(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 12 مهر 1390- شماره 20039

حديث دشت عشق
AFC هيئت مديره سرخابي ها را نپذيرفت
احتمال كنار گذاشته شدن استقلال و پيروزي از ليگ قهرمانان آسيا
اخبار كوتاه از فوتبال
برنامه 5 ساله مابه بار نشست داورزني: دلم مي خواهد تا پايان المپيك بمانم
حضور ملي پوشان وزنه برداري در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا
نگاهم به ورزش كلي است عباسي: به پيروزي شوك مديريتي وارد شد
تغييرات در تيم هاي پايه كشتي ابقاي كادرفني آزاد ، تغيير در كادر فني فرنگي
مشخص شدن حريفان تيم بسكتبال نوجوانان در آسيا
مسابقات تكواندوي منچستر تكواندوكاران كشورمان با 11 مدال قهرمان شدند



حديث دشت عشق

به ياد شهيد «رسول فاضلي»
سردار علمي- رزمي
شهيد «رسول فاضلي» در روستاي كمانكر كلاي شهر هزارسنگر آمل در تيرماه1334 در سالروز بعثت رسول اكرم به دنيا آمد و به همان ميمنت نامش را رسول گذاشتند. رسول بخاطر لياقت و علاقه به علم خيلي زود وارد مدرسه شد و دوران دبستان را جهشي و با نمرات عالي گذراند و تا آخرين سال دبيرستان شاگرد ممتاز بود و به همين خاطر با اولين كنكور وارد دانشگاه شد. او ضمن ادامه تحصيل در كشاورزي هم ياور پدر بود تا اينكه در مكتب خانه علامه حسن زاده آملي حضور پيدا كرد و بعد از مدت كوتاهي مورد لطف ايشان قرار گرفت و از مريدان سرسخت معظم له و در ادامه از معتمدين علامه شد. او در شكل گيري تظاهرات ها و راهپيمائي هاي سال57 نقش فعالي داشت و در جذب جوانان و برگزاري جلسات، خصوصاً جلسات محرم، صفر و ماه مبارك رمضان و ايام شهادت ائمه اطهار و سخنرانان انقلابي همت والائي داشت. از اولين نيروهايي بود كه پايگاه بسيج محل تولدش را پايه گذاري نمود و از اعضاء فعال بسيج و از اعضاء فعال جمع آوري كمك هاي مردمي به جبهه هاي جنگ بشمار مي رفت. شهيد فاضلي در واحد فرهنگي مسجد، امور رسيدگي به مستمندان، حتي در كارهاي خانه و كشاورزي شركت مي كرد.
او در وصيتنامه اش خطاب به والدين مي گويد شهادت براي من بسيار شيرين است ولي جدا شدن از شما واقعاً طاقت فرسا و غيرقابل تحمل است ولي چون براي خداست هم شما صبور باشيد و هم من تحمل مي كنم. در سال 1359 مدرك فوق ليسانس را درحالي كسب كرد كه متجاوزين به حريم اسلامي كشورمان صدها كيلومتر از خاك ميهن اسلامي را مورد تجاوز قرار دادند او هم با پوشيدن لباس مقدس سربازي و با گذراندن يك دوره فشرده نظامي و آموزشي وارد منطقه عملياتي جنوب كشور شد. بعد از حضوري كوتاه بخاطر رشادتي كه از خود نشان داد به عنوان فرمانده گروهان رزمي منصوب شد و در مقابله با چندين پاتك دشمن شركت كرد. عاقبت سردار علمي و رزمي در اواخر سال 1360 در منطقه عملياتي كرخه با وضوي خون به ديدار شهدا رفت.

