ديدار با پيروزي هماهنگ تر ظاهر شديم. به واقع در نيمه دوم راه آهن را در زمين خودش حبس كرديم و توانستيم موقعيتهاي گل ايده آلي خلق كنيم كه با بي دقتي از بين رفت. راه آهن در اين ديدار مديون دروازه بانش رودباريان است كه با عكس العملهاي به موقع و آمادگي بدني ايده آل چند موقعيت مسلم گلزني را از ملوان گرفت، به هر ترتيب شانس در اين بازي با ملوان يار نبود.
اميدواري قلعه نويي به موفقيت تراكتورسازي
قلعه نويي سرمربي تراكتورسازي گفت: تراكتورسازي هنوز با ايده آل هاي من فاصله دارد اما پيروزي مقابل ذوب آهن نشان داد كه مي توانيم به موفقيت اميدوار باشيم . وي درباره گلزني اشپيتيم آرفي گفت: از اول هم گفته بودم كه اين بازيكن قابليت هاي بالايي دارد و حتي در بازي اول هم مي بايست گل مي زد و اما مطمئن هستم كه آرفي امسال جزو بهترين هاي ليگ خواهد بود.
رضايت دايي از كسب تساوي در انزلي
دايي سرمربي راه آهن پس از بازي با ملوان گفت: بازي خوب و ايده آلي ارائه شد. در نيمه دوم هر دو تيم صاحب موقعيتهاي خوبي براي گلزني بودند ولي در نهايت از فرصتهاي ايجاد شده استفاده نشد. نتيجه به دست آمده در اين ديدار با توجه به زمين سنگين انزلي كه به دليل بارندگي اخير از كيفيت مطلوبي برخوردار نبود، برايمان بسيار ارزشمند بود.
استيلي: پيروزي بهتر از اين خواهد شد
سرمربي پيروزي با تاكيد بر اينكه اين تيم نياز به زمان دارد گفت: سپاهان فصل گذشته در 7 بازي فقط 6 امتياز گرفت ولي در پايان فصل قهرمان شد.حميد استيلي گفت: اين تيم تازه يك هفته است كه جمع شده و بازيكنان ملي پوش خودمان را تازه در اختيار گرفته ايم. من اطمينان دارم روز به روز بهتر خواهيم شد و همانطور كه در نشست مطبوعاتي ام گفتم از هفته پنجم و ششم خيلي بهتر خواهيم شد.
اشتباه سازمان ليگ در صدور كارت
امير قلعه نويي پس از كش و قوس هاي فراوان توانست از سازمان ليگ كارت مربيگري خود را دريافت كند اما در بازي با ذوب آهن زماني كه كارت به سرمربي تراكتورسازي داده شد متوجه اشتباه سازمان ليگ در صدور اين كارت شد. روي كارت امير قلعه نويي به جاي اينكه سرمربي تراكتورسازي نوشته شود نام او را به عنوان سرمربي سپاهان درج كرده بودند. با اين حال امير قلعه نويي براي اينكه بتواند روي نيمكت بنشيند همان كارت را به گردن آويخت.

 



صدور راي نهايي 2 دوچرخه سوار دوپينگي

راي نهايي 2 دوچرخه سوار حاضر در تور آذربايجان كه متهم به استفاده از مواد نيروزا بودند، صادر شد.
پيش از اين 2 شركت كننده ايراني در تور بين المللي آذربايجان و چهار دوچرخه سوار حاضر در تور بين المللي رياست جمهوري مشكوك به استفاده از مواد نيروزا اعلام شدند.
انجام نمونه گيري در تور آذربايجان توسط ماموران نادو و در تور رياست جمهوري توسط ماموران وادا انجام شد. براين اساس براي بررسي تخلف صورت گرفته در تور آذربايجان، در هفته هاي گذشته جلساتي برگزار شد كه در نهايت حكم و راي نهايي اين 2 فرد متخلف از سوي نادو صادر شد اما تا پايان مهلت اعتراض افراد، نام و احكام آنها اعلام نمي شود. لطفعلي پوركاظمي رئيس فدراسيون پزشكي ورزشي در اين باره گفت: حكم محروميت اين نفرات را زديم اما آنها 10 روز براي اعتراض فرصت دارند و بعد از آن خبر با جزئيات كامل اعلام خواهد شد.

