(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 28 دی 1390- شماره 20124

حديث دشت عشق
شكست قهرمانان جهان و دومين شوك به سرمربي سابق تيم ملي
ثامن الحجج (ع) سبزوار قهرمان ليگ برتر كشتي آزاد شد
اخبار كوتاه از فوتبال
تبعات تغيير در فدراسيون هاي تكواندو و كشتي براي وزارت ورزش
 آقاي وزير بهمن ماه به مجلس احضار مي شود
كاش محمدي و مهماندوست مي ماندند
باقري: انتخاب و بركناري در ورزش ايران با تمام دنيا متفاوت است
جامعه ورزش كشور ترور شهيد احمدي روشن را محكوم كرد
حمايت از «ادامه راه دانشمندان شهيد عزيز»
با پيشنهاد مدير تيم هاي ملي مربيان جديد تيم كشتي آزاد معرفي شدند
خواندني از ورزش ايران
رئال مادريد - بارسلونا؛ فوتبال به سانتياگو برنابئو مي رود
هفته پانزدهم ليگ برتر واليبال جدال مدعي قهرماني و سقوط



حديث دشت عشق

به ياد دانشجوي بسيجي شهيد «عبدالله حقوقي»
خدايا توفيق بده كارهايم خالص براي تو باشد

خدايا! حال كه توفيق توبه از معاصي و توفيق جهاد در راهت و پيروي از راه خونين حسينت به بنده بخشيده اي؛
بارالها! پس گناهانم را نيز بيامرز و پاك و خالص از عجب و رياساز، زيرا كه به پيش تو فقط پاكيزگان راه دارند.
خدايا! توفيق بده تا نوشتنم، جهادم، نمازم و تمام كارهايم خالصانه و براي تو باشد.
خدايا! توفيق بده تا تمام كارهايمان خالصانه و براي رضاي تو باشد.خدايا! امام بزرگوار امت حضرت امام خميني، اين محور عشق و حركت رزمندگان و مؤمنان و مستضعفان را تا ظهور حضرت ولي عصر(عج) و حتي در كنار آن حضرت حفظ و سلامت بدار.
دانشجوي بسيجي، «شهيد عبدالله حقوقي»، متولد روستاي شيشوان از توابع عجبشير (1338- 1365هـ ش) در تاريخ 19/10/65 در عمليات ظفرمند كربلاي 5 در منطقه شرق بصره به ديدار دوست شتافت و به خيل عاشقان الله پيوست.

 



شكست قهرمانان جهان و دومين شوك به سرمربي سابق تيم ملي
ثامن الحجج (ع) سبزوار قهرمان ليگ برتر كشتي آزاد شد