 



AFC هيئت مديره سرخابي ها را نپذيرفت
 احتمال كنار گذاشته شدن استقلال و پيروزي از ليگ قهرمانان آسيا

رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال با بحراني خواندن وضعيت باشگاه هاي ليگ برتري هشدار داد كه اگر در فرصت باقي مانده مدارك لازم براي حرفه اي شدن به AFC ارسال نشود، ممكن است ليگ ايران به آماتور تغيير پيدا كرده و باشگاه هاي ايران از حضور در ليگ قهرمانان آسيا محروم شوند.
عزيزالله محمدي در نشست كميته رسانه اي فدراسيون فوتبال، اظهار كرد: باشگاه هاي ليگ برتر تنها تا 22 مهر امسال فرصت دارند، مدارك كامل خود را براي كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا به AFC ارائه كنند كه اين مدارك بايد شامل سند برطرف شدن تمام مشكلات سال گذشته آن ها باشد.
وي ادامه داد: باشگاه هاي راه آهن، ملوان، سايپا، فولاد و صبا داراي اشكالاتي در امكانات ورزشگاه مانند سيستم نوردهي، ميكس زون و... هستند و باشگاه هاي داماش، فجر سپاسي و مس سرچشمه كه به تازگي به ليگ برتر صعود كرده اند نيز بايد مدارك كامل بازيكنان شان را ارائه كنند.
رئيس سازمان ليگ فوتبال در ادامه درباره باشگاه هاي استقلال و پيروزي گفت: اين دو باشگاه پس از انتخاب اعضاي هيأت مديره شان بايد به ثبت شركت ها برسند و مدرك ثبت شان ترجمه شده و به AFC ارسال شود چون در غير اين صورت احتمال دارد اين دو باشگاه از ليگ قهرمانان آسيا كنار گذاشته شوند و سهميه ايران در سال آينده نيز كم شود. رئيس فدراسيون فوتبال در تاريخ پنجم مهر در نامه اي به وزير ورزش و جوانان ثبت دو باشگاه را درخواست كرده اما هنوز اين اتفاق رخ نداده است.
وي در ادامه با بيان اين كه مصوبه مجلس در ممنوع كردن دستگاه هاي دولتي از هزينه كردن در ورزش حرفه اي به ضرر باشگاه هاي فوتبال است، افزود: هم اكنون بسياري از باشگاه هاي ليگ برتر پول كافي براي پرداخت حقوق بازيكنان و مربيان خود ندارند و به همين دليل ممكن است ليگ برتر در پايان نيم فصل لغو شود. وضعيت باشگاه هاي فوتبال در حال حاضر بحراني است و نمايندگان مجلس بايد سريعاً مسايل را بررسي كرده و تصميمي عاجل اتخاذ كنند.
محمدي همچنين درباره مسأله درآمدزايي در فوتبال خاطر نشان كرد: هم اكنون سازمان ليگ حدود 14 ميليارد تومان از تبليغات درآمد كسب مي كند و 5/11 ميليارد تومان نيز حق پخش تلويزيوني مسابقات است كه صدا و سيما به ما مي دهد. اين موارد با كمك مالي كه ايرانسل به ما كرده است، در مجموع حدود 30 ميليارد تومان مي شود كه اگر باشگاه ها نيز در مجموع حدود 30 ميليارد تومان درآمد كسب كنند، تازه مي شود 60 ميليارد تومان و اين در حالي است كه طبق استاندارد AFC باشگاه هاي ايران بايد حدود 180 ميليارد تومان درآمد داشته باشند. درآمد اكنون سازمان ليگ و باشگاه ها يك سوم مبلغي است كه بايد وجود داشته باشد.
رئيس سازمان ليگ در ادامه يازدهم دي سال 1391 را آخرين زمان صدور پروانه حرفه اي براي باشگاه ها اعلام كرد و گفت: اگر كشوري مي خواهد ليگ حرفه اي داشته باشد، بايد حداقل 12 باشگاهش گواهي حرفه اي بودن را از AFC دريافت كند. درغير اين صورت نمي توانند در ليگ قهرمانان آسيا شركت كنند و ليگ داخلي شان نيز آماتور خواهد بود. مهم ترين شرط حرفه اي بودن از نگاه AFC اين است كه باشگاه ها طراز مالي مثبت داشته باشند، درآمد و هزينه هاي شان همخواني داشته باشد و بدهي نيز نداشته باشند. رئيس سازمان ليگ برتر در پايان تأكيد كرد: اميدواريم نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و ساير مسئولان دست در دست هم دهند و كمك كنند تا مشكل درآمدزايي باشگاه ها حل شود و فوتبال ايران بتوانند در زمان مشخص شده كنفدراسيون فوتبال آسيا شرايط احراز ليگ حرفه اي را كسب كند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

