(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


پنجشنبه 5 آبان 1390- شماره 20059

صفحه (14)

صفحه (3)

صفحه (2)

     
القدس العربي: آمريكا نتوانست جهان را به تروريست بودن ايران قانع كند
رئيس جمهور: ولايت فقيه راه تحقق حكومت جهاني است
رسانه هاي غربي: خروج نظاميان آمريكايي از عراق پيروزي براي ايران است
خزاعي در جلسه شوراي امنيت سازمان ملل: سناريوي اخير آمريكا با حمايت رژيم صهيونيستي طراحي شد
جزئيات جديد از كمك هاي مالي بهاييان و رژيم صهيونيستي به بي بي سي فارسي
ديويد كوهن: نمي دانيم چرا ارباب سيار با ما همكاري مي كند!
نويسنده مشهور تونسي: همه ملت هاي منطقه بايد به انقلاب اسلامي ايران اقتدا كنند
حماس: رابطه ما با ايران تغيير نكرده است
يك مقام روس: روسيه اختلال اندازهاي رادار را به ايران تحويل داد
مديركل امور ورزش وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي:
سلامتي با واردات دو هزار تن سيگار در سال محقق نمي شود
دانش آموز قايقران همداني به مقام نهم جهان رسيد
كارگردان فيلم ضدصهيونيستي شكارچي شنبه: فضاي سينماي ايران احتياج به هواي تازه دارد
درختان انار امسال بيمه مي شوند
انتقاد همسر رئيس جمهور از وضعيت عفاف و حجاب در كشور
دادستان ديوان محاسبات: اختلاس 3 هزار ميليارد توماني حيثيت سيستم بانكي كشور را برد
معاون سياسي وزير كشور: عوامل اجرايي انتخابات حق طرفداري از هيچ گروهي را ندارند
همزمان با اول محرم محفل شيرخوارگان حسيني در 100 كشور برگزار مي شود
جشنواره بين المللي تئاتر كودك و نوجوان در همدان



القدس العربي: آمريكا نتوانست جهان را به تروريست بودن ايران قانع كند

روزنامه القدس العربي طي مقاله اي تصريح كرد آمريكا نتوانست افكار عمومي جهان را درباره دست داشتن ايران در طرح سوء قصد به سفير عربستان قانع كند.
اين روزنامه در نسخه اينترنتي ديروز خود در اين مقاله به قلم جمال محمد تقي افزود: همچنانكه كالين پاول وزير امور خارجه پيشين آمريكا نتوانست اعضاي شوراي امنيت سازمان ملل را درباره سلاح هاي كشتار جمعي عراق زمان صدام قانع كند دولت كنوني واشنگتن نيز تاكنون نتوانسته است افكار عمومي جهان را قانع كند كه ايران در طرح سوء قصد به عادل جبير سفير عربستان در آمريكا دست داشته است. نويسنده اين مقاله تصريح كرد: علت اين امر اين است كه مردم جهان ديگر به ادعاها و مواضع آمريكا اعتماد ندارند زيرا اين كشور بارها خبرهاي دروغين عليه دشمنانش جعل كرده است. مردم جهان معتقدند سياست خارجي آمريكا بويژه پس از دوره جنگ سرد اسير نقشه هاي پنتاگون و سازمان سيا بوده است و اين دستگاهها نيز در مهندسي دروغ سازي و فريب افكار عمومي يد طولايي دارند.
جمال محمد تقي نوشت: اساساً در دوره رياست جمهوري رونالد ريگان طرح سيطره يكجانبه آمريكا برجهان- پس از نابودي شوروي پيشين از درون- ريخته شد و جنگ هاي سه گانه خليج فارس نيز در همين چارچوب قابل تحليل است.
آمريكا به صراحت در اثناي جنگ اول خليج فارس- جنگ هشت ساله عراق عليه ايران- اعلام كرد كه بدنبال مهار دوجانبه ايران و عراق است و پس از مهار بغداد از طريق جنگ هاي دوم و سوم خليج فارس، درصدد بهانه تراشي براي مهار تهران برآمد. نويسنده اين مقاله افزود: تهران تاكنون توانسته است نقشه هاي آمريكا در اين باره را خنثي كند، ميدان جنگ غير رسمي با واشنگتن را گسترش دهد و ميدان هاي نبرد را به مناطقي دور از ايران منتقل كند اما مسئله به اين سادگي نيست و كاخ سفيد همچنان به تلاش هايش براي مهار ايران ادامه داده است. در همين چارچوب، آمريكا احساس كرد تكيه صرف بر پرونده هسته اي تهران براي دستيابي به اين هدف و بهانه تراشي عليه ايران كافي نيست بلكه بايد پرونده سنگين تري را برضد اين كشور بسازد و به پرونده فوق اضافه كند تا واشنگتن بتواند افكار عمومي جهان را عليه ايران بسيج كند و جنگ چهارم خليج فارس را راه بياندازد.
واشنگتن به همين علت ماجراي دروغين طرح سوء قصد به سفير عربستان را ساخت و پرداخت تا از يك طرف افكار عمومي جهان را قانع كند كه ايران حامي تروريسم است و از سوي ديگر كشورهاي عرب خليج فارس بويژه عربستان را براي كمك به جنگ احتمالي عليه تهران همراه خود سازد. جمال محمد تقي نوشت: آمريكا در صورت موفقيت در ساختن پرونده تروريسم عليه ايران مي توانست هم منافع رژيم اسرائيل- دشمن جدي ايران- را تأمين كند و هم دلارهاي نفتي عربستان را به جيب خود سرازير سازد و نيز با استفاده از اين دلارهاي نفتي بحران اقتصادي خود را حل كند. در همين چارچوب بايد توجه داشته باشيم احتمال تكرار اين سناريوي آمريكا يا مشابه اين سناريو- مانند بمب گذاري در يكي ديگر از سفارتخانه هاي عربستان يا ايجاد آشوب در هنگام حضور حجاج ايراني در اين كشور- همچنان وجود دارد.

