(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


سه شنبه 23 اسفند 1390- شماره 20167

حديث دشت عشق
حضور كفاشيان غيرقانوني و تعليق فيفا دروغ و جوسازي است
پورمحمدي: با شيرين كاري قصد دارند داوري را به آن طرف واگذار كنند
اخبار كوتاه از فوتبال
اردوي تيم ملي جودو دركمپ چرچيل
ابهام در اعزام تيم ملي تكواندو به هلند
دعوت خادم از 3 آزادكار ديگر براي حضور در گزينشي قزاقستان
اعلام برنامه مرحله اول پلي آف ليگ برتر بسكتبال
تيم ملي جودو شورايي اداره نمي شود
ميراسماعيلي: تا 2 سال انتظار مدال نداشته باشيد!
پيروزي دو امتياز ديگر از دست داد تراكتورسازي جاي استقلال را گرفت
وعده رئيس فدراسيون واليبال درخصوص كسب سهميه جهاني



حديث دشت عشق

به ياد هنرمند بسيجي شهيد «ابوالقاسم عسگري»
اول نماز، بعداً كار
موقع اذان كه مي شد، اگر مشغول هر كاري در پايگاه بود، از انجام آن كار دست برمي داشت و نماز مي خواند. نه تنها خودش مقيد به اين كار بود، بلكه جلوي كار كردن ديگران را نيز مي گرفت. اول نماز مي خواندند سپس به كارشان مي رسيدند. در برگزاري دعاهاي توسل و كميل پيش قدم بود. امكان نداشت شب چهارشنبه اي بگذرد و به اتفاق دوستان دعاي توسل نخوانند. مسئول تبليغات شوراي پايگاه «چالكياسر» بود. به اطرافيان سفارش مي كرد: كه با هم وحدت داشته باشند و پيرو رهبر انقلاب باشند. روي ديوارها تمثال حضرت امام خميني(ره)، شهداء جملات قصار از بزرگان و شعارها را طراحي و خطاطي مي كرد. آثار او هنوز هم روي برخي از ديوارهاي شهر لنگرود و روستايي كه آنجا به دنيا آمده به جا مانده است. زماني كه به سن سربازي رسيد به عنوان عضو تبليغات در لشكر 25 كربلاي مازندران در جبهه ها فعاليت مي كرد. در جبهه ها نيز به مانند زماني كه در شهر خودش بود كار طراحي و خطاطي بر روي ديوارها را انجام مي داد.
شهيد ابوالقاسم عسكري در تاريخ 20/6/1344 در روستاي تپه از توابع شهرستان لنگرود به دنيا آمد.تا مقطع سوم دبيرستان درس خواند. از طرف سپاه پاسداران عازم جبهه ها شد و سرانجام در 30/11/64 در آبادان و در بمباران هوايي توسط دشمنان بعثي به فوز عظيم شهادت نائل آمد.
به كوشش فريبا ابراهيم زاده فتيده

 



حضور كفاشيان غيرقانوني و تعليق فيفا دروغ و جوسازي است
پورمحمدي: با شيرين كاري قصد دارند داوري را به آن طرف واگذار كنند