 



محروميت 9 ماهه ركورددار 110 متر بامانع ايران فدراسيون دووميداني تكذيب مي كند؛ ورزشكار تأييد!

خبر محروميت 9 ماهه روح الله عسگري- ركورددار دو 110 متر با مانع ايران و نفر سوم آسيا كه اميد كسب مدال نيز به شمار مي رفت- موجب شد تا بار ديگر پرسش هاي زيادي متوجه سرپرست فدراسيون دووميداني ايران شود.
آشتياني در اين خصوص مصاحبه اي با خبرگزاري ايسنا داشت كه گزيده اي از آن در ادامه مي آيد:
¤ با قاطعيت مي گويم تا صدور حكم قطعي، روح الله عسگري محروم نيست؛ البته خطايي كه اين ورزشكار مرتكب شده، خطاي كوچكي نيست و نمي توان بهانه اي را بابت همراهي نكردن تيم ملي در رقابت هاي جهاني پذيرفت.
¤ نمي دانم اين خبر كه عسگري 9 ماه محروم شده از كجا منتشر شده است. بايد ديد چه خطايي موجب شده كه يك رأي صادر شود، اما همه بيشتر از آن كه دنبال بررسي خطا باشند، به رأي كه هنوز قطعي نيست خرده مي گيرند. اما نكته جالب اين ماجرا آنجاست كه روح الله عسگري دونده اي كه گفته مي شود محروم شده صدور حكم محروميتش را تأييد مي كند و مي گويد: در نشستي كه با حضور رئيس، نايب رئيس و دبير فدراسيون دووميداني برگزار شد، حكم سه ماه محروميت قطعي و 6 ماه محروميت تعليقي را به من ابلاغ كردند، البته در اين جلسه نمايندگان سازمان نيز حضور داشتند و مجموعاً زير حكم كتبي محروميت من 9 نفر امضا كردند. من به اين حكم اعتراض كردم و قرار شد هفته آينده در مورد اين حكم تجديدنظر شود. در اين حكم شما چه چيزي ذكر شده است؟
عسگري در پاسخ به اين پرسش مي گويد: استنكاف از شركت در مسابقه دليل محروميت من بوده است، البته من سه چهار دليل داشتم كه از نظر خودم منطقي بود، اما اين دلايل را نپذيرفتند. متاسفانه حرف هاي زيادي پشت من گفته شد و هيچ كس هم نپرسيد، چرا اين شايعات را مي سازيد. من دوست ندارم وارد حاشيه شوم. اميدوارم در جلسه تجديدنظر محروميت من بخشيده شود، زيرا در نظر داشتم تا پاييز براي كسب سهميه المپيك تمام تلاش خود را به كار ببرم.

 