مجلسي هاي هيئت مديره استقلال و پيروزي بزودي مي روند؟
عضو هيئت مديره باشگاه استقلال با بيان اينكه بازيكنان اين تيم به دليل مسائل مالي كم كاري نكرده اند گفت: ظرف يك ماه آينده وضعيت ادامه حضور برخي از نمايندگان مجلس كه عضو هيئت مديره استقلال و پيروزي هستند مشخص خواهد شد.
مقداد نجف نژاد در خصوص تصويب طرح نظارت بر نمايندگان مجلس كه در صورت اجرايي شدن منجر به كناره گيري برخي از اعضاي هيئت مديره استقلال و پيروزي كه در حال حاضر نماينده مجلس هستند، مي شود خاطرنشان كرد: در حال حاضر اين طرح قابليت اجرايي ندارد و ظرف يك ماه آينده وضعيت ادامه حضور برخي از نمايندگاني كه عضو هيئت مديره استقلال و پيروزي هستند بررسي و مشخص خواهد شد.
رويانيان: چك شخصي دادم و پول قرض كردم
مديرعامل باشگاه پيروزي گفت: براي هزينه هاي مختلف باشگاه، چك شخصي دادم و پول به صورت قرض الحسنه قرض كردم.
محمد رويانيان با بيان اينكه تاكنون هيچگونه كمكي از سوي وزارت ورزش به باشگاه پرسپوليس نشده است، گفت: براي هزينه هاي مختلف باشگاه، چك شخصي داده و مبالغي پول به صورت قرض الحسنه اخذ كرده ام.
وي افزود: اميدوارم با كمك هاي دولت و مجلس شوراي اسلامي، مشكلات باشگاه هاي پيروزي و استقلال كه دو تيم بزرگ و پرطرفدار كشور هستند به زودي مرتفع شود.
تيم اميد ايران به مسابقات انتخابي المپيك باز مي گردد
نايب رئيس دوم فدراسيون فوتبال از بازگشت تيم فوتبال اميد كشورمان به جريان مسابقات فوتبال انتخابي المپيك 2012 لندن خبر داد.
عزيزالله محمدي با اعلام اين خبر افزود: به دنبال شكايت فدراسيون فوتبال ايران از فدراسيون فوتبال عراق به دليل استفاده تيم فوتبال اميد اين كشور از بازيكن صغرسني بزودي نتيجه هر دو بازي رفت و برگشت تيم هاي اميد ايران و عراق به سود تيم كشورمان تغيير خواهد كرد.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: طي دو تا سه روز آينده حكم فدراسيون بين المللي فدراسيون فوتبال اعلام مي شود و تيم كشورمان در گروه B مسابقات فوتبال انتخابي المپيك در قاره آسيا جانشين عراق مي شود و بازي اول اين گروه بين ايران و ازبكستان تكرار مي شود.
دعوت ازمسلمان به تيم ملي
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان علاوه بر جواد كاظميان، محسن مسلمان بازيكن تيم ملوان بندرانزلي را هم به تيم ملي براي ديدار با تيم هاي فلسطين و بحرين دعوت كرد تا در اردوي تيم ملي براي دو ديدار برابر فلسطين و بحرين ملحق شوند.
تيم ملي فوتبال ايران روز 13 مهر در ديداري تداركاتي برابر تيم ملي فلسطين صف آرايي مي كند تا خود را براي ديدار 19 مهر برابر بحرين در مرحله مقدماتي جام جهاني آماده كند. هر دو مسابقه يادشده ساعت 30:19 دقيقه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار مي شود.
تاييد محروميت مادام العمر براي بن همام
دادگاه حكميت ورزش ( CAS ) درخواست محمد بن همام در تاريخ 28 مرداد مبني بر تجديد نظر در حكم محروميت مادام العمر را نپذيرفت.
پس از تاييد محروميت مادام العمر بن همام در تاريخ 24 شهريور از سوي فيفا ، بن همام از CAS خواست حكم كميته اجرايي اي اف سي لغو و وي به عنوان رئيس و نماينده كنفدراسيون فوتبال آسيا به كميته اجرايي فيفا معرفي شود. بن همام همچنين تعليق حكم دادگاه حكميت ورزش را خواستار شد.
حكم CAS براي رد درخواست بن همام مبني بر ابقاي مشروط به اين معنا است كه اين درخواست به كميته استيناف ارجاع داده نخواهد شد.
كياني: آماده عذرخواهي از قلعه نويي هستم
هافبك تيم فوتبال تراكتورسازي گفت: نگفتم از قلعه نويي عذرخواهي نمي كنم و آمادگي اين كار را دارم.
مهدي كياني در مورد اينكه چرا حاضر نشده از امير قلعه نويي عذرخواهي كند، گفت: من به كسي نگفتم از قلعه نويي عذرخواهي نمي كنم. روزي كه به باشگاه رفته بودم به من گفتند معذرت خواهي كن و گفتم به عنوان اينكه قلعه نويي بزرگتر از من است اين كار را مي كنم اما اكنون رويم نمي شود.
وي افزود: باشگاه از من خواست كه به صورت انفرادي تمرين كنم و من هم آن را اجرا كردم. دوست دارم براي تراكتورسازي بازي كنم اما خود باشگاه به باشگاه هاي ديگر زنگ زده تا من را با بازيكن ديگري تعويض كند. براي من هم فرقي نمي كند.

