(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10


یکشنبه 28  آبان  1391 - شماره 20360

حديث دشت عشق
سپاهان - استقلال؛ تلاش براي قهرماني نيم فصل
آغاز دوباره ليگ برتر فوتبال پيروزي تهراني ها در روز شكست ملوان
اخبار كوتاه از فوتبال
ايران كرسي نايب رئيسي قايقراني جهان را از دست داد
هفته هفتم ليگ برتر واليبال پذيرايي قعرنشين از صدرنشين
روايتي تازه ازاتفاقات رختكن تيم ملي پس از شكست برابر ازبكستان
درخواست وزارت ورزش و جوانان از مجلس
4 هزار ميليارد براي پروژه هاي نيمه تمام اختصاص دهيد
كسب 2 مدال توسط فرنگي كاران در جام رياست جمهوري قزاقستان
منتفي شدن بحث تغيير اوزان كشتي


حديث دشت عشق

به ياد طلبه بسيجي شهيد «محمد اوشني»
و ناگهان پرواز...
... و يك روز قبل از شهادت، در لحظه هاي خلوت و تنهايي اش نوشت: «... اعماق وجودم خبر از لحظه هاي نزديك مي دهد. از هنگام خلوص و طهارت. گويي ايمان دارم آن لحظه خواهد رسيد و من ناگهان بال هاي شكسته ام را تكاني خواهم داد و باز خواهم كرد و پرواز خواهم كرد...»
تحصيلاتش را در زادگاهش روستاي اوشن در دامنه كوه هاي شمالي نايين آغاز كرد. در تهران ديپلم گرفت و در كنكور تربيت معلم هم در رشته آموزش ابتدايي قبول شد. پس از خدمت سربازي به جبهه رفت و پس از مدتي به عشق آموختن معارف دين وارد حوزه علميه گرديد. طلبه مجاهد محمد اوشني، جوان پاكدامني بود با اخلاص و تشنه خدمت، كلامش دلنشين و استعدادش عالي، اخلاقش آراسته و شهادتش هم در والفجر هشت... «و بال هاي شكسته اش را باز كرد و در اوج به پرواز درآمد...»
طلبه بسيجي شهيد «محمد اوشني»، سال 1341 در اوشان نائين متولد شد و در 31/1/1365 در منطقه فاو (عمليات والفجر 8) به شهادت رسيد.
 