رئيس سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به اتفاقاتي كه طي روزهاي گذشته پيرامون انتخابات فدراسيون فوتبال روي داده است با بيان اينكه حضور كفاشيان در انتخابات غيرقانوني بوده گفت: مطرح كردن تعليق فوتبال دروغ و جوسازي است تا اذهان مردم را مشوش كنند.
حجت الاسلام مصطفي پورمحمدي با اشاره به صدور دو بيانيه از سوي سازمان بازرسي كل كشور مبني بر ممنوعيت حضور بازنشستگان در انتخابات رياست فدراسيون فوتبال و اظهار تاسف از تن به قانون ندادن نامزدهاي مشمول اين موضوع گفت:علي كفاشيان فاقد مجوز قانوني براي حضور در انتخابات بود و ما با توجه به تاكيداتي كه طي چند سال گذشته در اين خصوص كرده ايم از اين موضوع خيلي ناراحتيم كه چرا در كشور بي قانوني است و دفاع از بي قانوني وجود دارد، اين موجب شرمساري ماست و واقعا بايد از مردم عذرخواهي كنيم كه اين همه بي قانوني صورت مي گيرد و ما بايد آن را تحمل كنيم.متاسفانه بي قانوني در خيلي از بخش ها سكه روز شده است.
شروع برخورد
از سه و نيم سال پيش
رئيس سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به اينكه سابقه برخورد با فعاليت دو شغله ها و بازنشسته ها در ورزش كشور به سه و نيم سال پيش باز مي گردد، گفت: طي نامه اي به صورت رسمي از سوي سازمان بازرسي كل كشور اين موضوع را به روساي سازمان تربيت بدني اعلام و پيگيري كرده ايم.
حجت الاسلام پورمحمدي با تاكيد بر اينكه در دوره وزير جديد وزرش و جوانان هم باز اين موضوع را يادآوري كرده ايم، با اشاره به اين نكته كه آيا اساسا هر كسي حق تفسير قانون را دارد،گفت: قانون مجلس را نمايندگان آن و قانون اساسي را بايد شوراي نگهبان تفسير كند.
وي با اشاره به توجيهاتي كه نسبت به تذكرات قانوني سازمان بازرسي بيان مي شود، گفت: فدراسيون ورزشي را كسي نگفته دولتي است و ما بر غير دولتي آن واقفيم؛ اما آيا موسسه خصوصي خارج از قوانين جاري است.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور با بيان اينكه NGO بودن هم تابع قوانين عمومي و آمره است، تاكيد كرد: مگر كسي مي تواند به علت اينكه به شغل فروشندگي اشتغال دارد به قوانين عمل نكند؛ اگر به فروشنده اي گفتند حق نداريد فلان كالا را بفروش برسانيد، در صورت تخلف منجر به تعطيلي مغاز اش نمي شود.
حجت الاسلام پورمحمدي در ادامه خاطر نشان كرد كه فدراسيون هاي ورزشي NGO نيستند بلكه نهادهاي عمومي غير دولتي هستند.
وي بيان اين گونه سخنان را اصلا توجيه درستي ندانست و گفت: سازمان بازرسي با دقت، بدون ماجراجويي و ارشاد قانوني با تخلفات برخورد مي كند تا كشور به سمت قانون مداري هدايت شود.
يك شبه نمي خواستيم
بي انضباطي را از بين ببريم
رئيس سازمان بازرسي كل كشور به بي انضباطي ها در طي ساليان گذشته اشاره كرد و گفت: ما قصد نداشتيم يك شبه بي انضباطي را از بين ببريم و در اين راستا خيلي از روساي فدراسيون ها و هيئت هاي ورزشي و كميته ملي المپيك بازنشسته و دو شغله بودند. ما اگر به ورزش باور نداشتيم و بدون فكر مي خواستيم با محيط ورزش برخورد كنيم يكباره مي آمديم با همه برخورد قانوني مي كرديم.
حجت الاسلام پورمحمدي خاطرنشان كرد: ما در ابتدا آمديم و قانون را بازگو كرديم حتي پيشنهاد داديم براي تخفيف اين موضوع دوشغله ها مجلس راه حلي قانوني ايجاد كند كه مجلس گفت كه اينكار خلاف قانون اساسي است و پيشنهادهاي ما در مجلس موجود است.
