(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 5 بهمن 1390- شماره 20127

حديث دشت عشق
خطر عبور تراكتور از روي استقلال در هفته بيست و دوم ليگ برتر
صدر جدول رنگ عوض مي كند؟
اخبار كوتاه از فوتبال
هفته چهارم دور برگشت ليگ برتر واليبال
كاشان ميزبان پيكان، اروميه ميهمان سايپا
آغاز رقابت هاي جام نامجو با حضور 31 تيم و 224 وزنه بردار
براي شركت در رقابت هاي قهرماني آسيا و جام ياشاردوغو تركيه
تركيب تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي اعلام شد
خواندني از ورزش ايران
ال كلاسيكو 218 در نيوكمپ بارسلونا - رئال مادريد ؛ كدام تيم پيشي مي گيرد؟



حديث دشت عشق

از نوشته شهيد «ابوالقاسم كندي دايني»
اميدوارم مردم از ظلمات بي ايماني نجات يابند
با نام و ياد خداوند رحمان و رحيم كه اميد به لطف اوست. شهادت مي دهم به حقانيت الله و رسالت محمد(ص) و ولايت علي(ع) و درود مي فرستم بر مهدي موعود همان او كه راه را از بيراه جدا ساخت و بر عالميان آشكار نمود و سلام بر خميني بت شكن، زمينه ساز ظهور مولايمان امام زمان(عج الله) و بيدارساز امت مسلمان ايران. اميد دارم مردم با چنگ زدن به آيات قرآن و حركت در راه حق از غرق شدن در ظلمات بي ايماني نجات يابند و راه هدايت و رستگاري را بپيمايند. شهيد «ابوالقاسم كندي» فرمانده گروهان لشكر محمدرسول الله، سال 1344در جنوب تهران در يك خانه مذهبي متولد شد. او ازجمله سربازاني بود كه امام خميني(ره) آنها را سربازان در گهواره خود ناميده بود بسيجي شهيد كندي همواره در خط اسلام و امام(ره) بود و از نوجواني حضوري فعال در عرصه هاي انقلاب داشت.
او در يك خانواده معتقد و مؤمن رشد كرده بود و با پا گذاشتن بر هوي و هوس هاي جواني، جهت اعتلاي كلمه توحيد و استمرار انقلاب اسلامي به جبهه هاي جنگ شتافت و سرانجام در سال 1367 در منطقه شيخ صالح در راه اعتقاد و ايمان خود شربت شهادت نوشيد.

 



خطر عبور تراكتور از روي استقلال در هفته بيست و دوم ليگ برتر
صدر جدول رنگ عوض مي كند؟

