(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


یکشنبه 15 آبان 1390- شماره 20067

حديث دشت عشق
هدف وزنه برداري كسب 6 سهميه المپيك است اما
رضازاده: مي خواهيم براي نخستين بار در تاريخ روي سكو برويم
اخبار كوتاه از فوتبال
نوروزي : به خاطر بي توجهي ها ديگر كشتي نمي گيرم
اعلام خداحافظي قهرمان كشتي فرنگي جهان
رئيس فدراسيون فوتبال از تلاش هايش براي اميدها مي گويد
كفاشيان : شخصاً به فيفا مي روم
قهرماني السد در آسيا داغ دل فوتبال تازه شد !
جام جهاني وزنه برداري پاريس
7 ملي پوش وزنه برداري ايران در گروه A
اين كارها به كشتي ضربه مي زند
برزگر: الان وقت تغييرات نيست
استقلال برابر ناسيونال پاراگوئه شكست خورد
تكليف قهرماني در دربي بي ستاره پايتخت مشخص مي شود
خواندني از ورزش ايران



حديث دشت عشق

به ياد انقلابي شهيد «هوشنگ معصومشاهي»
انتظار فرج از نيمه خرداد كشم
شهر قم در خرداد 42 با خبر دستگيري امام(ره)، قيام و جوششي ديگر را در حمايت از مظلوميت رهبر و مرجعشان و اعتراض و تنفر از اقدام پليد رژيم پهلوي آغاز كرد.
13 و 14 خرداد همه به هم خبر دادند و در گوشه و كنار به گفت وگو پرداختند و قرار شد از بخش جوادآباد، پيشوا و ورامين تعدادي جلودار و مابقي مردم با حمايت و حضورشان در يك حركتي حماسي حادثه اي را ببار آورند. 15 خرداد 42 از بخش هاي جوادآباد، پيشوا و اطراف در ميدان پاچنار، ميعادگاه عاشقان انتخاب و عاشقان شهادت بعد از غسل شهادت در حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) ضمن زيارت بسوي ورامين حركت كردند. جمعيت عاشق از هر روستا در جاده 5متري ورامين تهران با همديگر برخورد و عهدنامه خون و شهادت را امضاء و بسوي تهران حركت كردند.
شهيد معصومشاهي يكي از همان عاشقان مبارزه با ظلم و ستم با سردادن شعار «خميني عزيزم بگو تا خون بريزم» عاشقان به پيش مي رفت. او با سينه اي مالامال از عشق به مقتداي خويش در حالي شعار مي داد كه توپ و تانك دشمن راه را براي ادامه مسير حاميان خميني بسته بودند. عاقبت دشمن وقتي ديد توان مقابله با قيام كنندگان و كفن پوشان مقتدر وراميني را ندارد بسوي آنها شليك كرد و صدها نفر را به خاك و خون كشيد كه شهيد «هوشنگ(امير) معصومشاهي» متولد 1314 نيز در 15 خرداد 42 مظلومانه و قهرمانانه به شرف شهادت نائل آمد.

 



هدف وزنه برداري كسب 6 سهميه المپيك است اما
رضازاده: مي خواهيم براي نخستين بار در تاريخ روي سكو برويم