نامه به وزير ورزش و جوانان
رئيس سازمان بازرسي كل كشور از ارسال نامه به وزير ورزش و جوانان در روزهاي اول انتصاب وزير جديد خبر داد و گفت: از روز اول طي نامه اي به وي اعلام كرديم كه اعضاي فدراسيون ها و كميته ملي المپيك نبايد بازنشسته و دوشغله باشند براي همين افرادي كه از قبل سمت داشته اند تا اتمام دوره مسئوليت شان به آنها مهلت بدهيد تا ورزش دچار بحران نشود ولي دوره مسئوليت آنها زماني كه به اتمام رسيد بايد اعضا واجد صلاحيت حضور يابند.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور با تاكيد بر اينكه در روز روشن تبعيض و بي قانوني صورت گرفته و جلوي قانون مي ايستند، گفت: از قانون سر كشي مي كنند. كساني كه امروز به قانون تميكن نمي كنند ما آنان را متخلف از قانون مي شناسيم و در اين خصوص بارها نامه ارسال شده است و اساسا ادعاي تعليق فيفا بهانه اين افراد است و عده اي متاسفانه بخاطر منافع شخصي حاضرند با ماجراجويي ورزش را زمين بزنند.
از پشت صحنه ها اطلاع داريم
حجت الاسلام پورمحمدي افزود: اگر كوچك ترين خطري براي فوتبال اتفاق بيفتند تمام مسئولين و افرادي كه در انجام اين عمل غيرقانوني دخيل بوده اند مقصر و مجرم هستند و با شدت بايد با آنها برخورد مي شود زيرا بنده مي گويم چرا تخلف از قانون مي كنيد. ما سه و نيم سال است كه اين موضوع را تكرار كرده ايم اما در عين ناباوري پيوسته خلاف مي كنند. البته ما از پشت صحنه ها اطلاع داريم و مي دانيم منافع چه كساني در خطر مي افتد.
وي تاكيد كرد: حتما نهادهاي بين المللي از قوانين داخلي هر كشوري دفاع مي كنند. اين يك امر مسلم حقوقي است زيرا قانون را نمي شود نقض كرد. از آن طرف در فيفا مي بينيم دقيق ترين مقررات را بدون كم و كاست اجرا مي كنند و اين مطلب عقلاني نيست كه آنوقت در جايي كه قوانين يك كشور نقض مي شود بگويند ما تعليق مي كنيم. اين موضوع دروغ و جوسازي است تا اذهان مردم را مشوش كنند و فيفا دخالت در امر انتخابات فدراسيون ها را خارج از مجامع ناصحيح مي داند و انتخابات ساختگي يا اعمال نفوذ را نمي پذيرد كه ما هم قبول داريم و قوانين داخلي كشور نيز اين مطلب را تاييد و مورد حمايت قرار مي دهد.
گردن سركشان
شكسته خواهد شد
رئيس سازمان بازرسي كل كشورافزود: سازمان بازرسي با قدرت در اين موضوع ايستاده است و قانون را ناموس مردم مي داندومطمئن هستيم كه مردم اجازه نخواهند داد در مقابل قانون گردن كشي و سركشي صورت گيرد.مطمئنا گردن سركشان شكسته خواهد شد و ملت اجازه گردن فرازي را به كسي نخواهد داد.
وي ادامه داد:تنها راه قانون شكنان اين است كه در برابر قانون سر فرود بياورند و به نهادهاي بين المللي خط ندهند كه بيايند از كشور ما بهانه گيري كنند.حتي برخي قصد دارند داوري را به آن طرف واگذار كنندكه اين هم از شيرين كاري هاي برخي از آقايان است كه قوانين داخلي كشور را ناديده مي گيرند. پورمحمدي در پايان گفت:سازمان بازرسي كل كشور تلاش دارد با بي قانوني و فساد در كشور مبارزه كند و با تدبير و عقلانيت اين خط را تعقيب مي كند.در اين مسير جنجال آفريني هم نمي كند وعملكرد ما آن را نشان مي دهد.