تيم موسسه مالي اعتباري ثامن الحجج (ع) سبزوار كه با غلبه بر شهرداري ملاير به ديدار نهايي ليگ برتر كشتي آزاد راه يافته بود، در اين مرحله موفق شد با اقتدار برابر تيم سرمربي پيشين تيم ملي به پيروزي برسد و دومين شوك را به محمدي وارد كند.
ديدار فينال رقابتهاي كشتي آزاد جام ولايت گراميداشت مرحوم سيد شمس الدين سيد عباسي عصر ديروز در سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار شد و تيم ثامن الحجج با اقتدار برابر تيم خونه به خونه به پيروزي رسيد و عنوان قهرماني را به خود اختصاص داد.
در اين مبارزه تيم سبزواري كه هدايت آن برعهده محسن كاوه مربي پيشين تيم ملي كشورمان است برابر تيم خونه به خونه كه هدايت آن بر عهده غلامرضا محمدي سرمربي پيشين تيم ملي بود به پيروزي قاطع رسيد. تيم موسسه مالي اعتباري ثامن الحجج (ع) سبزوار نيز در مرحله نيمه نهايي ليگ برتر كشتي آزاد با نتيجه 5 بر 2 تيم شهرداري ملاير را شكست داده بود. محمدي كه هفته گذشته از سرمربيگري تيم ملي بركنار شد، دومين شوك را هم پذيرفت و برابر دستيار خود در تيم ملي با نتيجه 6 بر يك شكست خورد و به مقام نايب قهرماني ليگ برتر كشتي آزاد دست پيدا كرد.
تيم خونه به خونه بابل قبل از حضور در فينال با نتيجه 6 بر يك تيم تله كابين گنجنامه همدان را شكست داده بود. از نكات جالب توجه اين ديدار شكست مهدي تقوي قهرمان 2011 جهان مقابل محمد نادري بود. هر دو تايم اين ديدار به كلينچ كشيده شد كه در هر دو بار نادري موفق به خاك كردن تقوي شد. در ديدار 74 كيلو نيز يك شگفتي ديگر رقم خورد و حسام مقدم با پيروزي مقابل ايربك فارنيف روس با كسب چهارمين برد تيمش قهرماني ثامن را قطعي كرد.
رضا يزداني ديگر دارنده نشان طلاي 2011 جهاني استانبول نيز مقابل عبدالسلام قادس اف شكست خورد. يزداني در حالي كه در تايم اول و در كلينچ برنده شده بود در تايم دوم با نتيجه يك بر صفر شكست خورد. يزداني در تايم سوم هم در حالي كه تا 30 ثانيه پاياني با نتيجه يك بر صفر از حريفش عقب بود به دستور پزشكان به مسابقه ادامه نداد و بازنده شد.
نتايج ديدارهاي انفرادي فينال به شرح زير است:
55 كيلو: ياسر حيدرقلي نژاد - حسن رحيمي، برنده (صفر - يك و صفر - يك)
60 كيلو: اوپن سات - احمد چاكايف، برنده (2 - 3 و صفر - يك كلينچ)
66 كيلو: مهدي تقوي - محمد نادري، برنده (صفر - يك كلينچ، صفر - يك كلينچ)
74 كيلو: ايربك فارنيف - حسام مقدم، برنده (2 - صفر، يك - 2 و يك- 5)
84 كيلو: احسان لشگري، برنده - احسان اميني (يك - صفر و يك - صفر)
96 كيلو: رضا يزداني - عبدالسلام قادس اف، برنده (يك - صفر كلينچ و صفر - يك )
120 كيلو: محمدرضا آذرشكيب - فردين معصومي، برنده (صفر - يك كلينچ، يك - صفر و يك - صفر كلينچ)
عنوان سومي به همدان رسيد
تيم تله كابين گنجنامه همدان با پيروزي مقابل شهرداري ملاير در ديدار رده بندي ليگ برتر كشتي آزاد عنوان سوم اين رقابت ها را به خود اختصاص داد. در مسابقه رده بندي كه از ساعت 45:14 عصر ديروز بين تيم هاي تله كابين گنجنامه همدان و شهرداري ملاير برگزار شد در پايان اين همداني ها بودند كه با برتري 5 بر 2 مقابل نماينده ملاير بر سكوي سوم اين رقابت ها قرار گرفتند.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