رئيس فدراسيون وزنه برداري هدف تيم ملي وزنه برداري را در رقابتهاي جهاني كسب 6 سهميه المپيك عنوان كرد و گفت مي خواهيم براي نخستين بار در تاريخ روي سكو برويم.
حسين رضازاده در آستانه آغاز رقابت هاي وزنه برداري قهرماني جهان 2011 پاريس اظهار داشت: ملي پوشان پس از 8 ماه اردوي شبانه روزي از آمادگي بسيار خوبي برخوردار هستند. برنامه ريزي ما قرار گرفتن در بين 6 كشور برتر جهان و كسب سهميه هاي كامل المپيك است. اگر هم روي سكو برويم براي اولين بار است كه در تاريخ وزنه برداري ايران اين اتفاق خواهد افتاد. براي كسب مدال روي 2 تا 3 نفر از ملي پوشان حساب باز كرده ايم اما پيش بيني كردن رنگ مدال ها سخت است چرا كه مسابقات جهاني است و 103 كشور براي حضور در رقابت ها اعلام آمادگي كرده اند.
رئيس فدراسيون وزنه برداري در مورد پيشنهاد جايزه 300 ميليوني براي قهرمانان المپيك گفت: در اين زمينه تصميم گيرنده نهايي مسئولان وزارت ورزش هستند. در هر حال معتقدم كه مدال المپيك بسيار ارزشمند است و اگر مبلغ جايزه بيشتر شود اين كار براي روحيه دادن به ورزشكاران خوب است. بين ورزشكاران مثالي است كه مي گويند «10 طلاي مسابقات قهرماني جهان با يك مدال المپيك برابر است» و اين نشان از اهميت اين مسابقات دارد.
وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به اينكه هنوز در سبك وزن نتوانسته ايم به قدرت كافي برسيم، آيا امروز به جايي رسيده ايم كه بتوانيم قهرمان جهان شويم تصريح كرد: اين هدف تمام كشورهاي شركت كننده است. كشوري مانند چين كه ابرقدرت وزنه برداري جهان و قهرمان اين رشته است در سنگين وزن ضعيف است و فقط تا 85 كيلوگرم وزنه بردار دارد اما ما در ايران در ميان وزن و سنگين وزن قدرتمند هستيم. در حال حاضر نيز در سبك وزن هم حرف هاي زيادي براي گفتن داريم.
وي در مورد مصاحبه علي مرادي كه در گفت وگويي عنوان كرده بود «رضازاده ديگر نتوانست پس از من به المپيك برود»، گفت: بعد از دوران مرادي، ديگر دوران قهرماني ام تمام شده بود و مريض شده بودم. هر چند كه تا آن زمان هم مدال هاي بسياري را كسب كردم. مگر قرار بود من تا چند سالگي وزنه بزنم و قهرمان جهان شوم؟ در آن زمان ديابت و فشار خون عامل اصلي عدم حضورم در رقابت ها شد. مگر يك ورزشكار حرفه اي بايد تا چند سالگي مدال بگيرد؟ خدا را شكر مي كنم كه با عنايتي كه به من داشت در جواني و تا سن 28 سالگي مدال المپيك گرفته و ركورد جهان را از خود برجاي گذاشتم. وي يادآور شد: براي موفقيت وزنه برداري تلاش مي كنم و هيچكس هم نمي تواند جلوي من را بگيرد. در حال حاضر هم به موفقيت وزنه برداري ايران تمركز كرده ام و ترجيح مي دهم پاسخ آقايان را ندهم.
رئيس فدراسيون وزنه برداري در موردآخرين وضعيت سعيد علي حسيني گفت: در اين مورد به كميته ملي المپيك و آقاي افشارزاده اختيار تام داديم تا از بودجه فدراسيون وزنه برداري به وكلاي سعيد پرداخت شود. در اين مورد نامه زده ايم و اسنادش هم موجود است. من هيچ جا نگفتم كه علي حسيني را به المپيك لندن مي رسانم. المپيك لندن سال آينده است و من هيچگاه چنين صحبتي نكردم.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