 



اخبار كوتاه از فوتبال

ديدار پيروزي و نفت يك روز زودتربرگزار مي شود
سازمان ليگ حرفه اي فوتبال در پاسخ به درخواست باشگاه پيروزي اعلام كرد در راستاي همكاري با باشگاه هاي شركت كننده در ليگ قهرمانان آسيا، ديدار تيم هاي پيروزي و نفت تهران از هفته بيست و هشتم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال با در نظر گرفتن فاصله زماني آن تا بازي با الشباب در دوم فروردين سال 1391، يك روز زودتر برگزار خواهد شد.
دوري 20 روزه هافبك استقلال از ميادين
كيانوش رحمتي هافبك تيم استقلال در خصوص آخرين وضعيت زانوي آسيب ديده اش گفت: رباط پايم پاره نشده اما حداقل نياز به 20 روز فيزيوتراپي دارم. وي افزود: در يكي از صحنه ها هنگامي كه آمدم با توپ بچرخم، صدايي شنيدم و ترس برم داشت. سال 83 هنگامي كه رباط صليبي ام پاره شد صداي وحشتناكي داشت ولي صداي زانويم در بازي با راه آهن مثل صداي سال 83نبود.رحمتي در خصوص مدت زمان دوري اش از ميادين تصريح كرد: متأسفانه در شرايطي كه هم فينال جام حذفي و هم بازي هاي آسيايي را در پيش داريم حداقل نياز به 20 روز فيزيوتراپي دارم و بايد در اين شرايط تمرينات ويژه انجام دهم.
اينتر در آستانه حذف ليگ قهرمانان اروپا!
ديدارهاي برگشت مرحله يك هشتم نهايي رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاري دو ديدار پيگيري مي شود.تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان كه در ديدار رفت با يك گل مغلوب باسل شده، امشب در ورزشگاه «آلبانتس آرنا» ميزبان نماينده سوئيس است. باسل بيشتر درمرحله گروهي موفق به حذف منچستريونايتد از دور رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا شده است.ديگر ديدار مهم امشب را تيم هاي اينترميلان ايتاليا و المپيك مارسي فرانسه در ورزشگاه «جوزپه مئاتزا» برگزار خواهندكرد.
كساني كه قلعه نويي را تشويق مي كنند استقلالي نيستند!
پرويز مظلومي در تازه ترين صحبت هاي خود با سايت باشگاه استقلال تهران و در واكنش به تشويق قلعه نويي در بازي هاي استقلال گفت: بالاخره قلعه نويي براي استقلال جام آورده و برخي از هواداران او را دوست دارند، اما اين افرادي كه در بازي هاي حساس استقلال نام او را صدا مي زنند، استقلالي نيستند. آنها موفقيت استقلال را نمي خواهند. چه مظلومي باشد، چه نباشد وگرنه يك استقلالي هيچ وقت در شرايط حساس تيم آرامش آن را به هم نمي زند .

 



اردوي تيم ملي جودو دركمپ چرچيل

تيم ملي جودوي ايران 4 فروردين ماه براي برپايي اردوي مشترك با تيم ملي ازبكستان راهي اين كشور مي شود.
تيم ملي جودوي ايران كه آماده حضور در رقابت هاي قهرماني آسيا است براي حضور دريك اردوي مشترك راهي تاشكند مي شود. بر همين اساس اين تيم با تركيب كامل چهارم فروردين راهي ازبكستان شده و تا هجدهم همين ماه به همراه تيم ملي ازبكستان در كمپ ورزشي «چرچيل» به تمرينات خود ادامه خواهد داد. اين كمپ داراي امكانات بسيار خوبي است كه اعضاي تيم ملي مي توانند قبل از حضور در رقابت هاي قهرماني آسيا به عنوان آخرين رويداد كسب سهميه المپيك يك دوره تمريني فشرده و خوب را پشت سر بگذارند.

 



ابهام در اعزام تيم ملي تكواندو به هلند

تيم ملي در حالي قرار است بامداد پنجشنبه براي حضور در رقابتهاي بين المللي هلند عازم اين كشور شود كه تاكنون موفق به اخذ رواديد نشده است.
سي و هفتمين دوره رقابتهاي تكواندو بين المللي هلند موسوم به «DUTCH OPEN» از جمله تورنمنت هاي A كلاس فدراسيون جهاني است كه طي روزهاي 27 و 28 اسفندماه در شهر آيندهوون برگزار خواهدشد. تيم ملي اميد كشورمان كه آماده حضور در رقابتهاي قهرماني آسيا مي شود قرار است دراين دوره از مسابقات شركت كند. علاوه بر اين تيم، از اردوي المپيك هم فرزاد عبداللهي و كوروش رجلي به همراه كادر فني به هلند اعزام مي شوند. سفارت هلند درتهران تا روز گذشته رواديد اعضاي تيم را صادر نكرد و مسئولان فدراسيون در تلاش هستند تا با رايزني هاي لازم رواديد اعضاي تيم ايران را كسب كنند. كادر فني تيم ملي اميد درنظر دارد بعد از حضور دراين مسابقات شش نفر اصلي را اعزام به مسابقات قهرماني آسيا انتخاب كند. رقابتهاي تكواندو قهرماني آسيا ارديبهشت ماه در ويتنام برگزار خواهدشد.

