(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


دوشنبه 9 آبان 1390- شماره 20062

حديث دشت عشق
بازگشت استقلال به صدر جدول
اخبار كوتاه از فوتبال
بازنشسته ها و دوشغله ها اجازه ثبت نام ندارند
ممنوعيت حضور يزداني خرم و صفارزاده در انتخابات فدراسيون
مسابقات واترپلوي جام باشگاه هاي آسيا 2 تيم ايراني به كويت مي روند
براي حضور در ليگ برتر كشتي آزاد 7 ملي پوش جهاني به 4 تيم پيوستند
خواندني از ورزش ايران
تركيب نهايي تيم ملي وزنه برداري چهارشنبه معلوم مي شود
باقري: اولويت ما در جام جهاني كسب 6 سهميه المپيك است
مراسم معارفه عسگري امروز برگزار مي شود
دعوت از 6 تكواندوكار به اردو
ليگ برتر واليبال گيتي پسند با شكست كرمان به صدر رسيد



حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «عبدالرحيم ايزدي»
سومين شهيد خانواده
... عبدالرحيم سومين هديه گرانبها از طرف پدري مهربان و زحمتكش به اسلام و انقلاب بود. پدري كه معتقد بود بايد هر برادري سلاح به زمين افتاده برادرش را بر دوش بگيرد و در راه اسلام و قرآن جانفشاني كند... عبدالرحيم در حوزه حيدرعلي سلطاني نجف آباد درس مي خواند و مرتب به جبهه مي رفت و از شادي هاي جنگ مي گفت. حرف هايش به دل مي نشست و خيلي خو ش مشرب بود. از همان نوجواني دوست داشت طلبه شود و دبيرستان و دروس حوزه را با هم گذراند.
اولين بار در فتح خرمشهر از ناحيه گوش مجروح شد. گفتند چون سردار شهيد احمد كاظمي فرمانده وقت لشكر نجف اشرف مي دانست عبدالرحيم دو برادرش شهيد شده و پدرش هم در جبهه است، اجازه نمي داد به خط مقدم برود. اينجا بود كه عبدالرحيم سه روز اعتصاب غذا كرد. شب عمليات سردار كاظمي استخاره كرد و خودش گفته بود در استخاره آيات مربوط به بهشت آمد و بالاخره فرمانده به عبدالرحيم اجازه حضور در خط مقدم را داد، تا نور وصال را ديد و به آرزوي خود رسيد. طلبه بسيجي شهيد «عبدالرحيم ايزدي»، سال 1344 متولد شد و در 29/7/1362 در عمليات والفجر4 (مريوان) به شهادت رسيد.

 