فغاني كانديداي بهترين داور آسيا در سال 2011
رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال از انتخاب عليرضا فغاني به عنوان يكي از كانديداهاي برترين داور آسيا در سال 2011 خبر داد.
حسين عسگري با اعلام اين خبر اظهار داشت: كميته داوران كنفدراسيون فوتبال آسيا از بين 6 داور برتر قاره در مراسم انتخاب برترين هاي آسيا كه 23 نوامبر برابر با 2 آذر برگزار خواهد شد، داور برتر را معرفي خواهد كرد. عسگري در پايان تصريح كرد: به غير از فغاني «روشن ايرماتوف» از ازبكستان، «نيشيمورا» از ژاپن و «خليل الغمدي» از عربستان به همراه يك داور كره اي و اماراتي جزو كانديداهاي بهترين داوري و در واقع رقباي عليرضا فغاني اعلام شده اند.
بازيكنان ذوب آهن هم به خاطر مشكلات مالي تمرين نكردند
بازيكنان تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان نيز ديروز به دليل عدم پرداخت مطالباتشان حاضر به تمرين نشدند.
باشگاه ذوب آهن چك هايي به بازيكنان پرداخت كرده بود كه اين چك ها در موعد مقرر نقد نشد و بازيكنان ذوب آهن به اين مسئله اعتراض كرده اند.
اصغر فروتن، سرپرست تيم فوتبال ذوب آهن در اين مورد گفت: بازيكنان با من صحبت كردند اما من چه جوابي مي توانم به آنها بدهم؟ مسئولان باشگاه ذوب آهن نيز در تلاش هستند تا مشكل را حل كنند و مطالبات بازيكنان را پرداخت كنند آنها كه دست روي دست نگذاشته اند. من كار بازيكنان را نمي پسندم اما نمي دانم به آنها نيز چه بگويم. به هر حال بازيكنان نيز زندگي دارند.
فرگوسن در منچستريونايتد 25 ساله شد
سر آلكس فرگوسن 25 سال پيش در تاريخ ششم نوامبر هدايت منچستريونايتد را بر عهده گرفت و تا به امروز با اين تيم 37 جام برده است.
سرآلكس فرگوسن دوران مربيگري خود را در سال 1974 با «ايست استيرلينگشاير» آغاز كرد و 12 سال بعد، پس از حضور در تيم هاي «سنت ميرن»، «آبردين» و تيم ملي فوتبال اسكاتلند، به تيم فوتبال منچستريونايتد پيوست. فرگوسن امروز پس از ربع قرن حضور در اولدترافورد و در سن 70 سالگي، 37 جام به همراه اين تيم بالاي سر برده است.
فقط كميته انضباطي بايد نظر دهد
رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: هيچ ارگاني به جز كميته انضباطي فدراسيون صلاحيت رسيدگي به پرونده محمد نصرتي و شيث رضايي را ندارد. اسماعيل حسن زاده عنوان كرد: با توجه به مصاحبه اخير آقاي عليپور دبير ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه اي فوتبال اين تصور به وجود آمده كه رسيدگي به پرونده شيث رضايي و نصرتي به اين ستاد واگذار شده اما از همان روز اول مهدي تاج كه رئيس اين ستاد است اين پرونده را به كميته انضباطي فدراسيون واگذار كرد. وي افزود: رسيدگي به اين قضيه فقط در صلاحيت كميته انضباطي فدراسيون فوتبال است و چون خطا در زمين فوتبال صورت گرفته بنابراين ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه اي فوتبال نمي تواند در اين باره رسيدگي كند.
كلانتري از 5 بازي آينده بايد 10 امتياز بگيرد
جعفر جعفري مديرعامل باشگاه فجر سپاسي در مورد وضعيت اين تيم و شايعه استعفاي علي كلانتري سرمربي اين تيم گفت: اين موضوع شايعه است و من به عنوان مديرعامل باشگاه اصلا در جريان اين مسئله نيستم. جعفري در مورد اينكه تا چه زماني از كلانتري حمايت مي شود گفت: رئيس هيئت مديره باشگاه به ما هشدار داده كه بايد در بازي هاي باقيمانده تا پايان نيم فصل حداكثر امتياز را كسب كنيم. مديرعامل فجرسپاسي در مورد اينكه يعني بايد 5 برد به دست بياوريد گفت: از 15 امتياز باقي مانده تا آخر نيم فصل بايد 10 امتياز بگيريم. ضمن اينكه اكنون زمان تغيير و تحول در تيم نيست.
بازيكنان ملوان تهديد به اعتصاب كردند
بازيكنان تيم ملوان انزلي به دليل پرداخت نشدن مطالباتشان تهديد به اعتصاب كردند.تمرينات تيم فوتبال ملوان بعد از چند روز تعطيلي روز گذشته آغاز شد اما بازيكنان اصلي ملوان ديروز در تمرين اين تيم حاضر نشدند و دليل اين كارشان را پرداخت نشدن مطالبات فصل گذشته خود عنوان كردند. اين در حالي است كه در بين اين بازيكنان نفراتي هستند كه فصل گذشته اصلا در اين تيم نبوده اند اما براي هماهنگي با ساير بازيكنان چنين اقدامي را انجام داده اند.ملوان در حال حاضر با 10 امتياز در رده شانزدهم ليگ برتر است.
احتمال رويارويي تراكتورسازي با ترابوزان تركيه
مديرعامل باشگاه تراكتورسازي از تلاش هاي باشگاه براي برگزاري يك ديدار دوستانه با تيم ترابوزان اسپور تركيه در شهر تبريز خبر داد. محمد حسين جعفري گفت: با نظر موافق سرمربي تيم تراكتورسازي در برگزاري مسابقه تداركاتي در ايام تعطيل و تماس هاي حاصله در اين خصوص به طور جدي پيگير برگزاري اين مسابقه در طول تعطيلات ليگ هستيم.چنانچه مذاكرات در حال پيگيري به نتيجه برسد شاهد اين ديدار در شهر تبريز خواهيم بود.