سپاهان - استقلال؛ تلاش براي قهرماني نيم فصل

آغاز دوباره ليگ برتر فوتبال پيروزي تهراني ها در روز شكست ملوان

سرويس ورزشي-
نخستين روز از هفته پانزدهم رقابت هاي ليگ برتر با برتري تيم هاي تهراني و توقف فجرسپاسي شيراز آغاز شد.
هفته پانزدهم رقابت هاي ليگ برتر پس از وقفه اي چند روزه از روز گذشته با برگزاري چهار ديدار آغاز شد. در كرمان ديدار دو تيم مس و فجرسپاسي در چارچوب هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال، با برتري يك بر صفر كرماني ها به پايان رسيد. تك گل مس را در اين بازي رضا عنايتي در دقيقه 34 وارد دروازه تيم شيرازي كرد. مس با اين پيروزي 19 امتيازي شد تا موقتا پرسپوليس 17 امتيازي را پشت سر بگذارد و جاي اين تيم را در رده يازدهم جدول از آن خود كند. فجرسپاسي هم با شكستي كه ديروز متحمل آن شد همچنان با 23 امتياز در رده پنجم جدول باقي ماند تا منتظر نتايج ساير ديدارهاي اين هفته باشد. پس از برتري مس در كرمان دو تيم راه آهن و پيكان هم در تهران برابر حريفان خود به برتري دست يافتند تا اولين روز از هفته پانزدهم ليگ برتر براي تهراني ها روز خوبي باشد. ابتدا شاگردان عبدالله ويسي كه در بازي قبل خود شكست سنگين 6 بر صفر را برابر پرسپوليس متحمل شده بودند در برابر ملوان، تيم دوم جدول رده بندي به ميدان رفتند و موفق شدند با تك گل ژوسلي فريرا در دقيقه 63، حريف خود را شكست دهند.پيكان با اين پيروزي 18 امتيازي شد و موقتا تا رده دوازدهم جدول بالا آمد اما بايد منتظر نتايج ساير بازي هاي اين هفته بماند تا در صورت ناكامي رقبا بتواند جايگاه خود را در اين رده حفظ كند. ملوان هم 25 امتيازي باقي ماند و شانس صدرنشيني موقت را از دست داد.در ديگر ديدار ديروز كه هم زمان با ديدار پيكان و ملوان برگزار شد، راه آهن توانست با نتيجه 2 بر يك از سد نفت آبادان بگذرد و خود را به رده هاي بالاتر جدول برساند. گل هاي اين بازي را روح الله عرب (68) براي نفت و بهادر عبدي (23) و فرزاد آشوبي (70) براي راه آهن به ثمر رساندند. راه آهن با اين پيروزي 22 امتيازي شد تا با خيز بلندي خود را به رده ششم جدول برساند. نفت آبادان هم كه اين روزها حال و روز خوشي ندارد با اين شكست 9 امتيازي باقي ماند تا همچنان در رده يكي مانده به آخر جاي بگيرد. اما در آخرين ديدار ديروز آلومينيوم هرمزگان و استيل آذين گهر دورود، دو تيمي كه امسال به ليگ برتر راه يافته اند به ديدار هم رفتند كه در پايان، نماينده هرمزگان موفق شد با يك گل حريف خود را شكست دهد. تك گل اين بازي را هادي دهقاني در دقيقه 23 به ثمر رساند تا سه امتياز بازي را به حساب تيمش واريز كند. آلومينيوم با اين پيروزي 15 امتيازي شد اما همچنان در جايگاه پانزدهم جدول باقي ماند. گهر دورود هم كه بازنده اين بازي بود كماكان با 8 امتياز قعرنشين بلامنازع ليگ برتر است.
برگزاري 4 ديدار در روز دوم
هفته پانزدهم رقابت هاي فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور امروز با برگزاري چهار مسابقه در رشت، كرج، اصفهان و اهواز وارد روز دوم خود مي شود، ديدارهايي كه هر كدام حساسيت خاص خودش را دارد.
سپاهان - استقلال
نبرد صدرنشيني، فينال نيم فصل، جنگ مربيان قهرمان، همه اين صفت ها را مي توان براي بازي صدرنشين فعلي ليگ و قهرمان سه دوره گذشته ليگ در نظر گرفت. تيم كرانچار كه پس از روزهاي تلخ در ليگ و آسيا، با شكست دادن نفت در تهران به آرامش رسيد، فقط به پيروزي برابر استقلال فكر مي كند تا در صورت ناكامي تراكتورسازي دوباره صدرنشين شود. قلعه نويي اما در حالي بار ديگر برابر هواداران سپاهان مي ايستد كه مي داند پيروزي در اين بازي مي تواند آنها را قهرمان نيم فصل ليگ كند تا با آرامش بيشتري مسابقات را ادامه دهد. مردان آبي پوش تهراني كه در 5 بازي گذشته، در 4 ديدار پيروز شده اند، مي دانند با شكست در اين بازي احتمال سقوطشان تا رده ششم هم وجود دارد، پس با تكيه بر شناخت قلعه نويي از اين تيم، تلاش مضاعفي براي پيروزي در اين بازي انجام مي دهند.
فولاد - تراكتورسازي
بازي فولاد - تراكتور را مي توان ديگر ديدار حساس و زيباي هفته پانزدهم ليگ دانست. فولادي ها كه در 6 بازي گذشته 4 پيروزي ارزشمند كسب كرده اند، براي نزديك شدن به صدر جدول تنها به شكست دادن تراكتورسازي در خانه مي انديشند اما شاگردان اوليويه را هم براي باز پس گرفتن رتبه اول، مي خواهند كار بزرگي را در اهواز انجام داده و با 3 امتياز شيرين به تبريز برگردند. البته نبرد سكوها بين هواداران متعصب دو تيم هم ديدني خواهد بود.برنامه هفته پانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به اين شرح است:
يكشنبه - 28/8/91
¤ داماش گيلان - نفت تهران (ساعت 15:15)
¤ سايپاي البرز - صباي قم (ساعت 15:15)
¤ سپاهان اصفهان - استقلال تهران ( ساعت 15:15)
¤ فولاد خوزستان - تراكتورسازي تبريز ( ساعت 40:16)
دوشنبه - 29/8/91
¤ پرسپوليس تهران - ذوب آهن اصفهان ( ساعت 30:17).
 


