(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14


چهارشنبه 26 مهر 1391 - شماره 20334

حديث دشت عشق
تنور ليگ برتر واليبال از امروز داغ مي شود
مصاف خودروسازان مدعي در نخستين بازي فصل
اخبار كوتاه از فوتبال
برخي چشم ديدن كورش باقري را ندارند
رضازاده : خودم از اين پس دبير فدراسيون وزنه برداري هستم
اولين نشست كميسيون مشترك وزارت ورزش و كميته ملي المپيك
تلاش افشارزاده براي بازگرداندن بنا
جريمه فيلا براي بهترين مربي جهان چمن گلي:
 تعليق موقت هستم نه محروم!
اعلام آمادگي دو تيم ديگر براي حضور در ليگ كشتي فرنگي
گزارشي از وضعيت نايب قهرمان المپيك
شايد حدادي در آمريكا بماند


حديث دشت عشق

به ياد شهيد «محمد احمدي پزوه»
ديوان سپيده را ز بر كرد شهيد
سال 1340 دفتر زندگي اش به نام محمد خاتم الانبياء (ص) گشوده شد و بهار زندگي اش در «خوراسگان» اصفهان شكفتن گرفت. تحصيلات خود را در سوم راهنمايي به اتمام رسانيده بود كه به استخدام ارتش در آمد اما پس از چندي به دليل پيشنهاد روس ها براي عضويت در سازمان امنيت، از ارتش فرار كرد و چهار سال، دبيرستان را به صورت متفرقه ادامه داد و با معدل بالا موفق به دريافت مدرك ديپلم گرديد. اين وجود درخشان در همه حال، دستگير پدر در كشاورزي و ياري رسان مادر در امور منزل بود و اوقات فراغت را به مطالعه كتابهاي علمي، مذهبي و هنري مي گذراند. ساخت كلت و سوار نمودن تفنگ 116ميليمتري بر روي نفربر پي-ام و... از جمله ابتكارات وي است. همواره لوح دلش آكنده از تلاوت قرآن و پيشاني اش انيس سجاده نور بود. اين چهره هميشه بيدار، با تلاش و تكاپويي مستمر در راهپيمايي ها و فعاليت هاي قبل و بعد از انقلاب حضوري توفنده داشت.
پس از اتمام درس و مدرسه، چهار ماه به جبهه هاي نبرد در «افغانستان» رفت اما با شروع جنگ تحميلي روح قدسي اش به ولايت عاشقان شتافت. نهايتا در تاريخ 2/3/61 در خونين شهر، با اصابت گلوله به قلب نازنينش كالبد آسماني اش، لاله گون شد و براي هميشه غروب كرد.
 


تنور ليگ برتر واليبال از امروز داغ مي شود

مصاف خودروسازان مدعي در نخستين بازي فصل

هفته نخست ليگ برتر واليبال امروز با برگزاري شش مسابقه در شهرهاي مختلف آغاز مي شود و در حساس ترين بازي خودروسازان از ساعت 15 در خانه واليبال تهران به مصاف هم مي روند.
رقابت هاي ليگ برتر واليبال ايران با شركت 12 تيم از امروز 26 مهر ماه رسماً در شهرهاي مختلف آغاز مي شود. در نخستين بازي اين هفته دو تيم مدعي و پرقدرت سايپاي البرز و پيكان تهران از ساعت 15 در خانه واليبال تهران برابر هم صف آرايي مي كنند.
پيش از اين قرار بود اين مسابقه در سالن انقلاب كرج برگزار شود، اما به دليل اختلاف نظر بين مسئولان باشگاه سايپا و هيئت واليبال كرج اين مسابقه به تهران منتقل شد. ديدار تيم هاي سايپا و پيكان كه همواره به مسابقه كلاسيك ليگ برتر واليبال شهرت يافته مي تواند نويد يك بازي تمام عيار و تاكتيكي از دو تيم را بدهد.
در ديگر مسابقه هاي مهم امروز تيم كاله مازندران قهرمان دوره قبل و مدعي اصلي قهرماني در فصل جاري در تهران به مصاف نوين كشاورز مي رود. اگرچه تيم سبزپوش نوين كشاورز از امتياز ميزباني برخوردار است، اما به نظر نمي رسد بازيكنان نامدار كاله در هفته نخست كار دشواري براي پيروزي داشته باشند.
همچنين شهر ورامين براي نخستين بار ميزبان يك مسابقه از ليگ برتر واليبال است. تيم متين ورامين با هدايت مصطفي كارخانه كه نخستين حضور خود را در رقابت هاي ليگ تجربه مي كند از ساعت 17 امروز ميزبان باريج اسانس كاشان است. بايد ديد تقابل تاكتيكي مصطفي كارخانه وحسين معدني كه هر دو پيش از اين سابقه هدايت تيم هاي ملي را بر عهده داشتند در نهايت به سود كدام تيم به پايان مي رسد.
برنامه هفته نخست ليگ برتر واليبال به اين شرح است:
¤ سايپاي البرز- پيكان تهران
¤ ميزان مشهد- شهرداري اروميه
¤ نوين كشاورز- كاله مازندران
¤ پيشگامان كوير يزد- آلومينيوم هرمزگان
¤ شهرداري تبريز- بازرگاني گنبد
¤ متين ورامين- باريج اسانس كاشان.
 