هفته بيست و دوم رقابت هاي ليگ برتر در شرايطي امروز برگزار خواهد شد كه رقابت در صدر جدول جذاب شده و اين احتمال وجود دارد كه استقلال ديدارش را به فولاد واگذار كند و تراكتورسازي با پيروزي در دربي تبريز از روي مظلومي و تيمش عبور كند و به صدر برود.
بيست و دومين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور امروز با برگزاري 9 ديدار پيگيري مي شود. در روزي كه تيم هاي استقلال و پيروزي در مصاف با خوزستاني ها يكي براي تثبيت جايگاه خود در صدر جدول مي جنگد و ديگري براي رسيدن به سكوي ششم جدول، تراكتورسازي در دربي شهر تبريز با اميد صدرنشيني به ميدان خواهد رفت. در زير نگاهي گذرا به ديدارهاي مهم هفته بيست و دوم ليگ برتر خواهيم داشت:
نفت تهران- سپاهان
دو شكست پي درپي مقابل فولاد خوزستان و راه آهن شهرري تيم نفت تهران را از صف مدعيان اصلي قهرماني دور كرد و ميدان رقابت اصلي را به تيم هاي ديگر سپرد كه يكي از آنها سپاهان است. نفت براي بازگشت دوباره به سكوهاي بالاي جدول در يك بازي 6 امتيازي امروز در خانه از سپاهان اصفهان پذيرايي خواهد كرد. بايد ديد مدافع عنوان قهرماني ليگ برتر به نفت اجازه بازگشت مي دهد يا اينكه شاگردان فركي را از گردونه رقابت خارج خواهد كرد.
شهرداري- تراكتورسازي
دربي مسابقه اي حساس است، تفاوتي هم نمي كند در تهران برگزار شود يا تبريز، اصفهان و اهواز. در هفته پنجم از دور برگشت مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور نخستين دربي نيم فصل دوم بين تيمهاي شهرداري وتراكتورسازي برگزار خواهد شد. دو تيمي كه با شرايطي كاملا متفاوت در بالا و پايين جدول مي جنگند. روي كاغذ شانس تيم تراكتورسازي براي پيروزي بيشتر است، چرا كه با اختلافي 15امتيازي نسبت به حريف همشهري در يك قدمي صدر جدول است. اما اگر قوانين و مقررات نانوشته دربي ها در شهرآورد تبريز نيز به اجرا درآيد آن وقت مي توان از تيم علي اكبر مديرروستا انتظار داشت همشهري قدرتمند را متوقف كرده و يا حتي شكست دهد.
نفت آبادان- پيروزي
تيم پيروزي در سه بازي گذشته خود صاحب دو پيروزي و تنها يك شكست شده است كه ماحصل اين سه بازي خوب صعود سرخپوشان به رده هفتم جدول بوده است. سرخپوشان كه در بازي هاي خانگي با مصطفي دنيزلي تيمي قابل قبول نشان داده و به دو پيروزي دست يافته اند، هنوز با هدايت اين مربي ترك در خارج از خانه پيروزي كسب نكرده اند. آنها به دنبال يك شكست مقابل ملوان و تساوي با شهرداري تبريز اين بار اميدوارند در خانه نفت آبادان دست پر از ميدان خارج شوند.
حريف روز چهارشنبه پيروزي كه با اختلافي دو امتيازي نسبت به اين تيم رتبه نهم جدول را در اختيار دارد اما در خانه تيمي شكننده نشان داده است. اين تيم با اينكه در خارج از خانه تيم هاي مطرحي چون ذوب آهن و استقلال را شكست داده اما در داخل خانه مقابل تيم هايي چون سايپا و سپاهان سر تعظيم فرو آورده آنهم با چهار گل!
استقلال- فولاد
دو شكست پي درپي مقابل تيم هاي قعرنشين مس كرمان و فجرسپاسي شيراز اوضاع و احوال استقلال را بحراني كرده است. اين تيم كه براساس اظهارات علي فتح الله زاده به علت داشتن امتيازات زياد روي به انفاق امتيازات خود آورده است! از اين هفته بايد دست از انفاق بردارد و با تمام وجود پيروزي بجنگد، چرا كه اگر غير از اين كند بايد در اين هفته يا هفته هاي پيش رو جاي خود را به تراكتورسازي، سپاهان و صبا بدهد كه تا صدر جدول فقط يك گام فاصله دارند.
استقلال امروز با تيم فولاد خوزستان بازي خواهد كرد، تيمي كه در نيم فصل دوم به سه پيروزي رسيده و تنها در هفته گذشته مقابل ذوب آهن اصفهان تن به شكست داده است. بازي با تيم قدرتمند مجيد جلالي مي تواند آزموني دشوارتر از رويارويي با تيم هايي چون فجر و مس باشد. مظلومي كه اين روزها بيش از همه روزهايي كه سرمربي استقلال بوده تحت فشار است، بدترين اتفاق برايش اين است كه تراكتورسازي در دربي تبريز پيروز شود، آن وقت او و تيمش براي بازپس گيري صدر جدول از تيم امير بايد و بايد فولاد را شكست دهند.
برنامه ديدارهاي هفته بيست و دوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههاي كشور به شرح زير است:
چهارشنبه- 5/11/1390
¤ صنعت نفت آبادان- پيروزي (ساعت 30:15)
¤ ذوب آهن اصفهان- ملوان بندرانزلي (ساعت 30:15)
¤ صباي قم- شاهين بوشهر(ساعت 30:15)
¤ فجر شهيد سپاسي شيراز- مس كرمان (ساعت 30:15)
¤ نفت تهران- سپاهان اصفهان (ساعت 30:15)
¤ داماش گيلان- سايپاي البرز (ساعت 30:15)
¤ شهرداري تبريز- تراكتورسازي تبريز (ساعت 30:15)
¤ مس سرچشمه- راه آهن شهرري (ساعت 30:15)
¤ استقلال تهران- فولاد خوزستان (ساعت 18)