اخبار كوتاه از فوتبال

كفاشيان به جاي پاسخ به انتقادات از فوتسال بانوان مي گويد!
در روزهايي كه رئيس فدراسيون فوتبال به واسطه نتايج ضعيف تيم ملي زير تيغ تند انتقادات است علي كفاشيان بي توجه به تمام انتقادات از تلاش هايش براي كسب ميزباني جام جهاني فوتسال بانوان مي گويد. روز گذشته علي كفاشيان درباره نشست كميته فوتسال فيفا به ميزباني تايلند گفت: در اين نشست گزارش كاملي از برگزاري مسابقات جام جهاني در بخش هاي مختلف، برنامه دور نهايي جام جهاني و داوران قضاوت كننده در مرحله نيمه نهايي و فينال مورد بحث و بررسي قرار گرفت. ايران به همراه اسپانيا، برزيل و آرژانتين پيشنهاد برگزاري جام جهاني فوتسال زنان را دادند كه كميته فوتسال با آن موافقت كرده و مقرر شد تا در هيات رئيسه فيفا مورد بحث و بررسي قرار گيرد.
خيلي ها پشت تيم ملي را خالي كرده اند
علي كريمي مي گويد خيلي ها پشت تيم ملي را خالي كرده اند. او همچنين معتقد است تيم ملي هميشه در روزهاي سخت كاري كرده كه كسي انتظارش را نداشته و هنوز شانس صعود مستقيم به جام جهاني را دارد. وي گفت: طبيعي است كه با از دست دادن سه امتياز بازي با ازبكستان كارمان سخت تر شده و بايد اين امتيازات از دست رفته را جبران كنيم. با اين وجود يك چيزي در فوتبال ايران به اثبات رسيده و اينكه ملي پوشان هميشه در سخت ترين شرايط كارهايي كرده اند كه شايد خيلي ها فكرش را نمي كرده اند. فوتبال ما فوتبال روزهاي سخت است. اين اتفاقات براي ما هميشه خوش يمن بوده است. به هر حال اميدوارم هر چه هست به خوبي تمام شود و در پايان اتفاقات خوب بيفتد. حالا بماند كه خيلي ها پشت تيم ملي را خالي كرده اند.
ارائه استعفاي كتبي
عباس ترابيان رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال استعفاي كتبي خود را به صورت رسمي به علي كفاشيان رئيس فدراسيون ارائه كرد. ترابيان پيش از اين به دليل ناكامي تيم ملي فوتسال در رقابت هاي جام جهاني اين رشته به صورت شفاهي و در صحبت با رسانه ها استعفاي خود را اعلام كرده بود.
دومين خارجي پرسپوليس هم ديپورت شد
ديويد كارني نتوانست نظر ژوزه را براي پرسپوليسي شدن جلب كند. مدافع ملي پوش استراليايي كه سابقه بازي در تيم هاي توئنته هلند، بلك پول و اورتون انگليس را در كارنامه داشت، دو جلسه با پرسپوليسي ها تمرين كرد اما در نهايت موفق به متقاعد كردن ژوزه نشد و بعد از آپيا به دومين بازيكن خارجي تبديل شد كه از سوي اين مربي پرتغالي ديپورت شده است. رويانيان در گفت وگويي اعلام كرد: پرسپوليس دو جاي خالي دارد كه به احتمال فراوان يك بازيكن داخلي و يك بازيكن خارجي جذب خواهيم كرد.
وقتي قصابان براي فوتبال تصميم بگيرند، وضع همين است!
مديرعامل اسبق استقلال در اظهار نظري جالب گفت: تا زماني كه قصابان و دامپزشكان و به طور كلي غير فوتبالي ها براي فوتبال تصميم بگيرند شاهد پيشرفت در اين رشته نخواهيم بود. كاظم اوليايي با انتقاد از شرايط حاكم بر فوتبال گفت: مي بينيم در وزارت ورزش براي تعيين اهداف كلان فوتبال برنامه ريزي مي شود و افرادي را دعوت مي كنند اما جز آقاي رحيمي، هيچ كارشناس فوتبالي در آنجا حضور ندارد. تا زماني كه غير فوتبالي ها، اعم از سياسيون، پزشكان، دامپزشكان و قصابان براي اين فوتبال تصميم بگيرند، همين مي شود.
 