بازگشت استقلال به صدر جدول

سرويس ورزشي-
تيم فوتبال استقلال با برتري مقابل مس سرچشمه در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور بازگشتي دوباره به صدر جدول رده بندي اين رقابت ها داشت.
در ادامه رقابت هاي هفته دوازدهم رقابت هاي ليگ برتر روز گذشته 5 ديدار برگزار و تغييراتي در جدول رده بندي حاصل شد. در اصفهان جدال تيم هاي سپاهان و ملوان با برتري سپاهان به پايان رسيد. براي تيم سپاهان در ديدار خانگي مقابل ملوان بندرانزلي سيدمهدي سيدصالحي (19)، مهدي كريميان (76) و عماد محمدرضا (1+90) گل زدند و گل هاي تيم ملوان توسط علي جراح كار (7) محمد حيدري (15) به ثمر رسيد. كرانچار سرمربي جديد سپاهان براي اين بازي حتي در ورزشگاه فولادشهر نيز حضور نداشت.
در تبريز بازي تيم هاي شهرداري و ذوب آهن با تساوي به پايان رسيد. ستاره اين بازي شهاب گردان، دروازه بان تيم ذوب آهن بود كه با عكس العمل هاي خود مانع از شكست سپيدپوشان اصفهاني در تبريز شد .
در كرج ديدار سرد و كسل كننده تيم هاي سايپا و فولاد با تساوي صفر- صفربه پايان رسيد. دو تيم در اين بازي اندك فرصت هايي براي گلزني بدست آوردند اما نتوانستند از آنها استفاده كنند. در آبادان نبرد تيم هاي نفت و صبا با برتري تيم ميهمان به پايان رسيد. در اين بازي فونيكه سي در دقيقه 27 توانست براي نفت گلزني كند اما صبا در دقيقه 47 توسط رضا عنايتي به گل رسيد. شاگردان ويسي در دقيقه 58 با گلزني دوباره عنايتي از تيم نفت پيش افتادند.در دقيقه 73 سجاد مشكل پور توانست نفت را از شكست خانگي نجات دهد و بازي را به تساوي بكشاند ولي عبدالكريم اسلامي براي صبا در دقيقه 88 موفق شد گل سوم را به ثمر برساند.
در آخرين ديدار ديروز و از ساعت 45:17 تيم هاي استقلال تهران و مس سرچشمه به مصاف هم رفتند. اين ديدار كه با قضاوت محسن قهرماني و در زمين لغزنده ورزشگاه آزادي برگزار شد، در پايان به پيروزي يك بر صفر تيم استقلال انجاميد تا آبي پوشان بازگشتي دوباره به صدر جدول داشته باشند. استقلال در اين بازي خانگي و در حالي كه از ثانيه 20 با حريفي 10 نفره بازي مي كرد، در دقيقه 56 توسط ميلاد ميداودي به گل رسيد. مهاجم تيم استقلال روي پاس ارسالي از سوي مجتبي جباري به راحتي دروازه مس سرچشمه را گشود و تيمش را به سه امتيازي شيرين رساند.
قهرماني در اين بازي نادر فتح الهي از تيم مس و آندرانيك تيموريان از تيم استقلال را به ترتيب در ثانيه 20 و دقيقه 83 بازي از زمين اخراج كرد . در صحنه اخراج بازيكن استقلال تيموريان با حنيف عمران زاده وارد درگيري لفظي شد كه حتي تلاش علي سامره بازيكن مس سرچشمه هم سودي نداشت و محسن قهرماني كه در يك قدمي صحنه درگيري بود، تيموريان را با كارت قرمز اخراج كرد تا دو تيم 10 نفره كار را دنبال كنند .
جدال بلاژويچ و دايي در كرمان
اما در آخرين بازي هفته دوازدهم ليگ برتر تيم فوتبال راه آهن در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان به مصاف مي مي رود؛ تيمي كه اين روزها با بلاژويچ نتايج خوبي بدست آورده و در بازي با تيم دايي نيز به دنبال رسيدن به سه امتياز است.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