 



برنامه 5 ساله مابه بار نشست داورزني: دلم مي خواهد تا پايان المپيك بمانم

رئيس فدراسيون واليبال ايران مي گويد با توجه به برنامه اي كه تدوين كرده مي خواهد تا پايان مسابقات المپيك به كار خود ادامه دهد.
محمدرضا داورزني در خصوص قهرماني تيم ايران در آسيا، اظهارات عجيب پارك كي وون، ميزباني ايران و حضور بانوان در سالن مسابقه و پاداش بازيكنان صحبت هايي انجام داد كه در زير متن مصاحبه وي با خبرگزاري فارس مي آيد.
¤ قهرماني در آسيا هدفي بود كه بايد به آن مي رسيديم تا به مسابقات جام جهاني و انتخابي المپيك راه پيدا كنيم. اگر پيش از اين قولي داده بوديم بدون شك با توجه به پتانسيل جوانان ايران بود و اعتقاد ما اين است كه واليباليست هاي ايران بايد در جمع تيم هاي حاضر در ليگ جهاني قرار بگيرند. براي رسيدن به اين هدف بسيار تلاش كرديم. قهرماني در آسيا اثبات اين بود كه يكبار ديگر نشان دهيم مي توانيم به اهداف بزرگ دست پيدا كنيم. برنامه اي كه 5 سال پيش تدوين شده بود امروز به بار نشست.
¤ نمره ميزباني ايران در اين مسابقات عالي بود و اين موضوع را بيشتر ميهمان هاي خارجي و داخلي تأييد كردند، حتي ولاسكو كه چندين دوره مسابقات جهاني را ديده ميزباني اين دوره از بازي ها را بسيار مطلوب دانست و استقبال مردم را بي نظير توصيف كرد.
با استقبال پرشور مردم نماينده هاي كنفدراسيون واليبال آسيا اذعان كردند كه جاي ايران در مسابقات ليگ جهاني خالي است.
¤ پارك از ابتداي بازي با ايران جنگ رواني را آغاز كرد تا پيروز ميدان باشد كه خوشبختانه بازيكنان دستش را خواندند و موفق شدند هم داخل ميدان و هم خارج از ميدان پارك كي وون را شكست دهند و اين بحث ها هم بهانه است، چرا كه تمام تيم ها از شرايط ميزباني اعلام رضايت كرده بودند.
مسئولان كره جنوبي يادشان رفته كه در مسابقات فيليپين امكانات چگونه بود. امكانات آن رقابت ها اصلاً با امكانات تهران قابل مقايسه نبود. پارك به هواي ديگري به ايران آمده بود و پيش از آمدن هم با برخي ها در ايران ارتباط هايي برقرار كرده بود و در جريان بازي ها با آنها جلساتي برگزار كرد و تمام ابزارها براي نفوذ در تيم ايران را داشت و خوشبختانه موفق نشد به اهداف خود برسد.
¤ پاداش هايي كه قول داده ايم پرداخت خواهد شد. آن سكه ها را هم چون روز تولد حضرت معصومه(س) بود عباسي به بازيكنان داد تا افراد متأهل به خانم هاي خود و افراد مجرد به مادران خود اهدا كنند و متعلق به خانواده ها بود. ساير پاداش ها هم احتمالاً تا 26 مهر ماه و در جلسه اي با حضور رئيس جمهور داده خواهد شد.
¤ هشت ماه است كه مرا مورد حمله قرار مي دهند و اين جريان همچنان ادامه دارد. من سرباز نظام هستم و هيچوقت خودم تعيين نكردم كه كجا كار كنم و تنها به درخواست مسئولان دستگاه ورزش فعاليت كردم. حالا هرجا لازم باشد حاضر خواهم شد. برنامه اي را تا المپيك تدوين كرده ام و دلم مي خواهد تا پايان برنامه به كار خود ادامه دهم و پس از آن هم با دستور مسئولان در خصوص رفتن يا ماندن تصميم گيري مي كنم.
با توجه به برنامه و فرصت 10 ماهه تا المپيك بعيد است اتفاقي قبل از آن رخ دهد، اما با اين وجود تابع تصميم وزارتخانه ورزش و جوانان هستم.