ايران كرسي نايب رئيسي قايقراني جهان را از دست داد

اجلاس دو سالانه فدراسيون قايقراني با حضور احمد دنيامالي رئيس بركنار شده فدراسيون قايقراني ايران در سن پترزبورگ برگزار شد.
اجلاس دو سالانه فدراسيون جهاني قايقراني كانو در حالي عصر ديروز در شهر سن پترزبورگ به پايان رسيد كه تمامي رؤساي فدراسيون ها و كليه اعضاي هيأت رئيسه فدراسيون جهاني در آن حضور داشتند. با توجه به اينكه فدراسيون قايقراني ايران توسط فدراسيون جهاني تعليق شده اما احمد دنيامالي كه عضو هيأت رئيسه فدراسيون جهاني است و فدراسيون هاي جهاني هنوز او را رئيس فدراسيون ايران مي دانند، در اين اجلاس حضور داشت.
در اين اجلاس برگزاري انتخابات رئيس چهار سال آينده و اعضاي كميته هاي مختلف در دستور كار قرار گرفت كه خوزه پرورنا با كسب 84 رأي از 100 رأي در سمت خود ابقا و رئيس چهار سال آينده فدراسيون جهاني كانوئينگ شد.
احمد دنيامالي عضو هيأت رئيسه فدراسيون جهاني كه پيش از اين قرار بود براي نايب رئيسي دوم اين فدراسيون كانديدا شود، به دليل مشكلات فدراسيون ايران و تعليق نتوانست كانديدا شود و اين كرسي را از دست داد.
در پايان روز نخست اين اجلاس احمد دنيامالي كه پيش از اين نماينده توسعه قايقراني در آسيا بود، در اين سمت ابقا شد و گزارشي از برنامه هاي خود ارائه داد كه اصلي ترين آن توجه به توسعه قايقراني در غرب آسيا بود.
كنگره بعدي فدراسيون قايقراني در سال 2014 و به ميزباني ورشو لهستان برگزار خواهد شد.
 


هفته هفتم ليگ برتر واليبال پذيرايي قعرنشين از صدرنشين

هفته هفتم رقابت هاي ليگ برتر واليبال ايران امروز با برگزاري 6 ديدار در شهرهاي مختلف كشور پيگيري مي شود.
در نخستين بازي از هفته هفتم رقابت هاي ليگ برتر واليبال، شهرداري اروميه كه در جايگاه ششم جدول رده بندي قرار دارد، ميزبان پيكان تهران تيم سوم جدول ليگ برتر است.
تيم واليبال سايپا نايب قهرمان شش دوره ليگ برتر واليبال كه هفته قبل بازي سختي را مقابل اروميه داشت و موفق به شكست 3 بر 2 اين تيم شد، در كرج ميزبان شهرداري تبريز است. سايپا و نماينده تبريز به ترتيب با 9 و 8 امتياز در مكان هاي هفتم و هشتم جدول اين رقابت ها قرار دارند و پيروزي هر كدام مي تواند منجر به بهبود جايگاهش در جدول اين رقابت ها شود.
باريج اسانس كاشان ديگر تيم قعر جدولي اين رقابت ها در هفته هفتم ميزبان پيشگامان كوير، صدرنشين كنوني ليگ برتر واليبال است. در آمل دو تيم كاله و ميزان به مصاف يكديگر خواهند رفت. كاله پس از شكست مقابل پيشگامان اين بار و براي دور نماندن از كورس قهرماني به مصاف تيم يكدست ميزان خواهد رفت.
برنامه مسابقات هفته هفتم ليگ برتر واليبال كه از ساعت 17 به طور همزمان برگزار خواهد شد به شرح ذيل است:
¤ شهرداري اروميه - پيكان تهران
¤ سايپا البرز - شهرداري تبريز
¤ جواهري گنبد - متين ورامين
¤ باريج اسانس - پيشگامان كوير يزد
¤ نوين كشاورز - آلومينيوم المهدي
¤ مازندران - ميزان خراسان
جدول رده بندي ليگ برتر واليبال تا پايان هفته ششم به قرار زير است:
1- پيشگامان كوير يزد 17 امتياز، 2-كاله مازندران 15 امتياز، 3- پيكان تهران 13 امتياز و...
 