 



نوروزي : به خاطر بي توجهي ها ديگر كشتي نمي گيرم
اعلام خداحافظي قهرمان كشتي فرنگي جهان

اميد نوروزي قهرمان كشتي فرنگي جهان اعلام كرد كه به دليل بي توجهي ها قصد خداحافظي از دنياي قهرماني را دارد.
قهرمان وزن 60 كيلوگرم كشتي فرنگي جهان اظهار كرد: ديگر قصد كشتي گرفتن ندارم. البته فكر نمي كنم اين موضوع هم براي كسي مهم باشد، چرا كه پس از مسابقه هاي جهاني هيچ توجهي به من نشده است. نه در شهرمان و نه در استان و حتي در كشور كسي حرفم را نمي خواند. پس از مسابقات جهاني مسئولين شوراي شهر و شهرداري همگي جمع شدند و يك ماشين به من هديه كردند كه 15 ميليون تومان مي ارزد، در حالي كه پس از بازگشت از مسابقات جهاني استانبول فقط 18ميليون هزينه پذيرايي از ميهمان ها ومردم را داده ام كه براي تبريك گفتن مي آمدند.
قهرمان وزن 60 كيلوگرم كشتي جهان در پاسخ به اين سؤال كه آيا با محمد بنا در اين باره صحبت كرده اي؟ گفت: با بنا هنوز صحبت نكرده ام، اما من تصميمم را گرفته ام و تا شرايط اين گونه است، قصد كشتي گرفتن نخواهم داشت.

 



رئيس فدراسيون فوتبال از تلاش هايش براي اميدها مي گويد
كفاشيان : شخصاً به فيفا مي روم

رئيس فدراسيون فوتبال كه هنوز به بازگشت تيم اميد به رقابت هاي انتخابي المپيك اميدوار است قصد دارد طي روزهاي آينده شخصاً براي پيگيري اين موضوع به محل فيفا برود.
علي كفاشيان در مورد ماجراي تيم اميد، گفت: با دبير كل فيفا صحبت كرده ام و از او خواسته ام وقتي را مشخص كند كه شخصاً بروم و در اين مورد و چند مورد ديگر مذاكره كنم. ايشان قول داده اند چند روز آينده وقتي را مشخص مي كنند. وي در ادامه در خصوص ميزان اجرا شدن آراي كميته انضباطي گفت: به دليل اينكه سخت گيري كرده ام روند وصولي جرايم انضباطي نسبت به سال گذشته 30 درصد بهتر بوده است. ضمن اينكه به كميته مسابقات و سازمان ليگ اعلام كرده ايم اگر باشگاه يا ورزشكاران جريمه هايشان را پرداخت نكنند از حضور آنها در مسابقات خودداري كنند. وي تصريح كرد: اين موضوع دو حالت دارد؛ يكي اينكه بازيكنان متوجه مي شوند اين كار جدي است و جريمه را بايد پرداخت كنند و هم اينكه از محل پرداخت جريمه ها به باشگاه ها كمك مي كنيم كه كار فرهنگي انجام دهند.
كفاشيان با اشاره به بازيكنان ايراني الاصل در مورد دعوت نشدن اشكان دژاگه، تصريح كرد: وي خودش مشكلاتي داشته كه هنوز در آنجا كامل حل نشده و با كادر فني هم به تفاهم رسيده است. ما هم همه گونه مسائل تسهيلي را برايش فراهم كرده ايم، منتها مسائل ديگري هست كه بايد در آنجا براي آنها جا بيفتد و ما از بازيكنان ايراني الاصل استقبال مي كنيم.رئيس فدراسيون فوتبال در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه از عملكردش راضي است، عنوان كرد: نباد خودم بگويم و ديگران بايد نظر بدهند، اما چيزي كه مشخص است رسانه ها از عملكردم راضي نيستند.