بلاتكليفي باشگاه هاي ليگ برتر بسكتبال

با توجه به نزديك شدن فصل جديد ليگ برتر بسكتبال، تيم ملي كانون توجه ها قرار گرفته و تيم ها در بلاتكليفي مطلق به سر مي برند.
در كنار راه دشوار و البته حساس تيم ملي بسكتبال براي دفاع از عنوان قهرماني در آسيا و كسب سهميه المپيك لندن، بسكتبال ايران در آستانه آغاز فصل جديد ليگ برتر است، اما تكليف هيچ باشگاه ليگ برتري مشخص نيست. اين در حالي است كه تيم ملي كانون توجه ورزشي قرار گرفته. تيم هاي باشگاهي در حال دست و پنجه نرم كردن با شكل هاي متعددي هستند و حضور خود را در هاله اي از ابهام مي بينند. عدم فعاليت هاي مسئولان استاني، نبود اسپانسر و البته وضعيت سقف حداكثر تيم هاي حاضر در ليگ برتر از جمله مسئله هاي امروز باشگاه هاي كشور است. البته نبايد فراموش كنيم كه تيم هايي نيز با تمام قدرت حاضر هستند و اين روزها در كنار جذب بازيكن به تمرين هايي شكسته و پيوسته پيش فصل مشغولند.
ذوب آهن، شهرداري گرگان، دانشگاه آزاد و البته تيناي تازه تاسيس از تيم هايي هستند كه از اين روزهاي باقي مانده استفاده مي كنند.
ليگ برتر بسكتبال طبق برنامه هاي فدراسيون با دوازده تيم از بيست و هشتم مهر آغاز مي شود. اين دوازده تيم بايد سه سهميه بازيكن ملي داشته باشند و تنها مي توانند يك بازيكن خارجي به خدمت بگيرند. با مشخص نبودن ليست بازيكنان سهميه ملي و سؤال هاي فراوان درباره حضور يك بازيكن خارجي در هر تيم، روزها يكي پس از ديگري در حال عبور هستند و تكليف اكثر تيم ها روشن نيست. مهرام در انديشه حضور با تيمي جوان است، پتروشيمي در انتظار اجازه وزارتخانه است. توزيني ها دلسرد و بي انگيزه شايد كنار بكشند. شيراز مي خواهد با S.A باز گردد و تنها دانشگاه آزاد، ذوب آهن و شهرداري با قاطعيت اعلام حضور كردند.

 



اردوي تيم هاي شنا، شيرجه و واترپلو در اروپا

تيم هاي ملي شنا، شيرجه و واترپلوي ايران براي آمادگي شركت در رقابتهاي بين المللي در سه كشور اروپايي اردو مي زنند.
تيم ملي شناي ايران براي كسب آمادگي بيشتر در مسابقات پيش رو به مدت دوماه عازم شهرهاي زاگرب و اسپيلت كشور كرواسي مي شود تا تمرينات خود را زيرنظر پرو كوتوروويچ، سرمربي تيم ملي شناي كرواسي و مديرفني تيم هاي ملي ايران دنبال كند. محمد بيداريان، سروش خواجگي، پاشا وحدتي راد، سعيد ملك آشتياني، محمد عليرضايي، پويا جديدي، جمال چاووشي فر و محمد آستانه تركيب تيم اعزامي را در اين اردوي دو ماهه تشكيل مي دهند.تيم ملي شنا پس از اتمام اردوي كرواسي بلافاصله عازم كشور اندونزي مي شود تا در مسابقات قهرماني آسيا شركت كند.
تيم ملي واترپلوي زير 20 سال ايران نيز براي برگزاري چند ديدار دوستانه راهي مجارستان مي شود.
تيم ا يران اميد زيادي براي حضور در المپيك لندن دارد و براي دستيابي به اين هدف بهمن ماه سال جاري عازم كانادا مي شود. در المپيك سه تيم نخست مسابقات قهرماني جهان، سه تيم نخست مسابقات قهرماني اروپا، تيم انگلستان به عنوان ميزبان و قهرمان ليگ اروپا، همچنين 3 تيم برتر رقابت هاي جهاني كانادا شركت مي كنند.
تيم ملي شيرجه نيز با چهار ورزشكار عازم كشور اوكراين مي شود تا با برپايي اردويي 45 روزه آمادگي لازم را براي شركت در مسابقات قهرماني كاپ آسيا بدست آورد. ملي پوشان شيرجه ايران بلافاصله پس از پايان اردوي اوكراين در اين مسابقات قهرماني كاپ آسيا به ميزباني مالزي شركت مي كنند و پس از اين رقابت ها براي شركت در مسابقات قهرماني رده هاي سني آسيا عازم كشور اندونزي خواهند شد.