روايتي تازه ازاتفاقات رختكن تيم ملي پس از شكست برابر ازبكستان

با گذشت چند روز از شكست تيم ملي برابر ازبكستان خبرهايي در خصوص اتفاقات رختكن به بيرون درز كرده است.
چند روز پس از شكست تيم ملي فوتبال ايران برابر ازبكستان برخي محافل خبري از انتقاد سنگين كارلوس كي روش پس از پايان بازي به برخي بازيكنان تيم ملي خبر دادند، هرچند نمي توان منتظر تائيد اين ماجرا از سوي بازيكنان تيم ملي بود اما كاملا پيداست كه كي روش از عملكرد هيچ يك از بازيكنان تيم ملي راضي نبوده است.
به گزارش رجانيوز، كي روش در رختكن تيم ملي ابتدا سراغ دروازه بان باتجربه تيم ملي رفت و او را بازخواست كرد: «چرا روي صحنه گل ازبكستان خروج نكردي؟ تنها بلدي به حركات بازيكنان حريف نگاه كني؟ توپ در شش قدم ما است اما خروج نمي كني؟» بعد از ايراد گرفتن از رحمتي نوبت به آندو رسيد. كي روش كه از عصبانيت به طور كامل سرخ شده بود رو به آندو كرد و گفت: «يارگيري بلد نيستي؟ ديدي چطور مهاجم ازبك را رها كردي كه گل بزند؟! به اين هم مي گويند يارگيري؟ از تو بعيد است اين جور بازي كني.»
بعد از آندو نوبت به جواد نكونام رسيد تا كمي حرف بشنود. كي روش رو به نكونام كرد و گفت: «معلوم نيست چه مشكلي داري كه اين همه توپ لو دادي. براي خودت بازي مي كردي. چرا؟ جواب مرا بده. زود باش حرف بزن، جواب بده... چرا؟ چرا؟»
وقتي كي روش ديد جوابي از جواد نكونام نمي شنود رو به پژمان منتظري و سيد جلال حسيني كرد و گفت: «هيچ معلوم بود چه كار مي كرديد؟ اصلا در بازي نبوديد. اگر اينطور پيش برود تصميم جديدي مي گيرم تا حساب كار دستتان بيايد.»
محمدرضا خلعتبري هم از حرف هاي كي روش در امان نماند. كي روش به خلعتبري گفت: «چه حركاتي بود كه در زمين انجام مي دادي؟ بلدي براي خودت بازي كني. همين و بس. به همبازي هايت توجهي نداري، مدام دريبل مي كني و از پاس خبري نيست. با اين وضع كه نمي شود به نتيجه رسيد.»
كي روش كه عصباني بود سپس سراغ بازيكنان استقلال و پرسپوليس رفت و با گفتن جملاتي عجيب كه از مرد پرتغالي بعيد بود آنها را مورد خطاب قرار داد: «واي به حال استقلال و پرسپوليس كه شما در آن بازي مي كنيد! تنها بلديد براي تماشاگران دست تكان بدهيد و به اين خاطر هم به خود مي باليد. اين هم فوتبال بود كه شما بازي كرديد؟ »
وقتي صحبت هاي كي روش به پايان رسيد بازيكنان يكي يكي رختكن را ترك كردند تا پس از غم شكست مقابل ازبكستان كمي هم به حرف هاي سرمربي تيم ملي فكر كنند.
 

درخواست وزارت ورزش و جوانان از مجلس
 4 هزار ميليارد براي پروژه هاي نيمه تمام اختصاص دهيد

 