 



رئيس جمهور: ولايت فقيه راه تحقق حكومت جهاني است

رئيس جمهور در ديدار علما و روحانيان خراسان جنوبي گفت: نظام ولايت فقيه دعوت بشريت به برپايي حكومت جهاني است.
به گزارش ايرنا دكتر محمود احمدي نژاد شامگاه سه شنبه در ادامه برنامه هاي سفر استاني هيئت دولت به استان خراسان جنوبي، در جمع علما و روحانيان اين استان با بيان اينكه برخي انسان هاي كوچك و كوته فكر زماني كه از حكومت جهاني سخن گفته مي شود، آن را در مقابل ولايت فقيه عنوان مي كنند، تصريح كرد: معتقديم ولايت فقيه راه تحقق حكومت جهاني است و نظام ولايت فقيه دعوت بشريت به امام عصر(عج) و برپايي حكومت جهاني مي باشد.
رئيس جمهور اضافه كرد: امروز فرصت بزرگ تاريخي در اختيار ملت ايران قرار گرفته تا انديشه و مكتب نجات بخش خود را به ملت ها معرفي كند و در ايجاد اين فرصت نقش امام راحل و رهبري عزيز بر همگان واضح و مبرهن است.
دكتر احمدي نژاد گفت: دشمنان و بدخواهان قصد دارند ملت ايران را به مسايل فرعي مشغول كنند كه بايد در مقابل آن هوشيار بوده و در مسير برپايي حيات طيبه و سعادت و پيشرفت گام برداشت.
وي گفت: دولت تلاش كرده بخش قابل توجهي از بودجه را به تقويت مسائل فرهنگي و ديني اختصاص دهد، اما بايد توجه داشت كه در طول چهار، پنج سال نمي شود بي توجهي هاي پنجاه، شصت ساله را جبران كرد؛ اما به هر حال دولت مصمم است اين مسير را در حد توان ادامه دهد.
رئيس جمهور با بيان اينكه امروز در نقطه عطف تاريخي قرار گرفته ايم و تحولات جهاني مسئوليت ملت ايران و علماي ديني را مضاعف كرده است، گفت: ماركسيست به تاريخ پيوست و به موازات آن جريان اومانيستي ليبرال كه محصول بيروني آن نظام سرمايه داري و دمكراسي است و نسبت به ماركسيست ها فريبنده تر و تأثيرگذارتر عمل كردند به فضل الهي در عمل به پايان راه رسيده است و امروز جهان نيازمند راه و انديشه جديدي است.
سخنراني در اجتماع مردم فردوس
رئيس جمهور ديروز در اجتماع مردم فردوس گفت: يك موقع در جلسه شوراي عالي مسكن وقتي كه قيمت مسكن بالا رفته بود گفتيم كه بايد مشكل مسكن را حل و اين مشكل را به صورت ريشه اي بررسي وحل كنيم دوستان رفتند بررسي كردند و آمدند و گفتند كه بايد در طي 5 سال سالي يك و نيم ميليون مسكن در كشور ساخته شود تا اين مشكل حل شود، ما نيز گفتيم كه اين موضوع در دستور كار قرار بگيرد. وقتي اين موضوع مطرح شد عده اي گفتند شما متوجه نيستيد مگر مي شود سالي يك و نيم ميليون مسكن ساخت چرا اين حرف ها را مي زنيد و مطالبي اين چنيني مطرح كردند، من به آن ها گفتم ما مي خواهيم مشكل مسكن را حل كنيم شما مي گوييد نمي شود چرا نمي شود اين كشور آن قدر بزرگ است و ثروت دارد، اگر يك عده قليلي نخواهند اضافه ببرند به اندازه كافي به تمام ملت ايران ثروت و منافع مي رسد.
احمدي نژاد با بيان اين كه «مي شود اين كارها را انجام داد به شرطي كه عدالت باشد و همه به عدالت ببرند نه اين كه عده قليلي زيادتر ببرند و بعد از ملت طلبكاري كنند» ادامه داد: برخي مي گويند نمي شود، نمي توانيد و مي گويند، بلندپروازي مي كنيد، چرا توقع مردم را بالا مي بريد. درحالي كه مردم ما كم توقع هستند و اگر اين ملت و ثروت اين كشور براي اين ملت است و بايد براي رفع مشكلات آن ها استفاده شود.
وي خطاب به مردم حاضر در اين منطقه افزود: به خدا يك ساعت حضور در اين مناطق و جلسه گذاشتن براي رفع مشكلات مردم اين منطقه را با هزار سال زندگي كردن با انسان هاي بي خاصيت و پرمدعا عوض نمي كنم.
احمدي نژاد در بخش ديگري از صحبت هاي خود با اشاره به زورگويي و سلطه گري سلطه گران و ادعاهاي دروغين آن ها مبني بر عدالت و آزادي و تلاش آن ها براي ايجاد موانع در راه پيشرفت ملت ايران گفت: ادعاي آمريكا مبني بر آزادي و عدالت بهانه اي جز براي رد گم كردن نيست و هر جا خشونت و ديكتاتوري است كار آمريكا است.
احمدي نژاد در واكنش به خواسته مردم اين شهرستان مبني بر ساخت راه آهن در اين منطقه گفت: در سفر به شهرستان هاي مختلف، مردم مشكلاتشان را بيان مي كنند و ما نيز مي گوييم چشم. وظيفه ماست كه به مشكلات مردم توجه كنيم ولي متأسفانه برخي مي گويند چرا هر چه مردم مي گويند مي گوييم چشم و توقع مردم را بالا مي بريم، آيا اين بالا بردن توقع مردم است كه براي رفع مشكلات آن ها تلاش و كوشش كنيم؟ براي رفع مشكلات مردمي كه در اين منطقه صادقانه تلاش مي كنند.
رئيس جمهور در دومين روز از دور چهارم سفر استاني خود به خراسان جنوبي به شهرستان هاي بشرويه، فردوس، سرايان و قاين سفر و با مردم اين شهرستان ها ديدار و گفتگو كرد. دكتر احمدي نژاد ديروز همچنين بعد از انجام سفر به اين چهار شهرستان به بيرجند برگشت و در جلسه كارگروه اشتغال استان شركت كرد.