 



اخبار كوتاه از فوتبال

مظلومي: به فكر صندلي لرزانم در استقلال نيستم
پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال استقلال با بيان اينكه من دنبال بهانه آوردن نيستم و هميشه گفته ام باخت براي من است و برد براي ديگران گفت: با بودن فرهاد و جاسم كرار، سيستم تاكتيكي ما جا افتاده بود و در نيم فصل اول و جام حذفي اين مسئله را نشان داديم ، اما در ادامه پس از جدايي اين دو بازيكن و مصدوم هايي كه داشتيم سيستم تاكتيكي ما بهم خورد .
مظلومي در پاسخ به اين سوال كه آيا فكر مي كنيد بعضي از بازيكنان استقلال در حد و اندازه خودشان نبودند و به اين خاطر به آن ها اولتيماتوم داديد؟ گفت: حق هر مربي است كه از بازيكنش انتظار لازم را داشته باشد. اين همه مي گويند استقلال ستاره دارد و كهكشاني است، اما بعضي از بازيكنان ما به اندازه يك بازيكن جوان انرژي نگذاشته اند. حق مربي است كه از آن ها بخواهد بهتر باشند. من گفته ام اگر اين جوري باشد ممكن است كه برخي از آنها را نخواهم. با چند بازيكن كه در حد خود نبودند پدرانه صحبت كردم و سعي كردم آن ها را آگاه كنم، به هر حال مردم از تيم ما توقع دارند و از سرمربي تيم استقلال توقع دارند با بازيكني كه انرژي لازم را نگذاشته، برخورد كند. سرمربي تيم استقلال با بيان اين كه استقلال در وضعيت بحراني قرار ندارد، گفت: در هر تيم بزرگي از اين جور صحبت ها وجود دارد؛ صحبت از جانشيني و صندلي لغزان من. از روز اول با اين آگاهي به استقلال آمده ام. سعي كردم هميشه با قدرت كارم را انجام دهم و با قدرت در استقلال حضور داشته باشم.
شيراز ميزبان فينال جام حذفي مي ماند
رئيس سازمان ليگ برتر با بيان اينكه ميزبان فينال جام حذفي تغيير نخواهد كرد و اين تك بازي قطعا به ميزباني شيراز در ورزشگاه حافظيه برگزار خواهد شد،گفت: زمان دقيق فينال جام حذفي سه شنبه هفته آينده مشخص مي شود. عزيز محمدي در خصوص زمان و محل برگزاري فينال رقابتهاي فوتبال جام حذفي ضمن بيان مطلب فوق گفت: مطالب و مصاحبه هايي كه در خصوص نامناسب بودن وضعيت زمين چمن ورزشگاه حافظيه در برخي از رسانه ها مطرح مي شود تاثيري در تصميم ما در سازمان ليگ مبني بر تغيير محل برگزاري فينال جام حذفي نخواهد داشت.رئيس سازمان ليگ در خصوص تعيين زمان دقيق فينال جام حذفي تاكيد كرد: زمان دقيق فينال جام حذفي در جلسه آتي هيئت رئيسه سازمان ليگ كه سه شنبه هفته آينده تشكيل مي شود مشخص شده و آن را اعلام خواهيم كرد.
پيروزي شاگردان مارادونا با گلزني خلعتبري
تيم فوتبال الوصل در چارچوب هفته دوازدهم ليگ برتر امارات برابر الشارجه به برتري دست يافت. الوصل كه به تازگي محمدرضا خلعتبري را به خدمت گرفته ميزبان الشارجه بود و با نتيجه 2 بر يك به پيروزي دست يافت. مارسلينو در دقيقه 7 براي الشارجه گلزني كرد، اما در ادامه شاگردان مارادونا توانستند 2 گل به ثمر برسانند و پيروز ميدان شوند. خلعتبري در دقيقه 17 و الكساندر اوليويرا در دقيقه 63 گل هاي الوصل را وارد دروازه ميزبان كردند. الشارجه در دقيقه 73 يك ضربه پنالتي را از دست داد. ايمان مبعلي به علت مصدوميت در تركيب الشارجه حضور نداشت.
عاشوري سرپرست تيم پيروزي شد
با توافق صورت گرفته بين مصطفي دنيزلي و مسئولان باشگاه، محسن عاشوري سرپرست تيم پيروزي شد. پس از اينكه محمود خوردبين از پيروزي رفت، مسئولان اين باشگاه به دنبال جايگزين وي بودند. از همين رو چند جلسه بين دنيزلي و مسئولان باشگاه پيروزي برگزار شد تا اينكه طرفين به اين توافق رسيدند كه محسن عاشوري مربي پيروزي ، با حفظ اين سمت تا انتهاي فصل مسئوليت امور سرپرستي تيم را بر عهده بگيرد. همچنين دنيزلي در نامه اي مكتوب به باشگاه پيروزي اعلام كرده هيچ فردي تا آخر فصل به نيمكت پيروزي اضافه نخواهد شد و او با نفرات فعلي كار خود را دنبال خواهد كرد.
بگوويچ سرمربي جديد پاس همدان!
مسئولان باشگاه پاس همدان هدايت تيم فوتبال اين باشگاه را به «وينگو بگوويچ» سپردند. پس از آنكه فراز كمالوند از سمت سرمربيگري تيم پاس همدان كناره گيري كرد، همداني ها در هفته پانزدهم ليگ دسته اول با هدايت زوج جلال چراغپور - محمد به گندم به مصاف نساجي مازندران رفتند.
پاسي ها كه در بازي خارج از خانه مقابل نساجي با نتيجه 2 بر يك تن به شكست دادند، ساعتي پس از اين بازي مسئوليت فني تيم را به وينگو بگوويچ سپردند . قرارداد بگوويچ 63 ساله با باشگاه پاس همدان تا پايان فصل جاري مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور است.
سرانجام شاهين بوشهر مديرعامل جديد خود را شناخت
پس از كش و قوس هاي فراوان وبا موافقت هيئت مديره شاهين بوشهر، مهرداد محمدپور مديرعامل شاهين بوشهر شد. عصر ديروز و پس از جلسه اي سه ساعته كه با حضور علي افراشته رئيس هيئت مديره باشگاه شاهين بوشهربرگزار شد، مهرداد محمدپور با موافقت هيئت مديره اين باشگاه به عنوان مديرعامل باشگاه شاهين بوشهر انتخاب شد.