اخبار كوتاه از فوتبال

گلايه از برپايي اردوي تيم هاي فوتبال در تركيه
مسئولان فدراسيون فوتبال، اعضاي هيات فوتبال استان تهران و اعضاي هيات مذهبي جامعه اسلامي فوتبال با آيت الله امامي كاشاني ، امام جمعه موقت تهران ديدار كردند.نشست مسئولان فدراسيون فوتبال و هيات مذهبي جامعه اسلامي فوتبال روز دوشنبه در دفتر كار آيت الله امامي كاشاني برگزار شد. امامي كاشاني در اين ديدار، براي تيم ملي در بازي مهم با كره جنوبي دعا كرد و گفت: دعاي همه مردم اين است كه بچه هاي تيم ملي بازي زيبايي را به نمايش بگذارند و پيروز باشند. مهمترين عامل در اين مسير، همدلي و داشتن صبر است اما خواهش من از همه دست اندركاران اين است كه بيشتر زيبايي هاي فوتبال را براي مردم به نمايش بگذاريد تا موجب دلگرمي باشد. وي از برگزاري اردوهاي تيم هاي مختلف فوتبال در تركيه گلايه كرد و با اشاره به خاطره اي، خطاب به كفاشيان اظهار كرد: من در بيروت با جوزي جورداف كه يك انديشمند مسيحي لبناني است ديداري داشتم. او مي گفت كل دنيا را با ماشين طي كرده و هيچ جايي در دنيا نيست كه حسابي نگشته باشد. اين آقا مي گفت هيچ جايي در دنيا مثل كلاردشت برايش زيبا و ديدني نبوده است. آن وقت در شرايطي كه ما جاهايي مثل كلاردشت را در كشورمان داريم، همه ساله بسياري از تيم هاي فوتبال ما براي اردو به تركيه مي روند، درحالي كه مي شود كمپ هاي مجهزي را در همين كشور ساخت و اردوها را با شرايط بهتري برگزار كرد. در ادامه اين ديدار، علي كفاشيان خطاب به حاضران گفت كه فوتبال را پير و جوان، دكتر و مهندس، معلم و كارگر، تماشا مي كنند و براي همه جذاب است كه امامي كاشاني با لبخند گفت: فقها هم فوتبال مي بينند.
پيروزي ازبكستان در خانه قطر
تيم ملي فوتبال ازبكستان در هفته چهارم از مرحله گروهي رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در زمين قطر به پيروزي رسيد. در اين ديدار كه عصر ديروز در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار شد تيم ازبكستان موفق شد با تك گل دقيقه 13 تورسانوف مقابل ميزبان خود به برتري برسد.
چراغ سبز وزير براي حل مشكلات استقلال
مديرعامل و اعضاي هيات مديره باشگاه استقلال روز سه شنبه به ديدار وزير ورزش و جوانان رفتند. در اين نشست مديرعامل باشگاه استقلال گزارشي از نحوه درآمدزايي و چگونگي تامين اسپانسر براي برآورده كردن تعهد 50 درصدي باشگاه براي تامين بودجه اين فصل را ارائه كرد و مقداد نجف نژاد، رئيس هيات مديره باشگاه نيز گزارشي از فعاليت هاي اخير باشگاه استقلال و ديدارهايي كه با وزراي بازرگاني و جهاد كشاورزي