 



دعوت خادم از 3 آزادكار ديگر براي حضور در گزينشي قزاقستان

ازسوي رسول خادم مدير تيم هاي ملي و امور فني اسامي 3 آزادكار ديگر براي حضور در رقابتهاي گزينشي المپيك در قزاقستان اعلام شد.
مدير تيم هاي ملي و امور فني پس از بررسي رقابتهاي جام تختي، بهنام احسان پور در 60 كيلو، احسان اميني در 84 كيلو و سيدمحمدرضا آذرشكيب در 120 كيلو را به جمع نفرات اعزامي به گزينشي قزاقستان اضافه كرد.كادر فني تيم ملي پيش از اين رقابتها كه از 8 تا 13 فروردين ماه در آستانه قزاقستان برگزار مي شود، از ميان اين سه كشتي گير و مسعود اسماعيل پور، احسان لشگري و پرويز هادي، نماينده اين اوزان را در مسابقات گزينشي اول معرفي مي كند.

 



اعلام برنامه مرحله اول پلي آف ليگ برتر بسكتبال

كميته مسابقات فدراسيون بسكتبال با به پايان رسيدن دور مقدماتي مسابقات ليگ برتر و مشخص شدن رده بندي تيم ها، برنامه مرحله اول پلي آف ليگ برتر كشور را اعلام كرد.
مسابقات مرحله پلي آف به صورت 2 از 3 برگزار مي شود و درصورت نياز به بازي سوم، ميزبان اين مسابقه تيمي است كه داراي معدل گل بالاتري در دو بازي قبلي باشد. اين ديدارها 28 فروردين برگزار خواهد شد.
درصورتي كه فينال مسابقات باشگاههاي غرب آسيا بين نماينده ايران (مهرام يا ذوب آهن) و نماينده لبنان به بازي پنجم (در روز 21فروردين) كشيده شود، مرحله اول دور پلي آف ليگ برتر يك هفته به تعويق خواهد افتاد. برنامه مرحله اول پلي آف ليگ برتر به اين شرح است:
بازي اول:
دوشنبه 21/1/91
¤ شهرداري گرگان - مهرام تهران
¤ ملي حفاري اهواز - فولاد ماهان سپاهان
¤ پتروشيمي ماهشهر - پتروشيمي بندرامام
¤ ذوب آهن اصفهان - دانشگاه آزاد تهران
بازي دوم
پنجشنبه 24/1/91
¤ دانشگاه آزاد تهران - ذوب آهن اصفهان
¤مهرام تهران - شهرداري گرگان
¤ فولاد ماهان سپاهان - ملي حفاري اهواز
¤ پتروشيمي بندرامام - صنايع پتروشيمي ماهشهر

 



تيم ملي جودو شورايي اداره نمي شود
ميراسماعيلي: تا 2 سال انتظار مدال نداشته باشيد!

مدير تيم هاي ملي جودوي كشورمان گفت: تيم ملي جودو به صورت شورايي اداره نمي شود و مسئوليت تمام مسائل فني و نتايج اين تيم با بنده است.
آرش ميراسماعيلي ضمن بيان مطلب فوق افزود: در شرايط مناسبي فدراسيون را تحويل نگرفتيم و قبول مسئوليت در چنين شرايطي ريسك بزرگي بود ولي به اميد خدا و با حمايت شما اصحاب رسانه به پيشرفت جودو كمك خواهيم كرد.
وي افزود: تا دو سال آينده قول كسب مدال را نمي دهم. هدف ما موفقيت در بازي هاي آسيايي 2014 كره جنوبي و المپيك 2016 است و فعلا به دنبال مدال نيستيم اما رساندن جوانان به سطح اول جودوي دنيا از اهداف ماست كه تلاش دوچندان و كار زيادي را طلب مي كند.