 



هفته چهارم دور برگشت ليگ برتر واليبال
كاشان ميزبان پيكان، اروميه ميهمان سايپا

هفته چهارم دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر واليبال امروز با رويارويي 14 تيم برگزار مي شود و در مهمترين مسابقه ها باريج اسانس در كاشان ميزبان تيم مدعي پيكان است.
چهارمين هفته رقابت هاي دور برگشت ليگ برتر واليبال امروز با برگزاري هفت مسابقه در هفت شهر ايران پيگيري مي شود. در اين ميان هواداران پرشور واليبال در شهر كاشان شاهد نبرد باريج اسانس با پيكان خواهند بود. پيش از اين ديدار اين دو تيم همواره با حاشيه هاي زيادي همراه بوده و حساسيت هاي زياد نتيجه اين مسابقه براي هواداران معمولا روي كيفيت بازي دو تيم تاثير گذاشته است.
در ديگر ديدار حساس اين هفته سايپاي صدرنشين ميزبان شهرداري اروميه است. شاگردان نفرزاده اصلا دوست ندارند تا در اين بازي خانگي امتياز از دست دهند اما شهرداري اروميه براي هيچ تيمي حريف آساني نيست و با نيم نگاه به قهرماني تنها براي پيروزي به استان البرز سفر مي كند. برنامه هفته شانزدهم به اين شرح است:
چهارشنبه 5 بهمن 90
آلومينيوم المهدي بندرعباس- نوين كشاورز
باريج اسانس كاشان- پيكان
كاله مازندران- مشهدالرضا
كرمان-گيتي پسند اصفهان
هاوش گنبد- مناطق نفت خيز جنوب
شهرداري تبريز- پيشگامان كوير يزد
سايپا البرز- شهرداري اروميه
جدول رده بندي ليگ برتر واليبال: 1-سايپا البرز 39 امتياز 2- پيكان 37امتياز 3-كاله مازندران 34امتياز 4-شهرداري اروميه 33امتياز 5-هاوش گنبد 29امتياز 6-گيتي پسند 27امتياز و...