 



حضور ملي پوشان وزنه برداري در مسابقات جام باشگاه هاي آسيا

با تعامل ايجاد شده ميان مسئولان تيم ملي حفاري اهواز و سرمربي تيم ملي، وزنه برداران ملي پوش مشكلي براي حضور در جام باشگاه هاي آسيا نخواهند داشت.
رقابت هاي فصل جاري جام باشگاه هاي آسيا از سوم آذرماه سال جاري در ازبكستان برگزار مي شود كه اين تاريخ دقيقا 10 روز پس از پايان رقابت هاي قهرماني بزرگسالان جهان در پاريس فرانسه خواهد بود.
كوروش باقري، سرمربي تيم ملي در اين زمينه گفت: اينكه وزنه برداران ملي پوش به فاصله دو هفته در دو مسابقه رسمي شركت كنند، اتفاق خوشايندي نيست چرا كه من خودم اين شرايط را تجربه كرده ام و مي دانم چه فشاري به وزنه بردار وارد مي شود. با اين حال به غير از كيانوش رستمي و سجاد انوشيرواني كه پس از مسابقات جهاني پاريس بايد به مداواي زانوي آسيب ديده خود بپردازند، ديگر ملي پوشان تيم ملي حفاري اهواز مشكلي براي حضور در جام باشگاه هاي آسيا ندارند و با صلاحديد مربيان اين تيم مي توانند در رقابت هاي ازبكستان وزنه بزنند. هم اكنون مجيد عسگري در 62 كيلوگرم، كيانوش رستمي در 85 كيلوگرم، سعيد محمدپور و اصغر ابراهيمي در 94 كيلوگرم، نواب نصيرشلال و محمدرضا براري در 105 كيلوگرم و سجاد انوشيرواني در 105+ كيلوگرم 7 ملي پوشي هستند كه در عضويت تيم ملي حفاري اهواز قرار دارند.

 



نگاهم به ورزش كلي است عباسي: به پيروزي شوك مديريتي وارد شد

وزير ورزش و جوانان گفت: به پيروزي شوك مديريتي وارد كرديم و استقلال هم بالاي جدول است و بايد تلاش كند.
محمد عباسي در حاشيه مراسم يادواره شهداي بسيجي كشور گفت: به دنبال اين هستيم هرچه سريع تر ستون هاي وزارت ورزش و جوانان را با تدابيري كه داريم محكم تر كنيم. خوشبختانه تاكنون خوب جلو رفته ايم و با توجه به اينكه برنامه خوبي داريم و از كمك هاي خوبي هم استفاده مي كنيم بهترين تصميم را براي ورزش و جوانان مي گيريم.
وزير ورزش و جوانان در مورد اينكه شوك خوبي به پيروزي وارد شد، گفت: اين يك شوك مديريتي بود. افرادي را انتخاب كرديم كه مي توانند به اين تيم كمك كنند. خوشبختانه هم توانسته ايم دل هواداران را شاد كنيم.
عباسي در خصوص اينكه شوك وزارت ورزش به استقلال مثبت نبوده، گفت: استقلال همچنان بالاي جدول است و روزي هم كه مي خواستيم هيئت مديره را معرفي كنيم بالاي جدول بودند، فقط بايد تلاش كنند تا عقب نيفتند. خوشبختانه در هفته هاي اخير در ليگ شاهد بازي هاي زيبايي بوده ايم.