 



رسانه هاي غربي: خروج نظاميان آمريكايي از عراق پيروزي براي ايران است

سرويس سياسي-
به دنبال آن كه باراك اوباما در جمعه گذشته خبر خروج نظاميان آمريكايي را از عراق اعلام كرد رسانه هاي غربي در واكنش به اين موضوع تصريح كردند اين اقدام يك پيروزي براي ايران خواهد بود.
روزنامه آمريكايي واشنگتن تايمز طي گزارشي به قلم روان اسكار برگ نوشت: ژنرال بازنشسته «جان ام كنه» درباره تصميم اوباما گفت طرح خروج از عراق فاجعه و يك موفقيت بزرگ براي ايران است.
واشنگتن تايمز به نقل از اين مقام نظامي آمريكايي اضافه كرد: آمريكا بار ديگر در حال شكست در جنگ عراق است.
واشنگتن پست ديگر روزنامه آمريكايي نيز به موضوع خروج آمريكا از عراق و نقش ايران در اين كشور پرداخته است.
واشنگتن پست در مقاله اي به قلم والتر پينكاس نوشت: خروج آمريكا از عراق تداعي كننده نقش ايران در معادلات اين كشور است. در همين حال، كوريره دلاسرا كه پرشمارگان ترين روزنامه ايتاليا به حساب مي آيد در مطلبي با عنوان «خروج نظاميان آمريكايي از عراق» خروج آمريكا از عراق تا پايان سال ميلادي را پيروزي بزرگي براي ايران دانست و نوشت: ايراني ها كه اكنون از نفوذ زيادي در عراق برخوردار هستند با خروج سربازان آمريكايي نفوذ بيشتري خواهند يافت.
گزارش ها حاكي از آن است كه اوباما با توجه به انتخابات آينده به سوي خارج كردن نيروهايش از عراق و كاهش هزينه ماموريت هاي نظامي اين كشور گام برمي دارد.
به دنبال گزارش رسانه هاي غربي درباره خروج نظاميان آمريكايي از عراق و موفقيت بزرگ ايران در اين باره، لئون پانتا وزير دفاع آمريكا تلاش كرده است با اتخاذ مواضعي فضا را تا حدودي تعديل كند. به گزارش خبرگزاري فرانسه، پانتا گفته است حتي پس از خروج نظاميان آمريكايي از عراق به حضور چشمگير خود در خاورميانه ادامه خواهيم داد. وي در سفر به توكيو مدعي شده است: پيام ما به ايران و هر كس ديگري كه ممكن است فكري در سر داشته باشد اين است كه آمريكا مي خواهد براي درازمدت در منطقه حضور داشته باشد.
گفتني است؛ بنا بر گزارش هاي منتشره حدود 39 هزار نيروي آمريكايي در عراق هستند و قرار است تقريبا همه آنها تا 31 دسامبر عراق را ترك كنند.
از سوي ديگر؛ ميدل ايست آنلاين با انتشار گزارشي در مورد خروج نيروهاي نظامي آمريكا از عراق خاطرنشان كرد جنگ عراق با قدرت گرفتن ايران به پايان رسيد.

 



خزاعي در جلسه شوراي امنيت سازمان ملل: سناريوي اخير آمريكا با حمايت رژيم صهيونيستي طراحي شد

در جلسه شوراي امنيت سازمان ملل متحد كه به منظور بررسي شرايط خاورميانه تشكيل شده بود، محمد خزاعي سفير و نماينده دائم كشورمان نزد اين سازمان ضمن تشريح مواضع كشورمان ، قيامهاي مردمي در خاورميانه و شمال آفريقا را نشانه نياز به تغيير دانست و تصريح كرد: خواسته هاي مردم در اين كشورها براي استقلال، حاكميت قانون، دموكراسي و همچنين علاقه آنها به ارزش هاي اسلامي نمي تواند به سادگي ناديده گرفته شود .
وي تنها راه خروج از بحران و اجتناب از خشونت در اين كشورها را برآوردن خواسته هاي مشروع مردم از طريق روند سياسي مسالمت آميز و دور از مداخله خارجي دانست .
محمد خزاعي در خصوص مسائل فلسطين ، با اشاره به اينكه شوراي امنيت سازمان ملل قرار است در خصوص درخواست فلسطيني ها براي عضويت كامل در اين سازمان تصميم گيري كند و تاكنون 46 مرتبه قطعنامه هاي شوراي امنيت عليه رژيم صهيونيستي توسط آمريكا وتو شده است، تاكيد كرد: برخورد منفعلانه شوراي امنيت باعث شده تا اين رژيم با وقاحت بيشتري سياستهاي غير انساني خود را دنبال كند .
وي سپس اظهار داشت: سوال پيش روي جامعه جهاني آن است كه چگونه مي توان تلاش ها براي حفظ حقوق ذاتي و لاينفك فلسطيني ها شامل حق آنها براي بازگشت و ايجاد يك دولت مستقل و فراگير در تمامي سرزمينهاي فلسطين را تقويت كرد تا عضويت فلسطين به عنوان يك دولت تمام عيار تحقق يابد؟
وي سپس با اشاره به آزادي تعداد قابل توجهي از زندانيان فلسطيني در هفته گذشته، گزارش هاي موجود در باره شرايط بسيار بد و غير انساني بيش از شش هزار زنداني فلسطيني را بسيار نگران كننده دانست .
سفير و نماينده دائم كشورمان همچنين از اقدامات شهرك نشينان صهيونيست در بي حرمتي به مساجد و سوزاندن زمينهاي كشاورزي فلسطيني ها ابراز نگراني كرد و تاكيد نمود: رژيم صهيونيستي در خصوص اقدامات غير قانوني خود بايستي پاسخگو باشد.
وي خواستار توجه فوري جامعه بين المللي به وضعيت سرزمينهاي اشغالي شد .
محمد خزاعي در خصوص تحولات سوريه تصريح كرد : با توجه به شرايط داخلي و وضعيت ژئوپلتيك اين كشور ، هرگونه مداخله خارجي و يا تلاش براي ايجاد تفرقه و اختلاف در ميان مردم اين كشور، صلح وامنيت منطقه را در معرض خطر قرار خواهد داد.
وي افزود: مردم سوريه دريافته اند كه استقلال آنها با اتحاد و مقاومت در برابر تجاوزات و اشغالگري رژيم صهيونيستي حفظ خواهد شد.
سفير و نماينده دائم كشورمان همچنين در پاسخ به ادعاهاي بي اساس رژيم صهيونيستي در مورد برنامه هسته اي كشورمان، آن را تلاش اين رژيم براي انحراف توجهات از كارنامه طولاني و سياه خود در زمينه ارتكاب به جنايات متعدد دانست و رژيم صهيونيستي را با در اختيار داشتن صدها كلاهك اتمي خطر جدي هسته اي براي منطقه عنوان نمود .
محمد خزاعي در پايان با اشاره به اتهامات اخير عليه كشورمان در خصوص اتهامات مضحك به اصطلاح نقشه ترور سفير يك كشور اسلامي و همسايه در واشنگتن آن را داستان جعلي و ساختگي دانست و افزود : اين سناريو با حمايت رژيم صهيونيستي طراحي شده تا از منافع آن بهره مند شود، اما پر واضح است كه ملت ايران با داشتن هزاران سال تاريخ ، تمدن و همچنين فرهنگ اسلامي هرگز خود را درگير اين چنين تلاشهاي دون مايه نكرده و نخواهد كرد، بلكه رژيم هايي كه تاريخ آنها از چند دهه تجاوز نمي كند ، پرونده سياهي از اقدامات تروريستي در ابعاد مختلف دارند.