ممنوع الفعاليت شدن يك بازيكن پيروزي
محمد نصرتي و شيث رضايي به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال احضار مي شوند . محمد نصرتي و شيث رضايي دو بازيكن تيم فوتبال پيروزي به دليل آنچه رفتار ناشايست از سوي اين دو بازيكن اعلام شده است، در آستانه احضار به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال قرار گرفتند . بنا بر اعلام كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اين دو مدافع تيم فوتبال پيروزي، احتمالا براي ارائه توضيحات درباره رفتار غير ورزشي شان در ديدار برابر داماش گيلان به اين كميته احضار مي شوند. همچنين روز گذشته دبير كميته رسيدگي به تخلفات حرفه اي فوتبال اعلام كرد يكي از دو بازيكن متخلف پيروزي منشوري و ممنوع الفعاليت مي شود.
استقلال خواستار مدافع سپاهان شد
باشگاه استقلال خواهان به خدمت گرفتن مدافع سپاهان شد. در اين مدت چند بازيكن خارجي در اين پست در تمرينات آبي پوشان شركت كردند اما نتوانستند نظر كادر فني را جلب كنند. استقلالي ها با توجه به اين شرايط تصميم گرفته اند با بازيكنان داخلي خط دفاع خود را تقويت كنند و در همين راستا در نامه اي رسمي به باشگاه سپاهان خواستار هادي تاميني شدند.
ثبت قرارداد خداداد عزيزي با ابومسلم
قرارداد خداداد عزيزي به عنوان مدير فني باشگاه ابومسلم خراسان در هيات فوتبال استان به ثبت رسيد. شايان ذكر است خداداد عزيزي در ابتداي فصل به عنوان مديرفني تيم دسته دومي سياه جامگان خراسان فعاليت خود را آغاز كرده بود كه وي بعد از سيدكاظم غياثيان دومين فردي است كه از تيم فوتبال سياه جامگان خراسان راهي ابومسلم مي شود .
برگزاري جلسه كنفدراسيون فوتبال آسيا با حضور دو نماينده ايران
جلسه كنفدراسيون فوتبال آسيا با حضور دو نماينده از باشگاه هاي ايران 29 آبان برگزار خواهد شد. ساكت و فتح الله زاده به عنوان نمايندگان ايران در اين جلسه حضور خواهند داشت و با پيشنهادهاي خود درباره موضوعات مختلف در قاره آسيا تصميم گيري خواهند كرد.
سقوط اينتر به رده شانزدهم ليگ ايتاليا
شكست خانگي اينتر مقابل يوونتوس، ششمين باخت فصل
آبي و مشكي پوشان را رقم زد كه تيم قهرمان ايتاليا و اروپا را به رده شانزدهم برد، اتفاقي كه كلوديو رانيري آن را براي استعفا و واگذار كردن نيمكت اينتر كافي نمي داند. رانيري پس از قبول شكست 2 بر يك مقابل يوونتوس در ديدار خانگي عنوان كرد: از نمايش بازيكنان مقابل تيمي كه در حال حاضر يكي از خوش فرم ترين تيم هاي سري Aاست، راضي هستم. متاسفانه در اين ديدار ما فقط به بازي كردن و اصل فوتبال فكر كرديم، اما آنها مراقب و هوشيار بودند و از دو فرصتي كه داشتند نهايت استفاده را بردند و به پيروزي رسيدند.
بركناري خوردبين از سرپرستي پيروزي
با دستور مدير عامل باشگاه پيروزي، محمود خوردبين از سمت خود بركنار شد. قائم مقام باشگاه پيروزي با تائيد اين خبر گفت: ان شاء الله از تجارب ايشان در جاي ديگري استفاده خواهيم كرد. گويا بركناري خوردبين به واسطه حركات زننده دو بازيكن پيروزي در بازي با داماش گيلان بود.

 



بازنشسته ها و دوشغله ها اجازه ثبت نام ندارند
ممنوعيت حضور يزداني خرم و صفارزاده در انتخابات فدراسيون

سازمان بازرسي كل كشور در نامه اي به وزارت ورزش و جوانان صراحتا اعلام كرد كه مديران دو شغله و بازنشسته ها اجازه حضور در مجامع انتخاباتي فدراسيون هاي ورزشي را ندارند.
با توجه به پايان دوره 4 ساله رياست تعدادي از فدراسيون هاي ورزشي، محمد عباسي برگزاري مجامع انتخاباتي را تا اطلاع ثانوي لغو كرد و درنامه اي به سازمان بازرسي كل كشور خواستار تعيين تكليف حضور مديران دو شغله و بازنشسته در انتخابات فدراسيون هاي ورزشي شد كه با گذشت چند ماه از ارسال اين نامه، چند روز قبل اين سازمان در نامه اي رسما اعلام كرد كه «مديران بازنشسته و دوشغله ها برابر قانون امكان فعاليت در پست هاي اصلي فدراسيون هاي ورزشي را ندارند.»در اين نامه ذكر شده است كه بازنشسته ها تنها در حالي كه وزير از هيئت وزيران مجوز بگيرد مي توانند در راس فدراسيون هاي ورزشي فعاليت كنند، اما بايد از حضور مديران دو شغله در پست هاي اصلي طبق قانون جلوگيري شود.
با مشخص شدن تكليف مديران دو شغله و بازنشسته ها توسط سازمان بازرسي كل كشور، روز شنبه، امور مجامع وزارت ورزش و جوانان در نامه اي به 8 فدراسيون ورزشي كه دوره رياست آن ها به پايان رسيده يا ظرف روزهاي آينده به اتمام مي رسد، اعلام كرد كار نام نويسي از نامزدهاي پست رياست فدراسيون هاي ورزشي را آغاز كنند. بر اين اساس، ثبت نام از كانديداهاي رياست فدراسيون هاي كشتي، واليبال، ژيمناستيك، كوهنوردي، چوگان و كونگ فو از سه شنبه آغاز و به مدت 10 روز كاري يعني تا 25 آبان ادامه خواهد داشت.
نام نويسي از فدراسيون هاي دووميداني و پهلواني و زورخانه اي هم به ترتيب در روزهاي 21 آبان و 2 آذر به مدت 10 روز كاري انجام خواهد شد.
در حال حاضر دوره رياست فدراسيون هاي كشتي، واليبال، چوگان، پهلواني و زورخانه اي به پايان رسيده، اما دوره رياست 4 ساله فدراسيون هاي كوهنوردي و كونگ فو تا چند روز ديگر ادامه خواهد داشت.
امور مجامع وزارت ورزش و جوانان در اين نامه همچنين تاكيد كرده كه از حضور مديران بازنشسته و بازخريد شده جلوگيري شود كه در اين صورت يزداني خرم، شعائي و صفارزاده اجازه نام نويسي براي حضور در انتخابات فدراسيون هاي كشتي، كوهنوردي و پهلواني و زورخانه اي را ندارند.
مديران دو شغله هم تنها در شرايطي مي توانند در انتخابات حاضر شوند كه متعهد شوند در صورت موفقيت در انتخابات از ساير مشاغل خود استعفا دهند و تك شغله شوند.