 



واليبال قهرماني جوانان جهان جوانان در انديشه برتري مقابل هند و كسب عنوان پنجمي

تيم واليبال جوانان ايران در ادامه رقابت هاي واليبال قهرماني جوانان جهان براي كسب يكي از مقام هاي پنجم تا هشتم اين رقابت ها به مصاف هند مي رود.
براي تعيين رده بندي پنجم تا هشتم مسابقات واليبال قهرماني جهان ،رقابت ميان تيم هاي ايران، اسپانيا، برزيل و هند پيگيري مي شود. همچنين رقابت ميان تيم هاي كانادا، ژاپن، بلژيك و آلمان تعيين كننده رده هاي نهم تا دوازدهم خواهد بود كه در شهر نيتروي برگزار مي شود.در اين مرحله از رقابت ها تيم واليبال جوانان ايران براي كسب مقام پنجم تا هفتم امروز به مصاف هند مي رود. واليباليست هاي جوان كشورمان پيش از اين با تيم هاي كانادا، صربستان، بلژيك، آمريكا، روسيه و اسپانيا ديدار كرده اند كه حاصل آن سه پيروزي و سه باخت بوده است. هند هفتمين حريف ايران محسوب مي شود.

 



خبري كه دبير كل كميته ملي پارالمپيك اعلام كرد
تيم هايي كه احتمال همگروهي با رژيم صهيونيستي را داشته باشند به لندن نمي فرستيم

دبير كميته ملي پارالمپيك لندن گفت در صورتي كه احساس شود تيمي با رژيم صهيونيستي همگروه مي شود، از اعزام اين تيم به رقابت هاي پارالمپيك 2012 لندن جلوگيري به عمل مي آيد.
غلامرضا ابراهيمي اظهار داشت: اگر تنها 20 درصد احساس كنيم تيمي از ايران در بازي هاي پارالمپيك لندن با اسرائيلي ها همگروه مي شود از اعزام اين تيم به اين مسابقات خودداري مي كنيم. بعد از اتفاقي كه براي بسكتبال ما در پارالمپيك 2008 لندن روي داد و در نتيجه تا سال 2013 دچار محروميت شديم، تلاش مي كنيم تا اين تجربه تكرار نشود. البته در رشته هاي انفرادي نمي توان پيش بيني درستي داشت و بايد در محل برگزاري رقابت ها تصميم گيري كرد.
وي با اشاره به تفكيك رشته هاي اعزامي به لندن افزود: ما رشته هاي اعزامي را به سه گروه تقسيم كرده ايم. گروه اول رشته هايي هستند كه اميد به كسب مدال دارند. اين پنج رشته شامل دووميداني، وزنه برداري، جودو، فوتبال هفت نفره و واليبال نشسته مي شود. رشته تير و كمان هم در رقابت هايي كه بتازگي در ايتاليا برگزار شد نتايج بسيار خوبي كسب كرد و به پنج رشته گروه اول پيوست. گروه دوم رشته هايي هستند كه اگر تمركز بيشتري بر روي آنها صورت پذيرد به گروه نخست نزديك مي شوند و گروه سوم هم گروه هاي حمايتي مانند بوچيا هستند كه موفقيت آنها در لندن مد نظر ما نيست.ابراهيمي در خصوص پاداش هاي وعده داده شده گوانگجو كه هنوز در اختيار بسياري از مدال آوران پاراآسيايي قرار نگرفته، گفت: الان نزديك به هشت ماه از آن رقابت ها مي گذرد با اين حال هنوز بخشي از ورزشكاران معلول ما پاداش هاي خود را دريافت نكرده اند. ورزشكاران معلول پيش از سفر به پاراآسيايي سه ميليون تومان جايزه گرفته اند كه مابه التفاوت دوميليوني آن هنوز به ايشان پرداخت نشده است ضمن اينكه اعضاي كادر فني هم پاداش هاي خود را دريافت نكرده اند. اميدواريم تا يك سالي كه به برگزاري بازي هاي لندن باقي مانده اين عزيزان بتوانند به پاداش هاي خود برسند.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14