 



آغاز رقابت هاي جام نامجو با حضور 31 تيم و 224 وزنه بردار

مسابقات وزنه برداري قهرماني كشور جام جهان پهلوان محمود نامجو از امروز با برگزاري رقابت هاي اوزان 56 و 62 كيلوگرم در مجموعه ورزشي يادگار امام(ره) رشت آغاز خواهد شد.
براي شركت در رقابت هاي وزنه برداري جام نامجو 31 تيم از 30 استان كشور اعلام آمادگي كرده اند و اين رقابت ها امسال با حضور 224 وزنه بردار برتر كشور در اوزان هشتگانه برگزار خواهد شد.
علاوه بر حضور اين تعداد وزنه بردار در جام نامجو، كه آماري كم سابقه در اين چند سال اخير به شمار مي رود، 31 سرپرست، 55 سرمربي و مربي و45 داور نيز به عنوان ديگر عوامل اجرايي مسابقات تا بعدازظهر امروز وارد شهرستان رشت خواهند شد تا طي روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (5 تا 7 بهمن) برگزاركننده رقابت هاي امسال جام نامجو باشند.
سال گذشته تيم فارس عنوان قهرماني را به دست آورد و تيم هاي مازندران و گيلان به ترتيب بر سكوهاي دوم و سوم مسابقات وزنه برداري قهرماني كشور - جام جهان پهلوان محمود نامجو ايستادند.

 



براي شركت در رقابت هاي قهرماني آسيا و جام ياشاردوغو تركيه
تركيب تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي اعلام شد

تركيب تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي براي شركت در رقابت هاي قهرماني آسيا و همچنين تركيب تيم منتخب كشتي آزاد جهت شركت در رقابت هاي بين المللي جام ياشاردوغو تركيه اعلام شد.
با اعلام رسول خادم، مدير تيم هاي ملي و امور فني تركيب تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي براي شركت در رقابت هاي قهرماني آسيا كه طي روزهاي 27 تا 30 بهمن ماه در شهر گومي كره جنوبي برگزار مي شود و همچنين تركيب تيم منتخب كشتي آزاد جهت شركت در رقابت هاي بين المللي جام ياشاردوغو تركيه كه طي روزهاي 22 و 23 بهمن ماه در شهر آنكارا تركيه برگزار مي شود اعلام شد.اسامي نفرات اعلام شده به شرح زير است:
كشتي آزاد: (قهرماني آسيا)
55 كيلوگرم: حسن رحيمي
60 كيلوگرم: مسعود اسماعيل پور
66 كيلوگرم: مهدي تقوي
74 كيلوگرم: صادق گودرزي
84 كيلوگرم: احسان لشگري
96 كيلوگرم: عرفان اميري
120 كيلوگرم: پرويز هادي
مربي بدنساز: كيانوش اعتماد مقدم
مربيان: رضا لايق، عليرضا رضايي، محمد طلايي و محمود اسماعيل پور
كشتي فرنگي: (قهرماني آسيا)
55 كيلوگرم: محسن حاجي پور
60 كيلوگرم: حميد زارع
66 كيلوگرم: افشين بيابانگرد
74 كيلوگرم: هادي عليزاده پورنيا
84 كيلوگرم: حبيب اله اخلاقي، 96 كيلوگرم: داود گيل نيرنگ
120 كيلوگرم: محمد قرباني
سرمربي: محمدبنا، مربيان: جمشيد خيرآبادي- رسول جزيني- حميدرضا اسماعيل نژاد- ايرج اسفندياري فر
كشتي آزاد: (جام ياشاردوغو)
55 كيلوگرم: فرزاد جعفري، مهران شيخي
60 كيلوگرم: سيداحمد محمدي، بهنام احسان پور
66 كيلوگرم: ابراهيم نصيري، ميثم نصيري
74 كيلوگرم: عليرضا گودرزي، جمال ميرزايي و ميثم مصطفي جوكار
96 كيلوگرم: علي اصغر عبدالملكي و حامد طالبي زرين كمر
120 كيلوگرم: سيد محمدرضا آذرشكيب و جابر صادق زاده
مربيان: محمد طلايي- عليرضا رضايي- عقيل حيدري- علي بابا جعفري- محمد علي گنجابي