 



قهرماني السد در آسيا داغ دل فوتبال تازه شد !

تيم فوتبال السد قطر با پيروزي در فينال ليگ قهرمانان آسيا به مقام قهرماني رسيد؛ افتخاري كه قطري ها بايد بيشتر از هر چيز ديگر مديون فوتبال ايران و بي نظمي ها و سهل انگاري هايش باشند!
ديدار نهايي ليگ قهرمانان آسيا بين تيم هاي چونبوك موتورز كره جنوبي و السد قطر برگزار شد كه در طي آن تيم السد قطر پس از تساوي 2 بر 2 در وقت هاي عادي و اضافي در ضربات پنالتي 4 بر 2 به برتري رسيد. اوليويرا و لي براي چونبوك و سيم (مدافع چونبوك) و كيتا براي السد در ديدار پاياني ليگ قهرمانان آسيا گلزني كردند.
در اين ديدار كه در ورزشگاه جيونوجو كره جنوبي و به قضاوت روشن ايرماتوف ازبكستاني برگزار شد تيم السد در حالي با پيروزي مقابل نماينده كره جنوبي به مقام قهرماني رسيد كه پيش از اين در هر دو بازي خود در مرحله يك چهارم نهايي مقابل سپاهان مغلوب شده بود، اما يك غفلت و يك سهل انگاري و بازي دادن به رحمان احمدي دو اخطاره موجب حذف نماينده ايران شد. شايد اكنون با قهرماني نماينده قطر در آسيا افسوس و حسرت فوتبالدوستان ايراني بيشتر شود، چرا كه تيمي كه سپاهان علاوه بر بازي رفت در ايران، در دوحه و در خاك قطر نيز آن را شكست داده بود، در پايان به مقام قهرماني رسيد.

 



جام جهاني وزنه برداري پاريس
7 ملي پوش وزنه برداري ايران در گروه A

با اعلام فهرست نهايي هفتاد و نهمين دوره مسابقات وزنه برداري قهرماني جهان، از هشت وزنه بردار ملي پوش كشورمان هفت وزنه بردار در گروه A و يك وزنه بردار در گروه B اوزان هشتگانه وزنه خواهند زد.
اصغر ابراهيمي، ملي پوش با سابقه كشورمان بخت رقابت در گروه A دسته 94 كيلوگرم را از دست داد و بايد در گروه B اين دسته روي تخته برود.
كوروش باقري براي اصغر ابراهيمي ركورد ورودي395 كيلوگرم را در نظر گرفت كه 2كيلوگرم بيشتر از ركورد قبلي اين وزنه بردار بود، اما فشردگي رقابت در دسته 94 كيلوگرم باعث شد ابراهيمي نتواند جايي در ميان 11 وزنه بردار برتر وزن خود داشته باشد.
در اين وزن «ايلين ايليا»، قهرمان قزاقستاني بازي هاي آسيايي گوانگجو با ركورد ورودي 408كيلوگرم بالاتر از ديگر وزنه برداران قرار دارد و «الكساندر ايوانف» روس و «سعيد محمدپور» از كشورمان با ركوردهاي ورودي 405 و 403 كيلوگرم در رده هاي دوم و سوم ايستاده اند.
اما در ديگر اوزان نام وزنه برداران كشورمان در گروهA قرار دارد و بهداد سليمي نيز تنها وزنه بردار ايراني است كه در وزن خود، يعني فوق سنگين بالاتر از ديگر مدعيان اين وزن در صدر فهرست آغازين (Start List) ايستاده است.