داشتند، به اطلاع وزير ورزش و جوانان رساندند. وزير ورزش و جوانان نيز در اين نشست ضمن ابراز رضايت از تامين تعهد 50 درصدي بودجه جاري اين فصل استقلال توسط باشگاه از تلاش هاي مديرعامل و اعضاي هيات مديره باشگاه در اين خصوص، از عملكرد فني و جايگاه تيم استقلال در جدول رده بندي ليگ نيز تشكر كرده و ابراز اميدواري كرد كه اين تيم طي هفته هاي آتي در صدر جدول ليگ قرار بگيرد.
مشخص شدن داور پرونده اعتراض پرسپوليس به فيفا
در پي صدور رأي فيفا در پرونده اختلاف بين باشگاه پرسپوليس و نلو وينگادا، اين باشگاه اعتراض خود به اين رأي را براي CAS ارسال كرد.در بخشي از اين اعتراض با استناد به مفاد قرارداد، صلاحيت فيفا براي رسيدگي به اين پرونده زير سوال رفت و قرار است ديوان عالي ورزش ابتدا در اين باره تصميم گيري كند. CAS داور اين پرونده را معرفي كرد. در حالي كه پيش از اين فيفا حضور نماينده اي از پرسپوليس را در دادگاه رسيدگي رد كرده بود. در اين ارتباط فيفا در اقدامي جديد خواهان آن شد كه وينگادا و كارواليو به عنوان طرف ثالث وارد اين دادگاه شوند كه پرسپوليس مخالفت خود را اعلام كرده است. CAS براي تصميم گيري نظر وينگادا و كارواليو را هم خواسته است.
سه ايراني در ميان محبوب ترين هاي فوتبال جهان
مرحله اول انتخاب محبوبترين بازيكن فوتبال سال 2012 توسط سايت فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار جهان در حالي به پايان رسيد كه نام مهدوي كيا، سيد مهدي رحمتي و محرم نويدكيا از ايران در فهرست نفرات منتخب مرحله دوم ديده مي شود. سايت فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار فوتبال( IFFHS )، اسامي كانديداهاي راه يافته به مرحله دوم انتخاب محبوب ترين بازيكن سال 2012 را معرفي كرد كه نام سه ايراني در فهرست 27 بازيكن منتخب قاره آسيا قرار دارد.برپايه اين گزارش، در مرحله نخست بازيكن بين المللي و محبوب قاره هاي مختلف جهان انتخاب شدند كه مهدي مهدوي كيا از پرسپوليس، محرم نويد كيا از سپاهان و سيدمهدي رحمتي از استقلال در بين نفرات مطرح قاره آسيا قرار گرفته اند.
تساوي راه آهن و سپاهان در بازي دوستانه
بازي دوستانه تيم هاي فوتبال راه آهن-سپاهان كه دوشنبه شب در ورزشگاه اكباتان برگزار شد با نتيجه يك -يك به خاتمه رسيد. اين بازي آخرين بازي دوستانه دو تيم قبل از بازي هاي هفته دوازدهم ليگ برتر بود كه در نهايت مساوي شد. ايمان رزاقي راد در دقيقه 10 روي كرنر جهانگير عسگري و با ضربه سر گل اول بازي را زد و امين جهان عاليان بازيكن جوان سپاهان، گلهاي اين بازي را براي تيم هايشان زدند.
 