كي روش، سرپرست را از كادر تيم ملي حذف كرد
با تصميم كي روش و تاييد فدراسيون فوتبال، تيم ملي از اين پس سرپرست نخواهد داشت. جلسه مشترك روساي فدراسيون و كادر فني تيم ملي برگزار شد. اين جلسه 3 ساعته با حضور كفاشيان، تاج، كي روش و ديگر دستياران تيم ملي برگزار شد.در اين نشست كي روش ساختار جديد تيم ملي را مشخص كرد، در اين چارت سرپرست وجود ندارد و از اين پس خراطي كليه كارهاي خارجي تيم و مومني كليه كارهاي داخلي تيم را انجام مي دهند.نمازي و گاسپار هم با اين 2نفر هماهنگي لازم را دارند.
تمام كارهاي فني بر عهده كي روش است. مسئول آناليز و استعداديابي سيموئز است. مسئول تغذيه و عملكرد داخلي مك درموت اعلام شد.
مهدوي كيا به دال نرسيد
مسئولان باشگاه الهلال عربستان از عقد قرارداد با ايوان هاسيك براي هدايت اين تيم خبر دادند. الهلال عربستان كه هم گروه پيروزي در ليگ قهرمانان آسيا است، توماس دال سرمربي آلماني خود را بر كنار كرد و ايوان هاسيك چكي را جانشين وي كرد. بركناري توماس دال در حالي است كه الهلال در اين فصل نتايج خوبي كسب كرده و در حال حاضر با 37 امتياز در رده سوم است و تنها دو امتياز با تيم صدرنشين الاهلي فاصله دارد.
توماس دال سرمربي اخراجي الهلال يك فصل و نيم سرمربي هامبورگي بود كه مهدي مهدوي كيا را در تركيب خود مي ديد. دال در فصل اول حضورش در هامبورگ رفتار مناسبي با بازيكن فعلي پيروزي نداشت و در آن فصل مهدوي كيا به بازيكن ذخيره آن روزهاي هامبورگ تبديل شد، هر چند كه اين روند در سال دوم قطع شد تا مهدوي كيا و دال به ترتيب عنوان بهترين مدافع راست و بهترين سرمربي بوندسليگا در آن سال را كسب كنند. مهدوي كيا پس از اطلاع از قرعه پيروزي در ليگ قهرمانان آسيا از رويارويي با دال استقبال كرده بود.
شرط باشگاه الامارات براي جدايي نوري
مسئولان باشگاه الامارات در جلسه اي براي جدايي پژمان نوري شرط گذاشتند. پژمان نوري، هافبك ايراني تيم فوتبال الامارات به دليل مشكلاتي كه برايش در فوتبال الامارات پيش آمده است قصد جدايي از اين تيم را دارد و بارها با مسئولان باشگاه الامارات جلساتي را برگزار كرده است. از همين رو جلسه اي بين نوري و مسئولان باشگاه امارات روز گذشته به فاصله 10 روز مانده به پايان نقل و انتقالات برگزار شد و بالاخره مسئولان الامارات شرط گذاشتند در صورتي با جدايي نوري موافقت مي كنند كه يك بازيكن جايگزين با نظر كادر فني جذب كنند در غير اين صورت نوري بايد تا انتهاي فصل در الامارات بماند. نوري با اين پيشنهاد الاماراتي ها موافقت كرده است.
حضور كاناوارو، كرسپو، پيرس و مورينتس در ليگ هند!
فدراسيون فوتبال هند در پي آن است كه فوتبال را در اين كشور همچون كريكت به ورزشي محبوب در ميان مردم تبديل كند و براي اين كار قصد دارد، ستارگان پيشين جهان فوتبال را به ليگ اين كشور آورد.
يكي از مسئولان برگزاري ليگ فوتبال هند گفت: 30 بازيكن مطرح فوتبال جهان و شش مربي در شهر كلكته براي بازي در ليگ هند كه قرار است در 25 فوريه آغاز شود، در معرض فروش گذاشته مي شوند. وي افزود: تا الان با شش نفر از اين بازيكنان به توافق رسيده ايم و قرار است كه هر كدام از آن ها به يكي از شش تيم حاضر در ليگ بپيوندد. در ميان اين بازيكنان نام هايي همچون هرنان كرسپو آرژانتيني، فابيو كاناوارو، فرناندو مورينتس ، رابي فاولر ، مانيچ ، رابرت پيرس، آكوچا و خوان پابلو سورين به چشم مي خورد.

 



تبعات تغيير در فدراسيون هاي تكواندو و كشتي براي وزارت ورزش
 آقاي وزير بهمن ماه به مجلس احضار مي شود

به دليل تغييرات رخ داده در فدراسيون هاي مختلف طرح سوال از وزير ورزش در دستور كار نمايندگان مجلس قرار گرفت كه اين جلسه اواسط بهمن برگزار خواهد شد.
به دليل تغييرات صورت گرفته در فدراسيون كشتي و البته در راس بسياري از فدراسيون هاي المپيكي، در آستانه المپيك لندن نمايندگان مجلس به اين توافق رسيدند كه در كميسيون ورزش از وزير ورزش سوال كنند.
عليرضا دهقان، نماينده مردم ايذه در مجلس شوراي اسلامي با اعلام اين خبر گفت: جلسه كميسيون ورزش سه شنبه ها برگزار مي شود، اما به دليل جلسه علني مجلس، جلسه هفتگي ما امروز برگزار نشد.
وي ادامه داد: آقاي كوثري و تعدادي ديگر از نمايندگان مجلس براي تغييرات رخ داده در فدراسيون ها از وزير ورزش سوال خواهند كرد. اين جلسه اواسط بهمن ماه برگزار مي شود.