 



خواندني از ورزش ايران

¤محمد عباسي وزير ورزش و جوانان طي احكامي محمد علي صبور را به عنوان سرپرست فدراسيون ورزش سه گانه و محمد نوحي را به عنوان سرپرست فدراسيون ورزشهاي رزمي منصوب كرد.
¤پيمان اكبري، ملي پوش سابق و مربي تيم واليبال پيكان كه پيش از اين براي شركت در انتخابات رياست فدراسيون واليبال ثبت نام كرده بود، با ارسال نامه اي كتبي به وزارت ورزش و جوانان از حضور در انتخابات رياست فدراسيون واليبال انصراف داد. انتخابات رياست فدراسيون واليبال قرار است ساعت 9 صبح روز پنجشنبه (فردا) در محل فدراسيون واليبال باحضور 8 كانديدا برگزار شود.
¤رقابت هاي بسكتبال باشگاه هاي غرب آسيا در گروه B از امروز در لبنان آغاز مي شود و مهرام به عنوان نماينده ايران در اين رقابت هادر نخستين روز برابر المتحد اين كشور قرار مي گيرد.
¤آندره زوزي ارزشمندترين بازيكن نسل هاي ابتدايي دهه 1990 در ليگ جهاني واليبال و از شاگردان خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي واليبال ايران اسفندماه به تهران مي آيد تا ليگ برتر واليبال را از نزديك تماشا كند.
¤اولين گروه تيم ملي دوچرخه سواري ايران براي ادامه تمرينات خود پيش از آغاز مسابقات قهرماني آسيا در مالزي امروز راهي اين كشور مي شود.

 



ال كلاسيكو 218 در نيوكمپ بارسلونا - رئال مادريد ؛ كدام تيم پيشي مي گيرد؟

بازي برگشت دو تيم رئال مادريد و بارسلونا در مرحله يك هشتم نهايي جام پادشاهي اسپانيا در نيوكمپ پيش از آن كه انتقام شاگردان مورينيو از شاگردان گوارديولا باشد انتقام مادريدي ها از خودشان تلقي مي شود.
ال كلاسيكو دربي شماره 218 (رسمي) و 249 (غير رسمي) 30 دقيقه بامداد پنج شنبه در نيوكمپ بين دو تيم بارسلونا و رئال مادريد كليد مي خورد.
دوئل رونالدو و مسي، تقابل گوارديولا و مورينيو، حضور مبهم په په، درخشش وعده داده شده سانچس، نگاه داويد ويا به زمين از جايگاه ويژه و هياهوي مهارنشدني مردم مادريد پس از موفقيت احتمالي رئال مادريد در نيوكمپ نكاتي است كه به بهانه اين مصاف سنگين و ديدني رقم مي خورد.
مورينيو به خوبي مي داند كه حريف در دقايق ابتدايي بازي تدافعي اما منطقي از خود به نمايش خواهد گذاشت و پيش بيني كارشناسان اين است كه مادريد نيز در دقايق ابتدايي بيهوده خود را خسته نكند و به مهار حملات نامنظم حريف بپردازد. دو تيم به صورت رسمي در 218 بازي برگزار شده به 86 پيروزي دست يافته و پيروز ميدان نيوكمپ در اين عرضه نيز پيش خواهد افتاد.
در صورت برتري شاگردان گوارديولا كه تاحدودي محتمل به نظر مي رسد بارسا از نظر تعداد برد از رئال پيش خواهد افتاد و به نوعي اين طلسم شكسته مي شود.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14