 



جزئيات جديد از كمك هاي مالي بهاييان و رژيم صهيونيستي به بي بي سي فارسي

سرويس سياسي-
در حالي كه ويژه نامه يكشنبه روزنامه ساندي اكسپرس لندن از هزينه حدودا 8 ميليون پوندي شبكه بي بي سي براي مشروبات الكلي، پارتي هاي مديران و هزينه هاي پذيرائي اين شبكه خبر داده بود، اعتراضات 2هزار نفر از كاركنان بي بي سي كه در آستانه اخراج قرار گرفته اند، همچنان ادامه دارد.
گفته مي شود 800 نفر از اين تعداد كه به گفته مديران اين شبكه به دليل مشكلات مالي در آستانه اخراج قرار گرفته اند، از كاركنان بخش هاي خبري اين شبكه هستند.
اما نكته قابل توجه در اين ميان آن است كه شبكه بي بي سي فارسي به دليل دنبال كردن اهداف ويژه سرويس اطلاعاتي و وزارت خارجه انگليس، مشمول تصميم مديران اين شبكه قرار نگرفته اند چرا كه بي بي سي فارسي به نوعي داراي بودجه اي مستقل است كه از طريق حمايت هاي آمريكا و بودجه ويژه دولت انگليس تامين مي شود.
در سال جاري همچنين علاوه بر اين كمك هاي ويژه، منابع موثق از كمك 1 ميليون پوندي مركز اصلي بهائيت در سرزمين هاي اشغالي (اسرائيل)، كمك 750 هزار يورويي چند خانواده ثروتمند و معروف بهايي، و كمك 300 هزار پوندي انجمن يهوديان ايراني لندن به شبكه بي بي سي فارسي خبر مي دهند.
فرح پهلوي نيز در بازديدي كه از بي بي سي فارسي داشت، 1 ميليون دلار به اين شبكه تقديم كرد و اشرف پهلوي نيز سود يكي از سپرده هاي مالي هنگفت خود را به بي بي سي اختصاص داد.
كمك هاي بي دريغ انگليس و عوامل ديگر به شبكه بي بي سي فارسي در حالي است كه دولت انگليس با بحران گسترده اقتصادي، بيكاري كارگران و اعتراضات عمومي مواجه شده اما تحت هر شرايط بودجه خوشگذراني هاي روساي بي بي سي برايشان حياتي تر از معيشت مردم اين كشور است.
در همين حال منابع داخلي از احضار 50 نفر ديگر از عوامل تهيه فيلم براي بي بي سي فارسي در ايران خبر مي دهند.
يك منبع مطلع در گفتگو با خبرنگار نور نيوز از احضار حدود 50 نفر در تهران و برخي شهرستانها با نظر مقام قضايي، كه فيلم هايي با سفارش بي بي سي فارسي تهيه و برخي ارتباطات ناسالم و مشكوك برقرار كرده بودند، خبر داد.
وي گفت: بي بي سي فارسي طي تماس هايي با اين افراد از آنها درخواست كرده بود كه فيلم هايي با سوژه هاي مورد نظر اين شبكه توليد كنند و مبالغي را نيز به همين علت به اين افراد پرداخت كرده است.
گفته مي شود احتمال احضار حدود 15 نفر ديگر از اين افراد نيز طي روزهاي آينده وجود دارد كه با توجه به اين موضوع پيش بيني مي شود بازداشت هاي جديدي در اين زمينه صورت گيرد و گفته مي شود ممكن است به زودي اعترافات برخي از اين عوامل نيز پخش شود.
اين منبع مطلع تصريح كرد: آنچه محرز است اين است كه بي بي سي بر اساس قراردادهايي كه با برخي از اين افراد منعقد كرده، تاكنون مبلغي بالغ بر يك ميليون و 150 يورو به اين افراد پرداخت كرده كه اين عدد در حال افزايش است.
برخي از نفراتي كه براي فروش فيلمشان با شبكه ضدانقلاب بي بي سي قرارداد منعقد كرده بودند، مي گويند كه فيلمشان را مستقيما به بي بي سي نفروخته اند بلكه بي بي سي با واسطه هايي اقدام به خريد فيلم هاي آنان كرده و آنان نمي دانستند كه در حال فروش فيلمشان به اين شبكه ضدايراني هستند؛ به همين علت برخي از اين افراد در صدد شكايت حقوقي و بازپس گيري ساخته هاي خود از بي بي سي فارسي هستند.
گفتني است چندي پيش 6 نفر از عوامل شبكه همكاران بي بي سي در تهران بازداشت شده بودند كه 3 نفر از آنان به قيد وثيقه آزاد شدند و 3 نفر ديگر همچنان در بازداشت به سر مي برند.

 



ديويد كوهن: نمي دانيم چرا ارباب سيار با ما همكاري مي كند!