 



مسابقات واترپلوي جام باشگاه هاي آسيا 2 تيم ايراني به كويت مي روند

نهمين دوره مسابقات واترپلوي جام باشگاه هاي آسيا از 10 آذر ماه به ميزباني كويت و با حضور دو نماينده از كشورمان برگزار مي شود.
مسابقات واترپلوي جام باشگاه هاي آسيا به ميزباني باشگاه القادسيه كويت از دهم تا هفدهم آذر ماه در كويت برگزار خواهد شد و طي آن علاوه بر تيم فولاد ماهان سپاهان (قهرمان ليگ برتر واترپلو در سال 89)، نماينده اداره كل وزارت ورزش و جوانان استان زنجان (قهرمان سوپر جام سال 89) به عنوان دو نماينده كشورمان در اين رقابت ها شركت خواهند كرد.
فولاد ماهان سپاهان، قهرمان ليگ برتر واترپلو در سال 89 است و نماينده اداره كل وزارت ورزش و جوانان استان زنجان در سال 89 قهرمان سوپر جام كشور شده است. كويت نيز با دو نماينده در اين رقابت ها حضور خواهد داشت. بنابر اعلام كنفدراسيون شناي آسيا ديگر تيم هاي حاضر در اين مسابقات نيز تا دو هفته آينده از سوي اين كنفدراسيون معرفي خواهند شد.
تيم دانشگاه آزاد، قهرمان هشتمين دوره اين مسابقات است كه سال گذشته به ميزباني كشورمان برگزار شد. در آن دور از مسابقات، تيم نفت اميديه نيز به عنوان سومي دست يافت.

 