 



كاش محمدي و مهماندوست مي ماندند
باقري: انتخاب و بركناري در ورزش ايران با تمام دنيا متفاوت است

سرمربي تيم ملي وزنه برداري مي گويد تفاوت رضازاده با ساير روساي فدراسيون ها به اين معني نيست كه حاشيه امنيت دارم و امثال من هم فكر نمي كنيم تيم ملي ارثيه پدري ماست.
كوروش باقري سرمربي تيم ملي وزنه برداري كشورمان در تازه ترين صحبت هاي خود نه تنها به تشريح آخرين وضعيت اين رشته ورزشي پرداخته بلكه صحبت هايي هم در خصوص بركناري غلام رضا محمدي سرمربي تيم ملي كشتي آزاد انجام داده كه گزيده اي از آن در ادامه مي آيد:
¤ ملي پوشان مصدوم مانند بهداد سليمي كه از ناحيه كمر مصدوم بود خيلي بهتر شده اند. سعيد محمدپور و كيانوش رستمي نيز با گذشت زمان از شرايط بهتري نسبت به گذشته برخوردار هستند، ضمن اينكه سهراب مرادي در اين مدت نسبت به روزهاي اول پيشرفت بسيار خوبي داشته است. سجاد انوشيرواني و نواب نصيرشلال به دليل حضور در امتحانات دانشگاهي در اردوي تيم ملي غايب هستند و قرار است به همراه جواد خوشدل كه وي نيز به همين دليل در اردوها حضور ندارد در اردوي آبادان به ملي پوشان اضافه شوند.
¤ به نظرم اگر غلامرضا محمدي در فاصله باقي مانده تا المپيك در تيم ملي كشتي آزاد مي ماند بهتر بود. البته خادم يكي از بزرگان كشتي است و افتخارات زيادي را براي اين رشته ورزشي كسب كرده است اما واقعيت اين است كه آشنايي غلام محمدي با شرايط روز كشتي ايران و جهان مي توانست به تيم ملي كمك كند.
¤ باز هم تاكيد مي كنم كه اگر محمدي تا المپيك در كشتي مي ماند بهتر بود اما محمدي بايد بداند كه اين موارد طبيعي است؛ كوروش باقري هم اگر امروز هست، ديروز نبوده و فردا هم امكان دارد نباشد و اين ماهيت ورزش است اما در ايران شكلي كه در ورزش ايران افراد را كنار مي گذارند يا به روي كار مي آورند متفاوت از ساير دنياست و اگر 2-3 بار اين اتفاق بيافتد ديگر پذيرش آن سخت نيست. خود من در گذشته به عنوان ورزشكار كنار گذاشته شدم و برگشتم يا به عنوان مربي نيز 3 سال پيش بي هيچ دليلي كنار گذاشته شدم و دوباره بازگشتم.
¤ رضازاده يك تفاوت عمده با ساير روساي فدراسيون ها دارد اما اين هم به اين معني نيست كه كوروش باقري حاشيه امنيت دارد و امثال باقري هم فكر نمي كنند تيم ملي ارثيه پدري آنها است. در اين مورد به هر فردي يك پروسه زماني داده شده است.

 



جامعه ورزش كشور ترور شهيد احمدي روشن را محكوم كرد
حمايت از «ادامه راه دانشمندان شهيد عزيز»

در آستانه هفتمين روز شهادت شهيد مهندس مصطفي احمدي روشن، جامعه ورزش ايران اين ترور كور را محكوم كرد.
در ادامه واكنش ها به ترور شهيد مهندس مصطفي احمدي روشن، جامعه ورزش كشور با انتشار بيانيه اي اين ترور را محكوم كردند، اين چهره هاي شاخص ورزشي «پيشرفت» در عرصه هسته اي را «حق مسلم ايران و ايراني» دانسته و از ادامه راه دانشمندان شهيد «عزيز» حمايت كردند.
متن اين بيانيه به اين شرح است:
بسمه تعالي
پيشرفت ايران اسلامي در همه عرصه ها مانند خاري در چشم بدخواهان بوده و دشمنان ايران عزيز همواره كوشيده اند تا رشد علمي ايران را متوقف كنند. ترور نخبه جوان، شهيد مصطفي احمدي روشن يكي از هزاران نمونه كارشكني دشمنان عليه يك ملت است و ما به نمايندگي از ورزشكاران و جوانان، اين اقدامات كينه جويانه را محكوم كرده و اعلام مي كنيم پيشرفت در عرصه هسته اي حق مسلم ايران و ايراني است و قاطعانه از ادامه راه دانشمندان شهيد عزيز حمايت مي كنيم. بدون شك دانشمندان ايران اسلامي همانند گذشته با تلاشي مضاعف و جهادگونه به پيشرفت و رشد علمي كشور سرعت بخشيده و باز هم موجبات سرافرازي ميهن عزيزمان را فراهم خواهند آورد.