معاون وزير خزانه داري امريكا گفت نمي داند چرا ارباب سيار در حال همكاري با اين كشور عليه ايران است.
ديويد كوهن، سرپرست معاونت ضد تروريسم و اطلاعات مالي وزارت خزانه داري امريكا كه هم اكنون در انگليس به سر مي برد، در مقابل اين سوال خبرنگار روزنامه الحيات كه پرسيد چرا بايد ارباب سيار اينطور آسان با امريكا عليه كشور خودش همكاري كند، گفت جوابي براي اين سوال ندارد.
كوهن در گفت وگو با الحيات كه روز چهارشنبه 4 آبان 1390 (26 اكتبر 2011) منتشر شده، ادعا كرد كه امريكا مدارك قاطعي براي اثبات اتهام تروريستي عليه ايران در اختيار دارد اما وقتي خبرنگار از او خواست كه به يكي از آنها اشاره كند گفت اصلي ترين مدرك اعترافات امريكا ارباب سيار در زندان اف بي آي است كه به مدت 7 تا 10 روز با مقام هاي امريكايي همكاري كرده است.
كوهن بلافاصله تاكيد كرد: «اما نمي دانيم چرا او دارد با ما همكاري مي كند».
وي همچنين تاكيد كرد آنچه در شكواييه دادگاه نيويورك عليه ايران آمده تنها بخشي از مكالمات ارباب سيار با غلام شكوري است.
لازم به ذكر است كه منصور ارباب سيار روز روز دوشنبه 2 آبان 1390 (24 اكتبر 2011) در نخستين جلسه دادگاه اين پرونده در نيويورك حاضر شد و گفت كه اتهامات را قبول ندارد و خود را بي گناه مي داند.
كارشناسان در تهران مي گويند اين اظهارنظر ارباب سيار به وضوح ثابت مي كند كه وي در بازداشتگاه اف بي آي تحت فشار بوده و به محض اينكه فرصتي يافته در محضر دادگاه اعلام بي گناهي كرده است.
امريكا بر خلاف وعده اي كه داده بود هنوز دسترسي كنسولي ديپلمات هاي ايراني به ارباب سيار را فراهم نكرده است.
كوهن هم اكنون به منظور رايزني براي تشديد تحريم ايران در اروپا به سر مي برد.

 



نويسنده مشهور تونسي: همه ملت هاي منطقه بايد به انقلاب اسلامي ايران اقتدا كنند

دكتر تيجاني السماوي با اشاره به بيداري اسلامي تاكيد كرد كه همه ملت هاي منطقه بايد به انقلاب اسلامي ايران اقتدا كنند.
وي در ميزگردي كه در رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در تونس برگزار شد گفت: ايران اسلامي با رشد و پيشرفت هاي علمي و تكنولوژيك در همه عرصه ها توانسته است در همه زمينه ها استقلال يابد.
اين انديشمند تونسي افزود: جمهوري اسلامي ايران كشوري است كه توانسته تحت پرتو رهبري هاي امام خميني(ره) و با تاسي به انديشه هاي امام علي(ع) و با نظم و تقوا بيش از سه دهه محاصره اقتصادي تحميل شده جهان غرب را پشت سر بگذارد.
به گزارش ايرنا، همچنين در اين ميزگرد عبدالكريم محمد انديشمند فرانسوي در سخناني گفت: مواضع ضد استكباري ايران روح جديدي به پيكره جوامع بشري دميده است.
اين انديشمند مسلمان فرانسوي اظهار داشت: امروز كه شاهد بيداري اسلامي در كشورهاي عربي و اسلامي هستيم شكي نيست كه همه آن مرهون انديشه هاي ناب اسلامي امام خميني(ره) است كه در طول دوره طولاني و مبارزه سنگين خود با ظالمان و طاغوتيان با تاسي به نظم و تقوا كه وصيت امام علي عليه السلام بود عملا بر حتميت توانمندي حكومت اسلامي تاكيد مي ورزيدند و توانستند مدنيتي را به انسان معاصر اهداء كنند.

 



با تكذيب خبر پايگاه خبري دبكا
حماس: رابطه ما با ايران تغيير نكرده است

در پي درج خبري از سوي پايگاه خبري دبكا وابسته به موساد درباره حمايت آمريكا از حماس و تغيير رابطه اين جنبش با ايران يك عضو دفتر سياسي حماس تاكيد كرد كه اين خبر صحت ندارد و هيچ تغيير رابطه اي ميان اين جنبش با ايران بوجود نيامده است.
به گزارش نسخه اينترنتي روزنامه القدس العربي عزت الرشق افزود: خبر پايگاه اينترنتي دبكا وابسته به اطلاعات رژيم صهيونيستي در اين باره صحت ندارد و اساسا جنبش حماس بدنبال جلب حمايت آمريكا نيست. وي تصريح كرد: هدف پايگاه دبكا از انتشار اين خبر دروغين، سرپوش گذاشتن بر تن دادن بنيامين نتانياهو (نخست وزير اسرائيل) به اين توافقنامه و كم اهميت نشان دادن موفقيت جنبش حماس در اين باره است. عزت الرشق گفت: حماس همچنين قصد ندارد دفتر اصلي خود را از دمشق به مكان ديگري منتقل كند.
گفتني است، پايگاه اينترنتي دبكا وابسته به اطلاعات رژيم صهيونيستي اخيرا اعلام كرد توافقنامه مبادله گلعاد شاليت (نظامي اسرائيلي) با اسيران فلسطيني داراي بندي محرمانه بود كه براساس آن آمريكا از جنبش حماس حمايت مي كند و در مقابل، اين جنبش رابطه اش با ايران را تغيير خواهد داد.

 



يك مقام روس: روسيه اختلال اندازهاي رادار را به ايران تحويل داد

خبرگزاري فرانسه به نقل از يك مقام روس مدعي شد كه روسيه يك سري «اختلال انداز سيار رادار» را به ايران ارسال كرده است و در حال مذاكره براي فروش ديگر فن آوري هاي نظامي به ايران در آينده است.
خبرگزاري فرانسه به نقل از كنستانتين بيريولين، معاون رئيس آژانس نظامي و همكاري فني روسيه گزارش داد: اختلال اندازهاي «آوتوبازا» بخشي از تسليحات بيشتري است كه روسيه اميدوار است به ايران بفروشد.
خبرگزاري نووستي به نقل از وي افزود: اين يك سيستم دفاعي است ما از جت، زيردريايي و يا حتي پدافند هاي (موشكي) اس-300 حرف نمي زنيم ما درباره تامين امنيت براي دولت ايران صحبت مي كنيم.
اين مقام روس ادامه داد: ما با ايران درباره خريد فن آوري هاي نظامي كه تحت تحريم هاي سازمان ملل قرار نداشته باشد، در حال گفت وگوي مستمرهستيم.
وي درباره اينكه سيستم هاي اختلال انداز رادار چه زماني به ايران تحويل داده شده است و يا اينكه چه تعداد از آن ها در اختيار ايران قرار داده شده است، چيزي نگفت.
اين خبر در حالي منتشر مي شود كه روسيه نتوانست به تعهد خود مبني بر فروش پدافند دفاع موشكي اس-300 به ايران پايدار بماند و اين مساله موجبات ناراحتي ايران را فراهم كرد.
در عين حال اين خبر پس از آن منتشر شد كه ديپلمات هاي غربي خبر دادند روسيه و چين از آژانس بين المللي انرژي اتمي خواسته اند انتشار گزارش فصلي خود درباره ايران را به تاخير اندازد يا اصلا آن را منتشر نكند. همچنين وزارت امور خارجه روسيه در بيانيه اي از يوكيا آمانو، مديركل آژانس خواست تا اين مساله را به صورتي بي طرفانه مديريت كند و از انتشار گزارش شديداللحن درباره ايران پرهيز كند.