برخي چشم ديدن كورش باقري را ندارند

رضازاده : خودم از اين پس دبير فدراسيون وزنه برداري هستم

حسين رضازاده آخرين وضعيت وزنه برداري ايران را توصيف كرد.
رئيس فدراسيون وزنه برداري در مورد قطع همكاري با داراب رياحي نيز گفت: به هر حال رياحي سال ها به وزنه برداري خدمت كرده و از سال 1374 مشغول فعاليت هاي مهمي در فدراسيون بوده است، اما پس از بازنشستگي اش از شهرداري ديگر امكان ادامه فعاليت نبود و مجبور شديم كه قطع همكاري كنيم. او هم اكنون در بخش ديگري در حال فعاليت است و براي او آرزوي موفقيت مي كنيم. داراب رياحي در سال هاي حضور خود در وزنه برداري خدمات مثبتي انجام داده است.وي در پاسخ به اين سوال كه چه كسي قرار است جانشين رياحي در پست دبيري شود؟ ادامه داد: نيازي به كسي نيست. خودم تمام وقت در فدراسيون هستم و همه كارها را انجام مي دهم. خودم هم كار رياست را انجام مي دهم و هم كار دبيري را. براي اين كار هم به صورت كامل در خدمت وزنه برداري هستم.
رئيس فدراسيون وزنه برداري در مورد مباحثي كه پيرامون قرارداد كورش باقري در هفته هاي پس از المپيك مطرح شده بود نيز به صورت شفاف اعلام كرد: كورش باقري كارش را با قدرت انجام مي دهد و در همين رقابت هاي نوجوانان در تايلند نيز كنار تيم بود. حرف و حديث هميشه بوده و همچنان هم هست و به نظر من پس از موفقيتي كه باقري در المپيك داشت، برخي چشم ديدنش را ندارند. من با قدرت از باقري حمايت مي كنم و همه كنار هم هستيم و با برنامه ريزي مي خواهيم موفقيت هاي بيشتري را نصيب وزنه برداري كنيم. كورش باقري كاري با كسي ندارد. برخي مي گويند حالا كه بنا نمي خواهد با كشتي كار كند شايد كورش هم با وزنه برداري كار نكند، اما اين طور نيست و ما در كنار يكديگر كارمان را با قدرت ادامه مي دهيم. رضازاده در مورد حضور پيدا نكردن قهرمانان ايران در مسابقه هاي بين المللي جام رياست جمهوري روسيه هم گفت: اين رقابت ها جايزه دلاري داشت و از سوي فدراسيون روسيه به اسم براي چهار وزنه بردار ايراني دعوتنامه ارسال شده بود. بهداد سليمي، سجاد انوشيرواني، نواب نصيرشلال و كيانوش رستمي چهار وزنه برداري بودند كه به اين رقابت ها دعوت شده بودند، اما با توجه به اين كه اين وزنه برداران پس از المپيك حسابي خسته بودند و اكنون نيز در استراحت هستند، تصميم گرفتيم كه در جام رياست جمهوري روسيه شركت نكنيم.
 


اولين نشست كميسيون مشترك وزارت ورزش و كميته ملي المپيك

نخستين نشست كميسيون مشترك وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك براي حل موضوع تعليق ورزش شنبه برگزار خواهد شد.
در حالي كه حدود دو هفته از نشست مشترك مسئولان وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك براي تشكيل كميسيون مشترك جهت بررسي و رفع تعليق ورزش ايران مي گذرد قرار است شنبه هفته آينده اين نشست براي سومين بار برگزار شود. نشست مشترك نمايندگان كميته ملي المپيك و وزارت ورزش و جوانان شنبه ساعت 10 در محل كميته ملي المپيك برگزار خواهد شد.
كميته ملي المپيك ظرف چند روز گذشته بهرام افشارزاده، محمود خسروي وفا، مهدي قدمي و شاهرخ شهنازي را به عنوان نمايندگانش براي تشكيل كميته مشترك معرفي كرده بود. وزارت ورزش و جوانان نيز چند روز قبل از سيدحميد سجادي معاون ورزش قهرماني و حرفه اي، عبدالرضا ساور معاون توسعه منابع و پشتيباني و مرتضي فلاح سرپرست اداره حقوقي وزارت ورزش و جوانان به عنوان نمايندگان اين نهاد در كميسيون مشترك نام برد.
 