 



پيروزي دو امتياز ديگر از دست داد تراكتورسازي جاي استقلال را گرفت

سرويس ورزشي-
هفته بيست و ششم رقابت هاي ليگ برتر با برتري تيم هاي تراكتورسازي و تساوي پيروزي برابر حريفان خود به پايان رسيد.
در ادامه ديدارهاي هفته بيست و ششم ليگ برتر روز گذشته دو ديدار در تبريز و تهران برگزار شد تا تغييراتي در بالاي جدول رده بندي رخ دهد. در تبريز ديدار تيم هاي تراكتورسازي و سپاهان در حضور كمتر از 10 هزار نفر آغاز شد و با نتيجه يك بر صفر به سود تراكتورسازي به پايان رسيد.اين بازي كه در نيمه اول با تساوي بدون گل به پايان رسيده بود در نيمه دوم جذاب تر و زيباتر دنبال شد. تراكتورسازي در دقيقه 57 توسط توزي از روي نقطه پنالتي به گل رسيد. تصميم داور براي گرفتن اين پنالتي سبب شد بازي بعد از آن رنگ خشونت به خود بگيرد و در چند صحنه هم كه سپاهاني ها از تصميم داور ناراحت بودند با بازيكنان تراكتورسازي درگيري لفظي پيدا كردند.سپاهان بعد از دريافت گل دو سه موقعيت خوب داشت اما دروازه بان تراكتورسازي اين فرصت ها را گرفت.تراكتورسازي با اين پيروزي با 49 امتياز در رده دوم جاي استقلال 48 امتيازي را گرفت.
اما در ديگر بازي ديروز تيم هاي پيروزي و مس در ورزشگاه آزادي به تساوي رسيدند. در اين ديدار كه در حضور كمتر از 2 هزار تماشاگر برگزار شد ابتدا تيم فوتبال مس كرمان در دقيقه 12 توسط محسن خليلي به گل برتري دست يافت اما اين پيروزي بود كه در دقيقه 18 فرصت جبران مساوي را بدست آورد. در اين صحنه مدافعان مس روي كاظميان مرتكب خطاي پنالتي شدند اما ضربه علي كريمي را ارشاد يوسفي مهار كرد.در ادامه بازي بازهم اين پيروزي بود كه صاحب موقعيت هايي براي گلزني شد و سرانجام در دقيقه 34 توسط جواد كاظميان به گل تساوي دست يافت. اين گل در موقعيت مشكوك به آفسايد به ثمر رسيد. در نيمه دوم اكثر دقايق بازي در اختيار پيروزي بود و اين تيم صاحب موقعيت هايي براي بازكردن دروازه مهمان كرماني خود شد اما نتوانست از اين موقعيت ها استفاده كند و با وجود تعويض هايي كه دنيزلي انجام داد، پيروزي دو امتياز ديگر را از دست داد.

 



وعده رئيس فدراسيون واليبال درخصوص كسب سهميه جهاني

رئيس فدراسيون واليبال، كسب سهميه بازيهاي المپيك 2012 لندن براي تيم ملي را با حضور خوليو ولاسكو سرمربي تيم ملي دست يافتني و قابل تحقق خواند.
محمدرضا داورزني اظهارداشت: خوشبختانه ظرفيت ها و استعدادهاي بالايي كه واليباليست هاي ايراني دارند دربازيهاي جهاني آن را با شايستگي اثبات كردند، دور از دسترس نخواهد بود. واليباليست هاي خوب و با غيرت ايراني درمسابقات كسب سهميه المپيك همانند مسابقات جهاني دل ملت ايران را شاد خواهند كرد.
رئيس فدراسيون واليبال ازدعوت 15 بازيكن 10تيم ليگ برتري به اردوي آمادگي سازي تيم ملي واليبال به منظور حضور در مقدمات المپيك لندن خبر داد و گفت:البته اين تعداد به غير از بازيكنان چهار تيم كاله مازندران، سايپا، پيكان و شهرداري اروميه است كه بازيكنان اين تيم ها پس از پايان يافتن بازيهاي آن دعوت خواهند شد. پيش بيني مي شود حداقل 15بازيكن ديگر از اين چهار تيم باقيمانده به تيم ملي دعوت شوند و پس از آن اردوهاي تيم ملي با جديت پيگيري شود. بنا داريم اردوهاي تيم ملي را حداقل تا 20ارديبهشت ماه درتهران ادامه دهيم و پس از آن در سفر اروپايي تيم ملي و برپايي اردوي پاياني درصربستان با تيم ملي اين كشور و اسلووني و اسلواكي دو بازي دوستانه با اين تيم ها برگزار خواهيم كرد.

 

(صفحه(12(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14