 



مديركل امور ورزش وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي:
سلامتي با واردات دو هزار تن سيگار در سال محقق نمي شود

مديركل امور ورزش وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي داشتن سلامتي و واردات سالانه دو هزار تن سيگار را قابل جمع ندانست.
به گزارش فارس از قم، محمدجواد محمدي در مراسم افتتاحيه مجموعه فرهنگي ورزشي تفريحي كارگران استان قم كه سه شنبه شب به مناسبت سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم به بهره برداري رسيد، حفظ ورزش را وظيفه تمام ارگان ها و ادارات دولتي دانست و افزود: ميوه هايي همچون سلامتي و شادابي تنها از درختي مانند ورزش قابل چيدن است.
وي در ادامه با اشاره به واجب بودن حفظ سلامتي بدن براي افراد اظهار كرد: استوار كردن بنيان ورزشي در كشور بر عهده تمام دستگاه ها است تا با ايجاد زمينه مناسب افراد را به ورزش اميدوار كرده و نتيجه ورزش و سلامتي آنها، افزايش بهره وري در كارها خواهد بود كه براي بخش توليد كشور بسيار باارزش است.
مديركل امور ورزش وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي كشور در پايان از ورود هزار تن سيگار در سال گذشته به كشور خبر داد و افزود: اين ميزان واردات سيگار به دو هزار تن سيگار در سال جاري رسيده است كه جاي بسيار نگراني است كه چرا اين ميزان مصرف سيگار در كشور وجود دارد البته لازم به ذكر است كه سلامتي با اين ميزان مصرف سيگار به دست نخواهد آمد.

 



دانش آموز قايقران همداني به مقام نهم جهان رسيد

همدان-خبرنگاركيهان:
دانش آموز قايقران همداني نهم جهان شد.
آرزو حكيمي، در مسابقات قهرماني جهان ماراتن آب هاي آرام سنگاپور در جايگاه نهم جوانان جهان قرار گرفت.
اين مسابقات در سطح قهرماني جهان ماراتن آب هاي آرام، 27 مهر تا اول آبان ماه در كشور سنگاپور با حضور قايقرانان بيش از 40 كشور و با رده هاي سني جوانان، اميد و بزرگسالان با مسافت هاي مختلف و به تفكيك بخش بانوان و مردان انجام شد. آرزو حكيمي تنها نماينده كشورمان در اين مسابقات در رقابت كاياك ماراتن بانوان جوانان با زمان يك ساعت و 38 دقيقه و 46 ثانيه در رده نهم جهان قرار گرفت.
اين مسابقه در مسافت 5/17 كيلومتر برگزار شد و دو قايقران از كشور مجارستان در رده هاي اول و دوم قرار گرفتند و قايقران كشور سوئد مقام سوم را از آن خود كرد. شايان ذكر است آرزو حكيمي در بين قايقرانان آسيايي شركت كننده در اين مسابقات جايگاه نخست را به خود اختصاص داد.

 



كارگردان فيلم ضدصهيونيستي شكارچي شنبه: فضاي سينماي ايران احتياج به هواي تازه دارد

كارگردان فيلم ضدصهيونيستي شكارچي شنبه گفت: فضاي سينماي حال حاضر ايران احتياج به هواي تازه دارد.
به گزارش فارس از بابلسر، نشست نقد و بررسي آزاد دانشجويي با تلاش انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه مازندران با حضور پرويز شيخ طادي كارگردان فيلم ضدصهيونيستي شكارچي شنبه با استقبال گسترده دانشجويان بزرگترين دانشگاه دولتي استان مازندران برگزار شد.
در اين نشست كه در سالن آمفي تئاتر دانشكده علوم انساني و اجتماعي پرديس دانشگاه مازندران برگزار شد، پرويز شيخ طادي در پاسخ به سؤال دانشجويان در مورد فيلم شكارچي شنبه گفت: هيچگونه حمايتي از طرف مسئولان از اين فيلم ضدصهيو نيستي نشد و حتي برخي تهيه اين فيلم را باعث به مخاطره كشيده شدن رابطه ايران و غرب دانسته و ساخت اين فيلم را منتفي مي دانستند.
وي افزود: همان طور كه مطلع هستيد اين فيلم حدود دو سال پشت درهاي سينما ماند تا اين كه توانستيم اين فيلم را اكران كنيم كه آن هم به خاطر تعداد بسيار اندك سالن هايي كه به اين فيلم اختصاص داده شده و همچنين مدت زمان اندكي كه براي اكران آن فراهم شده با مشكلات فراواني همراه است.
شيخ طادي ادامه داد: از نظر مالي هم هيچگونه حمايتي از ساخت اين فيلم نشد و براي ساختن آن فيلم نيز با مشكل روبرو بوديم و وضعيت بدي داشتيم.
كارگردان فيلم ضدصهيونيستي شكارچي شنبه در پاسخ به سؤالات دانشجويان بزرگترين دانشگاه مازندران درباره اين كه چرا صدا و سيما در تبليغات اين فيلم بسيار كمرنگ عمل كرده و تيزرهاي بسيار كمي را پخش مي كند، گفت: با وجود اين نواقص كه از طرف صدا و سيما وجود دارد و كاملا مشهود است، هم اكنون بزرگترين حامي ما صدا و سيما است كه اين مقوله خود نشان دهنده ضعف هاي شديد حمايتي از اين پروژه است.