وزارت ورزش و جوانان براي تكميل پروژه هاي ورزشي خود بودجه 4 هزار ميلياردي از مجلس درخواست كرد.
معاون حقوقي، امور مجلس و استانهاي وزارت ورزش و جوانان گفت: براي تكميل 3 هزار پروژه نيمه تمام در كشور شش هزار و پانصد ميليارد تومان اعتبار نياز است كه چشم انتظار اين اعتبار هستيم. توقع داريم مجلس حداقل 4 هزار ميليارد تومان از اين مبلغ را در اختيار وزارت ورزش و جوانان قرار دهد كه در اين صورت قول مي دهيم تا پايان سال بخش زيادي از اين پروژه ها را به بهره برداري برسانيم.
وي با اشاره به نيمه تمام ماندن چند پروژه و استاديوم ورزشي كشور نظير ورزشگاه نقش جهان اصفهان، ورزشگاه 50 هزار نفري ميانرود شيراز و استاديوم هاي شهيد مجديان دزفول، پنجم مهر آبادان و 15 هزار نفري كرمانشاه گفت: بين هفت تا 17 سال از آغاز اجراي برخي از اين پروژه هاي ورزشي مي گذرد اما همچنان نيمه كاره مانده اند.
رسولي نژاد با بيان اينكه خواست ما از دولت و مجلس اختصاص حداقل چهار هزار ميليارد تومان اعتبار به پروژه هاي نيمه كاره كشور در بودجه سال آينده است، تاكيد كرد: اگر اين ميزان اعتبار براي عملياتي شدن طرح ها تخصيص يابد 90 درصد پروژه هاي ورزشي تا پايان سال 92 به بهره برداري مي رسند.
 


كسب 2 مدال توسط فرنگي كاران در جام رياست جمهوري قزاقستان

نخستين روز از رقابت هاي بين المللي كشتي فرنگي جام رياست جمهوري قزاقستان در حالي به پايان رسيد كه فرنگي كاران اوزان اول كشورمان با كسب دو مدال نقره و برنز به كار خود خاتمه دادند.
در پايان رقابت هاي چهار وزن نخست كه از ديروز با حضور كشتي گيراني از روسيه، ايران، ازبكستان، اوكراين، قزاقستان، قرقيزستان و چند كشور ديگر در شهر آستانه قزاقستان آغاز شد، بهنام مهدي زاده فرنگي كار وزن 120 كيلوگرم كشورمان با غلبه بر تمامي رقبا راهي ديدار فينال شد كه در اين مرحله با شكست مقابل حريف روس به مدال نقره دست يافت. وي در حالي به اين مدال رسيد كه تا ثانيه هاي پاياني از حريف خود با يك امتياز پيش بود. مهدي زيدوند نماينده وزن 66 كيلوگرم كشورمان هم در مرحله نيمه نهايي اين رقابت ها با ناداوري مغلوب حريف قزاقستاني شد، اما در ديدار رده بندي حريف قرقيزستاني را شكست داد و به مدال برنز رسيد.همچنين شيرزاد بهشتي طلا و مهرداد مرداني در وزن 55 كيلوگرم و علي قيطاسي در وزن 84 كيلوگرم با قبول شكست مقابل حريفان خود از دور رقابت ها كنار رفتند. امروز در روز دوم و پاياني اين رقابت ها بهنام مرادي و محسن حاجي پور در وزن 60 كيلوگرم، هادي عليزاده پورنيا در وزن 74 كيلوگرم و داود گيل نيرنگ در وزن 96 كيلوگرم به مصاف حريفان خود مي روند.
 


منتفي شدن بحث تغيير اوزان كشتي

رئيس فدراسيون جهاني كشتي گفت: تغيير مقررات كشتي در جلسه هفته آينده هيأت رئيسه فيلا بررسي مي شود.
رافائل مارتينتي با بيان اين مطلب افزود: تغيير اوزان كشتي كه توسط برخي از كشورها مطرح شده، منتفي است زيرا كار كارشناسي در اين مورد صورت گرفته و اين موضوع ضرورتي ندارد.
مارتينتي ادامه داد: پيش نويس تغييرات در مقررات داوري كشتي آماده شده است كه هفته آينده در جلسه هيئت رئيسه فيلا مورد بررسي قرار مي گيرد و احتمال دارد، تغييراتي در مقررات ايجاد شود.
رئيس فيلا در پايان خاطر نشان كرد: در صورت اعمال تغييرات در قوانين كشتي، برنامه هاي تمريني نيز بايد براين اساس طراحي شود.
رئيس فدراسيون جهاني كشتي در حالي اين صحبتها را در كلاس مربيگري پيشرفته كشتي آزاد در بلغارستان مطرح كرده است كه هنوز هيچ نامه رسمي از فيلا در اين مورد به فدراسيون هاي ملي ارسال نشده است.
 


(صفحه(6(صفحه(7(صفحه(8(صفحه(11(صفحه(5(صفحه(12(صفحه(9(صفحه(4(صفحه (2.3.10