تلاش افشارزاده براي بازگرداندن بنا

بهرام افشارزاده در واكنش به انتقادات برخي از كارشناسان مبني بر اين كه كميته ملي المپيك هم ديگر موضوع تعليق ورزش را جدي نمي گيرد، گفت: برخي بي خود و بي جهت انتقاد مي كنند و اين اظهارنظرها بي انصافي است، ما در تلاش هستيم كه جلسات مشترك وزارتخانه براي حل مشكلات، هرچه سريع تر برگزار شود.
دبير كل كميته ملي المپيك درباره نشست صبح ديروز اعضاي هيأت اجرايي كميته ملي المپيك، اظهار كرد: در اين نشست ما درباره چگونگي اصلاح اساسنامه بحث و تبادل نظر نداشتيم و قرار شد موضوع اساسنامه با حساسيت در هفته آينده پيگيري شود و اگر نياز بود آن را اصلاح كنيم و بعد براي تاييد به IOC بفرستيم.
دبير كل كميته ملي المپيك در پاسخ به اين پرسش كه تكليف ادامه فعاليت بنا در راس تيم ملي كشتي فرنگي چه خواهد شد؟ گفت: روز گذشته با بنا صحبت طولاني داشتم. قرار شد فردا (امروز) جلسه اي در كميته با هم داشته باشيم و باز هم به صحبت ها ادامه دهيم. بايد اين جلسه برگزار شود تا ببينم كه حرفش چيست. بنا از معرفي چمن گلي به عنوان بهترين مربي كشتي فرنگي جهان متاثر است. اين اتفاق خوبي است كه يك مربي از ايران براي اين سمت انتخاب شده است، ولي حق اين بود كه بنا معرفي مي شد. اين برخورد مقداري براي بنا غير قابل تصور بود.
وي درباره چگونگي رفع تعليق جودو، اظهار كرد: جمعه با عبيد العنزي رئيس اتحاديه جودوي آسيا صحبت كردم، سوءتفاهم ها برطرف شده و همه بر سر كارهايشان برگشته اند. من در اين گفت وگو از عبيد العنزي خواستم كه اگر واقعا از يك فرد ناراحت هستند اين موضوع نبايد به تيم هاي ملي مربوط شود، چرا تيم ملي محروم شود؟ خوشبختانه آنها هم پذيرفتند.
افشارزاده در پاسخ به خبرهاي منتشر شده مبني بر اين كه فرد رشوه دهنده آرش ميراسماعيلي بوده و رستگار اعلام كرده كه وي بايد محروم شود نه تيم ملي؟ خاطرنشان كرد: من نمي دانم كه اين فرد ميراسماعيلي بوده يا نه. من تاكنون نتوانستم با وي در اين رابطه صحبت كنم.
وي با تاكيد بر اين كه عباسي براي حل مشكل ورزش مصر است درباره شايعات مطرح شده مبني بر اين كه وزارت ورزش و جوانان نسبت به مشكلات موجود و تعليق بي تفاوت است، يادآور شد: عباسي كاملا براي حل مشكلات مصر است. شك نداشته باشيد كه از جميع جهات به دنبال حل كردن معضلات است.
 


جريمه فيلا براي بهترين مربي جهان چمن گلي:

تعليق موقت هستم نه محروم!

سرمربي تيم كشتي فرنگي جوانان كشورمان پس از دريافت نامه فيلا مبني بر محروميت و جريمه نقدي گفت: استفاده از واژه محروم صحيح نيست، چرا كه من از سوي فدراسيون جهاني تعليق موقت شده ام.
عبدالله چمن گلي ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: اتفاقي كه در حاشيه رقابت هاي جوانان جهان در تايلند افتاد باعث شد تا من با دريافت كارت قرمز مواجه شوم كه البته گزارش كامل اين مساله در همان زمان به فدراسيون كشتي ارايه شد. هم اكنون نيز اتفاق بزرگي رخ نداده، ولي برخي از منتقدان با بزرگنمايي اين مساله به دنبال اهداف خود هستند. وي تصريح كرد: متاسفانه در اخبار آمده كه چمن گلي محروم شده اما اين واژه صحيح نيست چرا كه من از سوي فيلا تعليق موقت شدم و به محض پرداخت جريمه نقدي رفع تعليق خواهم شد. اين اتفاق براي هر مربي ديگري هم مي افتد و تنها من نبودم كه در حاشيه رقابت هاي بين المللي با كارت قرمز مواجه شدم. حتي محمد بنا نيز چند سال پيش در حاشيه يكي از مسابقات معتبر بين المللي كارت قرمز دريافت كرد.سرمربي تيم كشتي فرنگي جوانان كشورمان در خاتمه به رفع اين مشكل اشاره كرد و گفت: اين مساله بطور شفاف و دقيق به اطلاع حجت اله خطيب رسيده و بزودي با پرداخت جريمه مورد نظر فدراسيون جهاني مي توانم با رفع تعليق به كار خود ادامه دهم. در حاليكه فدراسيون جهاني كشتي چندي پيش با ارسال نامه اي به فدراسيون كشتي كشورمان عبدالله چمن گلي را به عنوان برترين مربي كشتي فرنگي سال 2012 جهان معرفي نمود، طي روزهاي گذشته با ارسال نامه ديگري به فدراسيون او را محروم و 10 هزار دلار جريمه كرد!
 