 



با پيشنهاد مدير تيم هاي ملي مربيان جديد تيم كشتي آزاد معرفي شدند

اسامي مربيان جديد اردوي تداركاتي تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان از سوي مدير تيم هاي ملي و امور فني اعلام شد.
فدراسيون كشتي و با اعلام رسول خادم، مدير تيم هاي ملي و امور فني، اسامي مربيان جديد دعوت شده به اردوي تداركاتي تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان به منظور حضور در رقابت هاي آسيايي كره جنوبي، جام بين المللي جهان پهلوان تختي و رقابت هاي گزينشي المپيك 2012 لندن به اين شرح است:كيانوش اعتماد مقدم (مربي بدنساز)، رضا لايق، رضا سامعي، علي باباجعفري، علي حق وردي، عباس حاج كناري، عقيل حيدري، هادي حبيبي و محمدعلي گنجاني
مربيان دعوت شده به اين اردو با تعامل هيئت هاي كشتي مربوطه با فدراسيون كشتي به جمع ساير مربيان دعوت شده به اردو اضافه شدند.
مرحله اول اردوي تداركاتي تيم ملي كشتي آزاد از روز پنجشنبه 29 دي ماه در محل خانه كشتي شماره يك آغاز مي شود.

 



خواندني از ورزش ايران

¤ فدراسيون واليبال لهستان از تيم ملي بزرگسالان ايران براي شركت در رقابت هاي دوستانه يادبود «هيوبرت جرزي واگنر» دعوت كرد. اين مسابقات از اواخر تيرماه سال 1391 و چند روز زودتر از المپيك 2012 لندن با شركت تيم هاي استراليا، روسيه، برزيل، ايران و كره جنوبي در كشور لهستان برگزار مي شود.
¤ امير زرگري ركابزن ملي پوش كشورمان به عنوان نخستين دوچرخه سوار ايراني به تيم حرفه اي «AG2R LA Mondiale» فرانسه پيوست. اين تيم قرار است با حضور زرگري در سه مسابقه بين المللي در كشور اسپانيا شركت كند.
¤ طي حكمي از سوي محمد عباسي وزير ورزش و جوانان، محمود آرامي به عنوان مديركل ورزش و جوانان استان هرمزگان منصوب شد.
¤ يوسف كرمي دارنده مدال برنز المپيك 2004 آتن و قهرمان تكواندو جهان و آسيا كه به دليل مصدوميت از ناحيه زانوي پاي راست و عمل جراحي آرتروسكوپي مدتي از تمرينات تيم ملي تكواندو دور بود، صبح ديروز به اردوهاي تيم ملي اضافه شد.

 