 



تغييرات در تيم هاي پايه كشتي ابقاي كادرفني آزاد ، تغيير در كادر فني فرنگي

كادر فني تيم هاي كشتي آزاد نوجوانان و جوانان براي شركت در رقابتهاي قاره اي و جهاني سال آينده ابقاء مي شوند.
طبق اعلام فدراسيون كشتي تيم هاي كشتي آزاد نوجوانان و جوانان ايران با سرمربيگري محمد طلايي و عليرضا رضايي عملكرد خوب و قابل دفاعي در رقابتهاي جهاني و قاره اي داشتند تا امروز اين كادر براي سال آينده ابقاء شده باشند. اما شرايط در كشتي فرنگي كمي متفاوت است ناصر نوربخش سرمربي تيم كشتي فرنگي جوانان بلافاصله پس از كسب عنوان چهارمي رقابتهاي جهاني اين تيم را ترك كرد و بار ديگر با رفع سوء تفاهمات به عنوان مربي تيم ملي به كادر محمدبنا ملحق شد و خود تلويحا جدايي اش از اين تيم را تاييد كرد.
از طرفي خليل رشيد محمدزاده سرمربي تيم كشتي فرنگي نوجوانان و از دوستان بسيار نزديك محمد بنا در رقابتهاي آسيايي يك رتبه نزول كرد اما در مسابقات جهاني در جايگاه سوم قرار گرفت تا به نظر نرسد در برهه فعلي خطري جايگاه وي را تهديد كند. اما به هر حال بايد ديد فدراسيون كشتي و محمد بنا در آينده نزديك چه تصميمي براي تيمهاي كشتي فرنگي نوجوانان و جوانان براي سال آينده مي گيرند به هر حال سرمربي آينده بايد به سياست ها و ديدگاه هاي سرمربي تيم ملي نزديك باشد. اين در حالي است كه كادرفني تيمهاي ملي كشتي آزاد و فرنگي تا رقابتهاي المپيك لندن دچار تغييرات اساسي نخواهند شد.

 



مشخص شدن حريفان تيم بسكتبال نوجوانان در آسيا

تيم بسكتبال نوجوانان ايران در مسابقات نوجوانان آسيا با تيم هاي ژاپن، قطر و عربستان هم گروه شد.
دومين دوره رقابت هاي نوجوانان آسيا از 26 مهر تا 6 آبان در شهر «نچه» ويتنام برگزار خواهد شد كه گروه بندي مرحله مقدماتي اين مسابقات به اين شرح است:
گروه A: چين، هند، مالزي و چين تايپه
گروه B: كره جنوبي، عراق، ازبكستان و لبنان
گروه C: ايران، قطر، عربستان و ژاپن
گروه D: فيليپين، اندونزي و ويتنام

 



مسابقات تكواندوي منچستر تكواندوكاران كشورمان با 11 مدال قهرمان شدند

رقابت هاي تكواندوي بين المللي منچستر انگليس يكشنبه شب با قهرماني تيم كشورمان به پايان رسيد.
اين دوره از مسابقات كه از روز شنبه در شهر منچستر انگليس آغاز شده بود شب گذشته با قهرماني تيم كشورمان در رده سني بزرگسالان به پايان رسيد. در اين رقابت ها بيش از 450 تكواندوكار در سه رده سني به رقابت پرداختند كه تيم ايران با كسب پنج مدال طلا، سه نقره و سه برنز عنوان نخست را كسب كرد.
در بخش بانوان سوسن حاجي پور و فاطمه روحاني با شكست تمامي رقباي خود موفق به كسب مدال طلا شدند. نيره رستمي و سمانه رضايي هم از دستيابي به مدال بازماندند. اما در بخش مردان تيم ايران توسط مهران عسگري موفق به كسب يك مدال برنز شد.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14