 



درختان انار امسال بيمه مي شوند

مشاور وزير جهاد كشاورزي گفت: بيمه درخت انار كه در صندوق بيمه كشاورزي كشور نيز تصويب شده از امسال اجرا مي شود.
به گزارش ايرنا پيمان فلسفي ديروز در بيرجند افزود: دولت از امسال محصول انار و زعفران را به صورت توافقي از كشاورزان خريداري خواهد كرد.
وي اظهار داشت: توافقهاي لازم با بانك مركزي صورت گرفته تا كشاورزان جهت پرداخت وامهاي گذشته خود، از مهلت مناسبي برخوردار شوند.
وي افزود: در ماده 28 قانون بودجه بحث استمهال و پرداخت ديركرد وامهاي كشاورزي پيش بيني شده تا كشاورزان طي يك مهلت پنج ساله وام خود را به صورت اقساطي پرداخت نمايند.
شهرستان فردوس در خراسان جنوبي يكي از قطبهاي توليد انار در كشور محسوب مي شود.

 



انتقاد همسر رئيس جمهور از وضعيت عفاف و حجاب در كشور

همسر رئيس جمهور با تاكيد بر گسترش فرهنگ حجاب و عفاف گفت: روند حجاب و عفاف در كشور طبيعي نيست.
به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، اعظم السادات فراهي ديروز در نشست مشاوران و رابطان بانوان دستگاه هاي اجرايي خراسان جنوبي، زنان خراسان جنوبي را زناني متعهد و دلسوز توصيف كرد و اظهار داشت: زنان اين استان تاكنون در عرصه هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي افتخارات زيادي را آفريدند.
وي با بيان اينكه تغيير در متون رشته هاي علوم انساني يكي از خواسته هاي رهبر معظم انقلاب است، افزود: متون رشته هاي علوم انساني بايد بر طبق فرهنگ و اصول ديني اسلام تغيير پيدا كند.
همسر رئيس جمهور از تدوين دو بسته اصلي در شوراي عالي انقلاب كشور خبر داد و اظهار داشت: يكي از اين بسته ها برنامه جامع علمي كشور است كه به اتمام رسيده است و در اين قالب سياست هاي كلي مشخص شده و بايد وزارتخانه ها برنامه هاي خود را براي اجرايي شدن اين بسته ها ارائه كنند.
وي شرايط داشتن جامعه ايده آل را گسترش فرهنگ حجاب و عفاف عنوان كرد و گفت: زنان جامعه ما مي توانند با حفظ موازين اسلام در برنامه هاي كلان كشور شركت كنند.
فراهي ادامه داد: عفاف در جامعه ما وجود دارد چرا كه فرزندان ما در اين جامعه رشد پيدا كرده اند و در معرض تربيت اسلامي بوده اند و بايد اين مسائل گسترش بيشتري پيدا كند.
وي اظهار داشت: پيش از انقلاب حفظ حجاب و عفاف با ارتباط محكم خانواده و فرزند محقق مي شد و اين مفاهم اسلامي را منتقل مي كردند ولي با پيروزي انقلاب اسلامي حاكميت نيز براي انتقال اين مفاهم اسلامي وارد شد و تحولي در اين ارتباط به وجود آمد.
همسر رئيس جمهور با اشاره به برنامه هاي كلان صورت گرفته در حوزه زنان گفت: يكي از اين برنامه ها طرح جامع سلامت زنان است كه برنامه هاي زيادي در اين بخش پيش بيني شده است.
فراهي حجاب را نماد اصلي زنان مسلمان عنوان كرد و افزود: كشورهاي غربي از اين نماد وحشت دارند و براي همين در برخي از كشورهاي از جمله فرانسه قانون منع حجاب تصويب شده است.

 



دادستان ديوان محاسبات: اختلاس 3 هزار ميليارد توماني حيثيت سيستم بانكي كشور را برد

به گزارش فارس ، اصغر عربيان در ششمين جلسه شوراي اداري استان كردستان كه در سالن پيامبر اعظم(ص) استانداري برگزارشد، اظهارداشت: در آموزه هاي دين مبين اسلام معيارهايي براي كارگزاري و مديريت ترسيم شده كه توجه و عمل به آنها لازمه موفقيت در كارها است.
وي بي انضباطي مالي و بي برنامگي را نقطه آسيب پذيري ايران اسلامي ذكر كرد و گفت: اختلاس 3 هزار ميليارد توماني حيثيت سيستم بانكي كشور را برد.
دادستان ديوان محاسبات اعلام كرد: معيار و شاخص اندازه گيري دقيق براي فساد مالي در كشور ما وجود ندارد و اين موجب بزرگ نمايي تخلفات شده است.
عربيان در ادامه افزود: طي دو سال گذشته ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي به دنبال تبيين شاخص هاي فساد مالي هستند.
وي يادآورشد: براي پيشگيري از تخلفات به سمت هشدارهاي نظارتي روي آورده ايم كه در اين زمينه توفيقات زيادي را هم كسب كرده ايم.
عربيان انجام بسياري از تخلفات مديران را نداشتن آگاهي لازم آنها عنوان كرد و اظهارداشت: انجام تخلف عمدي بسيار كم صورت مي گيرد بلكه بيشتر تخلفات به دليل عدم آشنايي با مقررات است.
دادستان ديوان محاسبات پيشگيري و جلوگيري از تخلفات را جهاد اقتصادي دانست و اضافه كرد: موضوعي كه به حيثيت سيستم بانكي كشور ما لطمه وارد كرد از بي توجهي به وثيقه ناشي شد كه مي بايستي مديران با هوشياري از اين امور پيشگيري مي كردند.