رئال مادريد - بارسلونا؛ فوتبال به سانتياگو برنابئو مي رود

ديدار رفت از مرحله يك چهارم نهايي رقابت هاي جام حذفي فوتبال اسپانيا بامداد پنج شنبه در ورزشگاه سانتياگو برنابئو بين تيم هاي رئال مادريد و بارسلونا برگزار خواهد شد.
بارسلونا با هدايت «پپ گوارديولا» در 12 ال كلاسيكوي گذشته تنها يك بار مقابل رئال مادريد شكست خورده است. اين دو تيم در فصل حاضر تا به حال سه بار با يكديگر ديدار كرده اند كه بارسا در سوپر جام مقابل حريف خود پيروز شده و در لاليگا هم به برتري رسيده است.بازي بامداد پنجشنبه اين دو تيم در حالي برگزار مي شود كه رئال در رقابت هاي لاليگا با پنج امتياز اختلاف نسبت به بارسا در صدر جدول قرار دارد و ادامه اين روند مي تواند به قهرماني رئال در اين مسابقات پس از چهار سال منجر شود.رئال سال گذشته موفق شد جام حذفي را با شكست بارسا از اين تيم ببرد. اين نخستين جام رئال در اين رقابت ها از سال 1993 بود كه در واقع آن را بايد نخستين موفقيت «خوزه مورينيو» در كسوت مربيگري تيم مادريدي هم به حساب آورد. رئال مادريد در 19 بازي گذشته رقابت هاي لاليگا در 16 بازي پيروز شده و از اين حيث بايد عملكرد اين تيم را درخشان خواند. بارسلونا در ماه دسامبر در رقابت هاي لاليگا با حضور در ورزشگاه سانتياگو برنابئو به 15 پيروزي پياپي رئالي ها پايان داد.اين دو تيم تا به حال 247 بار با يكديگر بازي كرده اند كه 90 بار رئال برنده شده و 103 بار بارسلونا. 54 ديدار اين دو تيم هم به تساوي انجاميده است.
پرگل ترين ديدار اين دو تيم در چارچوب رقابت هاي جام حذفي فوتبال اسپانيا در 13 ژوئن سال 1943 برگزار شد كه رئال در آن ديدار با نتيجه 11 بر يك از سد بارسلونا گذشت.
تركيب احتمالي رئال مادريد: كاسياس، كونترائو، راموس، پيه، مارسلو، آلونسو، ديارا، اوزيل، رونالدو، دي ماريا و بنزما
تركيب احتمالي بارسلونا: والدس، آلوز، پويول، پيكه، آبيدال، بوسكتس، ژاوي، اينيستا، سانچز، فابرگاس و مسي

 



هفته پانزدهم ليگ برتر واليبال جدال مدعي قهرماني و سقوط

پانزدهمين هفته از رقابت هاي ليگ برتر واليبال باشگاه هاي ايران عصر امروز با برگزاري هفت مسابقه پيگيري خواهد شد.
دومين هفته دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر واليبال باشگاه هاي ايران عصر امروز با برگزاري 7 ديدار در 6 شهر برگزار مي شود كه در تهران تيم حسين معدني يعني باريج اسانس كاشان ميهمان نوين كشاورز خواهد بود.
جدال دو مربي جوان ليگ برتر در خانه واليبال از جذابيت خاصي برخوردار است. اين مسابقه به دليل پخش تلويزيوني زودتر از ساير مسابقات و از ساعت 15:15 آغاز خواهد شد. اين دو تيم در هفته گذشته موفق به شكست حريفان خود شده اند و قطعا در هفته هم با انگيزه فراوان برابر هم صف آرايي خواهند كرد.
جدال تيم هاي مدعي قهرماني و مدعي اول براي سقوط هم در تهران برگزار مي شود؛ جايي كه شاگردان پيمان اكبري در تيم پيكان بايد برابر شاگردان ناصر شهنازي در تيم كرمان قرار بگيرند.
كرماني ها كه از ابتداي فصل شرايط بدي داشتند اين روند خود را همچنان حفظ كرده اند تا جدي ترين مدعي براي سقوط به ليگ دسته اول باشند، اما در مقابل پيكاني ها كه اوايل فصل شرايط خوبي نداشتند توانستند خود را به رده هاي بالايي جدول برسانند و نشان دهند كه پيكان هميشه پيكان است، حتي اگر تعداد ملي پوشانش كم باشد. اما كرماني ها هم براي مسابقه در تهران انگيزه فراوان دارند و مي خواهند حداقل يك امتياز را از چنگ پيكاني ها در بياورند.
مصاف تيم هاي چهارم و پنجم جدول رده بندي هم بسيار حساس خواهد بود؛ جايي كه كهكشاني هاي گيتي پسند ميزبان شهرداري اروميه خواهند بود. اصفهاني ها كه هفته گذشته در يزد شكست بدي را متحمل شدند مي خواهند آن نتيجه را جبران كرده و برابر شهرداري اروميه كه در مكان چهارم جدول قرار دارند پيروز شوند.
برنامه بازي هاي هفته پانزدهم به اين شرح است:
¤ نوين كشاورز - باريج اسانس كاشان
¤ پيكان - كرمان
¤ هاوش گنبد - كاله مازندران
¤ شهرداري تبريز - مشهد الرضا
¤ گيتي پسند -شهرداري اروميه
¤ سايپا البرز - مناطق نفت خيز جنوب
¤ آلومينيوم المهدي بندرعباس - پيشگامان كوير يزد

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14