اعلام آمادگي دو تيم ديگر براي حضور در ليگ كشتي فرنگي

طبق اعلام سرپرست سازمان ليگ فدراسيون كشتي، بعد از ثبت قرارداد رسمي تيم فولاد ماهان سپاهان اصفهان، دو تيم ديگر نيز براي حضور در رقابت هاي ليگ كشتي فرنگي اعلام آمادگي كردند.
عباس نمازيان با بيان اين مطلب افزود: مسئولان تيم فولاد ماهان سپاهان اصفهان مراحل ثبت نام خود را براي حضور در ليگ كشتي فرنگي انجام داده اند و گويا در همين راستا با برخي از كشتي گيران المپيكي نيز قرارداد بسته اند.
وي ادامه داد: علاوه بر تيم فولاد ماهان سپاهان قرار است نمايندگاني از استان هاي لرستان و خوزستان هم براي حضور در ليگ كشتي فرنگي براي ثبت قرارداد وارد عمل شوند كه اميدوارم اين كار در روزهاي آينده انجام شود.
سرپرست سازمان ليگ فدراسيون كشتي از انجام مذاكرات با مسئولان باشگاه هايي از تهران و مازندران نيز خبر داد و گفت: سعي خواهيم كرد تا اين استان ها نيز نماينده اي در ليگ كشتي فرنگي داشته باشند. نمازيان در خاتمه اظهار اميدواري كرد كه با اين روند ممكن است رقابت هاي ليگ برتر كشتي فرنگي همزمان با پيكارهاي كشتي آزاد از نيمه دوم آذرماه آغاز شود. تاكنون هفت تيم براي حضور در رقابت هاي ليگ كشتي آزاد اعلام آمادگي كرده اند.
 


گزارشي از وضعيت نايب قهرمان المپيك

شايد حدادي در آمريكا بماند

بنا بر آنچه رئيس فدراسيون دووميداني اعلام كرده احتمال دارد ولفگانگ اشميت مربي آتي احسان حدادي باشد و نايب قهرمان المپيك براي تمرين كردن در آمريكا ماندگار شود.
افشين داوري رئيس فدراسيون دووميداني اعلام كرده كه احسان حدادي در آمريكا با ولفگانگ اشميت آلماني مذاكراتي را انجام داده و اميدوار است كه او بتواند مربي گري حدادي را بر عهده بگيرد اما اين مسئله گويا شرط و شروطي دارد.
ولفگانگ اشميت كه در سال 1954در برلين به دنيا آمده در بازي هاي 1976 مونترال به مدال نقره المپيك دست يافت. او همچنين يك بار قهرمان دانشجويان جهان و يك بار نيز قهرمان اروپا شد كه همه آن ها به دهه 70 ميلادي بازمي گردد.
اشميت اكنون سال هاست كه در آمريكا زندگي مي كند و گويا در اين كشور كار مربي گري را هم بر عهده دارد. براي همين ظاهراً حدادي براي ادامه كارش با او مذاكره كرده است اما يكي از مهم ترين مسائل مطرح شده براي همكاري اشميت با حدادي، حضور حدادي در آمريكا است. اگر اين شرط گذاشته شود و فدراسيون دووميداني نيز با آن موافقت كند، از اين پس بايد كمتر احسان حدادي را در ايران ديد و او شايد بيشتر زندگي اش را در آمريكا ادامه دهد. هنوز نه احسان حدادي و نه فدراسيون دووميداني از چند و چون ماجرا خبر موثقي نداده اند اما بنا بر اعلام منابع آگاه احتمالاً قرار است اين اتفاق روي دهد.

 


(صفحه(10(صفحه(6(صفحه(9(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(15(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(16(صفحه(13(صفحه(4(صفحه (2.3.14