 



معاون سياسي وزير كشور: عوامل اجرايي انتخابات حق طرفداري از هيچ گروهي را ندارند

همدان- خبرنگار كيهان
معاون سياسي وزير كشور و رئيس ستاد انتخابات نهمين دوره مجلس گفت: مسئولان و عوامل اجرايي انتخابات به هيچ وجه حق ندارند از هيچ حزب و گروه و فردي طرفداري كنند.
سيد صولت مرتضوي در همايش آموزشي توجيهي ستادهاي انتخابات استان همدان، لرستان و مركزي در محل سالن اجتماعات شهداي استانداري همدان، افزود: جانبداري ما از فرد يا حزب يا گروهي نه تنها هيچ سودي در دنيا و آخرت ندارد بلكه پيامدهاي آن، تنها باخت را نصيب خواهد كرد.
وي با تاكيد بر اين كه احدي از عوامل حق ندارند به سمت كسي تمايل نشان دهند، ادامه داد: نتيجه انتخابات هر چه بشود، مايه خير و بركت براي جمهوري اسلامي است و اگر هم فردي انتخاب شود كه مطابق ارزش هاي نظام نباشد، در جريان راي اعتماد نمايندگان تكليف وي مشخص خواهد شد.
مرتضوي گفت: عده اي در داخل كشور در پي عدم مشاركت و عده اي نيز به دنبال چالش هاي احتمالي هستند و دشمن نيز در صدد است تا با سوءاستفاده، نقطه قوت نظام يعني انتخابات را به نقطه ضعف تبديل كرده و با ايجاد شبهه كام ملت را تلخ كند. بايد با هوشياري و قانونمداري فرصت ها را از دشمن بگيريم.
وي با اشاره به تهيه طرحي توسط نمايندگان مجلس، گفت: در اين طرح از فرمانداران و مجريان خواسته شده كه 24 ساعت پس از پايان راي گيري، كپي برابر اصل صورت جلسه صندوق هاي اخذ راي را در اختيار همه داوطلبان قرار دهند كه انجام اين امر به ويژه در حوزه هاي بزرگي مانند تهران براي ما مقدور نيست چرا كه بسيار حجيم خواهد شد و انجام آن نيز امكان پذير نخواهد بود.

 



همزمان با اول محرم محفل شيرخوارگان حسيني در 100 كشور برگزار مي شود

مشهد- خبرنگار كيهان:
محفل شيرخوارگان حسيني همزمان با اول محرم سال جاري در حرم مطهر رضوي و 2 هزار شهر ايران و 100 كشور دنيا از سوي مجمع جهاني حضرت علي اصغر(ع) برگزار مي شود.
دبيركل مجمع جهاني حضرت علي اصغر(ع) در حاشيه همايش مسئولان اين مجمع با بيان اين خبر اظهار داشت: مراسم بزرگداشت حضرت علي اصغر(ع) سال گذشته در بيش از 800 شهر در ايران و 100 شهر در كشورهاي دنيا به صورت هماهنگ و همزمان با استقبال فراوان شيفتگان اهل بيت(ع) و مكتب حسيني برگزار شد.
داود منافي نژاد هدف از برگزاري محفل شيرخوارگان حسيني را پرورش عواطف عاشورايي و به نمايش گذاشتن ابعاد منشوري قيام حسيني با محوريت شهيد شيرخوار كربلا، حضرت علي اصغر«ع» عنوان كرد.
وي خاطرنشان كرد: در سال گذشته در مصلاي بزرگ امام خميني«ره» بيش از 100 هزار نفر از مادران به همراه كودكان شيرخوار خود در محفل شيرخوارگان حسيني حضور داشتند.
منافي پور با بيان اين كه محفل بزرگ شيرخوارگان حسيني امروز به يكي از جريان هاي بزرگ فرهنگي شيعه تبديل شده، افزود: نخستين جمعه محرم به دستور رئيس جمهور از سال آينده به عنوان روز جهاني حضرت علي اصغر«ع» در تقويم ها ثبت مي شود.
منافي پور گفت: در فراخوان بين المللي كه ازسوي مجمع جهاني حضرت علي اصغر«ع» آغاز مي شود، هنرمندان جهان تشيع در رشته هاي هنرهاي تجسمي، نقاشي، فيلم كوتاه، انيميشن براي ارائه آثار هنري خود با موضوع واقعه عاشورا و حضرت علي اصغر«ع» فراخوان مي شوند.
وي تصريح كرد: اين فراخوان به زبان هاي عربي، انگليسي، اردو، آذري، فرانسه و فارسي است و توسط 214 شبكه ديداري و شنيداري جهان اسلام انجام مي شود.

 



15 آبان برگزار مي شود
جشنواره بين المللي تئاتر كودك و نوجوان در همدان

همدان- خبرنگار كيهان:
مراسم افتتاحيه هجدهمين جشنواره بين المللي تئاتر كودك و نوجوان نيمه ماه جاري در همدان برگزار مي شود.
به گزارش ستاد خبري هجدهمين جشنواره بين المللي تئاتر كودك و نوجوان همدان، معاون فرهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان در ستاد استاني برگزاري جشنواره گفت: مراسم افتتاحيه جشنواره تئاتر كودك و نوجوان عصر 15 آبان ماه همزمان با عيد سعيد قربان در سالن 15 هزار نفري پيام همدان برگزار مي شود و يك جشن مردمي خواهد بود.
مجيد فروتن اظهار داشت: در جشنواره تئاتر امسال 300 مهمان حضور مي يابند كه 30 نفر آنها از مهمانان خارجي جشنواره هستند.
وي با اعلام نام كشورهاي شركت كننده در هجدهمين جشنواره بين المللي تئاتر كودك و نوجوان افزود: دانمارك، نروژ، فرانسه، ايتاليا همچنين گروه هاي نمايشي از استان هاي قم، تهران و اصفهان در بخش مسابقه بين المللي حضور دارند و هشت گروه نمايشي از ايران، شامل دو گروه از همدان، دو گروه از اصفهان، سه گروه از تهران و يك گروه از خراسان رضوي در بخش مسابقه ايران شركت كرده اند.
اين مسئول خاطرنشان كرد: در ايام جشنواره بين المللي تئاتر كودك و نوجوان كارگاه هاي آموزشي تئاتر توسط اساتيد ايراني و خارجي در سالن آمفي تئاتر كانون برگزار مي شود. فروتن با بيان اين كه امسال دو جايزه در كنار جوايز اصلي جشنواره به نمايش ها اهدا مي شود، افزود: جايزه تماشاگران به بهترين نمايش و جايزه نمايش منتخب داوران كودك و نوجوان در مراسم اختتاميه به برگزيدگان اهدا مي شود.
وي از اجراي روزانه سه نمايش در هر سالن خبر داد و افزود: 24 هزار بليت در ايام جشنواره به چاپ مي رسد كه نيمي از بليت هاي سانس هاي دوم و سوم سالن ها در اختيار كارمندان دولت قرار مي گيرد و 20 درصد از مجموع تعداد بليت ها به مردم فروخته مي شود.

 


صفحه (14)


صفحه (3)


صفحه (2)

     


(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14