براي حضور در ليگ برتر كشتي آزاد 7 ملي پوش جهاني به 4 تيم پيوستند

7 ملي پوش آزادكار حاضر در رقابت هاي جهاني تركيه به 4 تيم حاضر در رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد پيوستند.
مهدي تقوي و رضا يزداني با تيم خونه به خونه بابل، مصطفي آقاجاني، عليرضا گودرزي با تيم سايپاي شمال، حسن رحيمي و فردين معصومي با تيم ثامن الحجج(ع) خراسان رضوي و صادق گودرزي با تيم شهداي الوند همدان با حضور در كميته ليگ فدراسيون كشتي به صورت رسمي قرارداد امضاء كرده اند.
اعلام اسامي كادرفني
اسامي كادر فني تيم هاي حاضر در رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد كه تاكنون قرارداد خود را امضاء كرده اند اعلام شد.تاكنون غلامرضا محمدي به عنوان سرمربي و علي شكري پور و ابراهيم مهربان به عنوان مربي تيم خونه به خونه بابل، محسن كاوه و پژمان درستكار به عنوان سرمربي و مربي تيم ثامن الحجج(ع) خراسان رضوي و ناصر ملكي به عنوان سرمربي تيم نيروي زميني ارتش قرارداد خود را امضاء كرده اند.
عباس حاج كناري و سيدمصطفي ميرعماديان نيز به عنوان سرمربيان تيم هاي آبفاي زنجان و سايپاي شمال قراردادهاي خود را در كميته ليگ به ثبت رسانده اند. ديگر تيم هاي حاضر در رقابت هاي ليگ برتر از جمله شهداي الوند و شهرداري ملاير با اعضاي كادرفني خود قرارداد امضاء نكرده اند.
آغاز ليگ از 16 آبان
بالاخره پس از كش و قوس هاي فراوان 16 آبان ماه به عنوان زمان جديد آغاز رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد اعلام شد.جلسه هماهنگي تيم هاي شركت كننده در مسابقات كشتي آزاد ليگ برتر باشگاه هاي كشور ظهر روز سه شنبه 8 آبان ماه با حضور نمايندگان هشت تيم متقاضي در محل خانه كشتي تهران برگزار مي شود.
تيم هاي خونه به خونه بابل، سايپاي شمال، شهرداري ملاير و شهداي الوند همدان، آبفاي زنجان، نيروي زميني ارتش، ثامن الحجج(ع) خراسان رضوي حضورشان در ليگ قطعي است و بايد ديد از ميان تيم هاي نفت تهران و مجاهدان صنعت برق گلوگاه قهرمان ليگ دسته اول كدام تيم مي توانند در اين مسابقات شركت كنند.
رقابت هاي كشتي آزاد ليگ برتر باشگاه هاي كشور با حضور هشت تيم در دو گروه چهار تيمي برگزار خواهد شد.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ تيم جودوي جوانان ايران با 3 جودوكار بامداد فردا راهي آفريقاي جنوبي مي شود تا در مسابقات (جهاني 12 تا 15 آبان) شركت كند. حميدرضا خطيبي، سعيد مولايي و محمد ملك محمدي سه جودوكار ايران در اين رقابت ها هستند. هدايت اين تيم را سيدمجيد زارعيان برعهده خواهد داشت.
¤ بيژن مغانلو كه به عنوان مربي سه سال در كنار رضا مهمان دوست در تيم ملي تكواندو فعاليت كرد، پس از انتخاب فريبرز عسگري به عنوان سرمربي جديد تيم ملي اعلام كرد كه ديگر قصد ندارد با تيم ملي همكاري كند.
¤ محمد علي آبادي، رئيس كميته ملي المپيك به منظور صحبت در خصوص تيم اعزامي به المپيك 2012 لندن ديروز با عباسي، وزير ورزش و جوانان ديدار كرد.
¤ رقابت هاي واترپلو قهرماني رده هاي سني نوجوانان و جوانان ايران يازدهم آبان ماه همزمان در شهرهاي اصفهان و تهران آغاز خواهد شد.
¤ مسئولان و مربيان تيم شهرداري ملاير پس از انتخاب امير توكليان به عنوان سرمربي در فصل جديد ليگ برتر كشتي آزاد، گئورگي گوگشيليدزه و خينچيگا شوويلي 2 كشتي گير سرشناس گرجستاني را به خدمت گرفتند.

 



تركيب نهايي تيم ملي وزنه برداري چهارشنبه معلوم مي شود
باقري: اولويت ما در جام جهاني كسب 6 سهميه المپيك است