 



اين كارها به كشتي ضربه مي زند
برزگر: الان وقت تغييرات نيست

سرمربي سابق تيم ملي كشتي آزاد مي گويد: اميدوارم طوري برنامه ريزي كنيم كه در آستانه المپيك
كاسه چه كنم، چه كنم در دست نگيريم تا نتايج خوبي بگيريم.
منصور برزگر درباره تغييرات در فدراسيون كشتي عنوان كرد: با توجه به اينكه در آستانه المپيك هستيم تغييرات مناسبتي ندارد و ممكن است به كشتي ضربه بزند. به نظر من بايد ابتدا نتيجه كار اين فدراسيون مشخص شود كه موفق بوده است يا نه چون نتيجه كار هر فدراسيون المپيك با المپيك سنجيده مي شود. اگر هم تغييراتي ايجاد شود نفر بعد اگر موفق شود مي گويد من اين كار را كرده ام و اگر ناموفق باشد مي گويد كه تقصر قبلي ها بوده است.
سرمربي سابق تيم ملي كشتي آزاد افزود: به نظر من بايد بعد از هر المپيك انتخابات برگزار كنيم و 4 سال هم پاي آن بايستيم و به بهانه هاي مختلف دست به تغييرات نزنيم. عدم ثبات مديريت به ورزش ضربه مي زند. برنامه ريزي ما درست نيست، رؤساي فدراسيون ها بايد 4 سال براي اجراي برنامه هاي خود زمان داشته باشند. كاري است كه در دنيا انجام مي شود و اگر من بودم اين كار را انجام مي دادم.
دارنده نشان طلاي جهان و نقره المپيك تصريح كرد: اميدوارم طوري برنامه ريزي كنيم كه در آستانه المپيك كاسه چه كنم، چه كنم در دست نگيريم تا نتايج خوبي بگيريم. شايد علت عدم موفقيت ما در المپيك ها همين باشد.

 



استقلال برابر ناسيونال پاراگوئه شكست خورد
تكليف قهرماني در دربي بي ستاره پايتخت مشخص مي شود

تيم فوتبال استقلال برابر ناسيونال پاراگوئه شكست خورد.
دومين روز از مسابقات جام ولايت با برگزاري مسابقه بين دو تيم استقلال و ناسيونال پاراگوئه پيگيري شد كه طي آن تيم ناسيونال يك بر صفر استقلال را شكست داد. اين بازي از ساعت 30.16 ديروزدر ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 200 تماشاگر آغاز شد. روديگو تكسيرا در دقيقه 65 براي ناسيونال گلزني كرد تا نماينده پاراگوئه يك بر صفر به برتري برسد. تيم استقلال در اين بازي با تركيب هادي زرين ساعد، حنيف عمران زاده، حميد عزيززاده، جواد شيرزاد، مهدي اميرآبادي، كيانوش رحمتي(86 - محمد انصاري)، فريدون زندي، محسن يوسفي، توحيد غلامي(46 - علي حمودي)، اسماعيل شريفات و آرش برهاني به ميدان رفت.
به اين ترتيب فردا (دوشنبه)و در آخرين روز جام ولايت، پيروزي در ورزشگاه آزادي به مصاف استقلال خواهد رفت كه تكليف قهرمان در اين بازي مشخص خواهد شد. استقلال براي قهرماني بايد پيروزي را شكست دهد و نتيجه تساوي هم حكم به قهرماني سرخپوشان تهراني خواهد داد چرا كه پيروزي در ديدار اول يك بر صفر نماينده پاراگوئه را شكست داده بود. اين دو تيم مطرح فوتبال ايران بدون بازيكنان ملي پوش خود با يكديگر بازي خواهند كرد.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ پس از گذشت 10 ماه از هدايت فدراسيون دووميداني به سرپرستي آشتياني به دستور وزارت ورزش ثبت نام از نامزدهاي احراز پست رياست اين فدراسيون از 21 آبان ماه به مدت 2 هفته آغاز خواهد شد.
¤ در پنج روز نخست ثبت نام انتخابات فدراسيون كشتي، هيچ فردي كانديدا نشده است. عارف ربطي دبير فدراسيون كشتي در اين باره گفت: تا 25 آبان كانديداها فرصت دارند تا ثبت نام كنند. من نيز از هر فردي كه متقاضي باشد، نام نويسي مي كنم و تشخيص اين كه اين افراد شرايط حضور در انتخابات را دارند يا خير، با وزارت ورزش و جوانان است.

 

(صفحه(12(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14