سرمربي تيم ملي وزنه برداري با بيان اينكه چهارشنبه تركيب نهايي تيم ملي مشخص مي شود گفت: مجيد عسگري نسبت به ساير وزنه برداران كمتر آماده بود و خط خورد و از بين نصير شلال و سنجابي نيز يك نفر خط مي خورد.
كوروش باقري با توضيح دليل خط خوردن مجيد عسگري از تيم ملي وزنه برداري اظهار كرد: عسگري نسبت به ساير نفرات كمتر آماده بود و به همين دليل از تركيب كنار گذاشته شد.وي همچنين با بيان اينكه از بين نصير شلال و سنجابي يك نفر ديگر نيز از تركيب تيم ملي خط مي خورد، خاطرنشان كرد: تركيب نهايي تيم ملي چهارشنبه مشخص مي شود و در آن روز تكليف ورزشكاري كه قرار است خط بخورد معلوم مي شود.
باقري با بيان اينكه اولويت تيم ملي د رجام جهاني وزنه برداري كسب شش سهميه براي المپيك لندن است و سپس به كسب مدال مي انديشد، گفت: سليمي، رستمي و محمدپور شانس طلا تا برنز دارند. دو ورزشكار هم شانس كسب مدال دارند و سايرين هم اگر تلاش كنند مي توانند به كسب سهميه فكر كنند. وي در پايان گفت: ما تاكنون زحمت زيادي كشيده ايم و ديگر اكنون نوبت ورزشكاران است كه ثمره تلاش خود را بگيرند. ما هم در هدايت و پشتيباني آن ها تلاش مي كنيم و به اميد خدا تمام سهميه هاي موردنظر را براي المپيك كسب مي كنيم.

 



مراسم معارفه عسگري امروز برگزار مي شود
دعوت از 6 تكواندوكار به اردو

دور جديد تمرينات تيم ملي تكواندوي كشورمان از امروز با حضور 6 تكواندوكار و سرمربي جديد در خانه تكواندو آغاز خواهد شد.
جلسه معارفه كادر فني جديد تيم ملي تكواندوي كشورمان امروز همزمان با آغاز دور جديد تمرينات اين تيم برگزار خواهد شد. فريبرز عسگري، سرمربي جديد تيم ملي تكواندو از 6 تكواندوكار براي حضور در اين تمرينات دعوت به عمل آورده است كه دو تغيير نسبت به فهرست قبلي كه نزديك به يك ماه گذشته از سوي فدراسيون اعلام شده بود، دارد.
محمد باقري معتمد، عليرضا نصرآزاداني، يوسف كرمي، فرزاد عبدالهي، مسعود حجي زواره و مهران عسگري نفراتي هستند كه تمرينات خود را زير نظر كادر فني آغاز خواهند كرد.حسين تاجيك و كوروش رجلي دو تكواندوكار سنگين وزني هستند كه به اين اردو دعوت نشده اند و به جاي آنها مهران عسكري كه تنها مدال طلاي دانشجويان در يونيورسياد را كسب كرد به اردو دعوت شده است. تيم ملي تكواندو خود را براي حضور در بازي هاي المپيك تابستاني لندن آماده مي كند.

 



ليگ برتر واليبال گيتي پسند با شكست كرمان به صدر رسيد

تيم واليبال گيتي پسند اصفهان باپيروزي سه بر يك مقابل نماينده كرمان در هفته چهارم ليگ برتر باشگاه هاي كشور به صدر جدول رده بندي اين رقابت ها صعود كرد.
در اين بازي كه در سالن شهداي مخابرات شهر اصفهان برگزار شد كرماني ها در ست سوم با نتيجه 25 بر 22 به برتري دست يافتند تا نخستين ست برده خود در رقابت هاي اين فصل را جشن بگيرند.
اما شاگردان مصطفي كارخانه در ست هاي اول، دوم و چهارم به ترتيب با نتايج 25 بر 19، 25 بر 19 و 25 بر 16 پيروز شدند. گيتي پسند با سه امتيازي كه از اين مسابقه به دست آورد 11 امتيازي شد و هم امتياز با سايپا و تنها به دليل معدل پوئن بهتر بالاتر از اين تيم به صدر جدول رده بندي صعود كرد. كرمان نيز همچنان بدون امتياز در قعر جدول باقي مانده است. درساير ديدارهاي ديروز نتايج ذيل بدست آمد:
¤ ميزان خراسان1-كاله مازندران 3
¤ پيشگامان كوير 3-شهرداري تبريز صفر
¤ شهرداري اروميه3-سايپا البرز 2
¤ نوين كشاورز3-آلومينيوم المهدي 1
¤ مناطق نفت خيز-هاوش گنبد
:لغو شد
¤ پيكان تهران3-باريج اسانس كاشان 1

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14